Ψηφοφορία

Θέλω να φτιάξω κάτι πολύ απλό που θα μου κάνει διαφορά στον ήχο αλλά και θα με διασκεδάσει!.. Θέλω ένα:

Buffer (για να οδηγούμε πετάλια χωρίς απώλειες πρίμων και δυναμικών)
Booster (για το έξτρα "κλώτσημα" στην παραμόρφωση ή το solo boost)
Fuzz (για... όλα κυριολεκτικά!)
Overdrive (για λίγη ή πολλή χορταστική ..βρώμα!)
Ενισχυτάκι 1/2w για την κρεβατοκάμαρα με Volume, Tone, Gain και Dirt switch
Άλλο! (πείτε μου τι κάνετε κέφι να φτιάξουμε...)

Αποστολέας Θέμα: Κατασκευή DIY: Φτιάχνουμε κάτι μαζί;..τι θα κάνατε κέφι;  (Αναγνώστηκε 694606 φορές)

0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος delus

  • Θαμώνας
  • ***
  • Μηνύματα: 194
  • Φύλο: Άντρας
    • Facebook profile
    • Προφίλ
    • YouTube channel
Στα γρηγορα τα συμπερασματα μου απο το Fuzz (εχουμε και πρωινο ξυπνημα αυριο!!)

Εφτιαξα πρωτα το NPN Germanium (κοινως αυτο που εχουμε στο Layout) χρησιμοποιωντας AC187. Το Q1 ειχε προβλημα πολωσης στα 33k και φαινοταν να δουλευει καλα οταν το ρυθμιζα περιπου απο 7 εως 11k (κατι παρομοιο με αυτο που περιεγραψε ο billonius). Απ'οτι καταλαβα τα τρανζιστορ που εχω πρεπει να εχουν υπερβολικο leakage και φαινεται πως αυτο τα κανει δυσχρηστα στο εφε αυτο. Παντως το καλο ηταν οτι με το gain περιπου στη μεση ο ηχος καθαριζε για πλακα με το volume της κιθαρας (να σημειωσω οτι χρησιμοποιησα μια στρατ και μια τελε, οι μονοι ισως να καθαριζουν ευκολα ουτως η αλλως).

Επειτα δοκιμασα και του εβαλα ενα σετακι BC108 (ΝPN Silicon) με hfe 450 και 500 περιπου. Σε γενικες γραμμες ο ηχος μου αρεσε λιγοτερο απο τα AC127 (ειναι περασμενη η ωρα δεν μπορω να το περιγραψω αναλυτικα!). Συν το οτι δεν καθαριζε το ιδιο ευκολα με το volume της κιθαρας.

Τελος, αποψε δοκιμασα τα AC188 (PNP Germanium)! Αντεστρεψα την πολικοτητα της παροχης ρευματος καθως και του C2. Ο C1 δεν χρειαζεται να τον αντιστρεψεις (δεν ξερω και αν πρεπει κιολας εγω απλως συμβουλευτικα το σχεδιαγραμμα του tonepad για positive ground). Απο τα AC188 που εχω χρησιμοποιησα αυτα με το χαμηλοτερο leakage (παρολο που ηταν ηδη υψηλο αλλα δεν ειχα αλλη επιλογη). Ο ηχος ηταν πολυ καλυτερος και πιο γλυκος, παλι καθαριζε για πλακα με το gain περιπου στη μεση, και οσο για το Q1 ηταν λειτουργικο σε μεγαλυτερο ευρος τιμων πολωσης απ'οτι το AC187, και συπμεριφεροταν πολυ πιο ομαλα, ο ηχος εσβηνε με αρκετα φυσικοτερο τροπο. Γενικα μου αρεσε παρα πολυ.
Τα πραγματα αλλαξαν οταν εβαλα απανω τα AC188 με μεγαλυτερο leakage. Η συμπεριφορα ηταν η ιδια με τα AC187 ειχαν την ιδια "σκληραδα" (τι ειπα τωρα!) στον ηχο, και τα προβληματα πολωσης ηταν επισης παρομοια.

