Χάσατε το μουσικό όργανό σας ή σας το έκλεψαν; Δηλώστε το εδώ!
0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Έχεις κάνει πολύ καλή προσπάθεια Harpwood να δώσεις πληροφορίες σε θέματα που δύσκολα βρίσκει κανείς σε δίκτυο/βιβλία/δακάλους. Μπράβο! Αν μου επιτρέπεις την ερώτηση, που/πως απέκτησες αυτήν την jazz παιδεία?
Ίσως η μόνη παρατήρηση που έχω να κάνω στα θέματά σου είναι πως προυποθέτεις αρκετές γνώσεις από την πλευρά του αναγνώστη και μάλλον είναι αρκετά μακριά από τον μέσο επισκέπτη του forum (σε σχέση, π.χ., με τον μέσο επισκέπτη του jazz guitar blog σου). Αλλά ίσως είναι η φύση του αντικειμένου ή/και οι περιορισμοί του δικτύου που δεν επιτρέπουν για κάτι διαφορετικό.
Ας κάνω τώρα και την nerdy ερώτησή μου! :Υπάρχει κάποιος θεωρητικός (ή άλλος) λόγος που η δεύτερη κατηγορία altered dominant συγχορδιών "δουλεύει" στις κατά-m3 μετατοπίσεις, ενώ η πρώτη όχι? Η απλά, είναι συγχορδίες που "αναδείχθηκαν" από την πράξη/εμπειρία ότι είναι κατάλληλες σε αυτές τις μετατοπίσεις ?
Πολύ καλή δουλειά, αναλυτικότατη και μεταδοτικότατη!! (η τελευταία λέξη δεν ξέρω αν υπάρχει...)Θα συμφωνήσω και με τον Fourier ότι η πεντατονική μπορεί να είναι η αγαπημένη αλλά κάποια στιγμή θέλεις και κάτι παραπάνω, Το κακό είναι ότι θέλει πολύ μελέτη, που συνεπάγεται αρκετό ελεύθερο χρόνο...που δεν τον εχουμε πλέον θα ήθελα να ρωτήσω,στο Blue bossa pdf αρχείο στο 11ο μέτρο η συγχορδία Db^ είναι η Dmaj7,έτσι?Επίσης καμιά λυση-άσκηση,για να ξεκουλάνουμε το δεξι?? Πλέον όσο περναν τα χρόνια καταντάει εκνευσριστικό!!Έχει ανεβάσει και ο johntziallas κάτι gyspyjazz και άντε τώρα να προλάβουμε εμείς οι ημιμαθείς..
Νομίζω η περίπτωσή σου είναι παράδειγμα πως τα πάντα μπορεί να κάνει κανείς αν πραγματικά το αγαπάει! Μου έδωσε λίγη ελπίδα η απάντηση σου, ότι είσαι αυτοδίδακτος, από το να μου πέταγες κάτι του στυλ "10 χρόνια στο Berklee"!!! Αυτή την "τεχνική" μετατόπισης dominant κατά m3 την είχα διαβάσει στο Chord Chemistry του Ted Green, με μόνη "δικαιολόγηση" και εκεί την αντίστοιχη κίνηση που ισχύει για τις diminished. Με βάση και τα λεγόμενά σου καταλαβαίνω ότι είναι κάτι περισσότερο εμπειρικό/ακουστικό παρά θεωρητικό.Σε ευχαριστώ για την αναλυτική απάντηση και ιδιαίτερα για το video του Martino! Ποτέ δεν μου είχε περάσει από το μυαλό η ιδέα να βασιστώ στους (λίγους!) δακτυλισμούς diminished συγχορδιών για την εκμάθηση των (πολλών!) δακτυλισμών συγχορδιών εβδόμης! Πολύ καλό!
ΠΟΛΛΑ ΠΟΛΛΑ ΜΠΡΑΒΟ!!!!! ΠΟΛΥ ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ ΔΟΥΛΕΙΑ.......ΑΠΕΙΡΗ ΒΑΘΕΙΑ ΓΝΩΣΗ!!!!!!
Ξεκίνησε από sarantis Αρμονία και θεωρία της μουσικής
Ξεκίνησε από mleo Αρμονία και θεωρία της μουσικής
Ξεκίνησε από Stergios Kourou Δικοί μας στίχοι και ποιήματα
Ξεκίνησε από NikosGr Δικοί μας αυτοσχεδιασμοί και διασκευές
Ξεκίνησε από freemind Δικοί μας αυτοσχεδιασμοί και διασκευές
Ξεκίνησε από armagedon « 1 2 » Δικές μας συνθέσεις και τραγούδια
Ξεκίνησε από dio21 Τρόποι παιξίματος, τεχνικές
Ξεκίνησε από mick77 Δικές μας συνθέσεις και τραγούδια
Ξεκίνησε από armagedon Δικές μας συνθέσεις και τραγούδια
Ξεκίνησε από Ioannis Anastassakis Τρόποι παιξίματος, τεχνικές