Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.


Θέματα - llorona

Σελίδες: [1] 2
1
Αναζήτηση τραγουδιών / springsteen
« στις: 17/11/09, 13:49 »
μηπως έχει κανείς από τον Σπρινγκστην το OH Mary don't you wheep no more?? :-\ 

2
Θέλουμε να κάνουμε αναπαράσταση ρεμπέτικης ταβέρνας σε σχολική γιορτή.
Θα βοηθούσαν ιδέες, ώστε τα πιτσιρίκια (6η δημοτικού) να χορεψουν ένα χασάπικο, ένα χασαποσέρβικο και ένα καρσιλαμά, εντός κλίματος βέβαια!!

Επίσης, το "πίνω και μεθώ" θα το στείλει κάποιος αν το έχει;

Ευχαριστω!!

3
Το υπεροχο αυτο τραγουδι....σε ό,τι εκτελεση εχετε ευχαριστηση!

4
Καλησπέρα! Έχει κανείς να μου στείλει το "i can see clearly now???" Και τη "γιορτη" από ΤΡΥΠΕΣ;
Νυμφεύομαι και τα χρειάζομαι!
Ευχαριστω! :)

5
Παντρευομαι σε ενα μηνα και εχω πελαγωσει με τα της μουσικης.
Εχω βαρεθει τους γαμους που ακουω its raining men, και ψαχνω για ωραια ντισκο, φανκυ, λατιν , γνωστα αλλά όχι χιλιοπαιγμενα..Ιδεες;;;

6
Αναζήτηση τραγουδιών / ΜΟΝΙΚΑ
« στις: 10/03/09, 12:29 »
Μπορει κάποιος να μου στειλει το avatar?
Παραμένει τσιμπημένο στα δισκοπωλεία!!

7
Υπαρχει αυτο το τραγουδι;;Σε ό,τι εκτελεση κι αν το εχετε! :)

8
Εχει κανεις το γ**ηλιο παρτυ των locomondo;Αν ναι, θα το στειλει;Κι εγω θα του στειλω την ανθοδεσμη!!

9
Παιδιά, παντρευομαι!Επειδη από την οικογένεια του γαμπρου υπάρχει η επιθυμία να ακουστει κανένα δημοτικο, μηπως υπάρχει καμία καλή διασκευή-αστεια κατά προτίμηση;Ευχαριστω!!

10
Ό,τι υπάρχει από αυτή την υπέροχη φωνή, καλοδεχούμενο!

11
Θα αντιγράψω το δελτίο τύπου,για να είναι πληρης η ενημέρωση.
Εγω τον άκουσα χθες βράδυ.Απροσμενη εκπληξη ο ήχος, φρεσκο υλικο, χωρις αγωνιες για δημιουργια εντυπωσεων, με ουσια. Μου αρεσε παρα πολυ, ειλικρινα.Στο "Μικρο Ουρανο", που ερμηνευει ομορφα η Λουιζα Σοφιανοπουλου, κρατησα  τη φραση 'Ότι κι αν συμβεί /  Ότι και να ‘ρθει /  Το πρώτο βήμα είναι φόβος / το δεύτερο αρχή...".
Κυριαρχη η μουσικη ,λιγα και μεστα τα λογια, δουλεια που με γεμισε εικονες. Τον Τασο Ρωσοπουλο, τον γνωριζω, τον εκτιμω και τον πιστευω. Με διακαιωσε.
Αντιγραφω λοιπον...
τάσος ρωσόπουλος  να υποθέτω τη ματιά

«Δεν υπάρχει τίποτα  σ’αυτόν τον κόσμο που να μην εμπεριέχει μια αποφασιστική στιγμή»

Καρδηνάλιος του Ρετζ

Τα 64millimetres παρουσιάζουν  το νέο cd του Τάσου Ρωσόπουλου με τίτλο «να υποθέτω τη ματιά». Με αφετηρία και πηγή έμπνευσης την «Αποφασιστική στιγμή» του Αντρέ-Καρτιέ Μπρεσόν, ο δημιουργός καταθέτει εννέα κομμάτια – εφτά ορχηστρικά και δυο τραγούδια – που «πλάθουν» ιστορίες φανταστικές και «εικονογραφούν» την φαντασία του ακροατή, μετατρέποντας τη διαδικασία λήψης μιας φωτογραφίας, σε μουσική περιπλάνηση.

Εννέα κομμάτια, όσοι και οι μελωδικοί σταθμοί, που μας ταξιδεύουν σε έναν «Μικρό Ουρανό», που δίνουν μια πολυπόθητη «Υπόσχεση» για το μέλλον, που μας καλούν να κινητοποιήσουμε τον «Δειλό» που κρύβουμε μέσα μας, να τον οδηγήσουμε στην «Αποφασιστική στιγμή».  «...Ότι κι αν συμβεί /  Ότι και να ‘ρθει /  Το πρώτο βήμα είναι φόβος / το δεύτερο αρχή...». το ρεφρέν από τον  «Μικρό Ουρανό» σε στίχους της Πέγκυ Στεφανίδου - η οποία υπογράφει στιχουργικά και το δεύτερο τραγούδι του cd με τίτλο «Απέναντι»,  προδιαθέτει ιδανικά τον ακροατή γι αυτή την συναισθηματική εμπειρία, τον προσκαλεί σε έναν ονειρικό κόσμο που «χτίζεται», νότα – νότα, λεπτό με το λεπτό, όσο διαρκεί η ακρόαση.

Μέσα από μια ενδιαφέρουσα και δημιουργική μίξη φυσικών και ηλεκτρονικών οργάνων, ο Τάσος Ρωσόπουλος, χαράζει μια ηχητική διαδρομή που περνά από τα ρυθμικά μονοπάτια της bossa nova, συναντά μοτίβα κινηματογραφικών σάουντρακ και καταλήγει σε ένα εντελώς προσωπικό ιδίωμα, μια μουσική παλέτα με αποχρώσεις σύγχρονες, αλλά και κλασσικές. Συνοδοιπόρος του συνθέτη, σ’ αυτό το ταξίδι, είναι η τραγουδίστρια Λουίζα Σοφιανοπούλου, η οποία ερμηνεύει μοναδικά τα δυο τραγούδια του άλμπουμ.

Και φυσικά οι Γιάννης Αγγελόπουλος (drums), Σωκράτης Άνθης (τρομπέτα), Κορίνα Βουγιούκα (κλασική κιθάρα) , Χρυσούλα Γεωργάκη (μπάσσο κλαρινέτο, κλαρινέτο), Κωστής Θέος (τσέλλο), Αλέξανδρος Παρασκευόπουλος (ηλεκτρικό μπάσσο), Άγγελος Ρεπαπής (κοντραμπάσσο), Βασίλης Στεφανόπουλος (κοντραμπάσσο).

Οι ηχογραφήσεις και η μίξη έγιναν στο Prism Studio από τον Τάσο Μπακασιέτα ο οποίος είχε και την επιμέλεια παραγωγής. Το mastering έγινε στο Sterling Sound studio από τον Chris Gehringer.

©2008 64millimetres                                       Διανομή : Μουσικό ταχυδρομείο     
www.64millimetres.com                 Ικονίου 71 -  τ.κ. 17123
info@64millimetres.com           T : 210 9343980 – F: 210 9374171
www.myspace.com/tasosrosopoulos            e:  info@musicpost.gr

Για περισσότερες πληροφορίες:  Δήμητρα Νικολοπούλου 6977706100

64millimetres

Τα 64millimetres είναι ένα νέο ανεξάρτητο δισκογραφικό label που δημιουργήθηκε από τον Τάσο Μπακασιέτα και τον Τάσο Ρωσόπουλο. Σκοπός του label είναι  η παραγωγή και η έκδοση μουσικής ανεξαρτήτου είδους με κριτήρια την υψηλού επιπέδου μουσική ερμηνεία   και την ιδανική, κατά περίπτωση,  τεχνική και αισθητική παραγωγή. Βασικά πεδία ενδιαφέροντος  για τα 64millimetres  είναι η ορχηστρική μουσική, προερχόμενη από τον χώρο των soundtracks, της κλασικής μουσικής ,της τζαζ,  καθώς και το τραγούδι.


ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ ΣΗΜΕΙΩΜΑ
ΤΑΣΟΣ ΡΩΣΟΠΟΥΛΟΣ

Γεννήθηκε στην Αθήνα το 1974. Παράλληλα με τις σπουδές του στο Ε.Μ.Π.(Τοπογράφος Μηχανικός), σπούδασε κιθάρα (Ελληνικό Ωδείο με τον Στάθη Μιχαλόπουλο), αυτοσχεδιασμό (Ωδείο Φ.Νάκα με τους Κ.Μπαλταζάνη και Τ.Πατερέλη) καθώς και ανώτερα θεωρητικά (Ωδείο Φ.Νάκα με τους Β.Φόστερ, Π.Αδάμ, Ι.Παπαδάτο και Δ.Παπαδημητρίου). Έχει εργαστεί ως ενορχηστρωτής και έχει επιμεληθεί πολλές ηχογραφήσεις, συναυλίες, θεατρικές  και κινηματογραφικές παραγωγές (Όρνιθες-Εθνικό θέατρο, Όνειρο καλοκαιρινής νύχτας-Εθνικό θέατρο, Το ημέρωμα της στρίγγλας-Θέατρο Προσκήνιο, γ**ήλια νάρκη -Δ.Ινδαρέ κ.α.)  Έχει συνθέσει μουσική για το θέατρο ,τον κινηματογράφο και τη διαφήμηση (“Κίνηση Ομαλή” του Κ.Φραγκόπουλου, “Ιλουστρασιόν” του Δ.Χαριτόπουλου, “Περικλής” της Μαρίας Παπαλιού κ.α.). Συνθέσεις του για μικρά σύνολα, ορχήστρα εγχόρδων αλλά και  ηλεκτρονικά έχουν ερμηνευτεί από σημαντικούς σολίστες και ορχήστρες.   Είναι συνεργάτης του Τρίτου Πρόγραμματος της Ε.ΡΑ. στον τομέα του προγραμματισμού και της παραγωγής. Από τις εκδόσεις ύψιλον κυκλοφορεί  η “Μέθοδος των τριών”, μια συνεργασία με τους Γ.Κοροπούλη και Ε.Αρβανιτάκη.



12
Αντιγράφω το δελτίο τύπου που ήρθε στην αντίληψή μου για όποιον ενδιαφέρεται

ΥΠΟΤΡΟΦΙΑ ΠΟΥ ΔΙΝΟΥΝ ΟΙ ΜΟΡΦΕΣ ΕΚΦΡΑΣΗΣ ΣΕ 20 ΝΕΟΥΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ?
Η ΥΠΟΤΡΟΦΙΑ ΑΦΟΡΑ ΝΕΟΥΣ ΜΟΥΣΙΚΟΥΣ ( που τραγουδούν, ή παίζουν όργανο ή διδάσκουν) ή χορευτές (παραδοσιακού χορού, σύγχρονου ή κλασσικού) ή ηθοποιούς (που να έχουν τελειώσει δραματική σχολή) , που θα ήθελαν να εκπαιδευτούν σε θέματα θεάτρου, κίνησης και μουσικής με βάση το σύστημα Orff, και να γίνουν μέλη αυτής της ομάδας (Στη σπουδή αυτή θα δοθεί και εκπαίδευση πάνω στην αρχαία Ελληνική Τραγωδία) Όσοι λάβουν την υποτροφία στη συνέχεια θα υλοποιήσουν μουσικοχορευτικές παραστάσεις ή μπορούν να γίνουν μέλη της εκπαιδευτικής ομάδας. Απευθύνεται σε νέους από 18 - 35 ετών. Η υποτροφία θα έχει την μορφή δωρεάν σπουδής για τους 20 νέους που θα επιλεγούν.
Η συνάντηση για την πληρέστερη ενημέρωση θα γίνει την Κυριακή 18 Νοεμβρίου 2007 στις 7:30 μ.μ. Θα πρέπει όμως να έχεις δηλώσει συμμετοχή στη συνάντηση.
Για να δηλώσεις συμμετοχή ή για να μάθεις περισσότερα στο:
210 3464002 & 3464903.
www.morfesekfrasis.gr & morfesekfrasis@gmail.com


