Σελίδες:
  • #1 από manosscheto στις 20 Jun 2013
  • [size=78%]
    Μια καινούργια επιχείρηση “ξεφύτρωσε” στο χώρο της φωτογραφίας και του κινηματογράφου και, παρά την κρίση κοιτάει “πάνω”!

    Η UP Productions είναι περισσότερο μία ομάδα, και όχι μια εταιρία, που “ψάχνει” και “ψάχνεται” συνεχώς στην τέχνη.

    Στα πλαίσια των προωθητικών της ενεργειών η UP διοργανώνει σειρά διαγωνισμών με πολλά δώρα.
    Αυτό το μήνα:


    UP- αιχτος Διαγωνισμός στο facebook (που αφορά τραγουδιστές, συγκροτήματα και μουσικούς γενικότερα)
    Ο πρώτος νικητής κερδίζει την παραγωγή ενός videoclip για ένα από τα κομμάτια του, που εκείνος θα επιλέξει.Ο δεύτερος νικητής κερδίζει μια επαγγελματική φωτογράφιση για την προώθηση της δουλειά του.Ο τρίτος νικητής κερδίζει την κάλυψη (φωτογραφία και video) ενός μουσικού live του.
    Όλοι οι νικητές κερδίζουν επιπλέον από μια συνέντευξη στη ραδιοφωνική εκπομπή On The Rocks.
     Όλοι, ανεξαιρέτως, όσοι πάρουν μέρος στο διαγωνισμό κερδίζουν εκπτώσεις από 10-75% σε όλες τις υπηρεσίες της UP Productions.
    Για το πως θα πάρεις μέρος πάτα εδώ. [/size][/font][/font][/size]
  • #2 από zeoy στις 20 Jun 2013
  • Αυτό το πράμα που πρέπει α) να έχω facebook και β) να σε κάνω και like (ότι μ'αρέσεις δηλαδή χωρίς να σε ξέρω καν) για να πάρω μέρος σε ένα διαγωνισμό, δεν το καταλαβαίνω.


    Θα μου πεις "μην παίρνεις ρε φίλε μέρος και σκασίλα μας" και ίσως να έχεις και δίκιο.


    Προσωπικά το βρίσκω γελοίο να "αγοράζεις" like με αυτό τον τρόπο και μου θυμίζει τον τρόπο που βγαίνουν οι πλατινένιοι δίσκοι των μπουζουκογαβγαβκαλλιτεχνών μας.


    Κατά τα άλλα καλώς ήρθατε και καλές δουλειές (ειλικρινά)  8)
  • #3 από manosscheto στις 20 Jun 2013
  • Μωρέ ούτε και γω πολυ-συμφωνώ αλλά ο διαφημιστής μου επιμένει πως έχει δίκιο!  :P

    Τώρα στην κρίση του καθένα είναι το τι θέλει να κάνει!  :)

    Καλώς σας βρήκαμε και ευχαριστούμε πολύ  :D
  • #4 από Lo.Lee.Ta στις 20 Jun 2013
  • Zeoy, ο manosscheto είπε τη κατάλληλη λέξη, διαφημιστής. Όσο και αν σου φαίνεται περίεργο, μεγάλες, γνωστές επιχειρήσεις, βιομηχανίες, ποντάρουν, ελέγχουν, προμοτάρουν τα προιόντα τους από το facebook και όχι μόνο, αλλά ότι έχει να κάνει με τα social media. Όσο για τα Like, όσο περίεργο κι αν σου φαίνεται, ένας άνθρωπος που ασχολείται επαγγελματικά με αυτά, τρέχουν μαθηματικές, στατιστικές φόρμουλες ξωπίσω τους και υπάρχουν προγράμματα που τα αναλύουν. Μάλιστα είναι ένα από τα επαγγέλματα που έχουν πέραση αυτή τη στιγμή και θα έχουν και στο μέλλον. Παίζει μπόλικο χρήμα πίσω από αυτά τα Like. Πρόσφατα μαν τα έμαθα, είδα και εγώ αυτά που σου λέω.
  • #5 από zeoy στις 20 Jun 2013
  • Μωρέ ούτε και γω πολυ-συμφωνώ αλλά ο διαφημιστής μου επιμένει πως έχει δίκιο!  :P

