Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.


Μηνύματα - Jimi Pap

Σελίδες: 1 ... 3 4 5 [6] 7 8 9 ... 17
127
Φανταστικο κομματι,φοβερο παιξιμο ηχος και συνθεση!!!Μπραβο και απο μενα!! :)

128
Πολυ ωραιος ηχος και ΦΟΒΕΡΟ παιξιμο φιλε μου μπραβο!Αλλα κοτσαδορος???!!!! ;D

Πες μας και πως πηρες τον ηχο,μικροφωνα,καρτες ηχου,κιθαρες κλπ. ;)

129
Παιδια σας ευχαριστω παρα πολυ!!Ειναι μεγαλη μου τιμη ολα αυτα τα καλα λογια,μην επαναλαμβανομαι,απλα χαιρομαι παρα πολυ που αρεσε σε καποιους και περασαν μερικες ευχαριστες στιγμες ακουγοντας το.Ευχαριστω πολυ και για τις παρατηρησεις,λαμβανονται πολυ σοβαρα υπ οψιν.Να΄στε καλα,thanx.

130
Παιδια σορι αλλα αν ο ηχος ηταν στα χερια,τοτε Vaiδες Petrucciδες και λοιποι δεν θα ειχαν σαραντα τεχνικους να τους κουβαλανε τα ψυγεια αλλα θα επαιζαν με εναν Gorilla 15 watt και μια yamaha των 100 ευρω και θα γλυτωναν και το κοστος της μεταφορας.Πρεπει επιτελους να καταλαβουμε το εξης:Στον ηχο παιζουν ρολο ΟΛΑ!Απο το κεφαλι και το μεγεθος της καμπινας,τα καλωδια,η ποιοτητα των εφφε,οι ρυθμισεις που θα γινουν,η κατασκευη,το ειδος και η ποιοτητα της κιθαρας,μεχρι τα δαχτυλα και το "touch" που εχει ο καθε παιχτης στο οργανο!

Και τωρα στο θεμα μας:

High gain ρυθμικα Metallica,Blues ηχος SRV,Σολο ηχος Gary Moore,crunch ρυθμικος vintage ηχος Richie kotzen,Καθαρα Peppers.Αυτα ειναι τα επιθυμητα.Και φυσικα ειναι προφανες πως δεν γινεται να τα εχεις ολα αυτα με μια κιθαρα και ενα setup.Παρολα αυτα,προσεγγιζω αρκετα με το ADA(χρυση μεταγραφη!!!) και μια ibanez artist του 86 που εχει πεσει στα χερια μου τον τελευταιο καιρο.

131
Εγω θα ελεγα να προσπαθεις να ΜΗΝ λυγιζεις τον καρπο σου.Προσπαθησε να βρεις μια σταση χεριου που να ειναι οσο πιο φυσικη γινεται,χωρις ακροτητες-λυγισμενους καρπους,τσαλακωμενα δαχτυλα κλπ.Κατι χρησιμο ειναι μελετωντας,να κοιτας σε καθρεφτη για να βλεπεις καλυτερα ποσο "φυσικη" ειναι η σταση του αριστερου χεριου.Επισης,δεν ειναι απαραιτητο ο αντιχειρας να ειναι μονιμα καθετος στην ταστιερα,μαλλον αυτος ειναι ο λογος που ταλαιπωρεις τον καρπο σου.Σε ενα συνεχομενο παιξιμο με διαφορετικες τεχνικες,ο αντιχειρας αλλαζει συνεχως σταση.Αλλοτε ειναι διαγωνια στην ταστιερα,αλλοτε καθετα και αλλες φορες πανω απο την ταστιερα.Γενικα,ψαξτο,αλλα πρεπει οτιδηποτε κανεις να μη σου προκαλει ζορισμα ή πονο.

132
Λοιπον, επειδη υπαρχει μια παρανοηση με ολο το ζητημα.

Jimi Pap μεχρι ενος σημειου καλα τα λες, ομως πρεπει να δεις και μια αλλη παραμετρο, την οποια συνηθως κανεις home studio ιδιοκτητης δεν σκεφτεται ( παρα μονο τη τελευταια στιγμη ).

Εαν επενδυσει ενα ποσο των 1000Ε σε εξοπλισμο και ξεχασει την ΑΚΟΥΣΤΙΚΗ του χωρου που ηχογραφει, οι ατελειες του χωρου θα γινονται αισθητες. Και τοτε θα ειναι κριμα πραγματικα για την προσπαθεια και την επενδυση του το ολο θεμα ;)


Πολυ σωστα free,παραλειψη μου.Επισης ξεχασα κατι αλλο βασικο:ΜΑΚΡΥΑ απο behringer!!! ;D

133
Για ηχογραφηση φωνης,οπωσδηποτε πυκνωτικο.Παντως με τοσα λιγα χρηματα ξεχνας σπουδαια αποτελεσματα.Θεωρω πως ενα πολυ-πολυ φθηνο αξιοπρεπες πυκνωτικο ξεκιναει απο καμια τρακοσαρα ευρω(βλεπε rode).Παραλληλα,για κορυφαιο αποτελεσμα στην ηχογραφηση φωνης,ακομη πιο σημαντικο απο τη μικροφωνο ειναι ο προενισχυτης που θα χρησιμοποιησεις.Πολυ καλο για τα λεφτα του ειναι το mindrpint,πρεπει να εχει κανα οχτακοσαρι ευρω.Και τα παραπανω σου τα αναφερω ως σχετικα φθηνες λυσεις,για να καταλαβεις οτι 100 ευρω ειναι πολυ λιγα.Εγω θα σου ελεγα να κανεις οικονομια και να παρεις αργοτερα κατι που θα σου μεινει.Παντως,αν θες οπωσδηποτε να παρεις κατι για ηχογραφηση φωνης,παρε πυκνωτικο και οχι δυναμικο μικροφωνο.

134
Εννοω απλα να τζαμαρεις και να βιμπραταρεις πανω απο καποια backing tracks ή κομματια,αργα και γρηγορα.Ουσιαστικα δεν υπαρχει καμια ασκηση για βιμπρατο,εκτος απο το βιμπρατο!Ή μπορεις απλα να καθεσαι χωρις να παιζει κατι αλλο και να κανεις ιουιουιουιου αργα και γρηγορα.Επισης ,το αν χρειαζεσαι μετρονομο,εσυ θα το κρινεις.Παντως ειμαι της αποψης οτι το βιμπρατο δεν πρεπει να ειναι τελεια μετρημενο στο χρονο,εγω ας πουμε προτιμω να το ξεκινω in time και σταδιακα να το επιταχυνω ελαχιστα,ειδικα στα αργα κομματια.

135
Σε ευχαριστώ πολύ φίλε Jimi Pap για το χρόνο σου και για τα σχόλια σου :D.. Το τελευταίο καιρό προσπαθώ να διορθώσω το vibrato μου με την έννοια ότι αντί να vibratάρω πάνω-κάτω, εξασκούμαι στο να το κάνω αριστερά-δεξιά (μου βγαίνει πιο φυσικά με το πρώτο τρόπο ρε γμτ, αλλά μάλλον είναι λάθος --> τουλάχιστον κλασική κιθάρα που σπούδασα, το πάνω-κάτω απαγορεύεται).. Αν εννοείς όμως ότι δεν έγκειται εκεί το λάθος αλλά σε κάποια άλλη τεχνική θα ήθελα αν βρεις λίγο χρόνο να μου πεις κάποια πραγματάκια περί αυτού.. Και πάλι σε ευχαριστώ ;)..

Ευχαριστως!!!Και το αριστερα-δεξια χρησιμο ειναι,κυριως σε μπαλαντες και σλοου κομματια που το πολυ "ανοιχτο" βιμπρατο ειναι υπερβολικο,ισως και φαλτσο.Ομως γνωμη μου ειναι πως αν θες να αποκτησεις το "ροκ" βιμπρατο τυπου gary moore,zakk wylde κλπ πρεπει οπωσδηποτε να κανεις το "πανω-κατω".Και οταν λεω πανω-κατω εννοω οτι σηκωνεις ή τραβας τη χορδη,μετα την επαναφερεις στο αρχικο της σημειο,μετα ξανασηκωνεις ή τραβας τη χορδη κοκ.Δηλαδη,ή γινεται μονο προς τα κατω(στις τεσσερις μπασσες χορδες) η μονο προς τα πανω(συνηθως στις δυο καντινια).

Κατι βασικο που πρεπει να προσεξεις ειναι η ταχυτητα του βιμπρατο.Δεν πρεπει να ειναι υπερβολικα γρηγορο για να μην εχεις το φαινομενο "τρεμουλιασμα",και η ταχυτητα του εξαρταται απο το τι παιζει απο πισω.Σε γρηγορα backin tracks σαν το cover που εκανες,θα πρεπει κατ εμε να ειναι σχετικα γρηγορο και "ανοιχτο" και το βιμπρατο,για να δινει ενα "aggressive" ροκ feel.Σε αργα backin tracks θα πρεπει να ειναι σχετικα αργο και κλειστο,γιατι αν το κανεις ανοιχτο και αργο θα ακουγεται σαν σειρηνα.

Επισης,κατα τα δικα μου γουστα,πρεπει οταν παιζεις μια μεγαλη σε διαρκεια νοτα να την αφηνεις λιγο να ακουστει χωρις βιμπρατο και μετα απο λιγο να βιμπραταρεις.Δηλαδη να μην το κανεις απο την αρχη.Το ιδιο και στα bending vibratos.Ακομη,μπορεις να παιζεις με το χρονο του βιμπρατο.Οταν παιζουν απο πισω δεκατα εκτα,μπορεις να κανεις βιμπρατο τριηχα και οταν παιζουν απο πισω τριηχα να κανεις βιμπρατο δεκατα εκτα.

Γενικα παντως το ροκ βιμπρατο εχει μεγαλο παιδεμα,τουλαχιστον εγω κουραστηκα πολυ για να το κανω ακριβως οπως το θελω.Και ακομα το βελτιωνω.Παντως,εγω θα ελεγα να αρχισεις να το δουλευεις χωρις να το αναλυεις ιδιαιτερα,και απο ενα σημειο και μετα θα σου βγει.Θεωρω πως το βιμπρατο του καθε παιχτη ειναι περισσοτερο θεμα της μουσικης του αισθησης,αντιληψης κι αισθητικης,παρα θεμα υπεραναλυσης.Οταν η καθε νοτα θα ακουγεται "γλυκια" και οχι ξερη στα αυτια σου,θα το εχεις καταφερει!

136
Πολυ καλο cover φιλε μου μπραβο!Μοναδικη ενσταση ο ηχος του βιντεο(δε φταις εσυ) και το βιμπρατο(εσυ φταις).Κατα τα αλλα,ο ηχος εμοιαζε πολυ με του satch,εχεις ανεση στα γρηγορα σημεια και το bending ηταν κατα 99% σωστο και στο υφος του αυθεντικου.Nice! 8)

137
Βασικα μπορειτε να κουρδισετε μετα τα λιροποτηρα με τα μπυρονια να δουμε τι θα γινει.......... ;D ;D ;D ;D ;D ;D

Hello,τα ηρεμα και μελωδικα σημεια του κομματιου μου αρεσαν πολυ.Στα γρηγορα ξεφευγεις ομως,πολλες φορες βγαινεις εκτος τονικοτητας και φαινεσαι να τα παιζεις λιγο στην τυχη.

Οσο για τα τεχνικα,θα ελεγα να βελτιωσεις λιγο τα bends για να εχουν το σωστο pitch,και να "ανοιξεις" λιγο το βιμπρατο σου κατα βουληση.

Σε γενικες γραμμες παντως ωραιο ηταν,απλα θα προτιμουσα να ακουγα περισσοτερες ωραιες μελωδιες(ενδεικνυται το backing track) παρα γρηγορα σημεια.

138
Πολυ καλο φιλε μου!!!
Το διασκεδασα πολυ και νομιζω οτι αυτος ειναι και ο κυριος λογος για να ακουμε/παιζουμε μουσικη.
Ωραιος 8)

Thanx a lot φιλε μου,αυτος ακριβως ηταν ο σκοπος μου,να περασω καλα γραφοντας το,και ισως και καποιοι που θα το ακουσουν.Να σαι καλα σε ευχαριστω!

139
Αγορι μου!!!! :D Δυστυχως ρε γμτ δεν ακουγονται καθαρα τα πραγματα απο την καμερα,αλλα βαζοντας τη φαντασια να δουλεψει και υποθετοντας πως θα ακουγονταν τα πραγματα εκει,το αποτελεσμα δειχνει να ηταν πολυ καλο!! ;D Ευγε!!

140
Προσπαθησε να ενσωματωσεις το bending στο παιξιμο σου,αφου το 90% του κιθαριστικου σολιστικου ηχου ειναι εκει,αυτο ειναι το δυνατο σημειο της ηλ.κιθαρας ως οργανο.Κιθαριστας που δεν κανει bends(με σωστο pitch εννοειται),κατ'εμε δεν ειναι κιθαριστας.Και μη με παρεξηγησεις,δε μιλαω για σενα αλλα γενικα.Εμπλουτισε το παιξιμο σου και με αλλα στοιχεια,παιξε με τις αξιες(οχι μονο τριακοστα δευτερα),βαλε κι αλλες νοτες μεσα εκτος απο τις διατονικες.

141
Καμμιά αντίρρηση.Αν όμως απλά πούμε ότι δεν γίνετε,δεν θα γίνει ποτέ.Να σου πω και κάτι περί αναχρονιστικών...Εγώ και κάμποσοι ακόμα είμαστε λίγο μεγαλύτεροι και αυτά που πολλά πιο νέα παιδιά θεωρούνε παρωχημένα,εμείς τα αγαπάμε και γουστάρουμε και να τ'ακούμε και να τα παίζουμε.Γιατί πολλοί το βρίσκουνε τόσο κακό ,ειλικρινά δεν το καταλαβαίνω...Όποιος μπορεί να προσφέρει κάτι πραγματικά καινούργιο,μπράβο του.Αλλά και εκείνος που παίζει κάτι "παλιομοδίτικο",αλλά βάζει ψυχή και δεν κοροιδεύει κανέναν κι αυτός δικαιούτε ένα μπράβο.Άλλωστε αν ήταν έτσι,δηλαδή,ένα μόνιμο κυνήγι πρωτοτυπίας και εκσυγχρονισμού ,τότε θα έπρεπε να έχουν "καταργηθεί" δια ροπάλου ,είδη όπως τα μπλουζ,η τζαζ των big bands,το heavy metal με την κλασσική μορφή του,όλα αν το καλοσκεφτείς.Τι να πω ας πούμε στους blues wire που είναι μεγάλη ελληνική μπλουζ μπάντα;Είστε ηλίθιοι που παίζετε τις ίδιες και τις ίδιες πεντατονικές;Νομίζω ότι πάσχουμε από τραγούδια και όχι από ενορχηστρώσεις ή εξεζητημένες λεπτομέρειες που μόνο εμείς οι "μυημένοι" μπορούμε να καταλάβουμε.Έχουμε ξεχάσει κάπως ,το πως είναι να είσαι ακροατής αλλά και θεατής.Όταν παίζουμε,δεν παίζουμε μόνο για τη πάρτη μας,παίζουμε και για αυτόν που επέλεξε αντί να πάει αλλού,να τιμήσει εμάς.(Δεν λέω ότι μπορεί να διαφωνείς από το σημείο μετά τους blues wire που ανέφερα,ξεκίνησα γενική τοποθέτηση από εκείνο το σημείο και μετά...)

Δεν διαφωνω σε κατι.Κι εγω γουσταρω να ακουω και να παιζω παλιομοδιτικα!Το ζητημα ειναι ομως πως αν δεν υπαρχει ανανεωση,τοτε μια σκηνη πεθαινει.Πχ ακομα γουσταρω Σιδηροπουλο,Τρυπες,Μεταλλικα κλπ. απεχθανομαι ομως τα περισσοτερα νεα γκρουπς που παιζουν ακριβως σαν το Σιδηροπουλο,τις Τρυπες ή τους Μεταλλικα.Εγω ας πουμε το μονο σημερινο γκρουπ με ελληνικο στιχο που θεωρω πως εχει κατι νεο να πει,ειναι τα κιτρινα ποδηλατα.Πολλοι θα πουν πως δεν ειναι ροκ,για μενα ομως ειναι η μοντερνα εκδοχη του ελληνικου ροκ.Και οι Καταραμενοι ηταν κατι καινουριο,που ομως στερειτο καθε αισθητικης απο οποια οπτικη κι αν τους εκρινες!Παντως προτιμω τους πρωτους,κι ας θεωρουνται απο καποιους λιγοτερο ροκ.
Οπως ειπα ηδη παντως,γουστα ειναι αυτα και αυτη ειναι απλα η γνωμη μου.Το ζητημα ειναι οτι δεν υπαρχει ανανεωση και πως το μουσικο και αισθητικο επιπεδο στη σημερινη ελληνικη ροκ σκηνη ειναι χαμηλο,γι αυτο και δεν τυγχανει ιδιαιτερης απηχησης απο τον κοσμο.

142
Όταν οι πρώτες pop μπάντες στην Ελλάδα πρωτοτραγούδισαν ελληνικό στίχο ,όλοι λέγανε ότι είναι γελοίο.Ήρθε όμως ο Σιδηρόπουλος και μας έδειξε πως γίνετε...Έτσι λοιπόν απλά περιμένουμε και για το χάρντ ροκ ή το μέταλ εκείνον που θα μας δείξει πως να το κάνουμε...Όσο για τις κριτικές ,η αλήθεια είναι ότι στην Ελλάδα ,ακούμε λιγότερο μουσική και κατακρίνουμε περισσότερο απ'όσο πρέπει...

Μα αυτο λεω.Το εκανε ο Σιδηροπουλος πριν τριαντα+ χρονια και ηταν πρωτοπορο για τα ελληνικα δεδομενα.Αλλα σημερα ειναι απλα αναμασημα,ειναι κατι αναχρονιστικο!!Χρειαζεται κατι νεο,οχι μια απο τα ιδια.

143
Ας πω κι εγω μια γνωμη.Το προβλημα κατ'εμε εντοπιζεται στην ελλειψη αισθητικης της πλειοψηφειας των συγκροτηματων και των μουσικων,αλλα και των ακροατων.Τι εννοω:

Για μενα,το να παιζεις χαρντ ροκ του 70 με ελληνικο στιχο,ειναι επιεικως γραφικο και γελοιο!!Το να παιζεις μεταλ με ελληνικο στιχο τα ιδια.Κακογουστο οσο και αναχρονιστικο.

Απο την αλλη,οταν καποιοι προσθετουν ποπ-ηλεκτρονικα στοιχεια στη μουσικη τους,ή απλα αν ειναι μερος της mainstream μουσικης βιομηχανιας,ασχετα εαν παιζουν καλη μουσικη,οι "ψαγμενοι" ακροατες τους λενε "πουλημενους",οτι δεν ειναι ροκ κλπ.Απο τη μια το κοινο θελει κατι νεο,απο την αλλη ομως εαν ακουσει κατι νεο το χαρακτηριζει "φλωρικο" και οτι "δεν εχει ψυχη".

Τελος,υπαρχει προβλημα και στο εκτελεστικο μερος.Απο το να ακουω το καθε κουλαδι-εχουν πρηστει τα αυτια μου να ακουνε "πρασινα" bends σε πλειαδα ελληνικων συγκροτηματων,αρρυθμοι ντραμερς,"μπασσιστες" που δεν εχουν κανει ουτε ενα μαθημα μπασσου-προτιμω να ακουω "τυποποιημενα" ροκ κομματια οπου συμμετεχουν σεσσιοναδες,η αυτα τα βρετανικα συγκροτηματα,τα "φλωρικα" για καποιους,που ομως ο ντραμερ γκρουβαρει,ο μπασσιστας το ιδιο,τα προγκρεσιονς δεν ειναι φασολαδες,και εν τελει παραγεται μουσικη που πολλες φορες εχει νεο αερα.

Anyway,περι ορεξεως...

144
Ευχαριστώ πολύ παιδιά..
Το θέμα είναι ότι είναι κάπως δύσκολο να δοκιμάσω συνδυασμούς προ-τελικού-καμπίνας...
Jimi πιστεύεις δηλαδή ότι με τον tranzistor τελικό δεν χάνεις και πολύ από τον.. λαμπάτο ήχο.?.


Φυσικα και χανεις!!Αλλα μπορεις να αντισταθμισεις ως ενα βαθμο με καλη κιθαρα,καλη καμπινα και κυριως καλη λαμπατη προενισχυση.Πιστεψε με,αν καποια στιγμη στο μελλον κανεις συχνα λαιβ,το βαρος παιζει τεραστιο ρολο!!Δυστυχως,το να εχεις κορυφαιο ηχο και ταυτοχρονα λογικο βαρος,δε γινεται.Απο κει και περα,ειναι θεμα προσωπικης προτιμησης του καθενος.Κι εγω θα γουσταρα να παιζω σε δυο κλειστες 4χ12 στερεο τα βρωμικα,και για τα καθαρα να γυρναω σε δυο αλλες ανοιχτες.Απο τη στιγμη ομως που δεν ειμαι ο petrucci και δεν εχω δεκα ατομα να μου τις κουβαλανε,προτιμω να ανεβαινω στη σκηνη ξεκουραστος,χωρις να ποναει η μεση μου και να τρεμουν τα χερια μου απο το κουβαλημα! ;D

145
Δευτερο αλλα εξισου σημαντικο ειναι η καμπινα,η οποια ειναι καλο να ειναι χωριστη,και κατα προτιμηση closed back.Με ανοιχτη καμπινα,απλα ξεχνας αυτο τον ηχο που θες!
Μεγα λαθος! Μια χαρα παιζουν και οι ανοιχτες και για ροκ και μεταλ! Αρκει να ειναι καλες καμπινες. Επισης, αμα δεν σου αρεσει την κολλας στον τοιχο και γινεται κλειστη  ;D

(μιλαω παντα για το hard rock κομματι,αφου για μεταλ παιρνεις μια ψηφιακουρα και μια κιθαρα των 100 ευρω με γκαζωμενους μαγνητες και βαρας μεχρι τελικης πτωσεως!!)

Και μετα σε βαραει και εσενα το ακροατηριο  :P
 ;)

Raz, μεχρι ποσα 8ελεις να διαθεσεις δηλαδη?


Καλα,τιποτα δεν ειναι απολυτο.Ο κανονας ομως ειναι πως με ανοιχτη καμπινα δεν παιρνεις το punch που απαιτει ο ροκ ηχος,για τον απλουστατο λογο οτι δεν ειναι κλειστη!Αλλα ακομα και αν γινεται αυτο,ποιος ο λογος να δωσεις τα τριπλασια για να παρεις μια κορυφαια ανοιχτη,αν γουσταρεις μονο γκαζια και παραμορφωση?

146
Θα σου πω ποσο πηρα τα δικα μου:ADA mp1 250 ευρω,crate powerblock τελικος 200 ευρω,καμπινα marshall 1936 2x12 350 ευρω.To εφε μου το ειχα παρει σε δραχμες,αλλα σημερα αν το βρεις θα το βρεις 150-200 ευρω,ισως και πιο φθηνα.(Alesis quadraverb).Συνολο δηλαδη γυρω στο χιλιαρικο.Το κακο ειναι οτι ολα ειναι δυσευρετα πλεον,εκτος απο την καμπινα.Αλλα το τελικο αποτελεσμα σκοτωνει!!
Λαμπάτο είναι και το ADA και το Crate?
Κάποιο καλό λαμπάτο τελικό σε λογικά watt για συνδυασμό ας πούμε με τον ENGL 530 ? Τί θα προτείνατε?

Το ADA ειναι λαμπατο,το crate οχι.Το crate ειναι ενας πολυ καλος μικρουλης τελικος,ο οποιος παιρνει το σημα του ada και το μεγενθυνει χωρις να το αλλοιωνει,τουλαχιστον στα δικα μου αυτια.Ενας λαμπατος τελικος,εκτος του οτι ειναι πολυ-πολυ βαρυς(και πιστεψε με το κουβαλημα ειναι ενα πολυ σημαντικο μερος καθε λαιβ-οσο μπορεις να το ελλατωσεις τοσο το καλυτερο) πρεπει να παιζει τσιτα για να παραξει καλο ηχο.Θα μου πεις υπαρχουν και τα attenuators,εχω ακουσει ομως-δεν ξερω κατα ποσο ισχυει-οτι παιζοντας με attenuators,επειδη οι τελικες λαμπες ειναι τσιτα,καθε εικοσι ωρες παιξιματος θα θελουν αλλαγη.Αντιθετα,ενας τελικος οπως το crate,σε συνδυασμο με εναν καλο λαμπατο προενισχυτη και μια κιθαρα με παχυ ηχο (βλεπε lp) εκτος του οτι ειναι παναλαφρος,παιζει καλα και σε χαμηλες εντασεις.Βεβαια,οσο δυναμωνεις το συστημα και "αρπαζουν" τα μεγαφωνα της καμπινας,παιζει ακομα καλυτερα.

Αν εχεις στρατ,θεωρω πως ειναι καλυτερα να εχεις λαμπατο τελικο,επειδη γενικα σαν κιθαρες ειναι λιγο thin,και ο τελικος "παχαινει" και στρογγυλευει τον ηχο οταν ειναι λαμπα.

Φιλε μου Gers,ναι απ οσο ξερω δεν βγαινει πια καινουριο.

147
Θα σου πω ποσο πηρα τα δικα μου:ADA mp1 250 ευρω,crate powerblock τελικος 200 ευρω,καμπινα marshall 1936 2x12 350 ευρω.To εφε μου το ειχα παρει σε δραχμες,αλλα σημερα αν το βρεις θα το βρεις 150-200 ευρω,ισως και πιο φθηνα.(Alesis quadraverb).Συνολο δηλαδη γυρω στο χιλιαρικο.Το κακο ειναι οτι ολα ειναι δυσευρετα πλεον,εκτος απο την καμπινα.Αλλα το τελικο αποτελεσμα σκοτωνει!!

148
Εγω νομιζω πως για Hard rock\Metal ηχο,καταρχην χρειαζεσαι χροια Marshall(κυριως για το Hard rock κομματι).Αυτο μπορεις να το επιτυχεις με διαφορα ενισχυταρια η προενισχυσεις ρακ που εχουν ηχο marshall,οπως διαφοροι engl ή το ada mp1 που εχω εγω κλπ.Δευτερο αλλα εξισου σημαντικο ειναι η καμπινα,η οποια ειναι καλο να ειναι χωριστη,και κατα προτιμηση closed back.Με ανοιχτη καμπινα,απλα ξεχνας αυτο τον ηχο που θες!Εκτος απο αυτα,παιζει πολυ σημαντικο ρολο και η κιθαρα(μιλαω παντα για το hard rock κομματι,αφου για μεταλ παιρνεις μια ψηφιακουρα και μια κιθαρα των 100 ευρω με γκαζωμενους μαγνητες και βαρας μεχρι τελικης πτωσεως!!).Μια vintage κιθαρα θα δωσει φοβερο χαρακτηρα στον ηχο σου,οπως μια στρατ ή μια LP.Σε συνδυασμο παντα με κατι λαμπατο βεβαια.

