Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.


Μηνύματα - geosim

Σελίδες: [1] 2 3 4 5
1
Αθλητισμός / Απ: Ολυμπιακος
« στις: 20/03/09, 22:07 »
Όλοι ξέρουμε τι είναι καφρίλα και όλοι ξέρουμε πως στοιχίζονται πολλές φορές οι πατέρες του έθνους πίσω από αυτή. Με μοναδικό σκοπό να μην ταυτιστεί η καφρίλα με συγκεκριμένη ομάδα, παραθέτω κάποιες δηλώσεις "πατέρων". Κατεγράφησαν και άλλες, πολύ πιο προχωρημένες από τηλεπαρουσιαστές, ηθοποιούς και άλλους media-δίαιτους, αλλά μένουμε στους "πατέρες". Γενάρης του 2005 ήταν. Όχι μακριά.
"Ο δήμαρχος Πειραιά Αγραπίδης είπε: ‘‘..Ο Ολυμπιακός πρέπει να μείνει έξω από πολιτικές σκοπιμότητες και αντιπαραθέσεις. Όποιος πειράξει τον Ολυμπιακό θα βρει όλους τους Πειραιώτες, ανεξαρτήτως πολιτικών πεποιθήσεων, απέναντί του…’’.
Ο νομάρχης Πειραιά Μίχας, είπε: ‘‘Πίσω από τέτοιες αποφάσεις υποκρύπτονται πολιτικές ή οικονομικές σκοπιμότητες. Δυστυχώς, το χτύπημα αυτό υποκρύπτει χτύπημα κατά του Ολυμπιακού. Εμείς, ως Νομαρχία, προτιθέμεθα να προχωρήσουμε σε συλλαλητήριο κατά της απαράδεκτης αυτής απόφασης’’.
Ο βουλευτής της ΝΔ Μελάς, είπε: ‘‘Δηλώνω κατηγορηματικά ότι η Ν.Δ. είναι εδώ. Είμαστε εδώ, γιατί αγαπάμε τον Ολυμπιακό. Στηρίζουμε τον Ολυμπιακό που είναι η μεγαλύτερη ομάδα, όχι μόνο του Πειραιά, αλλά και της Ελλάδας. Θα μου ήταν πολύ εύκολο να πω ότι η τιμωρία αυτή είναι άδικη, εξοντωτική και απαράδεκτη, για να ευχαριστήσω όλους στον Ολυμπιακό. Δεν μου επιτρέπεται να το πω, έστω κι αν το πιστεύω μέσα μου, λόγω της θεσμικής μου ιδιότητας’’.
Φανταστείτε και να το έλεγε!
Ο βουλευτής του ΠΑΣΟΚ Διαμαντίδης είπε: ‘‘Υπήρχε μια κατεύθυνση προς αυτή την απόφαση. Δημιουργεί και κάποιες υπόνοιες προβοκάτσιας... Κάνουν λάθος όσοι συνδέουν το ποδόσφαιρο με πολιτικά ή άλλα θέματα. Αυτά θα πρέπει να λύνονται στο κοινοβούλιο και όχι εις βάρος του Ολυμπιακού και των μετόχων του’’.
Ο βουλευτής της ΝΔ Μαντούβαλος (γνωστός ρωσόφιλος), είπε: ‘‘Μη συνδέσει κανένας την Κυβέρνηση με αυτά που έγιναν στον Ολυμπιακό. Η συμπεριφορά όλων μας εδώ μέσα, περνάει και ένα εκπαιδευτικό μήνυμα στον κόσμο και την κοινωνία...Προσοχή μεγάλη, γιατί πάνω απ' όλους μπαίνει ο Ολυμπιακός. Για να μπορούμε να χαρούμε, όχι τα επτά, αλλά τα 17 πρωταθλήματα που έρχονται και να φωνάζουμε ζήτω ο Ολυμπιακός’’.
Ο βουλευτής του ΠΑΣΟΚ Νιώτης, είπε: ‘‘Δε νομίζω πως ήταν σωστή η στάση του αρμόδιου υπουργού, αμέσως μετά τα επεισόδια να πει πως θα πρέπει να μπει το μαχαίρι στο κόκαλο. Ήταν λάθος του, γιατί είναι άλλος ο ρόλος των πολιτικών’’».
Ο βουλευτής του ΠΑΣΟΚ Λιντζέρης, είπε: ‘‘Ο Ολυμπιακός προϋπήρχε και θα υπάρχει και στο μέλλον… Είναι άδικη απόφαση που δικαιούμαι να τη χαρακτηρίσω δίωξη… Τάσσομαι στο πλευρό του Ολυμπιακού και θα συμμετάσχω σε ό,τι αποφασίσει η διοίκηση’’.
Ο δήμαρχος Κερατσινίου Σαράφογλου, είπε: ‘‘Πέρα από την ιδιότητα του Δημάρχου, μιλώ και ως οπαδός... Όλοι συμφωνούμε πως πρόκειται περί αδικίας’’.
Η πρώην νομάρχης Πειραιά Σορώτου είπε: ‘‘Ο Ολυμπιακός ήταν και είναι σημαιοφόρος της αναβάθμισης του ελληνικού ποδοσφαίρου’’.
Ο πρόεδρος του δικηγορικού συλλόγου Πειραιά Πεταλάς χαρακτήρισε την απόφαση «νομικό εξάμβλωμα», υποστηρίζοντας ότι «η ευθύνη για τη μη διεξαγωγή του αγώνα ήταν αποκλειστικά του διαιτητή».

2
Αθλητισμός / Απ: "Καρναβάλι" 2008
« στις: 07/03/08, 10:33 »
.............5) Επειδή ο Ολυμπιακός, και κάθε Ολυμπιακός, αγωνίζεται για την σωστή τήρηση των κανονισμών και πασχίζει για ένα διάφανο πρωτάθλημα, αναρωτιέμαι, στην περίπτωση που τελικά κέρδιζε το παιχνίδι στο γήπεδο, θα έκανε ανάλογη ένσταση;

Πιο γαργαλιστική φίλε facer, θα ήταν μια άλλη υπόθεση εργασίας.....Να γινόταν το ματσ στο Καραισκάκη*, να κέρδιζε ο Ολυμπιακός** καθαρά (κάτι εντελώς αναμενόμενο), να ανακάλυπτε η Καλαμαριά αυτήν την παρατυπία, να έκανε ένσταση, να δικαιωνόταν και να έχανε ο Ολυμπιακός 4 βαθμούς  στην πιο κρίσιμη καμπή (είναι δεν είναι, το λέμε πάντα για να δίνουμε έμφαση) του πρωταθλήματος....

Φαντάζεσαι τις τηλεοπτικές, δημοσιογραφικές και πολιτικές διαστάσεις του θέματος?

*Λεωφόρος
** Παναθηναικός

3
Αθλητισμός / Απ: "Καρναβάλι" 2008
« στις: 06/03/08, 13:28 »
Δήλωση Κατσαβάκη (προπονητή Απόλλωνα):

"Χαιρετίσματα. Να πω πως δεν την περιμέναμε και πως πέσαμε από τα σύννεφα; Στην Ελλάδα ζούμε".

Για όσους κάνουν πως δεν καταλαβαίνουν.........

4
Αθλητισμός / "Καρναβάλι" 2008
« στις: 06/03/08, 09:38 »

Σε απόλυτη αντιστοιχία με το κλίμα των ημερών και με μια, αριστοτεχνικά μεθοδευμένη χρονικά, έκδοση απόφασης (βραδιά champions league), πιστοποιήθηκε εκ νέου η γελοιοποίηση του Ελληνικού πρωταθλήματος. Μηδενισμός της Καλαμαριάς. Κανένας "Θέμος" ή "Ευαγγελάτος" ή Τέρενς Κουίκ" δεν θα κράξει τηλεοπτικά, κανένας "Χατζηνικολάου" δεν θα αναδείξει "ψύχραιμω τω τρόπω" την "πλασματική βαθμολογία" και καμιά ομάδα βουλευτών δεν θα απειλήσει θεούς και δαίμονες.

Αυτό που θυμώνει δεν είναι τόσο το δίκαιο και σε ποιόν ανήκει, αλλά αυτή η ανυπόφορη μονομέρεια στην εύνοια της αθλητικής "δικαιοσύνης". Και κυρίως η συνεχής και απροκάλυπτη υπενθύμιση ότι, αυτό που ονομάζουμε πρωτάθλημα δεν είναι τίποτα άλλο παρά ξεκαθάρισμα λογαριασμών των δύο ισχυρών.
Ή θα το αποδεχτείς ή θα είσαι θυμωμένος... 

5
Ο αρχιεπισκοπος Χριστοδουλος ηταν μια απο τις μεγαλυτερες μορφες της συγχρονης Ελλαδος, πνευματικος φωτισμενος ηγετης, βαθυς γνωστης της θεολογιας, δεινος ρητωρ και διανοουμενος χαλκεντερος, εργατης των γραμματων, προστατης πτωχων και αδυνατων, ευαισθητος συμπαραστατης των αναξιοπαθουντων, αρωγος των πληγεντων, παραδειγμα φωτιζων τα μελλοντα, διακονος του Ευαγγελιου. Του Κυριου η γη και το πληρωμα αυτης. Αιωνια σου η μνημη αδελφε. Την ευχη σου.

Επειδή το παραπάνω ταιριάζει σε προφίλ "αγίου", επειδή το παραπάνω προφίλ του το αποδίδουν (του χριστόδουλου) εκατομμύρια κόσμου (αν κρίνω από τις υπογραφές) και επειδή υπάρχουν ιστορικά προηγούμενα, να μου το θυμηθείτε ότι δεν θα αργήσει ο καιρός, που θα πληθύνουν οι φωνές για αγιοποίησή του. (κάπου εκατό χρόνια νομίζω χρειάζονται-υποθέτω τα 100 χρόνια χρειάζονται για να σβήσει η λήθη τα όποια μελανά.)

Αυτά, για να μην έχουμε αυταπάτες για τους άγιους 

Υ.Γ. Κάποιος έγραψε για Σεραφειμ,σιωπη,επταετία. Ο Σεραφειμ εγινε αρχιεπίσκοπος το 74, λίγους μήνες πριν την μεταπολίτευση. Το σιωπή-επταετία με κάποιον άλλον ταυτίστηκε, αλλά αυτό είναι μια άλλη αμαρτωλή ιστορία
Κάποιος μπορεί να ανακυρηχθεί Άγιος σε πολύ λιγότερο χρονικό διάστημα από τα 100 χρόνια που αναφέρεις.Για παράδειγμα ,γίνοντε συζητήσεις αγιοποίησης για τον Γέροντα Παΐσιο που κοιμήθηκε το 1994.Τώρα αυτό για τις "αυταπάτες" για τους Αγίους είναι λίγο...foul .Αλλά φυσικά ,άποψή σου και δικαίωμά σου, δεν το συζητάμε. Επίσης +1000 στον faser γιατί μάθαμε και κάτι και +1000 στον Vamporovator γιατί είμαι και εγώ της άποψης ότι πρωτίστως έχει σημασία τι κάνουμε εμείς...

Αυτό που σίγουρα ισχύει, είναι η πεποίθηση που έχουν οι πιστοί, ότι οι "άγιοι" έχουν υπερφυσικές ιδιότητες και κάτω από δύσκολες συνθήκες (και όχι μόνο) επικαλούνται αυτή την "αόρατη δύναμη" για να βοηθήσει. Είναι καθημερινότητα οι επικλήσεις στους αγίους, υπάρχουν δε και ειδικότητες (ο αη νικόλας για την θάλασσα, η ειρήνη χρυσοβαλάντω για εύκολη και ασφαλή γονιμοποίηση και άλλα πολλά). Αυτό που δεν είναι βέβαιο είναι αν αυτές τις υπεφυσικές δυνάμεις της αποκτούν μετά θάνατον ή τις χρησιμοποιούσαν και εν ζωή. Από χριστιανικές πηγές μαθαίνουμε ότι της είχαν και εν ζωή. Τα "θαύματα" γαρ είναι τοσα πολλά στις σχετικές βιβλιογραφίες. Επίσης, πάλι από χριστιανικές πηγές μαθαίνουμε ότι θαύματα γίνονται και σήμερα.

Ο χριστόδουλος δε, σε μία από τις πολλές δηλώσεις του, είχε ισχυριστεί ότι συνομιλεί με τον θεό και θεώρησε σκόπιμο να μας το κοινοποιήσει.   Είχε βέβαια ένα έλλειμα στο ενεργητικό του στο πεδίο των θαυμάτων (δεν διαπιστώθηκε-καταγράφηκε κάτι εν ζωή), υποθέτω όμως ότι, αυτή η κεκτημένη επικοινωνία, από μόνο της αρκεί για να τον κατατάξει στο περιούσιο κλάμπ.

Δεδομένου ότι ο καθένας είναι ελεύθερος να πιστέψει ότι θέλει, όπως θέλει, οι "αυταπάτες" σίγουρα δεν αφορούν τους πιστούς και μπορούν να προσπεράσουν.         

6
Ο αρχιεπισκοπος Χριστοδουλος ηταν μια απο τις μεγαλυτερες μορφες της συγχρονης Ελλαδος, πνευματικος φωτισμενος ηγετης, βαθυς γνωστης της θεολογιας, δεινος ρητωρ και διανοουμενος χαλκεντερος, εργατης των γραμματων, προστατης πτωχων και αδυνατων, ευαισθητος συμπαραστατης των αναξιοπαθουντων, αρωγος των πληγεντων, παραδειγμα φωτιζων τα μελλοντα, διακονος του Ευαγγελιου. Του Κυριου η γη και το πληρωμα αυτης. Αιωνια σου η μνημη αδελφε. Την ευχη σου.

Επειδή το παραπάνω ταιριάζει σε προφίλ "αγίου", επειδή το παραπάνω προφίλ του το αποδίδουν (του χριστόδουλου) εκατομμύρια κόσμου (αν κρίνω από τις υπογραφές) και επειδή υπάρχουν ιστορικά προηγούμενα, να μου το θυμηθείτε ότι δεν θα αργήσει ο καιρός, που θα πληθύνουν οι φωνές για αγιοποίησή του. (κάπου εκατό χρόνια νομίζω χρειάζονται-υποθέτω τα 100 χρόνια χρειάζονται για να σβήσει η λήθη τα όποια μελανά.)

Αυτά, για να μην έχουμε αυταπάτες για τους άγιους 

Υ.Γ. Κάποιος έγραψε για Σεραφειμ,σιωπη,επταετία. Ο Σεραφειμ εγινε αρχιεπίσκοπος το 74, λίγους μήνες πριν την μεταπολίτευση. Το σιωπή-επταετία με κάποιον άλλον ταυτίστηκε, αλλά αυτό είναι μια άλλη αμαρτωλή ιστορία

7
Άνθρωπος και ζωή / Απ: Κατάληψη...
« στις: 28/11/07, 15:19 »
Η αριστερα που κυβερναει ιδεολογικα απο το 74 και μετα, εχει φερει αυτα τα χαλια και ηδη αρχιζει την πλυση εγκεφαλου στους νεους απο το σχολειο ακομα.
Οτι εχει αφησει ορθιο απο τα σχολεια δηλαδη.

Μονο αν καθαρισουν τα σχολεια και τα πανεπιστημια απο την αριστερη προπαγανδα, τοτε μονο θα πανε μπροστα.

+ 1

Φαντάζομαι πως απλά κάνεις πλάκα...
Όταν το "πίσω" (η πριν το '74 εποχή), το βλέπει κάποιος ως "μπροστά", απλά του αναγνωρίζουμε αυξημένη σεξουαλική ανεκτικότητα

8
Δεν πρόλαβα να το ψάξω.......αλλά ήμουν σχεδόν σίγουρος ότι κάτι δεν πάει καλά :-\

9
Από που είναι αυτό το κείμενο?
Υπάρχει κάποιο link?

10

Δεν με πείθει, φριμάιντ, η διαπίστωσή σου ότι υπήρξα ανάξιος συνομιλητής σου.
Ούτε είχα την ψευδαίσθηση ότι από την συνομιλία μας θα κριθεί η τύχη του βιβλίου. Δεν αμφισβήτησα άλλωστε την νομιμότητα του Υπουργείου να παίρνει αποφάσεις. Εξάσκησα το δικαίωμα ελευθερίας έκφρασης και άσκησα κριτική σε μια απόφαση της εξουσίας. Όπως όλοι έχουμε δικαίωμα και υποχρέωση καμιά φορά να κάνουμε.
Όσο καλές προθέσεις και να έχεις, με το "όσο και να σκυλιάζατε" και "φιλολογείστε όσο θέλετε" δεν βοηθάς την επιχειρηματολογία σου και απαξιώνεις  ο ίδιος την κουβέντα.

Επίσης το "εγώ έθεσα ερωτήσεις και περίμενα απαντήσεις" ισχύει και για τον συνομιλητή σου.

Φυσικά και δεν έχω πρόβλημα με τις απόψεις σου. Απλά,από διαφορετική οπτική γωνία βλέπουμε τα πράγματα. Την δική μου οπτική γωνία δημοσιοποίησα. Θεμιτό είναι να συγκρουστεί με άλλη.

pm θα σου στείλω μόλις διαβάσω το νέο βιβλίο :D 



11
Ακριβως..Ο,τι και να πουμε εμεις, το θεμα εχει ληξει. Η δικη μου αποψη βρεθηκε σωστη απο το υπουργειο και τωρα πλεον οδευουμε προς νεο βιβλιο.

Τουτέστιν, όλοι οι υπόλοιποι βγάλτε το σκασμό όταν ολόκληρο υπουργείο εξέτασε και βρήκε σωστή την άποψη του φριμάιντ. 

Εαν μπορουσες να κανεις παραθεσεις ολοκληρες σε ο,τι ειπα και οχι μονο σε ο,τι σε συνεφερε για να απαντησεις, θα ειχες δυσκολευτει να επιχειρηματολογησεις.
Πχ, "ξεχασες" να απαντησεις σε αυτο το ερωτημα:
Και επαναλαμβανω...Εαν ηταν λεκτικη αστοχια, μηπως η κυρια Ρεπουση και η ομαδα της δεν εχει τις ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΕΣ ΓΝΩΣΕΙΣ να μιλαει Ελληνικα; Αυτο εσενα δεν σου κανει εντυπωση; Ή μονο ο,τι μας συμφερει σκεφτομαστε;
Βλεπεις πως στο δικο σου post, "επαιξες" εξυπνα με τις λεξεις, εξαφανισες αυτη την ερωτηση και voila...αποκτησες επιχειρηματα...
Απλες αποδειξεις για απλες κατηγοριες...

Διατύπωσες τέτοιο καθοριστικό ερώτημα και έμεινα απαθής? Τόλμησα να εκφέρω άποψη για το βιβλίο, μη γνωρίζοντας τα πτυχία φιλολογίας των μελών της συντακτικής ομάδας? Τι να πώ? Απλά αποκαλύφθηκα. Πίστεψα πως θα το γλίτωνα το ακανθώδες ερώτημα αλλά εις μάτην

Άσε που μου καταλόγισες ότι εγώ όρισα υπευθυνο το παιδαγωγικό ινστιτούτο ως αρμόδιο για τα εκπαιδευτικά βιβλία και το παρέβλεψα για να μην αναλωθούμε σε σάχλες.
Εγω απλα ειπα ο,τι ειπες εσυ:
Το αρμόδιο όργανο είναι το Παιδαγωγικό Ινστιτούτο, του οποίου τα ίδια μέλη το ενέκριναν την πρώτη φορά και το απέρριψαν αργότερα.
Και μη μου πεις πως κατονομαζοντας το Παιδαγωγικο ως ΑΡΜΟΔΙΟ, δεν το καθιστας υπευθυνο για το βιβλιο;

Ας ασχοληθουμε λοιπον με σαχλες....ετσι?  ;D

Κοίτα τον που επιμένει. Βρε! Το Παιδαγωγικό Ινστιτούτο ως αρμόδιο για την αξιολόγηση και έγκριση προς διδασκαλία ενός βιβλίου, το ορίζει το Υπουργείο παιδείας με ΦΕΚ, όχι ο geosim με post.

Λοιπον,το βιβλιο παει και η συζητηση δεν εχει καμια ουσια...Χαιρομαι που εξαφανιστηκε απο τα σχολεια, οπως χαιρονται και παρα πολλοι δασκαλοι.

Ο ήρωάς μας κλείνει την πόρτα, τρίβοντας τα χέρια από βαθιά ικανοποίηση για την επιτέλεση του έργου, ατενίζοντας με αισιοδοξία το μέλλον.

 Άσχετο, απλά για να μην αποκρύψω τίποτα από τα λεγόμενά σου και βρεθώ ξανά στα έξι μέτρα κατηγορούμενος για παραποίηση, παραθέτω αυτήν την κινηματογραφική εικόνα που μου ήρθε στο μυαλό.

Μια ερωτηση...Το διαβασες καθολου το επιχαμο βιβλιο geosim? Και σε περιπτωση οπου δεν ετυχε, σε πληροφορω πως μπορουσες να το προμηθευτεις πολυ ευκολα απο οποιοδηποτε βιβλιοπωλειο ( οπως και ολα τα σχολικα βιβλια )

Και μια απάντηση. Ναι και ενδελεχώς. Το διάβαζα με την ανιψιά μου σε εβδιμαδιαία βάση. Περνάω το μάθημα?

Τελος, ξεχασες να μου εξηγησεις, γιατι για σενα η Ακαδημια δεν ειναι αρμοδια...Ιδιαιτερα τη στιγμη που το ιδιο το Παιδαγωγκο Ινστιτουτο ( το οποιο με τα δικα σου λογια ειναι αρμοδιο για το βιβλιο ) εδωσε στην Ακαδημια το δικαιωμα να μιλησει και να κρινει το βιβλιο..

Εσύ τι λές? Γιατί είμαι ανάποδος? Γιατί δεν το όρισε θεσμικά το υπουργείο ως τέτοιο, προφανώς. Αυτό βέβαια δεν  εμποδίζει το υπουργείο να ζητήσει μια επιπλέον γνωμοδότηση.

Αρα, την επομενη φορα που θα παραποιηθει ο λογος καποιου συνομιλητη σου ( ή θα γινει υπεκφυγη με ελλειπτικες παραθεσεις ) να εισαι σιγουρος πως δεν ειναι μανιωδης "κυνηγος" ασαφειων  ;D

;D

12
Έλα ρε φριμάιντ που με εγκαλεις και για λογοκρισία τώρα...
Δεν υπάρχει τίποτα πιο θεμιτό σε ένα φόρουμ να κάνω παραθέσεις στα σημεία που θέλω να δώσω έμφαση. Δεν ακυρώνει αυτό, όλα όσα προηγουμένως έχουν γραφτεί. Ίσα ίσα που διευκολύνει για το που ακριβώς στοχεύω, έτσι ώστε αν υπάρξει παρεξήγηση να λυθεί. Γιατί να εκτεθώ παραποιώντας τον άλλον τόσο απροκάλυπτα? Άλλωστε τα γραπτά μένουν, δεν σβήνω τίποτα.
 
Άσε που μου καταλόγισες ότι εγώ όρισα υπευθυνο το παιδαγωγικό ινστιτούτο ως αρμόδιο για τα εκπαιδευτικά βιβλία και το παρέβλεψα για να μην αναλωθούμε σε σάχλες.

Και στην τελική, "αποσύρθηκες" αλλά φρόντισες να πετάξεις την γλύκα σου  "Οσο και να φωναξεις και να σκυλιασεις τωρα, το πραγμα δεν αλλαζει".

13
Εν κατακλειδι φιλοι μου , στο σχολειο μαθαινεις αυτο που θελουν οι εξουσιες να μαθεις . Το ζητημα ειναι να αποκτησεις την παιδεια να διαβαζεις και μετα το σχολειο και να ψαχνεις μονος σου την αληθεια , μεσα παντα απο το ματι του εκαστοτε "αντικειμενικου" συγγραφεα.

Ακόμη και με τα σημεία στίξης θα συμφωνήσω με το παραπάνω :D

14
Δεν υπάρχει βιβλίο ιστορίας που δεν αμφισβητείται.  Ένα το κρατούμενο.
Σιγουρα..Ομως υπαρχει βιβλιο το οποιο γινεται πιο δεκτο απο αλλο, ετσι δεν ειναι


το έγραψα πριν για τις διαφορετικές προσεγγίσεις.Είναι σαφές ότι έχεις διαφορετική

Στο βιβλίο που διδάχτηκα εγώ, δεν έκανε καμιά αναφορά στην στάση της επίσημης Ορθόδοξης Εκκλησίας κατά την Τουρκοκρατία και την Επανάσταση του 1821. Στάση που δεν την τιμά καθόλου. Την αποσιώπησε. Κι όμως υπάρχουν αναμφισβήτητες ιστορικές πηγές. Δεν είδα όμως καμιά αντίδραση από τους «ιστορικά ευαίσθητους» για αυτό.
Συνεπώς δεν με πείθουν οι πολέμιοι του πρόσφατου βιβλίου ότι δρουν από αγάπη και ευαισθησία για την ιστορική αλήθεια.
Επαναλαμβανω πως η ιστορικη αληθεια της Εκκλησιας, οπως οριζεται απο πηγες και ιστορικους, δεν αποτελει για μενα το πιο ουσιωδες προβλημα σε ενα βιβλιο ιστοριας. Εξαλλου αν μιλαμε για το 1821, ο αγωνιστης αγροτης ηταν ισαξιος με τον αγωνιστη ιερεα. Και βεβαια η επισημη Εκκλησια και τοτε, αλλα και τωρα, παντα πηγαινει οπου καθεται καλυτερα ο ποπος της.
Παει αυτο...

Πάει και δεν ξαναγυρνάει? Τέτοια ευαισθησία για μια λέξη και για το ιστορικό έκλημα της αποσιώπησης της στασης της εκκλησίας μούγκα? Διυλίζουμε τον κώνωπα και καταπίνουμε καμήλες? Τι είναι οι ιστορικές αλήθειες? Εμπόριο και αγοράζω σε καλή τιμή? Όποια με συμφέρει? Υπάρχει και μια λέξη που λέγεται αμετροέπεια.
Εγκληματικό επίσης λάθος να αγνοεί κάποιος τις πηγές και να θέλει να βλέπει κριτικά την ιστορία.

Για την ακαδημία Αθηνών, δεν γνωρίζω πολλά, παρά, ότι είναι αναρμόδια να κρίνει ένα εκπαιδευτικό βιβλίο. Το αρμόδιο όργανο είναι το Παιδαγωγικό Ινστιτούτο, του οποίου τα ίδια μέλη το ενέκριναν την πρώτη φορά και το απέρριψαν αργότερα. Γιατί άραγε? Και σε κάθε περίπτωση δεν την θεωρώ (την ακαδημία) και κανένα πατριαρχείο ιστορικής αλήθειας.
Δεν γνωριζεις πολλα, ομως κρινεις την Ακαδημια και τους ανθρωπους της.

Μην αρχίσουμε τα τσάμικα τώρα με τα προσωπικά. Τους "ανθρώπους της" το πρόσθεσες εσύ. Δεν την θεωρώ πατριαρχείο ιστορικής αλήθειας έγραψα και στο ξαναγράφω. Και όχι μόνο αυτήν. Ακόμη και την "αγαπημένη" σου Ρεπούση δεν την θεωρώ τέτοια. Παρά μόνο τις πηγές που εσύ θέλεις να αγνοείς.



Επίσης η επιμονή στον «συνωστισμό» και η μη ικανοποίηση για την παραδοχή της λεκτικής αστοχίας, είναι κραυγαλέα ένδειξη ότι αυτό που ενόχλησε, ήταν το γενικότερο ύφος του βιβλίου που δεν αγιογραφεί (όπως είχαμε μάθει) τα κατορθώματα του γένους μας.



Επιμενεις πως ειναι λεκτικη αστοχια; Τοτε να σου θυμισω πως ακομα και οταν εγινε η επισημανση, η κυρια Ρεπουση βγηκε και ειπε πως ετσι ειναι καλυτερο για την εκμαθηση της ιστοριας στην ΣΤ Δημοτικου;
Μηπως δεν ηταν τοσο...λεκτικη αστοχια;


Στην χειρότερη περίπτωση είναι άστοχη διατύπωση. Στην καλύτερη θα συμφωνήσω με την Ρεπούση ότι δεν είναι ανάγκη να τα πνίξουμε στο αίμα τα παιδάκια για να νιώσουν τι θα πεί Έλληνας. Αλλά θα σκανδάλιζα για αυτό δεν το έγραψα ;)

Αναφερομαι στον ελαχιστο σεβασμο που πρεπει να δωσουμε στην ιστορια μας και στις καταστροφες μας..
Διαφωνεις;

Εθνικό είναι μόνο το αληθές θα σου απαντούσα, επαναλαμβάνοντας τον Σολωμό

15
Δεν υπάρχει βιβλίο ιστορίας που δεν αμφισβητείται.  Ένα το κρατούμενο.

Οι ελλείψεις σε ιστορικές αλήθειες είναι κάτι πολύ σχετικό. Παράδειγμα. Στο βιβλίο που διδάχτηκα εγώ, δεν έκανε καμιά αναφορά στην στάση της επίσημης Ορθόδοξης Εκκλησίας κατά την Τουρκοκρατία και την Επανάσταση του 1821. Στάση που δεν την τιμά καθόλου. Την αποσιώπησε. Κι όμως υπάρχουν αναμφισβήτητες ιστορικές πηγές. Δεν είδα όμως καμιά αντίδραση από τους «ιστορικά ευαίσθητους» για αυτό.
Συνεπώς δεν με πείθουν οι πολέμιοι του πρόσφατου βιβλίου ότι δρουν από αγάπη και ευαισθησία για την ιστορική αλήθεια.

