Αποστολέας Θέμα: Αγορα Synth-Ακουστικων  (Αναγνώστηκε 14755 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος Apatilos

  • Θαμώνας
  • ***
  • Μηνύματα: 114
    • Προφίλ
Αγορα Synth-Ακουστικων
« στις: 16/12/09, 14:39 »
Ξεκίνησα από πιάνο (6χρονια) μετά πήρα ηλεκτρική(4χρόνια) και τώρα θέλω να ασχοληθώ και με τα synthesizer σαν χόμπυ.Αλλά είμαι άσχετος με το άθλημα.
Ακούω κυρίως metal.Το ποσό που μπορώ να δώσω είναι 1000Ε.Θα ήθελα να με βοηθήσετε να διαλέξω synthesizer

Αποσυνδεδεμένος freemind

  • Συντονιστής
  • Εδώ είναι το σπίτι μου
  • *****
  • Μηνύματα: 6514
  • Φύλο: Άντρας
  • Dreamcatcher
    • Προφίλ
    • DreamCatcher
Απ: Αγορα Synth-Ακουστικων
« Απάντηση #1 στις: 16/12/09, 15:08 »
Το πιο σημαντικο βημα για την αγορα ενος οργανου ειναι να μπεις στη διαδικασια προσωπικης αναζητησης του.
Εαν εισαι απο τους τυχερους που μενουν Αθηνα θα σου προτεινα να επισκεφτεις τα εξης μαγαζια:

Bon Studio
http://www.bonstudio.gr/default.asp
Διεύθυνση: Παγγαίου 12 – 118 55 – Βοτανικός
Τηλ: 210 3417200 – 1
Fax: 210 3471955

Διαμαντοπουλος
http://www.idiamantopoulos.gr/Homepage.asp?ITMID=2
ΣΟΛΩΝΟΣ 137 10677 ΑΘΗΝΑ
Τηλέφωνο: +30 210 3301389
Fax: +30 210 3301412

Νακας
http://www.nakas.gr/
Ναυαρίνου 13 & Μαυρομιχάλη, Κέντρο Αθήνας
Τηλ: 210-3647111
Fax: 210-3642521
Τ.Κ 10680

Tonys Keyboards
http://www.tonyskeyboards.gr/

Στουρνάρη 20
106 82 Αθήνα

ΑΤΤΙΚΗ
Τηλ./Fax : 210-6450796

Midi Club
http://www.midiclub.gr/
ΘΕΡΜΟΠΥΛΩΝ 49, ΚΕΡΑΜΕΙΚΟΣ - ΑΘΗΝΑ 10435 ΤΗΛ: 210-5221220

Εφοσον εισαι νεος στο ειδος, σου προτεινω να δοκιμασεις οσα μπορεις στα λεφτα που θες, ωστε να εχεις μια εικονα της αγορας απο μονος σου και να μη στηριζεσαι σε αποψεις τριτων. Εξαλλου, οπως και στους κιθαριστες, ο καθε πληκτρας εχει προτιμησεις σε συγκεκριμενες εταιριες και μπορει οι αποψεις πολλων να σε μπερδεψουν ;)
Μη κοιτάς το δάχτυλο. Στην άκρη του υπάρχει ένα Φεγγάρι
DreamCatcher

Αποσυνδεδεμένος Apatilos

  • Θαμώνας
  • ***
  • Μηνύματα: 114
    • Προφίλ
Απ: Αγορα Synth-Ακουστικων