Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.


Μηνύματα - LazyRocker

Σελίδες: 1 [2] 3 4
26
Δεν μπορούμε να βγάλουμε άκρη όταν αλλάζεις αυτά που γράφεις κάθε τόσο...

update

Αυτό αναφέρεται σε ένα ποστ που έσβησες εντελώς και έγραψες μετά το από πάνω. Για να καταλαβαίνουν κι αυτοί που δεν παρακολουθούν διαρκώς τι γίνεται.

27
... είπα να πω κι εγώ τη γνώμη μου από την εμπειρία μου μακριά από δασκάλους.
Φιλε μου, ολα αυτα ειναι σχετικα.
Σε καποια εχεις δικιο, αλλα στο θεμα διδασκαλιας, παιζει ρολο ποιος διδασκει, ποιον.
Απ οτι ακουσα στη σελιδα σου ομως, δεν θα επρεπε να φερνεις τον εαυτο σου ως παραδειγμα αποτελεσματικοτητας της αυτοδιδαχης.
Σκληρο μεν, αληθεια δε.

Αν δεν έχεις κάτι να διορθώσεις στη σκέψη σου ας απαντήσω.

Σαφώς και είναι σχετικά, αυτό γράφω άλλωστε κι εγώ.

Τώρα για μένα, ευχαριστώ για την κριτική, καθώς τέτοιες κριτικές θέλω να με προσγειώνουν :) θα προτιμούσα απλώς να τα έγραφες εκεί που τα ανάρτησα, αλλά μιας και το αναφέρεις εδώ, εγώ θα έλεγα, ότι χρειάζομαι περισσότερο πράκτις σε αυτό που εγώ θέλω να κάνω κι όχι να γίνω βέβαια άλλος ένας παπαγάλος. Άλλοι ακολουθούν την πεπατημένη κι άλλοι εξερευνούν το άγνωστο, που είναι αχανές και απεριόριστο.

28
Μιας και είμαι αυτοδίδακτος και επειδή διαβάζω διαρκώς τα καλά του να πας σε δάσκαλο να μάθεις να παίζεις, είπα να πω κι εγώ τη γνώμη μου από την εμπειρία μου μακριά από δασκάλους.

1 - Γιατί θες να παίξεις;
2 - Το "αυτί" σου τι καταλαβαίνει από μουσική;
3 - Ποιές είναι οι εμπειρίες σου από τη ζωή;

Αν θες να παίξεις για να γίνεις άλλος ένας καλός κιθαρίστας παπαγάλος που κατά 99% θα χαθεί μέσα στο πλήθος, ο δάσκαλος είναι απαραίτητος. Όπου παπαγάλος σημαίνει καλός οργανοπαίχτης, αλλά από έμπνευση δεν...

Η έμπνευση έρχεται μέσα και από τα λάθη. Αν διδαχτείς από 5-10-15-20 χρονών, ανάλογα πότε ξεκίνησες, τη μουσική θεωρία και ο δάσκαλος σου ρίχνει βεργιές, όταν ξεφεύγεις από το δρόμο του ορθού και της αρετής... μετά θα βλέπεις την έμπνευσή σου σαν λάθος καθώς θα θυμάσαι τις ξυλιές, μεταφορικά ή όχι.

Και βλέπεις άρτιους κιθαρίστες να φλυαρούν ασύστολα να δείξουν την ικανότητά τους λες και παίζουν ποδόσφαιρο... Εν τω μεταξύ από feeling μηδέν.

Και τελικά όλα είναι θέμα θέλησης. Πόσο πολύ θέλεις να πετύχει σε αυτό που κάνεις. Αν η θέλησή σου είναι αδύνατη, είτε πας σε δάσκαλο, είτε μόνος, το αποτέλεσμα θα είναι το ίδιο.

Άλλη μουσική θα βγάλει αυτός που η θέλησή του είναι ισχυρή και σπούδασε μουσική στο "πεζοδρόμιο" χωρίς δασκάλους και άλλη αυτός με το πιάνο τα γαλλικά και τους δασκάλους...

Και τελικά το "μικρόβιο" της τέχνης, πρώτα απ' όλα πρέπει να το έχεις έμφυτο και μετά να το καλλιεργήσεις, με τον εύκολο ή το δύσκολο τρόπο, ή και συνδυασμό αυτών στο τέλος.

30
Ευχαριστώ modfori!

Για ενισχυτή κάτι θα γίνει, αλλά αφού αποφάσισα να ξαναμπλέξω, θα περιμένω λίγο καιρό ώστε να πάω σε λαμπάτο και με πολλά watt, αφού μαζέψω το παραδάκι πρώτα...

Ίσως πάρω μικρόφωνο πρώτα που χρειάζομαι και για τη φωνή καθώς αυτό που έχω είναι της πλάκας. Για να καταλάβεις για να βγάλει υποφερτό ήχο το κλείνω με την παλάμη περιμετρικά και αφήνω και μια απόσταση με τα δάχτυλα σαν "ηχείο" ας πούμε μέχρι την κάψουλα.

31
Τελικά, σήμερα που το ξανακούω μια χαρά είναι και το παίξιμο... Εντάξει, θα βελτιωθεί βέβαια περισσότερο, ειδικά εκεί προς το τέλος, αλλά από feeling μια χαρά είναι για αρχή.

keep rocking lazy, alone or not, who cares?

32
Οι φίλοι σου μπορούν να σε βοηθήσουν στην αρχή, αλλά το καλύτερο είναι να παίζετε μαζί. Με το μπάσο σε εύκολα κομμάτια όπως π.χ. το wild thing θα μπορείς να τα συνοδεύεις σχετικά σε σύντομο χρονικό διάστημα, έτσι θα πάρεις και κουράγιο να συνεχίσεις. Αργότερα αν υπάρχει η οικονομική άνεση και νιώθεις την ανάγκη να εμβαθύνεις και χρειάζεσαι βοήθεια, πας και σε κάποιο δάσκαλο.

33
damn good song, damn bad playing...  ;D για την ώρα βέβαια...  >:D

34
Δε βλέπω κίνηση σήμερα οπότε ας πέσω στα βαθιά να τραβήξω τα βλέμματα  8)

Σε πρώτη αποκλειστική παρουσίαση μόνο για σας :)

After 'Dam

Αυτή είναι η πρώτη μου προσπάθεια παιξίματος με τα δάχτυλα (το δεξί) σε δικό μου τραγούδι βέβαια που έγραψα αμέσως μόλις γύρισα πατρίδα το 2009 μετά από πολύμηνη παραμονή στο Νταμ. Αλλά τώρα το παίζω με τα δάχτυλα.

Άλλο που ανακάλυψα τις τελευταίες μέρες για ηχογράφηση με το μαρσαλάκι μου των 10w που δεν έχει line out και έγραφα μέχρι τώρα από τη headphones έξοδο... είναι ότι αφού πήρα έξοδο από το ηχείο του μάρσαλ με γυμνά καλώδια και τα ένωσα σε ένα μικρό καρφί για υπολογιστή και το έβαλα στο line in του υπολογιστή, η εγγραφή είναι φανερά κλάσεις ανώτερη. Όσο ζεις μαθαίνεις :)

Πείτε μου τη γνώμη σας για το τραγούδι σαν σύνθεση, για το αν το έπαιξα καλά και για την ηχογράφηση.

35
Η λογική συμφωνεί μαζί σας, η τέχνη όμως θέλει και το παραμύθι της, αλλιώς δεν θα ήταν τέχνη, θα ήταν άλγεβρα :) Σε αυτό που δεν μπορεί να κατανοηθεί και να μετρηθεί, όλα είναι πιθανά...

36
Αϋπνίες

Δεν ξέρω αν πρέπει να σιωπώ
ή να τα λέω χύμα
αν τους πρέπει για να πληγωθούν
απ' τη δική μου ρίμα...

Ώρες ώρες, φοβάμαι μην πληγώσω
με λέξεις που 'ρχονται στο στόμα μου
μόνες τους, χωρίς να το επιδιώξω

Σε αντίθεση με αυτές και που τις γράφω τώρα
και που τις συναρμολογώ με κόπο
να μην τις αμολύσω κι όποιον πάρει η μπόρα

Λέξεις που πληγώνουν
λέξεις που σκοτώνουν
λέξεις για τις λέξεις
λέξεις να επιλέξεις

Πάρε κόσμε λέξεις
λέξεις να διαλέξεις
αλήθεια ψέμματα ποσώς
ενδιαφέρει έτσι κι αλλιώς

Αν δε ροκάρεις μάτια μου
όσο κι αν τραγουδήσεις
βραβεία κι αν κουβαλήσεις
φέρνεις προς τον Νταλάρα μου

Που πολύ βεβαίως τον εκτιμώ
από μακριά κι αγαπημένοι
κοντά μου μόνο μην τον ξαναδώ
και ξεχάσω ότι μου μένει

38
Αναδημοσίευση
-------------------

Τις βλέπεις μετά και λες, είναι δυνατόν να είναι όλα αυτά τυχαία και απλές συμπτώσεις; Αλλά ας πάρουμε τα πράγματα από την αρχή.
 Την 2016-03-22 δημοσίευσα ένα τραγούδι σε ποίηση Γεώργιου Βιζυηνού (1849 - 1896). Τις προηγούμενες μέρες έψαχνα για στίχους για ένα κομμάτι μου, αλλά δεν είχα αυτό που λέμε έμπνευση για τη μελωδία του συγκεκριμένου κομματιού. Έτσι έψαξα στα κιτάπια μου για ποιήματα άλλων και βρήκα "Το σκυλί", που με λίγη προσπάθεια το έβαλα και ταίριαξε σε όλα τα μέρη που ήθελα στίχους.
 
 Για την ιστορία, "Το σκυλί" βέβαια εκτός από παιδικό ποίημα, έχει και μια ιδιαίτερη ερμηνεία από τον λεγόμενο αναρχικό χώρο, ο οποίος χρησιμοποιεί αυτό το ποίημα όταν θέλει να περιγράψει, ή και να αναφερθεί στους φύλακες των αφεντικών, του κράτους, της εξουσίας και των κεφαλαιοκρατών, δηλαδή τους αστυνομικούς.
 
 Μέχρι εδώ όλα καλά.
 
 Την 2016-04-02 δημοσίευσα άλλο ένα τραγούδι και αυτή τη φορά σε ποίηση Κώστα Καρυωτάκη (1896 – 1928), για τους ίδιους λόγους που χρησιμοποίησα και "Το σκυλί" του Βιζυηνού, δηλαδή έψαχνα στίχους που να ταιριάζουν σε κάποιο κομμάτι μου.
 
 Και να οι "συμπτώσεις".
 
 Ο Βιζυηνός πέθανε το 1896 και το Καρυωτάκης γεννήθηκε το 1896.
 Ο Βιζυηνός πέθανε νέος 47 ετών σε τρελάδικο, ο Καρυωτάκης αυτοκτόνησε ακόμα πιο νέος 32 ετών στην Πρέβεζα.
 
 Και οι δύο θεωρούνται από τους κορυφαίους των ελληνικών γραμμάτων και ο ένας γεννήθηκε την ίδια χρονιά που πέθανε ο άλλος και οι δύο είχαν τραγική κατάληξη. Αν υπάρχει μετενψύχωση τείνω να πιστέψω ότι πρόκειται για την ίδια ψυχή που σε δύο συνεχόμενες ενσαρκώσεις δεν κατάφερε να βρει τη λύτρωση και τη γαλήνη.
 
 Η τελευταία σύμπτωση είναι ότι εγώ μετά από εκατό περίπου χρόνια, διάλεξα στην κυριολεξία εντελώς τυχαία, ποιήματα αυτών των δύο να ντύσω τη μουσική μου σε δυο κομμάτια σε μια χρονική απόσταση λίγων ημερών. Και αφού τέλειωσα, μετά από λίγες πάλι μέρες, παρατήρησα αυτές τις διαχρονικές "συμπτώσεις" της μοίρας που ανάφερα παραπάνω και αποφάσισα να σας κοινοποιήσω.


Αρχική δημοσίευση: Οι παράξενες και αδιόρατες συμπτώσεις στην τέχνη

39
Ρίξε μια ματιά σ' αυτό.

Γκούγκλαρε επίσης και "Γιάννης Δρόλαπας βιβλίο μουσικής", ο οποίος διδάσκει ακόμα νομίζω σε όποιους ενδιαφέρονται.

40
"Αρέσω παιδί μου αρέσω, πως να το κάνουμε
αρέσω παιδί μου αρέσω, και δεν θα πεθάνουμε"

Χαίρομαι που σ' αρέσουν Βραζίλη, θα σε προσθέσω στο καρνέ με τους φανς μου :)

41
Ευχαριστώ Βραζίλη που τουλάχιστον προσπάθησες :) Μάλλον η εγκατάσταση του ubuntu σου πρέπει να φταίει, δηλαδή θα πρέπει να έχεις κάνει εγκατάσταση χωρίς πρόσθετα κλειστού κώδικα, υποθέτω βέβαια, καθώς δεν είμαι και τόσο ψαγμένος με το linux. Μπήκα όμως πριν από λίγο με το Mint που έχω σε άλλο σκληρό για καβάτζα και ακούγονται κανονικά τα τραγούδια, άλλωστε και την πρώτη καλή κριτική που πήρα από λινουξάδες την πήρα στο osarena.

42
Έλεος πια, τι να πεις
με ξέχασες, σε ξέχασα
μ' αγάπη άλλη έμπλεξα
Ελπιδοφόρο μήνυμα να βρεις

Δεν σου κάνει κούκου το 'να
Δεν σου κάνει κούκου τ' άλλο
μα ποιός ζήτησε ρεγάλο
η ψυχή μόνιμα είν' λεχώνα

Τα ονόματα μόνο αλλάζουν
μα το φως είναι το ίδιο
τι κι αν βλέπεις πάντα δύο
δύο σ' ένα και μονάζουν

Τρία τέσσερα πέντε έξι
εφτά οχτώ εννιά και δέκα
καβάλα το μοτόρι σου και τρέχα
και να μην ακούσω λέξη

Φτάνει πια η δυστυχία
για γεράματα κι αηδία
μόνο για την ευτυχία
που τη σπάσαμε στα τρία

μα θα την ενώσουμε πάλι
για να περνάμε ζάχαρη
κι όχι για ζωή άχαρη
που την τρέχεις σαν σε ράλυ

43
Να το λες όμως από την αρχή, γιατί εγώ νόμιζα ότι μια ελληνική μπάντα ολόκληρη έπαιζε το κομμάτι :) και λέω υπάρχουν τέτοιες φωνές και μπάντες στην ελλάδα και που βρίσκονται και πού παίζουν;

44
Όλα θα γίνουν σιγά σιγά Καθόδιε, τα πετάλια μου είναι 30 ετών και δεν βλέπω για την ώρα να βοηθάνε σε κάτι ουσιαστικά, δοκίμασα στα μπάσα με τριπλή παραμόρφωση, δύο από ενισχυτή και μία από το πετάλι και πνίγει τον ήχο στις πάνω χορδές. Το άλλο τελικά δεν ήταν delay, ήταν sustain και compressor, αλλά δεν βλέπω καμία διαφορά στον ήχο, έτσι τα έβγαλα και τα δύο και θα μείνω με αυτά που ξέρω. Ο ενισχυτής πάντως, τρίζει γενικά και πριμάρει απροσδόκητα τελευταία χωρίς να ξέρω γιατί, ίσως γιατί γράφω και το μπάσο από κει.

Σήμερα πάντως απόλαυσα το παίξιμο με την "καινούργια" ταστιέρα, άλλη αίσθηση, ξανάνιωσα :) και δοκιμάζω να παίζω μόνο με δάχτυλα με καθαρό ήχο σε μπλουζιές περισσότερο αλλά και new wave, κι άλλη νέα αίσθηση, διαφορετικός ήχος από πένα τα δάχτυλα. Έτσι θα αφιερώσω το επόμενο διάστημα σε πράκτις και νέες μελωδίες και βλέπουμε.

45
Θυμήθηκα ακόμα ότι έχω κάτι πεταλάκια, από παλιά... τα οποία δεν τα χρησιμοποίησα καθόλου σε ό,τι σας έχω παρουσιάσει μέχρι τώρα. Τα έβγαλα τώρα από τα βάθη της ντουλάπας και δοκίμασα ένα distorition και ω! λειτουργεί ακόμα! Από αύριο θα δοκιμάσω και ένα delay κι ένα flanger και μετά θα κάνω δοκιμές στους ήχους για ηχογραφήσεις και θα τα ξαναγράψω σιγά σιγά όλα. Έτσι ο ενισχυτής αναβάλεται προς το παρόν μέχρι νεωτέρας.

46
Πολύ καλό φίλε! Στην αρχή δεν ήξερα αν παίζουν οι Maiden :) Από τα τύμπανα μάλλον κατάλαβα ότι είναι άλλη μπάντα κι όχι για το παίξιμό τους, αλλά από την ακουστική τους.

47
Ευχαριστώ και σένα animapura, να είσαι καλά!

Καθόδιε διάβασα τις οδηγίες του Ανδριανού και θα ανοίξω άλλο θέμα, αφού ταξινομήσω πρώτα τις σκέψεις μου και τις ανάγκες μου.

48
Marsall 10w G10 MK II

Τον προορίζω κυρίως για ηχογραφήσεις, αλλά και για πρόβες και λάιβ σε μικρούς χώρους.

49
Ευχαριστώ και σένα Καθόδιε! να είστε καλά και οι δύο!

Τώρα όμως έχω άλλο θέμα και δεν ξέρω αν πρέπει αν το συνεχίσω εδώ ή να ανοίξω άλλο τόπικ...

Παλιά είχα τον marshall valvestate 8080, τώρα όπως ξέρει ο Καθόδιος έχω μόνο τον marshall 10watt σπιτική χρήση (και αυτό που δεν ξέρει κι ένα πάλι marshall που δεν ξέρω πόσα watt είναι, αλλά τον κρεμάω από τη ζώνη του παντελονιού μου :) ) το θέμα είναι τι ενισχυτή να πάρω τώρα. Καμιά ιδέα μέχρι 300-500 ευρώ;

50
Ευχαριστώ φίλε! έδωσα μόνο 130 ;) αλλά επαρχία...

Σελίδες: 1 [2] 3 4