Χάσατε το μουσικό όργανό σας ή σας το έκλεψαν; Δηλώστε το εδώ!
0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Στην δικη σου γενια λοιπον αναλογιο τρωγατε ξυλο. Και στην προηγουμενη απο σενα γενια, και οχι μονο στο σπιτι αλλα και στο σχολειο, και λες οτι δεν συνεχιζατε. Δεν μας ειπες, τι ακριβως δεν συνεχιζατε?
Το παιδι που λες, δεν εμπνεεται απο τον φοβο. Κανενας δεν εμπνεεται απο τον φοβο, ποσο μαλλον το παιδι. Ενα παιδι ΦΟΒΑΤΑΙ απο τον φοβο. Ο φοβος λειτουργει καθαρα αποτρεπτικα, δεν συνετιζει, δεν διδασκει, απλα τρομαζει. Οταν λοιπον ενα παιδι ζει με τον φοβο του πονου απο τον γονιο, δεν διαπαιδαγωγειται, απλα οπως ενας σκυλος, αποστηθιζει οτι αν κανει κατι που οι γονεις του θεωρουν κακο (ασχετα απο το αν του αρεσει η οχι) θα φαει ξυλο. Φυσικα ομως, εχει αποδειχτει οτι τελικα πολλες φορες το ξυλο ουτε αποτρεπτικα λειτουργει αφου τα "παλιοπαιδα" συνεχιζουν να παιζουν με την μπαλα μεσα στο σπιτι παροτι εχουν φαει ενα καλο χερι ξυλο.
πες ότι εχεις ένα παιδι και πετα πετρες μεγαλες, προς πασα κατευθυνση, αδεσποτες χωρις συγκεκριμενο στοχο, μπορει να χτυπησει καποιον παρατυγχανοντα, τι θα κανεις εσυ σαν γονιος όταν δεν παιρνει από λογια ;; δεν θα τον φοβεριξεις, κι όταν μπεις σε μια ταξη για να διδαξεις μουσικη, ο άλλος μασα τσιχλα και σε κυτταζει και βγαζει γλωσσα, εσυ δεν θελεις να του αστραψεις ένα χαστουκι ;; θα αφησεις να σε διευθυνει ένα τσογλ…ακι ;;
Αναφέρομαι στα συμβάντα στην Τουρκία που έλαβαν χώρα μετά την κύρηξη του Κουρδικού κόμματος ως παράνομο παράνομο από το Ανώτατο Δικαστήριο της Τουρκίας. Για όσους δεν γνωρίζουν, οι Κούρδοι διαδήλωναν στους δρόμους πετώντας πέτρες και μολότωφ. Σε μια περιοχή που δεν μπορούσε εκ των πραγμάτων να επιτηρήσει η αστυνομία, ένας φιλήσυχος μαγαζάτορας του οποίου προσπάθησαν να του κάψουν το μαγαζί με μολότωφ, όταν έσβησε την φωτιά πήρε το καλάσνικωφ και σκότωσε δύο επιτιθέμενους ενώ τραυμάτισε καμμιά δεκαριά. (Προφανώς δεν γνωρίζουν μόνο οι τρομοκράτες να χειρίζονται πυροβόλα όπλα)
να μην σε κουραζω παραπανω, όμως να σε ρωτησω κατι απλο, πες ότι εχεις ένα παιδι και πετα πετρες μεγαλες, προς πασα κατευθυνση, αδεσποτες χωρις συγκεκριμενο στοχο, μπορει να χτυπησει καποιον παρατυγχανοντα, τι θα κανεις εσυ σαν γονιος όταν δεν παιρνει από λογια ;; δεν θα τον φοβεριξεις, κι όταν μπεις σε μια ταξη για να διδαξεις μουσικη, ο άλλος μασα τσιχλα και σε κυτταζει και βγαζει γλωσσα, εσυ δεν θελεις να του αστραψεις ένα χαστουκι ;; θα αφησεις να σε διευθυνει ένα τσογλ…ακι ;;
ποια ειναι η "αμυντικη ικανοτητα" των συμπατριωτων μου; Γιατι εγω ξερω οτι μονο οι φασιστες μιλανε για "αμυντικες ικανοτητες". Ξερεις πολλα σπιτια να εχουν οπλα μαζι με τα φλιτζανακια του καφε;Δευτερον συνεχως υπεκφευγεις και δε δινεις απαντησεις σε οτι σε ρωτω.
Bassman, σίγουρα η αντίδραση της δασκάλας στην δικιά σου περίπτωση ήταν απαράδεκτη και άκρως αντιπαιδαγωγική. Θα μπορούσε να χειριστεί το θέμα πολύ καλύτερα. Ομως θέλω να σε πληροφορήσω οτι δεν δικαιολογώ σε καμία περίπτωση αυτού του είδους την "βία". Για να καταλάβεις καλύτερα τι δικαιολογώ , θα επαναφέρω το εξαιρετικό παράδειγμα απο το analogioΠαράθεση από: analogio στις 22/12/09, 01:26να μην σε κουραζω παραπανω, όμως να σε ρωτησω κατι απλο, πες ότι εχεις ένα παιδι και πετα πετρες μεγαλες, προς πασα κατευθυνση, αδεσποτες χωρις συγκεκριμενο στοχο, μπορει να χτυπησει καποιον παρατυγχανοντα, τι θα κανεις εσυ σαν γονιος όταν δεν παιρνει από λογια ;; δεν θα τον φοβεριξεις, κι όταν μπεις σε μια ταξη για να διδαξεις μουσικη, ο άλλος μασα τσιχλα και σε κυτταζει και βγαζει γλωσσα, εσυ δεν θελεις να του αστραψεις ένα χαστουκι ;; θα αφησεις να σε διευθυνει ένα τσογλ…ακι ;; Εσύ σαν γονιός τι θα έκανες σε αυτή την περίπτωση. Η θα σου φέρω και ένα πιο συνηθισμένο παράδειγμα. Εαν αντιληφθείς ότι το παιδί σου ασκεί βία σε άλλα παιδιά και ήσουν και αυτόπτης μάρτυρας σου λέω πως θα αντιδρούσες; Θα άφηνες το παιδί σου να "παίξει" ή θα προστατεύες πάση θυσία το ξένο παιδί; Εαν δεν αντιδρούσες αποφασιστικά, σιωπηρά θα επιδοκίμαζες την πράξη βίας του παιδιού σου. Με μία όμως δυναμική-βίαιη επέμβαση το παιδί θα έπεφτε απο το θρόνο του, θα καταλάβαινε οτι δεν είναι παντοδύναμο και ότι δεν είναι σωστό να ασκείς βία σε κάποιον πιο αδύναμο. Η ίδια η πράξη "βίας" του πατέρα σε αυτή την περίπτωση γίνεται μάθημα για το παιδί καθώς το ίδιο πληρώνει για την "βίαιη" πράξη του το τίμημα σε έναν "ισχυρότερο" (που είσαι εσύ). Με αυτόν τον τρόπο σε βάθος χρόνου καταλαβαίνει τι είναι σωστό κ τι λάθος αφού λειτουργεί το " Αυτό που δεν θες να πάθεις δεν είναι σωστό να το κάνεις σε κάποιον άλλον". Εσύ θα πήγαινες με λόγια να συνετίσεις το παιδί σου. Δε θα σε άκουγε, αλλά θα πέρναγες και λάθος μηνύματα...πάει το χασες το παιχνίδι έτσι...Απάντησέ μου στα παραπάνω κ αν αλληλοκαλυφθούμε ελπίζω να το κλείσουμε αυτό το σκέλος του θέματος
Αυτά λέγανε και στα Ζωνιανά φιλαράκι...Δεν ξέρω τι φλώρους (είδος πουλιού, για όποιον δεν γνωρίζει) έχεις γύρω σου και από ποια κοινωνία βγάζεις τα συμπεράσματά σου, αλλά θα έπρεπε να γνωρίζεις ότι υπάρχουν κοινωνίες που διατηρούν τα πατροπαράδοτα έθιμα (τους άγραφους κώδικες από τον άγνωστο νομοθέτη, που λέγαμε...). Τουτέστιν παιδί που δεν γνωρίζει ήδη από τα έξι του χρόνια να λύνει και να δένει όπλο σε 5' έχει αποτυχημένο πατέρα.
Για μενα αυτου του ειδους η μονομερης(απο τη πλευρα του νομου) βια, ειναι η πραγματικη βια για το λογο οτι δε μπορει ο ανθρωπος να αμυνθει σε αυτη οπως η αμυνα οριζεται απο τη φυση σε καθε τι που θελει να του ασκησει βια.
ποια ειναι η "αμυντικη ικανοτητα" των συμπατριωτων μου; Γιατι εγω ξερω οτι μονο οι φασιστες μιλανε για "αμυντικες ικανοτητες".
μιλας για την απολυτη ξεφτιλα της Κρητης.Για ατομα που οι "παραδοσεις"τους ειναι το εμποριο ναρκωτικων,οπλων,γυναικων,τη ζωοκλοπη και προστασια μαγαζιων, ο μισογυνισμος,ο τσαμπουκας για διασκεδαση. Ποιοι "αγραφοι νομοι"; αυτοι που εχουν θεσπισει οι πετσακες για τον εαυτο τους ωστε να δικαιολογουν τη βαρβαροτητα τους και την αμορφωσια τους; Κανεις λαθος αν νομιζεις οτι αυτοι ειναι οι αγραφοι νομοι της Κρητης. και καλα θα κανεις να διαβασεις λιγο Καζατζακη η Πετζικη που ηταν απο αυτους που πρεπει να ειμαστε περηφανοι σα Κρητες.
Σε αντίθεση πάντως με ό,τι συνέβαινε στην προηγούμενη δεκαετία, ο σύγχρονος πολίτης προβληματίζεται πολιτικά, κινητοποιείται και αρχίζει να προσέχει το δημόσιο συμφέρον χωρίς να το συγχέει αφελώς με το «κακό κράτος». Γι' αυτό οι συζητήσεις και οι ελπίδες δεν είναι μάταιες.
Όταν ένα παιδι ακολουθησει την λάθος συμπεριφορά να πετά για άγνωστο λόγο προς άγνωστες κατευθύνσεις πέτρες, χωρίς να υπολογίζει τον κίνδυνο και τις πιθανές επιπτώσεις, πιθανότατα (δεν είμαι απόλυτος γιατί δεν μπορώ να το αποδείξω) έχουν προηγηθεί πολλές λάθος παιδαγωγικές τακτικές, στις οποίες κάλλιστα μπορεί να συμπεριλαμβάνεται και το ξύλο. Επειδή σε όσες τέτοιες περιπτώσεις ξέρω και φέρω ως αντιπαράδειγμα, το παιδί έτρωγε ξύλο, μάλλον πρεπει να ασχόληθούμε περισσότερο με άλλους παράγοντες της διαπαιδαγωγησής τους. Επιπλέον, ο συνετισμός με βία είναι μια απάντηση που φαίνεται λογική, συνεπής και εύκολη, αλλα δεν είναι η μοναδική, ούτε η καλύτερη. Δεν υπάρχει τρόπος να αποδείξεις οτι οι μαθητές που δέρνουν τον δάσκαλό τους δεν έχουν φάει ξύλο. Επομένως δεν μπορείς να ισχυρίζεσαι οτι ο λόγος της συμπεριφοράς τους είναι το οτι εκπαιδεύτηκαν χωρίς ξύλο.
Δεν ξέρω κατα πόσο είναι εφικτό να αλλάξεις την άποψη ενός ανθρώπου που εκπαιδεύτηκε με βία, και την θεωρεί αναπόσπαστο κομμάτι της ζωής μας αλλά όταν βλέπω να χαρακτηρίζεις ένα παιδί ως υποψήφιο τσογλανάκι ή ως απειλή, νομίζω πως ο σεβασμός από την μεριά σου προς τα παιδία μάλλον δεν συμβαδίζει με κάποιους άλλους. Αν παρεξήγησα τα λεγόμενά σου και έβγαλα λάθος συμπεράσματα, ζητώ συγνώμη.
kopaniamento, καλα κανεις και τα λες σε μενα, εαν ποτε συμβει και πεταξουν πετρες random και σπασουν τζαμια στο σπιτι σου ή ριξουν μπογια στο αυτοκινητο σου, ελα τοτε να τα ξαναπεις και να δειξεις τον σεβασμο σου προς τα αγυιοπαιδα, εγω βλεπω το γενικο, υπαρχει και το ειδικο, και τα δυο χρειαζονται, η γνωση ομως ειναι παντα γνωση του γενικου, εχω δει κι εχω εμπειρια και απο τα δυο συστηματα, δηλ. με ξυλο και χωρις ξυλο, ως προς το να σταματησεις μια όχι βαρυα μορφη αδικιας να εξελιχθει σε χειροτερη μορφη αδικιας, κατά την κριση μου απο αυτα τα δυο συστηματα το χειροτερο ειναι το δευτερο, το παραδοσιακο συστημα αντιμετωπισης της αδικιας που ακολουθουσαν οι κοινωνιες επι 2000 χρονια ειναι το λιγοτερο χειροτερο, το συστημα αυτό επιδιωκει τις μικροτερες απωλειες ή ζημιες δηλ. το μη χειρον βελτιστον,
εαν καποιος συλλογιζεται κατ΄αυτόν τον τροπο δηλ. ότι το παιδι που πετα πετρες εχει υποστει προηγουμενως βια γι’ αυτό και αντιδρα βιαια, τοτε αναγκαιως θα πρεπει να εχει υποστει βια κι εκεινος που εχει βιασει το παιδι, δηλ. ο βιαστης πρεπει εξ’ ισου να εχει κι αυτος ενα βιαστη, ο οποιος με τη σειρα του να εχει ενα τριτο βιαστη κ.ο.κ, ο συλλογισμος αυτος φερει στο απειρο, δηλ. πουθενα, ποιος αρχισε πρωτος ;; βεβαιως κανεις δεν ξερει, πουναι ο πρωτος ;; βεβαιως πουθενα, αρα για ολα φταινε τα τραπεζια, οι βιτρινες, τα αυτοκινητα, δηλ. τα αψυχα και αβουλα, τα οποια βγαινομε και τα κανομε γυαλια καρφια, δειχνοντας ετσι τον σεβασμο και την αγαπη που μας εδιδαξαν οι δασκαλοι μας, εάν ο δασκαλος διδασκει σεβασμο και αγαπη προς την αδικια εχοντας ανοιχτο μπροστα του "ευαγγελιο", τοτε αναλαμβανουν οι μαθητες να διδαξουν στον δασκαλο τι σημαινει σεβασμος και αγαπη προς το δικαιο και τον δικαιο, βλεπεις παροτι το ισχυον συστημα διαπαιδαγωγησεως δεν αναγνωριζει κανεναν ενοχο ή τουλαχιστον καταβαλλει πασα προσπαθεια να το αποφυγει ή να το προσπερασει, παρ’ όλα αυτα κατι πρεπει να φταιει και καπου πρεπει να αποδωσομε το φταιξιμο, αυτο λεγεται δικαιοσυνη, το αισθημα της δικαιοσυνης ειναι εμφυτο στον ανθρωπο και ουδεις δυναται να το παραβιαζει ατιμωριτως, δηλ. η δικαιοσυνη αιτειται να τιμωρηται η αδικια, η κλοπη τιμωρειται, αυτό είναι το γενικο, δηλ. γενικο είναι ο νομος, ο κλεφτης είναι το ειδικο, εγω ομιλω περι του γενικου, για το ειδικο δεν ομιλω ποτέ δηλ. δεν δειχνω ποτέ κλεφτη, δεν ειμαι δικαστης, εάν ορισμενες φορες μεταχειριζομαι ειδικες εννοιες τις μεταχειριζομαι ως μερος του ολου δηλ. ως παραδειγμα γενικων εννοιων,
ο σεβασμος ειναι προς τον δικαιο, ενα παιδι δεν φερει χαρακτηρισμο δικαιου διοτι εχει απειρια αδικιας, σεβασμος υπαρχει και προς την ανθρωπινη υπαρξη γενικως, επομενως και προς το παιδι και προς τον δασκαλο, ομως μονο δασκαλος ή γονιος καθισταται αξιος ή αναξιος σεβασμου αναλογα με το δικαιος ή αδικος, το παιδι δεν δικαιουται σεβασμου ως προς δικαιος ή αδικος, δηλ. δεν δικαιουται σημαινει οτι δεν τιθεται ζητημα, το παιδι δεν θετει ζητημα σεβασμου ενεκα δικαιου, ζητημα σεβασμου ως προς το δικαιο τιθεται απο δασκαλο ή γονιο, δηλ. δασκαλος ή γονιος θετουν ζητημα δικαιου στον εαυτον τους και στη συνειδηση τους και αξιωνονται αναλογου μεριδιου στο σεβασμο, το παιδι δεν θετει ζητημα και δεν αξιωνει αναλογον τιμημα, ο σεβασμος αυτος που αναφερεις στην πραγματικοτητα ερμηνευεται ως εξης : δεν βγαζω τσιμουδια γιατι με την παραμικρη κινηση ο άλλος είναι ετοιμος να παραδοσει τα παντα στην κολαση, εκτος από το εγωιστικο παθος μου και την τροφη του παθους μου δεν ανεχομαι καμμια άλλη παρουσια, ολο αυτό στην σημερινη ορολογια μεταφραζεται σεβασμος, δηλ. τελικως ισχυει το αξιως ον επραξαμεν απολαμβανομεν,παντως βρηκες ωραιο νικ, γεια χαρα,
Ξεκίνησε από antonioua8 « 1 2 ... 8 9 » Άνθρωπος και ζωή
Ξεκίνησε από Δήμητρα Δικοί μας στίχοι και ποιήματα
Ξεκίνησε από Highway_Star « 1 2 3 » Διασκέδαση
Ξεκίνησε από noellia Δικοί μας στίχοι και ποιήματα
Ξεκίνησε από freemind Άνθρωπος και ζωή
Ξεκίνησε από Mean Δικοί μας αυτοσχεδιασμοί και διασκευές
Ξεκίνησε από Lo.Lee.Ta « 1 2 » Άνθρωπος και ζωή
Ξεκίνησε από iasonas-dimitris Δικοί μας στίχοι και ποιήματα
Ξεκίνησε από ΠΟΙΟΣ Δικοί μας στίχοι και ποιήματα
Ξεκίνησε από Xefos6 Δικοί μας στίχοι και ποιήματα