Δείτε την σελίδα του kithara.gr στο facebook, στο twitter, και στο youtube
0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Παράθεση από: LILAKI στις 02/01/09, 16:45Διαφωνώ.Η δασκάλα που είχα κιθαρίστρια κλασικής μπορούσε να παίξει επι τόπου και κομμάτι 10 σελίδων.Γι αυτό και οι κλασικοί για να πάρουν πτυχίο κάνουν και prima vista σε αντίθεση με τους ηλεκτρικούς που δεν είναι υποχρεωτικό.Εκει φαίνεται ποση μελέτη έχει ρίξει καποιος στη ζωή του. Μηπως η δασκάλα σου είχε παίξει και παλιότερα το κομμάτι? Ή ήταν κομμάτι χαμηλής τάξης?Όσον αφορά τους ηλεκτρικούς κιθαρίστες δεν έχουν υποχρεωτική prima vista. Εχεις δίκιο. Όταν όμως το υπουργείο πολιτισμού αποφασίσει να παρέχει κρατικά πτυχία και σε αυτούς, είμαι σίγουρος οτι θα έχουν.Εχω κάνει και κάνω (δέχομαι) μαθήματα και ηλεκτρικής και κλασικής.Κλασική, είχα φτάσει και υψηλή τάξη. Είναι άδικο να λες οτι το ένα απαιτεί περισσότερο μελέτη απο το άλλο. Δε συγκρίνονται αυτά τα 2, να μιλάς για ευκολότερα και δυσκολότερα...(ΚΑι γιατί δε θυμάμαι prima vista στις απαιτήσεις του πτυχίου???)
Διαφωνώ.Η δασκάλα που είχα κιθαρίστρια κλασικής μπορούσε να παίξει επι τόπου και κομμάτι 10 σελίδων.Γι αυτό και οι κλασικοί για να πάρουν πτυχίο κάνουν και prima vista σε αντίθεση με τους ηλεκτρικούς που δεν είναι υποχρεωτικό.Εκει φαίνεται ποση μελέτη έχει ρίξει καποιος στη ζωή του.
Προσωπικά, αν κάποιος ξέρει (πραγματικά καλό) sight-reading, αυτόματα τον θεωρώ και καλό μουσικό. Και αυτό γιατί, για να φτάσει κανείς σε αυτό το σημείο σημαίνει ότι έχει αφιερώσει άπειρες ώρες στο να μελετάει, παίζει, ακούει, και (αν τον ενδιαφέρει) να συνθέτει μουσική. Όσον αφορά την σύνθεση, έχει την δυνατότητα να επιχειρήσει να συνθέσει και σε μουσικά ιδιώματα που είναι αδύνατο κάποιος που δεν γνωρίζει πεντάγραμμο να κάνει (π.χ., να γράψει μια συμφωνία!). Αυτός για μένα είναι ο ορισμός του πλήρους μουσικού! Να έχει ευχέρεια σε όλους του τομείς της μουσικής: εκτέλεση, διάβασμα, γράψιμο, σύνθεση. Το να μάθεις να διαβάζεις μουσική δεν το κάνεις για να εντυπωσιάσεις άλλά επειδή βοηθαέι να βελτιωθείς στους υπόλοιπους μουσικούς τομείς.Αυτή τη δυνατότητα που προσφέρουν τα μοντέρνα όργανα για "εύκολη" δημιουργία μουσικής είναι λίγο δίκοπο μαχαίρι. Από την μία, μπορεί κανείς να φτιάξει τρομερά πράγματα, με σχετικά μικρές έως ελάχιστες "ωδειακές" γνώσεις. Άπειρα τα παραδείγματα, και με βάση αυτά τόσος κόσμος έχει ασχοληθεί με την μουσική (όπως και εγώ). Αν όμως απορρίψουμε το ωδείο, αποτελέσματα όπως αυτά, π.χ., των Queen ή των Dream Theater (για να μείνουμε στο χώρο της rock) νομίζω ότι είναι δύσκολο να παραχθούν. Στην τελική, ισχύει αυτό που λες: Το παν είναι να το διασκεδάζεις! Απλώς, κάποιος προτιμά την "ωδειακή" μουσική, άλλος την πιο άμεση, που βγαίνει "απευθείας από το όργανο" χωρίς "παρένθετες θεωριές", και άλλος μουσική στην οποία δεν απαιτείται καν η γνώση φυσικού οργάνου (ηλεκτρονική μουσική)! Δεν υπάρχει καλό ή κακό, σωστό ή λάθος.
αλλά όταν έπαιζε μάγευε!!
Παράθεση από: ayrton στις 17/01/13, 15:46 αλλά όταν έπαιζε μάγευε!!ε ο Hendrix είχε σε περίσσεια αυτά και τα "τεχνικά" τα χε γραμμένα!
Ειναι ενας τροπος ελεγχου αν ο μουσικος ειναι πραγματικα καλος...
1. Το σίγουρο είναι οτι για να δουλέψεις σε σκυλάδικο πρέπει να έχεις υψηλό επίπεδο reading.... (Ισχύει όμως αυτό...)!2. Στο εξωτερικό δεν υπάρχει session μουσικός που να μην μπορεί, έστω και σε χαμηλό επίπεδο, να παίξει prima vista. Τώρα, οι μουσικοί μιας μπάντας δεν είναι υποχρεωμένοι να γνωρίζουν prima vista...δεν θα τους χρειαστεί πουθενά. Αν κάποιος όμως (πέρα από τις μπάντες κλτ κτλ) επιθυμεί να δηλώσει "μουσικός" στο επάγγελμα, αργά ή γρήγορα θα του ζητηθεί με άμεσο ή εμμεσο τρόπο αυτή η ικανότητα...
Ξεκίνησε από stavros75 « 1 2 » Επιστήμη και Τεχνολογία
Ξεκίνησε από freemind « 1 2 3 4 » Επιστήμη και Τεχνολογία
Ξεκίνησε από om Επιστήμη και Τεχνολογία
Ξεκίνησε από Mistral Επιστήμη και Τεχνολογία
Ξεκίνησε από BANT Επιστήμη και Τεχνολογία
Ξεκίνησε από philip the great Λοιπά
Ξεκίνησε από les paul Σύνδεσμοι Συγκροτημάτων/Τραγουδιστών
Ξεκίνησε από Transformer Συναυλίες, παραστάσεις, εκδηλώσεις
Ξεκίνησε από YmiRLinG Μουσικά νέα και συζητήσεις
Ξεκίνησε από adr1anos « 1 2 » Ενισχυτές