Τελευταία μηνύματα

Σελίδες: 1 2 3 [4] 5 6 7 ... 10
31
Εκμάθηση – Πρώτα βήματα / Απ: Τραγούδια για να μάθω
« Τελευταίο μήνυμα από panixgr στις 20/09/18, 10:05 »


Θυμήθηκα μια συνέντευξη του Marty Friedman και έψαξα και την βρήκα


https://www.ultimate-guitar.com/news/general_music_news/marty_friedman_did_i_ever_take_guitar_lessons.html


"Other goofballs were spending a year learning one difficult 'cool' song, and in that same time I might have had about 150 punk anthems like Sonic Reducer or Teenage Lobotomy under my belt.
"I was no smarter or more talented than anyone else, but I was smart that I set the difficulty bar very low at the beginning.


Μάθε όσο πιο πολλά εύκολα κομμάτια μπορείς, αν είναι δυνατόν από πολλά είδη μουσικής, θα σε βοηθήσει και σε άλλα επίπεδα.
Παρόλαυτά αν θέλεις να μάθεις και κάτι πιο δύσκολο βάλτο στο πρόγραμμα και σπάστο σε μέρη. Θα μαθαίνεις σιγά σιγά να παίζεις κάθε μέρος του τέλεια και θα προχωράς στο επόμενο μέρος. Πάντα με μετρονόμο και θα ανεβάζεις ταχύτητα σιγά σιγά, δεν χρειάζεται να βιάζεσαι. Όπως είπε και κάποιος "αν κάτι δεν ακούγεται καθαρά σε αργή ταχύτητα δε θα ακούγεται καθαρά και γρήγορα"

όταν γνώρισα τον Σάμι Αμίρι εγω ήμουν 21 χρονων και έπαιζα κιθάρα απο τα 11, ενω ο Σάμι ήταν 18 και επαιζε μόλις 3 χρόνια κιθάρα. Τι έπαιζε? (μιλάμε για το 1990). Τα πάντα. Sweeping, Arpegios, alternate, economy, taping με τα ...... 4 δακτυλα του δεξιού χεριού, σόλο με το δεξί, ρυθμό με το αριστερό, ανακάλυψε άλγεβρα για την ταστιέρα (καθότι μαθηματικός), είχε πτυχείο πιάνου, ήξερε πνευστά, δηλ ΥΠΕΡ ΤΑΛΕΝΤΑΡΑ. Για μένα ήταν ο καλύτερος κιθαρίστας στον κόσμο. Εγω ήμουν ο κλασικός αυτοδίδακτος ροκάς που είχε κάνει 1 χρόνο κλασική στην 5η δημοτικού, και μετά άκουσα το whole lotta love και άρχιζα να βγάζω ριφάκια και τραγούδια ροκ, μετα hard rock, metal, thrash. Στην αρχή του έλεγα, φύγε απο εδω ρε νιάνιαρο πρωτο-ετή που θα μας το παίξεις και κιθαρίστας, τον ακούω, και σε μια μέρα ήμουν σπίτι του να παίρνω μαθήματα.
Ο τύπος ΤΡΟΜΑΞΕ να με μάθει πως να κρατάω σωστά την ταστιέρα, ενώ το σωστό sweeping, με την σωστή οικονομία δεν το έμαθα ποτέ.

Οπότε θα προτιμούσα να έχω μάθει ένα alan holdsworth, ή van hallen, ή malmsteen παρά όλα τα τραγούδια των zeppelin και των black sabbath μαζί... Δηλαδή διαφωνώ με τον Μαρτυ. Αυτός ήταν ταλεντάρα και μπορούσε να αλλάξει αυτα που έμαθε, αλλά όχι όλοι μας.

O Δάσκαλος παίζει τεράστιο ρόλο, ιδίως στην αρχή.
32
Ναι πιθανα μου ακουγονται ολα αυτα. Ειχα σηκωσει το action καποια στιγμη αλλα δεν θυμαμαι αν ηταν η ιδια περιοδος που χαλασε το intonation, παει καιρος

η ευαισθησία στα saddles των πιο ντελικάτων floyd , π.χ. των mid-range ντελικάτων Ibanez, με τις φθηνες βιδούλες είναι ένα θέμα σίγουρα. Ενώ τα γερμανικά τανκς (Schaller - OFR ) δεν έχουν τέτοια θέματα!! (αλλά έχουν άλλα   :) )
33
Εκμάθηση – Πρώτα βήματα / Απ: Τραγούδια για να μάθω
« Τελευταίο μήνυμα από Guitar Fan στις 20/09/18, 08:31 »
τολη

