Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.


Μηνύματα - rodort1

Σελίδες: [1] 2 3 4 ... 11
1

Πολυ φοβαμαι πως σε αυτη την κατηγορια δεν θα μπορεσεις να αποφυγεις "χρωματισμους" και κακη ποιοτητα στις χαμηλες και υψηλες συχνοτητες ( συνηθως οι χαμηλες "τρωνε" το μεγαλυτερο κοψιμο, ιδιαιτερα κατω απο 60-100Hz ).

Εφοσον τα θες για χρηση all around, θα σου ελεγα να κινηθεις σε hifi, ωστε να απολαμβανεις τη μουσικη σου, τις ταινιες σου και βεβαια να ακους και τι παιζεις/ηχογραφεις. Τα hifi τουλαχιστον εχουν φτιαχτει για να ομορφαινουν το αποτελεσμα που βγαζουν ;) .

Απο την αλλη, καταλαβαινεις πως η εννοια της μιξης παει περιπατο, αλλα δεν βλεπω να σε απασχολει, οποτε μην αγχωνεσαι ;) .


Και εγώ αυτό πιστεύω,ότι δε θα αποφύγω τους "χρωματισμούς",όπως έγραψες.
Μάλλον ψάχνω την λιγότερο κακή επιλογή,με γνώμονα την χρήση.

Πράγματi,τα hi-fi ηχεία δεν είναι τόσο αυστηρά με το τελικό αποτέλεσμα.
Έχω ακούσει guitar rig με τις ίδιες ρυθμίσεις,ίδια κιθάρα μέσα από low budget monitors(Behringer MS-40) και hi-fi ζεύγος με αρχιτεκτονική monitor της τάξης των 80-100 ευρώ,με τον ήχο να ακούγεται "καλύτερα" στα hi-fi.

Λίγο μεγαλύτερο woofer να είχαν τα creative δε θα το σκεφτόμουν καν.
Τώρα για την απόκριση,που τα creative έχουν  50Hz - 20kHz,ενώ τα  M-Audio
85Hz - 20kHz,πάλι υπερτερούν τα creative,αν και δεν ξέρω πως
αυτά τα νούμερα μεταφράζονται στην πραγματικότα.


2
Καλησπέρα,
προσπαθώ να βρω ηχεία για ένα καθημερινής χρήσης desktop και αναρωτιέμαι αν κάποια σχετικά καλά ηχεία ραφιού hi-fi  με "χαρακτήρα monitor"
είναι καλύτερα από ένα ενεργό low budget ζεύγος monitor.

Πιο συγκεκριμένα,για ένα υπολογιστή με χρήση multimedia,όχι μίξεις,αλλά guitar rig και amplitude είναι καλύτερη με τέτοια λύση:
http://www.e-shop.gr/product?id=PER.500746
ή μια τέτοια
http://www.artsound.gr/catalog/audio-studiophile-desktop-speaker-system-zeygos-p-13308.html

Προσωπικά,αν δεν γινόταν χρήση guitar rig και amplitude,θα έπαιρνα κατευθείαν τα hi-fi.
Αλλά μήπως για αυτό τον λόγο να έπαιρνα καλύτερα monitor κι ας είναι και low budget με ότι αυτό συνεπάγεται;

Υ.Γ.Είδα και τις αγγελίες για monitor,αλλά δεν είδα κάτι μέχρι τα 150 ευρώ στη Θεσσαλονίκη.

3
Kαι εγώ θα σου προτείνω να την γυρίσεις πίσω.
Όπως έγραψε και ο  adr1anos είναι "not as advertised".

Θα γράψω κάτι γενικό που αφορά όλα τα μουσικά internetομάγαζα.
Η κιθάρα που θα αποσταλθεί σε μια παραγγελία στο εξωτερικό,θα είναι είτε το χειρότερο ηχητικά,είτε το χειρότερο αισθητικά μοντέλο της ίδιας σειράς.
Αυτό είναι κανόνας των πωλήσεών τους για ευνόητους λόγους.
Ποιος θα πήγαινε μέσα στο κατάστημα και θα διάλεγε την κιθάρα με αυτά τα ξύλα έτσι;
Oπότε τη στέλνουμε κάπου και αν ο παραλήπτης δεν αντιδράσει,καλώς.
Αν αντιδράσει,στέλνουμε άλλη..




