Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.


Μηνύματα - Gabriel6th

Σελίδες: [1] 2 3 4 ... 38
2
Δεν έχει καμία απο τις δύο κιθάρες αερογραφία....

αν εννοείς το flame maple...είναι απλά είδος ξύλου...και ναι είναι πιο ακριβό απο το απλό maple...


Και οι 2 έχουν maple veneer πάνω από το maple καπάκι το οποίο είναι ακριβώς το ίδιο.

3
Εγώ το Nut σου βλέπω να είναι στραβό. Και υπερβολικά μεγάλο. Πάρε ένα γυαλόχαρτο ή μια λίμα και τρίψτο έτσι ώστε οι αυλακιές ίσα να φτάνουν λίγο πάνω από το μέσο της κάθε χορδής.

4
Ενισχυτές / Απ: VHT SPECIAL 6 COMBO ULTRA
« στις: 29/03/11, 01:55 »
το HT-5 ειναι ενα περιπου πεταλι σε και εγω δεν ξερω τι πλεον τελικο...Αλλο το ενα αλλο το αλλο, με ωραιες στιγμες και το ενα και το αλλο προφανως.


Παντως μια φορα η blackstar πολυ ποιοτικα υλικα δεν βαζει ουτως η αλλως στα φτηνα της προιοντα.


Συμφωνώ. Είναι σαν ένας προενισχυτής 12AX7 με ένα solid state OD/Distortion που καταλίγει σε μια EL84. Καμία σχέση με τους artisan. Δεν είναι άσχημο μηχανάκι αλλά προσωπικά δεν ικανοποίησε τις απαιτήσεις μου από ένα λαμπάτο. Το ίδιο και ο 20/40.

5

Γιατί ρωτάς τότε φίλος και μετά ρίχνεις άκυρο ? ..... έτσι για να μας τη σπάσεις ?  ???


Χτύπα ένα Fiesta και χαλάρωσε.

6
Επισης ας συμβουλέψει οποιος γνωριζει σχετικα με τον τροπο που υπολογιζουμε τα dB SPL για μια καμπινα με 2 ή και 4 μεγαφωνα, πχ με 4 Celestion Vintage 30 (των 100dB SPL ευαισθησιας). Thanks  ;)

Πολύ ωραία ερώτηση.
Για να το δούμε χωρίς να μπούμε στα πολλά μαθηματικά, θα κάνουμε την παραδοχή ότι όταν περνάμε από 1 σε δύο όμοια μεγάφωνα σε σύνδεση σε σειρά, ο ενισχυτής παρέχει την ίδια αρχική ισχύ πλέον και στα δύο μεγάφωνα, δηλαδή την διπλάσια.

Τότε:
Για κάθε διπλασιασμό όμοιων μεγαφώνων, παίρνουμε +6dB επιπλέον.
Αυτά αναλύονται σε:
+3dB από την πρόσθεση των SPL των δύο μεγαφώνων (δηλαδή τον διπλασιασμό του sensitivity), και ακόμα
+3dB από τον διπλασιασμό της ισχύος που παρέχει ο ενισχυτής (καθώς τα Ohm γίνονται τα διπλάσια)

Για καμπίνα με 2 μεγάφωνα με τα ίδια Ohm με το αρχικό μεγάφωνο, έχουμε   κέρδος
+3dB από την πρόσθεση των SPL των 2 μεγαφώνων,

Για καμπίνα με 4 μεγάφωνα με τα ίδια Ohm, αν δεχτούμε ότι όλα μοιράζονται την ίδια αρχική ισχύ που είχε το πρώτο μεγάφωνο, τότε έχουμε κέρδος
+6dB από την πρόσθεση των SPL των 4 μεγαφώνων, δηλαδή:
στα ίδια ακριβώς watt ισχύος θα ακουγόμαστε περίπου διπλάσια δυνατά!...

Να ένας καλός λόγος, εάν έχεις 5w ενισχυτάκο και θέλεις να βγάλεις μία πρόβα με κτήνος drummer, βάλε τον σε μία καμπίνα με 4 μεγάφωνα με υψηλό sensitivity πχ Celestion V30's.


Αν τα δυο μεγάφωνα συνδεθούν παράλληλα? Σκέφτομαι να βάλω μια 2χ12 στον lionheart για να πάρω περισσότερο "όγκο" στην ίδια ένταση. Έχει κάποια βάση?

7
Ενισχυτές / Απ: MARSHALL MA50C vs BLACKSTAR HT-20
« στις: 28/03/11, 03:43 »
Ο Blackstar έχει πιο solid state gain stages και γενικά πιο πολύ γκάζι από το marshall.


Σου προτείνων α κοιτάξεις και για κάποιον μεταχειρισμένο DSL401.

8
3 λέξεις:


Set-her-up.


Πήγαινε στο μάστορα. Πές του αν οι χορδές σου πέφτουν χοντρές, αν θέλεις να πάνε πιο κοντά στην ταστιέρα ή με μια κουβέντα να στην κάνει όσο πιο μαλακή και ευκολόπαιχτη γίνεται.


Καμία κιθάρα δεν είναι από κατασκευής μαλακή/σκληρή.

9
Είναι ακριβή στην Ελλάδα. Σε γενικές γραμμές είναι καλή κιθάρα, χρειάζεται σετάπ καθώς το εργοστασιακό είναι για κλάματα και οι μαγνήτες είναι πολύ hot.

10
Μήν πάρεις κιθάρα με P90 αν δεν έχεις παίξει με κιθάρα με P90. Μου αρέσουν  πολύ οι LP με P90 (Jr,Special ή και Std.) αλλά δεν έχουν πολύ μεγάλη σχέση με τον κλασσικό παχύ ήχο που θελουν οι περισσότεροι όταν παίρνουν LP.

11
Όσο με ένα χιλιάρικο μπορώ να φτιάξω strat/tele με μονοκόμματο ash σώμα με ωραία νερά, το λαιμό που θέλω (profile, radius, ταστιέρα) καλούς μαγνήτες, τα καλύτερα ηλεκτρονικά, κλειδιά και νίτρο βαφή δεν πρόκεται να αγοράσω fender.


Η μεταπώληση στις partscaster είναι όντως πονεμένη ιστορία αλλά αν έχουν περάσει από τα χέρια σου 5-6 στρατ/τελε από ένα σημείο και μετά ξέρεις τι θές.

12
Σε αυτά τα χρήματα δε θα έπαιρνα Gibson. Βγάζει καταπληκτικές ακουστικές αλλά σε ανώτερες κατηγορίες τιμής.


Στα 2000 η ακουστική με την οποία προσπαθούν να συγκριθούν όλες οι άλλες, και που έχεις ακούσει στις περισσότερες ηχογραφήσεις είναι η Martin D-28.


Αξίζει να τη δείς, αν και 150 ευρώ ακριβότερη από αυτή που πόσταρες
http://www.thomann.de/gr/martinguitars_d28.htm

14
Socket 1555
i5 ή i7 αν δε σου πέφτουν πολύ ακριβοί
8gb μνήμη 2χ4 για να έχεις άλλες 2 θύρες για να προσθέσεις κι άλλη αργότερα


2 τουλάχιστον δίσκοι σε Raid 1 ώστε άν πάθει κάτι ο ένας να μη χάσεις τα data σου.


Από και και πέρα το βασικό είναι η κάρτα ήχου που μπορείς να δώσεις από 100-200 μέχρι μερικές χιλιάδες ευρώ ανάλογα με το budget σου και τις ανάγκες. Με την ισχύ που έχουν τα σύγχρονα μηχανάκια νομίζω πως σε ενδιαφέρει περισσότερο η ποιότητα των προενισχυτών και όχι τόσο τα DSP.


Επίσης, μεγάλη οθόνη. 1680χ1050 και πάνω.  Κάνει τη χρήση DAW πολύ πιο ξεκούραστη.

15
Τα τάστα σου σε τι κατάσταση είναι? Αν κάποια είναι πιο ψηλά από τα υπόλοιπα μπορεί να ευθύνονται αυτά για το buzz.

16
Δεν ξέρω αν υπάρχει στο kithara. Αλλά αν στο google μπορείς να βρείς γυμνές φωτογραφίες της Μάργκαρετ Θάτσερ φαντάζομαι μπορείς να βρείς και την ευαισθησία του ηχείου σου :)

17
Πόσες φορές έχεις σκεφτεί "δε μου φτάνουν τα τάστα" σε κιθάρα με 22?

18
Έχει μονοκόμματο σώμα (δεν είμαι σίγουρος για τις studio), solid (οι studio είναι weight relieved για να είναι ελαφρύτερες), binding και καλύτερους μαγνήτες. Εκεί που υπερέχει η gibson είναι στο nitro φινίρισμα. Προσωπικά οι μαγνήτες δε μου αρέσουν. Θεωρώ τον 59 άχρωμο και τον JB υπερβολικά hot. Αλλά με τα 300-400 ευρώ διαφοράς από μια studio βάζεις ότι μαγνήτες θέλεις (για hard rock κλπ οι 59/JB είναι μια χαρά, εγώ παίζω περισσότερο blues jazz και ήθελα πιο balanced καθαρά), αναβαθμίζεις τα ηλεκτρονικά, κάνεις ένα γερό setup και σου μένουν και ρέστα.


Την πήρα από το richtone music στην αγγλία με περίπου 15 ευρώ μεταφορικά. Αν σου αρέσουν οι relic'ed η E-LP-130 είναι καταπληκτική κιθάρα.

19
Η καλύτερη λύση πιστεύω πώς είναι να αλλάξεις το ηχείο σου με κάποιο πιο ευαίσθητο. Έχεις καμια ιδέα πόσα db ευαισθησία έχει αυτό που έχεις?


20
Εφέ / Απ: buffer
« στις: 05/03/11, 04:00 »
Τι συνέπειες έχει η χρήση buffer στο καθάρισμα ενός λαμπάτους με το volume pot?

21
Φυσικά και με ενδιαφέρουν τα νούμερα. Υπάρχουν ένα κάρο ενισχυτές που μου αρέσουν αλλά δεν τους πήρα επειδή ξέρω ότι επειδή είναι 30-50-100 βάτ δε θα μπορέσω ποτέ να τους ευχαριστηθώ. Προσωπικά ψάχνω ενισχυτές που να βγάζουν καλό ήχο σε όσο το δυνατόν λιγότερα db.


Όσο για την db-scale. Τον διπλασιασμό της ακουστικής πίεσης τον αντιλαμβάνομαι σαν ένοια. Αλλά δε μπορώ ποτέ να πώ ότι αυτός ο ενισχυτής ακούγεται 2 φορές δυνατότερα από κάποιον άλλο. Όπως δε μπορώ να πώ αυτή η σοκολάτα είναι 2 φορές πιο γλυκιά από την άλλη...


Επίσης μην ξεχνάμε ότι η ένταση που αντιλαμβανόμαστε έχει να κάνει και με το EQ. Άλλη ευαισθησία έχουν τα αυτιά στα 50hz και άλλη στα 2000...


Γενικά πάντως θεωρώ ότι είναι εντελώς λάθος προσέγγιση να κοιτάμε ποιος ενισχυτής είναι δυνατότερος σαν κριτήριο αγοράς. Σε μικρά live ακόμα και ένας 15άρης φτάνει. Σε πολυ μεγαλύτερα live θα υπάρχει οπωσδήποτε PA οπότε πάλι ο μικρός ενισχυτής φτάνει. Επίσης, τα ηχεία αλλάζουν...

22
Καταπληκτικός ενισχυτής. Υπερβολικά δυνατός για σπίτι κατα τη γνώμη μου. Η κεφαλή με καμπίνα πολύ ανώτερη από το combo που λόγω μικρής καμπίνας ακούγεται πολύ "κατευθυντικό".


Όσο για τον ήχο "recto" στη θέση σου θα προσπαθούσα να τον πάρω από πετάλια. Δεν ξέρω αν το tube-screamer είναι ότι καλύτερο για αυτή την εφαρμογή. Αλλά για τόσο fat ήχους πιστεύω ότι τα πιο σημαντικά effects είναι ένας κομπρέσσορας αμέσως μετά την κιθάρα και ένα EQ πριν τον ενισχυτή σύν το όποιο/όποια overdrive/distortion χρησιμοποιήσεις ενδιάμεσα.


Με το Axe-fx δεν έχω παίξει αλλά με τρομάζουν τα πολλά κουμπάκια και το ενδεχόμενο ψάξιμο.


Ίσως να είναι λόγω της ασχετοσύνης μου, αλλά προσωπικά θεωρώ τους μοντέρνους μπούγκι απλά γκαζωμένους fender με solid state gain stages. Σε κάθε περίπτωση δε θα αγόραζα ποτέ καινούριο μπούγκι στην ευρώπη (οχι μόνο στην Ελλάδα) πληρώνοντας 2χ την πραγματική τιμή του.

23
Εγώ πάντως πήρα αυτή. http://www.richtonemusic.co.uk/products/esp_edwards_e-lp-92sd_electric_guitar_cherry_sunburst.asp


Και είμαι σούπερ-ευχαριστημένος από ποιότητα κατασκευής και φινίρισμα. Ο bridge μαγνήτης δε μου αρέσει ιδιαίτερα και θα αναβαθμίσω γενικά τα ηλεκτρονικά της. Αν θέλεις Les Paul - Replica είναι από τις καλύτερες επιλογές. Αν θέλεις κάτι που δεν είναι les paul αλλά μοιάζει με Les paul, συμφωνώ με τον απόλλωνα για PRS SE.

24
GAb ενα δικιο το χεις.... Κοιτα η αληθεια ειναι οτι οτι πλασαρεται σωστα θεοποιηται... Πριν κατι χρονια ηταν της μοδας τα rack σε μεγεθος ψυγειου και ολοι ετρεχαν να αγορασουν φετες με λαμπακια πανω. Μετα ηρθαν οι solid state μετα η λαμπα ξαναπηρε τα πανω της και μαζι με αυτη η modelling φαση αρχισε να γεννιεται και να εξελισσεται. Απο ολες τις κατηγοριες εχουν βγει αξιολογα μηχανηματα για ολες τις τσεπες και ολα τα γουστα. Anyway εγω οπως και να χει ενθουσιαστηκα με το εργαλειακι.


Mike δεν ηταν αυτος ρε φιλε...Πηγαινε στο service αν εισαι της περιοχης και θα τον δεις...


Η ερώτηση του ενός εκατομμυρίου δολλαρίων είναι: ;D 
Κάνει καλές ταστοδουλειές ο ζόζεφ που φαντάζομαι ότι πήγες? Γιατί θέλω nut, saddles και dressing σε καινούρια Les Paul.

25
Το πιθανότερο είναι πως η κιθάρα σου θέλει ρύθμισμα. Αν κατέβει λίγο το nut ή ο καβαλάρης και ελαττωθεί το relief (από κάποιον που ξέρει για να μην τρίζουν οι χορδές στα τάστα) θα γίνει πολύ πιο άνετη.


Δεν υπάρχουν "σκληρές" και "μαλακές" κιθάρες. Εκτός αν το καπάκι ή η ταστιέρα έχουν σκευρώσει τόσο που δεν διορθώνονται από τα περιθώρια ρύθμισης της βέργας και του ύψους nut/saddle. Υπάρχει όμως χαμηλό/ψηλό και αντίστοιχα μαλακό/σκληρό action που θα το καθορίσει ο μάστορας με το setup σύμφωνα με τα γούστα του.


Καταντάει βαρετό γιατί το γράφω σε κάθε θέμα. Κάθε καινούρια κιθάρα, όσο καλή και ακριβή αν είναι θέλει setup.

Σελίδες: [1] 2 3 4 ... 38