να ξέρεις ενα πράγμα
αν δεν μπορείς να παίξεις τα απλά κομμάτια τέλεια σε διαφορετικά tempo
δεν θα μπορέσεις να παίξεις τα πιο δύσκολα,

μπορεί να τα παίζεις αλλά δεν θα ακούγονται καλά γιατί δεν θα έχεις την σωστή τεχνική και ότι θα κάνεις θα στηρίζεται στην λάθος τεχνική.

34
Bye γεια ciaο bye γεια bye
35

οκ αλλά είπες οτι αυτό συνέβη μετα την αλλαγή χορδών (και μάλιστα με ίδιο πάχος - όχι οτι έχει σημασία - εκτός και αν μιλάμε για διαφορετικό action), τουτέστιν, αυτό θα σήμαινε οτι μέτρησες intonation με τις παλιές και ήταν σωστό, και μετά με τις καινούργιες χάλαγε. Υποπτεύομαι μετακίνηση saddle, κατα την διάρκεια του παιξίματος των παλιών χορδών. Αλλη εξήγηση αύξηση ή μείωση του action. Οσο μεγαλύτερο action έχουμε τόσο το intonation γίνεται πιο "sharp" αλλά και πάλι αυτό συμβαίνει σε όλες τις κιθάρες, όχι  μόνο σε αυτες με locking trems.

τεσπα, τέλος καλό, όλα καλά! Ας κρατήσουμε όσο το δυνατόν φιλικό τόνο στο φόρουμ, όλοι προσπαθούν να βοηθήσουν.

Ναι πιθανα μου ακουγονται ολα αυτα. Ειχα σηκωσει το action καποια στιγμη αλλα δεν θυμαμαι αν ηταν η ιδια περιοδος που χαλασε το intonation, παει καιρος
36
Οκ,τοτε ας παρει μια κιθαρα με 1800€ που να εχει σπεσιαλ ποιοτιτα φλοιντρος και να μπορει να το σεταρει μονος του ευκολα απο την πρωτη μερα.
Επησεις καλα θα ειναι να μην παει σε δασκαλο γιατι αν θελει 60€ τον μηνα,8 μηνες=480€ τον χρονο,βαλε και τις ωρες στον δρομο για τα πανε/ελα + ποσο θα κοστισουν βενζινες/λεωφορια,τοτε καλυτερα ας κατσει σπιτι να μαθει μονος του

...E? Oκ τα παμε φιλος καλη συνεχεια
37
Οκ,τοτε ας παρει μια κιθαρα με 1800€ που να εχει σπεσιαλ ποιοτιτα φλοιντρος και να μπορει να το σεταρει μονος του ευκολα απο την πρωτη μερα.
Επησεις καλα θα ειναι να μην παει σε δασκαλο γιατι αν θελει 60€ τον μηνα,8 μηνες=480€ τον χρονο,βαλε και τις ωρες στον δρομο για τα πανε/ελα + ποσο θα κοστισουν βενζινες/λεωφορια,τοτε καλυτερα ας κατσει σπιτι να μαθει μονος του
38
Τοτε που μου γινοταν αυτο δεν ηξερα ουτε να κλειδωσω το nut καλα καλα, ποσο μαλλον να ξερω για να προσεξω ολα αυτα που με ρωτας. Ναι, με τις ιδιες χορδες συνεβαινε, δεν εχω αλλαξει ποτε διαμετρο. Πολυ θα ηθελα να ξερω και ο ιδιος πως μπορει να εγινε αυτο. Σιγουρα καποιο λαθος εκανα απο αμαθεια ή ημιμαθεια ωσπου να μαθω οσα χρειαζοντουσαν . Μου την ειχε σεταρει ο τεχνικος καποιες φορες και ηταν ενταξει αλλα οταν αλλαζα χορδες επανερχοταν το θεμα. Το πως παραμενει μυστηριο.
Ναι για intonation μιλαω. Το μετραω κοιτωντας με κουρδιστηρι το 12ο ταστο fretted και η αρμονικη του ιδιου ταστου να εχουν ακριβως το ιδιο pitch, με 0 cent διαφορα. Οταν εμαθα περι intonation και μετρησα ειδα διαφορα 7-10 cents σε 2 χορδες, την λα και την σι. Εξαιτιας της πρωτης ακουγοταν ασχημα καποια power chords. Εξαιτιας της δευτερης ακουγοντουσαν ασχημα σε ενισχυτη με distortion ολα τα ακορντα που την περιειχαν και οταν την επαιζα κατω απο το 12-13ο ταστο μονη της ακουγοταν ξεκουρδιστη σε σχεση με τις κοντινες της χορδες.
Το κακο ειναι οτι δεν ηξερα οτι κατι θελει ρυθμιση και πρεπει να την παω σε τεχνικο και νομιζα για κανα χρονο οτι ετσι ακουγεται κανονικα.

οκ αλλά είπες οτι αυτό συνέβη μετα την αλλαγή χορδών (και μάλιστα με ίδιο πάχος - όχι οτι έχει σημασία - εκτός και αν μιλάμε για διαφορετικό action), τουτέστιν, αυτό θα σήμαινε οτι μέτρησες intonation με τις παλιές και ήταν σωστό, και μετά με τις καινούργιες χάλαγε. Υποπτεύομαι μετακίνηση saddle, κατα την διάρκεια του παιξίματος των παλιών χορδών. Αλλη εξήγηση αύξηση ή μείωση του action. Οσο μεγαλύτερο action έχουμε τόσο το intonation γίνεται πιο "sharp" αλλά και πάλι αυτό συμβαίνει σε όλες τις κιθάρες, όχι  μόνο σε αυτες με locking trems.

τεσπα, τέλος καλό, όλα καλά! Ας κρατήσουμε όσο το δυνατόν φιλικό τόνο στο φόρουμ, όλοι προσπαθούν να βοηθήσουν.
39
Κοιτα τωρα που θα με βαλει να μαθω να κανω σετ απ ετσι για πισμα.Πεταγωμε και μεχρι κοζανη που εχει σχολη,βγαζω διπλομα για αεροπλανο και τουμπεκι ολοι οι κιθαριστες εδω μεσα ;D ;D
Ρε πασα μου,το αν εγω κανω σετ απ με κλειστο το ενα ματι και ορθιος στο ενα ποδι η αν παω τα οργανα σε τεχνικο για σεταπ,δεν εχει να κανει με εναν αρχαριο αν μπορει να παει την κιθαρα για σεταπ σε εναν τεχνικο 5-6 φορες μεχρι να παρει τον αερα και να το κανει μονος του

5-6 φορες στο μαστορα, 300 ευρω. Πρακτικο και οικονομικο. Καλη συμβουλη, good job!
Ποιον αερα να παρει μωρε? Δεν παιρνεται ο αερας αυτοματα. Πρεπει να σαρωσει το ιντερνετ να διαβαζει αρθρα και να δει ενα σκασμο βιντεο για να τα μαθει. Τον ρωτας αν θελει?
Δεν εχεις ιδεα με το θεμα και δινεις αβερτα συμβουλες και διαφωνεις με μενα που το εχω φαει στην μαπα. Ελλαδαρα, ολοι εχουν αποψη για ολα, ειδικα αν ειναι ασχετοι με το θεμα
E ρε Glenn Fricker που σου χρειαζεται!!!  ;D
40
Παράθεση
άλλο τα απλα floyd άλλο τα Ibanez ή τα Gotoh. Οκ. Το απλό floyd και δη αυτό χωρίς floating είναι πολύ εύκολο στο setup.
οσον αφορα τις βίδες του hook αυτο εξαρτάται απο τις σπείρες των βιδών και διόλου απο το trem καθεαυτό.

Συμφωνουμε. Βεβαια σε καθε ιδια γεφυρα βαζουν τις ιδιες βιδες οποτε μπορεις να αναφερεις (λανθασμενα, ναι) την γεφυρα ως τον παραγοντα και θα συνεννοηθεις ως προς τις ρυθμισεις.

Παράθεση
Μπορείς σε παρακαλώ να εξηγήσεις ΑΚΡΙΒΩΣ συνθήκες, μέτρηση, συμπέρασμα, γιατι αυτο το βρίσκω ΑΠΙΘΑΝΟ. Μιλάμε για intonation? Και πως το μετράς? Ισχυρίζεσαι οτι έβαλες ίδιες χορδές, και αυτό προκάλεσε μια αλλαγή αισθητή και πως? Αλλαξε κάτι στην γεωμετρία της κιθάρας? ή απλά η γεωμετρία διατηρήθηκε αλλά άλλαξε κάποια μέτρηση?
Εδώ σε παρακαλώ να αναλύσεις, γιατί νομίζω οτι υπάρχει είτε παρεξήγηση είτε κάτι το λάθος.

Τοτε που μου γινοταν αυτο δεν ηξερα ουτε να κλειδωσω το nut καλα καλα, ποσο μαλλον να ξερω για να προσεξω ολα αυτα που με ρωτας. Ναι, με τις ιδιες χορδες συνεβαινε, δεν εχω αλλαξει ποτε διαμετρο. Πολυ θα ηθελα να ξερω και ο ιδιος πως μπορει να εγινε αυτο. Σιγουρα καποιο λαθος εκανα απο αμαθεια ή ημιμαθεια ωσπου να μαθω οσα χρειαζοντουσαν . Μου την ειχε σεταρει ο τεχνικος καποιες φορες και ηταν ενταξει αλλα οταν αλλαζα χορδες επανερχοταν το θεμα. Το πως παραμενει μυστηριο.
Ναι για intonation μιλαω. Το μετραω κοιτωντας με κουρδιστηρι το 12ο ταστο fretted και η αρμονικη του ιδιου ταστου να εχουν ακριβως το ιδιο pitch, με 0 cent διαφορα. Οταν εμαθα περι intonation και μετρησα ειδα διαφορα 7-10 cents σε 2 χορδες, την λα και την σι. Εξαιτιας της πρωτης ακουγοταν ασχημα καποια power chords. Εξαιτιας της δευτερης ακουγοντουσαν ασχημα σε ενισχυτη με distortion ολα τα ακορντα που την περιειχαν και οταν την επαιζα κατω απο το 12-13ο ταστο μονη της ακουγοταν ξεκουρδιστη σε σχεση με τις κοντινες της χορδες.
Το κακο ειναι οτι δεν ηξερα οτι κατι θελει ρυθμιση και πρεπει να την παω σε τεχνικο και νομιζα για κανα χρονο οτι ετσι ακουγεται κανονικα.

Παράθεση
για αυτο μετα τις 2-3 φορές καταλαβαίνει ακόμα και ο αρχάριος οτι πρώτα κουρδίζει την πανω ΜΙ και ΛΑ μερικά ημιτόνια πάνω και μετα κουρδίζει ολίγον επιθετικά και 2-3 λεπτάκια η κιθάρα έχει στρωσει. Εκεί που είναι το σπαστικό είναι με το string stretching αλλά αυτό πρέπει να το κάνεις με οποιαδήποτε κιθάρα.

Ενα εξτρα κακο ειναι οτι αργει πιο πολυ το stretching σε floating γεφυρα απο οτι σε σταθερη.

Παράθεση
επειδή εσύ πήρες το πιο δύσκολο τρέμολο της αγοράς (και με σχετικά δυσεύρετα parts) δεν σημαίνει γενικά οτι τα τρέμολο δεν αξίζουν. Πάντως το δικό μου το edge zero ii-7 (7-χορδη Ibanez η green dot που φαίνεται στην φώτο) είναι πολύ πιο σταθερό απο τα floyds μου. Και γενικά πιο ακριβές. ΑΛΛΑ πραγματικά με ΤΙΠΟΤΕ δεν θα το συνιστούσα σε έναν αρχάριο... οι πρώτες εμπειρίες ήταν τραυματικές!!

Μπραβο, σε αυτες τις τραυματικες εμπειριες αναφερομαι! Υπαρχουν ενα σωρο τρεμολο, που να ξερεις ποιο θα καταληξει να παρει καποιος και τι ιδιαιτεροτητες θα εχει. Μιλαω για την ατυχια να του κατσει καποιο απο τα δυσκολα παντα.
Κατα τα αλλα μια χαρα αξιζουν γενικα, την καταβρισκω να παιζω pink floyd με αυτο, και τωρα που ξερω τι κανω απολαμβανω μηνες με σταθεροτατο κουρδισμα ανεξαρτητως dive bombs και λοιπων χρησεων χωρις να χρειαστει να πειραξω κατι περα απο μικροκουρδισμα με τα fine tuners.
Σελίδες: 1 2 3 [4] 5 6 7 ... 10