Ψηφοφορία

ΠΙΣΤΕΥΕΤΕ ΠΩΣ ΤΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΕΙΝΑΙ

ΕΚΣΥΓΧΡΟΝΙΣΜΕΝΟ
2 (4.3%)
ΛΙΓΟ ΚΑΤΩΤΕΡΟ ΤΩΝ ΠΡΟΗΓΜΕΝΩΝ ΚΡΑΤΩΝ
8 (17%)
ΠΟΛΥ ΚΑΤΩΤΕΡΟ ΤΩΝ ΠΡΟΗΓΜΕΝΩΝ ΧΩΡΩΝ
37 (78.7%)

Σύνολο ψηφοφόρων: 47

Αποστολέας Θέμα: ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΕΣ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΤΟΥ 21ου ΑΙΩΝΑ !  (Αναγνώστηκε 23866 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος MISTREATED

  • Παλιός
  • ****
  • Μηνύματα: 264
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Ερχομαι απλά να επικυρώσω δύο προτάσεις απο τον Papous και τον Βραζίλης , η πρώτη που ανέφερε χθές ο Papous ότι ο επαγγελματικός προσανατολισμός πρέπει να ξεκινάει απο το δημοτικό με ειδικούς που θα βλέπουν τα προσόντα και τα ταλέντα των παιδιών και θα τα τοποθετούν αναλόγως και με τρόπο που δεν θα δημιουργούνται κόντρες, αλλά μία ευγενής άμιλα μεταξύ τους, οι δε διδάσκοντες δεν θα κάνουν μάθημα μόνο με τα 'καλά' παιδιά αλλά με όλα σύμφωνα πάντοτε με τις δυνατότητες τους. Αυτό θα πρέπει να συνεχισθεί και στην δευτεροβάθμια εκπαίδευση με καθηγητές που δεν θα είναι απλά πτυχιούχοι του κλάδου τους αλλά θα έχουν παρακολουθήσει και κάποια σεμινάρια παιδαγωγικής. Για να γίνουν όλα αυτά χρειάζεται αυτο που ανέφερε ο Βραζίλης, μια χάραξη εκ βάθρων μιας εκπαιδευτικής στρατηγικής χωρις να λογαριάζεται το πολιτικό κόστος , γιατί σίγουρα θα υπάρξουν αντιδράσεις απο κατεστημένα και φατρίες, για να μπορέσουμε να δούμε πιο σωστά αποτελέσματα στον τομεα παιδεία. Δεν είδα, πρός μεγάλη μου έκπληξη κανένα σχόλιο απο εκπαιδευτικούς - μέλη του Κιθάρα - για το θέμα και ειλικρινά λυπάμαι πολύ γιατί το θέμα όπως τέθηκε πολύ σωστα απο την φιλτάτη Unplagged, είναι  τό πλέον σοβαρό σε κοινωνική βάση, αφού εξαρτάται το μέλλον των παιδιών μας και κατ'επέκταση της χώρας μας
Nobody is perfect, but who wants to be nobody...

Αποσυνδεδεμένος papous

  • Εδώ είναι το σπίτι μου
  • *****
  • Μηνύματα: 2467
  • Φύλο: Άντρας
  • Έτσι να συμβιώνουμε, σαν τον σκύλο με τη γάτα...
    • Προφίλ
Τα θρησκευτικα με το υπαρχον βιβλιο δεν διδασκονται σωστα, οπως πολλα μαθηματα ( Δικαιο, Βιολογια, Φυσικη, κλπ ).


Είναι από άλλο τοπικ, αλλά το παραθέτω εδώ διότι εάν το έλεγα εγώ αμέσως θα με λέγανε γκρινιάρη, μεμψίμηρο, αδαή, εθνοπατέρα, θα μου αντιτάσανε το υψηλό επίπεδο εκπαίδευσης και την εξαφάνιση του αναλφαβητισμού ??? και διάφορα άλλα....
Δεν στενοχωριέμαι για ότι έχασα αλλά για ότι θα μπορούσα να είχα κερδίσει. Αυτό που είχαμε το κουβαλάμε πάντα, αυτό που δεν κερδίσαμε το ονειρευόμαστε.

Αποσυνδεδεμένος MISTREATED

  • Παλιός
  • ****
  • Μηνύματα: 264
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Ελα φίλε Papou, δεν θα σε κατηγορήσει κανείς και το ξέρεις. Οτι και να σου λένε κατα βάθος όλοι σ'εκτιμούν, γιατί έχεις μεστό λόγο και θέτεις σοβαρά θέματα προς συζήτηση στην παρέα. Μην ρίχνεις λοιπόν λάδι στην φωτιά (επειδή σας περισσεύει κάτω στην όμορφη Κρήτη) και δώσε μας και σύ την λύση που προτείνεις, μιας και δεν βλέπω φώς απο τους απασχολούμενους στην εκπαίδευση.
Nobody is perfect, but who wants to be nobody...

Αποσυνδεδεμένος Ιππέας

  • Εδώ είναι το σπίτι μου
  • *****
  • Μηνύματα: 679
  • Φύλο: Άντρας
  • ...με τ'αλογάκι μου συχνά,τριγυρίζω στα βουνά..
    • Προφίλ
 Χαρακτήρισα το επίπεδο της παρεχόμενης εκπ/σης υψηλό και το πιστεύω. Επίσης πιστεύω ότι αυτό δεν είναι αποτέλεσμα μόνο των φροντιστηρίων ή των ιδιαιτέρων μαθημάτων.Αυτό δεν σημαίνει ότι όλα είναι τέλεια και δεν επιδέχονται περαιτέρω βελτιώσεις ή διορθωτικές κινήσεις. Η γνώμη μου δεν ακυρώνει κανένα διάλογο,δεν  αποτελεί τροχοπέδη στη συζήτηση,ούτε θέσφατο ή νομοτέλεια και δεν έκρινα κανένα,αποδίδοντάς του οιονδήποτε χαρακτηρισμό. Η εκπαίδευση και η παιδεία γενικότερα είναι κάτι το ζωντανό,κινείται,αλλάζει,βελτιώνεται,πάσχει.Όλοι γνωρίζουμε ότι κάθε υπουργός και μια γενναία μεταρρύθμιση.Μόνο που κανείς δεν τολμάει να πει την αλήθεια ή όταν αυτή λέγεται πονάει,θίγονται πολλοί και οχυρώνονται πίσω από τα κεκτημένα δικαιώματά τους. Οι ομοσπονδίες (ΟΛΜΕ,ΔΟΕ) εξαντλούν την όλη δράση και τις ιδέες τους ζητώντας περισσότερους διορισμούς ή εμμένουν στο 5% για την παιδεία,λες και αυτόματα θα λυθούν όλα τα προβλήματα,αν αυξηθούν οι δαπάνες.Φυσικά,ούτε λόγος για αξιολόγηση,η οποία χρειάζεται και επιβάλλεται,γιατί έτσι μας βολεύει και ταυτόχρονα διατηρούμε το αγωνιστικό-συνδικαλιστικό-διεκδικητικό  μας προφίλ.Οι πανεπιστημιακοί "χτίζονται",λοιδορούνται,συμβιβάζονται.Εθνική στρατηγική και σχεδιασμός πουθενά.Μέτρα αποσπασματικά αναγέλλονται πομπωδώς και το ράβε - ξήλωνε στου κασίδη το κεφάλι συνεχίζεται.
« Τελευταία τροποποίηση: 04/09/08, 00:11 από ipeas »

Αποσυνδεδεμένος papous

  • Εδώ είναι το σπίτι μου
  • *****
  • Μηνύματα: 2467
  • Φύλο: Άντρας
  • Έτσι να συμβιώνουμε, σαν τον σκύλο με τη γάτα...
    • Προφίλ
Χαρακτήρισα το επίπεδο της παρεχόμενης εκπ/σης υψηλό και το πιστεύω..............Αυτό δεν σημαίνει ότι όλα είναι τέλεια και δεν επιδέχονται περαιτέρω βελτιώσεις ή διορθωτικές κινήσεις................. Μόνο που κανείς δεν τολμάει να πει την αλήθεια ή όταν αυτή λέγεται πονάει,θίγονται πολλοί και οχυρώνονται πίσω από τα κεκτημένα δικαιώματά τους......................... Μέτρα αποσπασματικά αναγέλλονται πομπωδώς και το ράβε - ξήλωνε στου κασίδη το κεφάλι συνεχίζεται.

Ποιά είναι η αλήθεια που δεν τολμάει να πει κανείς και που πονάει? Ότι το επίπεδο της εκπαίδευσης είναι υψηλό και απλώς χρειάζονται μερικές περαιτέρω βελτιώσεις? Γιατί να πονάει αυτό? Όσο καλός και να είσαι πάντα υπάρχουν περιθώρια βελτιστοποίησης! Και σε ποιού κασίδη το κεφάλι πέφτουν τα πρόχειρα και αποσπασματικά μέτρα? Εφόσον πιστεύεις πως δεν είναι κασίδης αφού η εκπαίδευση είναι υψηλού επιπέδου.

Βέβαια όπως αναφέρει και ο Βραζίλης, όλα εξαρτώνται από το πως ορίζει κανείς τον όρο "υψηλού επιπέδου εκπαίδευση". Αν τον εννοεί κάνοντας μια στατιστική αξιολόγηση του εαυτού του και βρίσκοντας τον μέσο όρο, κρίνοντας με τα μέτρα του δηλ, ε τότε σίγουρα πάντα η παρεχόμενη εκπαίδευση θα είναι υψηλότερου επιπέδου απ' αυτό που βρίσκεται ο μέσος όρος των εκπαιδευομένων. Και στην Ουγκάντα, στην Αγκόλα ή στην ακτή του Ελεφαντοστούν η παρεχόμενη εκπαίδευση είναι υψηλότερου επιπέδου από τον μέσο όρο.


MISTREATED, δεν γνωρίζω εαν είσαι γονέας και έχεις αντιμετωπίσει εκ του σύνεγγυς το πρόβλημα ή εαν μιλάς μελετώντας εξ αποστάσεως. Προφανώς θα ισχύει το δεύτερο διότι φαίνεται ότι δεν έχεις εμπειρία από σχετικές συζητήσεις. Άκου λοιπόν την δική μου εμπειρία. Σε διάφορες συνελεύσεις του συλλόγου γονέων και κηδεμόνων του ιδιωτικού σχολείου που εκπαιδεύονται τα παιδιά μου οι συζήτησεις εξαντλούνταν στο εάν θα έπρεπε να διδάσκεται ή όχι το μάθημα των θρησκευτικών. Με τα πολλά κατάλαβα ότι οι περισσότεροι εθελοτυφλούσαν, αδυνατώντας να αξιολογήσουν τα προβλήματα και να θέσουν προταιρεότητες, και έτσι "πάρκαραν" τα παιδιά τους σ' ένα σχολείο, αδιαφορώντας για τις από εκεί και πέρα συνέπειες της πράξης τους σ' ένα τόσο ευαίσθητο τομέα.

Στην τελευταία δε συνέλευση που βρέθηκα μου φάνηκε πως οι περισσότεροι παρευρισκόμενοι τραγουδούσαν εν χορώ το: "είμαι εξάρτημα εγώ της μηχανής σας κι ο γιός μου το ανταλακτικό, θα 'ναι εντάξει μια ζωή στην δούλεψή σας είν' από άριστο υλικό". Συζητώντας το με κάποιους φίλους που είχαμε επικοινωνία παραδέχθηκαν ότι ένιωθαν κι αυτοί το ίδιο μ' εμένα. Μετά από πολλές ουσιαστικές συζητήσεις αποφασίσαμε ότι η καλύτερη λύση ήταν η δημιουργία ενός "κρυφού σχολείου" όπου θα είχαμε την πλήρη ευθύνη για τον σχεδιασμό του συστήματος. Η ιδέα βγήκε από το σατιρικό λιβελογράφημα ενός φίλου που στην αρχή ξεκίνησε για αστείο, αλλά μετά καταλάβαμε ότι ήταν η μόνη εφικτή λύση, ως γνωστόν η σάτιρα περιέχει πάντα την γυμνή αλήθεια.

Από την μέχρι τώρα εμπειρία μας έχουμε καταπληκτικά αποτελέσματα, όσο για το τελικό αποτέλεσμα θα σας το ανακοινώσω σε 5, 6 χρόνια.

Όσον αφορά την μη συμμετοχή επαϊόντων στις συμφορούμοσυζητήσεις, είσαι νέος στον χώρο κι έτσι εξηγείται η απορία σου.
Δεν στενοχωριέμαι για ότι έχασα αλλά για ότι θα μπορούσα να είχα κερδίσει. Αυτό που είχαμε το κουβαλάμε πάντα, αυτό που δεν κερδίσαμε το ονειρευόμαστε.

