Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.


Μηνύματα - zeoy

Σελίδες: 1 2 [3] 4 5 6 ... 55
51
Παιδια, συγγνωμη για την καθηστερημενη απαντηση, απλα τρεχω με live και βρίσκομαι σε μια τρελη-surreal κατασταση... Ναι, είμαι αριστεροχειρας, σε καμια περιπτωση δεν είναι δεξια η κιθαρα μου, και να ''γυρισω'' τις χορδες, είναι αριστεροχειρη η κιθαρα. Τωρα για τις χορδες, ισχυει ότι είναι αρκετο καιρο πανω στο οργανο, και θα τις αλλαξω σιγουρα. Ενας φιλος - μαστορας παραδοσιακών οργανων, μου ειπε ότι ισως να χρειαζεται να ψηλωσω το action του οργανου. Παιζει αυτό ρε μαγκες??? και ευχαριστω για τις απαντησεις.


Του είπες ότι φαλτσάρει μετά το 5ο και σου είπε να ανεβάσεις action; ... Χμ, μάλιστα (δε σχολιάζω άλλο)
Όταν λες φαλτσάρει στις βγάζει πιο sharp ή flat τις νότες; Αν στις βγάζει flat είναι πολύ πιθανό να έχουν απλώς παλιώσει οι χορδές.
Γενικά βάλε καινούριες χορδες, ίδιο μέγεθος με αυτές που ερχόταν μαμά, κούρδισε και μετά δες αν η αρμονική στο 12ο και η ίδια νότα πατημένη (ελαφρά) δίνουν την ίδια συχνότητα. Δες το σε όλες τις χορδές και πες μας τι συμβαίνει.
Αυτή τη στιγμή πώς είναι το action σου; Τα τάστα πώς είναι (μήπως έχουν γίνει πολύ επίπεδα στην κορυφή τους). Η γέφυρα να υποθέσω δεν έχει πειραχτεί.

52
Μπράβο κι από μένα παιδιά και μια εύφημη μνεία στον drummer που δε σχολίασε κανένας και προσωπικά ήταν ο πρώτος που με εντυπωσίασε.

53
Μην παρεξηγηθώ. Δεν ήταν κακοί οι 57ρηδες. Απλά, στα καθαρά τους ήθελα πιο "ανοιχτούς" (λιγότερο όγκο στα χαμηλά και λίγο περισσότερα πρίμα).

54
Δεν ήμουν ποτέ ΛεσΠωλόφιλος, αλλά είχα για κανα χρόνο την Epi tribute plus. H κιθάρα ήταν πάρα πολύ καλοφτιαγμένη, έπαιρνε τρελό setup (σαύρα/βούτυρο με sustain  ;D ) αλλά παραδόξως δεν μου άρεσαν οι 57ρηδες οι μαγνήτες (και είχα κάνει και πολύ περιποίηση στα ηλεκτρικά/καλωδίωση) και το λεπτό μπράτσο. Άντε βγάλε άκρη μετά.
Θα ψηνόμουν ίσως για αυτή πάντως
http://www.epiphone.com/Products/Les-Paul/1956-Les-Paul-Standard-PRO.aspx



55
Ηχογραφούμε σε ίσως μικρότερο χώρο 5 άτομα (2 κιθάρες, μπάσο, ντραμς φυσικά + pads, φωνή-μπιμπλίκια). 16 κανάλια σε μια Alesis FireWire. Με λίγη προσοχή στην τοποθέτηση των μικροφώνων (γύρω στα 8 ) και σωστό gain-staging πετυχαίνουμε μια χαρά αποτέλεσμα.


Το spill δεν το αποφεύγεις αλλά όταν μιξάρεται το κομάτι δεν αποτελεί και τεράστιο πρόβλημα. Αντιθέτως βοηθάει να ομογενοποιηθεί ο ήχος.


Εδώ βγάζουνε vst-drums που έχουν το spill ενσωματωμένο και ρυθμιζόμενο (πχ Toontrack Superior II).


Από tips δεν έχω κάτι ιδιαίτερο. Κολητά στη γρίλια τα mics στις κιθαροκαμπίνες, τα overhead να ισαπέχουν από το ταμπούρο, ο τραγουδιάρης να έχει πλάτη στον τοίχο (που να έχει τίποτα ηχοαπορροφητικά), στη μπότα το μικρόφωνο μέσα, το μπάσο θα έλεγα να έχει ένα DI και φτιάχνετε ήχο στη μίξη εκεί ... αυτά. Α, και κρατείστε και λίγο έλεγχο στο κοπάνημα των drums και στα dB των 4x12.

56
Πόσο καλύτεροι θα είμασταν όλοι αν μπορούσαμε να αντέχουμε και να αξιοποιούμε την κριτική αντί να αρπαζόμαστε με τη μία ...


@lazy: φίλε, το παίξιμο σου θέλει πολύ βελτίωση. Και για να γίνω πιο συγκεκριμένος (άκουσα αυτό που έλεγες ότι είναι με δάχτυλα και ένα που βγαίνει στο sig σου) ξεκίνα με το ρυθμό σου. Είναι κάτι σημεία που όχι απλώς δεν γκρουβάρει, δε βγάζει νόημα καν. Δεν πιάνω τα περί αρμονίας/μελωδίας γιατί εκεί πες είναι και θέμα άποψης, ελευθερίας από κανόνες κλπ.
Στα λέει ένας που παίζει 40 χρόνια, με 6-7 χρόνια σπουδές σε κλασική (παιδάκι) και από κει και πέρα αυτοδίδακτος και με γούστα που πάνε από τύπους σαν τον πιτσιρικά που πόσταρα πιο πάνω μέχρι Sonic Youth και Gun Club.
Τώρα άμα εσένα, στους φίλους σου και στις γυναίκες αρέσει το παίξιμό σου και περνάς καλά συνέχισε όπως είσαι. Απλά μην περιμένεις να αρέσει και σε όλους.


ΥΓ: ξαναδιάβασε και ξανασκέψου την πρώτη πρόταση αυτού του post
ΥΓ2: ο Σπύρος που σου πρωτοαπάντησε, κάνοντας σου αρχικά μια ευγενική αλλά ειλικρινή κριτική, μπορεί να κάνει κατιτίς παραπάνω από το να κοπιάρει κορυφαίους κιθαρίστες.

57
Υπάρχουν δάσκαλοι και "δάσκαλοι" και υπάρχουν μαθητές και "μαθητές". Το τι θα παίξει ο καθένας, αν θα είναι παπαγάλος, αν θα έχει έμπνευση, αν θα είναι κουλός, αν θα είναι μουσικάρα εξαρτάται από το μυαλό του, τη δουλειά που θα ρίξει (είτε με δάσκαλο είτε χωρίς), τις εμπειρίες του, το πώς και τι ακούει κι ένα σωρό άλλα πράγματα. Μην τα τσουβαλιάζουμε όλα. Ένας καλός δάσκαλος θα σου δώσει τις βάσεις για να προχωρήσεις, θα σου μάθει τη γλώσσα να συνεννοείσαι με άλλους μουσικούς, θα σου δώσει τα ερεθίσματα να πας παραπέρα, θα σε μάθει να μαθαίνεις.


Δεν είναι κακό να τα πάρεις αυτά με άλλο τρόπο (βλέπε "αυτοδίδακτος") και όντως μπορεί και σε κάποιους ανθρώπους να τους ταιριάξει και καλύτερα. Αλλά είναι σημαντικό και για τον αυτοδίδακτο να έχει όντως διδαχτεί.


Προσωπικά δε με νοιάζει πώς έχει διδαχτεί ο καθένας και δε με νοιάζει αν θα ακούσω ένα αυτοδίδακτο ή έναν απόφοιτο καλού ωδείου. Με νοιάζει να ακούσω έναν καλό μουσικό.


Δείτε τον πιτσιρικά πιο κάτω (δείτε το video μέχρι τέλους). Είχε ταλέντο από παιδάκι αλλά ο Johny Hilland τον έκανε αεροπλάνο στα 17-18 του


https://www.youtube.com/watch?v=Ko0Uze4Vd3g

58
Μου έχει τύχει κι εμένα scratchy pot να του ρίξω spray και να γίνει χειρότερα (παρόμοια με αυτά που περιγράφεις, ίσως όχι τόσο δραματικά).
Το άλλαξα και δεν ασχολήθηκα άλλο.

59
Προφανώς! Δεν είπε κανείς να πάρεις όργανο των 100Ε και να περιμένεις τον ουρανό με τ'άστρα. Εγώ αναφέρθηκα σε "καλές" Squier ή Epiphone έχοντας στο μυαλό μου Classic Vibe και Tribute Plus επιπέδου όργανα.
Κατά κανόνα το ακριβότερο όργανο είναι και καλύτερο1. Το θέμα είναι ότι από ένα σημείο και πάνω δίνεις υπερβολικά περισσότερα για να πάρεις κάτι ανεπαίσθητα καλύτερο. Το ίδιο συμβαίνει και με τους ενισχυτές και με ένα σωρό άλλα πράγματα.
Άρα καλή ενημέρωση, πολλές δοκιμές, ιεράρχηση των αναγκών και αποφυγή ουτοπιών του τύπου "μπορεί να ακούγομαι λίγο κουλάδι αλλά άμα είχα τη στρατοκάστερ με το τίμιο ξύλο θα μεταμορφωνούμουν σε δεύτερο Hendrix"2


1: Υπάρχουν φυσικά και εξαιρέσεις: a) από τις πιο ωραίες μου κιθάρες ήταν μια Κορεάτικη Squier Τελεκάστερ που την είχα πάρει 80 λίρες Αγγλίας. Ελεεινό βάψιμο στο σώμα αλλά θεϊκό μπράτσο και αυθεντικότατος Tele ήχος. b) Ίσως από τις χειρότερες ταστοδουλειές που έχουν πέσει στα χέρια μου σε American Vintage Jazzmaster του διχίλιαρου


2: Σχετικό (κατά μία έννοια) από διαφήμιση του αγαπημένου μου DAW (Tracktion): "If your music sucks, it will still suck. But you'll make it a whole lot faster" ;D

60
Η απάντηση είναι εξαρτάται. Άλλες οι ανάγκες ενός που παίζει live (και το πού/πώς παίζει έχει σημασία), άλλες ενός που ηχογραφεί (κι εκεί υπάρχουν υποκατηγορίες ανάλογα πχ αν βολεύεται με amp sims ή θέλει να γράφει πραγματικούς ενισχυτές με μικρόφωνα) κι άλλες ενός που θέλει να παίζει στο σπίτι του και να κάνει το κέφι του.
Σε γενικές γραμμές πάντως θα έριχνα λίγο περισσότερο βάρος στον ενισχυτή.


- Μια κιθάρα, αν δεν έχει δομικά προβλήματα την αναβαθμίζεις πιο εύκολα (και ναι, πιστεύω πως τα ξύλα παίζουν κάποιο ρόλο αλλά είναι πάρα πολύ μικρή η συνεισφορά τους)
- Στον ενισχυτή είναι πιο δύσκολες οι αναβαθμίσεις εκτός αν μιλάμε για μεγάφωνο-λάμπες (αν είναι λαμπάτος). Αν μάλιστα είναι από τους μοντέρνους που είναι σαν Turbo-X μέσα, όχι για αναβάθμιση δε μιλάμε, ούτε για επισκευή καλά καλά.
-Μια καλή epiphone και μια τούμπανοLesPaul δε θα έχουν τρελές διαφορές (στον ήχο) πάνω σε Line 6 Spider ή Marshall MG τύπου ενισχυτές
-Αντιθέτως αν κρατήσεις την καλούτσικη Epi και κάνεις το Spider, Mesa Mark V, ε ... όσο να'ναι θα έχει διαφορά


Ωστόσο πρέπει να αναγνωρίσω ότι οι φτηνοί ενισχυτές έχουν βελτιωθεί πολύ και με ένα καλύτερο μεγάφωνο ίσως μπορείς να πάρεις αξιοπρεπέστατο αποτέλεσμα. Το ίδιο όμως ισχύει και στις κιθάρες.


Αν ήταν να ιεραρχήσω με βάση τη συνεισφορά στον ήχο θα έλεγα:


Σχεδιασμός ενισχυτή+Μεγάφωνο>Μαγνήτες>Γεωμετρία-κατασκευή κιθάρας (scale, θέση μαγνητών, γέφυρα, solid vs. hollow vs. semi-hollow body, saddles, είδος τάστων)>ξύλα
Επιπλέον, θεωρώ πως όσο πιο πολύ gain έχουμε τόσο λιγότερο ρόλο παίζουν τα χαρακτηριστικά της κιθάρας.


