Σελίδες:
  • #1 από adr1anos στις 21 Jun 2013
  • Παιδιά από τις απαντήσεις σας εδώ: http://forum.kithara.gr/index.php?topic=86780
    ..είδα ότι υπάρχει πεδίο ενδιαφέρουσας συζήτησης για τα τεχνητά ή και τα forced likes όπως καθώς και για την συλλογή friends και subscriptions.

    Έγραψα ότι:
    Αυτή η Like-o-λαγνεία που συνδέεται απόλυτα με το marketing έχει εκφυλίσει παντελώς την έννοια του like, και όταν likes εξαγοράζονται με κάθε αντίτιμο δεν απέχει πολύ από τις κοινοβουλευτικές ψήφους όταν επίσης εξαγοράζονται με κάθε αντίτιμο. Με κάθε like που δίνουμε αλλά δεν πιστεύουμε, εκποιούμε ένα μέρος από την προσωπική μας αξιοπρέπεια και ακεραιότητα.

    Επίσης μου προκαλεί μεγάλη θλίψη το πόσο μοναξιά και αποξένωση αισθανόμαστε μέσα στην μοντέρνα κοινωνία της δικτύωσης και των πολλαπλών τρόπων επικοινωνίας, όπου άτομα με χιλιάδες likes και εκατοντάδες ιδεατούς φίλους, είναι στην πράξη πνιγμένα στην απομόνωση τους και στην συνεχή πίεση της προβολής ενός προσωπείου δηθεν δημοφιλείας, με σκοπό πάλι την Like-o-αλιεία χωρίς τέλος.


    Το θέμα είναι καθαρά κοινωνικό και με ενδιαφέρουν οι απόψεις σας, πιστεύω ότι μέσα από τον διάλογο θα διευρύνω και εγώ τις δικές μου.

    Όσοι συμμετείχατε βάλτε πάλι τα σχόλια σας, δεν έχω την δυνατότητα να τα μετακινήσω.

    Τι γνώμες έχετε λοιπόν?..
    (Οι νεότεροι του forum μην ντρέπεστε, πείτε γνώμες, κυρίως η νέα γενιά πρέπει να ακούγεται και να εκφράζεται..)
  • #2 από Korgy στις 21 Jun 2013
  • http://www.mygreek.fm/el/video-clip/17216/Areso




    αρεσκω αει αρεσκόμενος.


    κοινως οσο πιο πολλά likes τόσο μεγαλύτερο το μέγεθος του πέους για τα φυσικά πρόσωπα
    και για τα νομικά πρόσωπα τοσο μεγαλύτερη η κυριαρχία τους στο σύμπαν (+ αλλα 3-4 παραλληλα συμπαντα )

  • #3 από Βραζίλης στις 21 Jun 2013
  • Τα κοινωνικά δίκτυα παίζουν μεγάλο ρόλο στην προώθηση εταιριών και προϊόντων, και καλά κάνουν. Είναι ο καλύτερος τρόπος προήθησης γιατί τα άτομα που θα πατήσουν "Μου αρέσει" είναι αυτά που ενδιαφέρονται για την εταιρία ή το προϊόν, είναι ακριβώς το target group της εταιρίας. Δεν τίθεται θέμα αξιοπρέπειας όταν δηλώνεις ενδιαφέρον για κάτι, έστω κι αν είναι μέσω μιας προσφοράς ή διαγωνισμού. Το ίδιο γίνεται και όταν δηλώνεις το email σου και γράφεσαι στο newsletter, ή το τηλέφωνό σου όπου θα λαμβάνεις sms ή τηλ.

    Οσο για τα "μου αρεσει" μεταξύ φίλων/γνωστών, δεν είναι κάτι τραγικό (αρκεί να μην γίνεται έμμονη ιδέα), αντιθέτως είναι φυσιολογική κοινωνική αλληλεπίδραση. Σε όλους μας αρέσει να ακούμε ένα καλό λόγο ή ένα επιφώνημα ενθουσιασμού από τους φίλους μας όταν λέμε/κάνουμε κάτι, και θέλουμε να ξέρουμε την γνώμη τους. Ακόμα κι αν δεν την γράψουν με λόγια, μπορουν εύκολα να δηλώσουν με ένα κλικ οτι η γνώμη τους συμβαδίζει με την δικιά μας.
  • #4 από hot_sauce (φλουτσ) στις 21 Jun 2013
  • εγώ είμαι σαφώς κατά....
    πέρα από την "επίδειξη" και την αύξηση του ιντερνετικού "πέους" (Κατά Κόργκυ, 2013 μ.Χ.) δεν έχει νόημα να εκβιάσεις "likes", subscribes και οτιδήποτε άλλο δηλώνει συμπάθεια/θαυμασμό κτλ αν ο άλλος όντως δε νιώθει έτσι....
    καλύτερα να έχω 50 likes αλλά να ξέρω πως αυτοί οι 50 ΌΝΤΩΣ γουστάρουνε αυτό που κάνω..παρά 3000...και οι περισσότεροι, πέρα απ'τη μέρα που μπήκαν για like, δεν έχουν ξαναπατήσει το ποδάρι τους....

    όλα αυτά,βέβαια, σε ερασιτεχνικό επίπεδο....
    σε επαγγελματικό αλλάζει....γίνεται "δουλειά"
    και πιστεύω πως εδώ δημιουργείται το μπλέξιμο...
    κάτι που για μας βρίσκεται στο πεδίο του γούστου και της αγάπης...άλλοι το έχουν κάνει επάγγελμα και χρησιμοποιούν τέτοιες τακτικές....λογικό είναι οι κινήσεις των δεύτερων να ξενίζουν τους πρώτους....
    σα να φτιάχνω εγώ ουίσκυ...να κάνω 1002 αποστάξεις, δε ξέρω κι εγώ τι τους κάνουνε...να το αφήσω να παλαιώσει 45 χρόνια...για να πάρω την καλύτερη γεύση για μένα και τον πελάτη μου...κι ο άλλος στο δίπλα μπαρ να το σερβίρει νερωμένο αλλά να έχει γυμνόστηθες σερβιτόρες.....
    άλλα κέρδη έχει ο καθένας αλλά και άλλες αξίες....
  • #5 από Korgy στις 21 Jun 2013
  • .
    σα να φτιάχνω εγώ ουίσκυ...να κάνω 1002 αποστάξεις, δε ξέρω κι εγώ τι τους κάνουνε...να το αφήσω να παλαιώσει 45 χρόνια...για να πάρω την καλύτερη γεύση για μένα και τον πελάτη μου...κι ο άλλος στο δίπλα μπαρ να το σερβίρει νερωμένο αλλά να έχει γυμνόστηθες σερβιτόρες.....
    άλλα κέρδη έχει ο καθένας αλλά και άλλες αξίες....


    να γραφτει σε γρανιτη και να στολισει το Σύνταγμα


    "Σάλτσας 2013 μ.Χ"
  • #6 από Απόλλων στις 21 Jun 2013
  • Πέρα από την ηθική διάσταση του φαινομένου, την οποία σχολίασα εδώ...

    ...νoμίζω ότι ο Αδριανός έχει κάποιο δίκιο. Σε τελική ανάλυση υπάρχει μια υποκρισία και μια ιδιοτέλεια που διακρίνεται πίσω από αυτές τις ενέργειες. Όχι ότι περίμενα κάτι πιο ουσιαστικό και αληθινό από το facebook και τα άλλα παρόμοια social networks. Πάντως από ηθικής άποψης αυτές οι κινήσεις εξαγοράς (likes, ψήφων, συνειδήσεων) δεν έχουν μεγάλη διαφορά, όπως ακριβώς (από ηθικής άποψης πάντα) είναι το ίδιο επίμομφο να σκοτώσεις έναν άνθρωπο με το να σκοτώσεις 100 ή 1000.

    προσωπικά αναρωτιέμαι γιατί τα social media να γίνονται χώρος προώθησης της όποιας επαγγελματικής δραστηριότητας, θεμιτής ή όχι. Νομίζω ότι είναι αρκετά αποκρουστικά κάποια φαινόμενα που συμβαίνουν σε ατομικό επίπεδο, όπως π.χ. οι προσπάθειες κάποιων να δημιουργήσουν μια όσο το δυνατόν μεγαλύτερη συλλογή από virtual friends, οι υπερβολές του στυλ "ανανεώνω το προφίλ μου 100 φορές την ημέρα, ακόμα και για τις πιο ανούσιες και ασήμαντες δραστηριότητες", η ανοησία κάποιων που δημοσιοποιούν χωρίς καμία αναστολή όλα τα προσωπικά τους δεδομένα και άλλα παρόμοια. Δεν χρειάζεται επιπλέον και η εμπορευματοποίηση από πλευράς εταιριών και άλλων φορέων που προσπαθούν να εκμεταλλευτούν όλη αυτή την παράνοια για τους δικούς τους σκοπούς.
  • #7 από hot_sauce (φλουτσ) στις 21 Jun 2013
  • Απόλλων έχει πέσει πολλή μελέτη από πλευράς ψυχολογίας για τη δημιουργία όλων αυτών...
    και αν δεν ήταν αυτή η αρχική τους ιδεολογία...σίγουρα αποτέλεσαν πρόσφορο έδαφος για να δημιουργηθεί ό,τι υπάρχει τώρα και άλλα περισσότερα στο μέλλον (υποθέτω)....

    κάποιος που δεν έχει κάτι σοβαρότερο "έξω"...είναι λογικό να στραφεί προς αυτή την εύκολη δεξαμενή "φίλων"...θαυμαστών...you name it....
    και με δύο κλικ έχεις διαγράψει κάποιον και έχεις κάνει άλλον....όλα είναι πολύ απλά! καμία σοβαρή "δέσμευση"...καμία υποχρέωση!

    ουσιαστικά είναι το φάρμακο κατά της ματαιοδοξίας και της μοναξιάς!
    με 1000 likes γιατρεύεται το πρώτο..και με 1000 φίλους εξαφανίζεται το δεύτερο! :)
  • #8 από Lo.Lee.Ta στις 21 Jun 2013
  • Θέλω να ακούω πρακτικές, δράσεις. Δηλαδή.....
    Τι κάνουμε σε ένα άτομο το οποίο αντί να κάνει Like το συγκρότημα της φώτο, κάνει like επειδή το συγκρότημα έβαλε διαγωνισμό και δίνει σε έναν Λαϊκατζή μία ηλεκτρικιά κιθάρα και έναν ενισχυτή.
    Τι κάνουμε σε ένα άτομο το οποίο αντί να κάνει Like τη σελίδα του ΛΑΣΟΚ επειδή γουστάρει τη διακυβερνησή του κάνει Like γιατί γουστάει Έλενα Ράπτη με σέξυ ταγεράκι.
    Τι κάνουμε σε ένα άτομο το οποίο αντί να κάνει Friends και Subscriptions τους Έλληνας Εφοπλιστάς για το Φιλανθρωπικό τους έργο το κάνει για να μπει στην κλίκα και να τσιμπήσει κάποια θεσούλα.
    Τι κάνουμε, όταν αυτό συμβαίνει κατεπαναλάληψη ? Αν δεν κάνουμε κάτι σε αυτούς τους ίδιους, τους θύτες, τι κάνουμε για να σταματήσουμε αυτό το φαινόμενο ?
    Υπότιθεται βέβαια ότι πριν από τις πράξεις και τη δράση μας, είμαστε σίγουροι ότι αυτό που κάνουνε υποβαθμίζει την κοινωνία μας.
  • #9 από Sandman1_1 στις 22 Jun 2013
  • Κοίτα να δεις που λανθασμένα νομιζα ότι ήμουν ο μοναδικός που σιχαινόταν όλη αυτήν την μανια και τις πα..ρο..γίες....
Σελίδες: