Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.


Μηνύματα - profsokin

Σελίδες: 1 [2] 3 4 5 ... 35
26
χα, ESP-ltd EC-50

η αρσενική κιθάρα εν ολίγοις

27
Γεια χαρά, έχουμε κάνει εδώ και κανά χρόνο ένα συγκρότημα στη Θεσσαλονίκη, τους Ψύλλους στ'Άχυρα.

Χρόνια στο φόρουμ εγώ, αλλά ξέχασα να το βάλω κι εδώ να το ρίξει μια ματιά όποιος συμφορουμίτης έχει όρεξη. Δεν έχουμε κάτσει να κάνουμε ένα demo της προκοπής, αλλά έχουμε κάποια φιλικά βίντεο από live.

https://www.facebook.com/psylloistaxyra/


https://www.youtube.com/watch?v=SFrqwSGsAas

28
Κι εγώ μαζί με τον elrich.
Αν παίζεις σε stage με νοικιασμένο ήχο της προκοπής κλπ και οι μουσικοί είναι σε απόσταση ο ένας απ'τον άλλον τα μικρόφωνα είναι κομπλέ. Για μαγαζιά όμως που συχνά παίζεις αγκαλίτσα με κάποιον δεν βολεύουν. Εγώ στην κλασσική μου έβαλα κάψα. (μικροφωνάκι αφής που κολλάει πάνω στο ηχείο)

29
Χαίρετε, δεν ξέρω αν ζει ακόμα το Kithara, αλλά γράφω πριν την αγορά, από παράδοση.
Ψάχνω ένα delay, στα 100-150ευρώ μάλλον απ'το οποίο θέλω κατά βάση να έχει πρακτικό tap tempo για live καταστάσεις

Έπεσα σήμερα πάνω σ αυτό

με ξεχωριστό κουμπί για tap και στα 120 ευρώ φαίνεται πολύ βολικό. Δε θα με χαλούσε βέβαια αν είχε και κανένα εξτραδάκι, κανένα reverse κλπ. Καμία άποψη; Κάποια άλλη πρόταση;

30
Είναι θέμα που σηκώνει ατελείωτο googleάρισμα, αλλά ρωτάω κι εδώ για γνώμες.

Κάνοντας μίξεις στο Cubase, χρησιμοποιώ Compressors, EQs, Reverbs κλπ που έχει μέσα.

Έχετε να προτείνεται κάποιο πακέτο που να έχει τέτοια εργαλεία καλύτερης ποιότητας (δωρεάν ή όχι). Θα προτιμούσα να είναι κάποιο που να έχει πολλά εφέ μαζί, παρά ένα ένα, και ακόμη καλύτερα αν έχει κάποια ποιοτικά presets (πχ, αντρική φωνή, ηλεκτκή κιθάρα κλπ)

31
Χαίρετε, έχουμε ένα σχήμα με κιθάρα, μπουζούκι, ακκορντεόν, κρουστά, φωνή. Όταν παίζουμε σε stage με ήχο τα πράγματα είναι απλά: κιθάρα μπουζούκι καρφί, ακκορντεόν με δύο μικρόφωνα (μπάσα και συγχορδίες), κρουστά με μικρόφωνο και φωνή με μικρόφωνο. Όλα στην κονσόλα, PA για το κοινό και monitor για μας.

Θέλουμε όμως να στήσουμε λίγο τον ήχο μας για μικρά liveάδικα που παίζουμε για να έχουμε αφενός σωστή μίξη των οργάνων, καθώς κάποια έχουν από φύσης πιο δυνατή ένταση και ενίσχυση για να μπορούμε να βγαίνουμε σε θορυβώδες κοινό.

Βασικό πρόβλημα που έχουμε είναι ότι είμαστε συνήθως ο ένας πάνω στον άλλον, και στήνοντας μικρόφωνα μπορεί να δημιουργηθεί χάος. Σκεφτόμασταν κάποια λύση του τύπου όσο περισσότερα γίνονται με κάψες, κάποια παθητική κονσόλα και όλα σε ενισχυτή που να βρίσκεται μπροστά μας και να κοιτάει τον κόσμο. Εναλλακτικά μόνο κονσόλα και να αξιοποιούμε τα ηχεία του μαγαζιού που είναι όμως πάλι για να ακούς μουσική όταν πίνεις καφέ, κάποια κοιτάνε εμάς, κάποια τον κόσμο, κάποια είναι σάπια.

Θαύματα δεν γίνονται, γιατί είναι και τα μαγαζιά ό,τι να'ναι, απλά κάτι γιατί σπάμε χορδές και ξελαρυγγιαζόμαστε. Ιδέες;



αααααα, μπάτζετ ασαφές. Σίγουρα όμως μίνιμουμ 200ευρώ που ήδη έχουμε βγάλει στην άκρη

32
Χωρίς να μπω πολύ στο οικονομικό, νομίζω ότι το πιο απλό σενάριο είναι:

  • οι κιθάρες σας καρφί στην κονσόλα
  • 2 μικρόφωνα φωνής με σταντ κι αυτά στην κονσόλα, η οποία μπορεί να είναι και κοντά και να μη χρειάζεται να τραβάτε καλώδια με DI
  • 2 PA ηχεία μπροστά απ'τα μικρόφωνα να κοιτάνε προς τον κόσμο
Τα μόνιτορ βοηθάνε γενικά για να ακούς εσύ τον εαυτό σου και να μπορείς να τραγουδάς, αλλά για δύο άτομα κιθαροφωνές, που δε θα γίνεται πανζουρλισμός από όργανα και μικρές εντάσεις, θα την ακούς τη φωνή σου λογικά.
Επίσης τέτοιοι χώροι που θέλουν κόσμο για live δεν θα χουν και καναν εξοπλισμό να τον υποστηρίξουν; Αν δε μιλάμε για μαγαζιά, υπάρχει πάντα κι η ενοικίαση εξοπλισμού που θα πάει εκτιμώ κάτι κάτω από 100ευρώ γιαυτά

33
λέω να το ανεβάσω το budget και να πάρω το EHX tortion, στο κάτω κάτω μια φορά ζούμε, σωστά;

δεν το παιξα ακόμα, αλλά μου φαίνεται πολύ κομπλέ στα βιντεάκια, με τα τούτα του, με τα κείνα του, με τα κουμπάκια του, με τα equlizers του, πιο παρεματεροποιήσιμο για να το κάνεις βόλτες από ενισχυτή σ'ενισχυτή

34
Διαβάζω όλες τις απαντήσεις, να ρωτήσω όμως μία για το Muff.

Είναι fuzz, αλλά λέει πάνω overdrive στο ένα και distortion στο άλλο;

35
Έχω τσεκάρει και καταγράψει όλες τις επιλογές και ευχαριστώ για την ανταπόκριση.

Για αυτό εδώ τι λέμε;

Ξεχωριστό OD/Distortion με διαφορετικό διακόπτη για το καθένα, και παίζουν και μαζί αν τα έχεις και τα δύο ανοιχτά.

Και 85ευρώ είναι καλά, τα 150 όσο το σκέφτομαι τόσο με ενοχλούνε.

Τώρα για ενισχυτές κλπ, το καταλαβαίνω, αν δω ότι τραβάει το πράγμα κλπ, θα το αντιμετωπίσω πιο σοβαρά, σε κάθε περίπτωση δεν πειράζει να έχω φτιάξει κι ένα petalboard ως τότε, έτσι;
 

36
Χαίρετε, θα τα πω όλα όσο πιο συνοπτικά γίνεται.

Παίζω χρόνια κιθάρα αλλά ηλεκτρική έπαιζα πάντα σπίτι, οπότε τώρα που έχουμε μπάντα ψάχνομαι λίγο με τον ήχο. Στο στούντι προβάρουμε με Laney Ironheart, όπου έχω κάποια πετάλια modulation,wah κλπμ, αλλά χρησιμοποιώ και τα 3 κανάλια, clean, rythm και lead και με βολεύει τζάμι.

Σε λίγο που θα είμαστε έτοιμοι για Live, θα πρέπει μάλλον να έχω κάποιο overdrive δικό μου, γιατί δεν ξέρω σε τι ενισχυτές θα παίζω, και εγώ δεν έχω σοβαρό ενισχυτή και θα πρέπει να έχω διαφορετικούς ήχους προσβάσιμους μέσα στο ίδιο τραγούδι. 

ο στυλ του ήχου είναι ας πούμε rock, rock n roll, σε κάποιες φάσης ίσως λίγο πιο heavy, αλλά επειδή εμείς γράφουμε τα κομμάτια, δεν έχω κάποιον ήχο ακριβώς στο μυαλό μου να το κάνω πιο λιανά.

Σκεφτόμουνα λοιπόν ότι αφού απέκλεισα την πεταλιέρα κι έχω μπει στη διαδικασία να αγοράζω πετάλια μάλλον οι επιλογές είναι

  • Δύο διαφορετικές παραμορφώσεις, μία για ρυθμικά, μία για σόλο
  • Μία παραμόρφωση+Booster
  • Να τα ρυθμίζω όλα μόνο από το volume της κιθάρας
Η πρώτη επιλογή είναι πιο ευέλικτη, γιατί θα μπορώ να στήσω καλύτερα τον ήχο μάλλον, με τη δεύτερη+τρίτη μάλλον θα μπορώ να κάνω επίσης τη δουλειά μου.

Επίσης, και προτάσεις για διπέταλο ώστε να μην βάζω πολλές μαλ***ες στην αλυσίδα θα ήθελα να ακούσω.

Budget: 50-150ευρώ, ανάλογα με την επιλογή. Τώρα θα τα μαζέψω ούτως ή άλλως, γιαυτό είναι τόσο ευρύ

37
άμεση απόκριση, ωραίος!

ναι, το ακούω το λάθος
πάντως δεν είναι λούπα και μετά νομίζω το βρίσκω, γιατί με μετρονόμο έγραφα, απλά το πρώτο είναι καμιά φορά αμήχανο. (πάτα record, πιάσε κιθάρα κλπ)

38
Καιρό έχω να ανεβάσω κάτι, ηχογράφησα σήμερα ένα σολάκι μικρό λίγο hard rock αισθητικής.

https://app.box.com/s/mto5jc19yr0l4t4mmqvkjnp2sdkeii84

Ακούστε, άμα θέλετε πείτε καμια συμβουλή, και τα ξαναλέμε!

39
Ντάξει, το θέμα είναι παμπάλαιο, αλλά μου θύμισε ένα πολύ ωραίο κείμενο του Πετρόπουλου για τα ρεμπέτικα. Γιατί, το να πεις "ελληνική μουσική" είναι από μόνο του βίαιη κατηγοριοποίηση, αλλά δε θα πω περισσότερα, απλά παραθέτω το κείμενο που τα λέει ωραία για ένα είδος μουσικής που λόγω παράδοσης, το χαρακτηρίζει έντονα η ελληνικότητά του, λόγω συνέχειας παράδοσης.

http://www.mikrosapoplous.gr/extracts/petr_epikhdeios.html

Ενώ μιλώντας για κρίνα, που όποιος διαβάζει την υπογραφή μου αντιλαμβάνεται ότι τα αγαπάω, οι αισθητικές τους επιρροές μάλλον κοιτάνε πιο πολύ προς γαλλία του 19ου, ελληνική ποίηση αρχές 20ου και βρετανικά ρεύματα μουσικής-αισθητικής τέλη 20ου

40
Ενισχυτές / Απ: Ποιον απο τους δυο?
« στις: 30/09/14, 14:58 »
Το βάζω παρενθετικά, ένας δικός μου προβληματισμός.

Εγώ δουλεύω λίγο Guitar Rig για ηχογράφηση, έχει τρελές δυνατότητες για το σύγχρονο άνθρωπο αλλά το software έχει καποια προβληματικά σημεία.

  • αν δεν έχεις καλά ηχεία όντως χάνει πολύ την αίσθηση
  • αν παίζεις με ακουστικά είναι ταλαιπώρια και ανθυγιεινό
  • αν είσαι αρχάριος στο θέμα του ήχου μπορεί να καταλήξεις με πολύ εξτραβαγκάν κιτς ήχο. Κοινώς, το modelling λέγεται έτσι γιατί προσπαθείς να μοντελοποιήσεις έναν υπαρκτό ήχο. Αν δεν ξέρεις ποιος είναι αυτός ο ήχος που ψάχνεις συνηθίζεται να τα φορτώνεις όλα και να φτιάχνεις ένα τέρας.
  • σου καλύπτει αρκετά τα λάθη του παιξίματος
  • μπορεί να χαθείς με τις άπειρες άπειρες άπειρες άπειρες επιλογές και παραμέτρους και να χάσεις το plug and play και τη γόνιμη διαδικασία του να παίζεις με σταθερό εξοπλισμό και να βελτιώνεις τον ήχο σου βελτιώνοντας την τεχνική σου
Μετά όλα αυτά τα ζυγιάζεις και μπαίνει η προσωπική βούληση, η ευθύνη του καθενός κλπ. Εγώ έχω εδώ και 10 χρόνια έναν ενισχυτάκο 100 ευρώ. Ηχογραφώ με guitar rig, αλλά όταν θέλω να κάτσω να παίξω να γουστάρω παίζω στο μικρό.

41
http://www.tunerr.com/

το πρώτο που βρήκα, ωραίο φαίνεται

Του επιτρέπεις να παίρνει πληροφορίες απ'το μικρόφωνό σου και σου λέει τι νότα λες.

Είναι χρωματικό, δηλαδή βρίσκει όλες τις νότες. Έτσι ξέρεις τι τραγουδάς, και μπορείς να το ανεβάσεις-κατεβάσεις μέχρι να πέσεις στη νότα που θες.

42
είναι για ακουστικές μετρήσεις, για εργασία.

Το θέμα είναι ότι στο Cubase δεν έχω επιλέξει να γίνεται Monitor, γιατί δεν με εξυπηρετεί αυτό. αλλά ακόμη και με κλειστό το Cubase, όταν μιλάω στα μικρόφωνα ακούω τη φωνή μου απ΄το monitor.

43
Κάτσε να επαναδιατυπώσω
Όταν ηχογραφώ σπίτι μου και φοράω ακουστικά, για να ακούω ταυτόχρονα από τα ακουστικά αυτό που καταγράφουν τα μικρόφωνα πρέπει να επιλέξω στο συγκεκριμένο track την επιλογή Monitor στο Cubase.

Με τη διάταξη που περιέγραψα, ακούγεται συνέχεια απ'το monitor ότι καταγράφουν τα μικρόφωνα.

Όμως τα μικρόφωνα θέλω να ηχογραφούνε αυτό που παίζει το monitor. Και επειδή το monitor παίζει αυτό που καταγράφουν τα μικρόφωνα έχω μικροφωνισμό και τσιρίζει.

Εγώ θέλω το monitor να παίζει ένα audio track που έχω φτιάξει.
Τα μικρόφωνα να ηχογραφούνε αυτό που παίζει το monitor.
Το monitor να μην παίζει ταυτόχρονα και αυτό που ηχογραφούνε τα μικρόφωνα.

Το έχω βάλει απλά σε μία απ'τις θύρες out που έχει. Έχει νόημα να έχω σε άλλη κάρτα το monitor και σε άλλη τα μμικρόφωνα, αλλά στο ίδιο laptop;

44
Λοιπόν έχω το εξής πρόβλημα:
Ηχογραφώ μ'αυτή την κάρτα m audio Ultra 8R



Έχω 8 μικρόφωνα και στα 8 inputs και στο ένα line output έχω ένα monitor.

Η εφαρμογή που κάνω έχει ως εξής παίζω κάτι απ'το monitor και το ηχογραφώ ταυτόχρονα απ'τα μικρόφωνα. Όμως, το monitor παίζει ό,τι "ακούνε" τα μικρόφωνα, με αποτέλεσμα να έχω μικροφωνισμούς.
Και δε βρίσκω πώς σταματάει αυτό.

Το μόνο που σκέφτομαι είναι να συνδέσω στον υπολογιστή 2 κάρτες ήχου, μία αυτή τη μεγάλη που παίρνει τα μικρόφωνα και μία μικρούλα δική μου η οποία να έχει το Monitor. Πιστεύετε αυτό θα λύσει το πρόβλημα;

Ρωτάω γιατί δεν έχω την ευχέρεια να κάνω πολλές δοκιμές, δεν τα έχω σπίτι μου τα πράγματα και ο χρόνος μου είναι κάπως μετρημένος.

45
Και σε φωτοτυπάδικο πάντως μου έχουν αρνηθεί να βγάλω βιβλία κιθάρας και ξέρω μάλιστα και περίπτωση να έχουν φάει πρόστιμο ζόρικο.

46
Στη Θεσσαλονίκη πιο ψαγμένα πραγματάκια φέρνει ο Ζάχος που είναι σ'ένα δρόμο κάθετο στη ναυαρίνου λίγο κάτω απ'την Εγνατία. Jet City και H&K δεν είδα, αλλά Bugera, Blackstar, Marshall, τουλάχιστον στο site έχει.

Σε κάθε περίπτωση, πάρε ένα τηλέφωνο να σου πει τι βρίσκεται μέσα στο μαγαζί

http://zaxosmusic.gr/
Ι. Μιχαήλ 1,
Θεσσαλονίκη,
+30.2310.251.796,

Blackstar έχω δει επίσης στο Μαυρομουστάκη, αλλά δεν έχω μπει πρόσφατα στα ενδότερα να δω τι άλλα φέρνει. Επίσης ένα τηλέφωνο θα σου λύσι κάθε απορία

www.mavromoustakis.gr
Καστριτσίου 4, Κέντρο
 Τηλέφωνο: +30 2310 242140

Bugera βλέπω επίσης και στο Ριχάρδο, αλλά πάλι κανείς δε σου εγγυάται ότι θα ναι στοκ, οπότε τηλέφωνο.

http://www.rihardos.gr/
2310860254

Πάντως, πέρα απ'το να δοκιμάσεις πράγματα που θέλεις να ακούσεις, δεδομένου ότι παίζεις 1-1μιση χρόνο κιθάρα, εγώ σου προτείνω να πας σε ό,τι μουσικό οίκο έχει η πόλη (και νάκα και bonstudio) και να πεις τι θέλεις. Αυτοί έμπορες είναι, κάτι θα βρουν να σου προτείνουν και θα σου το αιτιολογήσουν κιόλας. Δε χρειάζεται να αγοράσεις, απλά δοκίμασέ κι αυτά.

Η ανθρώπινη ακοή άλλωστε λειτουργεί καλύτερα συγκριτικά, οπότε έτσι θα καταλάβεις καλύτερα και τι σ'αρέσει και τι όχι σ'αυτά που ψάχνεις.

Όσο για το ίντερνετ, αν έχεις ασχοληθεί καθόλου με ηχογράφηση θα ξέρεις, ή θα μάθεις, ότι μπαίνουν τόσοι παράγοντες, που από ηχογραφημένο ενισχυτή δύσκολα να καταλάβεις τον ήχο του, μόνο το χαρακτήρα του.

Σκέψου ότι θα μπορούσα να ανεβάσω το ίδιο video είτε έκανα review στον ενισχυτή, στην κιθάρα, στο δωμάτιο, στο μικρόφωνο, στα καλώδια, στο πρόγραμμα ηχογράφησης, στην τεχνική ηχογράφησης κλπ. Είναι σαν να σου δίνω ένα πιτόγυρο και να σου λέω 'πώς σου φάνηκε η ντομάτα, είναι απ'το μπαξέ μου'

47
Εγώ συμφωνώ με τον κατασκευαστή, κι εγώ την Spalted Maple Top θα κρατούσα

48
freemind σίγουρα ισχυει αυτό, γιατί άλλωστε στο battery επιλέγεις εσύ σε ποια νότα θα βάλεις το καθένα.

Οπότε μάλλον πρέπει να βάλω το Midi και να πειράξω την αντιστοίχιση μέχρι να βγει.

Μεταξύ μας, δε μ'αρέσει η διαδικασία, θα την κάνω χωρίς μεράκι. Το ιδανικότερο θα ταν να αγγαρέψω κανέναν drummer.

Κάτι τελευταίο, αν το βάλω αυτό σε demo τραγουδάκια δικά μου, και πειράξω και λίγο τα velocity κλπ που λένε για να ακούγεται πιο άγαρμπο, θα έχω καλύτερο αποτέλεσμα από αν κάνω πρόχειρη ηχογράφηση drums, τύπου με ένα ή δύο μικρόφωνα;

49
Πριν λίγο καιρό "αγόρασα" (σέβομαι και τους κανόνες του φόρουμ) το Battery της Native Instruments. Αυτό περιέχει μια βιβλιοθήκη από samples για drums, δηλαδή ηχογραφημένες μπότες, πιατίνια κλπ. O τρόπος που δουλεύει είναι ο εξής:

Φτιάχνεις το drum kit, επιλέγοντας από τη βιβλιοθήκη ποιον ήχο θες για κάθε τούμπανο. Μετά αντιστοιχείς κάθε τύμπανο σε κάποια νότα του midi. (Ντο η μπότα, Ντο# hi hat κλπ κλπ) Οπότε μετά φτιάχνεις ένα track midi και γράφεις τις νότες για να φτιάξεις τα drums.

To βασικό μου πρόβλημα είναι ότι είμαι άσχετος από σύνθεση drums, δεν έχω γούστο, να πω βάρα αυτό, μετά βάρα το άλλο. Παίζει να βρω έτοιμα midi για drums και να τα βάλω να παίζουνε το battery που έχει ωραίο ήχο; Δοκίμασα με μερικά από Guitar Pro, αλλά ρωτάω για να δω τι συνηθίζεται.

50
Σωστό κι αυτό jmiliad, αλλά ξέρεις, επειδή τα θέλω για το δωμάτιο, πάνω κάτω κλείνω καμιά κουρτίνα κλπ, δύσκολα να στρώσω τίποτα πάνω στη βιβλιοθήκη ή την ντουλάπα, καταλαβαίνεις.

Νομίζω πάλι ότι σε κατάσταση μίξης, που θα τα έχω στημένα σωστά και θα κάθομαι στο sweet spot θα υπερισχύει ο απευθείας ήχος από τις ανακλάσεις. Κατά τ'άλλα θα δω και πόσο μπορώ να βελτιώσω το χώρο χωρίς δραματικές αλλαγές.

Καμιά γνώμη γιαυτά;
http://zaxosmusic.gr/el/1870/product/TRUTH---B1031A/

Θα ψάξω και reviews, αλλά γιατί να μην κρατάμε και το kithara ζωντανό, σαν πολύ πεσμένο είναι τελευταία.

Σελίδες: 1 [2] 3 4 5 ... 35