    Τώρα στην κρίση του καθένα είναι το τι θέλει να κάνει!  :)

    Καλώς σας βρήκαμε και ευχαριστούμε πολύ  :D


    Χαίρομαι πολύ για τον τρόπο που δέχτηκες την κριτική μου. Καταλαβαίνω πολύ καλά πώς λειτουργούν αυτά τα πράγματα και δε με παραξενεύει καθόλου (απευθύνομαι και στο χοληδόχο). Στον υπολογιστή δουλεύω όλη μέρα και η στατιστική και οι μαθηματικές φόρμουλες είναι εργαλεία της δουλειάς μου αλλά σε τελείως διαφορετικό χώρο. Παρολαυτά δεν παύει να με ενοχλεί το να μετράμε τα πάντα σε "likes" και "friends" στο facebook (σκέψου το πραγματικό νόημα αυτών των λέξεων και πόσο διαστρεβλώνονται αν τις σκεφτούμαι στο πλαίσιο του fb).


    Εύχομαι να μείνεις, να γνωριστούμε καλύτερα και να δούμε και δείγματα της δουλειάς σου ;)
  • #6 από Μητσάκος στις 20 Jun 2013
  • Eμένα δε με χαλάνε καθόλου κάτι τέτοιοι διαγωνισμοί...  :P

    Κανονίστε, είμεθα άφραγκοι και θέλουμε βίντεο κλιπ! ;D
  • #7 από adr1anos στις 20 Jun 2013
  • Αυτή η Like-o-λαγνεία που συνδέεται απόλυτα με το marketing έχει εκφυλίσει παντελώς την έννοια του like, και όταν likes εξαγοράζονται με κάθε αντίτιμο δεν απέχει πολύ από τις κοινοβουλευτικές ψήφους όταν επίσης εξαγοράζονται με κάθε αντίτιμο. Με κάθε like που δίνουμε αλλά δεν πιστεύουμε, εκποιούμε ένα μέρος από την προσωπική μας αξιοπρέπεια και ακεραιότητα.

    Επίσης μου προκαλεί μεγάλη θλίψη το πόσο μοναξιά και αποξένωση αισθανόμαστε μέσα στην μοντέρνα κοινωνία της δικτύωσης και των πολλαπλών τρόπων επικοινωνίας, όπου άτομα με χιλιάδες likes και εκατοντάδες ιδεατούς φίλους, είναι στην πράξη πνιγμένα στην απομόνωση τους και στην συνεχή πίεση της προβολής ενός προσωπείου δηθεν δημοφιλείας, με σκοπό πάλι την Like-o-αλιεία χωρίς τέλος.
  • #8 από Μητσάκος στις 20 Jun 2013
  • Χαλάρωσε λίγο Αδριανέ, το χάσμα μεταξύ ιδιοτελούς εξαγοράς like και συνειδήσεων είναι μεγαλύτερο κι από το Grand Canyon... Μελαγχολική διάθεση διακρίνω!  ;D

    Καλώς ή κακώς, μια ΑΦΡΑΓΚΗ μπάντα θα την αδράξει την ευκαιρία να προβάλλει τη δουλειά της με τέτοιο τρόπο, διότι πολύ απλά δεν έχει εναλλακτικές.
  • #9 από elrich στις 21 Jun 2013
  • Επίσης μου προκαλεί μεγάλη θλίψη το πόσο μοναξιά και αποξένωση αισθανόμαστε μέσα στην μοντέρνα κοινωνία της δικτύωσης και των πολλαπλών τρόπων επικοινωνίας, όπου άτομα με χιλιάδες likes και εκατοντάδες ιδεατούς φίλους, είναι στην πράξη πνιγμένα στην απομόνωση τους και στην συνεχή πίεση της προβολής ενός προσωπείου δηθεν δημοφιλείας, με σκοπό πάλι την Like-o-αλιεία χωρίς τέλος.

    Ε, γι αυτό ελάτε με τη μπάντα στο summer meeting να φτουρήσουν τα ένσημα στο forum!  ;D
    Προσωπικά, έχω γνωρίσει πολλούς και καλούς φίλους που ήταν μέχρι κάποια στιγμή μόνο ιδεατοί.
  • #10 από zeoy στις 21 Jun 2013
  • Επίσης μου προκαλεί μεγάλη θλίψη το πόσο μοναξιά και αποξένωση αισθανόμαστε μέσα στην μοντέρνα κοινωνία της δικτύωσης και των πολλαπλών τρόπων επικοινωνίας, όπου άτομα με χιλιάδες likes και εκατοντάδες ιδεατούς φίλους, είναι στην πράξη πνιγμένα στην απομόνωση τους και στην συνεχή πίεση της προβολής ενός προσωπείου δηθεν δημοφιλείας, με σκοπό πάλι την Like-o-αλιεία χωρίς τέλος.

    Ε, γι αυτό ελάτε με τη μπάντα στο summer meeting να φτουρήσουν τα ένσημα στο forum!  ;D
    Προσωπικά, έχω γνωρίσει πολλούς και καλούς φίλους που ήταν μέχρι κάποια στιγμή μόνο ιδεατοί.


    αυτό ξαναπέστο (ή +1 όπως λέμε πλέον ;D )
    την προηγούμενη φορά είχαμε περάσει πολύ ωραία. Ακόμα θυμάμαι αυτό το "με σκότωσε γιατί την αγαπούσα" με τα reverb να αγγίζουν επίπεδα missirlou ;D
  • #11 από Απόλλων στις 21 Jun 2013
  • Χαλάρωσε λίγο Αδριανέ, το χάσμα μεταξύ ιδιοτελούς εξαγοράς like και συνειδήσεων είναι μεγαλύτερο κι από το Grand Canyon... Μελαγχολική διάθεση διακρίνω!  ;D

    Αν και ίσως αυτό να μην είναι το καταλληλότερο βήμα για μια τέτοια συζήτηση, νoμίζω ότι ο Αδριανός έχει κάποιο δίκιο. Σε τελική ανάλυση υπάρχει μια υποκρισία και μια ιδιοτέλεια που διακρίνεται πίσω από αυτές τις ενέργειες. Όχι ότι περίμενα κάτι πιο ουσιαστικό και αληθινό από το facebook και τα άλλα παρόμοια social networks. Πάντως από ηθικής άποψης αυτές οι κινήσεις εξαγοράς (likes, ψήφων, συνειδήσεων) δεν έχουν μεγάλη διαφορά, όπως ακριβώς (από ηθικής άποψης πάντα) είναι το ίδιο επίμομφο να σκοτώσεις έναν άνθρωπο με το να σκοτώσεις 100 ή 1000.


    Παράθεση
    Καλώς ή κακώς, μια ΑΦΡΑΓΚΗ μπάντα θα την αδράξει την ευκαιρία να προβάλλει τη δουλειά της με τέτοιο τρόπο, διότι πολύ απλά δεν έχει εναλλακτικές.

    Αυτό ακριβώς λέμε. Και κατά τη γνώμη μου κακώς... πολύ κακώς...
  • #12 από Βραζίλης στις 21 Jun 2013
  • Τα κοινωνικά δίκτυα παίζουν μεγάλο ρόλο στην προώθηση εταιριών και προϊόντων, και καλά κάνουν. Είναι ο καλύτερος τρόπος προήθησης γιατί τα άτομα που θα πατήσουν "Μου αρέσει" είναι αυτά που ενδιαφέρονται για την εταιρία ή το προϊόν, είναι ακριβώς το target group της εταιρίας. Δεν τίθεται θέμα αξιοπρέπειας όταν δηλώνεις ενδιαφέρον για κάτι, έστω κι αν είναι μέσω μιας προσφοράς ή διαγωνισμού. Το ίδιο γίνεται και όταν δηλώνεις το email σου και γράφεσαι στο newsletter, ή το τηλέφωνό σου όπου θα λαμβάνεις sms ή τηλ.

    Ας μην συνεχίσουμε εκτός θέματος (το οποίο είναι ο διαγωνισμός)
Σελίδες: