Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.


Μηνύματα - Paladin

Σελίδες: [1]
1
 Ένα θα πώ μόνο.Δεν πάς να παίξεις ριφάκια των Metallica με ήχο Brian May.Ή οτιδήποτε άλλο Marshall ήχο.Ούτε στα καθαρά και σίγουρα όχι ούτε στις παραμορφώσεις.Άν και για τα καθαρά όπως είπες και σύ drummer λίγο πολύ όλοι οι ενισχυτές έχουνε καλά.Αλλά στην παραμόρφωση είναι που αλλάζουνε όλα.Και δεν έχει να κάνει τόσο η κιθάρα εκεί.Ότι κιθάρα και να έχεις με Marshall δεν θα βγάλεις Mesa Boogie ήχο στύλ ή μοντέρνο.Δεν ξέρω για τους καινούργιους τρανζιστοράτους Marshalls αλλά γενικά από τους καινούργιους έχω ακούσει ότι είναι πολύ προτιμότερος ένας Peavey π.χ, ή ακόμη και Line6.Και το λέω αυτό διότι δεν νομίζω να μέινει μόνο στα καθαρά ριφάκια.Θα θέλει να παίξει και αυτά με distortion.Εκεί είναι προτιμότερος ένας ενισχυτής με μοντέρνο ήχο, πάντα γι' αυτά που θέλει να παίζει.

 Και δεν λέμε να πετύχεις ήχο ίδιο με Metallica.Αλλά μπορείς να πετύχεις έναν ήχο που να μοιάζει αρκετά.

2
 Το σκέφτηκα περίπου 3 κλάσματα του δευτερολέπτου.Peavey.

 O Marshall έχει βρετανικό ήχο, επομένως δεν κάνει για Metallica που έχουν αμερικάνικο ήχο.Ο Marhsall δεν έχει πολύ distortion.Και πληρώνεις πολύ μάρκα.Ο Peavey έχει αμερικάνικο ήχο και αρκετό distortion.

3
Καταρχήν ο line6 spider δεν είναι τρανζιστοράτος, δηλαδή αναλογικός.Είναι ψηφιακός.Έχει διαφορά.Κάνει προσωμοιώσεις ενισχυτών.Κατα τα άλλα για τα λεφτά του είναι καλός.Εξαρτάται βέβαια πόσο καιρό παίζεις κλπ.Άν είσαι στην αρχή ακόμη και δεν θές να δώσεις πολλά λεφτά τότε ναί είναι καλός.

 Ο Bandit είναι επίσης καλός.Ίσως από τους καλύτερους solid state ενισχυτές με αμερικάνικο ήχο και αρκετό distortion.Θα σε καλύψει σε αυτά που θές να παίξεις.Από κει και πέρα τσέκαρε επίσης και τους tech21 οι οποίοι είναι επίσης solid state και κάνουν προσωμοιώσεις ενισχυτών.Η διαφορά με line6 είναι ότι είναι αναλογική προσωμοίωση και όχι ψηφιακή.Άκου τους όλους και μετά όποιον σου αρέσει πάρτον.

4
Παράθεση
το παιδί ρωτάει προσωπικά τι προτιμάμε και για ποιούς λόγους ,όχι να ψάξουμε για τον σωστότερο τρόπο

 Ναί βέβαια το τί προτιμάμε και για ποιούς λόγους οδηγεί τελικά και στο τί είναι πιό σωστό.Απλά αναλύουμε τα θετικά και αρνητικά της κάθε τεχνικής.Εγώ μπορώ να σας πώ ότι άν μπορούσα να μάθω γρήγορα τον κλασσικό τρόπο θα ήθελα να παίζω με αυτόν, αυτά που πρέπει να παίζω.Δηλαδή πάνω στις κλίμακες, sweeps κλπ.Θεωρώ οτι είναι καλή η τεχνική αυτή διότι και βοηθάει και δεν είναι κουραστική όσο όταν έχεις τον αντίχειρα πάνω και φαίνεται και ωραία.Ναί φαίνεται ωραία.Τουλάχιστον προσωπικά μου αρέσει καλύτερα πως φαίνεται όταν παίζει ο Kotzen παρά ο Malmsteen.Αλλά κυρίως είναι θέμα πρακτικότητας.

 Προσπαθώ να μάθω τώρα να παίζω αυτά τα πράγματα με το κλασσικό στύλ, αλλά πρέπει να ξεκινήσεις από την αρχή και σιγά.Μόνο που με πονάει ο καρπός έτσι όπως τον γυρίζω παράλληλα με την ταστιέρα.Ελπίζω να είναι επειδή είναι αρχή αυτό.

 Τα υπόλοιπα πάντως, bends,vibrato,blues γενικά πιστεύω ότι παίζονται με αντίχειρα πάνω καθαρά.Οπότε είναι καλό να εφαρμόζεις ένα υβριδικό στύλ.

5
Παράθεση
Δεν είναι τόσο θέμα επιδόσεων όσο προστασίας από τενοντίτιδες και μείωσης της κούρασης στο πολύωρο παίξιμο. Ωστόσο, όσοι έχουν συνηθίσει να παίζουν με τον αντίχειρα στην κλασσική θέση, συνήθως αντιμετωπίζουν λιγότερα προβλήματα στο σόλο στα χαμηλά τάστα μετά το κόψιμο όπου ειδικά στις bolt-on κιθάρες το μπράτσο αλλάζει απότομα πάχος και σχήμα.

Χωρίς τώρα να θέλω να μειώσω κανέναν, το σολάρισμα στην κλασσική είναι πολύ δυσκολότερη υπόθεση, και τα κλασσικά κομμάτια που έχουν γρήγορα σόλο με συγχωρδίες απαιτούν σωστή τοποθέτηση των δακτύλων και καλό ζέσταμα. Η τοποθέτηση του αντίχειρα πίσω από τον μέσο έχει πολύ ευεργετικά αποτέλεσματα στα ανοίγματα και βοηθά επίσης τον κιθαρίστα να ζυγίζει τη δύναμή του και να μην βάζει περισσότερη απ' όση χρειάζεται. Το θεωρώ ένα από τα πιο σημαντικά εφόδια που μπορεί να προσφέρει ένας δάσκαλος κιθάρας στους μαθητές του.

 Συμφωνώ.Έχω παρατηρήσει ότι κουράζεται λιγότερο το χέρι στην κλασσική θέση διότι κάνεις ευκολότερα τα ανοίγματα.Και ναί, στην κλασσική κιθάρα έχει δύσκολα σόλα και τεχνικές.Όσοι ξεκίνησαν απο κλασσική έχουνε φοβερή τεχνική και στην ηλεκτρική.Π.χ Kotzen.Αλλά μιλάμε κλασσική που κάνεις και λεγκάτα, αυτά με τα μπαρέ κλπ.

 Απλά με το κλασσικό στυλ δεν μπορείς να έχεις ακριβώς αυτόν τον τσαμπουκά στο παίξιμο.Ξεκινάω σιγά σιγά να μάθω το κλασσικό στύλ και θα προσπαθήσω να το εφαρμόσω υβριδικό.Στα bends κλπ αντίχειρας πάνω.Για τον τσαμπουκά που λέγαμε.Στα υπόλοιπα κυρίως κλασσικό στύλ.

 Btw, ο Petrucci δεν παίζει με αυστηρό κλασσικό στύλ, ο αντλιχειράς του είναι μέν πίσω αλλά πιό πάνω.Φαίνεται δηλαδή απο τα video.Ο αντίχειρας του Romeo όντως είναι εξαφανισμένος διαρκώς πίσω απο την ταστιέρα lol.O Malmsteen έχει λίγο ότι νά ναι στύλ.Βέβαια παίζει έτσι δίοτι η strat έχει μικρό μπράτσο και παίζεις ευκολότερα.Άμα έπαιζε σε καμιά Ibanez ή αντίστοιχη με φαρδύ μπράτσο δεν θα μπορούσε να παίζει έτσι συνέχεια.Πάντως λόγω οτι παίζει με τον αντίχειρα πάνω έχει αυτόν τον τσαμπουκά.Η δαχτυλοθεσία του όμως είναι όντως λάθος.Τη μιά χρησιμοποιεί πάνω στις ίδιες νότες στην κλίμακα το μικρό δάχτυλο και την άλλη τον παράμεσο.Δηλαδή αντί για παράμεσο-μικρό δάχτυλο,μέσο-παράμεσο.Ότι τον βολεύει τον καθέναν βέβαια, αλλά οκ.

6
 Πολυσυζητημένο θέμα.Αλλά τελευταία και βλέπωντας πολά instructional video είπα να δοκιμάσω να δώ άν μπορώ να παίξω με τον αντίχειρα στην κλασσική θέση,κάτω απο την ταστιέρα και συγκεκριμένα κάτω απο την σολ ή ρε χορδή που είναι και το κανονικό.Το αυστηρό δηλαδή της κλασσικής κιθάρας.

 Είναι βέβαια θέμα πώς βολεύει τον καθέναν, αλλά έχω ακούσει κάποιους να λένε οτι είναι πιό σωστό έτσι διότι τα δάχτυλα έχουν μεγαλύτερο άνοιγμα και κάνεις καλύτερα stretches αλλά και πιό ακριβείς κινήσεις, π.χ στα sweeps, που άν παίζεις με τον αντίχειρα απο πάνω είναι πιό δύσκολο να κάνεις καλό sweep.Εγώ σαν αυτοδίδακτος έμαθα να παίζω με τον αντίχειρα να αγκαλιάζει την ταστιέρα.Πάει πίσω κάπως μόνο όταν παίζω ανεβοκατεβάσματα στις πιό ψηλές χορδές και ψηλά στην ταστιέρα, 5ο τάστο κλπ.Αλλά όσο προχωράς προς τα κάτω μου φαίνεται δύσκολο να έχω τον αντίχειρα πίσω και να κάνω τα strecthes που κάνεις πιό ψηλά.

 Προσπαθώντας να παίξω με αυτόν τον τρόπο διαπίστωσα οτι δεν μπορούσα κάν να χτυπήσω τις σωστές νότες σε πολλές περιπτώσεις.Θέλει εξάσκηση.Το θεμα είναι αν είναι καλό να μάθεις να παίζεις έτσι ,ακόμη και μετά απο 10 χρόνια, ή και σε ποιές περιπτώσεις.Πολλοί λένε οτι το καλύτερο είναι το υβριδικό.Δηλαδή τα blues και τα bends με τον αντίχειρα να αγκαλιάζει την ταστιέρα και τα άλλα σόλο,sweeps,λεγκάτα, κλπ που θέλουν και ανοίγματα, με το κλασσικό στύλ.Όπως παίζει ο Kotzen π.χ.Ο Romeo τα κάνει όλα με κλασσικό στύλ, ακόμη και τα bends και τα blues licks, πράγμα το οποίο δεν ξέρω εάν είναι πρακτικό.Πάντως ορισμένα πράγματα σίγουρα δεν μπορείς να τα παίζεις με τον αντίχειρα πάνω.Είναι πιό δύσκολο.Από την άλλη άλλα, δεν μπορείς να τα παίζεις με τον αντίχειρα κάτω.Κάποιοι λένε πώς το καλύτερο είναι τα δάχτυλα να έχουνε λίγο κλίση πρός τα πάνω και να μήν είναι κάθετα στην νότα ή προς εσένα όπως κοιτάς, έτσι ώστε να μπορείς να κόβεις άλλες χορδές και να παίζεις πιό εύκολα τα λεγκάτα π.χ.Με κλασσικό στύλ δεν μπορείς να το κάνεις αυτό διότι τα δάχτυλα πάνε σχεδόν κάθετα στα τάστα.Η μέθοδος εκεί είναι να κόβεις τις νότες με μπαρέ όταν παίζεις λεγκάτα, κάτι που κάνει και ο Kotzen, αλλά η μέθδος αυτή είναι δύσκολη.

 Έχω αλλάξει λίγο το στύλ μου και παίζω και με τον αντίχειρα πίσω σε κάποιες περιπτώσεις, αλλά όχι τόσο πίσω όσο στο κλασσικό στύλ.Έρχεται πρός τα πάνω δηλαδή.Για να το κάνω όπως στο κλασσικό στύλ θέλει πολύ εξάσκηση, ουσιαστικά να συνηθήσω να παίζω με ένα καινούργιο στύλ.Για να μπορείς να παίζεις με υβριδικό στύλ πάντως πρέπει να ξέρεις και να έχεις συνηθίσει και τους 2 τρόπους.Εσείς τί λέτε?Πώς παίζετε?

7
 Εγώ θα σας πώ κάτι που μόνο ένας νομίζω το είπε.Η λάμπα στο μέταλ δίνει κυρίως τις δυναμικές.

 Όταν ξεκινάει ο άλλος να παίξει Metallica με έναν τρανζιστοράτο ενισχυτή ή εξομοιωτή ενισχυτών θα διαπιστώσει οτι λείπει κάτι απο τον ήχο.Απο τον τρόπο με τον οποίο ανταποκρίνεται ο ήχος στο παίξιμο.Δηλαδή, τις δυναμικές των mutes.Ο ήχος που προκύπτει απο τον Mesaboogie ή το custom triaxis του Hetfield είναι χαρακτηριστικός.Είναι λάμπα.Και δεν μιλάμε για τα mutes όταν βαράνε μια νότα σε μία χορδή ρυθμικά μόνο, αλλά σε περιπτώσεις όπου σε αλληλουχία νοτών Muted ακούγεται μία ιδιαίτερη δυναμική.Την οποία οποιοδήποτε ψηφιακό δεν την έχει.Πάει να την φτάσει ο εξομοιωτής ενισχυτών όπως το v-amp 2 και το podxt αλλά δεν την φτάνει.

 Το ίδιο ισχύει ακόμη και σε κιθαρίστες που δεν παίζουν μεταλ ακριβώς, π.χ Malmsteen. Στον πρώτο του δίσκο ο ήχος του και τα mutes είναι δυναμικά με τέτοιο τρόπο που μόνο η λάμπα μπορεί να δώσει.Παρόλο που ο Malmsteen χρησιμοποιεί και το dod για την παραμόρφωση,παρόλα αυτά ο τελικός ήχος βγαίνει απο τις λάμπες του Marshall.Ακούστε κάποια mutarismata που κάνει ας πούμε στο little savage άν θυμάμαι καλά, στο 3.35 λεπτό ή κάπου εκεί, κάνει ενα μιουτάρισμα σε μία αλληλουχία 7-8 νοτών (0-2,0-4,0-5 ή κάπως έτσι στην σολ χορδή) εκεί φαίνεται η δυναμική της λάμπας που δύσκολα προσομοιώνεται έτσι ή απλά δεν βγαίνει απο έναν τρανζιστοράτο.

 Και φυσικά είναι και το Punch.Δηλαδή το οτι μπορείς και παίζεις με λίγη παραμόρφωση αλλά οι νότες και τα legatta ακούγονται καλύτερα.
Γι αυτό πολλοί κιθαρίστες παίζουνε με λίγο gain για να έχουνε πιό καθαρό ήχοι,αλλα παρόλαυτά heavy.Και οι Metallica μήν νομίζετε οτι παίζουνε με πολύ gain.

 Σε αυτά χρειάζονται οι λαμπάτοι.

8
Γειά σας.

 PanouleXxX, άν κρίνεις  οτι πρέπει να αλλάξεις μαγνήτες άλλαξε.Το τσίριγμα που λές όμως είναι και θέμα τεχνικής.Και ήχου φυσικά.Δεν ξέρω τι παραμόρφωση βγάζει ο ενισχυτής σου,αλλά άμα δεν βγάζει πολύ μπορείς πάντα να πάρεις κανα δύο πεταλάκια.Ένα overdrive π.χ ή ένα distortion,ανάλογα με τον ήχο που θές να φτιάξεις.Μετά μπορείς να πάρεις και compressor και ένα noise gate για κόβει τον θόρυβο της παραμόρφωσης απο πίσω.

 Τώρα όσον αφορά την τεχνική.Το τσίριγμα αυτό γίνεται κυρίως με ήχους που έχουν κάμποσο gain,δηλαδή παραμόρφωση.Και με λίγη γίνεται,απλά δεν ακούγεται τόσο καλά και σίγουρα για έναν αρχάριο πιό εύκολα θα το πετύχει με λίγο περισσότερο gain.Η τεχνική είναι η εξής.