Ενα γρηγορο συμπερασμα που εβγαλα ειναι πως το υψηλο leakage gain χαλαγε τη χρησιμοτητα των τρανζιστορ και το εφφε χανει αρκετα το χαρακτηρα του.
Παντως billonius δεν νομιζω να κανεις ασχημα τελικα που δινεις 5 ευρω για τρανζιστορ. Αν ειναι να τα πληρωνεις 50 λεπτα το ενα και να χρειαστει να παρεις καμια 20αρια για να πετυχεις 2 που να αξιζουν τοτε μαλλον ακριβοτερα θα σου ερθει.
« Τελευταία τροποποίηση: 14/12/10, 08:56 από delus »

Αποσυνδεδεμένος billonious

  • Παλιός
  • ****
  • Μηνύματα: 259
  • Φύλο: Άντρας
  • billy
    • Προφίλ
Μπραβο Delus, :clap με αυτες τις εμπειριες που πέριγραφεις, τολμω να πω οτι μυηθηκες πληρως στην κατασκευη του FF. Τα πολωσες μονος, ειδες την διαφορα μεταξυ γερμανιου & σιλικονατων, το volume καθαριζει τον ηχο.

Μετα απο δεκαετιες αναζητησης των αρχαιων μυστικων του φαραω Ραμση ΚΛ', σχεδιασα τις μετατροπες για να εξημερωσεις τα σιλικονατα τρανζιστορ στο ff. Τα δικα μου ήταν τα 2Ν2222 τα οποια ειχαν πραγματικο Ηfe: 280, ενω τα datasheet του κατασκευαστη λενε Hfe:100. Φυσικα, πολωθηκαν με τις εργοστασιακες τιμες αντιστασεων (γιατι εχουν μηδαμινο leakage current), αλλα αρχικα ηχουσαν πολυ σκληρα (γιατι εχουν υψηλο Ηfe), μεχρι που αρχισαν οι μοντίφες.
Λοιπον, ακολουθουν τα μυστικα του Ραμσή ΚΛ' για να γλυκανει το ff με τρανζιστορ Si (πχ BC108-109, 2N2222, 2N3904, BC548 ...). Τολμω να δηλωσω παιρνοντας καθε ευθυνη, πως το FuzzFace(Si) εγινε πολυ ιδιο σε γλυκαδα με το FuzzFace(Ge).

« Τελευταία τροποποίηση: 14/12/10, 11:08 από billonious »

Αποσυνδεδεμένος billonious

  • Παλιός
  • ****
  • Μηνύματα: 259
  • Φύλο: Άντρας
  • billy
    • Προφίλ
ΕΠΕΙΓΟΝ για τους DIYers

θελω ενα εμπειρο ματι για να του στειλω pm και να τσεκαρει ενα θεωρητικο διαγραμμα στο Tina (ενα μπραβο στον Ανδριανο που το προτεινε) που σχεδιασα για ενα buffer-booster-crunch κυκλωμα. Θελω να δει αν ειναι λειτουργικο, πρακτικο, αν θεωρει οτι θα ακουγεται καλα (οσο ειναι δυνατο βλεποντας ενα διαγραμμα), τι θα μπορουσε να αφαιρεθει/προστεθει κτλ

Αποσυνδεδεμένος delus

  • Θαμώνας
  • ***
  • Μηνύματα: 194
  • Φύλο: Άντρας
    • Facebook profile
    • Προφίλ
    • YouTube channel
Τελικα αποφασησα να κρατησω την PNP εκδοση του FF και ετοιμαζομαι να   στειλω την πρωτη μου παραγγελια στο μπανζαι που να περιλαμβανει και ενα   σετακι selected AC128 medium gain. Ελπιζω να αξιζει τον κοπο. Πριν ομως   την στειλω εχω μια απορια. Μηπως ξερετε γιατι το ESV Fuzz χρησιμοποιει   τις παρακατω τιμες:
  R1->1MΩ
  C3->100nF
  ενω το Fuzz Face του tonepad χρησιμοποιει στα αντιστοιχα μερη:
  R1->2.2MΩ
  C3->10nF
  Εχει καμια διαφορα στον ηχο?
 
  @billonius: Πολυ κομπλε τα κολπα εξημερωσης των silicon transistors   (Ραμσης ΚΛ mod!). Φαινεσαι να το εχεις σπουδασει το FF και απ'οτι βλεπω   προχωρας και σε δικα σου κυκλωματα. Ωραιος!

