Αποστολέας Θέμα: ερώτηση για ήχο  (Αναγνώστηκε 4371 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος panos83

  • Επισκέπτης
  • **
  • Μηνύματα: 66
    • Προφίλ
ερώτηση για ήχο
« στις: 01/12/08, 02:35 »
καλησπέρα σας.

έχω μια κιθάρα Ibanez GRG 170 DX

και ένα πολύ εφέ V-amp2

η ερώτηση μου είναι τι χρειάζομαι από εξοπλισμό η από ρυθμίσεις για να  βγάλω αυτόν τον ήχο?



 συγγνώμη που είμαι λίγο άσχετος.  χρειάζομαι κάποιο πετάλι η ειναι απλα λαθος η κιθαρα που εχω?

Αποσυνδεδεμένος Απόλλων

  • Κιθαροσυντονιστής
  • Εδώ είναι το σπίτι μου
  • *****
  • Μηνύματα: 5861
  • Φύλο: Άντρας
  • Μονίμως προβληματικός...
    • Προφίλ
Απ: ερώτηση για ήχο
« Απάντηση #1 στις: 01/12/08, 02:48 »
Στην ιστοσελίδα της Behringer και συγκεκριμένα στο Support μπορείς να βρεις presets για διάφορους ήχους. Aνάμεσα σε αυτούς θα πρέπει να είναι και το Still got the blues. Εκτός απ' αυτό, με μια έρευνα στο Google σίγουρα θα ανακαλύψεις και άλλες σελίδες με patches που μπορείς να κατεβάσεις...
Διψάς και δεν το ξέρεις...

Αποσυνδεδεμένος panos83

  • Επισκέπτης
  • **
  • Μηνύματα: 66
    • Προφίλ
Απ: ερώτηση για ήχο
« Απάντηση #2 στις: 01/12/08, 03:15 »
ναι αυτο που δεν εχω καταλαβει ακομα ομως ειναι,τελικα ειναι θεμα εφε , η ειναι θεμα κιθαρας η αλου εξοπλισμου?  δηλαδη μπορω με τον υπαρχον εξοπλισμο που εχω? η χρειαζεται και κατι ακομα, πχ καποιο πεταλι ας πουμε?

Αποσυνδεδεμένος groovymood

  • Εδώ είναι το σπίτι μου
  • *****
  • Μηνύματα: 1252
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: ερώτηση για ήχο
« Απάντηση #3 στις: 01/12/08, 10:00 »
Το v-amp2 έχει μια προενίσχυση που την ονομάζει brit. high gain.
Υποτίθεται πως είναι η προσομοίωση ενός jcm800.
Επέλεξε την και συνδύασε την με τις καμπίνες νο12 ή νο13...
Just play the damn thing!!

Αποσυνδεδεμένος adr1anos

  • Συντονιστής
  • Συναλλαγές: (2)
  • Εδώ είναι το σπίτι μου
  • *****
  • Μηνύματα: 4476
  • Φύλο: Άντρας
  • Πάρα πολλές ιδέες, πολύ λίγος χρόνος..
    • Facebook profile
    • Προφίλ