Αποσυνδεδεμένος MACMISIAS

  • Εδώ είναι το σπίτι μου
  • *****
  • Μηνύματα: 1907
  • Φύλο: Άντρας
  • ΣΚΑΤΑ...
    • Προφίλ
    • www.myspace.com/meresmakis
Δεν ξέρω.Δεν ξέρω ποιό είναι το επίπεδο της Παιδείας στην Ελλάδα γιατί δεν ξέρω τι σχολείο θέλω.Δεν μπορώ να σχεδιάσω κάτι στο μυαλό μου και δεν μπορώ να βρω τους τρόπους για να το καταφέρω.Ξέρω μόνο να γκρινιάζω για τα λεφτά που δεν δίνονται ή για το βιβλίο της ιστορίας ή για τα θρησκευτικά.Αυτό μου μάθανε οι ινστρούχτορές μου,τα ΜΜΕ .Περιμένω τις δημοσκοπήσεις για να μάθω αν κάνω κάτι καλά.Λέω για προσλήψεις ,λέω για σχολικά κτίρια ,λέω για έρευνα, αλλά δεν έχω ιδέα τι σημαίνουν ακριβώς όλα αυτά και πως εφαρμόζονται στη σύγχρονη Ελλάδα.Κατηγορώ τη παραπαιδεία αλλά προστρέχω σε εκείνη.Όλα τα βλέπω μέσα από την ιδεολογία μου ,που όμως και αυτήν δεν τη ξέρω.Πίστεύω ότι είμαι προοδευτικός μόνο και μόνο γιατί διαβάζω Κυριακάτικη Ελευθεροτυπία.Αλλά ακόμα και αυτή δεν τη διαβάζω ,γιατί νυστάζω και με παίρνει ο ύπνος στο καναπέ μου.Ο καθηγητής που πάει να κόψει το βλαστάρι μου ,έχει προηγούμενα μαζί του και αν συνεχίσει θα του φέρω τα κανάλια.Το παιδί μου κάνει κατάληψη,όχι βέβαια για να χάσει το μάθημα ,αλλά γιατί έχει αιτήματα.Ποιά αιτήματα;Ή μου τα'πε και τα ξέχασα ,ή δεν ξέρει κι αυτό...Πάντως όχι για χαβαλέ .Για ένα καλύτερο αύριο...Ποιός ξέρει μπορεί να γίνει και αρχηγός κόμματος μια μέρα.Όλα είναι μαύρα.......γιατί δεν ξέρω πως φτιάχνονται τα χρώματα.Δεν μου μάθανε στο σχολείο...Αυτή είναι η παιδεία μου...αν και αυτή ακόμα δεν την έχω καταλάβει.
Τώρα σταματάω γιατί ζαλίστηκα...αυτό παθαίνω όποτε αναγκάζομαι να σκέφτομαι.Θα σας δω σύντροφοι στη πορεία...
"Θέλω ν' αλλάξω το κόσμο Μάνα- Παιδί μου δεν υπάρχει τόσο μεγάλη πάνα..."
www.myspace.com/meresmakis
www.myspace.com/meresmeres
http://mikriellinikiistoria.blogspot.com/

Αποσυνδεδεμένος morpheas

  • Παλιός
  • ****
  • Μηνύματα: 312
    • Προφίλ
Mac έδωσες την καλύτερη απάντηση!!!
Συμφωνώ +1000000!!

Αποσυνδεδεμένος Βραζίλης

  • Δεν με λένε Bill!
  • Administrator
  • Εδώ είναι το σπίτι μου
  • *****
  • Μηνύματα: 10369
  • Φύλο: Άντρας
  • Βασίλης + Βραζιλία = Βραζίλης
    • Skype - fronimitis
    • Facebook profile
    • Προφίλ
    • Κιθάρα
Βέβαια όπως αναφέρει και ο Βραζίλης, όλα εξαρτώνται από το πως ορίζει κανείς τον όρο "υψηλού επιπέδου εκπαίδευση". Αν τον εννοεί κάνοντας μια στατιστική αξιολόγηση του εαυτού του και βρίσκοντας τον μέσο όρο, κρίνοντας με τα μέτρα του δηλ, ε τότε σίγουρα πάντα η παρεχόμενη εκπαίδευση θα είναι υψηλότερου επιπέδου απ' αυτό που βρίσκεται ο μέσος όρος των εκπαιδευομένων. Και στην Ουγκάντα, στην Αγκόλα ή στην ακτή του Ελεφαντοστούν η παρεχόμενη εκπαίδευση είναι υψηλότερου επιπέδου από τον μέσο όρο.

Τι σχέση έχει ο εαυτός μου;
Εγώ μονάχα ανέφερα μερικά θετικά στοιχεία του ελλ. εκπ. συστήματος. Δεν αμφιβάλλω ότι υπάρχουν προβλήματα, ούτε είμαι τόσο ανόητος όσο φαντάζεσαι, σύμφωνα με το παραπάνω σχόλιό σου.

Κατα τ'άλλα, δεν απάντησες στις ερωτήσεις μου, αλλά δεν πειράζει. Έτσι κι αλλιώς δεν έχω όρεξη να παραθέσω κι άλλα στοιχεία σε μια στείρα αντιπαράθεση.

Αποσυνδεδεμένος papous

  • Εδώ είναι το σπίτι μου
  • *****
  • Μηνύματα: 2467
  • Φύλο: Άντρας
  • Έτσι να συμβιώνουμε, σαν τον σκύλο με τη γάτα...
    • Προφίλ
Βέβαια όπως αναφέρει και ο Βραζίλης, όλα εξαρτώνται από το πως ορίζει κανείς τον όρο "υψηλού επιπέδου εκπαίδευση". Αν τον εννοεί κάνοντας μια στατιστική αξιολόγηση του εαυτού του και βρίσκοντας τον μέσο όρο, κρίνοντας με τα μέτρα του δηλ, ε τότε σίγουρα πάντα η παρεχόμενη εκπαίδευση θα είναι υψηλότερου επιπέδου απ' αυτό που βρίσκεται ο μέσος όρος των εκπαιδευομένων. Και στην Ουγκάντα, στην Αγκόλα ή στην ακτή του Ελεφαντοστούν η παρεχόμενη εκπαίδευση είναι υψηλότερου επιπέδου από τον μέσο όρο.

Τι σχέση έχει ο εαυτός μου;
Εγώ μονάχα ανέφερα μερικά θετικά στοιχεία του ελλ. εκπ. συστήματος. Δεν αμφιβάλλω ότι υπάρχουν προβλήματα, ούτε είμαι τόσο ανόητος όσο φαντάζεσαι, σύμφωνα με το παραπάνω σχόλιό σου.

Βραζίλη το υποκείμενο του "εννοεί", είναι το "κανείς" και όχι "ο Βραζίλης".
Δεν στενοχωριέμαι για ότι έχασα αλλά για ότι θα μπορούσα να είχα κερδίσει. Αυτό που είχαμε το κουβαλάμε πάντα, αυτό που δεν κερδίσαμε το ονειρευόμαστε.

Αποσυνδεδεμένος MISTREATED

  • Παλιός
  • ****
  • Μηνύματα: 264
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
[MISTREATED, δεν γνωρίζω εαν είσαι γονέας και έχεις αντιμετωπίσει εκ του σύνεγγυς το πρόβλημα ή εαν μιλάς μελετώντας εξ αποστάσεως. Προφανώς θα ισχύει το δεύτερο διότι φαίνεται ότι δεν έχεις εμπειρία από σχετικές συζητήσεις. Άκου λοιπόν την δική μου εμπειρία. Σε διάφορες συνελεύσεις του συλλόγου γονέων και κηδεμόνων του ιδιωτικού σχολείου που εκπαιδεύονται τα παιδιά μου οι συζήτησεις εξαντλούνταν στο εάν θα έπρεπε να διδάσκεται ή όχι το μάθημα των θρησκευτικών. Με τα πολλά κατάλαβα ότι οι περισσότεροι εθελοτυφλούσαν, αδυνατώντας να αξιολογήσουν τα προβλήματα και να θέσουν προταιρεότητες, και έτσι "πάρκαραν" τα παιδιά τους σ' ένα σχολείο, αδιαφορώντας για τις από εκεί και πέρα συνέπειες της πράξης τους σ' ένα τόσο ευαίσθητο τομέα.
[/quote]
-
Αγαπητέ Papous, είμαι γονέας και γώ όπως και σύ, με πολύ μεγαλύτερα παιδιά αφού έχουν απο καιρό τελειώσει τις πανεπιστημιακές τους σπουδές. Απλά ότι συνέβαινε πρίν χρόνια όταν τα δικά μου ήταν στην δευτεροβάθμια εκπαίδευση, συμβαίνει και σήμερα , σύμφωνα μ'αυτά που αναφέρεις. Τίποτε ουσιαστικό δεν έχει λοιπόν αλλάξει, για αυτό και η αναφορά μου σε κάτι 'περισσότερο' που θάπρεπε να απασχολεί τούς νεότερους. Ας μην ξεχνάμε ότι η παιδεία είναι η βάση για την αυριανή κοινωνία και τα στοιχεία που λαμβάνουν τα παιδιά απο τις κάθε είδους πηγές , δεν αρκούν για την ποιοτική τους πρόοδο, πράγμα που αν δεν κάνω λάθος και σύ εννοείς μ'αυτά που αναφέρεις.
Nobody is perfect, but who wants to be nobody...

Αποσυνδεδεμένος papous

  • Εδώ είναι το σπίτι μου
  • *****
  • Μηνύματα: 2467
  • Φύλο: Άντρας
  • Έτσι να συμβιώνουμε, σαν τον σκύλο με τη γάτα...
    • Προφίλ
MISTREATED, εμείς μιλάμε για Παιδεία ενώ το θέμα αναφέρεται στην εκπαίδευση. Μάλλον λοιπόν είμεθα εκτός θέματος.

Κατανοώ βέβαια ότι η Παιδεία έχει σχέση με την εκπαίδευση. Με την έννοια ότι η Παιδεία είναι η εκπαίδευση ώστε να γίνεις Άνθρωπος.

Όσον αφορά την εκπαίδευση....  Το σκέφτηκα πολύ καλά αυτό το βράδυ. Κατέληξα ότι κάνω λάθος και χρωστώ μια συγγνώμη σ' όλους αυτούς που πίκρανα με τις ακραίες και μεμψίμοιρες απόψεις μου. Σίγουρα η εκπαίδευσή μας είναι υψηλού επιπέδου. Πραδείγματα? Άπειρα! Τα σκυλιά μου είναι άριστα εκπαιδευμένα στο να φυλάνε το σπίτι, να βρίσκουν λαγούς και να κυνηγούν πτηνά. 3 σε 1. Το γαϊδουράκι μου έχει υψηλού επιπέδου εκπαίδευση, κι έτσι μπορεί να κουβαλάει συγχρόνως κι εμένα και τα ζαρζαβατικά του κήπου. Και το άλογο είναι εκπαιδευμένο έτσι ώστε να χρησιμοποιείται και στην άρωση των χωραφιών (λόγω της οικολογικής μου συνείδησης δεν χρησιμοποιώ μηχανήματα) και στις βόλτες στην παραλία.

Πρέπει να παραδεχθώ ότι αυτό που μου άλλαξε την γνώμη είναι ένα άρθρο του Δημήτρη Μπουραντά, το οποίο σας παρακαλώ, με δάκρυα στα μάτια, να διαβάσετε!  http://www.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_columns_1_31/08/2006_195881

Όσον αφορά την εκπαίδευση Ανθρώπων... Την κάναμε απλώς εκπέδευση. Ένα γράμμα άλλαξε, τι στο καλό...

Δεν στενοχωριέμαι για ότι έχασα αλλά για ότι θα μπορούσα να είχα κερδίσει. Αυτό που είχαμε το κουβαλάμε πάντα, αυτό που δεν κερδίσαμε το ονειρευόμαστε.

Αποσυνδεδεμένος morpheas

  • Παλιός
  • ****
  • Μηνύματα: 312
    • Προφίλ
Παππού το άρθρο.. πιστεύω ότι λέει τα πράγματα με το όνομά τους..ωραίο!
Αν ήσουν λιγότερο εριστικός.. θα σου 'λεγα ότι είμαι 100%μαζί σου..τώρα είμαι 99% :P!

Αποσυνδεδεμένος Βραζίλης

  • Δεν με λένε Bill!
  • Administrator
  • Εδώ είναι το σπίτι μου
  • *****
  • Μηνύματα: 10369
  • Φύλο: Άντρας
  • Βασίλης + Βραζιλία = Βραζίλης
    • Skype - fronimitis
    • Facebook profile
    • Προφίλ
    • Κιθάρα
papous, το άρθρο που παραθέτεις περιέχει 100% αυθεντική μονότονη γκρίνια, όπου όλα είναι μαύρα (ή τουλάχιστον, αναφέρονται μόνο τα μαύρα). Πλέον αυτού, πράγματα που είναι γκρίζα, παρουσιάζονται ως μαύρα. Και κάποια άλλα είναι εντελώς αυθαίρετα.
(Πχ. τα φροντιστήρια δεν είναι παγκόσμια πρωτοτυπία, την αναγνώριση των κολεγίων την επιβάλλει η Ε.Ε., η σύνδεση της 3οβάθμιας εκπαίδευσης με την αγορά εργασίας θα φέρει άλλου είδους αντιδράσεις και γκρίνιες, κλπ)

Εκτός από γκρίνια και ειρωνεία, μήπως έχεις κάτι δημιουργικό να γράψεις;
Πχ. τι θα έπρεπε να γίνει για να βελτιωθεί το εκπαιδευτικό σύστημα.

Αποσυνδεδεμένος morpheas

  • Παλιός
  • ****
  • Μηνύματα: 312
    • Προφίλ
Βασίλη δεν είναι μαύρα.. είναι η αλήθεια.. ΓΥΜΝΟΤΑΤΗ!

