Σελίδες:
  • #1 από lavigne στις 24 Oct 2005
  • Για σας παιδιά. Θα ήθελα να ρωτήσω αν υπάρχει κάποιο βιβλίο που να ασχολειται με την θεωρία της μουσικής και να περειέχει τα πάντα μέσα όσων αφορά την θεωρία; Δεν γνωρίζω αν υπάρχει ανάλογα με το όργανο που παίζεις ανάλογο βιβλίο θεωρίας
    Προεραιτικά ασχολούμε με κλασική κιθάρα
  • #2 από Λιάκος στις 24 Oct 2005
  • αμα εχει κανείς τπτ στο Pc ας το ανεβάσει plz
  • #3 από Conviction στις 24 Oct 2005
  • Ψάξε στο κιθάρα, υπάρχουν πολλά άρθρα για τη θεωρία, κλίμακες, κλπ.
  • #4 από freemind στις 24 Oct 2005
  • Αμαραντος Αμαραντιδης
    Το τονικο μουσικο συστημα ( ή αλλιως τομος 1 )
    Εκδοσεις Νακας..
    Δεν θα χρειαστεις κατι παραπανω απο αυτο!
  • #5 από priestjim στις 25 Oct 2005
  • Αμαραντος Αμαραντιδης
    Το τονικο μουσικο συστημα ( ή αλλιως τομος 1 )
    Εκδοσεις Νακας..
    Δεν θα χρειαστεις κατι παραπανω απο αυτο!

    Θεϊκό κι απίστευτο! Υπερπλήρες και κατατοπιστικότατο. Το διαβάζω αυτό τον καιρό (από μόνος μου). Σίγουρα δε θα σου φτάσει πάρε και τον τόμο 2 (Αρμονία) για να έχεις μια πλήρη εικόνα...
  • #6 από ερεβος στις 25 Oct 2005
  • Αμαραντος Αμαραντιδης
    Το τονικο μουσικο συστημα ( ή αλλιως τομος 1 )
    Εκδοσεις Νακας..
    Δεν θα χρειαστεις κατι παραπανω απο αυτο!

    Οντως κορυφαιο και πολυ καλογραμμενο και κατανοητο για τον αρχαριο....Εμενα μ εχει βοηθησει σε πολυ μεγαλο βαθμο....
  • #7 από Ozz στις 25 Oct 2005
  • Υπάρχουν πολλά βιβλία τα οποία είναι πλήρη. Βασικά αυτό που θα ήθελα εγώ να ρωτήσω είναι αν η προσέγγιση του συγκεκριμένου είναι εκπαιδευτική και αν προσφέρεται για αυτοδιδασκαλία (λυμένα παραδείγματα με επεξηγήσεις κλπ).
  • #8 από freemind στις 25 Oct 2005
  • Προκειται για ενα βιβλιο που θα σε ξεκινησει απο το "αγκου" και θα σε φτασει στο master της θεωριας. Εχει παραδειγματα σε καθε περιπτωση, και πιστευω οτι θα σου φανει τρομερα χρησιμο για αυτοδιδασκαλια. Στα περισσοτερα ιδιωτικα ωδεια, το χρησιμοποιουν ως Ευαγγελιο ( ακραια παρομοιωση, αλλα ελπιζω να εγινε κατανοητο ποσο χρησιμο το θεωρουν )
  • #9 από lavigne στις 29 Oct 2005
  • πόσο κοστίζει το βιβλίο αυτο και θα το βρώ σε οποιοδήποτε μαγαζί μουσικής;
  • #10 από freemind στις 29 Oct 2005
  • πόσο κοστίζει το βιβλίο αυτο και θα το βρώ σε οποιοδήποτε μαγαζί μουσικής;
    Σε οποιοδηποτε μαγαζι θα το βρεις. Τιμες, δεν γνωριζω, γιατι το εχω παρει πολυ καιρο τωρα!
  • #11 από morello στις 31 Oct 2005
  • tha pao na to tsimpiso kai go m fenete giati exo psiloskouriasi se auta kai ta exo psiloksexasi...pane tora 3-4 xronia pou ta kana sto odeio...
