Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.


Μηνύματα - freemind

Σελίδες: 1 2 3 [4] 5 6 7 ... 206
76
Να λετε ευτυχως που δεν πυροβολησε κανεις τους αστυνομικους ( Κρητη γαρ ).

Οπως και να εχει, η ΕΛ.ΑΣ αξιοποιειται συχνα απο την ΑΕΠΙ, οταν "σκαει" σε μικρομαγαζα ( ναι ναι, ακομα και ψιλικατζιδικα ) για να απαιτησει τα "ποσοστα" του play time τους...

77
Υπαρχουν ξενοι οργανισμοι που προστατευουν το πνευματικο δικαιωμα της ιδιοκτησιας του πρωτοτυπου εργου ( οπως το Jamendo ), ενω παραλληλα εγγυονται πως τα εκτελεστικα δικαιωματα θα ειναι τοοοοοοσο χαμηλα, ωστε να μπορει η μουσικη σου να μπει ακομα και στο κουρειο της Ανω Λαπωνιας και να την ακουσουν οι πελατες.

Οσον αφορα τις χρεωσεις της ΑΕΠΙ, δυο πραγματα θα πω:

1) Οταν χρεωνεις με τα τετραγωνικα ( ή τα τραπεζια ) κι οχι με τις λιστες, τοτε πως στο καλο μπορεις να βγαζεις στατιστικα play για ΚΑΘΕ καλλιτεχνη που εκπροσωπεις; Πως εισαι σιγουρος, πχ, πως το καφενειο στην Ανω Σιγαποταμιτσα επαιξε 4 κομματια του "γνωστου" καλλιτεχνη και 15 του δικου μου σκυλαδικου CD, οταν...ποτε δεν του ζητας τη λιστα;

2) Πως ξερεις τι αναλογιες τηρουνται στα ποσα των εκτελεστικων δικαιωματων, οταν τελικα...σε πολλες περιπτωσεις η ΑΕΠΙ κυνηγαει ακομα και internet coffee shop, ενω "ξεχναει" μεγαλο-μαγαζα;


Αυτα κι αλλα πολλα στο πως λειτουργει ο φορεας "προστασιας" του πορτοφολιου των λιγων...


Δεν ειπα ποτε πως δεν αξιζει την προστασια της η ιδιοκτησια καποιου δημιουργου, αλλα οταν η προστασια μετατρεπεται σε "πορτα" που θυμιζει αλλες καταστασεις, τοτε μαλλον κατι παει στραβα στο συστημα...

78
Αν και δεν προκειται για μουσικο οργανο, εχει αμεση σχεση με τον ηχο:

Παράθεση
Καλημέρα στους συναδέλφους. Προχθές το βράδυ (17/7/2014) ξημερώνοντας παρασκευή, μου έκλεψαν από Κόρινθο το φορτηγάκι μου FORD TRANSIT '90 λευκό χρώμα χωρίς κάποιο διακριτικό πάνω. Η πινακίδα του  ΚΡΗ 6808. Είναι το κοντό σασσί και το χαμηλό. Χαρακτηριστικό ότι το πίσω αριστερό φανάρι είναι καινούριο ενώ το δεξί παλιό. Είχε μέσα ένα κουτί μικρόφωνα (beta 58, sm 58, sm 57, c1000) περίπου 20, ένα pioneer cdj 200, 2 χειλόφωνα ασυρμ. JTS ένα καταγραφικό zoom h3, 20 βάσεις μικροφ. και ηχείων, 10-15 μπαλαντέζες και πολύμπριζα, 30 xlr, καρφιά. Αν κάποιος αντιληφθεί κάτι ας μου κάνει ένα τηλέφωνο στο 6944 797947. Ευχαριστώ!

Δημοσιευτηκε απο τον συναδελφο Τασο Κωνσταντινου. Οποιος ξερει κατι, ας επικοινωνησει μαζι του

79
Και μην ξεχναμε το Διοικητικο Συμβουλιο:

Παράθεση
Κωνσταντίνος Πέτρος Τριπολίτης - Πρόεδρος του Δ.Σ.

Πέτρος Ξανθόπουλος - Διευθύνων Σύμβουλος

Παντελής Γρετζελιάς - Αναπληρωτής Διευθύνων Σύμβουλος

Δημήτριος Ξανθόπουλος - Μέλος του Δ.Σ.

Γεώργιος Νιάρχος - Μέλος του Δ.Σ.

Παναγιώτης Μαυρουδής - Μέλος του Δ.Σ.

Διονύσιος Τσακνής - Μέλος του Δ.Σ.

Κωνσταντίνος Τουρνάς - Μέλος του Δ.Σ.

Ρόμπερτ Ουίλλιαμς - Μέλος του Δ.Σ.


80
Το παρολογο στην ιστορια ειναι πως ο ανθρωπος συνελληφθη για ενα παραδοσιακο τσιγγανικο κομματι ( αρα ΔΕΝ υπαρχει συνθετης, επομενως δεν μπορει η ΑΕΠΙ να ζηταει χρηματα ), το οποιο δεν αναπαραχθηκε με τους αυθεντικους αρμενικους στιχους ( αρα ΔΕΝ παιζει θεμα για το στιχουργο ), αλλα με διασκευασμενους ελληνικους ( αρα μονο εδω παιζει θεμα της ΑΕΠΙ ).


Δηλαδη ο ιδιοκτητης του χωρου συνελληφθη...για τους στιχους;

ΠΟΣΟ σοβαροτητα απομενει στους κυριους αυτου του δημιουργηματος που διαχειριζεται και βγαζει λεφτα στις πλατες των δημιουργων;

82
Συμφωνα με αυτο το νεο, η ΑΕΠΙ μεσω καταγγελιας ( για απληρωτα δικαιωματα σε....παραδοσιακο τσιγγανικο τραγουδι της Αρμενιας ) αναγκασε την ΕΛ.ΑΣ να συλλαβει τον ιδιοκτητη του θεατρου οπου γινοταν η συναυλια... Εαν ισχυει αυτο που γραφει ο αρθρογραφος, η συλληψη εγινε κατα τη διαρκεια της συναυλιας...


Νομιζω πως η ξεφτιλα εχει τα ορια της, ομως η ΑΕΠΙ τεινει να διελυσει αυτον τον κανονα....

83
Εγο πιστεβο πος ι Ελαδα ιταν παντα μπροστα σε ολα κε πολι πριν τον Χρηστο! H ελινικι φιλοσοφια εδοσε στον κοσμο τις πραγματικες βασις για τιν επιστιμονικη μελετι, αλλα εκινι οι επικινδινοι Καθολικι το Μεσεωνα, τα εκαψαν ολα. Διτε το Ονομα του Τριανταφιλου! Το καλιτερο ντοκιματερ γι' αφτο το θεμα!



84
Παντοτε υπηρχαν οι "κομπογιαννιτες" και "φτηνοι" τεχνικοι ηχου, μονο που πριν την κριση κανεις δεν τους εδινε σημασια λογω της μεγαλης αγορας που επρεπε να διαχειριστουν. Με την συρρικνωση της αγορας ομως, ολο και περισσοτεροι "low budget" τεχνικοι εχουν εμφανιστει απο το πουθενα και αποτελειωνουν τελειως την ηδη αποτελειωμενη αγορα.

Για να το θεσω αλλιως: Δεν γινεται να υπαρχει τεχνικος ηχου που να δουλευει σε μαγαζι και να παιρνει 20-30€ μεροκαματο. Και δεν αναφερομαι σε φιλικες τιμες ή φιλικες καταστασεις, αλλα σε ηχοληπτη που δουλευει σε ξενο μαγαζι.

Οταν θα του "φυγει" ο συγκεκριμενος ηχοληπτης και θα παω εγω να δωσω προσφορα, τα 50-70€ ( τα οποια τα θεωρω λιγα, αλλα εν μεσω κρισης ειναι μια λογικη τιμη ) θα του φανουν "βουνο"...και το πιο σιγουρο ειναι πως θα προτιμησει να βρει παλι εναν αντιστοιχο "20"αρη για να του κανει τη δουλεια.


Οσον αφορα την οικογενεια και το κοστος εργασιας, θα σου πω πως εαν κοστολογει καποιος τον εαυτο του στα 20€, μαλλον δεν εχει εκτιμησει σωστα τα εξοδα του. Η μετακινηση, η διατροφη και η εργασια του ειναι σιγουρα παρα πολυ πιο πανω απο 20€ παντως. Κι αν εχει κι ασφαλιση; Τοτε 10000% "μπαινει" μεσα!


Το θεμα ειναι πως κι εργοδοτες χαιρονται απο αυτη την κατασταση γιατι ξερουν πως "οκ, μπορει να μην εχω τον εμπειρο τεχνικο των 100€, αλλα ρε φιλε με 40€ μπορω να βρω δυο τεχνικους που ολο θα ελεγχει ο ενας τον αλλον στα μπαλωματα που κανουν". Και βεβαια εχει τυχει πολλες φορες, ακομα και μετα απο τετοιες συμφωνιες, ο εργοδοτης να δηλωνει "ξερετε, δεν βγηκε ο μηνας φετος, δεν θα παρετε ολο το ποσο σας" κι αυτοι καθονται και λενε ναι.

Δεν μιλαω πλεον για σωματεια και γενικο ελεγχο, αλλα για αξιοπρεπεια....

85
Εγω δεν θα ελεγα τα περι καναπε γιατι:

1) Η Ελλαδα, ως επισημο κρατος, δεν εχει ειδικοτητα "τεχνικος ηχου", αρα δεν εχει και μια λιστα με τις υποχρεωσεις και τα δικαιωματα του κλαδου ( που αμεσως τον προστατευουν εναντι κομπογιαννιτων ).

2) Η παραπανω ελλειψη οδηγει παρα πολλους να δηλωνουν "ηχοληπτες" και "φωτιστες", χωρις ομως να εχουν την απαραιτητη εκπαιδευση ( το οποιο ειναι μεγαλο ζητημα στην Ελλαδα, ιδιαιτερα γι' αυτο το κολπο του ΙΕΚ Ακμη και του κρατους για τα περι πιστοποιησης ). Και βεβαια οι περισσοτεροι απο αυτους ειναι "εκτος" φορολογιας και υπαρξης, αφου δεν κοβουν τιμολογια ή δεν ασφαλιζονται με βαση την εργασια τους.

3) Υπαρχει σοβαρη ελλειψη καποιου οργανου των ηχοληπτων PA. Σε αντιθεση με τους συναδελφους που βρισκονται στο broadcast ( και οι οποιοι εχουν τρομερο union ), οι ηχοληπτες PA δεν εχουν καταφερει να δημιουργησουν ενα οργανο που να τους αντιπροσωπευει. Και βασικη αιτια που δεν υπαρχει τετοιο οργανο ειναι οι ιδιες οι εταιριες που μισθωνουν PA-τζηδες ηχοληπτες, αφου δεν τους συμφερει να υπαρχει μια συμβαση εργασιας που να προερχεται υστερα απο συζητηση μεταξυ του οργανου των PA τεχνικων και των εταιριων.



Γενικοτερα, υπηρχε καποτε η θεληση να συσταθει ενας οργανισμος ελεγχου των live κι αν εβρισκαν κομπογιαννιτη πισω απο κονσολα να του εστελναν κατευθειαν την επιθεωρηση εργασιας. Ομως πρεπει να φτασουμε στο σημειο να φοραμε μια κουκουλα ολοι ωστε ο κλαδος να ερθει στα ισια του;


86
Δυστυχως, εν μεσω κρισης, οι περισσοτεροι απο εμας που δουλευουμε στο χωρο επαγγελματικα εχουμε "αισθανθει" τη μειωση του μισθολογιου, με την ταυτοχρονη αυξηση του κοστους ( κι οχι τοσο του πρωτογενους, δηλαδη του εξοπλισμου, οσο του δευτερογενους, δηλαδη των φορων, της μετακινησης, κλπ ). Κι αρκετοι ειτε εχουν κλεισει τις αδειες τους, ειτε βρισκονται στα προθυρα οικονομικης καταρρευσης, με συσσωρευμενα χρεη προς το κρατος ( λογω ασφαλισης κι εφοριας ) και τους προμηθευτες ( εαν μιλαμε για αγορες με πιστωτικο λογαριασμο ).

Μην αναφερω καν την περιπτωση των εταιριων του χωρου της τεχνικης καλυψης, που χρωστανε ακομα και στους υπαλληλους τους ( και βεβαια με μια καλη πτωχευση...μενουν στον αερα οι ανθρωποι ).


Ολα τα παραπανω ειναι λιγο ως πολυ γνωστα, οποτε για μενα δεν αποτελουν προβληματισμο, αλλα καθημερινοτητα, ιδιαιτερα εαν κρινω απο την κατασταση των συναδελφων μου ηχοληπτων.


Πραγματικος προβληματισμος ομως, κατ' εμε, ειναι η εισοδος στο χωρο αρκετων ανθρωπων που με τον εναν ή τον αλλον τροπο, αλλοιωνουν την ηδη υποβιβασμενη αγορα. Ανθρωπων που ειτε κοστολογουν την εργασια τους σε τελειως απαραδεκτα χαμηλα επιπεδα, ειτε δεν πληρωνονται καθολου.

Για την πρωτη περιπτωση μπορω να καταννοησω την αναγκη ορισμενων να ειναι ακομα στην αγορα και να δινουν τιμες κατω του κοστους, ομως δεν μπορω να τους κανω να αντιληφθουν πως αργα ή γρηγορα σε καθε δουλεια θα μπαινουν "μεσα" αφου δεν υπολογιζουν σωστα τα εσοδα εναντι των εξοδων τους. Αρκετοι απο αυτους  βεβαια δεν ειναι καν νομιμοι ( η κλασσικη "μαυρη αγορα" ), οποτε ηδη εχουν ενα μεγαλο "συν" απο την ελλειψη κοστολογιου για την ασφαλιση και την εφορια τους, ομως και παλι οι τιμες τους ειναι τραγικα χαμηλες για να μπορει καποιος να δικαιολογει την εργασια τους.

Πχ, προσφορα για ενα μικρου μεγεθους live open air μπορει να ξεκιναει απο εναν ηχητικο/ηχοληπτη στα 3000€ συν το ΦΠΑ του ( και σε χωρο κοντα στην εδρα του ) κι απο εναν "μαυρο" τεχνικο να φτανει μεχρι τα...1000€, "σκοτωνοντας" την αγορα.

Για την δευτερη περιπτωση ( του δωρεαν ), τα λογια ειναι περιττα. Ειναι ανθρωποι που κανουν απο "χομπι" ή "δευτερη δουλεια" το επαγγελμα, εχουν διαθεσει ενα ποσο για την αγορα ενος εξοπλισμου που στα ματια τους ( και στα αυτια τους ) φανταζει ικανος να καλυψουν οτιδηποτε και μονο για την "εμπειρια" κτυπανε δουλειες με απωτερο σκοπο την "εδραιωση" τους στην αγορα.

Ιδιαιτερα το τελευταιο χρονο εχω παρατηρησει αρκετες φορες πως η τελευταια περιπτωση "συναδελφων" ειναι το μοντελο του αποφοιτου φοιτητη ΙΕΚ, ο οποιος με τα ιδια λεφτα που σπουδασε ( του μπαμπα ), καταφερε να αποκτησει και τον εξοπλισμο...και θελει στου Κασιδη το κεφαλι να αποκτησει κι εμπειρια. Κι αν κανεις το λαθος να του πεις "Να σου πω, θες να σε προσλαβω για τη δουλεια και με δικο μου εξοπλισμο να βγαλεις και το μεροκαματο σου", αμεσως πιανει τα περι "εργοδοσιας" και "καταναγκαστικων εργων".... Ολοι διευθυντες του εαυτου τους  ;D


Και για τις δυο περιπτωσεις η ζημια ειναι μεγαλη ( σε ο,τι αφορα τους υπολοιπους ). Αφενος μεν γιατι και οι ιδιοι δεν μπορουν να παραμεινουν στην αγορα για μεγαλο διαστημα εαν δεν κανουν αποσβεση της εργασιας και του εξοπλισμου τους, αφετερου δε γιατι "αλλοιωνοντας" την αγορα ως κοστολογιο θα βρεθουν κι αυτοι αργοτερα στην αναγκη εργασιας με σοβαρο αντιτιμο...και οι πελατες θα εχουν την απορια "Καλα ρε φιλε, εσυ δεν εδινες δουλειες μισοτιμης ή τσαμπα; Αν δεν το ξανακανεις, θα βρω αλλον που το κανει ακομα"...κι εκει τελειωνει το παραμυθι γιατι παντα θα υπαρχει καποιος να καλυψει τη θεση τους.


Ακομα ομως και μεσα στις εταιριες καλυψης, οι επαγγελματιες ηχοληπτες βρισκομαστε παντα στη μπουκα, γιατι ειτε με μπλοκακι, ειτε με ασφαλιση ΙΚΑ, ειμαστε παντα πιο "ακριβοι" απο τους "μαυρους" που θα κανουν δουλεια 12ωρου για 20€ ( και θα πουν κι ευχαριστω ).


Το απιθανο ειναι πως ειτε προκειται για εταιρια, ειτε προκειται για ιδιωτη πελατη, τα πραγματα κινουνται μονο με βαση το οικονομικο σκελος κι οχι το θεμα της ποιοτητας. Αυτο βεβαια ισχυε και πριν την κριση, ομως τωρα γινεται ολο και πιο εμφανες. Πελατης που καποτε γκρινιαζε για τον εξοπλισμο που πληρωνε με 400-500€, τωρα θεωρει καλοδεχουμενο το μισο εξοπλισμο με 100€ ( και μεσα στο ποσο ειναι ΚΑΙ ο ηχοληπτης ), αδιαφορωντας τελικα για την ποιοτητα του ηχου που εχει. Το ιδιο συμβαινει και σε εταιριες, οπου part time ασχετοι με το χωρο ειναι πιο "ωφελιμοι" γιατι κοστιζουν μονο 20€, ασχετα εαν δεν ξερουν να στησουν ουτε καν μια τρασα ή να ρυθμισουν ενα DSP processor.


Νομιζω πως πρεπει σιγα σιγα να αναλογιστουμε που θελουμε να οδηγηθει ο κλαδος της ηχοληψιας, σε ενα κρατος που δεν προστατευεται ( με εξαιρεση τους broadcast ηχοληπτες ) απο συγκεκριμενη εργασιακη αναγνωριση ( πλην της πιστοποιησης που κι αυτο ειναι μονο για θεσεις δημοσιου ) κι ως παροχοι υπηρεσιων κι εν δυναμει πελατες ( για τους μουσικους αναφερομαι ) να εχουμε κατα νου πως το χαμηλο ή το ανυπαρκτο κοστολογιο δεν συνδυαζεται παντα με την καλη ποιοτητα της υπηρεσιας που μισθωνουμε!  ;)

Θα ηταν ωραιο να συζητησουμε πανω σε αυτους ( και σε οποιους προκυψουν ) προβληματισμους, μιας κι αυτο αφορα και το χωρο των μουσικων ;).








87
Καταρχας πρεπει να γνωριζεις πως αρκετες βαθιες ραδιοφωνικες φωνες που ακους ειναι "ψευτικες". Με εξαιρεση λιγους παραγωγους που εκ φυσεως εχουν ζεστη και βαθια φωνη, οι περισσοτεροι με διαφορους τροπους βαθαινουν και ζεσταινουν τη φωνη τους, ωστε να ακουγεται αυτο το "ηδονικο" και "σεξουαλικο" προτυπο που εχουν κατα νου.

Η φωνητικη δεν προκειται να σε βοηθησει να δημιουργησεις "βαθια" και "ζεστη" ραδιοφωνικη φωνη, αλλα θα σου δωσει τα εφοδια να ελεγχεις τη χροια, ακομα κι αν κατεβαινεις "εκτος" του ευρους της φυσικης σου φωνης. Αυτο που θα σε βοηθησει ειναι τα μαθηματα ορθοφωνιας τα οποια γινονται ειτε σε σχολες που βγαζουν ραδιοφωνικους παραγωγους, ειτε απο συγκεκριμενους καθηγητες ( που συνηθως κανουν και φωνητικη ) με το αντιστοιχο...αντιτιμο.

Τελος, η ραδιοφωνικη βαθια φωνη δεν εχει καμια σχεση με τη δυνατοτητα σου ως τραγουδιστης. Δηλαδη, ενας παραγωγος με τη φωνη που φανταζεσαι, δεν σημαινει πως ειναι και τρομερος τραγουδιστης :P. Αρα, εαν επικεντρωνεις τη φωνη σου μονο για τραγουδι, καλυτερα να κανεις σοβαρα μαθηματα φωνητικης και να αποδεχθεις το γεγονος του ευρους που σου εχει δωσει η φυση ;).

88
Καποτε ηχογραφουσαν ολοκληρη drums με ενα μικροφωνο ( omni και motown παραγωγες ), οποτε το 1-2 μικροφωνα, με εναν καλο drummer, ενα καλοκουρδισμενο drum kit κι ενα αξιοπρεπες δωματιο, ισως σου δωσει το ενα κλικ παραπανω στον ηχο σου.

Συν τοις αλλοις, θα εχεις κι ενα "προσωπικο" ηχο στο αποτελεσμα! :D

Παντως, το midi programming για drums θελει αρκετη ωρα, ακομα κι αν πατησεις σε ετοιμα midi patterns.

89
Το θεμα με ολα αυτα τα Drums VSTi's ειναι πως ενδεχομενως να μην τηρουν το κλασσικο GM mapping του MIDI ( δηλαδη μπορει, πχ, να μην βρισκεται στο C2 η μποτα, αλλα μια κουδουνα ), οποτε ενα απλο copy paste midi pattern απο το ενα προγραμμα στο αλλο δεν ειναι σιγουρο πως θα οδηγησει και...σε σωστο drum play.


90
Δυστυχως η απλοποιηση των ορων ή επεξηγηση τους με "ελληνικο" τροπο δεν θα σε βοηθησει να εμβαθυνεις στο μαγικο κοσμο της ορολογιας ;). Ειμαι της αποψης πως οι αγγλικοι οροι πρεπει να μεταφερονται αυτουσιοι  και οι ενδιαφερομενοι να αναζητουν στα αγγλικα την εξηγηση τους. Κατα καιρους εχουν κανει ορισμενοι προσπαθειες να "εξευγενισουν" τους ορους και παντα το αποτελεσμα ειναι καταστροφικο ( απο εκδοτικους οικους εως και "καθηγητες" του διαδικτυου ).

91
Κι ομως, η λογικη του direct sound ισχυει μονο σε ενα δωματιο που ο ηχοληπτης ( sweet spot ) δεν εχει εντονες ανακλασεις στο σημειο που καθεται ;) . Αντιθετως, εαν ο χωρος επιτρεπει τις ανακλασεις ( και μαλιστα ανακλασεις που δεν ειναι τελειες, αλλα ακυρωνουν και συχνοτητες κατα την επαναφορα τους ) τοτε το πιο πιθανον ειναι να εχεις στασιμα κυματα, συμβολες και γενικοτερα ακυρωσεις φασης που δεν επιτρεπουν τον τεχνικο να μιξαρει σωστα.

Η λογικη των συγχρονων control rooms δεν ειναι η απολυτη "στεγνοτητα" του sweet spot, αλλα ενας σταδιακος ελεγχος των ανακλασεων που ακουει ο ηχοληπτης, εναντι του direct sound, ωστε να αποκτησει μια φυσικοτητα ο ηχος και να πλησιαζει ολο και πιο πολυ το τελικο προιον που διαχειριζεται ο mastering engineer.

Τα Behringer Truth ειναι ωραια hifi ηχειακια. Ομορφαινουν οτιδηποτε βγαινει απο αυτα, ομως ο ρολος ενος σοβαρου monitor ειναι να εχει μια ουδετεροτητα στον ηχο που αναπαραγει ;) . Αρα, νομιζω πως θα ακους ομορφα τη μουσικη σου, τις ταινιες σου, αντε και καμια μιξη...αλλα δεν ειναι monitors.

92
Ειναι ενα βιβλιο 76 σελιδων, το οποιο βλεπω πως κοστιζει απο 17€ εως 24€ περιπου. Νομιζω πως δεν προκειται να το βρεις "πειρατικο", αλλα περα απο αυτο ειναι μεγαλο κριμα την προσπαθεια και τη δουλεια που κανει καποιος να την ακυρωνουμε βρισκοντας το "τσαμπα".

Συν τοις αλλοις, στο kithara δεν επιτρεπεται η αναφορα σε πειρατικο και κλεψιτυπο υλικο.


Το θεμα κλειδωνεται.

93
Κανεις μια σωστη κριτικη για την υπεροψια, ομως το στρεφεις σε λαθος προσωπο. Η ικανοτητα σου να αισθανεσαι ο μοναδικα θιγμενος στις συναλλαγες σου, αποδεικνυει πως η παραμορφωση της πραγματικοτητας μεσα απο το δικο σου προσωπικο φιλτραρισμα ειναι το προβλημα και η αιτια που φτασαμε ως εδω.

Οσον αφορα με το ποιους θα συνομιλεις και το κατα ποσο θα επιτρεπεις εσυ σε ενα μοντ να κανει τον ελεγχο που του εχουν ορισει να κανει, σου προτεινω να κοιταξεις τους ορους που αποδεκτηκες οταν εγγραφηκες και τους  ΑΠΟΔΕΚΤΗΚΕΣ. Θα σου λυσουν πολλες αποριες.

Κι αν τωρα σου απαντανε οι μοντ, ειναι γιατι εν μερει προσεβαλες το φορουμ κατηγορωντας καποιον που ειναι παραπανω χρονια απ' ολους μας εδω κι εχει προσφερει περισσοτερα απο απλες 'επισκεψεις' και προσβολες.

Εφοσον δεν σου αρεσει η κατασταση και σου ειμαστε ανεπιθυμητοι, πολυ απλα, μην ξαναμπεις. Οπως ακριβως στα ειπε ο χοτ.

94
Εαν θες Θωμα την ελευθερια του fb, οπου ξερεις πολυ καλα πως πολλες φορες δεν παιρνεις καν ουτε τις μισες πληροφοριες ( χωρις καν να ειναι ελεγμενες ), μπορεις να γραφτεις εκει και να αφησεις τα 'φορα' και τα 'κρυοκωλα' μελη και μοντ μακρια απο την 'πραγματικοτητα' σου.

Και το γεγονος πως μπορεις να γραφεις ακομα κι αυτα που γραφεις εδω και εχεις το δικαιωμα λογου κι αντιλογου, οποιας ποιοτητας και ειρωνειας διακρινεται, ειναι αποδειξη πως μπορεις να μην γουσταρεις τις 'αγγλοσαξωνικες' μας νουθεσιες, αλλα αξιοποιεις τη δημοκρατια και τη φιλοξενια για να προσβαλεις τοσο αυτους που σε φιλοξενουν, οσο και τη διαχειριση του κιθαρα.

Γι' αυτο ηρεμησε λιγο, σεβασου την ηλικια σου και την παρουσια σου, πρωτιστως, κι αν δεν σου αρεσει το 'εδω' απεκτησε το κουραγιο να μην το επισκεφτεις ξανα.

Τοσο απλα, αντι το επιπεδο να πεφτει τοσο πολυ.

95
Θα σου ελεγα να μην μπεις στο κυνηγι του sample rate. Αν ηξερες ποσες παραγωγες που φτανουν στο σπιτι σου ειναι ηχογραφημενες στα 48KHz ή ακομα και στα 44.1ΚHz, θα τρελαινοσουν.

Δεν ειναι θεμα ποσοτικο το sample rate και σε περιπτωση ενος home studio με συγκεκριμενο προορισμο ( κανα jamming, καμια ηχογραφησουλα ) και low budget συστηματων αναπαραγωγης ( πχ, φτηνα monitor ή φτηνα ακουστικα ), δεν προκειται να διακρινεις καμια αισθητη διαφορα.

Προτιμησε απλως μια καρτα που να μπορει να ηχογραφησει και να αναπαραγει 24bit, μιας κι αυτο οντως κανει αισθητη διαφορα στο θεμα εντασης και διακυμανσεων μεταξυ των εντασιακων σημειων μεσα στο ψηφιακο κοσμο.

96
Αυτο που κανουν αρκετα προγραμματα "εσωτερικα" ειναι να αυξησουν το bit depth του αρχειου, ωστε να διαχειριστουν μεγαλυτερο ευρος "πληροφοριας" απο αποψη εντασης και διακυμανσεων, το οποιο μετα το επαναφερουν στο bit depth που δουλευει ολο το project.

Αυτο το οποιο σιγουρα δεν κανουν ειναι να κανουν resampling το αρχειο που λαμβανουν, παρα μονο σε ορισμενες περιπτωσεις κι αυτο δεν αφορα τα plug ins.

Ακομα κι αν μπορουσε να εξαγει αρχειο 96Khz το Guitar Rig ( που δεν μπορει ), η καρτα σου δεν θα μπορουσε να το "δει" σαν αρχειο ηχου γιατι το sample rate θα ηταν "εκτος" των δικων της οριων, αρα δεν θα το αναπαρηγαγε καν ( κοινως, δεν θα ακουγες ηχο ή ενδεχομενως να λαμβανες και μια ειδοποιηση πως το αρχειο που προσπαθει να παιξει δεν ειναι συμβατο με το sample rate του συστηματος ).


Αυτο που ακους εσυ πιο "καθαρο" ειναι η διαφορα του HI-LOW του προγραμματος, το οποιο αφορα το ποσο επεξεργαστικη ισχυ θα απορροφαει ωστε να κανει την real time επεξεργασια του ηχου. Προφανως σε LOW επιλογη τα "πριμα" και τα hi-gain θα ακουγονται τελειως "ψευτικα", εναντι της HI επιλογης που θα τα "ωραιοποιει" στην επεξεργασια!


Ετσι κι αλλιως, ποτε δεν εγραψες, αναπαρηγαγες κι επεξεργαστηκες 96Khz αρχεια. Η καρτα σου δεν το επιτρεπει, το Guitar Rig δεσμευεται αποκλειστικα απο την καρτα, οποτε μαλλον το Low-Hi ειναι οι μοναδικες επιλογες που εχεις για να βελτιωσεις τον ηχο σου.


97
Η κονσολα ειναι μια χαρα....

Και παλι, με το budget που εχεις, απλως επιλεγεις κατι στα χρηματα που δινεις ( σε ο,τι αφορα το ηχειο ). Απλως να ειναι αυτοενισχυομενο :)

98
200€ και τα δυο ηχεια;  :o Δεν εχεις πολλες επιλογες. Αφου ηδη κοιτας τον thomann, απλως επελεξε αυτα που στο συνολο τους κανουν 200€ κι απλως κλεισε τα ματια οταν τα παραγγελνεις  ;D

99
Το HI στο Guitar Rig δεν εχει σχεση με το Sample rate της ηχογραφησης, αλλα με το ποση επεξεργαστικη ισχυ θα αξιοποιησει το software, εναντι του ηχου που βγαζει.


Για να ρυθμισεις το sample rate της ηχογραφησης, θα το κανεις απο τα preferences του προγραμματος και πιο συγκεκριμενα στα audio preferences/options, οπου θα εχει αναφορα στο  sample rate.


Οσον αφορα τη διαφορα 48KHz με 96Khz, θα ηθελα σε παρακαλω να μας αναλυσεις τον εξοπλισμο που χρησιμοποιεις γιατι μετα απο τοσα χρονια σε διαφορα monitoring συστηματα και καρτες ανω των 1500€ ( μαζι και A/D/A convertors ) δεν μπορεσα ποτε να διακρινω την "αισθητη" διαφορα που αναφερεις.

Ιδιαιτερα αυτο το gadget που χρησιμοποιεις μπορει να αποδωσει μονο μεχρι 48ΚHz!! Αποκλειεται λοιπον ετσι κι αλλιως να μπορεσεις να "πεισεις" το Guitar Rig να ηχογραφησει στα 96KHz ;).



100
Απο ποτε η wikipedia αποτελει εγκυρη πηγη γνωσης κι ενημερωσης σε θεματα που απαιτουνται ορισμενα χρονια σπουδων και μια συγκεκριμενη βιβλιογραφια;

Επισης, αυτο που περιγραφει ο Fourier με αυτο που αναφερει ο κ.Αμαραντιδης ειναι ακριβως το ιδιο πραγμα ;). Η ορολογια ειναι "δημιουργημενη" μονο για λογους ευκολιας ως προς το αποτελεσμα των επιπλεον φθογγων στην παρτιτουρα κι οχι στην πραγματικη υπαρξη κλιμακων με οπλισμο περα απο τον κλασσικο που γνωριζουμε :).

Σελίδες: 1 2 3 [4] 5 6 7 ... 206