Αποστολέας Θέμα: Πανελλαδικές 2009  (Αναγνώστηκε 25073 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος Amylo

  • Και αν δεν σας αρέσει...
  • Εδώ είναι το σπίτι μου
  • *****
  • Μηνύματα: 1129
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΑΡΑΝΟΜΟΙ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΦΑΣΙΣΤΕΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΟΙ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ
    • Προφίλ
Απ: Πανελλαδικές 2009
« Απάντηση #25 στις: 23/05/09, 16:32 »
Με κανένα χαρτί δεν βρίσκεις δουλειά...το χαρτί δεν είναι στόχος...το χαρτί ειναι μέσο για να πετύχεις ΚΑΠΟΙΟΥΣ απο τους στόχους ( ούτε καν όλους)....

τέσπα..έχω κουραστεί να ακούω τους πάντες (μαζι με αυτούς και μένα) να πουλάνε πνεύμα για τα σχολεία, τα πανεπιστήμια, τα χαρτιά και τελικά να μην αλλάζει τπτ και ποτέ....
1)Για σενα..για αλλους το χαρτι ειναι στοχος γτ νομιζουν οτι ετσι θα εξασφαλησουν το μελλον τους...
2)Δεν νομιζω ουτε εσυ ουτε εγω να πουλησαμε πνευμα και ουτε μεσω της συζητησης αυτης να προσπαθησαμε να αλλαξουμε την κατασταση..μια απλη συζητηση κανουμε...
« Τελευταία τροποποίηση: 23/05/09, 16:34 από Amylo »
οταν καποιο βραδυ ξυπνησεις απο την αποτομη κραυγη σου...κ τρεξεις στην μαμα σου να το πεις...κ εκεινη τρομαγμενη κλεισει την φωνη σου στο ψυγειο...τοτε θα ναι αργα,μεσανυχτα..και θα χεις κουραστει.....

Αποσυνδεδεμένος master of puppets

  • Ονειροπαρμένος
  • Εδώ είναι το σπίτι μου
  • *****
  • Μηνύματα: 2872
  • Φύλο: Άντρας
  • γνωστός και ως....master of ΜΠΑΜΠΗΣ....
    • Προφίλ
    • Χάρτινα Όνειρα
Απ: Πανελλαδικές 2009
« Απάντηση #26 στις: 23/05/09, 16:46 »
Με κανένα χαρτί δεν βρίσκεις δουλειά...το χαρτί δεν είναι στόχος...το χαρτί ειναι μέσο για να πετύχεις ΚΑΠΟΙΟΥΣ απο τους στόχους ( ούτε καν όλους)....

τέσπα..έχω κουραστεί να ακούω τους πάντες (μαζι με αυτούς και μένα) να πουλάνε πνεύμα για τα σχολεία, τα πανεπιστήμια, τα χαρτιά και τελικά να μην αλλάζει τπτ και ποτέ....
1)Για σενα..για αλλους το χαρτι ειναι στοχος γτ νομιζουν οτι ετσι θα εξασφαλησουν το μελλον τους...
2)Δεν νομιζω ουτε εσυ ουτε εγω να πουλησαμε πνευμα και ουτε μεσω της συζητησης αυτης να προσπαθησαμε να αλλαξουμε την κατασταση..μια απλη συζητηση κανουμε...

Γενικότερα μιλάω.... ;)

Αποσυνδεδεμένος SneakySneaky

  • Θαμώνας
  • ***
  • Μηνύματα: 160
    • Προφίλ
Απ: Πανελλαδικές 2009
« Απάντηση #27 στις: 23/05/09, 17:11 »

Επίσης για την ιστορία, φοιτητής στην Ιατρική της Αθήνας είμαι, κάτι ξέρω και γω από επίτευξη στόχων.
Εμ πες το έτσι.  Γι'αυτό όλη η πίκρα  :P.


Αποσυνδεδεμένος KgSoloman5000

  • Παλιός
  • ****
  • Μηνύματα: 264
  • Φύλο: Άντρας
  • c'mon kage, bring the thunderrrrrr!
    • Προφίλ
Απ: Πανελλαδικές 2009
« Απάντηση #28 στις: 23/05/09, 21:14 »

Αγχος? κανένα άγχος προσωπικά αν αναφέρεσαι σε μένα...είμαι ήδη σε μια σχολή που γουστάρω και απλά πάω για κάτι καλύτερο....χαλαρα πράματα...

Επειδή μάλλον νομίζεις ότι ζεις στην παραμυθούπολη.....χωρίς να θέλω να μειώσω κανένα επάγγελμα (καθώς θεωρώ πως ο ανθρωπος κανει το επαγγελμα και όχι το επαγγελμα τον ανρθωπο)...θεωρείς πως πολλοί λένε "το ονειρο μου ειναι να γίνω πχ υδραυλικος"? (το επαγγελμα το χρησιμοποιώ επειδη το ανεφερες ήδη...) και δεν το λεω μειονεκτικα..αλλα πιστεύω πως καθαρά συγκυριακά οδηγείται κάποιος στην επιλογη κάποιου παρόμοιου επαγγέλματος...

Πάμε στα υπόλοιπα...

Νομίζω πως πρέπει να ξαναδιαβάσεις το προηγούμενο μου ποστ.....γιατι δεν υποννοούσα πουθενα κάτι.....όπως διαβασες (?) είπα και να μην γράψει κάποιος μαθηματικά πχ...όντως δεν ηρθε το τέλος του κόσμου....αλλα δεν γίνεται εσύ να βγαίνεις και να το παρουσιάζεις σαν κάτι τελείως ανώδυνο και χαβαλετζίδικο....

Επιπλέον...αν νομίζεις πως ειμαι απο τους γελοιους (μέσα στους οποιους μονος σου τοποθέτησες τον εαυτό σου) που νομίζουν πως είναι πιο έξυπνοι, ώριμοι, αρχιδαράδες απο τους υπόλοιπους εσύ έχεις βαθύτατα μεσάνυχτα.....είμαι κατά του συγκεκριμένου θεσμού καθώς έχω κρίση....ξέρω να βλέπω τι γίνεται γύρω μου.....το ότι διαβάζω και παπαγαλίζω μαθήματα επειδή είναι ο μόνος τρόπος να περάσω εκεί που θέλω δεν σημαινει ότι έχει γινει και το μυαλό μου μαρμελάδα....ο συγκεκριμένος θεσμός ωθεί τα παιδιά στην παπαγαλία, στην ελλειψη προσωπικων απόψεων, και στην προβατοποίηση.....είτε το θέλουμε όμως είτε όχι...αυτά τα σκατά έχουμε να αντιμετωπίσουμε...

Δεν μίλησε κανείς ούτε για δυστυχία σε όλη τη ζωή, ούτε για κοψιμο φλέβας, ούτε για καταθλιψη, κλαματα και οδυρμούς...μιλησα απλά για στεναχώρια...είναι φυσιολογικό να στεναχωρεθεις αν δεν γράψεις όσο περίμενες....εδώ αν σε παρατήσει η γκόμενα που γουσταρεις τα βάφεις μαύρα....
τι ακριβώς δεν μπορείς να καταλάβεις? το ότι κάποιος στεναχωριέται για κάτι σημαινει ότι τα βάφει μαύρα για όλη του τη ζωή...? έλεος... :P

τέλος...αφού πιστεύεις ότι όλα αυτά δεν οδηγούν πουθενα γιατι δεν τα παρατάς ρε αδερφέ? παράτα την ιατρική (τουλάχιστον θα διατηρήσεις την ανθρώπινη πλευρά σου.....πριν καταντήσεις κι εσύ σαν όλους τους γιατρούς που νομίζουν ότι ειναι θεοι και γω δεν ξερω τι άλλο...και όχι...δεν είναι ατελής γενίκευση...) και πάνε γίνε οικοδόμος (οι οποίοι πραγματικά είναι άξιοι σεβασμού...οι περισσότεροι τουλάχιστον....)...μήπως σε βολεύει εσένα η λογική του "κοίτα..έχω περάσει ιατρική και είμαι ουαου, πίνω φραπέδες και λέω και καμια μαλ***α στους μικρότερους για να μαθαινουν"..

Έλεος με τις ντεμεκ φιλοσοφίες τέτοιου τύπου.....Μπομπόλια συμβουλές...... :P

Συγκρινε τον τρόπο που σου μιλάω και τον τρόπο που μιλάς κι αν θες να συνεχίσουμε τη διαφωνία μας (και αν φυσικά έχεις το χρόνο γιατί είπες πως δίνεις πανελλήνιες) στείλε μου πμ. Αυτό εδώ δεν προσφέρει τίποτα σε κανέναν.

Αποσυνδεδεμένος LILAKI

  • Παλιός
  • ****
  • Μηνύματα: 260
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Study silence to learn the music
    • Προφίλ
Απ: Πανελλαδικές 2009
« Απάντηση #29 στις: 24/05/09, 13:06 »

ο συγκεκριμένος θεσμός ωθεί τα παιδιά στην παπαγαλία, στην ελλειψη προσωπικων απόψεων, και στην προβατοποίηση.....είτε το θέλουμε όμως είτε όχι...αυτά τα σκατά έχουμε να αντιμετωπίσουμε...

Ως γενική διαπίστωση  ναι ισχύει όπως επίσης και σε μαθήματα όπως ιστορία κατεύθυνσης.( εκεί ναι, τα πράγματα είναι τραγικά! )
Δεν μπορώ να φανταστώ όμως  πως θα μπορούσε κανείς να γράψει στο μάθημα της έκθεσης παπαγαλίζοντας, χωρίς να έχει έστω και λίγη κριτική ικανότητα και μια προσωπική άποψη παραπάνω..και συνδιαστική σκέψη. ;)
Και τα μαθηματικά, η φυσική? Δε νομίζω να είναι και τόσο θέμα παπαγαλίας όσο το  να βρίσκεις συνέχεια τρόπους να λύνεις την άσκηση, (αφου βέβαια έχεις κάποιες μεθοδολογίες)

Δεν μίλησε κανείς ούτε για δυστυχία σε όλη τη ζωή, ούτε για κοψιμο φλέβας, ούτε για καταθλιψη, κλαματα και οδυρμούς...μιλησα απλά για στεναχώρια...είναι φυσιολογικό να στεναχωρεθεις αν δεν γράψεις όσο περίμενες....

Πιστεύω πως τα πράγματα είναι πιο σοβαρά απ όσο δείχνουν..
Πολλοί μαθητές όταν δε γράφουν καλά απορρίπτεται το ''είναι'' τους..σκέφτονται τα λεφτά που έχουν επενδύσει οι γονείς τους, τις άπειρες ώρες διαβάσματος και το πόσα άλλα ψυχικά αποθέματα τους έχουν μείνει ανεξάντλητα ακόμα.

Περίπτωση μια στις τόσες..Ο πατέρας μου είχε μαθητή που δεν κατάφερε να περάσει με την τρίτη(αν θυμάμαι καλά ) στη σχολή που ήθελε...τον παίρνει τηλέφωνο και του λέει πως θα πηδήξει απ τον τελευταίο όροφο του σπιτιού του..Τελικά τον πείθει να μην πέσει και γλύτωσε.

Όταν η ζωή σου περιστρέφεται γύρω απ τις πανελλήνιες και μόνο , κάποια στιγμή φλιπάρεις...   
Στην ανάγκη και οι  θεοί πείθονται.Εδω ολόκληρο F-117 τεχνολογίας Stealth κατασκευάστηκε....

Αποσυνδεδεμένος Υπνοβάτης...

  • Εδώ είναι το σπίτι μου
  • *****
  • Μηνύματα: 1369
  • Φύλο: Άντρας
  • I love it when it rains potatoes
    • Προφίλ
    • Ypnovatis
Απ: Πανελλαδικές 2009
« Απάντηση #30 στις: 24/05/09, 13:43 »
Καλή επιτυχία σε όλους!
Εύχομαι να περάσετε εκεί που πραγματικά θέλετε
και να έχετε ότι γουστάρετε και ποθείτε!
Έχετε στο μυαλό σας όμως ότι το πανεπιστήμιο είναι δύσκολο
και το διάβασμά που χρειάζεται δε συγκρίνεται ούτε στο ελάχιστο
με του λυκείου, ποιοτικώς ή ποσοτικώς.
Απλά ρε αδερφέ άμα κάτι πάει στραβά και χάσουμε και ένα μάθημα δε χάθηκε και ο κόσμος ;)

Γνώμη μου, όταν θα πάτε με το καλό στο μηχανογραφικό, να κάνετε όπως ο μάστερ μπάμπης,
πρώτα τους στόχους και τις επιθυμίες σας ασχέτως αν το πιάνετε ή όχι!

Και μια ιστορία:
Είμαι τριτοετής στο Χημικό ΑΠΘ. Λατρεύω τις θετικές επιστήμες.
Ήμουν μεταξύ Φυσικού, Μαθηματικού, Χημικού.
Πριν αποφασίσω τη σειρά με την οποία θα τα δηλώσω
έκανα μια ερώτηση στον εαυτό μου: Ρε, θες τέσσερα χρόνια μαθηματικά, τέσσερα χρόνια φυσική
ή τέσσερα χρόνια χημεία?
Καταλάβατε τι υπερίσχυσε φαντάζομαι ;D
Δεν το έχω μετανιώσει ούτε ένα δευτερόλεπτο γιατί κάνω κάτι που μου αρέσει ;)
Αυτά απο μένα και να λείπουν οι καυγάδες!
Τα παιδία σκίζονται όλο το χρόνο ;)

Αποσυνδεδεμένος master of puppets

  • Ονειροπαρμένος
  • Εδώ είναι το σπίτι μου
  • *****
  • Μηνύματα: 2872
  • Φύλο: Άντρας
  • γνωστός και ως....master of ΜΠΑΜΠΗΣ....
    • Προφίλ
    • Χάρτινα Όνειρα
Απ: Πανελλαδικές 2009
« Απάντηση #31 στις: 24/05/09, 14:00 »

ο συγκεκριμένος θεσμός ωθεί τα παιδιά στην παπαγαλία, στην ελλειψη προσωπικων απόψεων, και στην προβατοποίηση.....είτε το θέλουμε όμως είτε όχι...αυτά τα σκατά έχουμε να αντιμετωπίσουμε...

Ως γενική διαπίστωση  ναι ισχύει όπως επίσης και σε μαθήματα όπως ιστορία κατεύθυνσης.( εκεί ναι, τα πράγματα είναι τραγικά! )
Δεν μπορώ να φανταστώ όμως  πως θα μπορούσε κανείς να γράψει στο μάθημα της έκθεσης παπαγαλίζοντας, χωρίς να έχει έστω και λίγη κριτική ικανότητα και μια προσωπική άποψη παραπάνω..και συνδιαστική σκέψη. ;)
Και τα μαθηματικά, η φυσική? Δε νομίζω να είναι και τόσο θέμα παπαγαλίας όσο το  να βρίσκεις συνέχεια τρόπους να λύνεις την άσκηση, (αφου βέβαια έχεις κάποιες μεθοδολογίες)


ειναι καθαρά παπαγαλία.....σε όλα τα μαθήματα (εκτός ίσως απο τα μαθηματικά...)...όταν στην εκθεση σου λενε "να γραψεις αυτο, αυτο και αυτο....μην γραψεις αυτο και εκεινο γατι μπορει να θεωρηθει καπως"...όταν στην τεχνολογική κατευθυνση έχεις να μαθεις μεχρι και το "και" στο μαθημα του ΑΟΔΕ, όταν στον προγραμματισμο πρέπει να θυμάσαι απ'εξω συγκεκριμένους αλγοριθμους και να βασιστεις πάνω σε αυτους ...ειναι καθαρή παπαγαλία......

Με τις πανελλήνιες δεν κρίνεται ποιος είναι πιο ικανος να ακολουθησει ένα επαγγελμα...αλλα αυτος που ειναι καλύτερος παπαγαλος, πιο επιμελής στον καταμερισμό του χρόνου του και πιο διαβαστερος.......έχω δει παιδια (τα οποία πραγματικα "πετούσαν") να χάνουν τους στόχους τους επειδή απλά δεν τους κάθονταν να παπαγαλίσουν.....Είναι ένα σύστημα που προωθεί τον διαβαστερό και όχι τον ικανό......και δεν λέω ότι αυτοί που διαβάζουν δεν ειναι ικανοι.....μαγκιά όλων όσων καταφέρνουν να περάσουν σε μια σχολή......αλλα το θέμα είναι ότι κρίνεται πχ η ιατρική απο το αν θα γράψει καποιος 100 μαθηματικά....Έλεος  δηλαδή....... :P λες και ο γιατρος  θα στην εργασια του θα εφαρμόσει πολλές φορές ολοκλήρωση κατα παράγοντες.... :P

Και μην ακούσω περι γενικής γνωσης....το ελληνικό σχολείο απο το δημοτικό μέχρι τρίτη λυκειου ειναι απλά προθάλαμος για το πανεπιστήμιο....καμια γενική γνώση...όταν στην ιστορια επι 12 χρόνια διδάσκεσαι τα ίδια και τα ίδια και τα ίδια.....όταν στα θρησκευτικά ( :P) κυνηγάς βαθμο (τι ακριβώς βαθμολογούν...το πόσο πιστεύει καποιος? :P "α...αυτος παει εκκλησια και κατηχητικό ας του βάλω 20..ο αλλος ακουει μεταλ...12... :P")...

επίσης πως οι νέοι να αποφασίσουν τι θα ακολουθησουν στο μέλλον? με ποια βοήθεια? το ΣΕΠ που το διδάσκει ο κάθε τυχάρπαστος καθηγητάκος απλά για να συμπληρώσει ώρες?

Απο την αρχή έως το τελος το σύστημα παιδείας στηρίζεται στην παπαγαλία των πανελλαδικών......καμία γενική γνώση...καμία θέληση να προσφερθει γνώση...καμία προσπάθεια να δημιουργήσουμε ανθρώπους με κρίση....

HAIL! :P


Αποσυνδεδεμένος LILAKI

  • Παλιός
  • ****
  • Μηνύματα: 260
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Study silence to learn the music
    • Προφίλ
Απ: Πανελλαδικές 2009
« Απάντηση #32 στις: 24/05/09, 15:15 »


ειναι καθαρά παπαγαλία.....σε όλα τα μαθήματα (εκτός ίσως απο τα μαθηματικά...)...όταν στην εκθεση σου λενε "να γραψεις αυτο, αυτο και αυτο....μην γραψεις αυτο και εκεινο γατι μπορει να θεωρηθει καπως"...όταν στην τεχνολογική κατευθυνση έχεις να μαθεις μεχρι και το "και" στο μαθημα του ΑΟΔΕ, όταν στον προγραμματισμο πρέπει να θυμάσαι απ'εξω συγκεκριμένους αλγοριθμους και να βασιστεις πάνω σε αυτους ...ειναι καθαρή παπαγαλία......

Με τις πανελλήνιες δεν κρίνεται ποιος είναι πιο ικανος να ακολουθησει ένα επαγγελμα...αλλα αυτος που ειναι καλύτερος παπαγαλος, πιο επιμελής στον καταμερισμό του χρόνου του και πιο διαβαστερος.......έχω δει παιδια (τα οποία πραγματικα "πετούσαν") να χάνουν τους στόχους τους επειδή απλά δεν τους κάθονταν να παπαγαλίσουν.....Είναι ένα σύστημα που προωθεί τον διαβαστερό και όχι τον ικανό......και δεν λέω ότι αυτοί που διαβάζουν δεν ειναι ικανοι.....μαγκιά όλων όσων καταφέρνουν να περάσουν σε μια σχολή

Κοίτα,δε θέλω να σου αλλάξω γνώμη ούτε και να σε πείσω περι του αντιθέτου.

Θέλω να πω όμως πως ο πιο ικανός κατα την αποψή μου είναι εκείνος που έχει κωδικοποιήσει όλη αυτή τη σωρεία ''γνώσεων'' στο κεφάλι του και τα έχει βάλει σε μια σειρά, το οποιό προυποθέτει αφομοίωση και συστηματοποίηση αυτών που διαβάζει και όχι απλή παπαγαλία.


......αλλα το θέμα είναι ότι κρίνεται πχ η ιατρική απο το αν θα γράψει καποιος 100 μαθηματικά....Έλεος  δηλαδή....... :P λες και ο γιατρος  θα στην εργασια του θα εφαρμόσει πολλές φορές ολοκλήρωση κατα παράγοντες.... :P
Εμ, αυτό τι σχέση έχει με την παπαγαλία? ;D
Απ ότι καταλαβαίνω θες να πεις ότι άλλα μαθήματα που δίνουμε δεν έχουν πολλές φορές καμία σχέση με το αντικείμενο των σπουδών μας.

Και μην ακούσω περι γενικής γνωσης....το ελληνικό σχολείο απο το δημοτικό μέχρι τρίτη λυκειου ειναι απλά προθάλαμος για το πανεπιστήμιο....καμια γενική γνώση...όταν στην ιστορια επι 12 χρόνια διδάσκεσαι τα ίδια και τα ίδια και τα ίδια.....όταν στα θρησκευτικά ( :P) κυνηγάς βαθμο (τι ακριβώς βαθμολογούν...το πόσο πιστεύει καποιος? :P "α...αυτος παει εκκλησια και κατηχητικό ας του βάλω 20..ο αλλος ακουει μεταλ...12... :P")...

Καλέ!Σου υπενθυμίζω ότι το θέμα συζητησής μας είναι οι πανελλήνιες (και η παπαγαλία  ;D )
Τα περι γενικής γνώσης, ενδοσχολικών μαθημάτων κ.λ.π μπορούμε να τα συζητήσουμε σε άλλο post εξίσου σημαντικό ;)

Απο την αρχή έως το τελος το σύστημα παιδείας στηρίζεται στην παπαγαλία των πανελλαδικών......καμία γενική γνώση...καμία θέληση να προσφερθει γνώση...καμία προσπάθεια να δημιουργήσουμε ανθρώπους με κρίση....

HAIL! :P


 :P
Μου θυμίζεις ένα motto γραμμένο στη σχολή μου:'' Το σύστημα της διδασκαλίας είναι η διδασκαλία του συστήματος''
 
Στην ανάγκη και οι  θεοί πείθονται.Εδω ολόκληρο F-117 τεχνολογίας Stealth κατασκευάστηκε....

Αποσυνδεδεμένος Bekos®

  • Θαμώνας
  • ***
  • Μηνύματα: 206
  • Φύλο: Άντρας
  • ♫ A Change Of Seasons
    • Προφίλ
Απ: Πανελλαδικές 2009
« Απάντηση #33 στις: 24/05/09, 15:25 »
Κι όμως, ακόμη και στα μαθηματικά υπεισέρχεται παπαγαλία... Και αυτός είναι ο λόγος που το 4ο θέμα θεωρείται δύσκολο!
Γιατί ο μαθητής δε μαθαίνει να χρησιμοποιεί τις μαθηματικές του γνώσεις ως εργαλίο για να λύνει οποιαδήποτε άσκηση. Αντίθετα, μπαίνει σε ένα τριπάκι που του λέει ότι πρέπει να ακολουθήσει συγκεκριμένη μεθοδολογία, μ' αποτέλεσμα όταν δει καποια διαφορετική διατύπωση ή μια άσκηση που δεν είχε ξανασυναντήσει, να τα χάνει!

Τώρα εγώ πιστεύω πως αυτές οι "γενικές γνώσεις" που σου προσφέρει το σχολείο είναι σημαντικές. Ο τρόπος ,όμως, που εξετάζονται οι γνώσεις σου σ' αυτά τα μαθήματα είναι λάθος... Παρόλα αυτά, κατά τη γνώμη μου, ούτε το να τελειώνεις το σχολείο και να γνωρίζεις μόνο περί Ιστορίας ή Μαθηματικών ή Φυσικής ή Αρχαίων Ελληνικών, μου φαίνεται σωστό... Θα πρέπει να έχεις μια σφαιρική άποψη από όλα τα μαθήματα, χωρίς να αναγκάζεσαι να εντρυφήσεις σε μαθήματα που δε σ' ενδιαφέρουν.

Δυστυχώς, στη Γ' λυκείου ξεχνάς πως να μελετάς και να διαβάζεις, και μόλις μπεις στο πανεπιστήμιο, τα βρίσκεις λίγο μπαστούνια, αφού δεν έχεις κανένα να "σε πάρει από το χεράκι" και να σου δείξει τι να διαβάσεις, πώς θα το διαβάσεις κλπ. (βλ. φροντιστήριο)
Τέλοσπάντων!
----

Εύχομαι καλή επιτυχία σε όλα τα παιδιά που δίνουν εξετάσεις και καλά αποτελέσματα! (Και χαλαρώστε λιγάκι!!  :P)
« Τελευταία τροποποίηση: 24/05/09, 15:27 από Bekos® »
J. R. R. Tolkien:
If more of us valued food and cheer and song above hoarded gold, it would be a merrier world.

Αποσυνδεδεμένος master of puppets

  • Ονειροπαρμένος
  • Εδώ είναι το σπίτι μου
  • *****
  • Μηνύματα: 2872
  • Φύλο: Άντρας
  • γνωστός και ως....master of ΜΠΑΜΠΗΣ....
    • Προφίλ
    • Χάρτινα Όνειρα
Απ: Πανελλαδικές 2009
« Απάντηση #34 στις: 24/05/09, 16:46 »
@ LILAKI

1) δεν νομιζω να προυποθέτει καμαι αφομοίωση το να μαθεις απ'εξω 50 σελίδες ακριβως οπως αναφερονται μεσα στο βιβλιο (ΑΟΔΕ, βιολογια γενικης κτλ) ....τεσπα....αποψη σου άποψη μου...ολα καλα.....

2) οσον αφορα το θέμα παπαγαλίας στα μαθηματικα με κάλυψε ο Bekos......αλλα και αυτό που λες εσύ περι άσχετων μαθηματων (η αλήθεια ειναι πως όταν έχω πολλά στο μυαλο μου για να μην ξεχασω τι θελω να γράψω μετά δεν αναλύω σωστά τα προηγούμενα... :P)

3) Η αλήθεια ειναι ότι ξέφυγα λίγο... :P

4) δεν μ'αρεσουν τα motto......εκτός αν πρόκειται καθαρά για χαβαλέ.... :P


5) κάτι που είχα ξεχάσει......λειτουργούμε με εναν τρόπο που το παραμικρό λάθος σε οποιοδήποτε μάθημα μπορει να σου κοστίσει την είσοδο σου σε μια απο τις υψηλοβαθμες σχολες (πολυτεχνεια, ιατρικες, Σ.Α.Σ κτλ κτλ)....δεν ειναι δυνατόν να μην παίζει ο ανθρωπινος παραγοντας του λάθους σε ανθρώπινες εξετάσεις......

Αποσυνδεδεμένος hot_sauce (φλουτσ)

  • Κιθαροσυντονιστής
  • Εδώ είναι το σπίτι μου
  • *****
  • Μηνύματα: 6357
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Πανελλαδικές 2009
« Απάντηση #35 στις: 25/05/09, 00:01 »
@Lilaki....
απ'όλες τις συναναστροφές μου με παιδιά στο σχολείο, στα 20 άντε τα 1-2 να αφομίωναν και να χρησιμοποιούσαν τη γνώση όπως το λες...
όλοι οι υπόλοιποι προσπαθουσαμε να παίξουμε το παιχνίδι του "μαθαίνω τις ασκήσεις όπως τις λένε τα βοηθήματα, τις λύνω από 30 φορές τη καθεμία...και πάω και το κάνω και στις Πανελλήνιες...."

Αποσυνδεδεμένος s.s.

  • Εδώ είναι το σπίτι μου
  • *****
  • Μηνύματα: 1026
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Πανελλαδικές 2009
« Απάντηση #36 στις: 25/05/09, 16:45 »
Τώρα είδα τα σημερινά θέματα.
Αρκετά πιο δύσκολα τα  αρχαία σε σχέση με τα περσινά που γελούσε ο κόσμος.

Αποσυνδεδεμένος VampireLestrat

  • Παλιός
  • ****
  • Μηνύματα: 387
  • Φύλο: Άντρας
  • Draco Dormiens Nunquam Titillandus
    • Προφίλ
Απ: Πανελλαδικές 2009
« Απάντηση #37 στις: 25/05/09, 17:07 »
Της φυσικής αντίθετα ήταν.... Λίγη πρωτοτυπία τουλάχιστον στο 4ο ρε παιδιά! Βλέπω τις βάσεις στις σχολες με βαρύτητας Μαθηματικά/Φυσική να πηγαίνουν στο Θεό... :P

Αποσυνδεδεμένος master of puppets

  • Ονειροπαρμένος
  • Εδώ είναι το σπίτι μου
  • *****
  • Μηνύματα: 2872
  • Φύλο: Άντρας
  • γνωστός και ως....master of ΜΠΑΜΠΗΣ....
    • Προφίλ
    • Χάρτινα Όνειρα
Απ: Πανελλαδικές 2009
« Απάντηση #38 στις: 25/05/09, 17:10 »
Της φυσικής αντίθετα ήταν.... Λίγη πρωτοτυπία τουλάχιστον στο 4ο ρε παιδιά! Βλέπω τις βάσεις στις σχολες με βαρύτητας Μαθηματικά/Φυσική να πηγαίνουν στο Θεό... :P

γ**ησέ τα.....έχουν πάρει το ανσανσερ και ανεβαινουν απο τώρα....δεν χρειάζεται καν να δώσουμε προγραμματισμο....

Αποσυνδεδεμένος VampireLestrat

  • Παλιός
  • ****
  • Μηνύματα: 387
  • Φύλο: Άντρας
  • Draco Dormiens Nunquam Titillandus
    • Προφίλ
Απ: Πανελλαδικές 2009
« Απάντηση #39 στις: 25/05/09, 18:05 »
Της φυσικής αντίθετα ήταν.... Λίγη πρωτοτυπία τουλάχιστον στο 4ο ρε παιδιά! Βλέπω τις βάσεις στις σχολες με βαρύτητας Μαθηματικά/Φυσική να πηγαίνουν στο Θεό... :P

γ**ησέ τα.....έχουν πάρει το ανσανσερ και ανεβαινουν απο τώρα....δεν χρειάζεται καν να δώσουμε προγραμματισμο....
Αχ αυτές οι ευρωεκλογές  ::) ::) ::)

Αποσυνδεδεμένος Raz

  • Εδώ είναι το σπίτι μου
  • *****
  • Μηνύματα: 1051
  • Φύλο: Άντρας
  • I dont give a fuck if you hate me
    • Προφίλ
Απ: Πανελλαδικές 2009
« Απάντηση #40 στις: 25/05/09, 19:23 »
Τα ψιλοσκάτωσα φυσική.. Περιμένω 17-18.. Αντίο Ηλεκτρολόγοι-Μηχανολόγοι. Κρίμα γιατί είχα φτιαχτεί μετά από τα μαθηματικά..

Αποσυνδεδεμένος delos999

  • Θαμώνας
  • ***
  • Μηνύματα: 113
  • Φύλο: Άντρας
  • Peace dude:)
    • Προφίλ
Απ: Πανελλαδικές 2009
« Απάντηση #41 στις: 25/05/09, 20:11 »
Kαλα της φυσικης ρε παιδια ηταν παντως αρκετα πιο σοβαρα απο τα περσινα που ηταν για γελια...
......................................

Αποσυνδεδεμένος LILAKI

  • Παλιός
  • ****
  • Μηνύματα: 260
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Study silence to learn the music
    • Προφίλ
Απ: Πανελλαδικές 2009
« Απάντηση #42 στις: 25/05/09, 21:49 »

@Master of puppets

1)  Απλά δεν μπορώ να καταλάβω πως σε περιπτώσεις ερωτήσεων ,οπως σε μια της βιολογίας αν τα αντιισταμινικά φάρμακα θεραπεύουν  τις αλλεργίες, η σωστή  απάντηση είναι θέμα παπαγαλίας και όχι αφομοίωσης. ???Οι περισσότεροι απαντούν ότι ''ναι τις θεραπεύουν''.Λάθος απάντηση βέβαια αφού αυτά τα φάρμακα κάνουν πιο ήπια τα συμπτώματα της αλλεργίας και δεν τη θεραπεύουν( παλιό θέμα εξετάσεων ).Το μεγαλύτερο ποσοστό των ερωτηθέντων την έκανε λάθος επειδή ακριβώς δε συνειδητοποιούν τι διαβάζουν...και παπαγαλίζουν. ;D

4)Το motto είναι για χαβαλέ  :P

5)Πολύ σωστά!
  Μάλιστα ο κίνδυνος να μην μπει κανείς στη σχολή που θέλει είναι μεγαλύτερος μιας και τα εξεταζόμενα μαθήματα είναι 6.Τα περιθώρια να μη γράψεις καλά σε ένα μάθημα δεν είναι πολλά..

@ hotsauce
 
  Το θέμα μας είναι αν το σύστημα εξετάσεων εξωθεί τα παιδιά στην παπαγαλία και όχι αν συμβαίνει αυτό  και σε τι ποσοστό των μαθητών! :P

   Μα,ναι φυσικά οι περισσότεροι μαθητές παπαγαλίζουν..Είναι ένα γνωστό φαινόμενο..Ο μαθητής δίνει ένα τέλειο άλλοθι στον εαυτό του, την παπαγαλία , αντί του  να βάλει το μυαλό του να δουλέψει και να ανακαλύψει  καινούργιους γνωστικούς μηχανισμούς.Έτσι φτάνει στις εξετάσεις και μπροστά σε ένα δύσκολο θέμα πελαγώνει...



Να ευχηθώ σε όλα τα παιδιά που δίνουν εξετάσεις καλή τους επιτυχία και υπομονή....ΨΗΛΑ ΤΟ ΚΕΦΑΛΙ  ;)
Σύστημα ξεσύστημα δείχτε τους την αξία σας! 
Στην ανάγκη και οι  θεοί πείθονται.Εδω ολόκληρο F-117 τεχνολογίας Stealth κατασκευάστηκε....

Αποσυνδεδεμένος Garvin

  • Εδώ είναι το σπίτι μου
  • *****
  • Μηνύματα: 903
  • Φύλο: Άντρας
  • There's no business like show business!
    • Προφίλ
Απ: Πανελλαδικές 2009
« Απάντηση #43 στις: 26/05/09, 15:34 »
εδώ είναι οι αποψεις μου,για όσους ενδιαφέρονται...

Λόγια τελειό-φυτων ή αλλιώς ο δρόμος για την ''επιτυχία''

Με αφορμή αυτό το άρθρο που παραθέτω παρακάτω αποφάσισα να γράψω κι εγώ τις σκέψεις μου για το θέμα,και όχι μόνο...

Το άρθρο σε γενικές γραμμές αναφέρεται στις τελευταίες μέρες πριν τις Πανελλαδικές εξετάσεις,όπου η συντριπτική πλειοψηφία των μαθητών παρακολουθούν εντατικά τα μαθήματα του φροντιστηρίου,με αποτέλεσμα οι σχολικές αίθουσες να μένουν άδειες. Η «νόμιμη» -από πλευρά απουσιών για τους μαθητές - κατάσταση αποτελεί ένα αναγκαίο κακό που προβάλλει όμως την υποτίμηση του δημόσιου σχολείου.

Και εδώ θέλω να σταθώ...Είναι ντροπή μέσα από ένα άρθρο να παρουσιάζεται απλά αυτή η κατάσταση χωρίς να σχολιάζεται...

Τα λόγια των μαθητών είναι τα ακόλουθα...

«Κράτησα τις απουσίες μου για μετά το Πάσχα. Πλέον το να πας στην τάξη θεωρείται χαμένος χρόνος. Δεν μας προσφέρει κάτι το ιδιαίτερο. Στο σπίτι κάνουμε καλύτερη δουλειά. Αλλωστε, περισσότεροι από το 40% των μαθητών της τάξης μου δεν πάνε για μάθημα πια»

«Οι μαθητές προ των Πανελλαδικών επινοούμε διάφορους τρόπους προκειμένου να βρούμε χρόνο για διάβασμα στο σπίτι και επαναλήψεις με διαγωνίσματα στο φροντιστήριο. Κάποιοι πηγαίνουν σχολείο και παρακολουθούν μόνο τα μαθήματα Κατεύθυνσης που είναι 2-3 ώρες την ημέρα και άλλοι προσέρχονται μόνο τις πρώτες πρωινές ώρες. Οι καθηγητές δεν μπορούν παρά να κάνουν τα στραβά μάτια»

«Δυστυχώς, όσο κι αν ακούγεται υπερβολικό, οι καθηγητές του σχολείου δεν ενδιαφέρονται τόσο για το τι θα μάθουμε. Δείχνουν κουρασμένοι και βαριεστημένοι. Πώς να μας βοηθήσουν αυτές τις κρίσιμες ώρες. Γι αυτό και εμείς δεν έχουμε λόγο πια να χάνουμε χρόνο στην τάξη»

«Κάνουμε μέχρι και 16 ώρες την εβδομάδα φροντιστήριο. Δεν μπορεί να γίνει διαφορετικά. Το σχολείο δεν προσφέρει αυτά που χρειαζόμαστε και οι Πανελλαδικές εξετάσεις καθορίζουν, δυστυχώς, ολόκληρη τη ζωή μας. Μια αποτυχία μάς γυρίζει πίσω. Δεν έχουμε περιθώρια για τέτοια λάθη».

Μέσα από αυτές τις δηλώσεις φαίνεται η «σαπίλα» της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης. Οι μαθητές έχουν απαξιώσει πλήρως το σχολείο και τους καθηγητές τους (αν και δεν τους αδικώ).

Μετά λύπης μου είδα συνομηλίκους μου να λένε ότι οι εξετάσεις θα κρίνουν ολόκληρη τη ζωή τους. Και αυτό είναι το πρόβλημα. Είναι η χειρότερη απόρροια του συστήματος. Δηλαδή, μια ενδεχόμενη αποτυχία στις εξετάσεις εξισώνεται με μία αυριανή μέτρια ποιότητα ζωής; Ποιός γέννησε αυτές τις αντιλήψεις; Ποιός έμαθε στα παιδιά να ψηφίζουν υπέρ των καταλήψεων μόνο και μόνο για να επωφεληθούν από το κλείσιμο του σχολείου και για να έχουν χρόνο να διαβάσουν για το φροντιστήριο;
Σε αυτές τις δηλώσεις βλέπω ένα δυσάρεστο βόλεμα. Φυσικά μπορεί να κάνω και λάθος, αλλά πώς έχει διάθεση κανείς να αλλάξει αυτό που ζει όταν πηγαίνει -με τα καθορισμένα από άλλους- «πρέπει» του συστήματος; Δε θέλω να αναφερθώ σε κλισέ εκφράσεις, αλλά το μέλλον μας πρέπει να το αποφασίζουμε εμείς οι ίδιοι, και όχι η αγορά εργασίας.

Τελικώς φαντάζομαι ότι όλα τα σχολικά μας χρόνια,και ιδιαίτερα αυτά του Λυκείου είναι μια πορεία για τις πανελλαδικές εξετάσεις. Τρία χρόνια άγχους, δύο βδομάδες αγωνίας,πολλές ώρες διαβάσματος και ένας κακός ανταγωνισμός μεταξύ μας στη λογική του «θα βγάλω καλύτερο βαθμό από τον διπλανό μου.». Μερική ή ολική στέρηση των ασχολιών που μας γεμίζουν πραγματικά. Ακούμε γονείς να λένε,τουλάχιστον εμένα έτσι μου ’λεγαν: «Είσαι κουρασμένος για διάβασμα αλλά για να παίξεις κιθάρα δεν είσαι;» Όχι,γιατί το πρώτο με καθίζει σε μια καρέκλα,ενώ το δεύτερο εκτονώνει!

Σε όλη αυτή τη «γιορτή» έχει ενδιαφέρον να παρακολουθήσουμε και το ρόλο των ΜΜΕ. Ξαφνικά κάθε Μάιο όλα τα δελτία ειδήσεων θυμούνται ότι υπάρχει και η γενιά μας. Όλοι αυτοί που μας δίνουν «κουράγιο για το δύσκολο δρόμο των εξετάσεων» είναι οι ίδιοι που πριν μερικούς μήνες μας κριτικάρουν όταν διεκδικούμε τα δικαιώματά μας στους δρόμους. Είναι αυτοί που άλλοτε μας αποκαλούσαν κωλόπαιδα,και με τα γεγονότα του Δεκεμβρίου δηλώναν μαζί μας.

Ας καταννοήσουμε λοιπόν ότι εμείς έχουμε τη δύναμη και όχι αυτοί. Και ας το καταννοήσουμε όσο είναι καιρός,απαλλαγμένοι από κομματικά ιδεολογικά Dachau και χρώματα. Να μη μεγαλώσουμε μπροστά σε μία τηλεόραση,ώντας άβουλα και παθητικά έρμαιά τους.


Εδώ το εν λόγω άρθρο
http://www.ethnos.gr/article.asp?catid=11424&subid=2&tag=8470&pubid=3072763


Αποσυνδεδεμένος Garvin

  • Εδώ είναι το σπίτι μου
  • *****
  • Μηνύματα: 903
  • Φύλο: Άντρας
  • There's no business like show business!
    • Προφίλ
Απ: Πανελλαδικές 2009
« Απάντηση #44 στις: 26/05/09, 15:43 »
Παιδιά να χαλαρώσουμε λίγο (μάλλον το άγχος των πανελληνίων που έλεγα φταίει) και να ξαναδιαβάσετε προσεκτικά τι είπα.

Μαστερ, αν θεωρείς εσύ πως ο υδραυλικός έχει λιγότερο αξιοπρεπές μέλλον από αυτόν που θα περάσει στο ΠΑ.ΠΕΙ. είσαι βαθύτατα γελασμένος.

Αν θεωρείς πως στο πανεπιστήμιο θα βρεις ανθρώπους με κοινά ενδιαφέροντα, είσαι βαθύτατα γελασμένος καθώς ελάχιστοι είναι αυτοί που περνούν στη σχολή πρώτης προτίμησης, τα περισσότερα πανεπιστήμια μαζεύουν κάθε καρυδιάς καρύδι. Επίσης αν θεωρείς ότι το πανεπιστήμιου σου προσφέρει περισσότερη γνώση ή καλλιέργεια ή οτιδήποτε άλλο παραπάνω από το σχολείο έχεις βαθιά μεσάνοιχτα. Μόνος σου πρέπει να ψάξεις να βρεις αυτά που θα έπρεπε να σου δίνει το πανεπιστήμιο, γιατί πολύ απλά στο πανεπιστήμιο (με εξαίρεση λίγες σχολές στην επαρχία) είσαι ανύπαρκτος, κανείς δε θα μάθει ποτέ το όνομα σου. Είσαι ένας από τους πολλούς φοιτητές και κανείς δε θα ασχοληθεί παραπάνω χωρίς λόγο.
 
Μάλλον εσύ κρίνεις τι είναι σημαντικό για τον καθένα, με το να υπονοείς ότι αυτός που δεν έγραψε καλά ή δεν πέρασε δεν είχε στόχους. Μάλλον εσύ θα είσαι ένας από αυτούς που θα απαιτεί να του αναγνωρίζεται η ανωτερότητα του απέναντι στους άλλους με μοναδικό κριτήριο την μια και μοναδική σοβαρή στιγμή αξιολόγησης του. Μπορείς να μας πεις λοιπόν, γιατί είσαι κατά των πανελληνίων, του μοναδικού μέχρι πρότινος αδιάβλητου θεσμού στην Ελλάδα, αν πιστεύεις ότι όντως αυτό που λέω είναι αμπελοφιλοσοφία ; Γιατί κάποιος με τη δική σου αποφασιστικότητα και προσήλωση στο στόχο να είναι κατά του μοναδικού θεσμού στην Ελλάδα που αξιολογεί ικανότητες και μόνο, χωρίς κομματικά ή άλλα κριτήρια ;

Επίσης για την ιστορία, φοιτητής στην Ιατρική της Αθήνας είμαι, κάτι ξέρω και γω από επίτευξη στόχων. Και εγώ μεγάλωσα με τη νοοτροπία πως είμαι πιο έξυπνος, πιο ώριμος, πιο ικανός από τους άλλους, που απλά χαραμίζουν το χρόνο τους. Και επειδή κατάλαβα ότι όλα αυτά είναι μαλ***ες, είπα να γράψω τρεις γραμμές για κάποιον που μπορεί να διαβάζει και να νιώθει πως αν αποτύχει θα είναι δυστυχισμένος σε όλη του τη ζωή. Ε, λοιπόν σου το λέω και σένα και σε όποιον άλλο θες, δεν υπάρχει χειρότερο πράγμα από το να πιάσεις μια πανεπιστημιακή σχολή με ωραίο όνομα και να αρκεστείς σε αυτό και να λιώνεις από καφέ σε καφέ μέχρι να σε λυπηθεί η σχολή και να σου δώσει το πτυχίο σου. Το να πιάσεις τη σχολή είναι το εύκολο κομμάτι, το τι θα κάνεις μετά είναι το δύσκολο. Ίσα ίσα λοιπόν αυτό που λέω δεν είναι ότι όλα στη ζωή χαρίζονται, αλλά αντίθετα ότι κρίνεσαι συνέχεια σε αυτή τη ζωή, αρχής γενομένης των πανελληνίων.

Παρόλα αυτά σου εύχομαι καλή επιτυχία και κυρίως να αξιοποιήσεις μέσα στο πανεπιστήμιο αυτό το ζήλο που έχεις.

ωραιος man. απλα μην καθεσαι να μιλας με τον καθε κουλο  8)

Αποσυνδεδεμένος YmiRLinG

  • Μπασίστας
  • Εδώ είναι το σπίτι μου
  • *****
  • Μηνύματα: 3331
  • Φύλο: Άντρας
  • A.C.A.B.=Always Carry A Banana
    • Προφίλ
Απ: Πανελλαδικές 2009
« Απάντηση #45 στις: 26/05/09, 17:43 »
Εγω νομιζω οτι εχουμε πιαστει απο ακρα και καλο ειναι να ηρεμησουμε.

Σιγουρα το να μην περασεις στις πανελληνιες δεν ειναι το τελος του κοσμου. Σιγουρα επισης το να περασεις στις πανελληνιες δεν ειναι το τελος του κοσμου.

Κατ' αρχας λογικο ειναι να μην περνανε οι περισσοτεροι στη σχολη που θελουν αφου η ελληνικη νοοτροπια ειναι περνα εσυ και βλεπεις που θα περασεις. Αυτη η νοοτροπια ειναι η χειροτερη που μπορεις να εχεις γιατι: α)θα περασεις πιθανον σε μια σχολη που δεν σου αρεσει καθολου και δεν εχεις ορεξη να ασχοληθεις β)θα χασεις χρονο απο αλλα δημιουργικα πραγματα που μπορεις να κανεις στην ζωη σου γ)θα φας την θεση απο καποιον που μπορει οντως να ηθελε να περασει σε αυτη τη σχολη δ)θα γινεις ενας απο τους πολλους γελοιους φοιτητες της νοοτροπιας "φραπες/ταβλι/υπνος/εξεταστικη με σημειωσεις της ΔΑΠ/ΠΑΣΠ" ε)το πτυχιο σου θα ειναι του κωλου και δεν θα θες ουτε εκει να το βαλεις.

Αυτα ισχυουν για οσους ΔΕΝ ξερουν που θελουν να περασουν και πανε στην τυχη. Δεν φταιει το ελληνικο πανεπιστημιο για αυτο. Φταιει για χιλια δυο αλλα πραγματα αλλαδ εν φταιει αν καποιος μπηκε χωρις να του αρεσει η σχολη του η αν δεν ξερουν τα παιδια σε ποια σχολη θελουν να πανε(η μαλλον για το τελευταιο ισως να φταιει λιγο αλλα σιγουρα θα ευθυνεται για την νοοτροπια). Ας ριχνουμε ευθυνες καθε φορα εκει που πρεπει.

Αλλο ενα σίγουρο πραγμα ειναι οτι τελικα ΔΕΝ κρινεσαι απο το πτυχιο που θα παρεις, κυριως γιατι τη σημερον ημερα πτυχιο εχουν και οι κοτες.

Υπαρχει και κατι ομως που δεν συζητησε κανενας. Μπορει ρε παιδι μου (λεω εγω τωρα) να ΘΕΣ να περασεις σε μια συγκεκριμενη ρημαδοσχολη γιατι ξερεις οτι θα σου αρεσει. Αυτος λογικο ειναι να απογοητευτει αν δεν γραψει καλα στις πανελληνιες και πειτε οτι θελετε. Επισης λογικο ειναι αυτος να βρει στο πανεπιστημιο και γνωση και καλλιεργεια ολα αυτα που ο kgsoloman λεει οτι δεν προκειται να βρει. Γιατι καλως η κακως αυτα τα πραγματα δεν σου μπαινουν στο κεφαλι αυτοματα, πρεπει να θες για να τα βρεις καπου. Εγω προσωπικα στην σχολη μου (αρχαιολογικο αθηνας) και γνωση εχω βρει και καλλιεργεια ως ενα βαθμο και οχι δεν ηταν τσαμπα για ολους και δεν μπορει να ειναι τσαμπα για ολους. Αυτο που θα πρεπε ειναι να μπορει ο καθενας να βρισκεται εκει που επιθυμει και οχι οπου του λαχε.

Αυτα τα πραγματα ομως ειναι λιγο πολυ ασχετα με τις πανελληνιες. Οι πανελληνιες ειναι ο χειροτερος θεσμος που υπαρχει αυτη τη στιγμη σε ΟΛΟΚΛΗΡΟ το εκπαιδευτικο συστημα. Κρινεσαι με ασχετα κριτηρια για να περασεις σε ασχετα πανεπιστημια. Δεν προσφερουν καμια παιδεια τα μαθηματα αφου ειναι συμπιεσμενα και δωσμενα ετσι ωστε να μπορουν να εξεταζονται. Ειναι δυνατον ας πουμε τωρα να ΔΙΝΕΙΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΕΣ ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ?????????????? Μην τρελαθουμε τελειως!!! Τι ειναι η φιλοσοφια για να σε εξετασουν σε αυτην? Προσθεση?

Οι πανελληνιες και οι κατευθυνσεις στα σχολεια δεν σου δινουν απολυτως καμια κατευθυνση στο τι θες οντως να ακολουθησεις. Δηλαδη αυτος ο οποιος θα παει ψυχολογια πως σκατα θα βρει εστω και την παραμικρη πληροφορια και πως θα κριθει αν μπορει να περασει σε αυτην την ρημαδοσχολη χωρις να εχει ακουμπησει ποτε του ψυχολογια?

Στις πανελλαδικες εξετασεις καλως η κακως κρινεται η παπαγαλια και η αποστηθησει. Μπορειτε να το αρνηθειτε αλλα θα ειανι ψεμα. Μπορεις να γραψεις στις πανελλαδικες χωρις να αποστηθησεις 100% αλλα απλα εχοντας κατανοησει την υλη αλλα αυτο δνε θα σου εξασφαλισει 18 και 19, μπορει να σου εξασφαλισει ενα 15-16. Αλλα το 19 κρινεται στο ποιος ξεχασε το "και" σε μια προταση στην ιστορια κατευθυνσης. Και αυτο δεν δειχνει σε μενα τιποτα περα απο μια ταση να γινουμε ολοι ρομποτ.

Αν το θεμα μας ειναι οι πανελλαδικες εξετασεις σαν θεσμος, ναι ειναι χαλια, πρεπει να καταργηθει αμεσα, οτιδηποτε θα ειναι κλαυτεορ απο αυτες. Αν το θεμα ειναι αν αξιζει να στεναχωριεσαι που δεν εγραψες καλα, ε αν δεν ηξερες που ηθελες να περασεις, ουτως η αλλως ελαχιστη σημασια εχει. Αν ηξερες και χανεις τον στοχο σου, ο μονος λογος που αξιζει να στεναχωριεσαι ειναι γιαιτ δεν θα πετυχεις τον στοχο σου, δεν εισαι βλακας αν δεν γραψεις στις πανελλαδικες.

Αυτα τα ολιγα επι τροχαδην απο μενα.
Over large parts of the continent other people prefered to make money without working at all, and since the Disc had yet to develop a music recording industry they were forced to fall back on older, more traditional forms of banditry

Αποσυνδεδεμένος gers

  • Εδώ είναι το σπίτι μου
  • *****
  • Μηνύματα: 2533
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Πανελλαδικές 2009
« Απάντηση #46 στις: 26/05/09, 18:03 »
Θα συμφωνήσω σχεδόν σε όλα.. Διαφωνώ βέβαια με αυτό:

Στις πανελλαδικες εξετασεις καλως η κακως κρινεται η παπαγαλια και η αποστηθησει. Μπορειτε να το αρνηθειτε αλλα θα ειανι ψεμα.

...αλλά φαντάζομαι μιλάς για τη θεωρητική μόνο κατεύθυνση, ε?

Αποσυνδεδεμένος YmiRLinG

  • Μπασίστας
  • Εδώ είναι το σπίτι μου
  • *****
  • Μηνύματα: 3331
  • Φύλο: Άντρας
  • A.C.A.B.=Always Carry A Banana
    • Προφίλ
Απ: Πανελλαδικές 2009
« Απάντηση #47 στις: 26/05/09, 19:15 »
Θα συμφωνήσω σχεδόν σε όλα.. Διαφωνώ βέβαια με αυτό:

Στις πανελλαδικες εξετασεις καλως η κακως κρινεται η παπαγαλια και η αποστηθησει. Μπορειτε να το αρνηθειτε αλλα θα ειανι ψεμα.

...αλλά φαντάζομαι μιλάς για τη θεωρητική μόνο κατεύθυνση, ε?
Κοιτα μονο αυτην την κατευθυνση εχω ζησει. Βεβαια εδωσα μαθηματικα γενικης και αυτα παλι παπαγαλια μου φανηκαν. Και απο οσους φιλους ειχα στις αλλες κατευθηνσεις μου λεγαν οτι προκειται παλι περι παπαγαλιας. Και μου το λεγανε φιλοι που περασανε πολυτεχνειο+ οποτε δεν εχω λογο να μην τους πιστεψω.
Over large parts of the continent other people prefered to make money without working at all, and since the Disc had yet to develop a music recording industry they were forced to fall back on older, more traditional forms of banditry

Αποσυνδεδεμένος gers

  • Εδώ είναι το σπίτι μου
  • *****
  • Μηνύματα: 2533
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Πανελλαδικές 2009
« Απάντηση #48 στις: 26/05/09, 19:26 »
Δε νομίζω ότι τα μαθηματικά -πόσο μάλλον της 3ης που έχουν ανάλυση κλπ- βγαίνουν με μια απλή... παπαγαλία! :-\ Σίγουρα τη χρειάζονται στον τομέα της θεωρίας αλλά μέχρι εκεί πιστεύω.. Τέσπα, ούτε 3η είμαι ακόμα, ούτε έχω δώσει πανελλήνιες οπότε δε θέλω να λέω μεγάλες κουβέντες.. Ό,τι σου λέω είναι από συζητήσεις που είχα με καθηγητές, αδέρφια κλπ... Αλλά και τα μαθηματικά που κάνουμε μέχρι στιγμής δείχνουν ότι η παπαγαλία παίζει πολύ μικρό ρόλο...
« Τελευταία τροποποίηση: 26/05/09, 19:29 από gers »

Αποσυνδεδεμένος TheVrachnoprofiter

  • Εδώ είναι το σπίτι μου
  • *****
  • Μηνύματα: 991
  • Φύλο: Άντρας
  • ex TheTr00p3r
    • Προφίλ
Απ: Πανελλαδικές 2009
« Απάντηση #49 στις: 26/05/09, 19:37 »
Κακά τα ψέματα, στα μαθηματικά κατεύθυνσης μόνο με παπαγαλία δε βγαίνεις, ειδικά το 4ο θέμα χρειάζεται σύνθετη σκέψη και... φαντασία πολλές φορές! Στη Φυσική και στον Προγραμματισμό είναι πιο στάνταρ τα πράγματα όσον αφορά τις μεθοδολογίες, αν και όσον αφορά το δεύτερο θέλει σκέψη για να βρεις τον τρόπο επίλυσης που σε βολεύει περισσότερο και σου παίρνει το λιγότερο χρόνο. Φυσικά η μεγαλύτερη αθλιότητα στην ιστορία των μαθημάτων είναι η Διοίκηση Επιχειρήσεων, ειδικά από αυτό το απαίσιο και κακογραμμένο βιβλίο.
Really don't mind if you sit this one out...

http://vromikopsomi.wordpress.com/
http://www.passa-tempo.gr/

 

Σχετικά θέματα

  Τίτλος / Ξεκίνησε από Απαντήσεις Τελευταίο μήνυμα
10 Απαντήσεις
5414 Εμφανίσεις
Τελευταίο μήνυμα 25/01/09, 08:32
από philip the great
160 Απαντήσεις
53905 Εμφανίσεις
Τελευταίο μήνυμα 13/08/09, 03:15
από Αυτάρεσκο Καθίκι Isnogood
271 Απαντήσεις
76100 Εμφανίσεις
Τελευταίο μήνυμα 06/06/09, 21:36
από Arg0
Formula1 2009

Ξεκίνησε από master of puppets « 1 2 3 » Αθλητισμός

55 Απαντήσεις
27737 Εμφανίσεις
Τελευταίο μήνυμα 11/08/09, 20:32
από faser
3 Απαντήσεις
2344 Εμφανίσεις
Τελευταίο μήνυμα 14/05/09, 13:07
από Aganippi
1 Απαντήσεις
5479 Εμφανίσεις
Τελευταίο μήνυμα 11/06/09, 12:30
από Aganippi
1 Απαντήσεις
3751 Εμφανίσεις
Τελευταίο μήνυμα 29/05/09, 15:09
από Μαργαρίτα Π.
10 Απαντήσεις
5728 Εμφανίσεις
Τελευταίο μήνυμα 18/11/14, 19:24
από Ioannis Anastassakis
33 Απαντήσεις
13653 Εμφανίσεις
Τελευταίο μήνυμα 29/09/09, 02:17
από themos
36 Απαντήσεις
14151 Εμφανίσεις
Τελευταίο μήνυμα 15/03/18, 06:35
από panixgr