 Όπως χτυπάς την χορδή με την πένα ταυτόχρονα τη χτυπάς και με τον αντίχειρα που κρατάει την πένα.Δηλαδή πρώτα περνάει η πένα και μετά ακολουθεί ο αντίχειρας όπως κάνεις την κίνηση.Αυτό πολύ γρήγορα βέβαια ,σχεδόν πένα και αντίχειρας μαζί.Εγώ κάνω άλλη τεχνική.Χτυπάω την χορδή όχι με την πένα, αλλά κατευθείαν με την άκρη του νυχιού του δείκτη μου που κρατάει την πένα.

 Αυτά θεωρώντας οτι τσίριγμα εννοείς αυτό και όχι την παραμόρφωση απλά του ενισχυτή ή απο κάποιο πετάλι.

 Αυτό σε συνδοιασμό τις περισσότερες φορές με ένα vibrato είναι το τσίριγμα.

 Τώρα όσον αφορά τεχνικές και εξάσκηση γενικότερα:

 Θέλει λίγο κάθε μέρα.Θα κάνεις όχι πολλές φορές την ίδια άσκηση.Θα προσπαθείς 5-6 φορές μία άσκηση και μετά θα περνάς σε άλλη.Και μετά μπορείς να ξαναγυρνάς στην προηγούμενη για να την προσπαθήσεις λίγο ακόμη.

 Μήν περιμένεις να παίζεις όλες αυτές τις ασκήσεις αμέσως.Κάποιες ίσως τις παίξεις αμέσως και άλλες σε ένα μήνα.Αλλά γενικά δεν πρέπει να επικεντρώνεσαι μόνο σε μία άσκηση.Ή σε ένα είδος.Όταν θα πηγαίνεις για μελέτη να παίζεις 3-4-5 διαφορετικές ασκήσεις κάθε φορά ,απο λίγο.Η μία να είναι ακορντα π.χ, η άλλη alternate picking, η άλλη κλίμακες και modes κλπ.

 Γενικά για αρχή μάθε να παίζεις alternate picking ,πάνω κάτω την πένα δηλαδή.Στην αρχή σε μία μόνο χορδή και μετά σε περισσότερες.Επίσης μάθε κλίμακες.Πεντατονική,ματζόρε,μινόρε για αρχή.Άρχισε να τις ανεβοκατεβαίνεις αργά, ώσπου να τις μάθεις και να βλέπεις κατευθείαν τις θέσεις της κάθε κλίμακας στην ταστιέρα.

Για να μπορείς να παίζεις γρήγορα θές alternate picking.Για να μπορείς να αυτοσχεδιάζεις ένα σόλο πρέπει να ξέρεις κλίμακες.Και να κάνεις συνδοιασμούς μεταξύ τους.Π.χ άν το τραγούδι ξεκινάει απο ΛΑ ,να ξέρεις τις θέσεις π.χ της πεντατονικής και της μινόρε απο ΛΑ ώστε να μπορείς να παίξεις ένα σόλο.

 Μαθαίνεις Licks, φράσεις δηλαδή, αλλά τα licks δεν είναι το πάν.Μάθε τουλάχιστον κάποια βασικά για τις κλίμακες κλπ και μετά και κάποια licks που θα χρησιμοποιείς στα σόλα σου.

Θέλει σύστημα και απο λίγο κάθε μέρα ή όποτε μπορείς.

 Πολύ καλό επίσης είναι αυτό που προτάθηκε πιο πάνω,να προσπαθείς να αυτοσχεδιάσεις πάνω απο κάποιο backingtrack.Υπάρχουν backingtracks για τζαμάρισμα για όλα τα στύλ.Μπορείς να βρείς στο νετ άν ψάξεις λίγο.Όταν νομίζεις ότι έχεις μάθει μία κλίμακα, π.χ πεντατονική, βάλε ένα backingtrack να παίζει και άρχισε να αυτοσχεδιάζεις πάνω στην πεντατονική.

 Όταν μία άσκηση σε ζορίζει παράτα την.Κάνε κάτι άλλο.Βάλε ένα backingtrack και παίξε.Πήγαινε για καφέ.Μετά την ξαναπροσπαθείς,ή την άλλη μέρα.


 Και πάνω απο όλα.ΖΕΣΤΑΜΑ. Πάντα να κάνεις ζέσταμα πρίν ξεκινήσεις να παίζεις.

Σελίδες: [1]