  • #12 από Jose στις 31 Oct 2005
  • Από Νάκα, 16 ευρώ ο πρώτος τόμος, 23 ο δεύτερος
  • #13 από APX στις 08 Nov 2005
  • Ασχολουμαι ερασιτεχνικα με κιθαρα μερικα χρονια αλλα δεν εχω διαβαση πολλα περι θεωριας με αποτελεσμα να μην μπορω να "ξεκολησω" απο το γνωστο καθημερινο ακουσμα. Επειδη σιγουρα θα ηθελα να βελτιωσο το παιξιμο μου  πιστευετε οτι αυτο το βιβλιο θα βοηθηση.
  • #14 από Andreoulis στις 08 Nov 2005
  • Γ. Φακανάς: "Οι κλίμακες της συγχρονης μουσικής", εκδόσεις Σύγχρονη μουσική

    Έχει και συμπυκνωμένη θεωρία σε 15 σελίδες, πολύ καλό εργαλείο.
  • #15 από Holy Diver στις 11 Nov 2005
  • Για πιο jazz φάσεις δοκιμάστε το "Μουσική Θεωρία" του Κώστα Μπαλταζάνη.
  • #16 από blue_jazz στις 17 Nov 2005
  • Υπάρχει κανείς εδώ που να έμαθε θεωρία και, κυρίως, αρμονία μόνος του μέσα από τα βιβλία του Αμαραντίδη; Και εγώ το δεύτερο τόμο του χρησιμοποιώ για την αρμονία μου αλλά δεν νομίζω να κατάφερνα και πολλά μόνος μου. Επιπλέον χρειάζεσαι κάποιον να σου εξηγήσει τι πρέπει να προσέξεις περισσότερο και τι όχι. Ειδικά στα βιβλία αρμονίας, υπάρχουν εκδόσεις όπου έχουν κανόνες οι οποίοι δεν ισχύουν αλλά παρατηρούνται σε λίγα έργα συνθετών τονικού συστήματος, ή παραλίπουν βασικές αρχές. Το κακό με τους "λάθος" κανόνες είναι ότι σε περιορίζουν, ή καλύτερα σε βάζουν σε ένα λάθος δρόμο μη δινοντάς σου πολλές διεξόδους. Η θεωρία μαθαίνεται μόνη της, έστω και δύσκολα, αλλά στην αρμονία πιστεύω χρειάζεται κάποιος που έχει αναλύσει αρκετά έργα και έχει καθαρή εικόνα του θέματος για να σε βοηθήσει να την αποκτήσεις και εσύ.
  • #17 από freemind στις 17 Nov 2005
  • Να υπενθυμισω blue_jazz οτι η αρμονια ειναι μια υποκειμενικη "συνδεση" συγχορδιων. Οι κανονες σκοπο εχουν να σου δωσουν μια βαση, και σιγουρα δεν ειναι εφαρμοσιμοι οταν εσυ θα ξεκινησεις "συνθεση"! Απλα, σου δινουν τις βασεις, ωστε να κατανοησεις την αντιστιξη και τη φουγκα ( παρολο που και οι 2, ειναι "παππουδες" σε σχεση με την αρμονια του κλασσικισμου ), να μπορεσεις να αντιληφθεις ποσο ευκολα μπορεις να αναλυσεις ενα μουσικο κλασσικο εργο και τον τροπο με τον οποιον μπορεις να κανεις ενα κομματι πιο πλουσιο. Με σιγουρια μπορω να σου πω πως δεν υπαρχουν "καλοι" και "κακοι" κανονες, αλλα μονο καλοι και κακοι συγγραφεις-καθηγητες. Γιατι αν θεωρεις εσυ τον Αμαραντιδη δυσκολο, τοτε πιασε Διαμαντη, να δεις πως "συμπεριφερεται" ο συγκεκριμενος καθηγητης με την αρμονια. Ομως και παλι, σιγουρα η αρμονια ειναι ενα μερος των σπουδων, που πρεπει να εχεις μια βοηθεια, εκτος αν εισαι τοσο επιμελης, που να μελετας το καθε παραδειγμα και να κανεις την καθε ασκηση.
    Ομως πιστευω οτι ο φιλος μας, μιλαγε γενικα για θεωρια ( που διαβαζεται σαν γλυκο απο τον Αμαραντιδη ) και οχι για αρμονια. Δεν ειναι αναγκη να τον μπερδευουμε με ανωτερα ειδη θεωρητικων. Πιστευω οτι για καποιον που ασχολειται ερασιτεχνικα, ειναι οτι πρεπει η απλη γνωση της Θεωριας ( κλιμακες κυριως και τριφωνες συγχορδιες πανω σε κλιμακες ).