Η δικη μου προτιμηση ειναι rack προενισχυση,πολυεφφε,τελικος και καμπινα κλειστη τουλαχιστον 2χ12 για το συγκεκριμενο ηχο.Μια 1χ12 ειναι πολυ λιγη,μια 4χ12 ειναι οτι πρεπει αλλα θες ενα φορτηγο και ενα δουλο για να την κουβαλας!Με αυτο το συστημα αφενος πατας ενα κουμπι και αλλαζουν 15 παραμετροι στον ηχο σου,αφετερου μπορεις να αντικαθιστας μονο οποιο κομματι δε σου αρεσει(πχ μονο τον τελικο).Επιπλεον σου ερχεται αρκετα φθηνα αν αγορασεις τα κομματια μεταχειρισμενα.Και τελος,μπορεις να εχεις τεραστια γκαμα ηχων,απο κρυσταλλινα καθαρα με chorus και βαθος,μεχρι τιγκα ultra μποχα που να σε "χτυπαει" στα σωθικα!

149
Παντως,η γνωμη μου ειναι πως με το να μελετησεις κομματια ή κιθαριστες fusion δεν θα κερδισεις τιποτα,αν δεν εισαι ηδη σε παρα πολυ προχωρημενο επιπεδο.Πρεπει πρωτα να εμβαθυνεις σε κλιμακες και κυριως σε ακορντα(oi jazz\fusion κιθαριστες οταν αυτοσχεδιαζουν παιζουν κυριως triads και arpeggios-με πολυ διαφορετικο τροπο βεβαια απο τους shredαδες),και υστερα μπορεις να ασχοληθεις με τα στυλ των κιθαριστων που σε ενδιαφερουν.Επισης για να μαθεις να παιζεις "outside",πρεπει πρωτα να μαθεις να παιζεις πολυ καλα "inside" αν καταλαβαινεις τι θελω να πω.

150
όντως σατριανίζει αλλα όχι άσχημα. Εϊναι πολύ ωραίο το αποτέλεσμα. Σίγουρα αν ήταν καλύτερη η μίξη και η ηχογράφηση και των υπολοίπων μερών εκτός της lead θα ήταν ένα πολύ αρτιότερο αποτέλεσμα αλλα αυτού εξαιρουμένου είναι πολύ πολύ καλό. Μπράβο Φίλε μου...Απλα μπράβο! πολύ καλό! Τα υπόλοιπα pointers των παιδιων περι αλλαγής στον ήχο μάλλον με βρίσκουν συμφωνο. Κάντο αν μπεις σε στούντιο...( να μπείς.....;D ) ..και πάλι μπράβο..

Αγαπημένο σημειο ( καλά τα ταπς αλλα...) 2"03 - 2"30 πιστεύω είναι αρκετά ουσιωδες. αν υπήρχε αλλαγή στον ήχο η έστω και μια αλλαγή πχ 2 τονους πανω θα έκανε καλή διάκριση.

Ευχαριστω Symeon,το να σατριανιζει δεν θα μου φαινοταν με τιποτα κατι αρνητικο,αφου κατα τη γνωμη μου ειναι ο πιο "tasty" shreder!Παντως χαιρομαι γιατι απ οτι καταλαβαινω σου αρεσε αρκετα το κομματι!

Να μπω σε στουντιο δυσκολο,απλα οταν βρω χρονο θα ηχογραφησω τα parts με περισσοτερη προσοχη(αν καταφερω να επανελθω πρωτα,επειδη ειμαι σε ντεφορμε φαση λογω δουλειας!).Ευχαριστω και παλι,να σαι καλα!

Σελίδες: 1 ... 3 4 5 [6] 7 8 9 ... 17