Αποσυνδεδεμένος billonious

  • Παλιός
  • ****
  • Μηνύματα: 259
  • Φύλο: Άντρας
  • billy
    • Προφίλ
Η R1 δεν εχει διαφορα ειτε ειναι 1Μ ή 2,2Μ , γιατι σε τοσο υψηλες τιμες δεν φιλτραρει συχνοτητες και δεν επιδρα στον ηχο. Ο ρολος της ειναι για να μην κανει "ποπ" οταν πατας τον ποδοδιακοπτη. Μηδενιζει την λανθανουσα διαφορα δυναμικου που εμφανιζεται στα ακρα του πυκνωτη εισοδου.

Ο C3 αφηνει περισσοτερα μπασα να περασουν οταν ειναι 100nF από οταν ειναι 10nF. O συνδιασμος C3 & Ποτενσιομετρο Volume δημιουργει υψηπερατο φιλτρο, κοβει τις μπασες συχνοτητες. Οσο μεγαλωνει ο C3, μικραινει η συχνοτητα αποκοπης. Η συχνοτητα αποκοπης υπολογιζεται ευκολα απο αυτο το Java Applet ή απο την φορμουλα f=1/2πRC.  Επειδη το φιλτραρισμα γινεται μετα το κλιπαρισμα (το κλιπαρισμα γινεται απο το ιδιο το 2ο τρανζιστορ), δεν εχει επιδραση στο buzz και στο intermodulation distortion. Απλά, ειναι σαν να δυναμωνεις τα μπασα πανω στον ενισχυτη.
« Τελευταία τροποποίηση: 15/12/10, 23:37 από billonious »

Αποσυνδεδεμένος delus

  • Θαμώνας
  • ***
  • Μηνύματα: 194
  • Φύλο: Άντρας
    • Facebook profile
    • Προφίλ
    • YouTube channel
Α καταλαβα. Οποτε εαν χρησιμοποιησω C2=22uF και C3=100nF θα εχω ενα πιο πληρες φασμα συχνοτητων με αρκετα μπασα, ενω αν βαλω C2=4,7uF και C3=10nF θα εχω ενα πιο πριμαριστο εφε.
Επομενως θα προτιμησω να αφησω σταθερη τη C3 στα 100nF και στη θεση του C2 θα βαλω διακοπτακι να διαλεγει μεταξυ 22 και 4,7uF οπως προτινεις και στο σχεδιο σου. Ευχαριστω!

Αποσυνδεδεμένος billonious

  • Παλιός
  • ****
  • Μηνύματα: 259
  • Φύλο: Άντρας
  • billy
    • Προφίλ
ετσι ακριβως. Προσωπικα, προτιμω τα 4,7μf & 100n για να εχω πιο ισορροπημενο ηχο. Να κλιπαρει λιγοτερο τα μπασα στο 2ο τρανζιστορ (λιγοτερο buzz, farting) και  να τα αφηνει ομως να περασουν καθαροτερα στην εξοδο

Αποσυνδεδεμένος Antonis7

  • Επισκέπτης
  • **
  • Μηνύματα: 39
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω το Το Στέκι των Κιθαρωδών!
    • Προφίλ
Eρώτηση για ένα φίλο: έχει φτιάξει το κύκλωμα του booster κι έχει αρκετά χαμηλό σήμα (συνδέοντάς το πριν το knob γτ δε το χει πάρει ακόμα). Έχει κάνει κάποιο λάθος στο κύκλωμα ή απλά φταίει το ότι δεν έχει συνδέσει το knob ακόμα?? (Προσπάθησε και με ένα 500Κ που χε αλλά το κύκλωμα θέλει 5Κ)

Αποσυνδεδεμένος delus

  • Θαμώνας
  • ***
  • Μηνύματα: 194
  • Φύλο: Άντρας
    • Facebook profile
    • Προφίλ
    • YouTube channel
Πες του να βαλει το 500αρι knob διοτι εγω ετσι το ειχα φτιαξει το booster και δουλευε μια χαρα (συγκεκριμενα με 470k) και δεν το ειχα παρει χαμπαρι, μετα το καταλαβα και μου εκανε εντυπωση. Μεχρι τωρα ετσι το εχω και δουλευει κανονικα, περιμενω να ερθει μια παραγγελια να το φτιαξω με τη σωστη τιμη(5k). Ας το φτιαξει για τωρα να δει αν δουλευει το κυκλωμα και μετα οταν βρει ευκαιρια βαζει το σωστο knob. Αν παλι δεν δουλεψει να το κοιταξει καλα να προσπαθησει να βρει αν εχει κατι στραβο και να βγαλει καθαρες φωτος την πλακετα μηπως μπορεσουμε να βρουμε μια ακρη.

Αποσυνδεδεμένος adr1anos

  • Συντονιστής
  • Συναλλαγές: (2)
  • Εδώ είναι το σπίτι μου
  • *****
  • Μηνύματα: 4476
  • Φύλο: Άντρας
  • Πάρα πολλές ιδέες, πολύ λίγος χρόνος..
    • Facebook profile
    • Προφίλ
    • My LinkedIN Profile
Eρώτηση για ένα φίλο: έχει φτιάξει το κύκλωμα του booster κι έχει αρκετά χαμηλό σήμα (συνδέοντάς το πριν το knob γτ δε το χει πάρει ακόμα). Έχει κάνει κάποιο λάθος στο κύκλωμα ή απλά φταίει το ότι δεν έχει συνδέσει το knob ακόμα?? (Προσπάθησε και με ένα 500Κ που χε αλλά το κύκλωμα θέλει 5Κ)

Δεν είναι θέμα knob.
Έχει λάβει ο φίλος σου υπ'όψιν την διόρθωση για την σωστή φορά του τρανζίστορ?
Απ: Κατασκευή DIY: Φτιάχνουμε κάτι μαζί;..τι θα κάνατε κέφι;
Κοίταξε αυτό προσεκτικά και τα ξαναλέμε.
Απλά άνοιξε τα φτερά σου!.. Τα υπόλοιπα θα έρθουν μόνα τους.



→ ΕΥΡΕΤΗΡΙΟ DIY Άρθρων μου στο Kithara.gr 

Αποσυνδεδεμένος Antonis7

  • Επισκέπτης
  • **
  • Μηνύματα: 39
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω το Το Στέκι των Κιθαρωδών!
    • Προφίλ
Τελικά είχε βάλει τους πολωμένους πυκνωτές αντίστροφα , οπότε όλα οκ.  :)  Δύο ερωτήσεις θα θελα να κάνω κι εγώ:
1) Πως γίνετε το κύκλωμα του booster να το ενσωματώσουμε στο κύκλωμα της κιθάρας (πχ με ένα switch on/off κι ένα knob ) κι αν υπάρχει κάνα διάγραμμα για κάτι τέτοιο να βοηθήσει
2) Ποια είναι η συνδεσμολογία στα footswitches για πολυκάναλα πεταλάκια ώστε όταν διαλέγουμε το ένα κανάλι να κλείνει το άλλο?  ???

Αποσυνδεδεμένος adr1anos

  • Συντονιστής
  • Συναλλαγές: (2)
  • Εδώ είναι το σπίτι μου
  • *****
  • Μηνύματα: 4476
  • Φύλο: Άντρας
  • Πάρα πολλές ιδέες, πολύ λίγος χρόνος..
    • Facebook profile
    • Προφίλ
    • My LinkedIN Profile
1) Πως γίνετε το κύκλωμα του booster να το ενσωματώσουμε στο κύκλωμα της κιθάρας (πχ με ένα switch on/off κι ένα knob ) κι αν υπάρχει κάνα διάγραμμα για κάτι τέτοιο να βοηθήσει
Μπορεί να μπεί μέσα στην κιθάρα, απλά πρέπει να προβλέψεις χώρο και για την μπαταρία. Η σύνδεση είναι πολύ απλή, την γείωση που πάει στο βύσμα εξόδου της κιθάρας, την συνδέεις και στην γείωση της πλακέτας του booster, ενώ την φάση (σήμα) την ξεσυνδέεις από το βύσμα εξόδου της κιθάρας και την συνδέεις στο input του booster, και την έξοδο (output) από το booster την συνδέεις πάλι στο βύσμα εξόδου της κιθάρας, εκεί που ήταν αρχικά η φάση.

