Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.


Θέματα - Απόλλων

Σελίδες: 1 2 [3] 4
51
Λόγω της συνεχιζόμενης ριζικής αναδιάρθρωσης του κιθαριστικού μου εξοπλισμού, σκέφτομαι να αποκτήσω μια semihollow κιθάρα. Μια πρώτη και μάλλον προφανής επιλογή για μένα είναι η PRS SE Custom Semihollow την οποία έχω δοκιμάσει και είναι πολύ ικανοποιητικό όργανο. Καθώς όμως διαθέτω ήδη μια PRS SE θα προτιμούσα να δω και κάτι λίγο διαφορετικό. Μιά άλλη κιθάρα που μού αρέσει από πλευράς προδιαγραφών και εμφάνισης είναι η Ibanez AJD91, αλλά δεν την έχω βρει πουθενά για να τη δοκιμάσω. Επίσης έχω ψάξει κιθάρες πιο κλασσικού σχήματος (τύπου ΕS-335) όπως η Ibanez AS93 και η Washburn HB35.

Θα ήθελα λοιπόν να ρωτήσω τις γνώμες και εντυπώσεις των μελών του κιθάρα από παρόμοιες κιθάρες σε θέματα ήχου, απόδοσης, κλπ, καθώς και προτάσεις για άλλα μοντέλα που θεωρείτε αξιόλογα σε αυτή την κατηγορία (γύρω στα 400-500 Ευρώ). Γενικά θα προτιμούσα κάτι με σχετικά μικρό σχήμα σώματος, όπως οι δύο πρώτες κιθάρες που παρέθεσα, αλλά όπως είπα είμαι ανοιχτός σε διάφορες προτάσεις.

52
Ένα πολύ ενδιαφέρον δημοψήφισμα της ιστοσελίδας MusicRadar με θέμα τις καλύτερες κιθάρες με τιμή λιγότερο από 300 λίρες. Αρκετές εκπλήξεις στη λίστα της τελικής κατάταξης, συμπεριλαμβανομένης (κατά τη γνώμη μου) και της κιθάρας που κατέκτησε με διαφορά την πρώτη θέση.

1. Εpiphone Dot ES-335
2. Yamaha Pacifica 112V
3. Squier Classic Vibe Stratocaster
4. Squier Classic Vibe Telecaster
5. Danelectro Dano ’63
6. Squier Custom II Tele
7. Burns Marquee
8. Tokai ES60
9. Dean ML XM
10. Ibanez Jet King II
11. Italia Maranello Speedster I
12. Vintage VS6
13. Epiphone SG Special
14. Gretch Electromatic Pro Jet
15. Ibanez RG321
16. Lag Roxanne RS100
17. Squire Thinline Telecaster
18. ESP LTD MH-100 QM
19. Squier Standard Jazzmaster
20. Vintage V100
21. Hoffner Colorama Special

Εδώ μπορείτε να δείτε το σχετικό άρθρο, με αναλυτική κριτική για κάθε κιθάρα.

Σε εξέλιξη βρίσκονται παρόμοια δημοψηφίσματα που αφορούν τις καλύτερες ακουστικές κιθάρες και τους καλύτερους λαμπάτους ενισχυτές.

53
ΕΙΣΑΓΩΓΗ

Όπως λέει και ο τίτλος, θα επιχειρήσω ένα συγκριτικό τέστ ανάμεσα σε διάφορους modelling ενισχυτές ισχύος 30 Watt. Οι ενισχυτές που θα συγκριθούν είναι οι εξής:

• Vox VT30
• Peavey Vypyr 30
• Roland Cube 30X
• Line 6 Spider III 30
• Ibanez MiMX30

Να σημειωθεί ότι στο διάστημα που γραφόταν αυτό το συγκριτικό τεστ, υπήρχαν σχέδια για την κυκλοφορία της νέας σειράς modelling ενισχυτών Prism από τη Laney. Oι ενισχυτές αυτοί έχουν παρουσιαστεί στο Musicmesse στη Φρανκφούρτη το Μάρτιο καθώς και στο International Music Show του Λονδίνου τον περασμένο μήνα, αλλά δεν έχουν κυκλοφορήσει ακόμα στα καταστήματα και δεν υπάρχει ακόμα καμία απολύτως σχετική πληροφορία στην ιστοσελίδα της Laney.

Mερικά επιπλέον επεξηγηματικά σχόλια για το συγκριτικό τεστ...

Θεώρησα ότι θα ήταν καλό να ξεκινήσω με μια σύγκριση ενισχυτών ισχύος 30 Watt για διάφορους λόγους:
• Οι modelling ενισχυτές έχουν γίνει πολύ δημοφιλείς τα τελευταία χρόνια και όλο και περισσότεροι κιθαρίστες τους προτιμούν.
• Είναι πολύ συνηθισμένη επιλογή για αρχάριους αλλά και για κάποιον που θέλει έναν practice amp με δυνατότητες για μικρό live.
• Όλοι οι κατασκευαστές διαθέτουν ένα μοντέλο σε αυτή την ισχύ και η σύγκριση είναι πιο δόκιμη όταν συγκρίνονται παρόμοια μηχανήματα.
• Είναι ιδιαίτερα προσιτοί από πλευράς τιμής καθώς όλοι κοστίζουν μέχρι 200 Ευρώ. Πάνω από αυτή την τιμή υπάρχουν πολύ πιο εξελιγμένα μοντέλα και άλλες επιλογές.
• Tα αντίστοιχα μοντέλα μεγαλύτερης ισχύος έχουν συνήθως παρόμοια χαρακτηριστικά.

Τέλος θα ήθελα να επισημάνω ότι τα όσα έχω γράψει σε αυτό το υποτυπώδες συγκριτικό τεστ αποτελούν προσωπικές απόψεις και τίποτα περισσότερο. Δεν είμαι ούτε κατά διάνοια ειδικός σε θέματα μουσικού εξοπλισμού, ούτε έχω περισσότερες γνώσεις ή εμπειρία από πολλά άλλα μέλη αυτού του forum. Aπλά παραθέτω τις εντυπώσεις μου από τη χρήση ή τη δοκιμή κάποιου gear, με την ελπίδα αφ’ ενός να βοηθήσω κάποιους που θέλουν να προχωρήσουν σε μία αγορά και αφ’ ετέρου να ξεκινήσω μια συζήτηση με άλλα άτομα τα οποία θα αναφέρουν τις δικές τους απόψεις και εμπειρίες. Θεωρώ ότι είναι αυτονόητο, αλλά ίσως είναι καλό να διευκρινίσω ότι δεν παίρνω μίζα από κανέναν για να διαφημίσω ένα προϊόν ή να «θάψω» κάποιο άλλο. Για να βρείτε ποιός ενισχυτής σάς ταιριάζει, το καλύτερο που έχετε να κάνετε είναι να τον δοκιμάσετε οι ίδιοι. Τα αυτιά, τα δάχτυλα, οι γνώσεις και το γούστο του καθενός είναι πολύ διαφορετικά. Αυτό που αρέσει σε εμένα μπορεί σε κάποιον άλλον να φανεί απαίσιο και το αντίθετο. Όσο για τα τεχνικά χαρακτηριστικά του κάθε ενισχυτή, τα ανέφερα με όσο το δυνατόν περισσότερη ακρίβεια, αλλά δεν αποκλείεται να έχω κάνει κάποια λάθη. Αν κάποιος πιστεύει ότι υπάρχει κάποιο λάθος, ανακρίβεια ή παράλειψη, παρακαλώ να το υποδείξει ώστε να γίνουν οι σχετικές διορθώσεις. Και φυσικά όποια άλλα σχόλια υπάρχουν, θα χαρώ να τα ακούσω.

Αρχίζουμε λοιπόν...

54
To δεύτερο Σαββατοκύριακο του Ιουνίου ήταν σημειωμένο με κόκκινο μελάνι στο ημερολόγιό μου, γιατί λάμβανε χώρα το φετινό London International Μusic Show. Η έκθεση αυτή εξελίχθηκε από το London Guitar Show, αλλά τα τελευταία χρόνια περιλαμβάνει πολύ περισσότερα όργανα και στοιχεία μουσικής τεχνολογίας απ’ ό,τι παλιότερα. Αποτελεί μια πολύ καλή ευκαιρία να πληροφορηθεί κανείς τις τελευταίες εξελίξεις και κυκλοφορίες σε διάφορους τομείς της μουσικής βιομηχανίας, να δει και κυρίως να δοκιμάσει μια μεγάλη γκάμα οργάνων, να παρακολουθήσει συναυλίες και σεμινάρια, να δει ζωντανά show και να συλλέξει διάφορα freebies από στυλό, πένες, μπρελόκ, μέχρι αφίσες, περιοδικά και T-shirts. Kαι όλα αυτά κάτω από μία στέγη.

Δυστυχώς φέτος η έκθεση μού φάνηκε λίγο πιο φτωχή απ' ό,τι άλλες χρονιές. Δεν ξέρω αν γι αυτό ευθύνεται η οικονομική κρίση ή κάποιος άλλος λόγος, πάντως είχα την εντύπωση ότι υπήρχαν κάπως λιγότεροι εκθέτες απ' ό,τι πέρσι. Κάποιες μεγάλες φίρμες που τα προηγούμενα χρόνια είχαν αξιόλογες και πολύ ενδιαφέρουσες παρουσίες όπως η Fender, η Ibanez, η Cort, η Schecter κλπ, φέτος έλαμψαν διά της απουσίας τους. Θυμάμαι ότι η Cort είχε ένα εντυπωσιακό περίπτερο πριν 2 χρόνια, με πολύ φιλικό, προσεγγίσιμο και κυρίως ενημερωμένο προσωπικό, και ήταν για μένα ουσιαστικά η πρώτη επαφή με αυτή τη φίρμα. Δεν είδα όμως και ιδιαίτερη παρουσία από πιο μικρούς και σχετικά άγνωστους κατασκευαστές και οργανοποιούς όπως άλλες χρονιές. Πάντως φέτος, όπως και άλλες χρονιές, υπήρχαν πολύ καλές παρουσίες από την Boss, την Peavey, την Ernie Ball, τη Marshall, την Taylor και τη Yamaha.

Επίσης φέτος δεν υπήρχε η ιδιαίτερη και εντελώς ξεχωριστή αίθουσα αφιερωμένη στα ακουστικά όργανα, όπως είχε γίνει πέρσι. Ήταν μια πολύ καλή ιδέα, καθώς ο χώρος της έκθεσης είναι ιδιαίτερα θορυβώδης και αυτό πολλές φορές είναι απαγορευτικό στην άνετη και ικανοποιητική δοκιμή ενός ακουστικού οργάνου. Πάντως τα επίπεδα θορύβου στη φετινή έκθεση δεν μού φάνηκαν τόσο υψηλά όσο πέρσι, οπότε οι ωτασπίδες που δίνονται στην είσοδο δεν χρειάστηκαν.

Στα θετικά της φετινής έκθεσης θα πρέπει να καταλογιστεί η ύπαρξη πρατηρίου λιανικής πώλησης, ενός ειδικά διαμορφωμένου χώρου στον οποίο μερικά γνωστά Αγγλικά μαγαζιά, όπως το Guitar Village, το Absolute Music και το Andertons, έδιναν την ευκαιρία στους επισκέπτες να αγοράσουν προϊόντα σε χαμηλότερες τιμές. Συμμετοχή από μαγαζιά λιανικής πώλησης υπήρχε πάντα στην έκθεση κατά το παρελθόν, αλλά φέτος φάνηκε να υπάρχει μια πιο οργανωμένη προσέγγιση στο θέμα των πωλήσεων, πιθανόν για να προσελκύσουν περισσότερους πελάτες σε μια οικονομικά δύσκολη εποχή.

Ένα άλλο αξιοσημείωτο στοιχείο της φετινής διοργάνωσης αλλά και των τελευταίων ετών γενικότερα ήταν η έντονη παρουσία παντός τύπου μουσικού software. Από τα προγράμματα τύπου Amplitube, Relalver, Jamvox και διάφορα άλλα λίγο-πολύ γνωστά σε εμάς τους κιθαρίστες μέχρι προγράμματα για virtual drums και ενορχήστρωση συμφωνικής μουσικής. Είναι φανερό ότι η τεχνολογία στο χώρο της μουσικής μέσω υπολογιστών εξελίσσεται με ιδιαίτερη ταχύτητα και σίγουρα θα δούμε πολύ περισσότερες εφαρμογές από αυτό τον τομέα στο εγγύς μέλλον.

Από τις ζωντανές εμφανίσεις, ξεχώριζε το καθιερωμένο πλέον masterclass του Steve Vai. Φυσικά η είσοδος στο συγκεκριμένο event δεν καλύπτεται από το γενικό εισιτήριο της έκθεσης και η τιμή του ειδικού εισητιρίου ήταν 180 λίρες! Εμφάνιση-έκπληξη την ημέρα που ήμουν στην έκθεση ήταν ο γέρο Jim Marshall αυτοπροσώπως, ο οποίος μοίραζε αυτόγραφα στο περίπτερο της εταιρίας, ενώ κατάφερα να... μη δω τον Guthrie Govan o οποίος έκανε μια σύντομη εμφάνιση σε κάποιο άλλο περίπτερο. Πήρε όμως κάπου το μάτι μου τον Nick Mason των Pink Floyd. Ανάμεσα στους άλλους επώνυμους που εμφανίστηκαν ήταν ο Albert Lee και οι Committments.

Η μέρα για μένα τελείωσε μετά από 4-5 ώρες εντατικής περιήγησης στα διάφορα περίπτερα και με την αναμενόμενη σωματική και ακουστική κόπωση (είμαι και σε κάποια ηλικία...), αλλά με την ικανοποίηση και την εμπειρία που πάντα προσφέρει ένα τέτοιο εκθεσιακό γεγονός. Πέρασαν από τα χέρια μου, έστω και για λίγα λεπτά, κιθάρες και εξοπλισμός πολλών χιλιάδων λιρών, μάζεψα αρκετό υλικό για μελέτη και έχω αρχίσει ήδη να σκέφτομαι μια εκκαθάριση του εξοπλισμού μου με σκοπό νέες αγορές στο μέλλον. Αν έχετε ποτέ την ευκαιρία να πάτε σε μια τέτοια έκθεση, σάς το συστήνω ανεπιφύλακτα.

55
Ενισχυτές / Crate V5
« στις: 06/06/09, 10:42 »
Έχει ακούσει κανείς αυτόν τον ενισχυτή; Ένα Βρετανικό κατάστημα τον έχει προσφορά για 49 λίρες και παρά το γεγονός ότι υπάρχει έλλειψη ρευστού αυτή την εποχή έχω μπει σε πειρασμό. Οποιοδήποτε σχόλιο ευπρόσδεκτο.

Εδώ είναι και το link:

http://www.absolutemusic.co.uk/shop/view_product.php?product=crav5&searchlink=yes&search=CRATE&page=1

56
Ενισχυτές / FRFR (Flat Response, Full Rate)
« στις: 14/03/09, 12:13 »
Τον τελευταίο καιρό ψάχνω εκτενώς στο διαδίκτυο προκειμένου να βρω τρόπους να μεγιστοποιήσω την απόδοση των πολυεφφέ που διαθέτω. Βρήκα λοιπόν κάποια άρθρα που αναφέρονται στα λεγόμενα FRFR (Flat Response, Full Rate) συστήματα και πιο συγκεκριμένα στη χρήση τους με modelling πεταλιέρες αντί για τους παραδοσιακούς ενισχυτές κιθάρας. Τέτοια συστήματα συνήθως είναι οι ενισχυτές για πλήκτρα ή τα PA συστήματα και απ' ό,τι έχω καταλάβει, το πλεονέκτημά τους είναι ότι αφήνουν τα ηχητικά χαρακτηριστικά μιας προσομοίωσης ή ενός patch από την πεταλιέρα να ακουστούν χωρίς να αλλοιώνονται από το όποιο ιδιαίτερο ηχόχρωμα του ενισχυτή. Καθώς δεν υπάρχει σχετικό θέμα στο forum, θα ήθελα να ξεκινήσω μια συζήτηση μήπως και μού λυθούν κάποιες από τις παρακάτω απορίες:

  • Τι διαφορές υπάρχουν αναμεσα στους ενισχυτές για πλήκτρα και στα PA όταν χρησιμοποιούνται σαν FRFR;
  • Υπάρχουν και άλλα παραδείγματα FRFR συστημάτων ή είναι μόνο τα παραπάνω;
  • Oι Tech 21 Power Engine μπορούν να θεωρηθούν FRFR συστήματα;
  • Έχει κανείς εμπειρία από πρώτο χέρι στη χρήση ενός τέτοιου συστήματος;

Οποιαδήποτε σχετική συνεισφορά στη συζήτηση είναι ευπρόσδεκτη.

57
Περίεργη αναζήτηση, το ξέρω, αλλά ας το προσπαθήσουμε...

Ψάχνω άσμα ηρωικό (αλλά όχι πένθιμο) το οποίο ακούγεται στην παλιά Ελληνική ταινία «Γκαρσονιέρα για 10» με το Χρόνη Εξαρχάκο, και το οποίο περιέχει τον εξής ανατρεπτικό στίχο:

Αποστόλη, βάλ’ την όλη την παλιά τη μαστοριά σου
να μπορέσεις να γλιτώσεις την αξιοπρέπειά σου


Τη σκηνή στην οποία ακούγεται το συγκεκριμένο τραγούδι μπορείτε να τη δείτε
εδώ
.

Όποιος το έχει, ή γνωρίζει πληροφορίες για τον ακριβή τίτλο, το όνομα του ερμηνευτή και λοιπά στοιχεία, παρακαλείται να επικοινωνήσει μαζί μου πάραυτα.

Ευχαριστώ.

58
Ενισχυτές / Nέα σειρά Vox Valvetronix VT
« στις: 28/11/08, 16:41 »
H Vox κυκλοφόρησε την καινούργια σειρά modelling ενισχυτών με το όνομα Valvetronix VT, που αποτελεί διάδοχο της γνωστής και επιτυχημένης σειράς Valvetronix AD.

Εκ πρώτης όψεως οι ενισχυτές της σειράς VT μοιάζουν ίδιοι με τους αντίστοιχους AD. Πολλά σημεία εκτός από την εξωτερική εμφάνιση είναι όντως ίδια, όπως π.χ. το κύκλωμα με την 12ΑΧ7 λυχνία. Οι VT έχουν τα παρακάτω επιπλέον χαρακτηριστικά:

  • 22 προσομοιώσεις ενισχυτών αντί για 11 που είχαν οι AD.
  • Τα ίδια 11 εφφέ, αλλά με ξεχωριστό reverb που δεν είχαν οι AD.
  • 66 preset programmes, τα οποία περιλαμβάνουν και 22 song presets βασισμένα στον ήχο γνωστών κιθαριστών.
  • 8 θέσεις για αποθήκευση ήχων από το χρήση αντί για 2 που είχαν οι AD.

Οι ενισχυτές είναι ήδη διαθέσιμοι σε αρκετά Αγγλικά και Γερμανικά καταστήματα και οι τιμές τους έχουν διαμορφωθεί ως εξής:

VT15 – Aγγλία £140, Γερμανία €180
VT30 – Αγγλία £170, Γερμανία €250
VT50 – Αγγλία £300, Γερμανία €400
VT100 – Αγγλία £450, Γερμανία €550

Περισσότερες πληροφορίες στην ιστοσελίδα της Vox:  www.voxamps.com/valvetronix/vt-series

59
Εφέ / Jamvox
« στις: 24/09/08, 22:29 »


Jamvox λέγεται το καινούργιο guitar tool από τη Vox που αναμένεται να κυκλοφορήσει σύντομα. Πρόκειται ουσιαστικά για ένα software το οποίο αφ' ενός προσφέρει διάφορες προσωμοιώσεις ενισχυτών και εφφέ τα οποία μπορεί κανείς να χρησιμοποιήσει εύκολα με ένα πολύ εύχρηστο interface, αφ' ετέρου παρέχει τη δυνατότητα αφαίρεση της κιθάρας από ένα mp3 με σκοπό να χρησιμοποιηθεί ως backing track ή απομόνωσης του κιθαριστικού μέρους για ευκολότερη μελέτη. Συνοδεύεται από ένα USB monitor με δύο ηχεία τριών ιντσών και ισχύος 2x0.75 Watt.

Περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να βρείτε στο site της Vox...

http://www.voxamps.co.uk/jamvox

60
Ενισχυτές / Σύνδεση κεφαλής-combo
« στις: 20/07/08, 16:55 »
Yπάρχει κάποιος ασφαλής τρόπος να συνδεθεί μια κεφαλή με έναν combo ώστε να χρησιμοποιηθεί ο combo oυσιαστικά σαν καμπίνα; Ξέρω ότι κάτι τέτοιο δεν μπορεί να γίνει συνδέοντας την κεφαλή στο input του ενισχυτή, αλλά θα ήταν δυνατόν να μπει στο return του FX loop, ώστε να παρακάμπτει το κύκλωμα του ενισχυτή; Ή υπάρχει κάποιος άλλο τρόπος; Ευχαριστώ.

61
Ενισχυτές / Peavey VYPYR Series
« στις: 20/06/08, 00:00 »
H καινούργια σειρά modelling ενισχυτών από την Peavey με το όνομα VYPYR. Σύμφωνα με την Peavey, πρόκειται για τους πιο εξελιγμένους και προσιτούς από πλευράς τιμής modelling ενισχυτές. Θα κυκλοφορήσουν σε διάφορες εκδόσεις και φορτωμένοι με πολλά καλούδια όπως 12 amp models, αναλογική προενίσχυση, παραμετροποιήσιμα εφφέ, κουρδιστήρι, looper(!!!), aux input, studio quality (ό,τι κι αν σημαίνει αυτό) υποδοχή ακουστικών κλπ. Όλα τα μοντέλα (εκτός από τον 15άρη) έχουν custom voiced 12άρι ηχείο, midi, υποδοχή για footswitch και δυνατότητα για συνδυασμούς μέχρι 5 εφφέ ταυτόχρονα, ενώ κάποια έχουν και USB interface, τελικές λυχνίες 6L6 και άλλα ενδιαφέροντα. Aναμένεται να κυκλοφορήσουν σύντομα και οι συζητήσεις έχουν ήδη αρχίσει σχετικά με το πόσο ανταγωνιστικοί θα είναι σε σχέση τιμής και ποιότητας απένταντι στους Vox Valvetronix και Line 6 Spider.

Aπό το site της Peavey

Video από την Μusicmesse Frankfurt 2008
(χάλια ήχος και πολύς θόρυβος, αλλά παίρνεις μια ιδέα)

Πληροφορίες από το site του Sweetwater

Ο Peavey Vypyr 75 στον Thomann

62
Είναι Cort προφανώς, αλλά ποιό μοντέλο; Ξέρει κανείς;


63
Aπό χτες αντιμετωπίζω πρόβλημα με το youtube. Όποτε προσπαθώ να δω ένα video, μού βγάζει το εξής μήνυμα.

Hello, you either have JavaScript turned off or an old version of Adobe's Flash Player. Get the latest Flash player.

Το πρόβλημα αυτό εμφανίστηκε εντελώς ξαφνικά και χωρίς καμία αλλαγή στο PC μου. Το javascript είναι ενεργοποιημένο και δοκίμασα να απεγκαταστήσω τον Flash player και να κάνω την εγκατάσταση από την αρχή χωρίς αποτέλεσμα. Επισκέφτηκα διάφορες ιστοσελίδες και fora ψάχνοντας σχετικές αναφορές. Κατέβασα patches που υποτίθεται ότι κάνουν πλήρη επανεγκατάσταση του Flash player. Δοκίμασα να απενεργοποιήσω το firewall, γιατί κάποιοι που αντιμετώπισαν το ίδιο πρόβλημα βρήκαν ότι το firewall τους ήταν υπεύθυνο. Έκανα μέχρι και restore του συστήματος σε ένα χρονικό σημείο πριν την εμφάνιση του προβλήματος. Δυστυχώς τίποτε απ' όλα αυτά δεν έχει δώσει τη λύση. Καμιά ιδέα...;

64
Ενισχυτές / Epiphone Valve Junior - V3
« στις: 18/04/08, 10:46 »
Κυκλοφόρησε από την Epiphone η καινούργια έκδοση του Valve Junior με αρκετές βελτιώσεις σε σχέση με τα προηγούμενα μοντέλα. Μεταξύ άλλων ο καινούργιος ενισχυτής έχει διαφορετικό PCB, καλύτερο μετασχηματιστή εξόδου, λυχνία προενίσχυσης Electro Harmonix, ηχείο Eminence Lady Luck, καλύτερη ποιότητα κατασκευής της καμπίνας που πλέον είναι από laminate ξύλο και όχι από MDF όπως στο παλιό μοντέλο, επιλογή εξόδου 4, 8 ή 16 Ω κλπ. Το site της Epiphone είναι μάλλον φειδωλό ως προς τις πληροφορίες που δίνει, αλλά στα διεθνή κιθαριστικά fora οι σχετικές συζητήσεις έχουν ήδη αρχίσει. Φαίνεται ότι ο ανταγωνισμός στη συγκεκριμένη κατηγορία εντείνεται, με όλα τα θετικά επακόλουθα για το αγοραστικό κοινό.

Εδώ η τιμή του είναι γύρω στις 90-100 λίρες, όσο δηλαδή κόστιζε και το παλιό μοντέλο, ενώ συνοδεύεται και από πενταετή εγγύηση. Ορίστε και μερικές φωτο...


65
Το θέμα αυτό δεν έχει σχέση με κιθάρα και μουσική, αλλά σκέφτηκα ότι εδώ σίγουρα θα βρεθεί κάποιος να βοηθήσει.

Το Σαββατοκύριακο που πέρασε παρακολούθησα ένα σεμινάριο και ηχογράφησα κάποιες από τις διαλέξεις με ένα ψηφιακό recorder. Επειδή βρισκόμουν σε μια κάποια απόσταση, η φωνή του ομιλητή ακούγεται μεν αλλά όχι ιδιαίτερα δυνατά και καθαρά, με αποτέλεσμα να μην είναι πάντα εύκολο να διακρίνει κανείς τι ακριβώς λέει. Υπάρχει κάποιος εύκολος και απλός τρόπος να βελτιώσω την ποιότητα και την ένταση της ηχογράφησης ή/και να μειώσω το θόρυβο που ακούγεται ώστε να διακρίνεται καλύτερα η φωνή;

Ευχαριστώ εκ των προτέρων.

66
Εφέ / Σύνδεση mp3 player σε πολυεφφέ
« στις: 07/03/08, 01:57 »
Μεταμεσονύκτια απορία... ::)

Yπάρχει κάποιος τρόπος, έστω και μη συμβατικός, να συνδέσω mp3 player/ipod/CDplayer σε έναν ενισχυτή ή πολυεφφέ αν αυτό δεν έχει κατάλληλη (aux) υποδοχή;

67
Εδώ και μερικές εβδομάδες που μετακόμισα έχω πρόβλημα με τη σύνδεση στο DC++. Η καινούργια μου σύνδεση στο Internet λειτουργεί κανονικά. Όταν ανοίγω το DC++, φαίνεται να συνδέεται όπως πάντα στα διάφορα hubs και βλέπω το chat σε κάθε hub, αλλά όταν κάνω έρευνα δεν μού εμφανίζει τίποτα και δεν βλέπω κανέναν άλλο χρήστη να συνδέεται για να κατεβάσει αρχεία από εμένα. Καμία ιδέα τι μπορεί να φταίει;

68
ANANEΩΣΗ ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΣ 2009
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡEΣ ΚΙΘΑΡΕΣ - ΑΝΑΝΕΩΜΕΝΕΣ ΤΙΜΕΣ ΚΑΙ ΣΥΝΔΕΣΜΟΙ

Με αφορμή τις διάφορες συζητήσεις που έχουν γίνει κατά καιρούς σχετικά με την αγορά ακουστικής κιθάρας, σκέφτηκα ότι θα ήταν χρήσιμο να υπάρχει μια λίστα με συγκεκριμένες προτάσεις για σχετικά φτηνά όργανα όπου θα παραπέμπονται όσοι έχουν σχετικές απορίες. Αν το κρίνουν απαραίτητο οι admin, θα μπορούσε η λίστα αυτή να μπει στα FAQ και να εμπλουτίζεται εκεί από όσους έχουν παρόμοιες προτάσεις, ή να μπαίνουν reviews από όσους έχουν δοκιμάσει κιθάρες και θέλουν να μοιραστούν την εμπειρία τους στο forum. Kάνω λοιπόν την αρχή παραθέτοντας μερικές entry level κιθάρες που θεωρώ ότι αξίζει τον κόπο να δοκιμάσει κανείς πριν καταλήξει σε αγορά.

69
Το καινούργιο "μικρό" pod που απ' ότι φαίνεται έχει μεγάλες δυνατότητες. Η τιμή του στην Αμερική θα είναι περίπου 130 δολλάρια.



Περισσότερες πληροφορίες από το site της Line 6.


70
Αυτό το thread μάλλον θα πρέπει να πάει στο FAQ, όπως και τα αντίστοιχα για Thomann, Boxymusic, Playback, κλπ.

Ψάχνοντας λοιπόν κιθάρες (τι άλλο... ::)) στο διαδίκτυο πέτυχα αυτό το κατάστημα:

Musichaus Hermann

Εκ πρώτης όψεως φαίνεται να έχει (σε ορισμένα τουλάχιστον είδη) τιμές φτηνότερες και από τον Τhomann. Για παράδειγμα μια Fender Standard Fat Strat Mεξικάνα έχει στον Thomann 488 Ευρώ ενώ στον Hermann 421 (χωρίς τα μεταφορικά). Oι Gibson Les Paul ξεκινούν κάτω από τα 2000 Ευρώ, με την Les Paul Standard 50s neck στο κλασσικό Heritage Cherry Sunburst να προσφέρεται στην τιμή των 1800 Ευρώ!!! H Ibanez SAS36 που έψαχνε κάποιος φίλος πρόσφατα κοστίζει 444 Ευρώ έναντι 510 στον Thomann. Ομολογουμένως δεν φαίνεται να έχει την τεράστια ποικιλία οργάνων και άλλων μουσικών ειδών που έχει ο Thomann, αλλά έχει αρκετές από τις πιο δημοφιλείς μάρκες κιθάρων με μια αρκετά πλήρη γκάμα μοντέλων.

Ρίξτε μια ματιά. Και αν κάποιος έχει ήδη εμπειρία από συναλλαγή με αυτό το κατάστημα, θα με ενδιέφερε να μάθω ποιές ήταν οι εντυπώσεις του.


ΕDIT: Mόλις διαπίστωσα ότι στα links που δίνω παραπάνω, οι τιμές φαίνονται κατ' αρχήν ψηλότερες από αυτές που αναφέρω. 'Οταν όμως βάλω τα στοιχεία μου και δώσω τη χώρα που βρίσκομαι, οι τιμές περιέργως μειώνονται. Δοκιμάστε το κι εσείς να δούμε αν συμβαίνει το ίδιο σε όλους... ???

71
Το εμπνευσμένο αυτό τραγουδάκι των Μάλαμα - Παπακωνσταντίνου έχει κάποια λάθη όπως εμφανίζεται στο site. Iδού μια πιο σωστή (πιστεύω) εκδοχή:

72
Έχουν γραφτεί πολλά και διάφορα κατά καιρούς σε αυτή την κατηγορία για ενισχυτές ηλεκτρικής κιθάρας, αλλά απ' όσο μπόρεσα να διαπιστώσω δεν έχει γίνει κάποια παρόμοια συζήτηση σχετικά με ηλεκτρακουστική κιθάρα. Επειδή λοιπόν πρόσφατα αγόρασα μια καινούργια ηλεκτρακουστική η οποία έχω την εντύπωση ότι περιμένει τη βοήθεια του βύσματος προκειμένου να αποκαλύψει τις δυνατότητές της, έχω αρχίσει να ψάχνω τον ομιχλώδη και ανεξερεύνητο χώρο των ακουστικών ενισχυτών προκειμένου να ξεφύγω λίγο από την παραδοσιακή άποψη "Η κιθάρα μου κι εγώ". Θα με ενδιέφερε να ακούσω απόψεις από τους πιο ειδικούς στο θέμα σχετικά με κάποια καλή αγορά από οποιοδήποτε σημείο του κόσμου (για να μην περιοριστούν κάποιοι σε ελληνικά καταστήματα). Συγκεκριμένα θα ήθελα (για αρχή τουλάχιστον) έναν ενισχυτή σχετικά χαμηλού budget για οικιακή χρήση και μόνο. Οποιαδήποτε πρόταση και γνώμη ευπρόσδεκτη.

Ευχαριστώ εκ των προτέρων.

73
Το παρακάτω κείμενο το βρήκα σε μια Ισπανική ιστοσελίδα και με έβαλε σε σκέψεις, κυρίως γιατί βρήκα σχεδόν ολόκληρη την παιδική μου ηλικία μέσα στις λίγες γραμμές. Επιχείρησα μια κάπως ελεύθερη αλλά (πιστεύω) αρκετά πιστή μετάφραση, αν όχι στο κείμενο αυτό καθ' αυτό, τουλάχιστον στο πνεύμα του γράφοντα. Το παραθέτω χωρίς περισσότερα σχόλια.


Αφιερωμένο σε όσους γεννήθηκαν πριν το 1985

H αλήθεια είναι ότι δεν ξέρω πώς καταφέραμε να επιβιώσουμε. Ήμαστε μια γενιά σε αναμονή: περάσαμε την παιδική μας ηλικία περιμένοντας.  Έπρεπε να περιμένουμε δυό ώρες μετά το φαγητό πριν κολυμπήσουμε, δυό ώρες μεσημεριανό ύπνο για να ξεκουραστούμε και τις Κυριακές έπρεπε να μείνουμε νηστικοί όλο το πρωί για να κοινωνήσουμε. Ακόμα και οι πόνοι περνούσαν με την αναμονή.

Κοιτάζοντας πίσω, είναι δύσκολο να πιστέψουμε ότι είμαστε ακόμα ζωντανοί. Εμείς ταξιδεύαμε σε αυτοκίνητα χωρίς ζώνες ασφαλείας και αερόσακους. Κάναμε ταξίδια 10 και 12 ωρών, πέντε άτομα σε ένα Φιατάκι και δεν υποφέραμε από το «σύνδρομο της τουριστικής θέσης». Δεν είχαμε πόρτες, παράθυρα, ντουλάπια και μπουκάλια φαρμάκων ασφαλείας για τα παιδιά. Ανεβαίναμε στα ποδήλατα χωρίς κράνη και προστατευτικά, κάναμε ωτο-στοπ, καβαλάγαμε μοτοσικλέτες χωρίς δίπλωμα. Οι κούνιες ήταν φτιαγμένα από μέταλλο και είχαν κοφτερές γωνίες. Ακόμα και τα παιχνίδια μας ήταν βίαια.

Περνάγαμε ώρες κατασκευάζοντας αυτοσχέδια αυτοκίνητα για να κάνουμε κόντρες κατρακυλώντας σε κάποια κατηφόρα και μόνο τότε ανακαλύπταμε ότι είχαμε ξεχάσει να βάλουμε φρένα. Παίζαμε «μακριά γαιδούρα» και κανείς μας δεν έπαθε κήλη ή εξάρθρωση. Βγαίναμε από το σπίτι τρέχοντας το πρωί, παίζαμε όλη τη μέρα και δεν γυρνούσαμε στο σπίτι παρά μόνο αφού είχαν ανάψει τα φώτα στους δρόμους. Κανείς δεν μπορούσε να μάς βρει. Τότε δεν υπήρχαν κινητά. Σπάγαμε τα κόκκαλα και τα δόντια μας και δεν υπήρχε κανένας νόμος για να τιμωρήσει τους «υπεύθυνους» Ανοίγανε κεφάλια όταν παίζαμε πόλεμο με πέτρες και ξύλα και δεν έτρεχε τίποτα. Ήταν κάτι συνηθισμένο για παιδιά και όλα θεραπεύονταν με λίγο ιώδιο ή μερικά ράμματα. Δεν υπήρχε κάποιος να κατηγορήσεις παρά μόνο ο εαυτός σου. Είχαμε καυγάδες και κάναμε καζούρα ο ένας στον άλλος και μάθαμε να το ξεπερνάμε.

Τρώγαμε γλυκά και πίναμε αναψυκτικά, αλλά δεν ήμασταν παχύσαρκοι. Ίσως κάποιος από εμάς να ήταν χοντρός και αυτό ήταν όλο. Μοιραζόμασταν μπουκάλια νερό ή αναψυκτικά ή οποιοδήποτε ποτό και κανένας μας δεν έπαθε τίποτα. Καμιά φορά κολλάγαμε ψείρες στο σχολείο και οι μητέρες μας το αντιμετώπιζαν πλένοντάς μας το κεφάλι με ζεστό ξύδι.

Δεν είχαμε Playstations, Nintendo 64, 99 τηλεοπτικά κανάλια, βιντεοταινίες με ήχο surround, υπολογιστές ή Ιnternet. Εμείς είχαμε φίλους. Κανονίζαμε να βγούμε μαζί τους και βγαίναμε. Καμιά φορά δεν κανονίζαμε τίποτα, απλά βγαίναμε στο δρόμο και εκεί συναντιόμασταν για να παίξουμε κυνηγητό, κρυφτό, αμπάριζα... μέχρι εκεί έφτανε η τεχνολογία. Περνούσαμε τη μέρα μας έξω, τρέχοντας και παίζοντας. Φτιάχναμε παιχνίδια μόνοι μας από ξύλα. Χάσαμε χιλιάδες μπάλλες ποδοσφαίρου. Πίναμε νερό κατευθείαν από τη βρύση, όχι εμφιαλωμένο, και κάποιοι έβαζαν τα χείλη τους πάνω στη βρύση. Κυνηγούσαμε σαύρες και πουλιά με αεροβόλα στην εξοχή, παρά το ότι ήμασταν ανήλικοι και δεν υπήρχαν ενήλικοι για να μας επιβλέπουν. Θεέ μου!

Πηγαίναμε με το ποδήλατο ή περπατώντας μέχρι τα σπίτια των φίλων και τους φωνάζαμε από την πόρτα. Φανταστείτε το! Χωρίς να ζητήσουμε άδεια από τους γονείς μας, ολομόναχοι εκεί έξω στο σκληρό αυτό κόσμο! Χωρίς κανέναν υπεύθυνο! Πώς τα καταφέραμε;

Στα σχολικά παιχνίδια συμμετείχαν όλοι και όσοι δεν έπαιρναν μέρος έπρεπε να συμβιβαστούν με την απογοήτευση. Κάποιοι δεν ήταν τόσο καλοί μαθητές όσο άλλοι και έπρεπε να μείνουν στην ίδια τάξη. Δεν υπήρχαν ειδικά τεστ για να περάσουν όλοι. Τι φρίκη!

Κάναμε διακοπές τρεις μήνες τα καλοκαίρια και περνούσαμε ατέλειωτες ώρες στην παραλία χωρίς αντιηλιακή κρέμα με δείκτη προστασίας 30 και χωρίς μαθήματα ιστιοπλοΐας, τένις ή γκολφ. Φτιάχναμε όμως φανταστικά κάστρα στην άμμο και ψαρεύαμε με ένα αγκίστρι και μια πετονιά. Ρίχναμε τα κορίτσια κυνηγώντας τα για να τους βάλουμε χέρι, όχι πιάνοντας κουβέντα σε κάποιο chat room και γράφοντας  ; )   : D   : P

Είχαμε ελευθερία, αποτυχία, επιτυχία και υπευθυνότητα και μέσα από όλα αυτά μάθαμε και ωριμάσαμε. Δεν θα πρέπει να μάς παραξενεύει που τα σημερινά παιδιά είναι κακομαθημένα και χαζοχαρούμενα.

Αν εσύ είσαι από τους «παλιούς»... συγχαρητήρια! Είχες την τύχη να μεγαλώσεις σαν παιδί...

74
Ένα από τα αγαπημένα μου συγκροτήματα. Η μουσική τους είναι ένα αμάλγαμα από rock και goth με αρκετά folk στοιχεία και επιρροές. Εκπληκτικά κιθαριστικά μέρη που συνοδεύουν την υπέροχη φωνή της Julianne Regan.

Επίσημη ιστοσελίδα
http://www.julianneregan.net/

Μια πολύ καλή ανεπίσημη σελίδα
http://www.goony.nl/aae/aae.htm

75
Πολύ ψαγμένη και κατατοπιστική σελίδα, ακόμα και για κάποιον που δεν έχει ιδέα από metal. Όπως οφείλει να είναι μια εγκυκλοπαίδεια. Μέχρι και Ελληνικά συγκροτήματα περιλαμβάνει. Πολύ καλο.

http://www.bnrmetal.com


Σελίδες: 1 2 [3] 4