13
Ή νέα δουλειά του υπέροχου Κωστή Μαραβέγια, που μας συστήνεται πια ως γκρουπ "MARAVEYAS ILEGAL" , κυκλοφόρησε σήμερα από την cantini.
Άκουσα τα περισσότερα τραγούδια από τον ίδιο, πριν την κυκλοφορία και η γεύση παραμένει γοητευτική. Ο παλιός ραδιοπειρατής ξαναγυρίζει με ευφάνταστες ενορχηστρώσεις, λυρική διάθεση αλλά και ενέργεια στο φουλ!
Στο http://www.myspace.com/maraveyas μπορείτε να πάρετε μια καλή γεύση..
Στο τραγούδι "δεν με πείθεις", που είναι και η πιο δυνατή στιγμή κατά τη γνώμη μου, ένα υπέροχο ηλεκτρικό ταγκό, οι στίχοι ανήκουν στη δική μας (κουκου) Βάγια! Σούπερ!!
Αντιγράφω απ το Δελτίο τύπου

ΠΑΡΑΝΟΜΑ ΘΑΥΜΑΤΑ


   Από την Ιταλία και τους X-Darawish, με μια στάση στους Αχαρνείς του Σαββόπουλου, καταλήγει στην Ορχήστρα Του Δρόμου της Ευανθίας Ρεμπούτσικα και του Παναγιώτη Καλαντζόπουλου.
   Ο Κωστής Μαραβέγιας έρχεται με έναν νέο δίσκο με μοναδικό χρώμα και ύφος.
   Τραγουδιστής και performer, με το ακκορντεόν  του, το τσέλλο, τα τρομπετόφωνα αλλά και τις δυνατές ηλεκτρικές κιθάρες φτιάχνει ήχους που αποτελούν μια φρέσκια και διαφορετική πρόταση για την ελληνική δισκογραφία.
   Η παραγωγή του Παναγιώτη Καλαντζοπουλου και η Θεοδώρα Τζήμου σε φιλική συμμετοχή σε δυο τραγούδια .
   Ένα ταξίδι στον κόσμο, ένα ιδιαίτερο ανακάτεμα ήχων κ μουσικών που κάνουν τον δίσκο αυτό ξεχωριστό.
 
   Για πληροφορίες:

http://www.cantini.gr/greek/fr_diskography.php

http://www.myspace.com/maraveyas


14
Κυκλοφόρησε πριν λίγες μέρες από τη ΛΥΡΑ, ο πρώτος προσωπικος δίσκος του Γιώργου Περαντάκου με τίτλο "το επόμενο πρωί"..Τον άκουσα και μου άρεσε πολύ.Το ύφος ακομπλεξάριστα έντεχνο, δροσερές ενορχηστρώσεις , ωραίοι στίχοι και σε κάποια κομμάτια εξαιρετικά ωραίοι μάλιστα.Περιέχει  έξι δικές του συνθέσεις ΄λλά και των Λάμπρου Καρελά, Βαγγέλη Κονταράτου, Δημήτρη Μαρινόπουλου, Γιάννη Βιλιώτη, Ηρακλή Κοντού , πάνω σε στίχους  Ιωάννας Μαυρέα,(δεν τη είχα ξανακούσει αλλά την ξεχώρισα) Τζένης Καναβού, Μίλτου Δημουλή, Νίκου Τσιατά, Βασίλη Μασαλά, Τάσου Σαμαρτζή και Ηρακλή Κοντού. Συμμετέχουν ο Παντελής Θαλασσινός και η Ελευθερία Ορδουλίδου.
Όμορφη δουλειά..

15
Στο site [b]www.myspace.com/chromatamusic  [/b]  παρουσιάζονται φρέσκα τραγούδια, που κυκλοφορούν μόνο στο διαδίκτυο, τα οποία κατά τη γνώμη μου, είναι πανέμορφα. Ρίξτε μια ματιά.!

16
Έγραψα σε άλλο θέμα για αυτό το βιβλίο -cd, αλλά επανέρχομαι πιο αναλυτική, γιατί θεωρώ ότι είναι μια δουλειά που πραγματικά αξίζει τον κόπο και δυστυχώς, δεν πρόκειται να ακουστεί εύκολα από τα ραδιόφωνα!