Αποσυνδεδεμένος Βραζίλης

  • Δεν με λένε Bill!
  • Administrator
  • Εδώ είναι το σπίτι μου
  • *****
  • Μηνύματα: 10369
  • Φύλο: Άντρας
  • Βασίλης + Βραζιλία = Βραζίλης
    • Skype - fronimitis
    • Facebook profile
    • Προφίλ
    • Κιθάρα
Βασίλη δεν είναι μαύρα.. είναι η αλήθεια.. ΓΥΜΝΟΤΑΤΗ!

Για ρώτα τον πατέρα σου πως ήταν τα πράγματα στην εποχή του, και έλα πάλι να μου πεις τι διαπίστωσες.

Αποσυνδεδεμένος Ιππέας

  • Εδώ είναι το σπίτι μου
  • *****
  • Μηνύματα: 679
  • Φύλο: Άντρας
  • ...με τ'αλογάκι μου συχνά,τριγυρίζω στα βουνά..
    • Προφίλ
 Παππού, εσύ πώς χαρακτηρίζεις την εκπαίδευση,μιας και απ΄ότι κατάλαβα είσαι υπέρ της αξιολόγησης.Καλή,υψηλή όπως εγώ,μέτρια,κακή, μετριότατη ή χείριστη;Εγώ επιμένω στον χαρακτηρισμό και αιτιολογώ.Είναι αλήθεια ότι έχουμε επιστημονικό δυναμικό (γιατροί,πολιτικοί μηχανικοί,αρχιτέκτονες,μηχανικοί αυτοκινήτων,αεροσκαφών,ναυπηγοί κλπ) από τα καλύτερα στον κόσμο και διακρίνονται διεθνώς; Οι άνθρωποι του μόχθου (αγρότες,κτηνοτρόφοι,επαγγελματίες) δεν παράγουν προϊόντα που βρίσκονται στις αγορές όλου του κόσμου; Ή δεν είναι καλοί παραγωγοί οι πατριώτες σου με τα θερμοκήπια και τα λοιπά εσπεριδοειδή;Στις φετινές πανελλήνιες τα Χανιά και η Χίος επρώτευσαν.Σε ένα σχόλιό σου χαρακτήρισες τα ποιήματα που γράφονται πάρα πολύ καλά και ευχαρίστησες τους γράφοντες.Όλοι όσοι ανέφερα και πολλοί Έλληνες που διέπρεψαν σε διάφορους τομείς μετά το 1950, πού έμαθαν γράμματα;Δεν είναι παιδιά από την επαρχία και από φτωχές οικογένειες; Μήπως είχαν δασκάλους και καθηγητές από την αλλοδαπή ή την πολυτέλεια να σπουδάσουν στο εξωτερικό; Εργάστηκα ως σιδεράς σε εργοστάσιο βαριάς προκατασκευής,όπου το 95% των εργαζομένων ήταν 'Ελληνες.Κατασκευάσαμε γέφυρες,ξενοδοχεία,σπίτια κλπ στις πιο σεισμογενείς περιοχές της Ελλάδας και μέχρι τώρα δεν έχει παρατηρηθεί ούτε μια ρωγμή. Όλα αυτά είναι επιφοίτηση άνωθεν; Πού εμαθήτευσε όλο αυτό το δυναμικό; Ο κος Μπουραντάς λέει αυτά που πιστεύει και η άποψή του σεβαστή.Η δική σου γνώμη ποια είναι;
Περί αλήθειας και κασίδη: Κάθε πόλη και στάδιο,κάθε χωριό και γυμναστήριο λεγόταν επί δικτατορίας. Κάθε πόλη και Πανεπιστήμιο,κάθε χωριό και ΤΕΙ είναι το αποτέλεσμα του λαϊκισμού των δημοκρατικά εκλεγμένων κυβερνήσεων.Δεν χρειάζεται να επεκταθώ περισσότερο. Το ρόλο του κασίδη επωμίζονται οι γονείς και τα παιδιά του Λυκείου,που υφίστανται όλες τις μεταρρυθμίσεις και υλοποιούν όλες τις "φαεινές" ιδέες των εκάστοτε σοφών συμβούλων των υπουργών Παιδείας. Απλούστατα, γιατί κανείς ποτέ δεν είπε ότι θέλουμε αυτή την παιδεία,εγώ ως κράτος θέλω τόσους καθηγητές κλπ,ότι δεν μπορεί όλοι οι Έλληνες να γίνουν γιατροί ή δικηγόροι κοκ. Οι υπόλοιποι να διδαχθούν το επιχειρείν και να στραφούν σε άλλους τομείς. Ή ότι όλοι θα είστε πτυχιούχοι, αλλά εγώ θα απασχολώ το 10 ή 15%. Αυτά τα ολίγα...
 

Αποσυνδεδεμένος morpheas

  • Παλιός
  • ****
  • Μηνύματα: 312
    • Προφίλ
Βασίλη σωστό αυτό που λές.. όμως σωστό είναι.. ότι βρισκόμαστε αρκετά κάτω απο το επίπεδο άλλων "ισάξιων" χωρών με εμάς.. δεν νομίζεις??Με την παραεκπαίδευση να ακμάζει.. και τους γονείς θέλοντας και μη να την συγοντάρουν με τον καλύτερο τρόπο ;)!

Αποσυνδεδεμένος Amylo

  • Και αν δεν σας αρέσει...
  • Εδώ είναι το σπίτι μου
  • *****
  • Μηνύματα: 1129
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΑΡΑΝΟΜΟΙ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΦΑΣΙΣΤΕΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΟΙ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ
    • Προφίλ
μα γτ εξισωνεται το εκπαιδευτικο μας συστημα με αυτο των αλλων χωρων;!
ειναι λαθος να λεμε κοιτα η ταδε χωρα εχει εφαρμοσει αυτο και ειναι μια λυση πρεπει να βρεθει μια λυση απο την ιδια την ελλαδα και οχι να αντιγραφει εκπαιδευτικα συστηματα αλλων χωρων γιατι πρωτων εξω απο τον χωρο πολλα λεμε(δλδ δεν ξερουμε τελικα ποσο αποτελεσματικη μεθοδος ειναι)
και δευτερον διαφερουμε σε πολλα πραγματα οπως κουλτουρα-οικονομια
πχ στη γαλλια οι ιδιοι οι καθηγητες αποφασιζουν αν θα προαχθει ο μαθητης στη τριτοβαθμια εκπαιδευση και στην αμερικη τα παιδια δεν ασχολουνται στο σπιτι καθολου με τα μαθηματα
Αυτα και οι ιδιοι πολεμιοι του αμερικανικου συστηματος ειναι εναντια και να κρινουν οι καθηγητες των την προοδο τους και να μην ασχολουνται τα παιδια με μαθηματα του σολειου
αυτα τα δυο δεν συμβαδιζουν ;)
οταν καποιο βραδυ ξυπνησεις απο την αποτομη κραυγη σου...κ τρεξεις στην μαμα σου να το πεις...κ εκεινη τρομαγμενη κλεισει την φωνη σου στο ψυγειο...τοτε θα ναι αργα,μεσανυχτα..και θα χεις κουραστει.....

Αποσυνδεδεμένος papous

  • Εδώ είναι το σπίτι μου
  • *****
  • Μηνύματα: 2467
  • Φύλο: Άντρας
  • Έτσι να συμβιώνουμε, σαν τον σκύλο με τη γάτα...
    • Προφίλ
Είναι αλήθεια ότι έχουμε επιστημονικό δυναμικό (γιατροί,πολιτικοί μηχανικοί,αρχιτέκτονες,μηχανικοί αυτοκινήτων,αεροσκαφών,ναυπηγοί κλπ) από τα καλύτερα στον κόσμο και διακρίνονται διεθνώς;

Απ' ότι καταλαβαίνω, είναι προφανές ότι ζώ σ' ένα παράλληλο σύμπαν.


Εκτός από γκρίνια και ειρωνεία, μήπως έχεις κάτι δημιουργικό να γράψεις;
Πχ. τι θα έπρεπε να γίνει για να βελτιωθεί το εκπαιδευτικό σύστημα.

Βραζίλη, πρέπει να θυμηθείς ότι είμαστε παλιοί γνώριμοι. Στα διάφορα θέματα περί Παιδείας που έχουν συζητηθεί στο παρελθόν (και ακόμα τα ψάχνει η FSL. Μήπως μπορεί κανείς να την βοηθήσει?), είχαν αναφερθεί διεξοδικά προτάσεις, προτροπές, αναλύσεις, τόσο από εμένα όσο και από άλλους περισσότερο ικανούς.
Δεν στενοχωριέμαι για ότι έχασα αλλά για ότι θα μπορούσα να είχα κερδίσει. Αυτό που είχαμε το κουβαλάμε πάντα, αυτό που δεν κερδίσαμε το ονειρευόμαστε.

Αποσυνδεδεμένος YmiRLinG

  • Μπασίστας
  • Εδώ είναι το σπίτι μου
  • *****
  • Μηνύματα: 3331
  • Φύλο: Άντρας
  • A.C.A.B.=Always Carry A Banana
    • Προφίλ
Εγω δεν ξερω ποιες ειναι αυτες οι προηγμενες χωρες τις οποιες συναγωνιζομαστε...
Over large parts of the continent other people prefered to make money without working at all, and since the Disc had yet to develop a music recording industry they were forced to fall back on older, more traditional forms of banditry

Αποσυνδεδεμένος bairn of mosul

  • Εδώ είναι το σπίτι μου
  • *****
  • Μηνύματα: 634
  • Φύλο: Άντρας
  • pisteveis afto p theleis na pisteveis
    • Προφίλ
    • myspace
η εκπαιδευση στην ελλαδα ειναι παρομοια με την τουρκια
την ευρωπη ουτε με κυαλια την βλεπουμε.

βεβαια αυτο δεν ξερω αν ειναι οντως κακο,αφου εχουμε την εκπαιδευση που μας αρμοζει οπως συμβαινει σε τοοοοοσους αλλους τομεις το ιδιο.
otan oi alloi prospathoysan na paiksoyn mousikh oi P!nk Floyd aplws to ekanan

Αποσυνδεδεμένος Βραζίλης

  • Δεν με λένε Bill!
  • Administrator
  • Εδώ είναι το σπίτι μου
  • *****
  • Μηνύματα: 10369
  • Φύλο: Άντρας
  • Βασίλης + Βραζιλία = Βραζίλης
    • Skype - fronimitis
    • Facebook profile
    • Προφίλ
    • Κιθάρα
Βασίλη σωστό αυτό που λές.. όμως σωστό είναι.. ότι βρισκόμαστε αρκετά κάτω απο το επίπεδο άλλων "ισάξιων" χωρών με εμάς.. δεν νομίζεις??Με την παραεκπαίδευση να ακμάζει.. και τους γονείς θέλοντας και μη να την συγοντάρουν με τον καλύτερο τρόπο ;)!


Τι σημαίνει ισάξια χώρα; Ως μέλος της Ε.Ε.; Σε ΑΕΠ; Σε επίπεδο πολιτισμού; Πώς μπορείς να συγκρίνεις ανόμοια πράγματα, και συγκεκριμένα στο εκπαιδευτικό σύστημα, το οποίο είναι διαφορετικό;

Όπως προείπα, η Ελλάδα είναι από τις ελάχιστες χώρες όπου η εκπαίδευση είναι δημόσια και δωρεάν σε όλες τις βαθμίδες της. Έχουν γίνει τόσοι αγώνες για να κρατηθεί έτσι, είναι αυτό που θέλει η πλειοψηφία του λαού (ή τουλάχιστον "ήθελε", αφού μετά την προμελετημένη απαξίωση της δημ. εκπαίδευσης, όλο και πιο πολύς κόσμος αρχίζει να θεωρεί την ιδιωτ. εκπαίδευση ως λύση, ως σωτηρία).
Οι άλλες χώρες λοιπόν, με τις οποίες θέλεις/θέλετε να συγκριθούμε, έχουν σχεδιάσει με άλλη βάση το εκπαιδευτικό τους σύστημα.

Όταν όμως τελικά εγκατασταθούν για τα καλά τα ιδιωτικά ΑΕΙ/κολέγια/σχολές/σχολεία στην Ελλάδα (γιατί μας τα επιβάλλει η Ε.Ε., δείτε κι εδώ), πιθανόν να δούμε πιο οργανωμένη και υψηλή εκπαίδευση, αλλά μόνο για τους λίγους φοιτητές-πελάτες που μπορούν να την πληρώσουν. Και τότε θα μειωθεί και το ποσοστό μαθητών που πάνε στα φροντιστήρια, αφού το χρήμα "αγοράζει" την είσοδο στην ιδιωτική 3οβάθμια εκπαίδευση, οπότε κάποιοι μαθητές δεν χρειάζεται πια να ασχολούνται με τα "βαρετά" λυκειακά μαθήματα ούτε να ανησυχούν για πανελλήνιες εξετάσεις. Και επίσης η ιδιωτική 3οβάθμια εκπαίδευση θα είναι άμεσα συνδεδεμένη με την αγορά εργασίας, θα στοχεύει στο να παράγει υπάλληλους στα μέτρα πολυεθνικών και λοιπών εταιριών. Και το κράτος θα παρακολουθεί από μακριά σφυρίζοντας αδιάφορα, μη μπορώντας/θέλοντας να επέμβει σε αυτήν την εκπαιδευτική διαδικασία.

Βραζίλη, πρέπει να θυμηθείς ότι είμαστε παλιοί γνώριμοι. Στα διάφορα θέματα περί Παιδείας που έχουν συζητηθεί στο παρελθόν (και ακόμα τα ψάχνει η FSL. Μήπως μπορεί κανείς να την βοηθήσει?), είχαν αναφερθεί διεξοδικά προτάσεις, προτροπές, αναλύσεις, τόσο από εμένα όσο και από άλλους περισσότερο ικανούς.


Ναι, είπες για το "κρυφό σχολειό", αυτό όμως είναι μια ανεξάρτητη πρωτοβουλία που λειτουργεί παράλληλα με το υπάρχον εκπαιδευτικό σύστημα, και αφορά (απ'ότι κατάλαβα) περισσότερο στην καλλιέργεια του ανθρώπου και όχι στην επιστημονική/επαγγελματική του εκπαίδευση.

Οδηγίες για την ίδρυση Κρυφού Σχολείου
Επίσης, έχεις σχολιάσει και εδώ: Σχολεία: Γιατί να είναι τόσο οπισθοδρομικά;

Αποσυνδεδεμένος papous

  • Εδώ είναι το σπίτι μου
  • *****
  • Μηνύματα: 2467
  • Φύλο: Άντρας
  • Έτσι να συμβιώνουμε, σαν τον σκύλο με τη γάτα...
    • Προφίλ
Ένας φοιτητής που τελειώνει κάποια σχολή στην Ελλάδα, έχει πάνω-κάτω τις ίδιες γνώσεις με αυτές που έχουν οι αντίστοιχοι απόφοιτοι του ίδιου αντικειμένου σε άλλες χώρες. Δε νομίζω πως μαθαίνουν οι Έλληνες λιγότερα ή τα μαθαίνουν λάθος. Σε πολλές περιπτώσεις ισχύει και το αντίθετο.

Όμως αυτό που κάνει τα παν/μια μας να βλέπουν με τα κυάλια τις ετήσιες κατατάξεις, είναι η έλειψη έρευνας.
...
Το σημαντικότερο είναι η ερευνητική δουλειά που έχει να επιδείξει το παν/μιο, εκεί είναι το κλειδί.


Συμφωνώ και επαυξάνω. Εκεί είναι το κλειδί. Δεν είναι δουλειά του Πανεπιστημίου να διδάξει βασικές γνώσεις. Αυτό το κάνουν με απόλυτη επιτυχία και τα διάφορα "παραρτήματα". Δουλειά του είναι να διδάξει τον τρόπο με τον οποίο διαχειρίζεται η γνώση με σκοπό την απάντηση ερωτημάτων, προσωπικών ή του συνόλου. Να διδάξει δηλ τον τρόπο της βασικής ή της εφαρμοσμένης έρευνας.

Η Ελλάδα σε τροχιά ...απόκλισης από την ΕΕ στην καινοτομία ένα άλλο σχετικό θέμα του ιδίου.

Όταν θυμάμαι την κραυγή της Καλυβίνου "Να γίνουν η εξαίρεση οι αλμπάνηδες ρε παιδιά και όχι ο κανόνας" και θυμάμαι επίσης και την ευρύτατη συναίνεση που είχε αυτή η κραυγή στους χρήστες του Ελληνικού διαδυκτίου, την ταύτιση με την κραυγή που την είχαν αποδεχθεί πάρα πολλοί ακόμα και οι διαχειριστές αυτής της διεύθυνσης, τότε πραγματικά αισθάνομαι ότι ζω σ' ένα παράλληλο σύμπαν.

Σ' ένα σύμπαν όπου οι συνάνθρωποί μου συμβιώνουν μαζί μου μόνο στην επαίτειο του θανάτου της Καλυβίνου, στο μνημόσυνό της, και τις υπόλοιπες μέρες διαχωρίζονται από τα ίδια τους τα πιστεύω και μιλούν για γκρίνεια και μεμψιμοιρία.

Με ποιόν τρόπο η κραυγή αυτή συνδιάζεται με την πνευματική καλλιέργεια, την Παιδεία, τον πολιτισμό μας και την έρευνα? Είναι δύσκολο να αποδωθεί σε δύο σελίδες. Είναι όμως πάρα πολλοί αυτοί που το καταλαβαίνουν, περισσότεροι από όσους μας αφήνουν να εννοήσουμε κι αυτό το γεγονός είναι το ελπιδοφόρο. Αυτό ακριβώς προσπαθώ να καταδείξω. Δεν είμαστε μόνοι.

 
Δεν στενοχωριέμαι για ότι έχασα αλλά για ότι θα μπορούσα να είχα κερδίσει. Αυτό που είχαμε το κουβαλάμε πάντα, αυτό που δεν κερδίσαμε το ονειρευόμαστε.

Αποσυνδεδεμένος faser

  • Εδώ είναι το σπίτι μου
  • *****
  • Μηνύματα: 2017
  • Φύλο: Άντρας
  • Life is too short for bad tone
    • Προφίλ
    • faser
Πιστεύω ότι 3 πράγματα θα μπορούσαν να εφαρμοστούν στην Ελληνική Παιδεία τα οποία θα είχαν άμεσα αποτελέσματα..

1) Εισαγωγή της τεχνολογίας στα σχολεία.. Κάθε μαθητής θα ήταν καλό να έχει Η/Υ στο σπίτι του (είτε με επιδότηση είτε με τα διάσημα laptop των €1000) και σύνδεση στο internet έτσι ώστε να λαμβάνει e-mails με σημειώσεις από τον δάσκαλο/καθηγητή, το πρόγραμμα, σημαντικές ανακοινώσεις ή να υπάρχουν portals με chat rooms όπου οι μαθητές θα συζητούσαν σχολικά θέματα (ασκήσεις, δυσκολίες, εναλλακτικές λύσεις σε προβλήματα, κ.λ.π.).. Επίσης με το να εισαχθεί η τεχνολογία στα σχολεία, η δουλειά του δασκάλου/καθηγητή θα γινόταν πιο εύκολη και πιο αποδοτική.. Θυμάμαι όταν σπούδαζα στην Αθήνα, ο λέκτορας μας έλυνε μια άσκηση γράφοντας τα δεδομένα στον πίνακα, κάνοντας τους υπολογισμούς του εκείνη την ώρα στο κομπιουτεράκι του, σημειώνοντας σχήματα, πίνακες, γραφήματα και άλλα τα οποία σαφώς και του κατανάλωναν χρόνο.. Το αποτέλεσμα; 1 άσκηση την ώρα.. Όταν σπούδαζα στην Αγγλία, οι καθηγητές είχαν οθόνες όπου πρόβαλαν τις ίδιες ασκήσεις σε powerpoint και έτσι δεν χρειαζόταν να γραφτεί τίποτα στον πίνακα, οι υπολογισμοί είχαν γίνει ήδη στα slides και εκτός αυτού, στο τέλος της παράδοσης μας έστελνε με e-mail τα αρχεία με τις ασκήσεις και τις λύσεις τους και έτσι μπορούσαμε ανά πάσα στιγμή να τις λύσουμε στο σπίτι μας, με τον δικό του ρυθμό ο καθένας και τις ώρες που αυτός προτιμούσε να μελετάει (εγώ ήμουν απογευματινός τύπος, για παράδειγμα -- δεν μπορούσα να ξενυχτήσω ή προτιμούσα να πιω μια μπύρα το βράδυ σε αντίθεση με άλλους που "ζεσταίνονταν" μετά τις 22:00).. Το αποτέλεσμα; 5 ασκήσεις τουλάχιστον στην ώρα.. Με απλά μαθηματικά, βελτίωση της αποδοτικότητας του καθηγητή κατά 500%..

2) Θα μπορούσε κάλλιστα να υπάρξει στις τάξεις ένας διαχωρισμός μεταξύ προχωρημένων και μη μαθητών.. Σε μία τάξη όπου συναντάς κάθε επίπεδο μαθητή είναι δύσκολο για τον δάσκαλο/καθηγητή να προχωρήσει με ένα ρυθμό όπου θα αφήνει όλους ικανοποιημένους.. Συχνά μένει πίσω επειδή υπάρχει έστω και ένας που ζητάει την επανάληψη μιας άσκησης ή από την άλλη πλευρά ένας μαθητής που δεν έχει καταλάβει κάτι αλλά ντρέπεται να ρωτήσει μένει με κενά τα οποία ευελπιστεί να τα λύσει στο φροντιστήριο.. Μπορεί να φαίνεται ρατσιστικό, αλλά φυσικά και θα μπορούσε ο καθένας ανάλογα με την επίδοση του να μεταπηδήσει στην τάξη των προχωρημένων (και το αντίθετο φυσικά)..

3) Θα πρέπει επιτέλους να συνδυαστούν τα προβλήματα της άλγεβρας, της φυσικής, της τριγωνομετρίας με την πραγματική ζωή.. Δεν είναι σωστό κάποιος να μαθαίνει στείρα μια άσκηση υπολογισμού ενός ολοκληρώματος και να μην ξέρει αν θα του χρειαστεί αυτό στη ζωή του και πως θα χειριστεί σε μια τέτοια περίπτωση ένα ολοκλήρωμα.. Δεν νομίζω ότι μια άσκηση "σώμα μάζας 50 Κg κινείται με σταθερή ταχύτητα 20m/s..." ωφελεί σε τίποτα.. Απεναντίας, αν η άσκηση παρουσιαζόταν ότι "κάποιος θέλει να μετακινήσει ένα κιβώτιο μάζας 50 kg, με ταχύτητα 20 m/s και θέλει να αγοράσει ένα μοτέρ, ποια θα έπρεπε να είναι η ελάχιστη ιπποδύναμη που θα έπρεπε να έχει το μοτέρ που θέλει να αγοράσει;" θα παρουσίαζε μεγαλύτερη χρησιμότητα..

Γνωρίζω ότι οι προλαλλήσαντες μιλούν σε θεωρητικό επίπεδο για μέτρα βελτίωσης της εκπαίδευσης, απλά εγώ το πήγα περισσότερο πρακτικά.. Και όσο για το αν τα ελληνόπουλα αποκτούν ικανοποιητική παιδεία, από την μικρή μου εμπειρία σε ένα περιβάλλον με φοιτητές από πολλές χώρες, παρατήρησα ότι οι γνώσεις μας είναι αρκετά καλές παρόλα τα προβλήματα που υπάρχουν.. Φανταστείτε να μην υπήρχαν κιόλας.. :)

Αποσυνδεδεμένος papous

  • Εδώ είναι το σπίτι μου
  • *****
  • Μηνύματα: 2467
  • Φύλο: Άντρας
  • Έτσι να συμβιώνουμε, σαν τον σκύλο με τη γάτα...
    • Προφίλ
Πολύ σωστές οι παρατηρήσεις σου faser, αν και "πρακτικές" ;)

Ιδίως την δεύτερη θα ήθελα να την επεκτείνω ακόμα περισσότερο. Όχι μόνο θα έπρεπε να διαχωρίζονται τα επίπεδα αλλά και οι ίδιοι οι γονείς να μην επιτρέπουν να προβιβάζεται στην επόμενη τάξη το παιδί τους εάν δεν καλύπτει το ελάχιστο απαιτούμενο.

Όσον αφορά την τρίτη παρατήρηση, νομίζω πως είναι περιττό, διότι αυτό ακριβώς σημαίνει αφομίωση. Αν κάποιος έχει αφομιώσει το γενικό μπορεί και να το επιμερίσει. Για παράδειγμα είναι δεδομένο ότι η κλασσική φυσική και η τριγωνομετρία σε βοηθούν να παίζεις μπιλιάρδο. Αν τις έχεις αφομιώσει δεν θα χρειαστεί να στο πει κανείς, έρχεται μόνο του.

Απ' ότι όμως καταλαβαίνω δεν θέλεις να πεις μόνο αυτό, αλλά και ότι πρέπει να βρίσκουν οι διδάσκοντες τρόπους ώστε να γίνεται το μάθημα πιο ενδιαφέρον και κατανοητό.
Δεν στενοχωριέμαι για ότι έχασα αλλά για ότι θα μπορούσα να είχα κερδίσει. Αυτό που είχαμε το κουβαλάμε πάντα, αυτό που δεν κερδίσαμε το ονειρευόμαστε.

 

Σχετικά θέματα

  Τίτλος / Ξεκίνησε από Απαντήσεις Τελευταίο μήνυμα
16 Απαντήσεις
5959 Εμφανίσεις
Τελευταίο μήνυμα 08/04/05, 16:57
από Modmor
6 Απαντήσεις
4427 Εμφανίσεις
Τελευταίο μήνυμα 22/07/05, 12:37
από oldnavy
20 Απαντήσεις
7116 Εμφανίσεις
Τελευταίο μήνυμα 22/02/06, 21:55
από Korgy
0 Απαντήσεις
1676 Εμφανίσεις
Τελευταίο μήνυμα 16/07/07, 12:35
από kitharistas_poihths
0 Απαντήσεις
1560 Εμφανίσεις
Τελευταίο μήνυμα 26/07/07, 01:47
από kitharistas_poihths
9 Απαντήσεις
3581 Εμφανίσεις
Τελευταίο μήνυμα 13/12/07, 18:54
από x-versous
0 Απαντήσεις
1475 Εμφανίσεις
Τελευταίο μήνυμα 23/07/08, 07:55
από UNPLAGGED
26 Απαντήσεις
21178 Εμφανίσεις
Τελευταίο μήνυμα 14/03/09, 10:07
από Sbiblerubleb
8 Απαντήσεις
3838 Εμφανίσεις
Τελευταίο μήνυμα 29/11/11, 16:38
από jimaras97
4 Απαντήσεις
8923 Εμφανίσεις
Τελευταίο μήνυμα 30/10/16, 16:31
από AnimaPura