2) Ποια είναι η συνδεσμολογία στα footswitches για πολυκάναλα πεταλάκια ώστε όταν διαλέγουμε το ένα κανάλι να κλείνει το άλλο?  ???
Εδώ σε έχασα, δεν καταλαβαίνω τι εννοείς με την λέξη κανάλια.
Εξήγησε το λίγο αν θες, ή δώσε ένα παράδειγμα με μάρκες, κλπ.
Απλά άνοιξε τα φτερά σου!.. Τα υπόλοιπα θα έρθουν μόνα τους.



→ ΕΥΡΕΤΗΡΙΟ DIY Άρθρων μου στο Kithara.gr 

Αποσυνδεδεμένος billonious

  • Παλιός
  • ****
  • Μηνύματα: 259
  • Φύλο: Άντρας
  • billy
    • Προφίλ
2) Ποια είναι η συνδεσμολογία στα footswitches για πολυκάναλα πεταλάκια ώστε όταν διαλέγουμε το ένα κανάλι να κλείνει το άλλο?  ???

Μαλλον λες για τις πεταλιερες που εχουν ψηφιακους διακοπτες. Δεν γινεται κατι παρομοιο με τους μηχανικους διακοπτες (3DPDT)

Αποσυνδεδεμένος Antonis7

  • Επισκέπτης
  • **
  • Μηνύματα: 39
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω το Το Στέκι των Κιθαρωδών!
    • Προφίλ
1) Thanks andr1anos, το είχα ξεχάσει όντως για τη μπαταρία  :P . Για να κάνω bypass το booster χρειάζομαι DPDT switch ένα σαν κι αυτό , έτσι?


2) Πολυκάναλο εννοώ πχ ένα 2-channel distortion σαν κι αυτό , άπλα έχω κάτι στο μυαλό μου για 3 με 4 κανάλια, γι αυτό ήθελα να μπω στη λογική του τι γίνετε με τις συνδέσεις σε τέτοιες περιπτώσεις  ;D

Αποσυνδεδεμένος billonious

  • Παλιός
  • ****
  • Μηνύματα: 259
  • Φύλο: Άντρας
  • billy
    • Προφίλ

2) Πολυκάναλο εννοώ πχ ένα 2-channel distortion σαν κι αυτό , άπλα έχω κάτι στο μυαλό μου για 3 με 4 κανάλια, γι αυτό ήθελα να μπω στη λογική του τι γίνετε με τις συνδέσεις σε τέτοιες περιπτώσεις  ;D


Απο οτι νομιζω, o 1ος διακοπτης ειναι ο κλασσικος που επιλεγει μεταξυ καθαρων (bypass) & εφε.  Ο 2ος διακοπτης δουλευει μονο οταν ο 1ος ειναι στο εφε και επιλεγει μεταξυ απλου overdrive & lead. Να σου κανω και ενα προχειρο διαγραμμα?

Αποσυνδεδεμένος Antonis7

  • Επισκέπτης
  • **
  • Μηνύματα: 39
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω το Το Στέκι των Κιθαρωδών!
    • Προφίλ
Στο συγκεκριμένο δεν είναι έτσι, λειτουργεί σαν να είναι δύο ανεξάρτητα πεταλάκια , όταν ανοίγεις το ένα κλείνει το άλλο , γίνετε κι απ τα δύο bypass όταν ξαναπατάς τον ίδιο διακόπτη κλπ. Αυτό θέλω να κάνω κι εγώ αλλά με 3-4 distortions κανάλια. 

Αποσυνδεδεμένος adr1anos

  • Συντονιστής
  • Συναλλαγές: (2)
  • Εδώ είναι το σπίτι μου
  • *****
  • Μηνύματα: 4476
  • Φύλο: Άντρας
  • Πάρα πολλές ιδέες, πολύ λίγος χρόνος..
    • Facebook profile
    • Προφίλ
    • My LinkedIN Profile
1) Thanks andr1anos, το είχα ξεχάσει όντως για τη μπαταρία  :P . Για να κάνω bypass το booster χρειάζομαι DPDT switch ένα σαν κι αυτό , έτσι?

Ναι, αυτό κάνει μια χαρά, θα το καλωδιώσεις ως εξής:
Το μεσαίο ποδαράκι του s/w θα το συνδέσεις στην φάση στο βύσμα εξόδου της κιθάρας.
Το ένα ακριανό θα το συνδέσεις στο output από το Booster, και το άλλο ακριανό στο input του Booster, όπου θα πηγαίνει και το αρχικό καλώδιο της φάσης που έρχεται από τους μαγνήτες και ενωνόταν πριν με το βύσμα της κιθάρας.

..λειτουργεί σαν να είναι δύο ανεξάρτητα πεταλάκια , όταν ανοίγεις το ένα κλείνει το άλλο , γίνετε κι απ τα δύο bypass όταν ξαναπατάς τον ίδιο διακόπτη κλπ. Αυτό θέλω να κάνω κι εγώ αλλά με 3-4 distortions κανάλια. 

Δηλαδή ένα πάτημα από ένα πετάλι, να αναιρεί τα υπόλοιπα 3-4 distortions. Δύσκολο, αλλά όχι αδύνατο, θέλει ρελέδες με circuit logic και αρκετό σχεδιασμό.
Πάντως μία συσκευή που μπορεί να σεταριστεί κατάλληλα ώστε να το κάνει αυτό με διαφορετικά πετάλια είναι αυτή:
http://www.thomann.de/gr/carl_martin_octaswitch.htm 
Απλά άνοιξε τα φτερά σου!.. Τα υπόλοιπα θα έρθουν μόνα τους.



→ ΕΥΡΕΤΗΡΙΟ DIY Άρθρων μου στο Kithara.gr 

Αποσυνδεδεμένος billonious

  • Παλιός
  • ****
  • Μηνύματα: 259
  • Φύλο: Άντρας
  • billy
    • Προφίλ
βοηθησε με λιγο στο πως λειτουργουν οι διακοπτες για να μπορεσω να το καταλαβω και να το σχεδιασω.
πες μου ποιο ειναι το σωστο:

Πατας τον 1ο διακοπτη (channel 1) και επιλεγει μεταξυ Overdrive & καθαρων
Πατας τον 2ο διακοπτη (channel 2) και επιλεγει μεταξυ Lead & καθαρων.


ή
Πατας τον 1ο διακοπτη και επιλεγει μεταξυ Overdrive & καθαρων
Πατας τον 2ο διακοπτη και επιλεγει μεταξυ Boost & καθαρων
Πατας και τους δυο μαζι και δινει Lead (οπου δουλευουν σειριακα το overdrive με το boost) ?

Αποσυνδεδεμένος Antonis7

  • Επισκέπτης
  • **
  • Μηνύματα: 39
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω το Το Στέκι των Κιθαρωδών!
    • Προφίλ
Παράθεση
Πατας τον 1ο διακοπτη (channel 1) και επιλεγει μεταξυ Overdrive & καθαρων
Πατας τον 2ο διακοπτη (channel 2) και επιλεγει μεταξυ Lead(άλλο distortion, όχι boost) & καθαρων.


Αυτό. Αλλά άμα είσαι πχ στο overdrive κανάλι και πατήσεις τον άλλον διακόπτη για να πας στο lead,  κλείνει αυτόματα to overdrive κι το αντίστροφο (δεν λειτουργούν σειριακά δλδ). Αυτό δεν έχω καταλάβει πως να το σχεδιάσω.  ???
« Τελευταία τροποποίηση: 29/12/10, 00:46 από Antonis7 »

Αποσυνδεδεμένος Antonis7

  • Επισκέπτης
  • **
  • Μηνύματα: 39
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω το Το Στέκι των Κιθαρωδών!
    • Προφίλ
1) Thanks andr1anos, το είχα ξεχάσει όντως για τη μπαταρία  :P . Για να κάνω bypass το booster χρειάζομαι DPDT switch ένα σαν κι αυτό , έτσι?

Ναι, αυτό κάνει μια χαρά, θα το καλωδιώσεις ως εξής:
Το μεσαίο ποδαράκι του s/w θα το συνδέσεις στην φάση στο βύσμα εξόδου της κιθάρας.
Το ένα ακριανό θα το συνδέσεις στο output από το Booster, και το άλλο ακριανό στο input του Booster, όπου θα πηγαίνει και το αρχικό καλώδιο της φάσης που έρχεται από τους μαγνήτες και ενωνόταν πριν με το βύσμα της κιθάρας.



Αν κατάλαβα καλά απ αυτή τη συνδεσμολογία όμως, "switchάρεις" μόνο στην έξοδο του booster , δεν τίθεται έτσι θέμα true bypass ή δε παίζει ρόλο για κάποιο λόγο?

..λειτουργεί σαν να είναι δύο ανεξάρτητα πεταλάκια , όταν ανοίγεις το ένα κλείνει το άλλο , γίνετε κι απ τα δύο bypass όταν ξαναπατάς τον ίδιο διακόπτη κλπ. Αυτό θέλω να κάνω κι εγώ αλλά με 3-4 distortions κανάλια. 

Δηλαδή ένα πάτημα από ένα πετάλι, να αναιρεί τα υπόλοιπα 3-4 distortions. Δύσκολο, αλλά όχι αδύνατο, θέλει ρελέδες με circuit logic και αρκετό σχεδιασμό.
Πάντως μία συσκευή που μπορεί να σεταριστεί κατάλληλα ώστε να το κάνει αυτό με διαφορετικά πετάλια είναι αυτή:
http://www.thomann.de/gr/carl_martin_octaswitch.htm



Ok, ευχαριστώ andr1ane , νόμιζα οτι ήταν τπτ πιο απλό. Θα ανοίξω καμιά σημείωση απ τα ψηφιακά μπας και βγάλω άκρη  ;D  (αν ξέρετε κάνα κύκλωμα απ το νετ, κυρίως για τους ρελέδες γτ δεν ξέρω σχετικά, ευπρόσδεκτο  :P   ;)  )
« Τελευταία τροποποίηση: 29/12/10, 01:52 από Antonis7 »

Αποσυνδεδεμένος songless_bird

  • Θαμώνας
  • ***
  • Μηνύματα: 146
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Ποσο αργει η παραγγελια απο το banzai; ??? Γραφουν οτι την εστειλαν στις 10/12. Το tracking number δεν γινεται δεκτο απο το γερμανικο ταχυδρομιο. Εκτος αν το βαζω με λαθος τροπο. Τωρα που εχω απειρο χρονο να ασχοληθω δεν εχω τα πραγματα....
Το να κανεις λάθη είναι ανθρώπινο. Το να ρίχνεις το φταίξιμο στον άλλον ειναι στρατηγική.

Αποσυνδεδεμένος billonious

  • Παλιός
  • ****
  • Μηνύματα: 259
  • Φύλο: Άντρας
  • billy
    • Προφίλ
Αυτό. Αλλά άμα είσαι πχ στο overdrive κανάλι και πατήσεις τον άλλον διακόπτη για να πας στο lead,  κλείνει αυτόματα to overdrive κι το αντίστροφο (δεν λειτουργούν σειριακά δλδ). Αυτό δεν έχω καταλάβει πως να το σχεδιάσω.  ???

αυτο δεν γινεται με μηχανικους διακοπτες. Οπως ειπε ο Ανδριανος, θελει chips flip flop, logic gates και δεν εχω ασχοληθει στην πραξη με αυτα.

Αποσυνδεδεμένος adr1anos

  • Συντονιστής
  • Συναλλαγές: (2)
  • Εδώ είναι το σπίτι μου
  • *****
  • Μηνύματα: 4476
  • Φύλο: Άντρας
  • Πάρα πολλές ιδέες, πολύ λίγος χρόνος..
    • Facebook profile
    • Προφίλ
    • My LinkedIN Profile
Αν κατάλαβα καλά απ αυτή τη συνδεσμολογία όμως, "switchάρεις" μόνο στην έξοδο του booster , δεν τίθεται έτσι θέμα true bypass ή δε παίζει ρόλο για κάποιο λόγο?

Αυτό που σου περιέγραψα είναι true bypass, για προσαρμογή μέσα στην κιθάρα δεν χρειάζεται κάτι παραπάνω, καθώς δεν υπάρχουν βύσματα in/out και οι γειώσεις είναι κοινές.

Πάντως μία βελτίωση χρήσιμη θα ήταν η αλλαγή του βύσματος εξόδου από την κιθάρα, από μονο σε στέρεο, ώστε να ενσωματώσουμε ένα διακόπτη μπαταρίας, για να αποσυνδέεται η μπαταρία όταν δεν χρησιμοποιείται η κιθάρα.

Επειδή η προσαρμογή του booster μέσα στην κιθάρα είναι ενδιαφέρον project, μόλις βρω λίγο χρόνο, θα κάνω ένα αναλυτικό διάγραμμα με την πλήρη συνδεσμολογία.

Αυτό. Αλλά άμα είσαι πχ στο overdrive κανάλι και πατήσεις τον άλλον διακόπτη για να πας στο lead,  κλείνει αυτόματα to overdrive κι το αντίστροφο (δεν λειτουργούν σειριακά δλδ). Αυτό δεν έχω καταλάβει πως να το σχεδιάσω.  ???

αυτο δεν γινεται με μηχανικους διακοπτες. Οπως ειπε ο Ανδριανος, θελει chips flip flop, logic gates και δεν εχω ασχοληθει στην πραξη με αυτα.

Έτσι είναι, και για να πάρετε μία ιδέα, το Octaswitch έχει βασιστεί σε ένα παλιό project του RG Keen για πολλαπλό switching με μνήμες σε DIP, ρίξτε μία ματιά:
http://geofex.com/Article_Folders/fxswitchr/fxswitchr.htm

Επίσης έχω στο αρχείο μου το πλήρες σχηματικό του Octaswitch, μπορώ να το στείλω με email σε όποιον ενδιαφέρεται, αλλά πιστέψτε με είναι ιδιαίτερα πολύπλοκο και δεν αξίζει τόση πολυπλοκότητα (και τόσα λεφτά) για να αποφύγει κανείς να πατάει δύο διακόπτες αντί για έναν.

Απλά άνοιξε τα φτερά σου!.. Τα υπόλοιπα θα έρθουν μόνα τους.



→ ΕΥΡΕΤΗΡΙΟ DIY Άρθρων μου στο Kithara.gr 

Αποσυνδεδεμένος Antonis7

  • Επισκέπτης
  • **
  • Μηνύματα: 39
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω το Το Στέκι των Κιθαρωδών!
    • Προφίλ
Ok, ευχαριστώ για τις απαντήσεις  :)  Αν μπορείς Ανδριανέ στείλε το στο yodiag@yahoo.gr να του ρίξω μια ματιά.

Αποσυνδεδεμένος m@ster k@frer

  • and also a tele-k@frer...
  • Εδώ είναι το σπίτι μου
  • *****
  • Μηνύματα: 1969
  • Φύλο: Άντρας
  • Το κιθαριζειν εστι φιλοσοφειν......
    • Προφίλ
    • ΧΑΡΤΙΝΑ ΟΝΕΙΡΑ
Έτοιμο και το δικό μου πούστερ...
δοκίμασα για πρώτη φορά και την τεχνική χάραξης με οξέα...
θα περάσω αύριο και την anti-pop resistor αν και δεν έχω πολύ pop...

Οφθαλμόλουτρο παρακάτω...






 

Σχετικά θέματα

  Τίτλος / Ξεκίνησε από Απαντήσεις Τελευταίο μήνυμα
9 Απαντήσεις
5492 Εμφανίσεις
Τελευταίο μήνυμα 04/02/05, 18:32
από metalouda
3 Απαντήσεις
4212 Εμφανίσεις
Τελευταίο μήνυμα 12/01/06, 19:54
από D@ve Murray
24 Απαντήσεις
10472 Εμφανίσεις
Τελευταίο μήνυμα 06/06/06, 20:01
από ariz
6 Απαντήσεις
4137 Εμφανίσεις
Τελευταίο μήνυμα 12/03/07, 21:15
από amfenster
3 Απαντήσεις
3353 Εμφανίσεις
Τελευταίο μήνυμα 02/06/09, 08:09
από Μιχάλης13
18 Απαντήσεις
11741 Εμφανίσεις
Τελευταίο μήνυμα 03/01/12, 16:46
από let me know 796
5 Απαντήσεις
3524 Εμφανίσεις
Τελευταίο μήνυμα 14/04/12, 11:38
από JOBAK
4 Απαντήσεις
3676 Εμφανίσεις
Τελευταίο μήνυμα 08/04/12, 10:01
από armagedon
2 Απαντήσεις
3503 Εμφανίσεις
Τελευταίο μήνυμα 29/12/13, 15:11
από David1
14 Απαντήσεις
11101 Εμφανίσεις
Τελευταίο μήνυμα 25/06/18, 00:15
από hot_sauce (φλουτσ)