Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.


Μηνύματα - zeoy

Σελίδες: 1 [2] 3 4 5 ... 55
26
Εφέ / Zoom G1on - Πολυεργαλείο
« στις: 27/03/17, 11:40 »
Χαιρετώ την ομάδα και ενημερώνω σχετικά με το πολυεφέ του τίτλου το οποίο αγόρασα πριν μερικές ημέρες.
Η αγορά έγινε κυρίως για να καλύψει την ανάγκη για αθόρυβη εξάσκηση μιας και ο ελεύθερος χρόνος μου έχει περιοριστεί πολύ και συνήθως παίζω αργά το βράδυ.
Μετά από αρκετό ψάξιμο κατέληξα στο Zoom G1on.

Τις λεπτομέρειες specs κλπ μπορείτε να τις δείτε εδώ: https://www.zoom.co.jp/products/guitar/zoom-g1on-guitar-multi-effects-processor

Το μέγεθος είναι λίγο μεγαλύτερο από δύο τυπικά πετάλια (πχ Boss) οπότε το έχεις άνετα είτε απάνω σε γραφείο είτε δίπλα σου σε καναπέ είτε φυσικά στο πάτωμα.
Η βάση του είναι μεταλική αλλά το υπόλοιπο είναι πλαστικό. Δεν είναι τόσο παιχνιδάκι όσο φαίνεται στις φωτογραφίες αλλά μια σχετική προσοχή στο πως βάζουμε βγάζουμε βύσματα θα τη συνιστούσα. Γενικά εμπνέει μια σχετική εμπιστοσύνη και δε σου δίνει την αίσθηση ότι θα καταρρεύσει με το παραμικρό. Από reviews κλπ που διάβασα δεν είδα προβλήματα αξιοπιστίας.
Ρεύμα παίρνει είτε με κλασική 9V τροφοδοσία, είτε με 4 ΑΑ μπαταρίες (ισχυρίζονται διάρκεια ζωής 20 ώρες) είτε (πολύ καλό αυτό) με USB. Εγώ το δουλεύω με φορτιστή κινητού και καλωδιάκι mini USB χωρίς κανένα πρόβλημα.

Πάμε τώρα στη βασική χρήση που είναι practice με ακουστικά. Λοιπόν το εργαλειάκι είναι καταπληκτικό για αυτή τη δουλειά. Ο ήχος είναι στα επίπεδα των πολύ καλών amp simulators και έφτιαξα για πλάκα μερικά πολύ ωραία presets με καθαρούς fender (+ spring reverb, tremolo, slapback delay), βρώμικους bassman ή bluesbreaker και πιο high gain marshall. Οι αλγόριθμοι και η ποιότητα είναι πρακτικά ίδιοι με του G3 απ'ό,τι λένε οι γνωρίζοντες. Εγώ που είχα πάρα πολλά χρόνια να παίξω με πολυεφέ (παίζω είτε καρφί σε λαμπάτους είτε με κλασικά πεταλάκια και ενισχυτή) έπαθα πλάκα με την εξέλιξη.

Επιπλέον bonus στο practice η ύπαρξη drum beats (πολύ ωραία και με αρκετή ποικιλία) και looper που συνεργάζονται καταπληκτικά μεταξύ τους. Φυσικά έχει και aux in για να βάλεις αν θες backing tracks από κινητό κλπ

Στα έξτρα τώρα που δεν τα περίμενα. Το G1on παίζει καταπληκτικά και στην είσοδο του VHT 12/20 που έχω στο σπίτι. Το χρησιμοποιείς είτε σαν εφέ είτε σαν προσομοίωση άλλου ενισχυτή όπου απλά πρέπει να απενεργοποιήσεις το cab simulator και να επιλέξεις για output το "combo front".
Το bypass του δεν είναι καθόλου άσχημο. Θα το δοκιμάσω και σε συνδυασμό με την κλασική πεταλιέρα μου (την αφήνω συνήθως στο studio οπότε δεν την είχα να το δοκιμάσω) αλλά στη χειρότερη θα φτιάξω ένα true bypass looper/switcher για να το ενσωματώνω κατά βούληση στο live setup.

Τέλος σκέφτομαι ότι αποτελεί και καλή λύση για backup στη θήκη της κιθάρας σε περίπτωση που κάτι πάει στραβά, για πρόχειρα jam, για διακοπές κλπ.

Αν θέλω να βρω σημεία που θα ήθελα βελτίωση θα ήταν η δυνατότητα για tap tempo ή beat sync σε ρυθμικά effects που λείπουν και λίγη παραπάνω επεξεργαστική ισχύ γιατί ενώ παίρνει μέχρι 5 εφε/ενισχυτές κάποια από αυτά θέλουν πολλή επεξεργαστική ισχύ και "τρως πόρτα".

Τα παραπάνω αποτελούν λεπτομέρειες ειδικά δεδομένης της πάμφθηνης τιμής (63E) και του πόσο καλά στέκεται το μικρούλι σε όλα τα υπόλοιπα.

Βάζω ένα youtube video με καλό ήχο (ίσως το μοναδικό που βρήκα να αντιπροσωπεύει σωστά το μηχάνημα; είναι από την G1Xon version που έχει και το expression). Για απορίες, requests κλπ στη διάθεσή σας.

https://www.youtube.com/watch?v=Ma8irOOy5zY



27

Νομίζω μιλάμε για αυτή την τεχνική (όπως και προαναφέρθηκε)https://www.youtube.com/watch?v=SHNOUPmkFlI


Αν κρίνω από το πόσο δύσκολο ήταν να το παίξω σωστά (και στη σωστή ταχύτητα) με νύχια δε θέλω να το σκέφτομαι πώς θα είναι με finger picks



28
Πολύ σωστή παρατήρηση ... Το Leslie είναι το ζουμί. Δυστυχώς ντεν έχω winblowz kadria mou. Κοιτάω σε linux tpt.


πτι ρε γαμοτι  ;D
με κανα wine δε γίνεται δουλεια;

29
Στο καλό σου, τώρα μου θύμισες τα live του wall και μ έπιακε νοσταλγία.
Σνίφ!


κλαψ κλαψ λυγμ λυγμ :)

αλλά σοβαρά τώρα υπάρχει καμία ιδέα για τα settings στο synth??? κατι να μοιάζει με αυτόν τον ήχο?? :

θέλω κάτι τέτοιο :

http://youtube.com/watch?v=6lTiVgcYA_4

http://youtube.com/watch?v=yPQn5XwW8aY



Εδώ είσαι μάστορα για Hammond. Είναι free και από τα καλύτερα. Προσοχή: για να πλησιάσεις αυτά που ακούς στις διάφορες ηχογραφήσεις χρειάζεσαι να προσθέσεις Leslie simulator και ολίγη βρωμίτσα. Ευτυχώς και τα δύο συμπεριλαμβάνονται στο πακετάκι που σου προτείνω
http://www.vstplanet.com/News/2012/NUBI_Plus.htm


EDIT: κατέβασε από εδώ το full πακέτο
https://web.archive.org/web/20061117063205/http://www.nubi3.com/zip/v100/NuBiPlus.zip

30

Όντως κι εγώ γέλασα πολύ με τα περισσότερα!

 ;D Χαχαχα Ωραίο βιντεάκι και ο τύπος έχει φοβερό εξοπλισμό. Άραγε είναι original το Klon Centaur;

Επειδή είχα την τύχη να παίξω σε καλές συνθήκες με το συγκεκριμένο ενισχυτή που δείχνει στο #2 (Tone King Imperial 20th anniversary  :o ) θα έλεγα: "ποιος το beep το Klon;" ;D

31
Ένα καλοκομένο nut βοηθάει α) στο να έχουμε σταθερό κούρδισμα και β) να μπορούμε να πετύχουμε καλό setup. Από ήχο, μια μικρή αλλαγή (στις ανοιχτές) μπορεί να την έχεις. Φυσικά, αν δεν έχεις πρόβλημα με τα παραπάνω το αφήνεις στην ησυχία του.
Για τα κλειδιά πάλι αν σου δουλεύουν καλά δε βλέπω το λόγο να τα αλλάξεις. Αν έχεις πρόβλημα στη σταθερότητα του κουρδίσματος ο πρώτος ύποπτος είναι το nut.
Τα strap locks καλά είναι άμα παίζεις live και είσαι και ζωηρός στη σκηνή ;D


Πιο σημαντικό για μένα είναι ένα καλό setup (που να περιλαμβάνει leveling και γυάλισμα στα τάστα αν το χρειάζονται, λιμάρισμα στο nut αν το χρειάζεται και ανάλογο με τις χορδές που θες να έχεις απάνω).


Τα ηλεκτρικά άμα κάνουν τη δουλειά τους μην τα ενοχλείς εκτός αν θεωρείς ότι θα σε αφήσουν εκτεθειμένο στη μέση ενός live.


Τα παραπάνω στα λέω εγώ που δεν έχω αφήσει καμιά από τις κιθάρες μου ήσυχη.

32
Εφέ / Απ: Bufer
« στις: 22/02/17, 12:57 »

Γιώργο, εμένα το συγκεκριμένο buffer κάνει τον ήχο μου να είναι ίδιος είτε είμαι στο:
α) κιθάρα->5m καλώδιο->πεταλιέρα με καμιά 10ρια πετάλια->5m καλώδιο->ενισχυτής
είτε στο:
β) κιθάρα->5m καλώδιο->ενισχυτής


Χωρίς το buffer το α χάνει πρίμα και σα να χάνει και δύναμη/δυναμικό εύρος το σήμα μου. Με το buffer, τα α και β είναι πρακτικά πανομοιότυπα. Νομίζω ότι αυτό που λες ("...τώρα ακόμα και χωρίς αυτά o ήχος ακούγεται πιο καθαρός και διαυγής..." και "Εμφανές μεν, αλλά διακριτικό.") είναι το κλειδί. Δεν θα σου κάνει θαύματα αλλά θα αναιρέσει τις κακές συνέπειες των μακριών καλωδίων και των πολλών πεταλιών (φυσικά θα τις αναιρέσει στο βαθμό που ήδη υπάρχουν). Α, και καθώς το κάνει αυτό δε θα πρέπει να σου βάζει πίσω υπερβολικά και ψεύτικα πρίμα (όπως έχω αισθανθεί με το buffer των Boss).


Όσο για το crunch σε ψηλά επίπεδα του gain νομίζω ότι έχει να κάνει με το input stage του κάθε ενισχυτή. Όλοι οι ενισχυτές έχουν ένα όριο στο τι μπορούν να δεχτούν σαν αρχικό σήμα χωρίς να παραμορφώσουν (είτε στο αρχικό είτε σε επόμενα στάδια). Στο δικό μου στον VHT δεν το έχω καθόλου το φαινόμενο αλλά δεν το έχω πάει και το gain ποτέ μετά τις 2 η ώρα (δε μου χρειάζεται περισσότερο volume boost ρεαλιστικά). Στο Hayden Mofo που είναι πιο γκαζιάρης είναι λιγάκι πιο εύκολο να τον υπεροδηγήσει αλλά εξαρτάται και που έχω το gain ( έχει gain και master σε αντίθεση με τον VHT).
Όσο για τον compressor, μια τυπική strat με το ρυθμιστικό του compression στις 10-11 η ώρα, δηλαδή ένα διακριτικό επίπεδο συμπίεσης, και gain λίγο πάνω απο το unity (+Tone off) νομίζω ότι κολακεύεται πολύ και πάει προς Knopfler ο ήχος.     


Καλά ψαξίματα


33
Εφέ / Απ: Bufer
« στις: 21/02/17, 12:29 »
Φυσικά είναι πριν τα drive και είναι αυτό
http://www.tcelectronic.com/viscous-vibe/

34
Εφέ / Απ: Bufer
« στις: 20/02/17, 16:53 »
Ελπίζω να σου αρέσει Γιώργο (και να μη σε πήρα στο λαιμό μου ;D ).
Να αναφέρω απλώς, ότι προσφάτως έκανα κάποιες αναδιατάξεις στο pedalboard μου. Επιχείρησα λοιπόν να αντικαταστήσω το πρώτο στη σειρά Comp 66 με άλλο πετάλι (υπέκυψα σε GAS για univibe type pedal) που το ήθελα πρώτο και είχα ακούσει ότι έχει καλύτερο buffer από αυτόν που χρησιμοποιεί η Visual Sound. Το Comp 66 θα πήγαινε στο τέλος της αλυσίδας ως buffer και overall volume boost. E, καμία σχέση. Το Comp 66 ξαναπήγε πρώτο στην αλυσίδα και είχα ξανά την ευκαιρία να επιβεβαιώσω ότι (με τα δικά μου πετάλια, καλώδια, κιθάρες κλπ) ο buffer της Visual Sound είναι εξαιρετικός. 

35
Το άκουσα ξανά με ακουστικά και όντως ακούγεται σαν διπλή σε ορισμένα σημεία η κιθάρα. Υποθέτω έχει να κάνει με την τεχνική της ηχογράφησης και τα (πιθανόν) πολλαπλά μεγάφωνα του ενισχυτή (ή μήπως ενισχυτών). Διαφορές στην απόσταση 2 μικροφώνων από τον ενισχυτή μπορούν να δώσουν τέτοιο αποτέλεσμα (doubling effect ή phase cancellations). To varitone δε νομίζω να έχει σχέση (αν υπάρχει στην όλη εξίσωση) γιατί απλά είναι ένα μεταβλητό notch filter, κόβει δηλαδή σε ένα φάσμα συχνοτήτων.
Ενδιαφέρον είναι ότι σε ένα σημείο, 3:40-3:45 περίπου, ακούγονται 5-6 νότες με πολύ διαφορετικό ηχόχρωμα, σχεδόν σαν άλλη κιθάρα. Άντε βγάλε άκρη τι έχει γίνει στο studio κατά την ηχογράφηση και τη μίξη (και τι έχει γίνει και κατά το conversion στο youtube).

36
Μοιάζει όντως με Gibson 3xx. Πιθανότατα η 345 με το varitone. Τώρα για ενισχυτή τι να πεις; Μπορεί να είναι κι ο Bassman (ακούγεται παχύς ο ήχος και δεν ακούω spring reverb) αλλά θα μπορούσε να είναι και Twin (δεν ακούω σχεδόν καθόλου break-up) ή Super Reverb. Σημαντική συμβολή στον ήχο πρέπει να έχει κι ο τρόπος της ηχογράφησης (ακούω αρκετό "δωμάτιο"). Νομίζω πάντως ότι με το κατάλληλο παίξιμο, μια καλή semi-hollow με PAFs και έναν τυπικό 6L6 Fender, κατά προτίμηση με >=2 μεγάφωνα, μπορεί κανείς να πλησιάσει πολύ αυτό τον ήχο ή μάλλον αυτή την ηχάρα!

37
Απολαυστικό το video αλλά δε νομίζω ότι προσφέρει κάτι στο αρχικό ερώτημα. Οι ενισxυτές παίζουν full volume πράγμα που σημαίνει ότι παραμορφώνουν λίγο πολύ από την προενίσχυση μέχρι το μεγάφωνο. Δε νομίζω ότι πρόκειται να το δουλέψει έτσι κάποιος που θέλει καθαρά, πετάλια κλπ.


Από 'κει και πέρα όντως ο 3 monkeys ακουγόταν καλύτερα απ'όλους (και ο Bugera χειρότερα). Δεν ξέρουμε ωστόσο πώς θα ακούγονταν ρυθμισμένοι για καθαρό.


Σχετικά με τη σύγκριση, δεν έχω παίξει με ac15 αλλά ο Blues Junior που έπαιξα μία φορά δε μου άρεσε καθόλου. Καμία σχέση με το κλασικό καθαρό fender. Ίσως έφταιγε η κιθάρα (mex strat), ίσως ήταν παλιότερη version. Δεν ξέρω τι έφταιγε αλλά το αποτέλεσμα ήταν μαύρο χάλι.


Οι ac15/30 απ'την άλλη έχουν ιδιαίτερο EQ οπότε θέλουν προσοχή στα πετάλια που θα τους ταιριάξεις. Χρησιμοποιούνται όμως κατά κόρον από country players με telecasters.


Για αυτά που ζητάει ο Κώστας θα πρότεινα τα κλασικά Princeton/Deluxe σε ότι version μπορεί να τους βρει (σε value for money θα προτιμούσα να βρω κανένα late 70s). Πολύ καλά λόγια ακούω και για τους bassbreaker (ακούγονται πολύ ωραίοι και στο youtube) που είναι και λιγότερο scooped στα μεσαία από ένα deluxe πχ και πιστεύω ότι θα συνεργάζονται εύκολα κι ωραία με τα περισσότερα βρωμοπέταλα.




38
Σας μερσώ μποθ! Νίκο, αν θυμάμαι καλώς γράφατε κι εσείς;


Ναι, ένα τεμάχιο καταφέραμε να γράψουμε. Ίσως πρέπει να το ποστάρω τώρα που το λες ...

39
Εφέ / Απ: Bufer
« στις: 04/01/17, 12:05 »
Τι λέει το πετάλι όταν ανεβάζεις το gain;


Καθαρό volume boost είναι. Εφόσον έχεις headroom στη συνέχεια δε βρωμίζει. Συνήθως το χρησιμοποιώ για να αυξήσω το drive σε επόμενο πετάλι, συνήθως στο weehbo jmp που το χρησιμοποιώ ως low gain marshall οπότε μου δίνει αύξηση και σε drive και σε volume. Άλλη πολύ ωραία χρήση είναι στη Strat που έχει vintage (low output) μαγνήτες δίνει καταπλητκτικό clean Strat lead tone. Γενικά σε καθαρό ενισχυτή/πετάλια παίρνει το βασικό σου ήχο και ... τον κάνει καλύτερο.

40
Πολύ ωραίοι παίδες. Ωραία παιξίματα, ήχοι, φωνή, ενορχήστρωση κλπ
Γουστάρω και τα Τελε-ρίφια 8)

41
Εφέ / Απ: Bufer
« στις: 03/01/17, 13:28 »
Παιδιά δεν έχω ιδέα για τα υπόλοιπα που συζητάτε και μπορεί κάλιστα να είναι προτιμότερα για το Γιώργο. Απλώς να αναφέρω ότι το buffer του Comp 66 δουλεύει συνέχεια, δε χρειάζεται δηλαδή να έχεις ενεργοποιημένο το πετάλι. Στη δικιά μου αλυσίδα (καμιά 10ρια πετάλια και true bypass και buffered) έκανε μεγάλη διαφορά προς το καλύτερο όταν έβαλα το Comp 66 πρώτο στη σειρά. Έχω δύο 5μετρα sommer spirit xxl από και προς την πεταλιέρα, και με το comp 66 πρώτο, ο ήχος είναι 99% ίδιος με το να πηγαίνω με ένα 3μετρο καρφί στον ενισχυτή, χωρίς ψεύτικα πρίμα, απώλεια μπάσων/πρίμων/έντασης.
Όταν το ενεργοποιώ, ακόμα και με λίγο gain και compression στο 0, έχω την εντύπωση ότι δίνει το κάτι παραπάνω στα καθαρά μου.


ΥΓ δεν είχα συνειδητοποιήσει ότι είναι discontinued (και ακριβούτσικο)

42
Εφέ / Απ: Bufer
« στις: 26/12/16, 23:35 »
Για τους ίδιους λόγους που λέει κι ο Γιώργος εγώ πήρα το Comp 66 της Visual Sound. Εξαιρετικό buffer και το χρησιμοποιώ και ως ευέλικτο booster (έχει προαιρετικό tone) στην αρχή της αλυσίδας. Συνιστάται ανεπιφύλακτα. Πολύ ωραίος compressor και με noise gate. Θα το προτιμούσα λίγο μικρότερο αλλά δεν μπορούμε να τα έχουμε και όλα.

43
πριν κανα 3άρι χρόνια που είχα πάει μια στρατ για σετ απ μου έκαναν καλή δουλειά. είναι καλά παιδιά και πολυ εξυπηρετικοί


Κι εγώ πριν αρκετά περισσότερα από 3 χρόνια (δε θυμάμαι ακριβώς) είχα πάει μια Tokai Strat και μου την είχαν περιποιηθεί δεόντως. Μέσα στο service (που είχε πολύ λογική τιμή) είχε γυαλίσει και τάστα. Δεν έχω ξαναπάει από τότε γιατί πρακτικά τα κάνω σχεδόν όλα μόνος μου αλλά η εμπειρία που μου έχει μείνει ήταν θετική.

44
Πολύ ωραία τεχνική και δείχνει ότι έχεις εμπειρία στο είδος. Ωραίος και ο ήχος σου. Μικρή ένσταση για κάποια Ντο# που προσωπικά θα τα άφηνα εκτός σε αυτό το ύφος. Το πάνε αλλού και κατά τη γνώμη μου δεν ταιριάζει στο κομάτι. Απ'την άλλη τα κάνει κι ο Bonamassa κάτι τέτοια και γεμίζει στάδια οπότε περί ορέξεως κλπ ...
Καλή συνέχεια.

45
Αδερφέ εν Χριστώ Καθόδιε σε βλέπω να ρέπεις προς τον παγανισμό και τα ζόμπια. Θα σου στείλω τον Άνθιμο να σε επαναφέρει ;D
Ωραιότατο τεμάχιο. Γούσταρα ιδιαιτέρως τα γκαζωμένα refrain και την ... ιτιά.



46
Προσοχή με το ατσαλόμαλο. Πάει παντού. Μπορεί να πάει στους μαγνήτες και να τους καταστρέψει. Επίσης μπορεί να χωθεί μεταξύ τάστων και ταστιέρας.
Εγώ τα γυαλίζω με 1200ρι γυαλόχαρτο (μαλακά) και μετά κρέμα για ασημικά και τρίψιμο με βαμβάκι (φυσικά μασκαρισμένη με ταινία η ταστιέρα). Το εφάρμοσα προσφάτως σε 3 κιθάρες και γίνανε καθρέφτης τα τάστα.

47
Κούκλα και η Edwards (και παντού ακούω καλά λόγια για αυτές τις κιθάρες).

48
Είχα πει ότι δεν είμαι Les Paul τύπος αλλά αυτή εδώ μ'έχει βάλει σε σκέψεις


http://www.epiphone.com/Products/Electrics/Les-Paul/Ltd-Ed-Inspired-by-1955-LP-Custom-Outfit.aspx


- Gibson P90s
- Έβενος ταστιέρα
- 50's profile (rounded C) neck
+ "ντύσιμο" για βραδιά των Oscar και πάνω


49
καλησπερα ενδιαφερομαι για την συγκεκριμενη κιθαρα στην αρχη κοιταγα την standar plus top pro αλλα τωρα εβαλα στο ματι την custom pro αν καποιος την ξερει ας μ πει 2 3 πραγματα κ αμα αξιζει. ευχαριστω


Δε βλέπω ιδιαίτερες διαφορές πέραν της "διακόσμησης" και του nut. Αισθητικά και μόνο θα προτιμούσα την plus top pro.
Την tribute plus την είχα. Πολύ ποιοτική κιθάρα αλλά δεν δέθηκα μαζί της.
Άλλη πολύ ωραία πρόταση (αν σου αρέσουν τα χοντρά μπράτσα) είναι και η Bonamassa.
Γενικά έχουν βελτιωθεί πολύ τα τελευταία χρόνια οι Epi και δε θα χάσεις με καμιά από τις επιλογές που αναφέρθηκαν μέχρι τώρα.


Για τους EMG θα συμφωνήσω ότι είναι πολύ ευέλικτοι μαγνήτες και παρεξηγημένοι αλλά δεν θα τους έλεγα και ιδανικούς για κλασικό LP ήχο.

50
ΟΚ μια χαρά λοιπόν. Οι χορδές όταν παλιώνουν τείνουν να χάνουν όσο πας σε πιο ψηλά τάστα και να γίνονται πιο flat οι νότες.

Σελίδες: 1 [2] 3 4 5 ... 55