Αποτελείται από δύο έργα ουσιαστικά που αλληλοσυνδέονται αλλά δεν αλληλοεξαρτώνται. Το ένθετο βιβλίο, του οποίου τη φροντίδα έχει ο ποιητής και μεταφραστής Γιώργος Κοροπούλης, αναπτύσσει σε τρεις ενότητες ένα θέμα , αυτό του Ορφέα και της Ευρυδίκης.Χρησιμοποιώντας τη μέθοδο της μεταστροφής(της χρησιμοποίησης δηλαδή προυπαρχόντων καλλιτεχνικών στοιχείων σε μία νέα ενότητα, όπου συνυπάρχει εντός το παλιό αλλά και το άμεσο νόημά τους), την πρώτη φορά το θέμα αναπτύσσεται με το συνδυασμό αρχαίων Ελλήνων ποιητών (Σαπφώ , Ήριννα, Θεόκριτος)  σε μετάφραση. Τη δεύτερη, συνδυάζοντας παλιές μεταφράσεις λατίνων ποιητών (Οβίδιος, Βιργίλιος ) αλλά και δικές του μεταφράσεις σε Δάντη, Λεοπάρντι και Χαίντερλιν και την τρίτη στίχοι του Σίλλερ (μεταφρ.Μαβίλη), του Προπέρτιου και του Γκαίτε. Οι συνδημιουργοί του βιβλίου δίνουν συνέχεια με το "Ρέκβιεμ για μια φίλη" του Ραινερ Μαρία Ρίλκε, το οποίο μετέφρασε και διαβάζει ο Γιώργος Κοροπούλης αλλά δεν βρίσκεται τυπωμένο στο βιβλίο-παρά μόνο το γερμανικό κείμενο. Το "Ρέκβιεμ για μία φίλη"  ακούγεται σε απαγγελία Κοροπούλη, και ντύνεται με την λεπτοδουλεμένη  μουσική σύνθεση του Τάσου Ρωσόπουλου που αποτυπώνεται στο cd και έχει τίτλο "Νωρίς αύριο το πρωί". Γίνεται ουσιαστικά το cd αυτό, το τελευταίο άυλο κεφάλαιο του βιβλίου. Το κεφάλαιο κλείνει με τη "Μοναξιά" ένα ποίημα του Ρίλκε σε μετάφραση Άρη Δικταίου , που ερμηνεύει, ιδανικά κατά τη γνώμη μου, η Ελευθερία Αρβανιτάκη.
Δεν πρόκειται απλά για ένα βιβλίο που συνοδεύεται από ένα cd αλλά για μια μουσικοποιητική παράσταση, εκεί όπου ο  ήχος προυποθέτει το λόγο, ο λόγος οδηγεί στον ήχο και η  ανάδραση μεταξύ τους καταλήγει σε ένα άκρως ενδιαφέρον και γοητευτικό αποτέλεσμα. Διαβάζοντας το δελτίο τύπου, αφού  διάβασα το βιβλίο αλλά και άκουσα το cd, εν μπορώ παρά να θεωρήσω απόλυτα εύστοχη την επισήμανση ότι "Κάθε βιβλίο ποίησης απευθύνεται και στ' αυτί".

Κι αν, όλα αυτά σας ακούγονται περίπλοκα, αγνοήστε τα και χαθείτε στη μαγεία του.
Πολλές φορές άλλωστε, αναλύοντας πολύ κάτι, δεν καταφέρνεις να αποδώσεις το αληθινό του χρώμα. Αυτό, ίσως ισχύει για μένα.
Την αίσθηση όμως την κερδίζει το έργο από μόνο του.
Πωλείται στα βιβλιοπωλεία από τις εκδόσεις Ύψιλον,και τιμάται περίπου στα 15 Ευρώ.

17
Κυκλοφόρησε αυτές τις μέρες από τον ΑΕΡΑΚΗ , η πρώτη προσωπική δουλειά της λυράρισας Γεωργίας Νταγάκη, σε παραγωγή Μάνου Πυροβολάκη, με τίτλο "Στην άκρη αυτού του κόσμου". πρωτότυπες συνθέσεις, με σεβασμό στο κρητικό χρώμα αλλά και μια δροσερή , σύγρονη ματιά. Με σαφές το στίγμα του Μάνου Πυροβολάκη (ο οποίος υπογράφει μουσική αλλά και στίχο σε κάποια από τα τραγούδια), ωραίος φρέσκος ήχος,(όχι όμως "τουριστικής αισθητικής", έξυπνες ενορχηστρώσεις και μία φωνή εντυπωσιακή σε βάθος και ερμηνευτική ικανότητα από την νεαρή Γεωργία Νταγάκη, που ίσως θυμάστε από τις εμφανίσεις της δίπλα στον Βασίλη Παπακωνσταντίνου στο Οξυγόνο, αλλά και τον Γιάννη Χαρούλη στο Συρμό.
Μία όμορφη δουλειά, που δείχνει ένα πολα υποσχόμενο πρόσωπο στη νέα κρητική σκηνή.
Εύφημο μνεία για την ερμηνεία του ριζίτικου"Στον ουρανό χορεύουνε", που αποτελεί αληθινή έκπληξη από μία γυναικεία φωνή.

Αντιγράφω από το δελτίο τύπου..

Στην άκρη ενός κόσμου όπου η μουσική παράδοση όχι μόνο παραμένει ζωντανή, αλλά εξελίσσεται δυναμικά, κινείται το νέο cd της Γεωργίας Νταγάκη.
Με την κρητική λύρα να πρωτοστατεί, αυτή η δουλειά βασίζεται στους παραδοσιακούς ρυθμούς της Κρήτης, ειδωμένους όμως μέσα από το πρίσμα της νέας χιλιετίας. Μοντέρνα στοιχεία και δυναμικές ενορχηστρώσεις -που επιμελήθηκε ο Μάνος Πυροβολάκης- χαρακτηρίζουν τα 9 ανέκδοτα τραγούδια και τις δύο διασκευές του άλμπουμ, επιχειρώντας να συνδέσουν αρμονικά τον ήχο της Κρήτης με την έντεχνη ελληνική μουσική.
Ο δίσκος αποτελείται από 9 ανέκδοτα κομμάτια, σε μουσική Μάνου Πυροβολάκη - Γιάννη Στίγκα, Ηλιάννας Λυκούδη, Γεωργίας Νταγάκη και σε στίχους Ηλιάννας Λυκούδη, Μάνου Πυροβολάκη, Σπύρου Πανηγυράκη, Γιάννη Στίγκα, καθώς και από 2 διασκευές, τα "Στο 'πα και στο ξαναλέω" (παραδοσιακό) και "Στον ουρανό χορεύουνε" (ριζίτικο παραδοσιακό).
ΤΙΤΛΟΙ:
Ο λόγος που δακρύζω
Στο 'πα και στο ξαναλέω
Μες στην πληγή
Στην άκρη αυτού του κόσμου
Αν ήξερα
Σούστα
Ό,τι ζητούσα να βρω
Που βρήκε τόση ομορφιά
Αέρα πάψε να φυσάς
Η νύχτα παίρνει χρώμα
Στον ουρανό χορεύουνε

[το συνημμένο έχει διαγραφεί από τον Διαχειριστή]

18
Το καλύτερο ελληνικό σι ντι που άκουσα τελευταία.
Κυριολεκτικά το έλιωσα.. Το τραγούδι "με κυνηγά η θάλασσα", από΄πλευρά στίχου-μουσικής- ερμηνείας, ένα μικρό παραμύθι. Εξαιρετικοί μουσικοί λαμβάνουν μέρος, εξαιρετική δουλειά. Εμένα με κέρδισε.

19
Θα μ ενδιέφεραν οι εντυπώσεις όποιου τον έχει ακούσει...Υπάρχει κάποιος?

20
Ήθελα από καιρό να ανοίξω ένα θέμα για την μελοποιημένη ποίηση..Δώστε παραδείγματα ευτυχούς σύμπραξης στίχου μελωδίας που αγαπάτε. Αν κάτι έβγαλε αυτή η χώρα, είναι ποιητές και συνθέτες υπέροχους..!
Ας μοιραστούμε λοιπόν την έμπνευσή τους..
Αρχίζω πρώτη με ένα τραγούδι που αγαπώ.

"Γερνάς και Σκοτεινιάζει"
Στίχοι: Τάσος Λειβαδίτης
Μουσική: Μάνος Λοΐζος
Ερμηνευτές: Βασίλης Παπακωνσταντίνου


Ήταν ατέλειωτη η μέρα
κι ως νύχτωνε σε μια γωνιά
μ' ένα τσιγάρο του πατέρα
τους άντρες παίζαμε κρυφά.

Τώρα η μέρα σε τρομάζει
γύρω αποτσίγαρα σωρός
και πια δεν είναι γυρισμός
γερνάς και σκοτεινιάζει.

Γέλια παιδιών έξω απ' το σπίτι
πέτρες στην τσέπη της ποδιάς
μα έφτανε ένα νεκρό σπουργίτι
για να σε κάνει να πονάς.

Ή το υπέροχο "σαν αεράκι"
Μουσική Μανώλης Πάππος
Στίχοι Ναπολέων Λαπαθιώτης
Ερμηνεία Ελευθερία Αρβανιτάκη

Χρυσή μου αγάπη, αν ήξερες, τι μέλι είσαι για μένα
Τα μπουμπουκάκια τα όμορφα, τα μοσχομυρισμέ
και τ’ αεράκια που φυσούν, σαν λιποθυμισμένα
δεν έχουνε το βάλσαμο, που ’χεις εσύ για μένα
 
Της λίμνης τα αφρολούλουδα και του γιαλού η γαλήνη
η σμύρνα, το ροδόσταμο, που αργοσταλάει και σβήνει
κι οι ροδωνιές, κι η ολόδροση του κήπου ανθοπλημμύρα
των δυο χειλιών σου των γλυκών δεν στάζουνε τα μύρα
 
Πάω στην τρισέρημη αμμουδιά και μόνη, τι να κάνω
Χαράζω κύκλους απαλούς στη μουσκεμένη άμμο
Σαν αεράκι χάνονται στο κύμα απάνω-απάνω
και απόμεινα στην ερημιά μονάχη, τι να κάμω
 
Τώρα το ετοιμοθάνατο, βαλσαμωμένο αγέρι
γλυκά τραγούδια θλιβερά ν’ αναστενάξει ξέρει
Αλήθεια, ξέρει πιο γλυκά να τραγουδάει από μένα
Εγώ δεν ξέρω πιο γλυκά, μα ξέρω πιο θλιμμένα

Αυτά γι αρχή. Περιμένω τα δικά σας..


21
Την Τετάρτη, 7 Δεκεμβρίου, ο Κώστας Μπραβάκης, (έχω γράψει για το δίσκο του θέμα),
θα παρουσιάσει ζωντανά την προσωπική του δουλειά ΔΩΔΕΚΑ ΚΥΚΛΟΙ, με τη συμμετοχή των τραγουδιστών Καίτη Κουλλιά, Μαρίας Παπανικολάου, Γεωργίας Νταγάκη στη ΒΑΡΔΙΑ στη Θεσσαλονίκη. Το πρόγραμμα θα πλαισιώνεται και από άλλα τραγούδια του ιδιου και γνωστά τραγούδια άλλων τραγουδοποιών. Εναρξη 10 30.

22
Κυκλοφορεί αυτές τις μέρες η καινούρια δουλειά του τραγουδοποιού Κώστα Μπραβάκη από τη Βέροια, με τίτλο "12 κύκλοι-κι ένα τραγούδι μοναχό" Τραγούδια σε στίχους και μουσική δική του τα οποία ερμηνεύουν οι Καίτη Κουλλιά, Μαρία Παπανικολάου, Κωνσταντίνος Τσαχουρίδης , η Γεωργία Νταγάκη αλλά και ο ίδιος.
Ανεξάρτητη παραγωγή, από την ρταιρεία ΟΥ ΤΟΠΟΣ που δημιούργησε ο ίδιος.
Τραγούδια με λυρική αίσθηση και μεράκι. Για περισσότερες λεπτομέρειες για τον ίδιο τον συνθέτη και το δίσκο στο site  www.outopos.gr ..
Προσωπικά μου άρεσαν πολύ ιδίως  το μελωδικό ταγκό (αλήθεια πόσο καιρό είχα να ακούσω ένα ωραίο ταγκό ?) με τη φωνή της Καίτης Κουλλιά το"Χορός με τη φωτιά".
Να το μοιραστούμε με όσους το άκουσαν?

23
Να μιλήσω για τη δουλειά αυτή, με τον ενθουσιασμό κάποιου που ανακάλύπτει φρέσκο πράγμα! Ξεκαθαρίζω ότι τον Γιάννη Μιχαηλίδη τον γνώριζα από την Θεσσαλονίκη, αλλά είχα χάσει τα ίχνη του. Είδα το cd στο Μετρόπολις και χάρηκα που συνεχίζει να χαρίζεται στη μουσική-μεγάλο πάθος.Είχα αγαπήσει πολύ την πρώτη δουλειά-ειδικά το εξαιρετικό ΜΑΥΡΟΣ ΣΚΥΛΟΣ-. Προτείνεται ανεπιφύλακτα!
«Πρώτες Γιορτές». Η δεύτερη δισκογραφική δουλειά του . Προηγήθηκαν τα «Δύσκολα» με το γκρουπ «Στοίχημα» (1997-ανεξάρτητη παραγωγή, που επανακυκλοφορεί ταυτόχρονα από την ΑΝΟ ΚΑΤΟ,  και η συμμετοχή του τραγουδιού «Ανάσες» με τα «Άτια», μετά από διαγωνισμό, στο CD «Next big thing» που κυκλοφόρησε από το περιοδικό «Ποπ & Ροκ» (1998).

Το CD «Πρώτες Γιορτές», περιλαμβάνει 12 κομμάτια (τρία οργανικά, οκτώ τραγούδια & ένα μελοποιημένο ποίημα) και στην ηχογράφηση της συμμετείχαν 14 νέοι, ενεργοί και έμπειροι μουσικοί. Πρόκειται για ένα υλικό που διαμορφώθηκε μέσα από παρουσιάσεις (πότε με συνέχεια και πότε άτακτα) σε συναυλίες, μουσικές σκηνές, φεστιβάλ, χάπενινγκ αλλά, κυρίως, σε παρέες και συντροφιές. . Έτσι, η δουλειά αυτή έχει κάτι ενιαίο που τη διατρέχει από την αρχή ως το τέλος, ή αλλιώς, αποτελεί την αφήγηση μιας ιστορίας.

24
Ποιός ξεχνά άραγε τη Λιλιπούπολη? Από τότε όμως, η μουσική παραγωγή παιδικών τραγουδιών, δεν υπήρξε ιδιαίτερα πλούσια-εκτός αν ξέρετ κάτι που δεν ξέρω.
Να λοιπόν που η επαρχία για άλλη μια φορά, βγάζει διαμαντάκια. Από τη Βέρροια, η Εύα Ιεροπούλου, μουσικοπαιδαγωγός που μαζί με τον σύντροφό της Κώστα Μπραβάκη, συνθέτη, τραγουδοποιό και εξαιρετικό κιθαρίστα, εκτός από τα μαθήματα που κάνουν στο ωδείο Φίλιππος στη Βέρροια, έφτιαξαν έναν ολόκληρο μαγικό κόσμο για παιδιά, με σαφώς παιδαγωγικό αλλά κυρίαρχα μουσικό χαρακτήρα. τΟ ΠΡΆΣΙΝΟ ΜΟΥΣΚΑΡΙ-Ο, Ο Ντάφυ που έψαχνε χρυσάφι, το δυστυχισμένο πιάνο,και ένα σωρό άλλα τραγούδια για παιδιά σε ένα καταπληκτικό cd, που βγήκε από την ΟΥ ΤΟΠΟΣ, τη δική τους εταιρεία δικσογραφικών εκδόσεων.Έχετε παιδιά ανήψια, βαφτιστήρια κλπ? Δώστε τους να ακούσουν ωραίες μουσικές!ΟΧΙ ΆΛΛΑ ΣΚΟΥΠΊΔΙΑ ΤΎΠΟΥ ΠΟΛΥΞΈΝΗ! Δείτε πληροφορίες στο www.outopos.gr

25
Για αυτό πάλι τί έχετε να πείτε?
Μου άρεσε πολύ το "Λόγια" αλλά και το κομμάτι με την Αρβανιτάκη πολύ ενδιαφέρον .
Καλοί στίχοι.
Ξέρουμε λεπτομέρειες γι αυτό το συγκρότημα?

Σελίδες: [1] 2