Σελίδες:
  • #1 από Pontifikas στις 15 Apr 2004
  • Ρε παιδιά.Έχω ένα πρόβλημα.Αντιγράφοντας έναν φίλο μου(αρχάριος και αυτός), απέκτησα το χούι να παίζω στην ηλεκτρική με το δεξί μου να αναπαύεται στον καβαλάρη.Κατάφερα έτσι να παίζω πολύ πιο γρήγορα και στην ίδια χορδή αλλά και να κάνω πιο γρήγορες εναλλαγές μεταξύ των χορδών.
    Αλλά ο τόνος ακούγεται πιό ψηλός(λογικό) και αναρωτιέμαι μήπως είναι λάθος.
    Να το αλλάξω ή όχι?Παίζει κανείς άλλος έτσι?
  • #2 από psomas στις 15 Apr 2004
  • η αλήθεια είναι ότι από πλευράς τεχνικής δεν είναι ότι καλύτερο. Αλλά αν σε βολεύει και μπορείς και παίζεις γρήγορα γιατί όχι; ;)
  • #3 από arismanouras στις 15 Apr 2004
  • Η αλήθεια φίλε μου είναι ότι την εν λόγω τεχνική τη χρησιμοποιούν κυρίως οι μπουζουκίστες (word by Thanasis Polikandriotis all rights reserved  :)). Αυτό δεν είναι απαραίτητα κακό γιατί ο καθένας πρέπει να παίζει όπως τον βολεύει. Το θέμα είναι αν εσένα σ' αρέσει ο ήχος που βγάζει η κιθάρα με αυτή την τεχνική. Άρα πρέπει να μας πείς περίπου τι κομμάτια παίζεις στην κιθάρα. Επίσης μην ξεχνάς ότι μπορεί με τον καιρό να θέλεις να ασχοληθείς κάποιες τεχνικές όπως το arpeggio και το sweap picking που δεν θα σε βοηθήσει η τεχνική που χρησιμοποιείς τώρα. Είναι βέβαια ότι πρέπει για ρυθμικές κιθάρες και κυρίως για "σκαφτες" super sludge powerchords.
  • #4 από Lightstringer στις 15 Apr 2004
  • Ολα τα μεγαθηρια φιλε μου στο χωρο της κιθαρας...ετσι παιζουν...Ειναι ο πιο σωστος τροπος για να παιξεις γρηγορα και να εχεις γρηγορη προσβαση σε ολες τις χορδες (αν καταλαβα καλα τι κανεις)..Μην ακους κανεναν - keep going!
  • #5 από Pontifikas στις 15 Apr 2004
  • Μου δίνεις χαρά sad..Για να εξηγήσω, το χέρι μου ακουμπάει ελαφρά στον καβαλάρη, οπότε αν η διάταξη των μαγνητών μου είναι αυτή:
    |:Μαγνήτης
    #:Καβαλάρης
                                  |   |    ||#
    εγώ δεν βαράω πια εδώ^

          |   |    ||#
    αλλά εδώ^

    Επειδή είναι χαμηλά,το πλάτος ταλάντωσης της χορδής είναι μικρότερο και κατ'επέκταση,όταν χτυπάω την ίδια χορδή, η πένα κινείται πιο γρήγορα.
  • #6 από H4RRY στις 15 Apr 2004
  • Κοιτα,δεν αλλαζει και τοσο πολυ η χροια της φωνης αν παιζεις εκει που παιζεις!Κ εγω το ιδιο κανω!Το μονο προβλημα φιλε μου το ειχα οταν πηγα να παιξω σε κιθαρα με Floyd Rose!επαθα μεγαλη νιλα γιατι ειχα συνηθισει να ακουμπαω καπως "βαρια" το χερι μου στον καβαλαρη,και επειδη το ΦΡ ειναι πιο ευαισθητο,αλλαζα τον τονο της χορδης...  :-\ Ενας αλλος τροπος πιο ευκολος κ χωρις να ακουμπας σε καβαλαρηδες,ειναι να στηριζεις το χερι σου ακουμπωντας τα 2 τελευταια σου δαχτυλα στο σωμα τις κιθαρας,κατω απ τους μαγνητες!..Ετσι εχεις μια σχετικη σταθεροτητα ενω εισαι στην σωστη αποσταση απο τον καβαλαρη...
  • #7 από Panos1984 στις 15 Apr 2004
  • καλυτερα μην ακουμπας κανενα δακτυλο στο σωμα της κιθαρας. το χερι πρεπει να ειναι λιγο μαζεμενο σαν να κρατας κατι (μια πενα ισως). εκει που κτυπας... καλα κτυπας. οταν πεζεις σε μια ή δυο χορδες ακουμπα το χερι σου στο καβαλαρη. οταν θες να κανεις μεγαλυτερα ανοιγματα το χερι σου πρεπει να ειναι πιο πολυ στον αερα (float) ακομα και να μην ακουμπαει καθολου καλυτερα. αν κατσεις και δεις τους μεγαλους κιθαριστες πως παιζουν... δεν θα βγαλεις συμπερασμα. ο καθενα οπως τον βολευει παιζει.. (ο Petrucci ειναι ενα καλο μοντελο παντως τεχνικης).
    αυτα απο εμενα. το πως σε βολευει να παιζεις ειναι μονο θεμα δικο σου
    ελπιζω να βοηθησα...
  • #8 από Pontifikas στις 15 Apr 2004
  • O Petrucci έχω ακούσει ότι ακουμπάει το μικρό του δάκτυλο μόνο στην κιθάρα.
    Anyway.Αυτό που ήθελα να ακούσω το άκουσα :D.
    Εφ' όσον είναι θέμα βολεύματος...συνεχίζω έτσι ;) Ευχαριστώ παίδες :)
  • #9 από Panos1984 στις 16 Apr 2004
  • οταν παιζεις γραμμες δεν υπαρχει προβλημα με το να ακουμπας το μικρο δακτυλο στο σωμα για ισορροπια. αν ομως πας να κανεις κανα string skipping η αρπισματα θα σε δυσκολεψει αυτο.
    καλη συνεχεια
    ο petrucci πραγματι ακουμπαει τo μικρο δακτυλο (τουλαχιστον οταν παιζει κλιμακες κλπ σιγουρα) αλλα...κανεις δεν ειναι τελειως...
    δεν υπαρχει λαθος αν σε βολευει και μπορεις να παιξεις ανετα και καλα
    τα λεμε
  • #10 από Μιχάλης στις 16 Apr 2004
  •  Kι εγω ετσι ακριβως παιζω, εκτος βεβαια αν παιζω ανοιχτες συγχορδιες.. Τωρα μου ειναι αδυνατον να παιξω σολο χωρις να ακουμπω το δεξι μου χερι στον καβαλαρη.. Συνηθισα να το τοποθετω με τροπο που οι τρεις πρωτες χορδες μι-λα-ρε να ειναι palm muted ενω οι αλλες οχι. Τελος παντως απλα παιζε οπως σε βολευει, ο καθενας παιζει με δικο του τροπο.
  • #11 από arismanouras στις 17 Apr 2004
  • Ολα τα μεγαθηρια φιλε μου στο χωρο της κιθαρας...ετσι παιζουν
    Κι εγώ έτσι παίζω  ;D
  • #12 από ερεβος στις 17 Apr 2004
  • Ολα τα μεγαθηρια φιλε μου στο χωρο της κιθαρας...ετσι παιζουν
    Κι εγώ έτσι παίζω  ;D

    Όπως κι εγω... ;D :P :P
  • #13 από twist 1N my Sobriety στις 24 May 2004
  • νομιζω πως αυτος ο τροπος εχει καθιερωθει ως ο στανταρ στο χωρο του metal (βοηθαει πολυ για palm mute και αρμονικες). παιζω περιπου 7 χρονια ηλ. κιθαρα και δεν εχω βρει πιο βολικη και χρησιμη τοποθεσια του δεξιου χεριου καθως με αυτο τον τροπο "πετυχαινεις" πιο ευκολα τις χορδες και ξεκουραζεις το χερι σου. εχω παιξει και με τους 2 τυπους floyd rose (νομιζω λεγονται high και low profile) και οντως στην αρχη είχα καποιο προβλημα, μονο με το high profile, αλλα στην πορεια διορθωθηκε.
    οσο για τον ηχο πιστευω πως σε εκεινο το σημειο, η κιθαρα βγαζει την απαιτουμενη βρωμια που ψαχνει απεγνωσμενα ο μεσος χρηστης ηλ. κιθαρας 8).

    btw, κι εγω ετσι παίζω
  • #14 από ΠΑΝΜΕΓΙΣΤΟΣ - EOSFORUM - SOTRIANI - στις 25 Jun 2004
  •     ...αυτο στην κλασικη κιθαρα λεγεται metallico και οσο πιο μακρυα απο τον καβαλαρη παιζεις λεγεται dolce (γλυκος) ειναι τεχνικη εκφρασης μιας μελωδιας με τους παραπανω τροπους! Σε πολλα κομματια κλασικης κιθαρας θα το συναντησετε, οπως πχ το legatto, marcatto, stacatto κλπ! Που εχουν "εκφραστικο" χαρακτηρα!
  • #15 από Καρχαρίας στις 09 Jul 2004
  • Εγώ παίζω έχοντας το μικρό δαχτυλάκι να ακουμπάει πάνω στο σκάφος, κάπου ανάμεσα από τους μαγνήτες (ηλεκτρική) ή δεξιά προς τα κάτω στην τρύπα (ακουστική). Με βολέυει πάρα πολύ διότι σταθεροποιήτε το χέρι και μπορώ να αναπτήξω μεγάλη ταχύτητα 8)
    Αυτό όμως όχι σε όλα τα στυλ παιξήματος.
  • #16 από ΠΑΝΜΕΓΙΣΤΟΣ - EOSFORUM - SOTRIANI - στις 10 Jul 2004
  •     ...χωρις να ειναι σωστη η τεχνικη αυτη, βολευει πολυ ομολογουμενως!
  • #17 από Καρχαρίας στις 12 Jul 2004
  • Ναι το ξέρω.. βλέπω από άλλους κιθαρίστες ότι το χέρι τους δεν ακουμπάει κάπου, αιωρήτε! Προσπάθησα να το κάνω και εγώ αλλά δεν μπορώ να στεριώσω νότα!
    Τέλος πάντων δοκιμάζω αργά αργά να το ξεμάθω αυτό.
  • #18 από ΠΑΝΜΕΓΙΣΤΟΣ - EOSFORUM - SOTRIANI - στις 12 Jul 2004
  •    μη γελασεις, αλλα εμενα ο δασκαλος μου εβαζε 1 πορτοκαλι αναμεσα στον καρπο και στην κιθαρα ωστε το χερι να περνει σωστη κλιση! Αμα βρω καμια φωτο στο νετ θα σου βαλω λινκ!
  • #19 από Καρχαρίας στις 12 Jul 2004
  • Πορτοκάλι? Που ακριβώς το έβαζε? Ποιό πάνω από τον καρπό και στο πάνω μέρος τις κιθάρας? Έχω δει και από άλλους να βάζουν εκεί ένα "εμπόδιο" αλλά πορτοκάλι ποτε!  ;D Έξυπνο και πρακτικό! Αν πεινάσεις πέρνεις και τις βιταμίνες σου!
  • #20 από ΠΑΝΜΕΓΙΣΤΟΣ - EOSFORUM - SOTRIANI - στις 12 Jul 2004
  •    χαχαχα! Ρε μη κοροιδευεις! εκει που "σπαει" ο καρπος!
  • #21 από Καρχαρίας στις 13 Jul 2004
  • Μα δεν σε κοροϊδεύω... (πέρα από την πλάκα για τις βιταμίνες) και εγώ για το ίδιο πράγμα μιλάω. Τώρα δεν θυμάμε αν είναι ακριβώς στον καρπό ή λίγο ποιο πάνω (εγώ έτσι το θυμάμε) αλλά έχω δει και από άλλους να το κάνουν σαν άσκηση αυτό. Δεν το θεωρώ παράξενο, ίσα ίσα θεωρώ πρακτική και έξυπνη την χρήση με το πορτοκάλι!!! ;) ;D
  • #22 από D@ve Murray στις 13 Jul 2004
  • Παντως για αυτους του ''κομπογιαννιτικους'' τροπους  για να μθεις σωστα πραγματα τους εχω ακουσει και εγω...οπως να δενεις δαχτυλα για να κρατας το χερι κλειστο σαν γροθια οταν παιζεις...τπ δεξι...και αλλα τετοια...
  • #23 από ΠΑΝΜΕΓΙΣΤΟΣ - EOSFORUM - SOTRIANI - στις 22 Jul 2004
  •    το κολπο με το "κατοσταρικο" στον αντιχειρα το ξερεις ομως?
  • #24 από leftezi στις 22 Jul 2004
  •   Αν παίζεις μόνο σόλο, όλα καλά. Πιστεύω οποιαδήποτε τεχνική είναι θέμα προσωπικού γούστου και το πώς τα καταφέρνει ο καθένας καλύτερα.
      Τα δύσκολα έρχονται όταν πρέπει να παίζεις και ρυθμό αλλά και γεμίσματα με σόλο ενδιάμεσα (πχ. το λαϊκό μπασοκίθαρο). Τότε εκεί που το χέρι αιωρείται άνετα κι ωραία στο ρυθμό, ξαφνικά πρέπει να αλλάξει όλη τη στάση του (ακούμπισμα καρπού στον καβαλάρη, αλλαγή γωνίας, σωστή θέση - ή ακούμπισμα δακτύλων στο καπάκι) για να κάνεις ένα γέμισμα σόλο. Αυτό είναι δύσκολο να γίνει πολύ γρήγορα. :P
      Μπορείς να κάνεις σχετικά μέτριας ταχύτητας "γεμίσματα" με το χέρι αιωρούμενο και την πένα με χτυπήματα μόνο προς τα κάτω, εκεί δεν υπάρχει πρόβλημα. Το πρόβλημα εμφανίζεται όταν (ενώ παίζεις ρυθμό) χρειάζεται ενδιάμεσα ένα γρήγορο σολάκι, οπότε θέλει πένα πάνω - κάτω. :P
      Ε! Αυτό το πάνω κάτω της πένας (σόλο) με το χέρι στον αέρα είναι μεγάλη υπόθεση.  ??? Πιστεύω αυτοί που το καταφέρνουν αυτό έχουν περισσότερες δυνατότητες για "σύνθετες" καταστάσεις σαν την παραπάνω που βέβαια μπορείς να τις συναντήσεις σε όλα τα είδη της μουσικής. :-\

      Δοκιμάστε να παίξετε έναν ελεύθερο ρυθμό και ξαφνικά να σολάρετε στα ενδιάμεσα  ??? (πένα πάνω-κάτω) για να καταλάβετε τι εννοώ.
  • #25 από Καρχαρίας στις 22 Jul 2004
  •   το κολπο με το "κατοσταρικο" στον αντιχειρα το ξερεις ομως?
    Κατοστάρικο??? Τι είναι αυτό? Εννοείς εκατό €??  ;D ;D ;D ;D
    Χεχεχεχε.
    Για πες το...
Σελίδες: