Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.


Μηνύματα - AnimaPura

Σελίδες: 1 2 3 [4] 5 6 7 ... 22
76
εντωμεταξύ υπάρχει και η Studio Faded 2016 T WC στα 569 .... χωρίς πολλή σκέψη

Πράγματι.

77
Χελλόου! Είμαι ολοκαίνουρια στο όμορφο forum σας και χαίρομαι πολύ. Έχω ήδη αρχίσει να το εξερευνώ  :P  Είμαι αριστερόχειρας και θέλω να ξεκινήσω κιθάρα. Διάβασα αντίστοιχο θέμα σας παλαιότερα, ωστόσο θα ήθελα να ρωτήσω κάτι ίσως και κουτό. What if...αλλάζαμε τις χορδές και τις βάζαμε ανάποδα; Προκύπτει και άλλο θέμα μετά; Θα χαρώ πολύ να πάρω τις πρώτες μου απαντήσεις από εσάς που γνωρίζετε! Όμορφο βράδυ σε όλους  ;)




Boffy.
Καλησπέρα και καλωσήρθες,

Αν αναφέρεσαι σε ακουστική, τα πράγματα είναι πιο εύκολα, καθώς η μετατροπή μιας δεξιοχειρης σε αριστερόχειρη είναι παραπάνω από δυνατή.

Όπως σου έγραψε και ο modfori, αν αναφέρεσαι σε ηλεκτρική, εκεί ξεκινάνε τα προβλήματα, αφού η έλλειψη συμμετρίας δεν θα σου επιτρέπει να φτάνεις τα ψηλά τάστα, τα ηλεκτρονικά θα είναι σε τέρμα άβολη θέση κτλ.

Η αλήθεια είναι ότι η βιομηχανία δεν κάνει και πάρα πολύ καλή δουλειά στην δημιουργία αριστερόχειρων ηλεκτρικών, πάντα σκεπτόμενοι την μαζική παραγωγή και όχι ειδικές παραγγελίες από τα διάφορα custom shops. Αν μας πεις προς τα που θες να κατευθυνθείς ηχητικά, μπορούμε να προτείνουμε και κάποιες επιλογές.


Καλό ξεκίνημα.

78
Αν έψαχνα LP σχήμα θα κοιτούσα πρώτα τις LTD μόνο και μόνο από άποψη QC. Η εναλλλακτική είναι να γίνει περισσότερο ψάξιμο για το επίπεδο ποιότητας κατασκευής της Studio και σε φόρουμ του εξωτερικού.

79
Μπράβο σε όλους παιδιά. Ο ήχος είναι πολύ καλός. Τα εφφέ στη ρυθμική δεν τα έπιασα. Φταίνε τα σκατοηχεία μου ή η μίξη;

Εις ανώτερα!
Χίλια συγνώμη Καθόδιε, σε ξέχασα τελείως! Έστω και καθυστερημένα λοιπόν, έβαλα ελάχιστο reverb και delay απλά για να μην είναι ξερός ο ήχος και επίσης κάθομαι σχετικά χαμηλά στην μίξη. Ο Σταύρος πρότεινε να με κατεβάσει λίγο όταν τελείωσε την μίξη, αλλά για ευνόητους λόγους προτίμησα να ανέβει με την συγκεκριμένη. Εξάλλου έχουμε ξεχωριστά αριστερά/δεξιά τις κιθάρες και ακούγεται αρκετά καλά η αντίθεση μεταξύ στακάτου (Σταύρος) και πιο ανοικτού (εγώ) ήχου, εκτός προφανώς από το σημείο του σόλο που απλά δεν μπορούσα να βρω το πάτημα για κανένα λόγο, ενώ είναι εύκολο.


Ευχαριστώ για το σχόλιο!

80
τον τρόπο αυτό χρησιμοποιούν διάφορες εταιρίες σε bolt on όργανα για τη σύνδεση μπράτσου με σώμα όπου εκεί όντως χρειάζεται να βιδωθούν οι βίδες σφιχτά χωρίς να'χουν καθόλου τζόγο.

Στα χαρτιά φαίνεται σαν χαζή ιδέα

περιττή θα τη χαρακτήριζα
Δεν βαριέσαι.

81
Στα χαρτιά φαίνεται σαν χαζή ιδέα, ακριβώς επειδή ανοίγεις οπή μέσα στο σώμα και η αλλαγή μαγνητών αυτόματα αφήνει ερωτηματικά. Όπως όμως έγραψε και ο vegos, οι βίδες δεν σφίγκονται σαν να μην υπάρχει αύριο, γιατί απλά δεν χρειάζεται. Γι' αυτό αν δεις οποιοσδήποτε μαγνήτης έχει λίγο τζόγο (=κίνηση όταν τον πιέζεις απαλά γύρω από την σταθερή του θέση). Έτσι δεν υπάρχει φόβος να ανοίξει ρωγμή στο σώμα μέσα από το σπείρωμα επειδή ακριβώς δεν είναι τέρμα σφικτά βιδωμένοι οι μαγνήτες.


Όσο για την αλλαγή των μαγνητών, οι περισσότερες βίδες είναι ίδιες, τουλάχιστον εντός του ίδιου κατασκευαστή.


Αξίζει να σημειωθεί ότι το direct mounting γίνεται για περισσότερο sustain και καλύτερη μεταφορά των χαρ/κων των υλικών της κιθάρας μέσα στον ήχο.

82
MIA και κάτω από χιλιάρικο? Μάλλον ο ανταγωνισμός ξύπνησε μετά την Fender και την Gibson.

83
Ο Νίκος όντως έκανε ένα καίριο σχόλιο το οποίο δεν μου πέρασε καν από το μυαλό. Σκέψου και κρίνε αναλλόγως.


Ωραία, εφόσον είναι τύπου Strat, θα κοιτάξεις για κλειδιά που αναφέρουν ρητά "in-line" ή "Strat type". Επειδή τα κλειδιά δεν έχουν τυποποιηθεί ας πούμε αρκετά ακόμα, συνήθως οι περιγραφές κάθε σετ είναι εκτενείς και περιλαμβάνουν και σε ποιές κιθάρες δεν εφαρμόζουν.


Με τις διαστάσεις μετρημένες, μπορείς να ψάξεις για τέτοιου είδους κλειδιά και να βρεις κάτι που σου ταιριάζει. Αν δεν είσαι σίγουρος, ένα email στον κατασκευαστή συνήθως επιλύει τέτοιες απορίες.

84
Χελόου,


Δεν εφαρμόζουν όλα παντού. Βασικές διαστάσεις είναι τα διάκεντρα των οπών πάνω στο headstock που έχει τώρα η κιθάρα από τα ήδη υπάρχοντα κλειδιά, αλλά και οι διάμετροί τους.


Θα πρέπει να ψάξεις (επειδή δεν την ξέρω την εν λόγω κιθάρα) τις διαστάσεις αυτές, αλλά και να κοιτάξεις αρχικά το είδος των κλειδιών που πας να πάρεις. Αν για παράδειγμα το headstock σου είναι σαν μιας Les Paul, μην κοιτάξεις για σετ κλειδιών "in-line".


Από πλευράς υλικού, κάποιοι μπορεί να σου πουν ότι αλλάζει τον ήχο της κιθάρας, εγώ προσωπικά δεν θεωρώ ότι αυτό συμβαίνει σε βαθμό που να είναι αισθητή η διαφορά. Απλά ψάξε κάτι γενικά ποιοτικό χωρίς να σε ενδιαφέρει το υλικό αυτό καθ' αυτό, όπως για παράδειγμα αυτό το σετ: https://www.grotro.com/Grover/ROTOMATICS


Δες επίσης τι από τα δυο σε βολεύει περισσότερο. Locking tuners με self-locking κίνηση ή locking tuners με βίδα. Εγώ προτιμώ τα δεύτερα.

85
Αν ανεβεί και βίντεο από την εμφάνισή σας θα είναι πολύ καλή φάση. Καλή επιτυχία!

87
Αν το ξαναπιάσω θα είναι μόνος μου, τουλάχιστον προσβλητικό προς τους υπόλοιπους να τους αγγαρέψω ξανά! :D

Ευχαριστώ!

88
Μπράβο, πολύ καλή προσπάθεια από όλους.  :up

Δεν το άκουσα από σοβαρά ηχεία αλλά η μίξη και ο ήχος γενικότερα μου άρεσαν, ιδιαίτερα ο ήχος (και το παίξιμο) της lead κιθάρας.

Η μόνη παρατήρηση είναι πράγματι η ρυθμική κιθάρα, της οποίας το picking pattern (κυριώς στα palm mutes) είναι συστηματικά εκτός ρυθμού/groove και "συγκρούεται" με το σταθερό και ρυθμικό παίξιμο των υπόλοιπων οργάνων. Ίσως θα άξιζε τον κόπο ένα retake της ρυθμικής.

Ελπίζω και σε άλλα τέτοια video, καιρό είχαμε να δούμε συνεργασία μελών στο forum. :)
Γενικότερα είχα θέμα με το εν λόγω κομμάτι, αλλά είπα να το κάνω για να βελτιωθεί κάπως το gallop μου. Από ό,τι φάνηκε δεν ήταν αρκετά καλό. Ελπίζω το επόμενο κομμάτι να είναι πιο "ομοιογενές" ως προς την ποιότητα των τμημάτων του. Σε ευχαριστώ πολύ για το σχόλιό σου!

89
Καλησπέρα καλησπέρα,


Παρακάτω ακολουθεί το cover που κάναμε ο Σταύρος "Sfanfan" και εγώ, μαζί με τους Ηλία Κουρούδη στα drums και Μπάμπη Συκάκη στο μπάσο. Τα φωνητικά είναι τα κανονικά του Bruce Dickinson.


https://youtube.com/watch?v=_tG2tH82ouM


Με εξαίρεση προφανώς το ρυθμικό κομμάτι όπου έχω χάσει το πάτημα για μερικά χιλιόμετρα, οποιοδήποτε άλλο σχόλιο είναι ευπρόσδεκτο, είτε για τα του ήχου, είτε για τα του μοντάζ. Θενκ γιου.

90
Και μετά αυτοί είπανε ότι δεν θέλανε, αλλά εμείς θέλαμε, αυτό ακριβώς, τίποτα άλλο

91
Η ψηφος μου και εμενα παει στις PRS SE (ειτε για singlecut ή για ST style), τι να πρωτοπει κανεις, για ποιοτητα κατασκευης, ηχο, ευελιξια, brand name, looks  ;)  (σε αυτα τα λεφτα παντα)

Σαν εναλλακτική προταση απο εμενα σε ST, δες και αυτη την Charvel Pro Mod So-cal:

http://www.thomann.de/gr/charvel_pro_mod_so_cal_style_1_hh_sg.htm

Η Charvel μου αρέσει και εμένα, με εξέπληξε το 1000άρι FR παρά την χαμηλή τιμή της.


Όσο για τις SE και τις SE Standard, προσωπικά θεωρώ ότι δεν έχουν ουσιαστική διαφορά πέρα από τον οπτικό τομέα, όπου οι πρώτες είναι εμφανώς ωραιότερες στο μάτι. Κατά τα άλλα μιλάμε για τα ίδια όργανα, κατασκευασμένα σε διαφορετικές χώρες.

92
Έχει κάνει γερό μπάσιμο τα τελευταία 3-4 χρόνια στις mid-priced κιθάρες με την SE και την SE Standard σειρά. Είναι ποιοτικά όργανα, που παίζουν πολλά είδη και σε λογικές τιμές.

93
Πιστεύω πως ναι.

94
Καλησπερα παιδια.υπαρχει κανεις που να κανει καλη δουλεια στην πατρα;αν καποιος γνωριζει κατι με σωζει γιατι ειμαι μακρια απο αθηνα.
Είτε στον Στόλλα, είτε στο Δίηχο, ό,τι είναι πιο κοντά σε εσένα.

95
Θα σου πρότεινα μια PRS SE Standard 24. Σώμα που φέρνει σε Strat, αλλά ήχοι που συνδυάζουν και τα χαρ/κα του "αντίπαλου δέους" της Strat, της Les Paul. Πρόκειται για ένα από τα πιο εντυπωσιακά όργανα από πλευράς value for money.


http://www.prsguitars.com/sestandard24/

96
Εξαιρετικός ήχος και vibe για ακόμα μια φορά!

97
Το Μι Σολ Λα ας πούμε φτιάχνει τις επιτυχίες στα 4/4, από έτσι όλοι όσοι ξανάπαιξαν Μι Σολ Λα θα ήταν λογοκλέφτες.
Δεν υπάρχει παρθενογέννεση..
Δες αυτό να γελάσεις:

http://youtube.com/watch?v=5pidokakU4I

Ακριβώς αυτό το βίντεο μου ήρθε στο μυαλό, μπράβο που το πόσταρες!

98
Είναι σαν εκείνη την φωτογραφία που κυκλοφορεί εδώ και χρόνια "C'mon guys, it's not rocket science/C'mon guys it's not music theory". Αν και εγώ βρίσκομαι πλέον σε άλλο τομέα τελείως (μηχανολόγος), δεν θεωρώ ότι θα είναι απίθανο να τελειώσεις τις σπουδές σου με την προετοιμασία που έχεις κάνει. Θα είναι δύσκολο, αλλά όχι εφιαλτικά δύσκολο ή ακατόρθωτο.


Από την άλλη συμφωνώ με αυτό που λέει ο Δημήτρης από πάνω, ότι δηλαδή θα πρέπει να κοιτάξεις ποιο από τα δυο δίνει ισχυρότερο/πιο ευρύ πτυχίο. Πολλοί περνάνε σε κάποια σχολή μόνο και μόνο για να βγουν από αυτή κάποια μέρα στην αγορά εργασίας και να συνειδητοποιήσουν πόσο περιορισμένες είναι οι δυνατότητές τους.


Εύχομαι καλή τύχη!

99
Δεν είμαι σίγουρος ότι κατάλαβα εντελώς το πρόβλημα, οπότε μπορεί να είναι άχρηστα αυτά που θα πω. Οταν χρησιμοποιείς το asio4all, το εκάστοτε πρόγραμμα που τρέχεις, το δεσμεύει. Δηλαδή, αν τρέχεις guitar rig, δεν μπορείς να τρέχεις και media player. Θα σου δώσει ήχο το πρόγραμμα που άνοιξες πρώτο. Δεν έχω εμπειρία από guitar link, αυτά που σου λέω ισχύουν για εξωτερική κάρτα ήχου. Λογικά εφόσον το pc βλέπει το behringer σαν κάρτα ήχου, τα ίδια ισχύουν κι εδώ. Απλά σιγουρέψου ότι στον πίνακα ελέγχου του asio είναι επιλεγμένο το behringer και το ίδιο στο device setup του guitar rig.

Αν θες οπωσδήποτε να ακούς και κάποιο κομμάτι την ώρα που παίζεις (backing track ή οτιδήποτε), το guitar rig σου δίνει αυτή την δυνατότητα με τα decks που διαθέτει. Για μένα, μην μπλέκεις με splitter. Νομίζω πως είναι άχρηστο στην προκειμένη.
Αυτό με την "δέσμευση" με είχε εκπλήξει και εμένα, όταν άρχισα να πρωτοασχολούμαι με Pro Tools.

100
Ο Λιόλιος είναι ο εισαγωγέας της ESP στην Ελλάδα και έχει μια ή δυο Stephen Carpenter, αλλά δεν έχει καμία από αυτές που ανέφερες.

Σελίδες: 1 2 3 [4] 5 6 7 ... 22