Δείτε την σελίδα του kithara.gr στο facebook, στο twitter, και στο youtube
0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Η δικιά μου εμπειρία αυτό λέει τουλάχιστον. Πάρε ένα ενισχυτή που να παίζει αυτό που θες να παίζεις, και πάρε μια κιθάρα που σε κάνει να γουστάρεις να παίζεις. Είναι το χρώμα, είναι το σχήμα, είναι η μάρκα, είναι τα ηλεκτρικά, είναι ο λαιμός. Ότι φτιάχνει τον καθένα.
Μα γιατί να πάρεις μια Εric Clapton Signature αν είναι να της αλλάξεις τα φώτα?
Παράθεση από: NikosKo στις 25/08/14, 15:15Μα γιατί να πάρεις μια Εric Clapton Signature αν είναι να της αλλάξεις τα φώτα?Δεν της άλλαξα τα φώτα, ένα μαγνήτη άλλαξα.
E sorry, όχι, μια στράτο με JB Jr σε B whatever κούρδισμα δε δίνει Nile, ο ενισχυτής δε θα αναπληρώσει το thin ήχο της κιθάρας, το bolt-on της κατασκευής, το χαμένο sustain λόγω tremolo. Δε λέω ότι θα ακούγεται blues, λέω ότι θα ακούγεται πιο ψόφια από μια κιθάρα κατάλληλη για τέτοια πράγματα εξαρχής. Και ειδικά ο JB, που είναι τέρμα λασπούρα σε οτιδήποτε κάτω από D. Προφανώς κι αν τα χέρια δεν, ότι και να πάρεις δε σε σώζει, αλλά εκεί έρχομαι και στα λεγόμενα του NikosKo.Και το παράδειγμα με το Vox είναι αρκετά άκυρο, πάρε μια ακουστική και κάρφωσέ τη σε παραμορφωμένο ενισχυτή, παίξει κι ακουστικά με μια Warlock και πες μου ποια έχει πιο metal ήχο . Δεν είναι βιώσιμες συγκρίσεις αυτές!
Η γνώμη μου είναι ότι έχουμε μπει σε "καλούπια" marketing του στιλ παίξε blues πάρε Fender, παίξε hard rock πάρε Les Paul, παίξε metal πάρε ESP και Schecter ξ´ερω εγώ. Το εγραψα και πάνω το γράφω και εδώ. Το μόνο που αλλάζει στις κιθάρες είναι οι μαγνήτες, η εργονομία και το look.
Φίλε Nikosko. Τα ηλεκτρικά της Clapton είναι από τα καλύτερα αν όχι τα καλύτερα σε fender παραγωγής. Από εκει και πέρα το μανίκι είναι επίσης πάρα πολύ καλό, το χρωματάκη που την πήρα (μαύρο σώμα, maple μπράτσο) ο αγαπημένος μου συνδιασμος, και την πήρα μεταχειρισμένη κάτω από τη μισή τιμή της. Άρα από το να έπαιρνα μία οποιαδήποτε άλλη strat στα λεφτά εκείνα με συνέφερε να πάρω αυτή. Όταν ήθελα το κάτι παραπάνω εβαλα το jb στη γέφυρα και έπαιζα τα πάντα με αυτή. Όταν δεν υπήρχε άλλο ανάγκη, της ξαναέβαλα τον δικό της και την έχω "μαμα" πλέον. Είδα όμως ότι ακόμα και σε drop C# και Black Stone Cherry τύπου κομμάτια ήταν super.Οι noiseless είναι καλοί. Τους προτιμώ περισσότερο με γκάζι παρά σε clean. Το ότι δεν έχουν hum βοηθάει ιδιαίτερα να υπάρχει ησυχία, ειδικά όποιος παίζει σε ψιλές εντάσεις η έλειψη hum θα είναι σωτηρία. Από την άλλη οι vintage noiseless της Clapton είναι οκ, χωρίς να σε κερδίζουν ιδιαίτερα δεν σε ξυνίζουν κιόλας. Σαν βρετανίδα γκόμενα ένα πράγμα. Οι hot noiseless του Beck έχουν περισσότερο ζωή μέσα τους, ο bridge μου αρέσει ιδιαίτερα γιατι έχει πολύ καλό eq και όλα ακούγονται σωστά. Λόγω έλειψεις brightness στους περισσότερους δεν αρέσουν. Αν τους σηκώσεις ψιλά κοντά στις χορδές δαγκώνουν πολύ και εύκολα.
Mate ποια θα ήταν μία "σωστή" κιθάρα για Nile?
Λιγοι παιζουν μεταλ με musicman,vigier,suhr?Με τη τεχνολογια που υπαρχει πλεον,μπορεις να αντισταθμισεις ολες αυτες τις 'αδυναμιες΄΄ πλεον πολυ ευκολα!Και θα μου πεις τωρα γτ να μπεις σε τετοια εξοδα?Γτ δυστυχως η εργονομια στο χερι δεν αντικαθιστανται απο καμια τεχνολογια!Αυτη ειναι κ η απαντηση γτ να παιξεις με μια clapton μεταλ!Εχω δει μπαντα hardcore τοπικη, να παιζουν με τελε,με μονο στη γεφυρα και ακουγοταν οπως επρεπε
Παράθεση από: sfanfan στις 25/08/14, 17:51Mate ποια θα ήταν μία "σωστή" κιθάρα για Nile?ότι και να έχεις από κιθάρα, και σε οικιακές εντάσεις, είναι αστείο να περιμένεις ήχο γυαλισμένου album, νομίζω κι ο πλέον αρχάριος δεν περιμένει να ακούγεται σαν quad tracked ρυθμική ηχογραφημένη με Uberschall
Ξεκίνησε από ερεβος Τα καλύτερα...
Ξεκίνησε από SirScottos Δικές μας συνθέσεις και τραγούδια
Ξεκίνησε από Raz « 1 2 3 4 » Ενισχυτές
Ξεκίνησε από antonis_mh Σύνδεσμοι Συγκροτημάτων/Τραγουδιστών
Ξεκίνησε από lp_fan_1 Ενισχυτές
Ξεκίνησε από JP.M Μπάσο
Ξεκίνησε από samjam22 « 1 2 » Εφέ
Ξεκίνησε από Kosthrash Ηχογραφήσεις και Στούντιο
Ξεκίνησε από gers Εφέ
Ξεκίνησε από Crusader3 Μουσικά όργανα και εξοπλισμός