Προφανώς στο τελικό αποτέλεσμα παίζει ρόλο ο παίχτης, η ικανότητά του, το κέφι του και πώς αυτά τα επηρεάζει το όργανο που κρατάει στα χέρια του.


Τώρα το γιατί ακούγονται διαφορετικά η Les Paul από τη Strat και από την Tele υπάρχουν ένα σωρό διαφορές πριν πάμε στα μαόνια κλπ (άλλο scale, άλλοι μαγνήτες, άλλες γέφυρες, άλλη τοποθέτηση μαγνητών).


Για να τελειώσω εγώ θα προτιμούσα χίλες φορές μια καλή Squier ή Epiphone με έναν ωραίο λαμπάτο Fender/Marshall/Vox/Orange παρά μια Custom Shop πάνω σε φτηνό τρναζιστοράτο ή μοντελινγκ ενισχυτή.


61
και εχει και phantom power...αν παιζω με μονιτορ θα πιανει καλυτερα?


Δεν μας έχεις πει τι ακριβώς θέλεις να γράφεις. Αυτό το "[size=78%]αν παιζω με μονιτορ θα πιανει καλυτερα?" με μπέρδεψε τελείως.[/size]

62
και τροφοδοσία (Phantom Power) αν δεν απατώμαι ...   ::)
/Πέτροc  8)


Απατάσαι. Για την ακρίβεια πρέπει να αποφεύγεται.
Για τους ισχυρούς και καλούς προενισχυτές ωστόσο έχεις απόλυτο δίκιο (εκτός ίσως αν ηχογραφείς δυνατές πηγές πχ ενισχυτή ηλ. κιθάρας όπου μπορείς να κάνεις δουλειά και με λιγότερο gain αλλά πιο δυνατά τον ενισχυτή).




63
Έχω ηχογραφήσει (στο σαλόνι μου) με Shure Beta 57A και Μ-Audio Audiobuddy (ο φτηνότερος προενισχυτής της M-Audio) και M-Audio 2496 Audiophile κάρτα ήχου και τα αποτελέσματα ήταν πολύ καλά για τη φωνή και παραπάνω από ικανοποιητικά για ακουστική κιθάρα.
Αν ξεκινάς με καλές πηγές (καλές φωνές, καλές κιθάρες), έχεις σωστή τοποθέτηση των μικροφώνων (δεδομένου και του χώρου) και σωστό gain staging, μπορείς να πετύχεις πολύ καλά αποτελέσματα (εννοείται και με κατάλληλη επεξεργασία στη μίξη) με ταπεινότατο εξοπλισμό (εκτός αν οι προενισχυτές της Tascam σου είναι χάλια).


+1 σε αυτά που σου ανέφερε και ο Korgy

64
Μια χαρά το κομμάτι. Τίμιο rock, ωραία φωνητικά και τα "απλοϊκά" lead κολάνε ωραία στο στυλ. Τώρα για παραγωγή δεν μπορώ να σου πω και πολλά γιατί το άκουσα σε ηχειάκια PC (δε με χάλασε κάτι αλλά δεν το ψείρισα κι όλας).
Καλή συνέχεια.

65
Συναντήσεις / Απ: Summer live meeting 2016;
« στις: 09/05/16, 11:03 »
Κηρύττω την έναρξη των συζητήσεων για το φετεινό event.

Γιά πείτε...


Ε αφού την κηρύττεις, να προτείνω Hollywood (μη χαλάμε την παράδοση).

66
Η 72 είναι του Θοδωρή
Οι jazzmaster μαγνήτες είναι μονοί
Μαζεύομαι σιγά σιγά
Cu there

67
Μια μικρή υπενθύμιση για το σημερινό ...


Υποσημείωση για τους gearheads: moog sub phatty στα keyboards και VM Jazzmaster και thinline 72 στις κιθάρες, ρακιέρα με καλούδια στο μπάσο και υβριδικά τύμπανα (+ κάμποσα vintage laptops  ;D ).


Λογικά ξεκινάμε κατά τις 10:30 εμείς και μετά οι LoKruz.

68
Χάλιαααα, θα έρθω!


Κλείνω τραπεζάκι με ουίσκια, ξηροκάρπια και τα σχετικά;

69

Παίζουμε (part time astronauts) αυτή την Παρασκευή 1/4/16 στο Boiler στο Μοναστηράκι, Βλαχάβα 9.
Ανανεωμένοι με 2 νέα μέλη (μπάσο, ντραμς) + νέο υλικό.Όποιος αντέχει ξαναέρχεται. Όποιος δεν έχει ξαναέρθει δεν ξέρει τι χάνει. ;D


Μαζί μας και οι φίλοι και εξαιρετικοί LOKRUZ.

Το όλο κόλπο θα ξεκινήσει κάπου μετά τις 10.

Πάρτε και το event
https://www.facebook.com/events/826893740788247/

70
Έχω εμπειρία, μόνο με PC, από το 1993 περίπου. Έχω δουλέψει με Cakewalk-Sonar, Cubase, Reason, Ableton Live, Tracktion και Reaper.

Σε ευκολία χρήσης, ταχύτητα στο να περνάς από ιδέες σε τελειωμένα κομάτια, interface κλπ, τίποτα δεν αγγίζει το Tracktion. Δυστυχώς μέχρι την έκδοση που δούλευα (v3) δεν ήταν το πιο efficient σε CPU χρήση και είχε κάποια προβληματάκια σταθερότητας (όχι σπουδαία). Ακούω ότι έχει βελτιωθεί πάρα πολύ σε όλους τους τομείς χωρίς να θυσιάζει τα βασικά του χαρακτηριστικά.

Σε  CPU efficiency και παραμετροποίηση το Reaper είναι καταπληκτικό αλλά είναι (στην αρχική του μορφή) παραφορτωμένο σε menus-submenus-right click menus και πάει λέγοντας. Αν έχεις υπομονή να το παραμετροποιήσεις στα γούστα σου πετάει.

Με τις τιμές των tracktion και reaper δε βλέπω λόγο να πας κάπου αλλού (εκτός αν θες mac/Logic) ή σε σπασμένα.
To tracktion 4 είναι δωρεάν και είναι πληρέστατο. Το reaper έχει απίστευτα γεναιόδωρη τιμολογιακή πολιτική.

Γενικά μεγαλύτερη σημασία έχει το "know your tools" παρά το "tool". A, και φυσικά το να έχεις αξιοπρεπές hardware και να ξέρεις να το ρυθμίσεις.

http://tracktion.com
http://reaper.fm

71
Άντε να παίζεις σε ανοιχτό stage και να φυσάει ...




Υ.Γ. Είναι true bypass;  ;D

72
Κι εγώ με TAD 6L6 είχα πολύ κακή εμπειρία (και ως προς αξιοπιστία και ως προς ήχο). Μπορεί όμως και να είχαν πρόβλημα οι συγκεκριμένες.

73
Όντως φαρμακείο ο Θωμάς. Για την κουβέντα απλώς, αναφέρω ότι σε EL84 δε νομίζω να έχω βάλει τίποτα άλλο πλην από JJ και δεν είχα κανένα πρόβλημα ποτέ. Ωραία ακούγονταν στον Bravo μου τον παλιό, ωραία και στο MOFO και 'σπάνε' και πολύ ωραία όταν τις ζορίσεις.

74
Αξίζουν τα παραπάνω (περίπου διπλά) λεφτά σε σχέση με τις κλασικές JJ;
Βάλε κάποιο link να δω τι έχεις στο μυαλό σου..



http://www.tube-town.net/ttstore/Tubes/JJ-Electronic/JJ-EL84-6BQ5-Red-Label-TT-XMatching::113.html

75
Αν πάρεις TAD, πάρε τις STR είναι καλές: http://www.thomann.de/gr/tad_rt872_roehre_el84_str_paar.htm?ref=search_rslt_EL84_198429_2



Αξίζουν τα παραπάνω (περίπου διπλά) λεφτά σε σχέση με τις κλασικές JJ;

Σελίδες: 1 2 [3] 4 5 6 ... 55