Σελίδες:
  • #251 από Witchking στις 05 Mar 2007
  • Παράθεση από: Το Φαινομενο γνωστο εως τα περατα του κοσμου ως: Στρατάρχης eosforum sotriani
    ..αυτα τα λες σοβαρα τωρα? Τι σχεση εχει η επαγγελματικη αποκατασταση και σταδιοδρομη καποιου, που ειναι "επιλιγη" μεταξυ αλλων επαγγελματων, με την εκπαιδευση?

    Έλα ντε , τι σχέση μπορεί να έχει...
  • #252 από amfenster στις 05 Mar 2007
  • amfenster αναφέρεσαι στο γενικό ρητό:"Επιστήμη χωριζομένη αρετής μωρία εστι"?
    Ναι αναφερομαι σε αυτο ακριβως. Τωρα, για το κατα ποσο διδασκονται οι αρετες και με ποιον τροπο, ναι, διδασκονται, κι αυτο ειναι το θεμα της συζητησης μας. Οι αρετες ΕΙΝΑΙ διδαξιμες, αλλα δεν ειμαι καθολου σιγουρη πως ειναι ΚΑΙ "διδαχθεισες" στους αποφοιτους των διαφορων σχολων, ειτε απο τα σχολεια που κατα καιρους τους φιλοξενησαν, ειτε απο την οικογενεια τους. Κι επειδη οπως πολυ σωστα λες "δεν μπορεις να διδαξεις κατι το οποιο δεν γνωριζεις" (και δεν σε χαρακτηριζει τον ιδιο συμπληρωνω εγω) κι επειδη το ολο θεμα της παιδειας ειναι ενας κυκλος (δασκαλοι που διδασκουν μαθητες που με τη σειρα τους αυριο θα διδαξουν αλλους) γι' αυτο λεω πως το παιχνιδι ειναι χαμενο απο χερι. Αναξιοι δασκαλοι θα διδασκουν μελλοντικους αναξιους δασκαλους κι αυτοι με τη σειρα τους αλλους κι αλλους κι αλλους... Και της ... μωριας ουκ εστιν τελος.
    Τα περι "ταπεινης" αποψης για να μην παρεξηγηθω, ειναι γιατι σε διαφορα threads εχω δει ατομα να δεχονται επιθεσεις γιατι απλα ειπαν τη γνωμη τους. Χαιρομαι που αυτο δε συμβαινει εδω κι εχουμε μια παρα πολυ ομορφη συζητηση.
  • #253 από amfenster στις 05 Mar 2007
  • Ηλιάνα μου ...παλαιό "παιδαγωγικό" δόγμα ήταν ότι "ο δάσκαλος γεννιέται , δεν γίνεται". Αυτό έχει ανατραπεί προ πολλού όμως. Η αγάπη και η αφοσίωση δεν σε εξοπλίζουν με παιδαγωγικές γνώσεις ούτε και με τρόπους διδασκαλίας....
    Αχ Παρη μου, Παρη μου... Αν εγω ειπα πως αρκει η αγαπη και η καλη προθεση για να μπει κανεις σε μια αιθουσα και να παρει στα χερια του το μελλον των παιδιων σας, φωτια να πεσει να με καψει! Ο συνδιασμος αυτων με τη γνωση ειναι το ζητουμενο κι αυτο ειναι που λειπει. Κανεις δε γεννιεται προικισμενος με αρετες, στην πορεια θα τις αποκτησει -αν ειναι τυχερος και πεσει στα σωστα χερια. Αλλιως "ξυλο απελεκητο" θα μεινει...
    Α, και μη μου ... τρως κι εσυ το δευτερο "ν"... Εχει σημασια... ;) ;D
  • #254 από papous στις 05 Mar 2007
  • Κι όμως Witchking τα παιδαγωγικά συστήματα είναι πολλά, όσα και οι φιλοσοφικές σχολές που τα υποστηρίζουν. Έτσι η αγάπη, η αφοσίωση, η αρετή γενικότερα, γίνεται ένας μπούσουλας επιλογής για την καλύτερη επιλογή μεθόδου για τον συγκεκριμένο μαθητή στο συγκεκριμένο κοινωνικό περιβάλλον.

    amfenster συνεχίζοντας σ' αυτό το τόσο όμορφο θέμα που άνοιξες, αναρωτιέμαι: ποια είναι, κατά την γνώμη σου, η καλύτερη λύση για την έξοδο από αυτόν τον φαύλο κύκλο που ανέφερες?
  • #255 από amfenster στις 05 Mar 2007
  • Ο κυκλος ειναι ακριβως οπως το λες: φαυλος. Ο μονος τροπος για να εκτροχιαστουμε απο κυκλικες πορειες ειναι να αναπτυξουμε μεγαλες ταχυτητες και να εξουδετερωσουμε την... κεντρομολο. Ολα αυτα βεβαια στη Φυσικη, γιατι στη ζωη τα πραγματα ειναι μαλλον δυσοιωνα καθως η προεπιλογη γονεων ειναι ουτοπικη και η επιλογη δασκαλων προνομιο ελαχιστων. Ετσι, "ο καθενας το παλευει οσο ξερει και μπορει". Αν η Οικογενεια και η Παιδεια αντιμετωπιζονταν απο ολους σαν θεσμοι (που ειναι) κι οχι σαν "λογικα επομενα", ισως κατι να μπορουσε να γινει. Οσο ομως φερνουμε στον κοσμο παιδια για να νιωθουμε πως καναμε το καθηκον μας ως εμβια οντα και αφησαμε απογονους πανω σ' αυτον τον πλανητη, κι οσο οι διδασκοντες παραμενουν επαγγελματιες κι οχι λειτουργοι, το γαιτανακι θα συνεχιζεται ες αει. Λυπαμαι, μα δεν εχω λυση να προτεινω. Αναγνωριζοντας μονο τις δικες μου αδυναμιες αλλα και του συστηματος, εχω αποφασισει ηδη για τον εαυτο μου με γνωμονα ο,τι διδαχτηκα κι εγω απο την οικογενεια και τους δασκαλους μου.
    Χαιρομαι παντως που χαρακτηριζεις τις αποψεις μου απλα "περιεργες"... Εχω ακουσει πολυ χειροτερα!  :) :)
  • #256 από papous στις 05 Mar 2007
  • Δηλ. δεν υπάρχει καμιά ελπίδα διεξόδου και βαδίζουμε προς την αυτοκαταστροφή? Πιθανώς να είναι έτσι. Ότι γερνάει πρέπει να καταστρέφεται για να πάρει κάτι άλλο την θέση του.
    Ανεξάρτητα απ' αυτό έχω την γνώμη ότι ο λειτουργός μπορεί κάλλιστα να είναι επαγγελματίας εφόσον το λειτούργημα δεν ορίζεται ως η αφιλοκερδής προσφορά αλλά η προσφορά με τέτοιο τρόπο ώστε να μην σε χρειάζονται στο μέλλον, ώστε να καταστήσεις τον εαυτό σου άχρηστο στους άλλους. Επιμένω σε "λεπτομέρειες"?

    Αν κοιτάξεις γύρω σου θα βρεις πάρα πολλούς ανθρώπους που έχουν κοινές, τουλάχιστον κατά μέρος, τις ίδιες "περίεργες" απόψεις με σένα. Δεν είσαι "μόνη" λοιπόν.
  • #257 από Ιανός στις 06 Mar 2007
  • Εγώ, πάλι, νομίζω πως καλή είναι η αγάπη κι η αφοσίωση, αλλά και καμιά μπούφλα, που και που, δεν έβλαψε κανέναν! Σχολείο χωρίς πειθαρχία δεν υπάρχει.
    Κι όπως συμβαίνει με τους γονείς που αντιμετωπίζουν ατίθασα παιδιά, έτσι κι οι δάσκαλοι θα πρέπει, το ξαναλέω: κάπου κάπου, να τραβάνε και κανένα αυτί. Ο μαθητής πρέπει και να σέβεται, αλλά και να φοβάται τον δάσκαλό του.
    Κι ο μεν σεβασμός κερδίζεται, αλλά η πειθαρχία επιβάλλεται.
    Αλλά, τώρα, στο Μεσοβασίλειο της παράνοιας και της απάθειας που βιώνουμε, οι δάσκαλοι κι οι καθηγητές δεν τολμούν ούτε να μαλώσουν τα παιδιά, μη τυχόν και τους προκαλέσουν κάποιο "ψυχολογικό" πρόβλημα. Και κάποιοι ανεγκέφαλοι γονείς πάνε και τα βάζουν με τους δασκάλους, που τράβηξαν τ' αυτί του κανακάρη, ή της θυγατέρας τους, κι ας είναι το "αγγελούδι" τους ο διάολος μεταμορφωμένος.
    Παλιά, όμως, τον δάσκαλο τον σέβονταν και οι γονείς, γιατί ήξεραν πως συμμετέχει στην διαπαιδαγώγηση του παιδιού τους μ' έναν τρόπο που οι ίδιοι δεν μπορούσαν να επιτελέσουν: αυτόν της αυθεντίας έξω από την οικογένεια και τον προστατευτισμό της.
    Δε λέω, βέβαια, να πισωγυρίσουμε στο Σχολαρχείο και στη βίτσα.
    Λέω: μέτρον άριστον.
    Καλή είναι η ανοχή, καλός κι ο εκδημοκρατισμός, αλλά στα σχολεία πρέπει να υπάρχει υπακοή και πειθαρχία, γιατί αποτελούν κι αυτά, κυρίως αυτά, τόπους διαπαιδαγώγησης.
    Όσο για τα Γυμνάσια και τα Λύκεια, εκεί δηλαδή που σήμερα "έχει χαθεί η μπάλα", θα πρέπει να υπάρξει επιβολή της πειθαρχίας με άλλους τρόπους. Δηλαδή, ας πούμε, στο σχολείο δεν πας όπως γουστάρεις και συμπεριφέρεσαι κόσμια και ευπρεπώς. Το σχολείο είναι τόπος εκπαίδευσης και μάθησης, δεν είναι ούτε καφετέρια, ούτε μπαράκι. Όταν βρίσκεται ένα παιδί στο σχολείο οφείλει να συμπεριφέρεται ως μαθητής. Μετά μπορεί να κάνει ό,τι θέλει κι υπεύθυνοι είναι οι γονείς του. Αλλά, ας τολμήσει ένας καθηγητής να τιμωρήσει έναν μαθητή, ή μια μαθήτρια, για την εμφάνισή του στο σχολείο, ή για τον τρόπο της συμπεριφοράς του, και θα ξεσηκωθεί το σύμπαν, δυστυχώς και πολλοί γονείς, για την καταπίεση, την αυταρχικότητα, τον φασισμό και την καταπάτηση των ελευθεριών του μαθητή, ή της μαθήτριας, καθώς και των δικαιωμάτων τους στην... προκλητικότητα και στους κακούς τρόπους!
  • #258 από ΠΑΝΜΕΓΙΣΤΟΣ - EOSFORUM - SOTRIANI - στις 09 Mar 2007
  • Παράθεση από: Το Φαινομενο γνωστο εως τα περατα του κοσμου ως: Στρατάρχης eosforum sotriani
    ..αυτα τα λες σοβαρα τωρα? Τι σχεση εχει η επαγγελματικη αποκατασταση και σταδιοδρομη καποιου, που ειναι "επιλιγη" μεταξυ αλλων επαγγελματων, με την εκπαιδευση?

    Έλα ντε , τι σχέση μπορεί να έχει...



    Δεν τους υποχρεώνει κανείς να γίνουν εκπαιδευτικοί. Και από τη στιγμή που επέλεξαν να γίνουν εκπαιδευτικοί πρέπει να είναι όλα τα παραπάνω που αναφέρεις. Και οκ,δεν είναι και τόσο άσχημα.

    Ούτε και εσάς σας υποχρέωσε κανένας να πάτε στο λύκειο....γιατί πηγαίνετε όμως?
    Μπορείτε να πάτε σε κανένα άσυλο ώστε να βρείτε και με το παραπάνω όλα αυτά τα ζητούμενα...και ψυχιάτρους και ψυχολόγους και σεκιουριτάδες..κλπ..κλπ.

       ..αυτα τα λες σοβαρα τωρα? Τι σχεση εχει η επαγγελματικη αποκατασταση και σταδιοδρομη καποιου, που ειναι "επιλιγη" μεταξυ αλλων επαγγελματων, με την εκπαιδευση?
  • #259 από Amylo στις 17 Mar 2007
  • Σου κάνει παρατήρηση ο καθηγητής γιατί φιλίθηκες με την κοπελιά σου στο προαύλιο
    Σου τη μπαίνουν για αυτά που φοράς
    Είσαι υποχρεωμένος να πεις την προσευχή το πρωί ακόμα και αν δεν θες
    Σε πετάνε έξω επειδή έτσι τους ******
    Εσύ τι κάνεις;

    Edit Dave Murray:Απαγορευονται οι βωμολοχιες στο Forum.
    Εμας πρωσοπικά ειναι καπως ποιο ηρεμα και δημοκρατικα τα πραγματα...αλλα εμεις τα κάναμε ετσι διοτι μετα απο ενα ψάξιμο τους εμποδισαμε να ρίξουν μια αποβολη πριν ακομα παω εγω στο λυκειο...αλλα σε εμας εχει γινει και το ποιο ανοικουστο...εχουν βαλει μαθητεσ να καρφόσουν δημοσιως και χωρις αναστολες συμμαθητες μας για μια παραβατηκη πραξη τους και εκτος αυτου...αφου τα καλα παιδια καρφωσαν τους λοιπους (ηταν δεν ήταν μάρτυρες)άφησαν στην κριση τους και την ποινη που θα τους επιβαλοταν και το αποτελεσμα αν και ανοικουστο ηταν να διωκτουν 30 παιδια απο το σχολειο μας...οποιος καταλαβε οτι αυτο δεν ηταν καθόλου λογικο και ηθικο...καλως οι υπολοιποι... ??? 
Σελίδες: