Δείτε την σελίδα του kithara.gr στο facebook, στο twitter, και στο youtube
0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Παράθεση από: studio54 στις 22/09/08, 23:05Nαι... καίνε πάρα πολύ και έχουν το λάδι στο πορτμπαγκαζ (ορυκτέλαιο για να το καίει επειδή πρέπει) και πάνε σχετικά καλά. Μια ακίδα επίσης μπορεί να σε κάνει να αλλάξεις μοτέρ.To οτι καινε συμφωνοι, αλλα αυτο με την ακιδα δεν το πιασα.Μην ξεχνας απλα ποσα χρονια υπαρχει ο βανκελ(απο το 50), και ποσα ο εμβολοφορος(απο τοτε που υπαρχουν αυτοκινητα). Επισης μην ξεχνας ποσες εταιριες εξελισσουν τον εμβολοφορο (ολες) και ποσες τον βανκελ (μονο η μαζντα).Ειναι ανωτερος απο τον εμβολοφορο, γιατι δεν εχει τα επιπλεον περιττα εξαρτηματα για να κανεις την παλινδρομικη κινηση κυκλικη, που σημαινει λιγοτερες τριβες, ειναι πιο ελαφρυς και πιο μικρος. Σκεψου οτι το ρχ8 εχει 1300cc και 230 αλογα! Πανω απο 170 αλογα το λιτρο! Ο μονος εμβολοφορος που πιανει οριακα πανω απο 100 αλογα ειναι μονο οι vtec της χοντα και ο κινητηρας της e46 m3. Επισης λειτουργει καλυτερα απο τον εμβολοφορο με υδρογονο.Ολα αυτα τα προβληματα που λες, αμα ασχολουνταν ολες οι εταιριες τωρα θα ειχαν λυθει, και θα λεγαμε τους εμβολοφορους απαρχαιωμενους (γιατι πλακα πλακα δεν ειναι?) Παλι καλα που υπαρχει η μαζντα.Τωρα με τα τεκμηρια, να δω πως θα βγαζετε αλογα με μικρους κυβισμους
Nαι... καίνε πάρα πολύ και έχουν το λάδι στο πορτμπαγκαζ (ορυκτέλαιο για να το καίει επειδή πρέπει) και πάνε σχετικά καλά. Μια ακίδα επίσης μπορεί να σε κάνει να αλλάξεις μοτέρ.
Εγώ οδηγώ ένα Toyota Corolla G6 1.6 του '01.Το πήρα γιατί ήθελα ένα αμάξι που να είναι γρήγορο , με άνετους χώρους για 4 άτομα, σπορ, με όσο το δυνατόν λιγότερα ηλεκτρολογικά προβλήματα και με σασί που να αντέχει στη καταπόνηση!(φοράει σκληρές αναρτήσεις με σκληρά ελατήρια. Ήδη οι ταπετσαρίες σε κάποια σημεία "πιτσικάρουν" και τα πλαστικά ψιλοτρίζουν..αλλά όταν υποτροπιάζω με αυτό τα ξεχνάω όλα .. ).Japan!!
νικαει ο Ιάπωνας στα σημεία.... (ζήτω η ανωριμότητα )
Mαλλον για ακιδες, θα εννοεις τα μαχαιρακια στεγανοποιησης που βρισκονται στις κορυφες του ροτορα. Αυτα απλα φθειρονται πιο γρηγορα/ευκολα απο τα υπολοιπα μερη γιατι τριβονται συνεχως, και θελουν συχνη αντικατασταση.Για την ψυξη θα συμφωνησω.Eπιμενω ομως οτι ο 13b ειναι 1300 κυβικα, καθως καθε ροτορας εχει χωρητικοτητα 650cc, και θελω να μου δειξεις λινκ για το αντιθετο.Kαι οσον αφορα το λεον και το σ3, περα απο το η αναλογια παει στα 120 αλογα ανα λιτρο (2000cc και 240ps) (σε αντιθεση με τα 170 αλογα ανα λιτρο του βανκελ) αυτα χρησιμοποιουν turbo για να τα βγαλουν και οχι ατμοσφαιρικα. Γενικα ατμοσφαιρικα απλα δεν υπαρχει κατι πιο δυνατο απο τους βανκελ.
Παράθεση από: Enema στις 23/09/08, 11:58Mαλλον για ακιδες, θα εννοεις τα μαχαιρακια στεγανοποιησης που βρισκονται στις κορυφες του ροτορα. Αυτα απλα φθειρονται πιο γρηγορα/ευκολα απο τα υπολοιπα μερη γιατι τριβονται συνεχως, και θελουν συχνη αντικατασταση.Για την ψυξη θα συμφωνησω.Eπιμενω ομως οτι ο 13b ειναι 1300 κυβικα, καθως καθε ροτορας εχει χωρητικοτητα 650cc, και θελω να μου δειξεις λινκ για το αντιθετο.Kαι οσον αφορα το λεον και το σ3, περα απο το η αναλογια παει στα 120 αλογα ανα λιτρο (2000cc και 240ps) (σε αντιθεση με τα 170 αλογα ανα λιτρο του βανκελ) αυτα χρησιμοποιουν turbo για να τα βγαλουν και οχι ατμοσφαιρικα. Γενικα ατμοσφαιρικα απλα δεν υπαρχει κατι πιο δυνατο απο τους βανκελ.ο βανκελ, καλος δε λεω, αλλα το μελλον των κινητηρων μια φορα ΔΕΝ ειναι. και αυτο γιατι-καιει υπερβολικα πολυ, ακομα και αν τον συγκρινεις με κινητηρες μεγαλυτερης ιπποδυναμησ και διπλασιας χωρητικοτητας-ειναι υπερβολικα ευαισθητος και περιπλοκος σε λειτουργια-αποδιδει μονο ψηλα. αυτο σε σπορ οδηγηση δεν ειναι προβλημα, αλλα δεν ειναι ολα τα αυτοκινητα σπορ, και η ροπη χαμηλα χρειαζεται σε παρα πολλες περιπτωσειςκατα τη γνωμη μου το μελλον βρισκεται στα εξης-τουρμπο σε λιγα κυβικα (βλεπε tsi)-ενα πραμα που νομιζω εβγαλε η mercedes σαν πρωτοτυπο και συνδιαζει τις αρχες λειτουργιας του βενζινοκινητηρα και του diesel-υβριδικα και ηλεκτρικα οχηματα
Παράθεση από: paran0id στις 19/11/08, 11:07Παράθεση από: Enema στις 23/09/08, 11:58Mαλλον για ακιδες, θα εννοεις τα μαχαιρακια στεγανοποιησης που βρισκονται στις κορυφες του ροτορα. Αυτα απλα φθειρονται πιο γρηγορα/ευκολα απο τα υπολοιπα μερη γιατι τριβονται συνεχως, και θελουν συχνη αντικατασταση.Για την ψυξη θα συμφωνησω.Eπιμενω ομως οτι ο 13b ειναι 1300 κυβικα, καθως καθε ροτορας εχει χωρητικοτητα 650cc, και θελω να μου δειξεις λινκ για το αντιθετο.Kαι οσον αφορα το λεον και το σ3, περα απο το η αναλογια παει στα 120 αλογα ανα λιτρο (2000cc και 240ps) (σε αντιθεση με τα 170 αλογα ανα λιτρο του βανκελ) αυτα χρησιμοποιουν turbo για να τα βγαλουν και οχι ατμοσφαιρικα. Γενικα ατμοσφαιρικα απλα δεν υπαρχει κατι πιο δυνατο απο τους βανκελ.ο βανκελ, καλος δε λεω, αλλα το μελλον των κινητηρων μια φορα ΔΕΝ ειναι. και αυτο γιατι-καιει υπερβολικα πολυ, ακομα και αν τον συγκρινεις με κινητηρες μεγαλυτερης ιπποδυναμησ και διπλασιας χωρητικοτητας-ειναι υπερβολικα ευαισθητος και περιπλοκος σε λειτουργια-αποδιδει μονο ψηλα. αυτο σε σπορ οδηγηση δεν ειναι προβλημα, αλλα δεν ειναι ολα τα αυτοκινητα σπορ, και η ροπη χαμηλα χρειαζεται σε παρα πολλες περιπτωσειςκατα τη γνωμη μου το μελλον βρισκεται στα εξης-τουρμπο σε λιγα κυβικα (βλεπε tsi)-ενα πραμα που νομιζω εβγαλε η mercedes σαν πρωτοτυπο και συνδιαζει τις αρχες λειτουργιας του βενζινοκινητηρα και του diesel-υβριδικα και ηλεκτρικα οχηματαEπιμενω οτι ειναι, και ολα τα προβληματα που αναφερεις ειναι λογω του νεαρου της ηλικιας. Ειλικρινα πιστευεις οτι αμα τον εξελισσαν ολες οι εταιριες θα ειχε αυτα τα προβληματα? Τα οποια υπαρχουν, συμφωνω μαζι σου, αλλα ειπαμε. Γιατι οι εμβολοφοροι το 40 και το 50 δηλαδη ηταν τελειοι? Σιγουρα το πραγματικο μελλον ειναι ηλεκτρικο, αλλα απλα ο βανκελ ειναι ανωτερος απο τον εμβολοφορο.
Σε κάνα 4άρι μήνες το νέο Scirocco !
Ξεκίνησε από Πέτροc « 1 2 » Ερμηνευτές, δημιουργοί, τραγούδια, δίσκοι
Ξεκίνησε από manitou Τα καλύτερα...
Ξεκίνησε από treloagori Κιθάρα - Μάρκες και τύποι
Ξεκίνησε από Christen Λοιπά
Ξεκίνησε από jacid33 Καταστήματα, αγορά
Ξεκίνησε από corpse_bride « 1 2 » Διασκέδαση
Ξεκίνησε από glambrakop Μετατροπές, βλάβες, συντήρηση, κατασκευές
Ξεκίνησε από Kosthrash Άνθρωπος και ζωή
Ξεκίνησε από ΠΟΙΟΣ Δικοί μας στίχοι και ποιήματα
Ξεκίνησε από Kosthrash Εφέ