  • #18 από blue_jazz στις 17 Nov 2005
  • Έγραψα για την αρμονία γιατί κάποιος το έθειξε παραπάνω. Φυσικά η αρμονία είναι μια υποκειμενική σύνδεση συγχορδιών. Αλλά είναι εύκολο για κάποιον να χαθεί μέσα σε δρόμους που του ανοίγουν αυτά τα βιβλία αν δεν έχει κάποιον να βοηθήσει. Όλα τα βιβλία έχουν λάθη ή πράγματα που δε χρειάζονται και κάποιος και καλό θα ήταν να στα υποδείξει κάποιος. Δεν θεωρώ τον Αμαραντίδη δυσκολότερο από κάποιον άλλο. Αλλά έχω βρει λάθος ερμηνείες στο βιβλίο του και λάθος παραδείγματα.
  • #19 από freemind στις 17 Nov 2005
  • Αλλά έχω βρει λάθος ερμηνείες στο βιβλίο του και λάθος παραδείγματα.
    Συγχωρεσε με κιολας, αλλα εισαι καθηγητης μουσικης? ;D Οτι εσυ οριζεις λαθος στην αρμονια, μπορει να ειναι σωστο για καποιον αλλον ( ακομα και καθηγητη ωδειου ). Μονος σου ειπες εξαλλου
    Φυσικά η αρμονία είναι μια υποκειμενική σύνδεση συγχορδιών.
    , οποτε αυτο-αναιρεισαι οταν αναγνωριζεις λαθος σε ενα τοσο υποκειμενικο κλαδο της μουσικης...Δηλαδη φανταζομαι τι θα ελεγες για τους καθηγητες που εχωουν γραψει για αντιστιξη και φουγκα ;D
  • #20 από blue_jazz στις 17 Nov 2005
  • Καταρχήν δεν είναι δικές μου οι απόψεις για "λάθος" αρμονία. Με αυτήν τη λογική δεν έχει νόημα να διαβάζεις κάποιο βιβλίο ή με κάποιον καθηγητή καθώς τα πάντα είναι υποκειμενικά. Το σωστότερο είναι η ανάλυση έργων και η εκμάθηση της αρμονίας μέσα από αυτό. Τα περί "λάθους" αρμονίας είναι από κάποιον τέτοιο. Αλλά είμαι σίγουρος ότι θα το παρερμηνεύσεις και δε θα είσαι ο μόνος. Πολύ από τους συγγραφείς βιβλίων δεν φτιάχνουν ένα βιβλίο έτσι. Παίρνουν κανόνες που βρίσκουν δεξιά και αριστερά και τους βάζουν παρέα. Αφού τα πάντα είναι υποκειμενικά τότε γιατί βγαίνουν διαφορετικά βιβλία. Δε θα υπήρχε νόημα και αργά ή γρήγορα ο κόσμος θα τα απέρριπτε. Θα υπήρχε ένα βιβλίο με το τι μπορεί να γίνει, το πώς το έκαναν και από εκεί και πέρα ο καθένας θα έβγαζε τα συμπεράσματα του. Δεν καταλαβαίνω ποιο πρόβλημα έχεις προσέξει σε όσα λέω.
  • #21 από freemind στις 18 Nov 2005
  • Το κακο ειναι πως παντα στην Ελλαδα, ο καθε καθηγητης ωδειου, που επειδη εχει παρει καμια 30αρια πτυχια παραπανω απο τον μαθητη νομιζει πως ειναι σπουδαιος, αρχιζει και κατακρινει ανθρωπους που εγραψαν ενα βιβλιο ( ή μαλλον εκαναν το λαθος να γραψουν ενα βιβλιο, ετσι πως ειναι η κατασταση ). Και αν ηταν μονο αυτο, θα ημασταν ενταξει...Ενας απο αυτους τους "καθηγηταρες", ας ειχε τα κοτσια να παραδεχτει πως η βιβλιογραφια που εχει διαβασει, δεν αρκει για να τον κανει "φωστηρα" και "κριτη" των παντων..Αλλιως, ας μοιραζε τα δικα του βιβλια και ας δημιουργουσε μια δικη του σχολη μουσικης...Σε ολες τις περιπτωσεις, θα ειχαν εναν λογο παραπανω να κανουν κριτικη...
    Δυστυχως, αυτη την τακτικη ακολουθουν ολοι οι καθηγητες ωδειων ( δεν βγαζω ουτε και τον δικο μου απ'έξω, ασχετα αν ο ιδιος μου προτεινε αρκετα βιβλια τοτε που εκανα ειδικο, χωρις να κανει καποια κριτικη ) και δημιουργουν την αισθηση οτι μεταξυ των ολιγων κλασσικων, υπαρχει μια τεραστια ζηλια...Δυστυχως.... :(
    Εγω ενα σου λεω...διαβασε οσα μπορεις περισσοτερα! Νομιζω οτι εισαι σε μια ηλικια, που μπορεις να αρχισεις μονος σου να κρινεις τι ειναι σωστο και τι λαθος ( αν και αυτη η λογικη ειναι λανθασμενη για την αρμονια ), και σιγουρα μια σκεψη παραπανω απο καποιο βιβλιο, θα σου ανοιξει τους οριζοντες σου. Και ασε τους καθηγηταρες, απλα να κανουν τη δουλεια που ξερουν καλυτερα...να διδασκουν και να κρινουν οτι δεν θα μπορεσουν να φτασουν ποτε. ;D
  • #22 από blue_jazz στις 18 Nov 2005
  • Όταν είπα εγώ ότι θα το παρερμηνεύσεις κάτι ήξερα. Ας σταματήσει καλύτερα εδώ αυτή η συζήτηση. Δεν έχω όρεξη να αφήνω τον δασκαλό μου να κρίνεται και να κακολογείται από κάποιον που δεν τον ξέρει προσωπικά μόνο και μόνο κρίνοντας από αυτά που γράφω εγώ σε λίγες γραμμές. Ας μείνει ο καθένας με τις απόψεις του.
  • #23 από freemind στις 19 Nov 2005
  • Σωστα. Ομως δεν μπορω να πιστεψω οτι δεν εχει καποιος την δικη του κριτικη ικανοτητα για το τι ειναι σωστο και τι λαθος, και χρειαζεται καποιον τριτο να του το επισημανει. :-X Η αρμονια ειναι μια ελευθερη γραφη, που ναι μεν εχει καποιους κανονες, ομως οταν θα φτασεις 2 ωρες πριν γραψεις ειδικο ( και μπροστα στην επιτροπη ιδιαιτερα για τα προφορικα ), το μονο που θα πρεπει να θυμασαι ειναι οτι..πρεπει να ξεχασεις τα παντα και να εισαγεις το δικο σου προσωπικο στυλ. Ευτυχως. η αρμονια δεν ειναι σαν την αντιστιξη ,που ο κανονας απαιτει εφαρμογη. Με αυτη τη λογικη λοιπον, πως μπορει καποιος να χαρακτηριζει "κακους" και "καλους" κανονες?
    Τελοσπαντων, καταλαβαινω πως παντοτε ενας μαθητης "δενεται" με τον καθηγητη ( και αυτο ειναι λογικο και απαιτουμενο στη μουσικη ). Πιστευω πως και εγω θα ειχα την ιδια αντιδραση με σενα αν καποιος ( οπως εγω ) χαρακτηριζε "καθηγηταρα" τον καθηγητη μου ( που ειμαι "δεμενος" με το στυλ και τις αποψεις του και πρεπει να το παραδεχτω αυτο ), επειδη μπορει ισως να υποστηριξα θερμα καποιες αποψεις του.
  • #24 από blue_jazz στις 19 Nov 2005
  • Σ'ευχαριστώ που σεβάστηκες την επιθυμία μου  :(
  • #25 από stamstistetiginaanevo στις 25 May 2007
  • Παιδιά, καλησπέρα κατ αρχάς...Είμαι 15 χρόνων και αποφάσισα τώρα(σχεδόν δηλαδή,εγώ το ήθελα εδώ και καιρό,απλά τώρα θα ξεκινήσω)να μάθω πιάνο...Επειδή πλέον είναι αργά,θα κάνω ιδιαίτερο,αντί να πάω σε ωδείο,και πήρα και το συγκεκριμένο βιβλίο για να αρχίσω να διαβάζω θεωρία...Η ερώτηση μου είναι αν αυτό το βιβλίο θα με καλύψει επαρκώς και αν θα χρειαστεί στο μέλλον να κάνω και μαθήματα θεωρίας,σολφέζ κτλ...Επίσης,αν γνωρίζετε,πόσο καιρό θα χρειαστώ περίπου για να φτάσω σε ένα ικανοποιητικό επίπεδο;Pls απαντήστε!!! ??? ??? ???
Σελίδες: