Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.


Θέματα - AtticanSky

Σελίδες: [1]
1
Έχουμε μια παλιά στερεο μικροφωνική με 8 μονο κανάλια και μερικές εισόδους στερεο την Soundtech Μ860S. (κοντινή πλέον με PMX10 νομίζω)

Αυτή λοιπόν έχει εξόδους,
2χ300w (4ohm)
2x400 (2ohm)

ποια πολύ οικονομικά ηχεία προτείνετε? (σκαφτόμασταν να χρησημοποιηθούν ως μόνιτορ φωνής ή ως PA για αξιοποιήση της έντασης σε συνοικιακά λαιβ)

δύο που βρήκα εγώ ειναι:

http://www.artsound.gr/catalog/product_info.php?products_id=16986     (τι θα πεί 90watts continuous?)

http://www.thomann.de/gr/the_box_pa15eco_mkii.htm


Σημείωση1: και οι δύο προτάσεις είναι σε ηχεία των 8ohm

Σημείωση2: για να τα συνδέσω προφανώς πρέπει να τα γεφυρώσω (για να πέσουν στα 4ohm). Θα μεγαλώσει και λίγο η ένταση και θα μειωθούν οι απαιτήσεις απο τα watt στα ηχεία υποθέτω (2 behringer σε κάθε κανάλι γεφυρωμένα θα αντέξουν?

Ευχαριστώ

2
Με αφορμή μια κουβέντα που είχα μ έναν τρομπετίστα μου αναζωπύρωσε το ενδιαφέρον που είχα για τον αυτοσχεδιασμό στη μουσική. ΄Παράδειγμα, μετά την πρόβα με το gkroupακι μας, παίζουμε κάτι ελέυθερο να χαλαρώσουμε και αρκατά συχνά προκύπτει ενδιαφέρον άκουσμα.
Αναλόγως του ποιος ξεκινάει πρώτος και τι διάθεση υπάρχει όλο και σέρνει κάποιος τη μελωδία, riff, αίσθηση απ οδώ ή απο κεί. Παράλληλα, η μουσική (μαλωδία, ήχοι) που παράγει ο καθένας επηρεάζει τους υπολοίπους η όχι ώστε να αλλάξουν αυτό που παίζουν ή να το κρατήσουν σταθερό.

Η ερώτηση μου είναι, υπάρχουν κανόνες που μπορούν να χρησιμοποιηθούν για τα Jam Sessions?
Μπορούν να εφαρμοστούν κορμοί, πλέγμα ως πληροφορία για να αναγνωρίζουν οι μουσικοι που συμμετέχουν που ή πως να κινηθούν?

Δεν γνωρίζω θεωρία, πιστευω όμως ότι όλα μπορούν να μεταφραστούν στην εξελιγμένη επιστήμη της μουσικής και έτσι ρωτάω και για αυτό.

Θα μ ενδιέφερε πολύ να πειραματιστώ με φίλους μουσικούς παλιούς και νέους στο θέμα αυτό απο μεράκι και κέφι.

3
Εφέ / midi footswitch σε Engl Screamer
« στις: 09/04/10, 11:32 »
Είμαι κάτοχος ενός Engl Screamer και 2 ποδοδιακοπτών απλών της rocktron. (1 διπλού και ενος μονού)
και σκέφτομαι να προμηθευτώ τον ποδοδιακόπτη Engl Z5 και διαβάζοντας το manual και ερευνώντας στον Θωμά βρήκα τους Ζ9 , Ζ11, Ζ15 οι οποίοι είναι midi.

Θα ήθελα να ρωτήσω για όποιον μπορεί να βοηθήσει τι έλεγχο προσφέρει αυτή η συσκευή στον ενισχυτή μου.

Διάβασα το σχετικό ποστ περι midi kaι δεν μπορώ να καταλάβω την λειτουργία του επαρκώς.

Μέχρι στιγμής ξέρω ότι κάνει αρκετά πράγματα παραπάνω απο το να αλλάζει τα κανάλια του ενισχυτή!

1. Μπορείτε παρακαλώ να με βοηθήσετε περί της λειτουργίας του?

2. Εφόσoν ο ενισχυτής έχει υποδοχή για τέτοια συσκευή λειτουργεί και με άλλα midi footcontrolers? (φθηνότερα όπως το FCB 100?)

Ευχαριστώ προκαταβολικά!

4
Αγαπητοι φίλοι και συμφορουμιτες,
μου εστάλει το παρακάτω βιντεακι σχετικά με την άποψη του Γάλλου Max Keiser για την κατάσταση της χώρας μας
και θα ήθελα να το σχολιάσετε οι έχοντες άποψη γιατι νιώθω ότι θα κατέβει απο το youtube.

τουλάχιστον απο το 3:10 λεπτό

Μου φάνηκαν πολύ ενδιαφέροντα τα λεγόμενα του και γενικά το εθνικό μας θέμα και γι'αυτο το παραθετω.
(μας τα χώνει όχι για την κατάσταση που βρισκόμαστε ακριβώς αλλά που επιμένουμε σε οικονομική τρομοκρατία απο αυθεντίες τρόπον τινά εκπροσώπους της)



Ευχαριστώ,

5
Αυτο το link Κυκλοφορησε στο διαδίκτυο μέσω του Facebook. (τουλαχιστον εγώ απο κει το βρήκα, ειναι αρκετών μηνών).

Έλληνες μεταλάδες σε κατηγορίες
τα αστερακια αντικαθιστούν τα γραμματ "ala"

Μετά το κείμενο ακολουθεί διάλογος ατόμων που ποστάρουν η μάλλον διαπλικτισμός και βρισιές.

παραθέτω μικρή εισαγωγή

Έλληνες μεταλάδες σε κατηγορίες.


Μεταλάδες ανά την Ελλάδα σπεύσατε! Επιτέλους οι συνομοταξίες του μέταλ σε κατανοητή και δομημένη κατάταξη. Enjoy...

Ο παπάουερ

Αυτή η κατηγορία μεταλά είναι αρκετά συνηθισμένη στην Ελλάδα. Πρόκειται για το αιώνιο γυμνασιόπαιδο, που είναι 25 χρονών αλλά δεν έχει αλλάξει μέρα (ούτε μπλούζα) απ’ το 1994. Ακούει το πολύ 3 συγκροτήματα πάουερ τα οποία εδώ και 20 χρόνια βγάζουν τον ίδιο δίσκο, απλά με άλλο όνομα και με διαφορετική σειρά τα κομμάτια. Φοράει μπλε τζιν LEVI’S 501, μαύρα σπορτέξ ΝΙΚΕ με αερόσολα, μπλούζα Iced Earth Alive in Athens η οποία από μαύρη έχει πλέον ασπρίσει και έχει σπυριά και στα νύχια απ’ την αγ**ία. Πρέπει να είναι ο μόνος που δε βρίζει το Χάκο. Από ‘κει να καταλάβεις! Α, ναι. Ξέρει και να βγάζει στην κιθάρα τα πρώτα 20 δευτερόλεπτα απ’ το Stairway to Heaven. Γουάου...

Δύο συγκροτήματα που αγαπάει: Iron Maiden, Judas Priest.

Δύο συγκροτήματα που μισεί: Δεν μισεί γιατί δεν ξέρει. Απλό.

Να τον κρατήσω; Όχι. Δίνει το φιλί της ζωής σε ένα άξια πεθαμένο είδος, άρα νεκρόφιλος, άρα στον Καιάδα! Δε θα λείψει ούτε στη μάνα του.


Ο σκυλομεταλάς

Όλοι είχαμε στο λύκειο τουλάχιστον έναν τέτοιο, ιδιαίτερα σε σχολεία της επαρχίας. Συνήθως είναι «αλήτης» (κατάληψη, ωριαία αποβολή, παπί με 5 ευρώ βενζίνη) και πάντα πρόθυμος για ξύλο. Σε όλα τα μαθητικά του χρόνια άκουγε mainstream metal και το διαφήμιζε με κάθε ευκαιρία: Μαύρο φλάι με ραφτό Kill ‘Em All και κονκάρδες στο μανίκι, τσάντα Πόλο ψηλά στην πλάτη (άδεια συνήθως) που γράφει Manowar με μπλάνκο, τζιν ημι-σωλήνας με ορειβατικό κρίκο-σιδερογροθιά και μαρκαδόρος στο χέρι για να γράφει τους στίχους του Come as you are σε όλες τις επιφάνειες του σχολείου. Επειδή όμως ασχολιόταν και με αθλητικά, και που και που έβγαζε και καμιά γκόμενα, ποτέ δεν κατάφερε να σε πείσει ότι είναι 100% μεταλάς. Είχε πάντα μια υποθάλπτουσα σκυλο-νοοτροπία. Και αυτό φάνηκε 2 χρόνια αργότερα που τον ξαναείδες μετά το στρατό: Ριγέ πουκάμισο, κομμένο μαλλί, στενό ξεβαμμένο τζιν, «και α και ου και ΔΑΠ νου δυο φου κου», Γονίδης, Καρράς, Περπινιάδης, το μπουζούκι μου έχει κέφια και δε συμμαζεύεται. Τουλάχιστον έχει κρατήσει τον τραμπουκισμό του. Αλλά οι τρίπατες βέρμαχτ και οι κασέτες με το μέταλ σαπίζουν πλέον στο πίσω μέρος της ντουλάπας, μαζί με το κουτί μέσα στο οποίο έχει κρατήσει την κοτσίδα.

Δύο συγκροτήματα που αγαπάει: Metallica, Nirvana (πλέον Σφακιανάκης, Πλούταρχος)

Δύο συγκροτήματα που μισεί: Σφακιανάκης, Πλούταρχος (πλέον Metallica, Nirvana)

Να τον κρατήσω; Ναι. Παρά τα όποια σκαμπανεβάσματα του, παραμένει ο συμπαθής αλήτης με τη χρυσή καρδιά. Και αν πέσει ποτέ κανα ξύλο, θα σου φανεί χρήσιμος. Μη χάσεις επαφή και πάντα να έχεις πάνω σου τσιγάρα.




6
Διασκέδαση / Rest in Peace M.Jackson Greek Version
« στις: 17/09/09, 13:51 »
Σε τοίχο Εκκλησίας   


7
Μόλις έγινα κάτοχος μιας Tonelab LE και θα ήθελα τη βοήθεια σας (των κατόχων και μη) σχετικά με την σύνδεση της με τον υπολογιστή.

Η LE (απ όσα βλέπω κι έχω διαβάσει) έχει MIDI in/out και μπορεί να συνδεθεί με το Pc με το M audio MIDI/USB interface:
   (http://www.plaisio.gr/product.aspx?product=1052497&ref=pathfinder)

Αυτό, θα επιτρέπει τον έλεγχο της συσκευής απο τον υπολογιστή (με το tonelab LE Sound Editor) σε ρυθμίσεις από και προς αυτήν (downloads klp)
Η ερώτησή μου είναι μιας και δεν έχω κάρτα ήχου εξωτερική αλλά την built in του Laptop (Acer Aspire) μπορώ και να ηχογραφήσω από αυτήν με το M audio (παραπάνω) ή μόνο να την ελέγξω?

Μήπως επιβάλλεται να πάρω μια κάρτα ήχου όπως η Lexicon (Lambda, omega)* για να επιτύχω αφενός έλεγχο της LE και αφετέρου εγγραφή σε κάποιο sequencer (αν το λέω καλά) όπως πχ: το Reaper?

* Η αναφορά σε αυτές τις δύο προκύπτει απο τα MIDI in/out που έχουν, την τιμή και τις περαιτέρω εισόδους που διακρίνω απο φωτογραφίες. Τώρα για τα υπόλοιπα που χαρακτηρίζουν μια αξιοπρεπή κάρτα ήχου δεν είμαι σε θέση να τα γνωρίζω παρα μόνο ενδεικτικά έχοντας διαβάσει γνώμες σας στα σχετικά τόπικ.

Ευχαριστώ προκαταβολικά! :)

υγ: Α! και κάτι άλλο, απο patches για την Le δεν υπάρχουν και τόοοσα πολλά απο ότι μέχρι τώρα έχω δει.. Ίσως κατόπιν επαρκούς κατανόησής της να ανοίξουμε ένα τόπικ εδώ στο kithara για να μαζέψουμε ή να φτιάξουμε κι όλας patches για αυτήν.

υγ2: Ελπίζω ότι άνοιξα το θέμα στην σωστή κατηγορία ::)

8
Σπουδαίες να γίνουν αλλαγές,
αν όχι βελτιώσεις,
χαμόγελο ζεστό, και αγκαλιές,
κι ουχί, χρεώσεις και πιστώσεις!

Χαρά μεστή κι σταθερή,
μα κι αισιοδοξία,
συχνά πυκνά, να ελέγχουμε,
τα γήινα, τα θεία!

Γλυκές, πικρές και χλιαρές,
κι αν ήταν οι στιγμές μας,
καλό θαρρώ αληθινές,
να είναι οι ευχές μας!

Κι αν κάπου μέσα μας πονούν,
φωνάζουν γρατζουνιές,
ευαισθησίας θυμικό,
βαφτίζονται οι ανηφοριές!

Σώμα και πνεύμα τελικά,
από κοντά ως μακριά,
το βλέπουμε το ζούμε,
είναι η καρδιά μας βρε παιδιά,
κι ασ μην το λησμονούμε!

Σελίδες: [1]