Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.


Θέματα - panixgr

Σελίδες: [1] 2 3 4
1

2
Καταστήματα, αγορά / https://www.sonstage.gr/
« στις: 19/11/18, 21:51 »
allparts, σε τιμές καλύτερες απο ebay, εξυπηρέτηση σουπερ, ταχύτητα.

+ΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ

έχει και άλλες μάρκες όπως : ebow, fishman, voodoo lab, dunlop.

προσφατα πήρα κάτι CBS pots, όλα τέλεια!!

3

4
Καλησπερίζω
αφορά την Carvin, στη οποία ο μάστορας έβαλε push/pull series/parallel σε neck (dimarzio air norton S) και bridge (dimarzio super distortion (full size) ).
Λοιπόν,  κιθάρα βγάζει θόρυβο, ο οποίος μειώνεται όταν αγγίζω τις χορδές. Οκ θα μου πείτε, έτσι θα έπρεπε να είναι, μόνο που με τους Blaze δεν το κάνει.
Τα ίδια και η strat με dimarzio fast track 2 (b), fast track I(m), the Chopper (n).

Επίσης, όταν πλησιάζω το δεξί χέρι στον bridge pup (super dist) το buzz/hum αυξανεται..... Οταν αυτο συμβαίνει, πατώντας όλες τις χορδές με το αριστερό το hum εξαφανίζεται.

Το wiring της strat (push/pull neck, series/parallel, push/pull bridge series/parallel, + add bridge switch + bridge tone control) το είχα κάνει μόνος μου. Το wiring της Carvin ο μάστορας, ενω η Ibanez με τους blazes είναι απείραχτη.

Υπάρχει περίπτωση μερικοί μαγνήτες να επιρεάζονται περισσότερο απο στατικό ηλεκτρισμό?

τσεκαρα για το shielding των μαγνητών και όντως το σασί είναι συνδεδεμένο με την γείωση σε όλες τις προαναφερθείσες κιθαρες....

Αν δεν είχα τους blaze να μην κάνουν κίχ (όπως και οι EMG), δεν τα το έψαχνα. Το πρόβλημα εμφανίζεται μόνο σε high gain.

5
Χθες προέκυψε θέμα με την εν λόγω 7-χορδη, ενώ έκανα καποια pulls με το τρεμ, αλλά Diamond Darrell (aka Dimebag), είδα οτι η ΛΑ ξεκουρδίστηκε, κοιτάω πιο προσεκτικά (με τα γυαλιά :) ) , τι να δω, το saddle είχε υποχωρήσει.
Ξαναέβαλα το saddle στην σωστή θέση (αρα intonation OK), το έσφιξα, έσφιξα και τα υπόλοιπα, βάζοντας όση περισσότερη ροπή μπορούσα κρατώντας την μικρή πλευρά του Αλεν, (κλασικός τρόπος για να μην κανιβαλίζουμε saddle bolts, κτλ), και σταθεροποιήθηκε.
Εχοντας κάπου 2 χρόνια εντελώς απροβλημάτιστα με αυτην την κιθάρα, στα οποία άλλαζα μόνο χορδές και το setup παρέμεινε το ίδιο, ξαφνιάστηκα κάπως.
Θα δω πως θα πάει, ελπίζω να αποφύγω το V-coil.

6


τα δύσκολα σημεία :
1:54 -> 2:06 (μου βγήκε η πίστη να συγχρονιστώ)
το 2ο σολάκι (αλλά θα μπορούσε να είναι ελαφρώς πιο εντός χρόνου)
3:25 -> 3:47 (πανυγύριζα όταν το ΜΙ δίεση συνέπεσε με το ταμπούρο του Λάρς! -- μιλάμε για πρόκληση!), μετα απο αυτό το υπόλοιπο βγήκε αέρα.

7
Οπως στην ζωη του κάθε ροκά θα υπάρξει αυτη η στιγμή που θα παιξει hotel california, έτσι και στην ζωη του κάθε μεταλα του 80 θα έρθει η στιγμή να παίξει αυτό!

! No longer available



για να προλάβω τους κριτές του νεξτ τοπ μόντελ, ναι το είδα το λαθάκι στο τελευταίο λίκ, όπως και το υπερβολικό τσακιρ κεφ στην αρχή του κυρίως σόλο, αλλά ήταν πιά αργά...

 ;D

8
! No longer available


ήρθε και για μένα η ώρα όπως προέβλεψε για όλους μας ο φίλος ATAV !!

9

10
! No longer available


λετ δε ΦΛΩΡΙΆ out!!!!

11
όταν το χαμηλό τάστο είναι κοντά στο nut τότε αυτό σημαίνει οτι για να φέρουμε την ταστιέρα στα ίδια θα θυσιάσουμε αρκετό μέταλο.
Συμφέρει να φτιάξουμε το χαμηλό τάστο .Για να γίνει αυτό υπάρχουν οι εξής μέθοδοι (απο ότι έχω δεί) :
1) καλάι / εποξικό στην κορυφή
2) ανυψωση
3) αλλαγή τάστου
το 1 δίνει μια πολύ φτωχή λύση. Οκ η κιθάρα δεν τρίζει, αλλά δεν μπορείς να κάνεις bend, φαίνεται χάλια, έχει μόλυβδο το καλάι (συνήθως), κτλ το 3 είναι το βέλτιστο, αλλά, χρειάζεται χρόνο, εργαλεία ωστε να μορφοποιήσει κανείς μετά μόνο το αλλαγμένο τάστο. Υπάρχουν τρόποι refret με σχετικά χαμηλό μπατζετ, αλλά προυποθέτουν την εφαρμογή των διαφόρων τεχνικών μαζικά σε όλα τα τάστα, διαφορετικά είναι πολύ μπελαλίδικη δουλιά οπότε πάμε στην τσάμπα λύση 2).
Διαδικσία :
1) θερμαίνουμε το εν λόγω τάστο (το έκανα μόνο στην Ibanez)
2) με την λάμα σηκωνουμε λίγο, σιγά σιγά, φοράμε χορδές και τσεκάρουμε buzz
3) οταν το φέρουμε στα ίσια, τότε κόβουμε πολύ λεπτό πριονίδι με (περιπου) ιδιο ξύλο με της ταστιέρας. Για rosewood χρησιμοποίησα ένα κομάτι που είχα παραγγείλει παλια, ενώ για εβενο ένα κλειδί βιολιού που πήρα απο Νακα. (γενικά δεν βρήκα τπτ πιο φθηνό σε έβενο)
4) με τις λάμες (filler gauge ) σπρώχνουμε το πριονίδι ωστε να καταλάβει όλο τον χώρο στο διάκενο που έχει δημιουργηθεί
5) αραιώνουμε ξυλόκολα και με οδοντογλυφίδα την σπρώχνουμε μέσα στις σχισμές, προσθέτουμε πάλι πριονίδι και το σπρώχνουμε μέσα, μέχρι που να μην μπαινει άλλο, ξανα βάζουμε κόλα.(εννοείται οτι έχουμε προστατεύσει την ταστιέρα οριζοντίως και καθέτως)
6) κουρδίζουμε δοκιμάζουμε, παίζουμε αμα θέλουμε, την επόμενη μέρα ξαναδοκιμάζουμε τα διάκενα

20180901_193331 by panixgr, on Flickr
20180901_193313 by panixgr, on Flickr
20180901_193258 by panixgr, on Flickr
20180901_193237 by panixgr, on Flickr
20180901_193228 by panixgr, on Flickr
20180901_193213 by panixgr, on Flickr
20180830_212333 by panixgr, on Flickr
είναι το 2ο τάστο στην Κάρβιν και το 1ο στην Ibanez

12
άργησε αλλά ήρθε, νεο δέσιμο, νέα βαση για την γέφυρα, αλλαγή ηλεκτρικών απο πάνω κάτω, κτλ κτλ έκανε και πολλά που δεν ζήτησα (γιατι μόνος μου τα έχω για πλάκα π.χ. push/pull parallel/series, etc) ΕΦΤΙΑΞΕ τον μεσαίο Carvin, που τον είχα για ξεγραμμένο, τον έκανε δηλ hand wound, και τελικά νέα τάστα.
1) υπερ : άλλη κιθάρα2) παρατηρήσεις :
α) δεν έκανε levelling το χρωστάει μετά το στρώσιμο,
β) δεν έβαλε γείωση στο hook του τρεμολο, που είναι λεπτομέρεια, το κάνω και μόνος μουγ) τα saddles δεν ακολουθούν 14" radius, το κάνω και μόνος μου
2018-08-10_09-03-30 by panixgr, on Flickr
2018-08-10_09-03-46 by panixgr, on Flickr


13
Λοιπά / πυρκαγιές
« στις: 24/07/18, 17:24 »
εδω μπορουμε να εκφράζουμε την λύπη μας και τις σκέψεις μας για αυτό που συνέβη.

14
battery is here to stay!


15
! No longer available

δεν άντεξα να βλέπω την Aria με αυτούς τους κατακαημένους Alnico Single Coils..... ξαναφόρεσα το παλιό setup :- dimarzio fast track II- dimarzio fast track I- dimarzio chopper

Mods :

fast track II : σε σειρά / παράλληλα
chopper : σε σειρα / παράλληλα
switch : "Add bridge" σε όλες τις θέσεις, δηλ στις 4 και 5 - εκει έχει νόημα
tone control και στο bridge με την μόντα του εν σειρά πυκνωτή με το bridge lug
νομίζω οτι η κιθαρα (με το νέο μπράτσο) απέδωσε επιτέλους αυτά που μπορεί.

16

17
! No longer available


18

19


Σόφια, Βουλγαρία, κάπου στο 2011, σε ένα μπαράκι, ακούω απο τα ηχεία αυτην την τραγουδάρα, ρωτάω τον πρώτο άνθρωπο δίπλα μου ποιό τραγούδι είναι, μισό μου λεει, ανοίγει το Shazam και απο τότε οι Disturbed έγιναν απο τις αγαπημένες μου μπάντες. (και η Σόφια απο τις αγαπημένες μου πόλεις)

20
προφητικό τραγουδάκι.


21
http://guitarworks.thestrandbergs.com/products/endurnecktm-information-kit/

βλέπω η strandberg κατοχύρωσε λέει με πατέντα πέρα απο το σχεδιασμό του endurneck (ας το παρει το ποτάμι), ΚΑΙ την ιδέα πίσω απο τον endurneck..... δηλ οτιδήποτε πάς να κάνεις πέρα απο τα κλασικά προφιλ strat/LP/Ibanez ... οτιδήποτε μοιάζει σαν ιδέα, θα βρεις μπροστά σου φάνη μπαστούνι την Strandberg και τους δικηγόρους της ....
και μετά μας φταίει η gibson......
αναθεωρώ.....
και μην μου πει κανένας οτι η πνευματική ιδιοκτησία πρέπει να πληρώνεται.......

(hot_sauce: Η συζήτηση συνεχίζεται από εδώ.)

22

24
Πολλοι προσπάθησαν.... Socrates / Σπάθας... Villagers of Ioannina.....

ένας όμως το κατάφερε....

https://soundcloud.com/greekdude888/epiroticus

πολυ παλιά ηχόγραφιση γύρω στο 1998++

25
Μια διασκευή στο πολυ γνωστό (στην Γιουγκοσλαβία) Bluz u Parku (μπλουζ στο πάρκο) των SMAK του Ράντομιρ "Τοτσακ" Μιχαιλοβιτς.

! No longer available (Embedding disabled, limit reached)

Σελίδες: [1] 2 3 4