4
Θα προσπαθήσω να απαντήσω κι ας με συμπληρώσει κάποιος αν λησμονήσω κάτι ή κάνω λάθος.

Στα ωδεία η έννοια της "ώρας" ποτέ δεν αντιστοιχεί σε 60 λεπτά.
Τα "ευέλικτα" 20λεπτα-30λεπτα που εμφανίστηκαν προσφάτως,είναι σημεία των καιρών
και της ασχετοσύνης businessman που έτυχε να διευθύνουν ωδεία.
Ναι,έτσι πληρώνεται ο καθηγητής,ανά μαθητή.
Τα τυπικά προσόντα που έχεις είναι στην διακριτική ευχέρεια του ιδιοκτήτη του ωδείου
να στα προσμετρήσει και μισθολογικά.
Δεν υπήρχε,ούτε υπάρχει σταθερή τιμή στην ωριαία αντιμισθία,γιατί εξαρτάται από
πολλούς παράγοντες όπως τα τυπικά προσόντα του εκάστοτε καθηγητή,το επίπεδο και την στόχευση
του σπουδαστή,κ.ά.
Προ κρίσης,το μέγιστο που έχω χρεώσει ήταν 20ευρώ/ώρα και σήμερα το λιγότερο που χρεώνω
είναι 10 ευρώ/ώρα.Τα 20ευρώ/ώρα,αφορούσαν κάτι πολύ εξειδικευμένο,που απαιτούσε
και επιπλέον δουλειά στο σπίτι.
Γιατί τα περισσότερα ιδιαίτερα,χρειάζονται από ελάχιστη,έως πολύ προετοιμασία.

Ναι,ένας απόφοιτος Μουσικολογίας ή Μουσικών Σπουδών,είναι πρωτίστως Μουσικοπαιδαγωγός.
Δεν έχει απαραίτητα και επάρκεια σε κάποιο μουσικό όργανο.

Για δίπλωμα οργάνου δεν υπάρχει χρονοδιάγραμμα.
Άλλος χρειάζεται ένα χρόνο μετά την κτήση πτυχίου,άλλος 2,3,4...
Να τονίσω εδώ,ότι τα χρόνια αυτά κυλούν με μελέτη 8-10 ωρών καθημερινά,μεγάλη
προσωπική προσπάθεια και αφοσίωση.

Ο μαθητής μπορεί να ξεκινήσει τις 12χρονες σπουδές του ακόμη και από τις πρώτες τάξεις του δημοτικού,
χωρίς όμως να υπάρχει κάποιος κανόνας για αυτό.
Τα 4 χρόνια που αναφέρω,αφορούν τριτοβάθμια εκπαιδευτικά ιδρύματα,όπου η απόφοιτοι
στο παρελθόν απασχολούνταν στο δημόσιο,αλλά και στον ιδιωτικό τομέα,ως μουσικοπαιδαγωγοί,
αλλά και θεωρητικοί(καθηγητές μουσικής θεωρίας,αρμονίας,κ.ά.)
Όμως έχοντας και πτυχίο μουσικής από τριτοβάθμιο εκπαιδευτικό ίδρυμα,έχω να τονίσω
ότι είναι πολύ δύσκολα αν είσαι μόνο θεωρητικός..

Δυστυχώς οι περισσότεροι μόνιμοι καθηγητές δημοσίου στα σχολεία που έχω δουλέψει,κάνουν ιδιαίτερα και αυτό είναι κατακριτέο.
Εγώ έχω δουλέψει μόνο ως αναπληρωτης και ωρομίσθιος.
Και η αλήθεια είναι ότι συνέχιζα τα ιδιαίτερα,γιατί το καλοκαίρι χωρίς το σχολείο,
κάπως έπρεπε να ζήσω.Και μην ακούσω για ταμείο ανεργίας,έτσι όπως το έχουν καταντήσει,
ελάχιστοι το παίρνουν,ελάχιστο και το ποσό...
Αν ποτέ διοριστώ(λέμε τώρα) δε θα έκανα ιδιαίτερα,όχι μόνο γιατί είναι παράνομο,
αλλά γιατί είναι αντισυναδελφικό.

Το κράτος είναι ανίκανο να αξιολογήσει,αλλά δεν έχει και τη βούληση μιας και παίζονται
πολλά συμφέροντα.
Άμα ήθελε αξιοκρατία,δε θα έβαζε στην ίδια ζυγαριά τον απόφοιτο Ιατρικής
Αθήνας που έγραψε σχεδόν 20 για να εισαχθεί,με τον University of Bulgaria που είδε φως και μπήκε..
Ομοίως θα είχε κάποια στεγανά στα πτυχία μουσικής που κυρίως προέρχονται από ιδιωτικούς φορείς.
Όμως το εκπαιδευτικό επίπεδο ενός καθηγητή,δυστυχώς δε το κάνουν μόνο τα πτυχία.
Ξέρω άριστους σολίστες,που δεν έχουν μεταδοτικότητα.
Ο μόνος τρόπος να υπήρχε μια σχετική διαβάθμιση,θα ήταν να δίναμε ΟΛΟΙ κρατικές εξετάσεις
και να διαμορφώνονταν τιμες ανάλογα με το επίπεδο.
Αλλά στην Ελλάδα των αμέτρητων "Μουσικών Σχολών" και master μέσω skype,δύσκολα..

Στο τελευταίο τώρα.
Θεωρώ ότι για ιδιαίτερο 60 λεπτών σε ένα αρχάριο μαθητή, οτιδήποτε ξεπερνά τα 10-12 ευρώ
για μια ολόκληρη ώρα,είναι για την εποχή μας ακριβό.
Φυσικά υπεισέρχονται και άλλοι παράγοντες,όπως αν υπάρχει μετακίνηση,κ.ά.
αλλά μέσες άκρες,το παραπάνω θεωρώ ακριβό.

5
Για τα δε ωδεία δε γνωρίζω τι γίνεται, αλλά πιστεύω ότι είτε μουσική διδάσκει κάποιος, είτε θρησκευτικά, είτε χημεία, ο μισθός του , είναι μισθός δασκάλου - καθηγητή.

Τα ωδεία ήταν από τις πρώτες επιχειρήσεις που είχαν μειώσει τις αποδοχές των καθηγητών,όταν ξέσπασε η "κρίση".
Υπάρχουν ωδεία που στο πρόγραμμα σπουδών τους παρέχουν ακόμη και 20λεπτα μαθήματα κιθάρας,δηλαδή μέχρι να βγει η κιθάρα από
τη θήκη και να παίξει μια κλίμακα ο μαθητής πρέπει να φύγει.
Επίσης ειδικά στην επαρχία,το μερίδιο του κάθε καθηγητή από κάθε μαθητή εντός Ωδείου είναι τραγικό.
Ενδεικτικά θα σου γράψω ότι συνάδελφός μου αμοίβεται με λίγο κάτω από 5€/ώρα.

Ας πούμε ότι χρειάστηκε 4 χρόνια σπουδών για να γίνει καθηγητής να πάρει ένα πτυχίο


Μπερδεύεις τις μουσικοπαιδαγωγικές σχολές(πανεπιστήμια) που δεν κατοχυρώνουν επάρκεια σε ένα μουσικό όργανο,
με σπουδές σχεδόν τριπλάσιας διάρκειας συγκριτικά με τα 4 χρόνια που έγραψες.
Αν μάλιστα μιλάμε και για δίπλωμα,τα χρόνια ανεβαίνουν.


Όμως επειδή ο καθηγητής πρέπει να ζήσει κιόλας, του δίνουμε και 1.000ευρώ μισθό το μήνα + 112ευρώ = 1.112ευρώ/μήνα.

Με τα 1000 ευρώ φαντάζομαι ότι αναφέρεσαι στο μισθό των μόνιμων καθηγητων;
Έχοντας δουλέψει σαν αναπληρωτής καθηγητής Μουσικής σε σχολείο,έχω να σου πω ότι το ποσό που έγραψες αφορές παρελθούσες εποχές.
Επίσης οι καθηγητές που διδάσκουν σε Ωδεία ή κάνουν ιδιαίτερα,ενώ ταυτόχρονα απασχολούνται μόνιμα στη δημόσια εκπαίδευση είναι
μειοψηφία.Και αυτό αιτιολογείται εύκολα από το διαφορετικό καθεστώς πρόσληψης ωδειακών και πανεπιστημιακών καθηγητών.
Ένας καθηγητής που αποφοιτά από ωδείο,εδώ και πολλά χρόνια δεν έχει καμία πιθανότητα,ούτε καν ωρομίσθιας εργασίας σε δημόσιο σχολείο.

Έχω ένσταση ακόμη και για το εύρος ωριαίας αντιμισθίας που αναφέρεις.
15-30 ευρώ;
Ρίξε μια ματιά στις αγγελίες του kithara και πες μου αν βρήκες έστω και ένα μάθημα όχι με 30,αλλά με 20 ευρώ/ώρα.
Στην πρώτη σελίδα υπάρχει μάθημα ακόμη και με 5ευρώ/ώρα.
Αν τώρα μου βρεις καθηγητή που προετοιμάζει σπουδαστή στην τελευταία του χρονιά για δίπλωμα και πρέπει να είναι πάνω από το κεφάλι του,εκεί δικαίως ανεβαίνει η τιμή.
Οι τιμές στα ιδιαίτερα όχι μόνο της μουσικής,αλλά και άλλων ειδικοτήτων έχουν πιάσει πάτο.

Και αν και έγραψες ότι δε θέλεις να κάνουμε αναγωγές με άλλα επαγγέλματα εγώ θα σου αναφέρω ένα παράδειγμα.
Συνέκρινέ μου αν θες, κάποιον που πάσχισε 9 ή 12 χρόνια για μια επάρκεια μουσικού οργάνου και αμοίβεται με 10ευρώ/ώρα,
με κάποιον που πήγε ένα εξάμηνο σε μία σχολή κομμωτικής και βγάζει το ίδιο ποσό σε ένα τέταρτο της ώρας.

Τέλος,το κράτος δεν μπορεί να καθορίσει τους κανόνες που έγραψες σε συνθήκες ελεύθερης αγοράς.
Κι αυτό γιατί δεν προέρχονται όλοι όσοι διδάσκουν από κρατικά ιδρύματα ώστε να υπήρχε κάποια διαβάθμιση μεταξύ
πτυχίων,διπλωμάτων,κ.λ.π.
Κάποιοι είναι από εξωτερικό,άλλοι από ιδιωτικά ωδεία,άλλοι έχουν RGT και πάει λέγοντας.
Κάποιοι δεν έχουν κανενός τύπου πιστοποίηση.
Οπότε αυτό που γράφεις δεν είναι εφικτό.

6
Kαλησπέρα,εγώ θα σου πρότεινα το παρακάτω:

http://www.thomann.de/gr/harley_benton_te_20_bk_standard_serie_set_2.htm

Οπωσδήποτε όχι κάτι με tremolo,όπως η τύπου stratocaster του πρώτου bundle που postαρες.
Ούτε και το βιδωτό Les Paulοειδές του άλλου bundle.