Για την ακαδημία Αθηνών, δεν γνωρίζω πολλά, παρά, ότι είναι αναρμόδια να κρίνει ένα εκπαιδευτικό βιβλίο. Το αρμόδιο όργανο είναι το Παιδαγωγικό Ινστιτούτο, του οποίου τα ίδια μέλη το ενέκριναν την πρώτη φορά και το απέρριψαν αργότερα. Γιατί άραγε? Και σε κάθε περίπτωση δεν την θεωρώ (την ακαδημία) και κανένα πατριαρχείο ιστορικής αλήθειας.

Επίσης η επιμονή στον «συνωστισμό» και η μη ικανοποίηση για την παραδοχή της λεκτικής αστοχίας, είναι κραυγαλέα ένδειξη ότι αυτό που ενόχλησε, ήταν το γενικότερο ύφος του βιβλίου που δεν αγιογραφεί (όπως είχαμε μάθει) τα κατορθώματα του γένους μας.

Για τους οπαδούς του Λάος. Είναι ευαίσθητοι στις ονομασίες γενικώς. Αλλάζω τον τόνο, για να δουν πως είναι να μην σε φωνάζουν με το όνομά σου. Περιπαιχτικά πάντα.

16
Νομιζω πως το βιβλιο ηταν εξαρχης μια απατη.
Και το κομμα λεγεται ΛΑΟΣ με τον τονο στο "ο".
Δηλαδη geosim για σενα το βιβλιο ηταν τελειο,ετσι;

Δεν υπάρχει τέλειο βιβλίο ιστορίας.
Υπάρχουν προσεγγίσεις σε αυτήν. Υπάρχουν και ύφοι γραφής.

Αφού ρωτάς για την προσωπική μου άποψη, θα σου πώ ότι το βρήκα πολύ πιο κοντά στην πραγματικότητα από το αντίστοιχο που διδάχτηκα εγώ κάπου στα 80s.

Δεν δυσκολεύομαι να αναγνωρίσω λεκτικές αστοχίες (που επικεντρώθηκε η σφοδρή πολεμική), αλλά αυτό θα μπορούσε να ισχύει για κάθε βιβλίο αν εξεταζόταν λεπτομερώς με τέτοια προβολή και σε τέτοιο κλίμα.

Και μια μικρή λεπτομέρεια. Απευθυνόταν σε 12χρονα παιδιά, άρα και τα κριτήριά μας, θα έπρεπε να είναι διαφορετικά.

Συνεπώς, η δικιά μου νοητική συγκρότηση δυσκολεύεται να ανακαλύψει την απάτη που διέκρινες
 

Όσο για το ΛΑΟΣ. Προφανώς, εσκεμμένα τονίζω το άλφα, για να δοκιμάσω τα αντανακλαστικά και τις ευαισθησίες των οπαδών του στο θέμα "Μπορεί κάποιος να χρησιμοποιεί όποιο όνομα θέλει?" :P 

17
Τελικά αποσύρθηκε το βέβηλο εγχειρίδιο.

ΛΑΟΣ (o τόνος στο αλφα) και εκκλησία, για μια ακόμη φορά έσωσαν την ιδιοπροσωπεία του γένους.

Η χώρα με την μεγαλύτερη παραγωγή ηρώων, διασφάλισε την απρόσκοπτη συνέχισή της.

18
Εκτιμώ το ύφος του post σου, και χαίρομαι αν σου είμαι και κατανοητός.  ;)

καλό ξημέρωμα

19
Προσωπικά τείνω να πιστεύω ότι δεν υπάρχει τίποτα το υπερφυσικό, δηλαδή δεν υπάρχει θεός..........
Γιατί θεωρείται η πίστη η μέγιστη αρετή που μπορεί να επιδείξει ο άνθρωπος? ......

Όλα καλά φίλε μου, κανένα πρόβλημα με την πίστη σου.

Αλλά εξήγησέ μου: Ποιόν ακριβώς άνθρωπο, ποιά φιλοσοφική θεώρηση, ποιά θρησκεία έχεις υπόψη σου που να περιγράφει την πίστη ως αρετή? Πόσο μάλλον ως την μέγιστη αρετή!  ???

Αν δεν βαριέσαι παράπεμψέ με σε κάποια πηγή σου. Διότι πραγματικά κουφάθηκα μ' αυτό που διάβασα!

Στην ουσία της ένστασής σου. Χρησιμοποίησα την λέξη «αρετή» για την πίστη, εννοώντας σαφώς, το ικανό και αναγκαίο τεκμήριο για να έχω την εύνοια του θεού στον οποίο απευθύνομαι. Κάτι σαν διαβατήριο, πάσο κτλ. Κάτι, που χωρίς αυτό και όντας γνώστης, δεν μπαίνεις στον παράδεισο (εν προκειμένω για μια συγκεκριμένη θρησκεία). Κάτι, δηλαδή που είναι το άλφα και το ωμέγα. Κάτι, μέγιστο. Δεν σου αρέσει η λέξη αρετή? Θα σου την αλλάξω (μιας και δήλωσες και ευαισθησία στα ώτα σου). Η λέξεις προυπόθεση, προσόν, προαπαιτούμενο ίσως, (το πάω «περιφραστικά» για να μην χαθεί η ουσία και αν έχεις την καλοσύνη να μην εκτραχυνθούμε σε λεκτικές ακροβασίες).
Εκτός άν, άλλαξαν τα κόζια, (το κάνουν συχνά αυτό οι θρησκείες στο πέρασμα του χρόνου) και η πίστη δεν είναι πλέον αξίωση για μια θρησκεία.
Παραπομπές που να θεωρείται η πίστη στο θεό η πρωταρχική αρετή, υπάρχουν μυριάδες σε χιλιάδες θρησκείες. Σκόπιμα δεν θα δώσω, για να μην πάει η κουβέντα αλλού. Εκτός, αν δεν έγινε αντιληπτό το ερώτημά μου, οπότε πάλι δεν υπάρχει λόγος. 
Vinyl Break , σε θεωρώ σοβαρό συνομιλητή.....
Μην μου αναφέρεις βέβαια τα λόγια του geosim ως παραπομπή.  ;)

Papou,   στην καλύτερη περίπτωση εντελώς άκομψος ο υπαινιγμός σου για την σοβαρότητά μου, στην χειρότερη, απλά προβοκατόρικος.


Που τα λέει αυτά ο Dawkins φίλε μου γιατί μόλις τέλειωσα το βιβλίο... 

Φίλε μου, δεν ισχυρίστηκα ότι μετέφερα ερώτημα του Dawkins. Μου αναζωπύρωσε γράφω, ένα προσωπικό ομιχλώδες ερώτημα, η σελίδα 129 του βιβλίου του. Το ότι είναι απάντηση σε όσα δήλωσε ο pascal, δεν την περιορίζει ως θέση. Η δευτερη παράγραφος νομίζω το διαφωτίζει, αν και  μια καλοπροαίρετη διαφορετική ερμηνεία θα με ενδιέφερε.

20
Προσωπικά τείνω να πιστεύω ότι δεν υπάρχει τίποτα το υπερφυσικό, δηλαδή δεν υπάρχει θεός. Αυτό αφορά μόνο εμένα και την αναζήτησή μου και δεν θέλω να πείσω και κανένα (πολύ δε περισσότερο αυτούς που πιστεύουν φανατικά).
Στα πλαίσια αυτής της αναζήτησης έχω να κάνω μια ερώτηση (που μου την αναζωπύρωσε και ο richard dawkins) σε αυτούς τους τελευταίους:

Έστω ότι υπάρχει ενα υπερφυσικό ον που λέγεται θεός. Και είναι και πανάγαθος.
Γιατί θεωρείται η πίστη η μέγιστη αρετή που μπορεί να επιδείξει ο άνθρωπος? Γιατί όχι, η γενναιοδωρία, η ειλικρινής αναζήτηση, η μεγαλοψυχία, ο ανθρωπισμός ή η αλληλεγγύη? Τι το περισσότερο έχει η πίστη? Γιατί να είναι προαπαιτούμενο από έναν "παναγαθο πατέρα"? Χώρια που υποκρύπτει και μια ιδιοτέλεια (ας πιστέψω να σώσω το τομάρι μου)

21
Αν με ζόρι, προσπαθούμε να εξισώσουμε την έννοια Αναρχία με την βία, με περίπατο μπορούμε να εξισώσουμε άλλες έννοιες πολύ πιο "αγαθές" στο αυτί με την μαμά-βία. Θρησκεία,κράτος,εθνικιστική ιδεολογία,στρατός,ποδόσφαιρο........ 
Και προφανώς αναφέρομαι στον αριθμό των θυμάτων που προκάλεσαν/λούν όλα αυτά τα κοινωνικά φαινόμενα

22
Οι ειδήσεις μπορεί να είναι τραγικές, αλλά είναι τόσο προβλέψιμες.
Όταν ο Λατίνος τους αποκαλεί "μπάζα" πρέπει αυτοί να παράξουν "έργο"

23

Είναι τόσο προφανής η πολιτική εκμετάλλευση της σύλληψης, που ο νεαρός είναι διπλά και τριπλά άτυχος.
 
"Εγώ ξέρω, ότι όποιος θέλει ειρήνη, κάθεται σπίτι του" έλεγε ο Κωνσταντάρας στην "σοσιαλίστρια" και δυστυχώς τα ΜΜΕ το έχουν υιοθετήσει και το προβάλλουν ως κανόνα. 

24
Δεν διάβασα τις πρώτες σελίδες για αυτό ρωτάω. Είναι σίγουρο ότι δεν μπερδεύουμε τους ανυπότακτους με τους αντιρρησίες συνείδησης?

25
Αθλητισμός / Απ: ΠΑΟΚ
« στις: 18/04/07, 13:23 »
Μην δίνεις ραντεβού για βόλει Δημητρέ, γιατί θα μπλέξεις ;D

Σελίδες: [1] 2 3 4 5