Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.


Μηνύματα - Αυτάρεσκο Καθίκι Isnogood

Σελίδες: 1 [2] 3 4 5 ... 106
26
Αν ψάξω, μάλλον θα βρω.
Ξαναλέω, γιατί μάλλον εστιάσατε σε λάθος σημείο: Το να παρουσιάζετε το
Εγώ απλά ρώτησα τη μηχανή αναζήτησης μέχρι πόσες νότες/sec μπορεί να παίξει ένα μουσικός...
είναι κομματάκι ακραίο και σε καμία περίπτωση δε περιγράφει τον μέσο επαγγελματία μουσικό. Κυκλοφορούν πολλές εκτελέσεις στο Youtube από ανθρώπους, είτε επαγγελματίες είτε ερασιτέχνες που "τρέχουν" να σπάσουν ρεκόρ ταχύτητας. Ακόμα και εδώ στο kithara, τα παλιότερα χρόνια :'( υπήρχαν μέλη τα οποία έλιωναν και "έβγαζαν" εξαιρετικές ταχύτητες παιξίματος. Αυτό όμως κατά τη προσωπική μου άποψη δεν είναι ο μέσος επαγγελματίας μουσικός που περιγράφει το αρχικό άρθρο. Μπορείτε να διαφωνήσετε, δεν απαγορεύεται.

Θα ήθελα πολύ να ακούσω τον Bach των 25 νοτών/δευτερόλεπτο.
βασικά ο Λιστ ήταν αυτός που ήταν πολύ γρήγορος

Γλήγορος που λένε και σε μια ομάδα στo FB. ;D ;D ;D ;D

27
http://youtube.com/watch?v=As-7MXiCok0

Αυτό είναι άσκηση επίδειξης, σε πιάνο, μόνο στα άσπρα πλήκτρα, και σίγουρα δεν είναι Μπαχ.

Αυτό που θέλω να πω είναι ότι το να παρουσιάζεις κάτι ακραίο σαν το "Μπαχ με 25 νότες/δευτερόλεπτο" είναι κομματάκι ακραίο και σε καμία περίπτωση δε περιγράφει τον μέσο επαγγελματία μουσικό.

28
Θα ήθελα πολύ να ακούσω τον Bach των 25 νοτών/δευτερόλεπτο.

29
1991, και ξεφτίλιζε Vai, Malmsteen, Shawn Lane, Ritchie Kotzen, Jason Becker, Marty Friedman, Paul Gilbert, etc etc etc... και όταν λέω ξεφτίλιζε, έπαιζε ΟΛΑ τα τραγούδια τους ΙΔΙΑ! Επίσης, έπαιζε πιάνο, πνευστά, και είχε φτιάξει και την δική του άλγεβρα για την ταστιέρα της κιθάρας (αυτός 1ο έτος μαθηματικό, εγώ μεταπτυχιακά στην πληροφορική). Μυαλό, και ταλεντάρα απο τα πολύ λίγα. Μισός Ιορδανός, μισός Σαλονικιός. Εννοείται έπαιζε την 7-χορδη την Universe.
Παραπάνω πληροφορίες έχουμε?

30
Χωρίς να το έχω δοκιμάσει, απλά το έχω χαζέψει online, θα προτείνω και εγώ κάτι εκτός budget.

Boss JB-2
https://www.youtube.com/watch?v=KwuCI2rReAs

31



Ένα μικρό πειραματικό setup που έκανα πριν κανένα μήνα. Αργούμε ακόμα για "μόνιμο" pedalboard, σίγουρα μέχρι να φτιάξω το custom τροφοδοτικό που θέλω. Τα αποτελέσματα του παραπάνω setup, μπορείτε να τα ακούσετε εδώ. Η ιδέα ήταν να "τρέξω" παράλληλα σήματα. Αυτό που με σώζει είναι ότι το Cathedral μπορεί να ενώσει 2 σήματα σε ένα. Οπότε έχω στην ουσία 3 layer:
  • Το σήμα της κιθάρας, που περνάει μέσα από το delay και το reverb
  • To wet σήμα από το delay, που περνάει μέσα από το phaser (το octaver είναι κλειστό τελικά).
  • Το shimmer από το C9 που περνάει μέσα από το vibrato, αλλά δεν το τόνισα τόσο.

32
Ή έχω πολύ καιρό να το ακούσω, ή κάθε μέτρο είναι μειωμένο κατά ένα beat. To ακούτε και άλλοι???

33
Παντα,οπου και να χτυπισουμε την χορδη,και οπου και να ειναι ο μαγνητης,οι δυναμεις θα μοιραστουν σε ισες αποστασεις και γιαυτο παντα βγαζουν τις ιδιες αρμονικες.Αλλιω πχ θα χτυπουσαμε ντο και θα βγαιναν αρμονικες της λα.
Όταν λέω "μείγμα αρμονικών" έπρεπε να ξεκαθαρίσω τι εννοώ. Εχεις την τονική σου στα Ξ Hz, και τις αρμονικές που είναι nΞ Hz, όπου n είναι ακέραιος. Οπως βλέπεις στην εικόνα που παρέθεσες, έχεις κορυφές στα:
1 * 43.65=43.65 Ηz
2 * 43.65=87.3 Ηz
3 * 43.65=130.95 Ηz
4 * 43.65=174.6 Ηz
5 * 43.65=218.25Ηz

Δεν είπα ότι ανάλογα που βαράς, αλλάζουν αυτά. Αυτό που αλλάζει είναι τα σχετικά πλάτη των αρμονικών. Όσο πιο κοντά στη γέφυρα (χτυ)πας, τόσο ενισχύεις υψηλότερες (μεγαλύτερο n) αρμονικές.

Το ότι ο δεύτερος αρμονικός στο σχήμα που παρέθεσες είναι ισχυρότερος μάλλον έχει να κάνει με το γεγονός ότι σε μια ανοιχτή χορδή (ή έστω πρώτο τάστο) η τονική σου έχει μέγιστο ταλάντωσης στο 12-13ο τάστο που ΔΕΝ έχεις μαγνήτη ενώ η πρώτη αρμονική έχει μέγιστο περίπου στο 25ο, που εκεί κοντά ΥΠΑΡΧΕΙ μαγνήτης.  Ένας πιέζοηλεκτρικός αισθητήρας βέβαια, δεν διέπεται από τέτοιους περιορισμούς.

Οπότε δεν πιστεύω (δεν έχω σαφή επίγνωση) ότι ένας τεχνικός, κατά τη τοποθέτηση πιεζο κάνει κάποια μυστικιστικά μαθηματικά και αλχημείες. Από κει και πέρα φυσικά εξετάζεις τι συχνοτική απόκριση έχουν όλα ηλεκτρονικά από το μαγνήτη μέχρι το τελικό σχήμα.

Απορία: Ο Υ άξονας τι είναι στο σχήμα? Είναι και συναρτήσει από το χρόνο χτυπήματος?

Αν δεις παρουσιασεις για μπασα που θελουν να δειξουν οτι εχουν γεματη Β,θα δεις πως μολις την χτυπησουν,αμεσως μιουταρουν την χορδη.Ειναι για να ακουστει η 1η αρμονικη.Αλλιως την αφηνεις να βαραει 30 δευτερολεπτα να δειξεις και το σαστειν.
Το ίδιο σου το σχήμα δείχνει πως αυτό δεν έχει νόημα, εάν βέβαια έχω κατανοήσει τον Υ άξονα. Για να ακούσεις τη γεμάτη Β θες μαγνήτη στο 12 τάστο, και φυσικά καλό frequency response μέχρι το αυτί σου. Από την άλλη για να είμαι ειλικρινής, δεν έχω καταλάβει ακριβώς τι συζητάμε. ;D 


34
Να πω εγω πως το βλεπω το ολο θεμα. Βαραει η πενα την χορδη(βασικα την τραβαει και οταν την αφηνει,μετα ξεκηνανε ολα)
Η χορδη φευγει και επιστρεφει στην αρχικη ευθεια,λογο δυναμεων,δεν σταματαει,αλλα συνεχιζει.
Περνωντας απο τον μαγνητη,παραγει σημα,και ο μαγνητης παραγει την 1 νοτα(τονικη)
Η χορδη φτανει σε ενα σημειο,και επιστρεφει πισο,ενω η πενα την εκανε να εχει 1 καμπυλη,αυτη τωρα εχει 2,περνωντας απο τον μαγνητη,παραγετε η 2 αρμονικη της πρωτης.
Καθως συνεχιζει η χορδη το περα δοθε,παραγει και ακομα 5-6 αρμονικες(με τον αναλογο αριθμο καμπυλων),και ολα αυτα ακουγωντε ταυτοχρονα.
Γιαυτο διαφερει η μουσικη απο τον θορυβο.
Το πως παλετε η χορδη εξαρτατε απο 3 πραγματα.
Ειδικο βαρος,τεντωμα,μηκος χορδης που παλετε
Οποιο απο αυτα αλαζει,αλλαζει και η νοτα.Αν αλλαξουν 2 η 3 ταυτοχρονα μπορουμε να πετιχουμε την ιδια νοτα,αλλα οχι απαραιτιτα.
Οπως οταν κανουμε hammer on σε αντιθεση με το pull of παρατηρουμε οτι δεν χανουμε σε ενταση.Γιατι η ιδια δυναμη μεταφερετε σε μικροτερο υλικο(μικροτερο μηκος) ενω στην δευτερη περιπτωση εχουμε μειψση,γιατι γινετε το αναποδο.
Ετσι και η 2η αρμονικη,σκεπαζει την 1η αρμονικη (aka τονικη)
Εδω ερχετε ο πιεζο-μαστορας.
Καλο παλικαρι,με ορεξη να βοηθισει,μονο που ενω ο κλασικος μαγνητης βλεπει το πως παλετε η χορδη και μας βγαζει ενα αποτελεσμα,τουτος εδω,βαζει στον υπολογισμο και την μαζα,ασχετα με ποσες καμπιλες κανει η χορδη.Οποτε μας δυνη δυνατη 1η αρμονικη.
Αυτο βεβαια συμβαινει εαν εχω καταλαβει καλα.
Έχω τονίσει κάποια σημεία, για να γίνει λίγο πιο κατανοητό.
Κατά τη δική μου αντίληψη, είναι λίγο διαφορετικά τα πράγματα. Ξεκινάς από τη χορδή λίγο πριν "ελευθερωθεί" από την πένα. Η χορδή αυτή τη στιγμή έχει μια τριγωνική παραμόρφωση όπου οι τρεις άκρες είναι τα σημεία που στηρίζεται η χορδή, και το μέρος που σπρώχνει  πένα. Ακριβώς αυτή τη στιγμή η χορδή είναι διεγερμένη, και έτοιμη να ξεκινήσει τη ταλάντωσή της. Με το που ελευθερωθεί, αυτή η τριγωνική παραμόρφωση αρχίζει και ταξιδεύει προς τα 2 άκρα της χορδής. Αυτό το σημείο είναι σημαντικό, καθώς έστω διαισθητικά έχουμε μια πρώτη εξήγηση γιατί ο ήχος αλλάζει όταν αλλάζει το σημείο που χτυπάει η πένα. Όταν αλλάζει αυτό το σημείο αλλάζουν και οι αναλογίες των αρμονικών μεταξύ τους.

Αλλά για να καταλάβουμε καλύτερα τις αρμονικές, πρέπει να καταλάβουμε ότι η κίνηση της χορδής δεν είναι "πέρα δώθε" κάθετα στη πένα. Η κίνηση είναι κατά μήκος της χορδής. Αυτή η αρχική παραμόρφωση ταξιδεύει προς τα 2 ακλόνητα άκρα της χορδής (γέφυρα και πατημένο τάστο). Εδώ μπαίνει η τριπλέτα συνθηκών που περιέγραψες, ειδικό βάρος, τάση και μήκος. Σε συνδυασμό με το αρχικό χτύπημα θα ευνοήσουν ένα συγκεκριμένο μείγμα αρμονικών, το οποίο αποτελεί και τον ήχο σου. Ερώτηση: είναι το μείγμα αρμονικών παντού το ίδιο? Οχι, για αυτό και διαφορετική θέση μαγνήτη αλλάζει τον ήχο. Ο μαγνήτης βλέπει ένα παλλόμενο σύρμα και δημιουργεί επαγωγικό ρεύμα στα άκρα του πηνίου του (Εδώ είμαι λίγο άσχετος). Λογικά το επαγώμενο ρεύμα έχει άμεση εξάρτηση από τη συχνότητα(ες) που βλέπει ο μαγνήτης, που είναι το μείγμα αρμονικών στο αντίστοιχο σημείο.

Για να πάμε τώρα στον πιεζομαγνήτη, πρέπει να καταλάβουμε το τι συμβαίνει με εκείνη την κίνηση που ταξιδεύει κατά μήκος της χορδής. Αυτή η παραμόρφωση λοιπόν αυτό που κάνει είναι να πηγαίνει προς τη γέφυρα, και σε εκείνο το σημείο παθαίνει ανάκλαση: Μέρος της ταλάντωσης απορροφάται προς το όργανο, και μέρος της ταλάντωσης επιστρέφει στη χορδή. Οπότε, μπορούμε να πούμε ότι μέρος της πληροφορίας που έχει το αρμονικό μείγμα χάνεται στα ξύλα του οργάνου, και το υπόλοιπο επιστρέφει στη χορδή. Οπότε τη συμπέρασμα βγαίνει? Οτι ο μαγνήτης πιάνει μόνο τη πληροφορία που επιστρέφει στη χορδή, ενώ ο πιέζο πιάνει τη πληροφορία που υπό άλλες συνθήκες χάναμε (ηλεκτρική κιθάρα) μέσα στο όργανο. Και αυτός είναι ο λόγος που ο πιέζο στην ηλεκτρική τη κάνει να ακούγεται σαν ακουστική. Το ηχείο της ακουστικής ενισχύει τη πληροφορία που πιάνει η γέφυρα, όπως κάνει και ο πιεζο. Η ακουστική ΔΕΝ έχει μαγνήτη για να πιάσει τη πληροφορία που πιάνει ο μαγνήτης.

Με λίγη θεωρία βλέπουμε ότι για μια χορδή Α2 έχουμε:
1η αρμονική=οκτάβα=Α3
2η αρμονική=οκτάβα και 5η=Ε4
3η αρμονική=2 οκτάβες=Α4
4η αρμονική=2 οκτάβες και μεγάλη τρίτη=C#5

Αυτά περί αρμονικών που σκεπάζουν άλλες αρμονικές, πρώτη φορά τα ακούω, για να είμαι ειλικρινής.

35
Από ότι έχω βρει, υπάρχουν time-delay relays, οπότε, θα κάνω μια μικρή έρευνα σε αυτά.

36
Ουφ.Πονοκεφαλος. Εχω πιο απλη ληση. Πουλα τα ολα και παρε μπασο.Δεν θα θες εφε,γλειτωνεις απο μπελαδες. Σο σιμπλε
Μπάσο "έπαιζα" παλιά. Τώρα γέρασα. :P . Και μπάσο να έπαιζα, πάλι εφέ θα έβαζα.

Arduino is your friend :)
Αν έχεις ασχοληθεί (ή θες να ασχοληθείς) διαβάζεις τα παρακάτω:
Στην ουσία θες από εξοπλισμό 1 arduino.
Για κάθε relay ένα απλό κυκλωματάκι με NPN transistor (2N2222), δίοδο (1N4148 αν και ότι και να βάλεις θα δουλέψει) και μια αντίσταση (4.7kΩ είναι μια χαρά).
Έναν 360 (endless) rotary encoder.
Μια στιγμή. Εγώ θέλω να έχω footswitch να κάνουν τη δουλειά του rotary encoder. Δεν κατάλαβα γιατί χρειάζομαι διόδους και rotary encoder. Για το input του Arduino?

Στο Arduino θα έχεις περίπου 17 I/O, βγάλε 3 για τον rotary encoder σου μένουν 14. Οπότε οδηγείς 14 ρελέ.
Εντάξει, για αυτό το απλό, θα προτιμήσω μικρότερες εκδοχές του. Αλλά και πάλι, ήθελα να "αποφύγω" το arduino, ή τελοσπάντων να έχω έναν πιο παραδοσιακό τρόπο.


Ή μπορείς να το πας λίγο πιο πέρα και να βάλεις Solid State Relays και να τα οδηγήσεις απευθείας [...]
Υποθέτω περιλαμβάνεις ακόμα το Arduino. Αν όχι, χρειάζομαι κάπως να προσθέσω τη καθυστέρηση του ενός ρελέ.

37
Καλησπέρα σε όλους.

Αφορμή για το παρόν post αποτέλεσε αυτό το βίντεο. Αυτό που θέλω είναι να φτιάξω μόνος μου ένα footswitch το οποίο να συνδέεται σε κάποια πετάλια ΕΗΧ που έχω (Cathedral/ Memory Man with Hazarai) και να τα ελέγχω κάπως πιο "απομακρυσμένα".

Ο Rotary encoder δουλεύει με τον εξής τρόπο, από όσο έχω καταλάβει: Έχει τρεις ακροδέκτες 1,2 και 3. Κατά την CW στροφή κάνουν πρώτα επαφή τα (2,3) και με μια μικρή καθυστέρηση τα (1,2). Κατά την CCW στροφή κάνουν επαφή πρώτα τα (1,2) και μετά τα (2,3). Διαβάζοντας ποιο από τα 2 κάνει πρώτα επαφή, το πετάλι αλλάζει μνήμες αντιστοίχως (Πάνω ή κάτω). Τέλος, όταν τον πιέζεις, κάνουν ταυτόχρονα επαφή τα (1,2,3). Υπάρχει κάποιος τρόπος να το καταφέρω αυτό με κάποιο χειροποίητο κύκλωμα?

38
Thanx guys!!! :)
Το κόκκινο πεταλάκι είναι ένα απλό momentary switch που έφτιαξα για να σταματάω το playback του RC1 με μόνο ένα πάτημα. Για να κάνω stop playback από τον διακόπτη του RC1 χρειάζεται δύο πατήματα και δυστυχώς δεν έχω καταφέρει να μάθω να συγχρονίζομαι σωστά για να σταματάω ακριβώς εκεί που θέλω, οπότε αυτό το πεταλάκι ήταν μονόδρομος.
Επίσης μπορεί να χρησιμοποιηθεί και στο DD7 με την ίδια χρήση στο Hold mode ή σαν external tap tempo.
Μια ιδέα για αυτό είναι να του βάλεις ένα στέρεο jack που να να συνδέεται με Y καλώδιο, που θα πηγαίνει και στα 2 πετάλια, καθώς και ένα διακοπτάκι, για να εναλλάσσεται μεταξύ των 2 πεταλιών.

39
https://www.youtube.com/watch?v=lv7fr-uOgxM
Μπορείς να αφήσεις μόνο ένα νύχι  ;D

40
Αυτό δεν το κατάλαβα... Τι ακριβώς εννοείς?
Αν είσαι δεξιόχειρας τα νύχια είναι για το δεξί χέρι. Τι ακριβώς εννοείς τρέμολο με το δεξί?
Εκτός και αν εννοείς κάποιο βιμπράτο με το αριστερό, αλλά και πάλι τι δουλειά έχουν στο αριστερό τα νύχια?
Εκτός και αν κάτι μου διαφεύγει...
O φίλος μας εννοεί τη τεχνική tremolo που είναι ουσιαστικά ένα pedal tone με άρπισμα μέσω του αντίχειρα. Χοντρικά, ένα Am ακκόρντο παίζεται με τον παρακάτω τρόπο:

--000--000-000--000
------------1----------
------2----------2-----
-----------------------
0----------------------
-----------------------
Οπου όλες οι νότες στις χορδές 2-6 παίζονται με τον αντίχειρα, ενώ στη πρώτη χορδή παίζει a-m-i.


Συγχώνευση μηνυμάτων: 21/03/17, 14:44
ειμαι μαραγκος,(δεν εhω παντα δουλεια βεβαια) αλλα με ξυλα κανονικα οhι με μελαμινες και τετοια. εhω δοκιμασει να αφησω αλλα σε μερικες περιπτοσεις ακομα και οταν δε σπανε ειναι θεμα ασφαλειας να ειναι κοντα. θα μου πεις αν προεξεhουν κανα δυο hιλιοστα τη θα γινει?
σε πολλες περιπτοσεις μπορει να γινει μικρο κακο με σε λιγες μεγαλυτερο κακο.
τωρα να σε πω εhω συνηθισει και κανα δυο φορες που αφησα δε μαρεσε τοσο με τα νυhια, σα ν αμην ειhε αυτο το βαθος ο ηhος, αλλα hανει σε ενταση.
εhω δει πολλες μεθοδους και βιντεο με τρεμολο και πιστευω ειναι το μεγαλητερο μειονεκτημα του να μην εhεις νυhια.
θα προσπαθησω να το κανω με δαhτυλιδια και λογικα αν υπαρhει μερακι ολα γινοντε ;) ;)

H τεχνική tremolo είναι και αυτή που "απαιτεί" όσο το δυνατόν μεγαλύτερα νύχια. Παρόλα αυτά, δεν είναι ανάγκη να έχεις νύχια μεγαλύτερα από 1 με 1.5 mm. Προσωπικά, παίζοντας πάντα με νύχια θα σου προτείνω τα εξής απλά βήματα:
1) Βρες το βέλτιστο μήκος νυχιών, έτσι ώστε να μην κινδυνεύεις (ΤΟ ΠΙΟ ΒΑΣΙΚΟ), αλλά να μπορείς να κάνεις στοιχειώδη αρπίσματα. Το μήκος των νυχιών είναι μια "τέχνη" από μόνο του. Αυτό που δεν είναι προφανές, είναι το γεγονός ότι το μήκος των νυχιών το καθορίζεις εσύ. Δεν υπάρχει κάποιος κανόνας. Εσύ θα ορίσεις το μήκος που χρειάζεσαι, και με αυτό θα δουλέψεις. Απαξ και το βρεις αυτό, τα υπόλοιπα είναι εξάσκηση. Βρίσκεις 3-4 ΣΠΟΥΔΕΣ κλασσικής κιθάρας που θα σε βάλουν στο τριπάκι, και δουλεύεις πάνω σε αυτές, τροποποιώντας κάθε φορά το μήκος που χρειάζεσαι.

Αν θες να μιλήσεις για τρέμολο με χαζές πένες, δε μπορώ να σε βοηθήσω..

41
Έτσι από περιέργεια... Τι δουλειά κάνεις?

Για μένα, που έχω τα νύχια 19 χρόνια, δεν μπορώ να φανταστώ κάποια εναλλακτική. Θεωρώ τα νύχια μονόδρομο.

42
Μη μπλέκεις τη ταχύτητα με τη συχνότητα.

Ναι, ανεβαίνει η ταχύτητα, αλλά αυτό που σε ενδιαφέρει είναι η συχνότητα κατά την οποία η ταχύτητα αλλάζει πρόσημο.

43
Επίσης στο έντεχνο έχει παραγκωνιστεί η κιθάρα. Που το πάτε αυτό?

44
Όποιος ισχυρίζεται ότι διάβασε το τίτλο χωρίς να βάλει το τόνο στο δεύτερο "α" είναι ψεύτης.

45
Εφέ / Απ: Presence & Resonance
« στις: 13/11/16, 13:26 »
πριν το ηχείο;
Αυτό μπαίνει είτε στο Effects (FX) Loop, εάν έχει ο ενισχυτής, είτε πριν τον ενισχυτή. Το "Πριν το ηχείο" είναι λίγο τρομακτικό σαν φράση.

To presence και το resonance είναι στην ουσία ένα eq στις πολύ χαμηλές και πολύ υψηλές συχνότητες. Μπορείς να βάλεις ένα γραφικό eq αρκετών περιοχών στην λούπα του ενισχυτή σου (ένα 31 band eq πχ) ώστε να μπουστάρεις/κόβεις συγκεκριμένες συχνότητες στις χαμηλές και υψηλές συχνότητες για να πετύχεις κάτι αντίστοιχο. Δεν είναι το ίδιο με το να είναι μέρος του κυκλώματος του ενισχυτή, αλλά όσο πιο κοντά μπορείς να φτάσεις.
+1

46
καλύτερη αποδοση έχεις με μαγνήτη και δεν χρειάζεσαι και προενίσχυση.

Έτσι, από απορία: Ο μαγνήτης σε ακουστική κιθάρα, αποδίδει τον χαρακτηριστικό "ξύλινο" ήχο της ακουστικής, ή το αποτέλεσμα θα είναι σαν μια καθαρή ηλεκτρική?

47
Να ριξω εγω ετσι μια προταση ανατρεπτικη..
μαθε μπασο  ::)
6χορδο
Με κούρδισμα κιθάρας.

48
Και εγώ έχω ένα ενδιαφέρον για ενδεχόμενη μαζική παραγγελία, στα 121€.

49
Μια νέα απορία:
Σε περίπτωση που θέλω να το κάνω λίγο πιο ευέλικτο, θα ήταν κακή ιδέα να βάλω βύσματα D-SUB25 στις 2 άκρες του καλωδίου? Ξέρω οτι γίνεται για line level σήματα, αλλά στο instrument level το ψιλοφοβάμαι...
Είναι καλή ιδέα, εγώ θα το δοκίμαζα.. το πολύ πολύ φέρνεις πολύ κοντά τα μπλεντάζ και από τις 2 πλευρές. Νομίζω θα είναι μια χαρά.

Από άλλους, έχω δει να περνάνε το εκάστοτε μπλεντάζ σε dedicated δοντάκι του βύσματος. Είναι σωστό αυτό που λες με το μπλεντάζ, και αυτό που έχω ΣΙΓΟΥΡΑ κατά νου είναι να βρω D-SUB25 με μεταλλικό καπάκι.

50
Μια νέα απορία:
Σε περίπτωση που θέλω να το κάνω λίγο πιο ευέλικτο, θα ήταν κακή ιδέα να βάλω βύσματα D-SUB25 στις 2 άκρες του καλωδίου? Ξέρω οτι γίνεται για line level σήματα, αλλά στο instrument level το ψιλοφοβάμαι...

Σελίδες: 1 [2] 3 4 5 ... 106