7
Κάτι τέτοιο χρειάζεσαι:
http://www.behringer.com/EN/Products/UCG102.aspx

Tιμές μπορείς να δεις εδώ:
http://www.ebay.co.uk/sch/i.html?_trksid=p2050601.m570.l1313.TR0.TRC0.X&_nkw=UCG102&_sacat=0&_from=R40

Για ελληνικό κατάστημα δεν ξέρω,αλλά συχνά ανεβαίνουν τέτοια και στις αγγελίες.

8
Η καλύτερη εργοστασιακή Les Paul που έχω παίξει σε τιμή κάτω κοντά στο χιλιάρικο είναι αυτή η
Εdwards
http://www.guitarjapan.com/edwards/spec/e-lp-105ce.html

Ρίξε μια ματιά στα specs.
Έβενος,EMG,καπάκι που δεν είναι veneer.


9
Kι εμένα αυτή την περίοδο με ενδιαφέρει η καλή ηχογράφηση κλασσικής.

Το  MXL 9000 το είχα δανειστεί από φίλο και κουμπωμένο σε μια ΕΜU-1616m
απέδωσε πολύ καλά.
Αν λοιπόν έχεις κάποια κάρτα ήχου με καλή προενίσχυση στο προτείνω ανεπιφύλακτα.

Θα γράψω και κάτι που ίσως ακουστεί αστείο,απλά με κάψες δεν έχω ξανασχοληθεί.
Με μια διπλή κάψα με κόστος αγοράς κάτω των 30 ευρώ,με ποιας τάξης μικρόφωνο θα συγκρίνατε την ποιότητα ηχογράφησης;
Έχω την εντύπωση ότι εξαιτίας της τελείως διαφορετικής λειτουργίας μεταξύ κάψας-μικροφώνου,
θα έχουμε διαφορετικού "χαρακτήρα" ηχογραφήσεις,αλλά είναι τελείως τραγικό να προσπαθήσεις να ηχογραφήσεις με κάψα;
 

10
Εφέ / Απ: Vox StompLab σε Marshall mg30.
« στις: 06/08/13, 13:42 »
οπότε ψάχνεις μόνο ένα πετάλι για βρώμικο ήχο??

δεν το κόβω να παίρνεις ικανοποιητικό αποτέλεσμα απ'αυτόν τον ενισχυτή ότι κι αν του βάλεις μπροστά...  :-\

ξεκίνα κάνε οικονομίες....

+1

11
Ότι ακριβώς σου έγραψε ο Απόλλων.
Η πραγματική αξία ολόκληρης της κιθάρας σου είναι στα 100 ευρώ και εσύ πας να βάλεις  μαγνήτες και τρέμολο που μαζί με τα εργατικά θα φτάσεις σε κόστος 5 φορές από όσο κάνει η κιθάρα.

Οι αναβαθμίσεις σε όλο μας τον μουσικό εξοπλισμό πρέπει να ακολουθούν μια "λογική" σειρά,αλλιώς δεν πιάνουν τόπο..
Εσύ πας να βάλεις νιτρομπουκάλα σε Lada. ;D

Πέρα από τις καλές προτάσεις του Απόλλων,ρίξε καμιά ματιά και στις αγγελίες.
Υπάρχουν απίστευτες ευκαιρίες.

12
Kαλά έκανε ο Waters και μίλησε.
Έχω βαρεθεί τους καλλιτέχνες που φοβούνται να εκφραστούν ευθέως υπό τον φόβο μην δυσαρεστήσουν μια μερίδα από το κοινό τους.
Έχω βαρεθεί ειδικά τους καλλιτέχνες που σε συναυλία τους στην Ελλάδα,λένε χαζογελώντας μόνο "τζατζίκι","μουζάκα","Ελλάδα σαγκαπό"..
Καιρός να πάρουν θέση και για κανένα πιο σοβαρό ζήτημα.

Δε θέλω να θέσω όρους γηπεδικούς,αλλά δεν έχει υπάρξει ποτέ μεγάλη συναυλία τα τελευταία τουλάχιστον 15-20 χρόνια στην Ελλάδα,
που να διανοήθηκε οργανωμένος πυρήνας της χ.α. να κάνει την εμφάνισή του,μιας και το "αντίπαλο δέος" υπερτερούσε κατά κράτος σε όλους τους τομείς.
Μην αναφέρουμε κάποιους που εμφανίζονταν ως σεκουριτάδες ή κοινό,σε συναυλίες όπως Motorhead,Ejekt,κ.ά.
και ξαφνικά γίνονταν Γιουσέιν Μπόλτ.

Έπιασαν και οι διανοητικά ανάπηροι στο στόμα τους τον Waters και τους Floyd..
Άντε να δουμε,που θα πάει τελικά αυτή η βαλίτσα..

13
Ενα σχολιο που διαβασα φτανει για να κλεισει το θεμα

"Φήμες λένε οτι οι χρυσαυγήτες παρεξηγήθηκαν, διότι αντί να κληθούν να παίξουν εκείνοι τα τούβλα στη συναυλία, ο εσχατόγερος ο Waters έφερε εισαγόμενα!"





Πάντως σαν χώρα,ειδικά τα τελευταία 2 χρόνια,έχουμε ανέλθει σε ανώτερες σφαίρες σουρεαλισμού..
Θέλω να δω πόσο μακριά ακόμη θα πάει αυτή η βαλίτσα.

Έλληνες νεοναζί,υμνητές του χίτλερ.. ::)
Αλήθεια,έχει πάτο αυτό το βαρέλι; ???

14
https://www.youtube.com/watch?v=v0qPK3nAr4U


Εν τάχει θα σου γράψω ότι η ερμηνεία σου είναι καλή,απλά θα σε προτρέψω να το κατεβάσεις και να το ξανανεβάσεις με άλλο "φόντο".
Καμία σχέση δεν έχει ο Κεμάλ του τραγουδιού,με τον Κεμάλ Ατατούρκ.
Και αυτός που στο επισημαίνει κάτω από το video σου,μόνο τυχαίος δεν είναι στο ελληνικό μουσικό στερέωμα.
Δεν είμαι εθνικιστής,απλά η εικόνα αυτή διαστρεβλώνει το νόημα του τραγουδιού και είναι κρίμα να βάζεις ακροατές απέναντί σου από τέτοιες ατυχείς επιλογές.

15
ΤΙ μετατροπές χρειάζεται να κάνω σε μια epiphone les Paul, ώστε να ξεπεράσει μία καλή Gibson les paul και ποιο το κόστος μετατροπων???


Αν και υπάρχουν κάποιες Epiphone που είναι αρκετά αξιόλογες και συνακόλουθα κάποιες Gibson που δεν ανταποκρίνονται στο κόστος αγοράς τους,
αυτό που ζητάς επί της ουσίας δεν γίνεται.
Αυτό που μπορείς να κάνεις είναι να αναβαθμίσεις την Epiphone σου όσο αφορά ηλεκτρονικά(καλώδια,pots,κ.λ.π.),μαγνήτες,καλύτερο nut και τέτοια,
αλλά Gibson δεν θα γίνει για τους ίδιους λόγους που όσο κι αν αναβαθμίσεις μια Ltd δε θα γίνει Esp.

Aν θέλεις η κιθάρα σου να φαίνεται σαν Gibson,πάρε ένα gibson les paul headstock overlay
Π.χ.http://www.ebay.com/itm/Project-GIBSON-Overlays-WORLDWIDE-ORIGINAL-NOS-1-Split-Diamond-or-Pegasus-1-/130949823675?pt=Guitar&hash=item1e7d37bcbb
http://www.croxguitars.com/overlays.htm
Αλλά ακόμη και για αυτή τη φαινομενικά απλή μετατροπή,θα χρειαστεί να πας σε μάστορα.

Αν όμως θεωρείς ότι τελικά το θέμα σου είναι να αποκτήσεις μια Gibson,
πουλάς απευθείας την Epiphone σου και με τα χρήματα που θα έδινες για μαγνήτες,καλώδια,εργατικά,κ.λ.π.
αγοράζεις μια Gibson από τις αγγελίες που πλέον οι τιμές είναι χώμα..

Φίλος μου πριν 5 μήνες αγόρασε Gibson Les Paul από αγγελία στα 550 ευρώ και μάλιστα με βαλίτσα.

Από την πείρα μου θέλω να σε διαβεβαιώσω πως ότι αναβάθμιση να κάνεις στην Epiphone σου,επειδή δικαίως ή αδίκως θα σε τρώει το σαράκι,σε 1-2-3 χρόνια θα καταλήξεις σε Gibson,
εχοντας όμως πετάξει ήδη αρκετά λεφτά σε αναβαθμίσεις της Epi που τελικά δε θα γίνει Gibson..
Aν σε ενδιαφέρει μόνο τι γράφει το headstock πάρε μια κινεζούλα ρεπλικα Gibson.
Και αυτές παίζουν στις αγγελίες στα 250-300 ευρώ και αισθητικά πλέον είναι πιστά αντίγραφα.
Κάποιες από αυτές παίζουν κιόλας.
Αυτά...





16
Είχα φάει κόλλημα πριν 2 χρόνια με τα φορητά ενισχυτάκια κάθε τύπου,έχουν περιέλθει στην κατοχή μου τα περισσότερα και έχω παίξει με όλα.
Πέρα από το Marshall MS-2,είχα και το μεγαλύτερο αδερφάκι του,το MS-4.
Αξιοπρεπείς πλαστικές κατασκευές,με πολύ μέτριο κατ'εμέ ήχο,ακόμη και για την κατηγορία τους.

Για να μην μακρυγορώ καλύτερο mini ενισχυτάκι βρήκα το Orange Micro Crush PiX 3 που postαρε παραπάνω ο adr1anos.
http://www.thomann.de/gr/orange_microcrush.htm
Είναι το μόνο ενισχυτάκι στην κατηγορία του με ξύλινο σασί,έχει 2 κανάλια,ενσωματωμένο κουρδιστήρι και την "προσωπικότητα" των Orange.

Όμως όπως πολύ σωστά έγραψε ο modfori,κάθε ενισχυτάκι διαφέρει αισθητά,σε διαστάσεις και βάρος.

Αν θέλεις απόλυτη φορητότητα,μεγάλη διάρκεια ζωής μπαταρίας,κατασκευή που σηκώνει καταπόνηση και ταυτόχρονα παίζει καλά,
δεν έχω παρά να προτείνω το αγαπημένο μου Smokey Amp,που δε λείπει ποτέ από την θήκη της ηλεκτρικής μου.

Smokey Amps_Tricks.mp4


Απλά να είναι Made in USA,γιατί κάτι κινέζικα που κυκλοφορούν είναι πολύ κακές απομιμήσεις..
 

17
Μεγάλο ταλέντο. ;D

Kiss me - Sixpence None the Richer (cover) Jess Greenberg

18
Καλημέρα,κι εγώ θα σου πρότεινα να αφαιρέσεις από τις επιλογές σου τις 2 epiphone που postαρες.
Τυχαίνει να τις έχουμε στο ωδείο που δουλεύω και είναι επιεικώς τραγικές.
Απέφυγε γενικά σχήμα Les Paul με bolt on(βιδωτό) μανίκι.
Αν θέλεις Les Pauloειδές θα σου πρότεινα κάτι τέτοιο:
http://www.dv247.com/guitars/vintage-v100-electric-guitar-gloss-black--35391

Eίναι οι κιθάρες Vintage που προαναφέρθηκαν.Υπάρχουν και στον Thomann,αλλά σε πιο ακριβή τιμή.
Έχω μια Vintage Icon Series και είναι από τις καλύτερες αγορές που έχω κάνει.

19
Γιώργο καλώς ήρθες στο kithara.

Ψυχραιμία,είναι η εποχή περίργη και δυστυχώς είμαστε  όλοι στην τσίτα. ;D
Μια χαρά αυτό που άκουσα για το σκοπό που δημιουργήθηκε.

Να παίζετε όσο περισσότερη μουσική μπορείτε όταν ξεκλέβετε χρόνο από το μεταπτυχιακό σας και αν ποτέ θελήσεις να ψαχτείς περισσότερο για τις υπαρκτές
αδυναμίες που  σου επισήμαναν οι προηγούμενοι, εδώ μέσα θα βρεις πολύ κόσμο που έχει την γνώση και την πρόθεση να βοηθήσει.

Μέχρι τότε,καλό διάβασμα και καλές μουσικές. :)

20
Μπράβο Γιάννη,για πολλοστή φορά.
Άψογος ήχος,εκτέλεση,δημιουργικότητα.
Καλή επιτυχία

Υ.Γ.Με αφορμή το βίντεο,μπορεί κάποιος από Θεσσαλονίκη αν όχι εδώ έστω με pm,να μου πει που μπορώ να προμηθευτώ ένα ζευγάρι περικάρπια.
Γιατί δεν ξέρω που να ψάξω,σε αθλητικά μαγαζιά,σε κατάστημα με ανατομικά βοηθήματα,σε μουσικά είδη;

22
Στα λεφτά αυτά είναι ο καλύτερος, πιστεύω θα σου αρέσει πολύ :)

+1

23
οταν παιζεις στη μεσαια θεση το σημα απο τους μαγνητες πεφτει παραλληλα στην εξοδο, ενω οταν πατησεις τον διακοπτη απο τον neck μαγνητη το σημα παει στον bridge και απο εκει στην εξοδο. σαν αποτελεσμα εχεις λιγο μεγαλητερη εξοδο. δεν ξερω αν σε καλυψα....


εσενα το vol δουλευει κανονικα?

Μάλιστα,διάβασα και λίγο σε ξένο forum και το έπιασα το νόημα.

Πάντως δεν έχω θέμα,όλα λειτουργούν κανονικά.


24
Έχω το Mr.Page kit στη Les Paul μου.

Μπορεί κάποιος να γράψει το ηχητικό αποτέλεσμα και την διαδρομή που ακολουθεί το σήμα στις επιλογές:
α)Out of phase που σύμφωνα με την συνδεσμολογία προκύπτει αν πατήσω μια φορά το tone του bridge μαγνήτη.
β)Series with bridge αν πατήσω το tone του neck μαγνήτη.

Για το α),γνωρίζω για την αντιστροφή πολικότητας του neck μαγνήτη και πως αν το switch είναι στη μεσαία θέση έχω out of phase.Σωστά;
 Στο β) τι γίνεται ???

25
Αν όμως τις φέρνει μόνο με παραγγελία και δεν έχει κανα-2 μοντέλα στο κατάστημα.. κρίμα και κακώς κατά την γνώμη μου. Παραγγελία ξέρουμε να κάνουμε και μόνοι μας  ;)

Δυστυχώς πολλούς δεν τους παίρνει να stockάρουν πια,απλά ελπίζω να τηρούν τα προσχήματα και να έχουν τουλάχιστον κάποια βασικά μοντέλα .

Πριν λίγο καιρό,με τα λεφτά στο χέρι πήγα για ηχεία σε μαγαζί της πόλης.Δεν ζήτησα ούτε καν να τα ακούσω μιας και ήξερα τι ήθελα.
Μου είπε περίπου 9 ημέρες να έρθουν από την αντιπροσωπεία και σε τιμή πιο ακριβή,από γνωστά internetομάγαζα του εξωτερικού.
Επίσης διαπίστωσα γενικότερα ελλείψεις σε πολλά είδη του καταλόγου.
Όσο και να θέλω να "βοηθήσω" μερικές φορές,δεν υπάρχουν οι προϋποθέσεις.

Σελίδες: [1] 2 3 4 ... 11