Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.


Μηνύματα - Kli Klis

Σελίδες: 1 [2] 3 4 5 ... 12
26
Απ' όσο ξέρω:

Υπάρχει ενα συγκεκριμένο ισοσκελές (72, 72, 36) που ο λόγος την κάθε πλευράς με την βάση είναι Φ (cos72=α/2β, και με τις πράξεις ισοδυναμεί με Φ). Αν διχοτομήσεις την μια 72αρα γωνία (στην προκειμένη την κάτω δεξιά), αυτή θα χωριστεί σε 36 και 36 και η άλλη θα μείνει 72, άρα θα σχηματιστεί ισοσκελές με αναλογία Φ μέσα στο υπάρχον τρίγωνο. Συνεχίζοντας την διαδικασία (με την αντίστοιχη γωνία κάθε τριγώνου), χωρίζεις τρίγωνα με τρίγωνα, και τελικά ενώνεις καμπυλωτά τις κορυφές τους. Νομίζω είναι λογικό   :)

For the record υπάρχει αντίστοιχη κατασκευή σπείρας με παραλληλόγραμμα που εμπεριέχουν Φ...




Όσον αφορά το ούτι τώρα... Είναι όντως απίστευτα όμορφο. Θα ήθελα να το ακούσω και όλας.

27
Διασκέδαση / Απ: Iron Maiden - The Trooper(Mix)
« στις: 02/08/09, 07:56 »

Το είχα υπ' όψη οτι το 'χε κάνει αυτό, και την θεωρώ εκτελεσάρα. But that's just me, που μου αρέσει πολύ ο Ιωαννίδης, και οι Maiden στα πρώτα τους. Είμαι περίεργος για άλλες, πιο καυτές,ατσάλινες,ΜΕΤΑΛΙΚΕΣ γνώμες (μιας και γενικά συνηθίζεται να τρώει ενα σνομπάρισμα).
fixed

Απλά ROTLFMAO.

28
Διασκέδαση / Απ: Iron Maiden - The Trooper(Mix)
« στις: 01/08/09, 17:46 »
http://www.youtube.com/watch?v=voLlhOpCiUw


 :P :zzz :roll


Το είχα υπ' όψη οτι το 'χε κάνει αυτό, και την θεωρώ εκτελεσάρα. But that's just me, που μου αρέσει πολύ ο Ιωαννίδης, και οι Maiden στα πρώτα τους. Είμαι περίεργος για άλλες, πιο "ψυχρές" γνώμες (μιας και γενικά συνηθίζεται να τρώει ενα σνομπάρισμα).

29
....κανενα πολυμετρο εχεις? Μπορεις να μετρησεις τις τασεις στα βαση, συλλεκτη, εκπομπο του καθε τρανζιστορ? Θα ηταν μια καλη ιδεα...


+1
Βασικά, ώ καταπληκτικέ maze, μπορείς σε παρακαλώ να παραθέσεις και πώς ακριβώς γίνεται και τι αποτελέσματα πρέπει να έεεεχειιι?   ;D :-[
Γιατί κάποια στιγμή το χα μισοκάνει αλλά δεν το ψαξα εις βάθος και ένας ελληνικός οδηγός θα ήταν πολύ μεγάλη βοήθεια.

Απο την άλλη, έλεγξε και όπως είπα τις αγωγιμότητες των κολλήσεων.

30
Έτσι το έχω


Όμορφα, οπότε άλλαξε πρώτα απ' όλα και δοκίμασε και άλλα μεγέθη πυκνωτή (όσο πιο μεγάλο μέγεθος, τόσο περισσότερα μπάσα), και αν αφού αλλάξεις και πάλι υπάρχει πρόβλημα, δοκίμασε να κάνεις ξανά κολλήσεις που δεν σου "πάνε καλά" στο μάτι. (δεν είναι τόσο καθαρές, παραέχουν πολλά καλώδια κλπ). Βασικά δοκίμασε να δείς τις αντίστασεις των κολλήσεων με πολύμετρο, θα πρέπει να παρουσιάζουν αμελητέα (<1Ω σίγουρα, αν κάνω λάθος κ είναι πολύ και πάλι, διορθώστε με).

31
Θα προτεινα να συνδεσετε την μπαταρια οπως εγραψα στο προηγουμενο ποστ...
...το (+) της μπαταριας στο ground του κυκλωματος και το (-) στο 9V. Ετσι το εχει και στο κυκλωμα.... 

Το παλικάρι λογικά έτσι το 'χει κάνει. Εγώ έχω φτιάξει άλλο πεταλάκι, όχι fuzzface, απλά αστειεύτηκα όταν είπα να δώ το δικό μου για να του πώ το πρόβλημά του  ;)

33
Μόλις ανακάλυψα έναν απο τους πλέον άρρωστους (φυσικά) μπασίστες που έχω ακούσει...

Brian Gibson (Lightning Bolt)

Οι τύποι είναι noise duet με τύμπανα - μπάσο και καταστρέφουν στο πέρασμά τους. Δεν υπάρχουν τα πράγματα και οι ήχοι που παίζει ο άνθρωπος. (Και ο drummer είναι αλλού, αλλά αυτό είναι άλλη ιστορία). Και παίζουν πάντα εκτός σκηνής, ανάμεσα στο κοινό.




34
Όχι, σε μένα δεν είναι θετική η γείωση. Το και εγώ το ίδιο πρόβλημα έχω πήγαινε στο πνίξιμο του ήχου.  :)

Όπως είπα ήδη, πιστεύω πως εφόσον ακούγεται κάτι, θα πεί οτι η γείωση δεν αποτέλεσε πρόβλημα.

35
Είδα και εγώ ότι το να φτιάξεις ένα fuzz face δεν θέλει και πολύ φιλοσοφία, είδα ότι και το νετ βρίθει από schematics και είπα να φτιάξω.
Να μην τα πολυλογώ χρησιμοποίησα το σχέδιο που υπάρχει εδώ
http://gaussmarkov.net/wordpress/tools/software/eagle/eagle/

Για τρανζίστορ χρησιμοποίησα τα 2N3906 PNP, που σημαίνει, για κάποιον που έχει ασχοληθεί λίγο, ότι έχω positive ground (αλήθεια, άκουσα ότι αυτό δεν είναι και τόοοοοοοοοοοσο καλό. Γιατί?)
Στην αρχή μάλιστα είχα κάνει λάθος και έβαλα τα ποδαράκια τους ανάποδα. Φυσικά καθόλου ήχος.
Τέσπα τα αλλάζω. Το μόνο που κατάφερα είναι να ακούγεται αχνά και πολύ στο βάθος η κιθάρα.
Θέλω να πω ότι δεν είναι βραχυκυκλωμένο το σύστημα, για να περνάει ο ήχος, αλλά η κιθάρα ακούγεται σαν να την έχω περάσει από μεγάλη αντίσταση.

Έχει κανείς καμιά ιδέα γιατί μπορεί να συμβαίνει αυτό?
Υπάρχει περίπτωση να "τραυμάτισα" με την θερμότητα τα τρανζίστορ με το κόλα-ξεκόλα-ξανακόλα?

Υ.Γ. Μόλις ανακάλυψα ότι έχω λάθος σε ένα πυκνωτάκι. Το C3 αντί για 0.01uF έβαλα 0.001uF.
Είναι δυνατόν να φταίει αυτό?


Πρώτον, σίγουρα έπαιξε ρόλο αυτό, οπότε ξεκόλλα, ξανακόλλα και δες τι παίζει. Αν βλέπεις οτι και πάλι υπάρχει πρόβλημα.... Περίμενε να κάνω troubleshoot στο δικό μου πεταλάκι που χω φτιάξει κ έχω το ίδιο πρόβλημα να σου πώ!  ;D
Απ' ό,τι πάντως καταλαβαίνω υπάρχει και μεγάλη πιθανότητα να είναι θέμα κόλλησης του καλάι. Δηλαδή να μην έγινε σωστά κάποια κόλληση με αποτέλεσμα να λειτουργεί σαν αντίσταση και όχι σαν αγωγός.

Όσον αφορά την θετική γή, δεν υπάρχει θέμα προβλήματος απ' όσο ξέρω, υπάρχει όμως θέμα ΜΠΕΡΔΕΜΑΤΟΣ. Δηλαδή, πρέπει να προσέξεις π.χ. την πολικότητα του jack αν έχεις εγκαταστήσει για μετασχηματιστή, και της τροφοδοσίας. Αλλά για να ακούγεται έστω και κάτι δεν θα αποτέλεσε πιστεύω πρόβλημα. Τσέκαρε και αυτό για troubleshooting βήμα βήμα (ειδικά κοίτα και το πρώτο link στο geofex): http://www.diystompboxes.com/wiki/index.php?title=Debugging

36
Διασκέδαση / Απ: Iron Maiden - The Trooper(Mix)
« στις: 30/07/09, 03:19 »
Ξύλο ρε.Αγνό ξυλίκι...


Αλήτη, και νόμιζα οτι εσύ είχες βρεί το maiden βιντεάκι   :P

37
Γειά σας παιδιά και καλώς σας βρήκα,προσπαθώ κι εγώ να παίξω παρεϊστικη κιθάρα,δλδ συνοδευτικά με τις αγριοφωνάρες της παρέας μας,το πρόβλημα μου είναι κυρίως, οτι ενώ έχω πολλά τραγούδια με τους στίχους και τις συγχορδίες  δεν τα καταφέρνω με τον ρυθμό (τις συγχορδίες τις γνωρίζω και τις παίζω σχετικα καλά και γρήγορα).
Ο μοναδικός τρόπος είναι να κάθομαι και να παίζω μαζί με το τραγούδι για να βρώ τον ρυθμό;
Γιατί τα Ελληνίκα παραδοσιακά εντάξει,αλλά στα 4/4 τι γίνεται;

"Κανονικά" πιο λογικό είναι να σε δυσκολεύουν τα παραδοσιακά (τουλάχιστον έτσι όπως το βλέπω εγώ) γιατί είναι πιο "φυσική" η τάση να μετράς 4/4, παρά άλλα μέτρα.

Γενικότερα επειδή και εγώ παραλιακή κιθάρα παίζω, παρά κάτι σοβαρό, εμπειρικά έχω να δώσω δυο τρείς συμβουλές...

-Μην χάνεις την ροή του ρυθμού: Δηλαδή μην προσπαθείς να συγχρονίσεις το upstroke/downstroke ακριβώς με τον ρυθμό, αλλά τις δυναμικές του, δηλαδή όταν στο κομμάτι ακούς τονισμό στο μέτρου, δεν σημαίνει παίζεις εκεί και σταματάς αλλού, αλλά τονίζεις "γρατζουνώντας" δυνατότερα σε εκείνο το stroke.

-Προσπάθησε να ξεκινάς το μέτρο γενικότερα με downstroke για να ξέρεις και ο ίδιος που είσαι και τι γίνεται

-Στις παύσεις που όντως δεν ακούγεται καλά να τις στουμπώσεις και αυτές με strokes, κούνα το δεξί χέρι σου σαν να παίζεις χωρίς να ακουμπάς ή mute-άροντας με το αριστερό, για να μην κόβεται η αίσθηση του ρυθμού σου και να μπείς / συνεχίσεις τον ρυθμό σωστά.

-Τέλος, επιστράτευσε την φαντασία σου: Αν το κομμάτι δεν είναι ήδη ακουστικό, δοκίμασε παιξίματα που να το τονίζουν όπως πρέπει και να του δίνουν την οικειότητα που έχει όταν το ακούς στην κανονική εκτέλεση. Και ας μην είναι ακριβώς ο ίδιος ρυθμός.

38
Εύκολα!

ΟΚ με το rave ψόφησα εντελώς. Απίστευτο και το... στοματικό fuzzface :Ρ

39
Κάθε δεκαετία, από το ξεκίνημα του προηγούμενου αιώνα εως τις μέρες μας, είχε τις δικές της τάσεις, τη δική της μόδα και τα δικά της μουσικά ρεύματα. Ορισμένα από αυτά τα ρεύματα απλά διασκέδαζαν τον κόσμο, ορισμένα δημιουργούσαν συνειδήσεις και κοινωνικές στάσεις.

Έτσι, και η δική μας δεκαετία έχει τα δικά της μουσικά ρεύματα και τους δικούς της μουσικούς προς ανάδειξη. Το θέμα είναι το παρακάτω...

ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΑΥΤΙΑ ΜΑΣ ΑΡΚΕΤΑ ΑΝΟΙΧΤΑ ΓΙΑ ΝΑ ΑΚΟΥΣΟΥΜΕ ΚΑΤΙ ΚΑΙΝΟΥΡΙΟ Ή ΘΑ ΕΞΑΚΟΛΟΥΘΗΣΟΥΜΕ ΝΑ ΑΚΟΥΜΕ ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΤΟ ΥΠΟΛΟΙΠΟ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΜΑΣ ΤΑ ΙΔΙΑ ΚΑΙ ΤΑ ΙΔΙΑ ??

Εκεί έξω, είτε το "εξω" είναι τα δισκοπωλεία, είτε το Internet ή τα μικρά φεστιβάλ στις γειτονιές, υπάρχουν συγκροτήματα που έχουν πραγματικά κάτι να μας πουν και να προσφέρουν...Check them out !!

Απόλυτα σύμφωνος.

40
Jonas Hellborg (για τις περιπλανήσεις του στις μουσικές του κόσμου και για την αυστηρή ιδεολογική στάση του)

Jaco Pastorius (για την πρωτοπορία του στον ήχο και το παίξιμο, την πλήρη μεταμόρφωση του οργάνου)

Victor Wooten (για τη φιλοσοφία του ως μουσικός και τη μαμουθώδη τεχνική του)

John Patitucci (για τη μουσική του στάση, τις συνθέσεις του και για την εγκρατή επίγνωση του ρόλου του)

Carles Benavent (για το μοναδικό ύφος του και για το ότι έχει πάρει επάνω του τον κορμό και την ουσία μουσικής μεγαθηρίων, όπως De Lucia και Corea)

Brian Bromberg (για την ευελιξία του σε κάθε είδος μπάσου)

Stuart Zender (για το απλησίαστο και μελωδικότατο groove του)

Allen Woody (για την αλητεία του)

Geezer Butler (για τις απίστευτες, ακούραστες μπασογραμμές του, μέχρι και το '80)

Hugo Prinsen Geerligs (για το δέσιμό του και τη βαθειά κατανόηση του ρόλου του σε ένα συγκρότημα)

Geddy Lee (για το ότι υπάρχει)

Ian Hill (για την απλότητα και θεμελιώδη διακριτικότητά του)

Leif Edling (για τη συνθετική του συνεισφορά)

Lemmy (για την αλητεία, τα όργια και την ξεροκεφαλιά του)

Colin Edwin (για τις σπουδαίες μπασογραμμές του και για τη συμπλήρωση ενός συγκλονιστικού rhythm section)

Tony Choy (για την πρωτοπορία, τον ήχο και τις παιξιματάρες του)

Jean-Yves Thériault (για τα τερατουργήματά του)

Και πάρα, μα πάρα πολλοί άλλοι! Gerry McAvoy, Sean Malone, Roger Waters, Jeff Berlin, Roger Glover, John Wetton, Francis "Rocco" Prestia, Chuck Dukowski, Tommy Shannon, Michael Manring, Jack Bruce, Franc O'Shea... Ρισπέκτια σε όλους τους.

Μπράβο και απο μένα, συμφωνώ απόλυτα σε πολλά (Lemmy, Geddy Lee, Geezer Butler), και άλλα τόσα έβαλες και κάθησα να ψάξω!
Ειδικά θα συμφωνήσω για τον Colin Edwin (Porcupine Tree), πανέμορφο παίξιμο και με τον Maitland ακόμα πριν έρθει ο Gavin Harrison, στο παλιό live (Coma Divine). Rocco Prestia επίσης φοβερός.

Απο την δικιά μου μεριά θα αναφέρω
-Squarepusher, ώς ενας απο τους πιο διεστραμμένους μουσικούς που ξέρω, εκπληκτικός τεχνικά/πειραματικά/μουσικά. Τα έχει όλα και συμφέρει.

-Dave Cook, πρόσφατη ανακάλυψή μου, που πέραν της φοβερής του ευελιξίας σε είδη μουσικής και ανοιχτομυαλιάς, χειρίζεται whammy σαν να είναι ξεχωριστό όργανο όπως χαρακτηριστικά έχει ειπωθεί για αυτόν. Απο τους πιο ενδιαφέροντες και καλοδουλεμένους ήχους που έχω ακούσει γενικότερα. Και νομίζω οτι και οι 3 βασικές μπάντες που έχει παίξει είναι φοβερές, με την πρώτη να αποτελεί ακρογωνιαίο λίθο στο είδος της: Botch, Russian Circles, These Arms Are Snakes. Ψάξτε τα.

-Tony Levin, πέραν απο τα πολυάριθμα και σημαντικότατα sessions με μπάντες, είναι ο κύριος μπασίστας του Peter Gabriel και των King Crimson. Και αν αυτό δεν τα λέει όλα, είναι ο μπασίστας που έπαιξε στους Liquid Tension Experiment και έμαθε το Chapman Stick (που χρησιμοποιεί απο το '80, ακούστε ειδικά το Discipline των King Crimson) στον Myung. Απίστευτος, στο DVD Déjà Vrooom είναι αποκάλυψη.

-Billy Gould, των Faith No More, ιδίως για τον ήχο του, και την πανέξυπνη χρήση slap στο παίξιμό του.

-Charles Mingus, λίγο αυτονόητο αλλά και πάλι, απίστευτος.

-Γιώτης Κιουρτζόγλου: Συνήθης αντίδραση κιθαριστών που τον βλέπουν είναι η απόφαση να παρατήσουν την κιθάρα και να ξεκινήσουν μπάσο. Φοβερός, όπου γουστάρει παίζει παπάδες, όπου χρειάζεται είναι μετρημένος. Νομίζω απο τους καλύτερους μπασίστες στην Ευρώπη, χωρίς καμία υπερβολή.

41
καλά πε παιδια λέτε για τους evanescense ότι έχουν κάνει διαφορετικό,ή ότι δν υπάρχουν μπάντες που να αξίζουν στα 00'ς δηλάδη μπάντες όπως οι tool έχουν κάνει λιγότερα έχουν προσφέρει λιγότερα στην μουσική?ή δεν αξίζουν??

Kατ' αρχάς οι Tool δεν είναι 00's... Ίσα ίσα φτάνουν και στα 00's με το Lateralus, η κύρια νομίζω καινοτομία ήταν το AEnima. Αν και η tour που ακολούθησε σημάδεψε όσο να 'ναι την αρχή της δεκαετίας. Για 00s συγκροτήματα αναλύονται αρκετά τα πράγματα στην 2η σελίδα ειδικά απο το 34ο post και μετά.   ;)

42
Φέρνω αντίρρηση γιατί μάλλον διαφωνούμε στην βάση του θέματος, και γενικά στον τρόπο σκέψης, αρα δύσκολα έρχομαι σε συμβιβασμό  :)
Και όταν βλέπω επιχειρηματολογία που απο την σκοπιά μου δεν με πείθει ή μου φαίνεται άκυρη, λογικό είναι να διαφωνώ.

Για τα Σκόπια, εγώ άλλα πράγματα βλέπω. Οτι τουλάχιστον μέχρι πρόσφατα πιο πολλά συγκροτήματα κατέληγαν εκεί παρά εδώ. Και στην τελική, εγώ μίλησα με βάση αυτό που λέγαμε την επιρροή σε σχέση με την αποδοχή κτλ., και όχι για το αν έχουμε ή όχι ανταγωνισμό με τις συναυλίες.

Οπότε υποθέτω μένουμε ο καθένας στις απόψεις του: Για μένα αποτελούσε και συνεχίζει να αποτελεί τραγικό σύνδρομο η πεποίθηση της δήθεν κενότητας καλλιτεχνικά και ιδίως μουσικά των 00's. Όπως είπα, έχει αλλάξει ο τρόπος αντιμετώπισης και οι μεγάλες μπάντες πια, δεν επιδέχονται κριτήρια βάσει αποδοχής αλλά βάσει ουσιαστικής μουσικής προσφοράς (για να μην πω οτι πάνω κάτω ανέκαθεν ίσχυε αυτό).

43
Οι Velvet Underground φυσικά και δεν πούλησαν 500 αντίτυπα γιατί τότε εγώ είμαι ο κάτοχος ( από το 1981) μιάς από τις 500 "μπανάνες" (το εξώφυλλο εννοώ βέβαια) και θα μπορούσα να γίνω πλούσιος αν τον πούλαγα.Τεράστιες πωλήσεις εκείνος ο δίσκος και τεράστια καριέρα ο Lou Reed. Όπως επίσης και οι Kraftwerk μαζί με τους Tangerine Dream,τον Jean Michelle Jarre και τον Mike Oldfield είχαν το μονοπώλιο στην ηλεκτρονική μουσική στα τέλη των 70's .Με μεγάλες επιτυχίες όπως το The Model. Αλλά ακόμα και οι Europe ασκήσαν μεγαλύτερη επιρροή από τους Green on Red για παράδειγμα (όχι βεβαια κατ'ουσίαν, ποσοτικά το αναφέρω).
Τέλος το ότι οι Kraftwerk δεν μαζεύουν κόσμο , σημαίνει ότι ξεχαστήκανε και ξεπεραστήκανε πολύ απλά. Όταν η τεχνολογία πριν από 6 μήνες φαντάζει "αρχαία", πως θες να φαντάζει η προ 30 ετών; Εδώ πήγε λίγος κόσμος στους Barclay James Harvest πριν 3 χρόνια , που είχαν σούπερ επιτυχία εδώ στην Ελλάδα με το Poor man's moody blues που το έχουν χορέψει όλοι όσοι είναι άνω των 30 σε αυτή τη χώρα. Και χάσανε τη καλύτερη συναυλία από μουσικής άποψης που έχω δει ποτέ...
Θέλω να πω εν κατακλείδι, ότι αυτό που χαρακτηρίζει τις δεκαετίες είναι αυτό που περνάει στις μάζες και όχι στις παρέες των μουσικόφιλων και των μουσικοκριτικών. Είναι αντίστοιχο με το σινεμά. Τι επιρροή έχει ο Ε.Τ και τι το Idiocrasy  που είναι η αγαπημένη μου ταινία; Καμμία σύγκριση...

Δεν είπα συνολικά. Αλλά για αρκετό καιρό, τόσα συνέχισαν να έχουν πουλήσει, και στην τελική πόσοι άνθρωποι έχουν ακούσει και ακουστά τους μεν και πόσοι τους δε?

Απο την άλλη, το επιχείρημα οτι οι Kraftwerk είναι ξεπερασμένοι ή οτι δεν τους ακούνε άνθρωποι, είναι αστείο μάλλον. Εκτός απο το Model, δε νομίζω να ήξεραν πραγματικά πολλοί άνθρωποι άλλα κομμάτια (στην Ελλάδα τουλάχιστον οι πιο πολλοί κοιτάζουν περίεργα όταν λες το όνομά τους και τότε κανείς δεν τους άκουγε, σίγουρα) και κυρίως, μια χαρά επίκαιροι είναι, κρίνοντας απο τις εκτελέσεις των κομματιών τους αλλά και το show. Την ίδια χρονιά με την Ελλάδα, στα Σκόπια, που θεωρητικά είναι πολύ πιο υποανάπτυκτο κράτος οι Kraftwerk μάζεψαν 8.000. Για να μην μιλήσω για άλλες χώρες. Ήταν καθαρά θέμα ΕΛΛΕΙΨΗΣ ΜΟΥΣΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ. Επιπλέον, είναι τόσες πολλές οι πολύ πιο ξεφτίλες και ξεπερασμένες μπάντες που εξωφρενικά πολύς κόσμος αγαπάει, που δεν νομίζω να αποτελεί ουσιαστική απάντηση ή να επιδέχεται σύγκρισης. Άλλωστε, αυτό που ήθελα να πώ με την επιρροή, νομίζω έγινε φανερό. Και φυσικά κακώς έγινε κάτι αντίστοιχο με τους Harvest.

Όσο για το Idiocracy, αν μιλάμε για την ίδια ταινία, πάλι ατυχές κατα την γνώμη μου παράδειγμα, αν σκεφτείς οτι η ταινία είναι μόλις του 2006, άρα δεν μπορούμε να μιλήσουμε αντικειμενικά για επιρροή.

Και αν "αυτό που περνάει στις δεκαετίες είναι αυτό που περνάει στις μάζες" ευτυχώς που δεν ανήκω στην μάζα γιατί σε όλες ανεξαιρέτως, ήταν μίζερα μικρόνοα πράγματα. Φωτεινές εξαιρέσεις υπάρχουν, αλλά μην μου πείς οτι περισσότεροι άνθρωποι ήταν Hippies ή αντιπολεμικοί ή Punks (ειδικά αυτό) ή άκουγαν Metal ή Rock 'n' Roll ή όλα αυτά.

44
Rock n' roll ,Beatlemania, Woodstock,Κίνημα των Hippies,Αντιπολεμικά συλλαλητήρια για το Βιετνάμ,μηδενισμός και αμφισβήτηση από το punk στην Αγγλία, ανέκαθεν η μουσική επηρρέαζε την κοινωνία και συνέβαλλε σε κοινωνικές  αλλαγές .Από τον Dylan και την Baez ,στον John Lennon ,τους Doors και τη Joplin, από τους Sex Pistols και τους Clash στους Nirvana. Κινήματα ολόκληρα μαζί με τη μουσική και στάση ζωής. Σήμερα υπάρχει κάτι καινούργιο και σημαντικό (από την άποψη της επιρροής του στη κοινωνία).Λέγεται internet και myspace ,απλά δεν έχει "κάτσει" ακόμα η μπίλια κάπου για να δούμε που πηγαίνει το πράγμα.Πάντως προς το παρόν φαίνετε κάτι πολύ  πιό μοναχικό και πολύ λιγότερο συμμετοχικό .
Τέλος να πω ότι οι μπάντες και οι μουσικοί που είναι σήμα κατατεθέν κάθε δεκαετίας , είναι εκείνες και εκείνοι που επικοινωνήσαν με περισσότερο (άρα επηρέασαν και περισσότερο) κόσμο. Όσοι μένουνε σε ένα στενό κύκλο αποδοχής, αντίστοιχα μικρός είναι και ο βαθμός που επηρεάζουνε τα πράγματα.Δεν μπορώ λοιπόν να πώ, όσο και αν μου αρέσουν ή όχι, ότι καλλιτέχνες που περιορίζονται σε μερικές χιλιάδες funs ανά τον κόσμο , ότι μπορούνε να κοινωνήσουνε  κάτι χαρακτηριστικό στο προσκήνιο της δεκαετίας που είναι active.

Κατ' αρχάς, δεν ρώτησα αν η μουσική έχει επιρροή ή όχι κοινωνικά, αυτό είναι αυτονόητο. Αν διαβάσεις προσεκτικά παρέθεσα συγκεκριμένα είδη απο αυτά που έγραψες, τα οποία δεν βλέπω με ποιόν τρόπο επηρρέασαν τόσο πολύ την κοινωνία. Απλά νομίζω οτι υπερβάλλεις.


Απο την άλλη, το είπες και μόνος σου: ΣΥΝΕΒΑΛΛΕ, δεν ήταν η αιτία. Εκτός δηλαδή απο το Woodstock και το Beatlemania τα υπόλοιπα δεν είναι κυρίως μουσικά δείγματα. Δεν άλλαξαν και πολλά: Και τώρα η μουσική κατ' εμέ συμβαδίζει με την αντικινηματικότητα, όπως κάποτε με την κινηματικότητα, το οποίο ανέλυσα στο προηγούμενο post.

Και για άλλη μια φορά διαφωνώ τραγικά με το επιχείρημα λιγότερος κόσμος που ακούει = λιγότερη επιρροή.
Ποιός επηρρέασε περισσότερο? Οι Europe που στο 80 έκαναν αδιανόητη επιτυχία με το Final Countdown παγκοσμίως ή οι Velvet Underground, που με το Andy Warhol πούλησαν όλα και όλα 500 αντίτυπα, αλλά που κατέληξαν σε μουσικούς που τους άλλαξε την μουσική αντίληψη και κατέληξαν τεράστιοι και με την δικιά τους σειρά μεγάλης επιρροής (π.χ. Brian Eno)?

Δεν αρνούμαι οτι στην εποχή μας είναι λιγότερα τα μεγασυγκροτήματα (αν και υπάρχουν, βλ. Muse) που γεμίζουν τα άντερά τους απο κόσμο και πως είναι μικρότερα απ' ό,τι παλιά. Αλλά τι στο καλό, αυτή είναι η ουσία: Οι καιροί αλλάζουν, και η έννοια του mainstream έχει (ευτυχώς) πάρει πολύ πιο προσωπική και ατομική χροιά. Δεν υπάρχουν τέτοια συγκροτήματα, γιατί πολύ απλά δεν υπάρχει πια η ανάγκη για τέτοια συγκροτήματα. Υπάρχει απίστευτο πλήθος για κάθε γούστο και κάθε άποψη, απίστευτα πολλοί συνδυασμοί και κινήματα. Η μαζικότητα τείνει να εξαφανίζεται (φέρνοντας φυσικά και τα αρνητικά και θετικά του άλλου άκρου). Νομίζω πρέπει να συνειδητοποιήσουμε οτι στο 2009 η έννοια της επιρροής και σημασίας έχει πάρει εντελώς άλλη χροιά.

Και επιτέλους, εγώ δεν βλέπω τίποτα θετικό στην όλη ιστορία της δήθεν σημαντικότητας μέσα απο την δημόσια προβολή και απήχηση, όταν οι Kraftwerk, αποτελώντας θεμέλιο για την μισή μουσική μετά το 80, χωρίς καμία υπερβολή, δεν μαζεύουν στην Ελλάδα όταν έπαιξαν πριν 3 χρόνια ούτε 5000 κόσμο.

45
Συνείδηση πάνω απ' όλα απαιτεί κατ' εμέ! Νοημοσύνη σε κάποιες περιπτώσεις υπάρχει κάλλιστα νομίζω, έστω και σε χαμηλότερο επίπεδο. (Πίθηκοι)

Γιατί η Τέχνη κατ' εμέ, στον ορισμό της συμπεριλαμβάνει την ανάγκη για αυτο-έκφραση, δηλαδή λειτουργεί με την προϋπόθεση της αντίληψης του οτι ξεχωρίζεις απο ένα σύνολο με οποιονδήποτε τρόπο, πέραν απο ενστικτώδεις σκέψεις και τρόπους συμπεριφοράς, καθώς και ταυτόχρονα αρκετή μη ενστικτώδη νοημοσύνη για να συνειδητοποιήσεις οτι μπορείς να εκφράσεις/"αποθηκεύσεις" συναισθήματα και πράξεις με τέτοιο τρόπο.

46
:P
Σκέφτεσαι δλδ οτι θα βρούμε και το αρχαίο Aqualung σε κάποιου είδους δίσκο?


Πέραν της πλάκας και παρ' όλο που είναι προφανές το συμπέρασμα δεν μπορώ να μην πώ πως για άλλη μια φορά αποδεικνύεται η κοινωνική και ψυχολογική σημασία της μουσικής ή της ζωγραφικής στον άνθρωπο. Και πόσο καταφέρνει να εκπλήξει, επίκαιρα κάθε φορά. Και να σκεφτείς οτι υπάρχουν άνθρωποι που τους αφήνει αδιάφορη η μουσική ή ακόμα και οι υπόλοιπες τέχνες.

47
Όλα τα παραπάνω αλλάξαν τη μουσική και τις κοινωνικές συνθήκες, όπως τότε με το rock n' roll, τη rock ,το punk,τη disco, το metal,το new wave,το funky,τη psychedelia,το hip hop, τη folk,το grunge,το classic rock,το rave,τη reggea ,τα ethnic; Για ποιούς και για πόσους; Μάλλον εκτός θέματος...
Και ας ξεκαθαρίσουμε επιτέλους τον όρο mainstream.Mainstream είναι κάτι που κινείτε με το ρεύμα, δηλαδή με τα γούστα των περισσοτέρων. Η κιθάρα αυτό το κατάφερε στη παγκόσμια μουσική για μερικά χρόνια από το 1967 που έκανε το μπαμ ο Χέντριξ , μέχρι το 1976 που βγήκε το punk. Αυτή ήταν και η χρυσή εποχή των solos.Το mainstream σήμερα είναι αυτό που παίζει η Spears και ο Timberlake για παράδειγμα. Αυτό που πουλάει δηλαδή. Ποιός είναι ο πιο πρόσφατος top 10 rock δίσκος στην Αμερική;

Η disco, η funk, το metal, το new wave, η folk, τα ethnic και η reggae (ακόμα και αν υπολογίσουμε στην reggae τον Bob Marley) πώς ακριβώς άλλαξαν τις κοινωνικές συνθήκες?

Όσο για την μουσική, ναι, την άλλαξε πάρα πολύ η post ή η Nu Jazz ή το σύγχρονο indie. To θέμα ΔΕΝ είναι για τι μερίδιο παγκοσμίως μιλάμε. Χέστηκα δηλαδή αν η Βίσση έχει επηρροές (γκούχ γκούχ κλοπές) Faithless στα τραγούδια της ή αν ο Timberlake επηρρεάστηκε ηχητικά απο την Hip Hop. Θεωρούμε σημαντικότερη την επιρροή στην popular μουσική απ' ό,τι στην υπόλοιπη, λίγο πιο ψαγμένη? Αν είναι τότε να διαγράψουμε τους γνωστούς "άγνωστους" King Crimson, Tom Waits, Celtic Frost, Mr. Bungle, ELP, H.P. Lovecraft και η λίστα δεν θα τελειώσει ποτέ.

Ή μήπως έχετε την εντύπωση οτι στα 70s όλοι άκουγαν Deep Purple και Led Zeppelin? Στην mainstream ΠΑΝΤΑ υπάρχει μέγιστος αριθμός trash κομματιών (ειδικά η Ελλάδα τότε έχει να δείξει μέγιστο ιστορικό νομίζω...) και περιπτώσεις όπως η disco, αναγνωρίζονται πολύ μετά (γιατί απ' όσο ξέρω οι ροκάδες και οι μεταλλάδες την σνομπάρανε και της κοντράρανε μέχρι τελικής πτώσεως τότε). Εντάξει, δεν ζούσα ακόμα τότε, αν κάποιος το έζησε για να ξέρει, ας πεί καλύτερα την πιο εμπεριστατωμένη του άποψη. Αλλά πραγματικά αρνούμαι να πιστέψω μέχρι αποδείξεως του εναντίου οτι στο Ελληνικό ράδιο (ή και στο ξένο) έπαιζαν Zeppelin, 60s ψυχεδέλεια, Punk ή Folk και Ethnic, το οποίο γίνεται πια σήμερα.

Τέλος, δεν είναι ανάγκη να αλλάξει ο κόσμος απο την μουσική ή σε άλλο μέσο για να πούμε οτι έχουμε σημαντικά βήματα στην Τέχνη. Νομίζω είναι αρκετά σημαντικό να παρατηρήσουμε οτι ΓΕΝΙΚΑ λόγω της ταχύτητας των πληροφοριών σε αυτή την δεκαετία, τα πάντα γίνονται ακόμα πιο ρευστά και οι επαναστάσεις όχι μόνο διαρκούν λίγο αλλά προέρχονται και απο αλλού αλλά και ο κόσμος είναι λίγο πιο συνειδητοποιημένος για το αν έχουν ουσία ή όχι (λίγο είπα, μη με φάτε.), δηλαδή δεν θα ξαναγίνει -και δεν χρειάζεται να ξαναγίνει- κάτι αντίστοιχο όπως με την Punk ή με το όλο Hippie κίνημα (που παρεπιπτόντως δεν ήταν κυρίως μουσικό γιατί μπερδεύονται συχνά τα 2 πράγματα). Νομίζω γενικά οτι διανύσαμε δεκαετία No Wave και μηδενισμού, με ό,τι αυτό συνεπάγεται. Και ΔΕΝ συνεπάγεται με ανυπαρξία ή υποχώρηση των τεχνών. Μεταφέρεται δηλαδή πλέον σε κοινωνικό καθαρά φαινόμενο, και δε νομίζω οτι είναι επι του topic αυτό.

48
ΟΚ. Πρώτα απ' όλα να δηλώσω κατ' ευθείαν την έντονη αλλεργία μου με τις μόνιμες τέτοιες γκρινιάρικες αναζητήσεις, που όχι μόνο δεν ανατρέπονται, αλλά έρχονται και άλλοι να συμφωνήσουν και να κλαίνε τον κακό τον καιρό που ζούμε και δεν υπαρχει πια μεράκι αλλά ποντίκι υπολογιστή κ.ο.κ.

Είμαστε σοβαροί? Το R'n'B (και μάλιστα με αυτή την άθλια μορφή) ήταν το μόνο ΚΑΙΝΟΥΡΙΟ πράγμα που βρήκατε στα 00's?
Χωρίς να χρησιμοποιώ κανένα φοβερό κριτήριο για το αν είναι καλό κάτι ή όχι, δεν είναι καινούριο αυτό που έκαναν

-οι Nuevo Tango μπάντες? (Gotan Project, Tosca Tango Orchestra)
και μήν μου πείτε "ξαναπαίζουν τάνγκο σε καινούρια εκδοχή δεν κάνουν κάτι καινούριο" γιατί το ίδιο θα μπορούσα να πώ σε σχέση με την Grunge, και εδώ που τα λέμε όλη την αρχή της metal (Hard Rock σε πιο βαριά εκδοχή).
-ΝεοJazz
χωρίς να έχω ασχοληθεί ιδιαίτερα με άλλες μπάντες του είδους, έχετε ακούσει πρίν κάτι όμοιο με τους Cinematic Orchestra ή τους Robotobibok?

και πάνω απ' όλα, απορώντας μέγιστα γιατί κανείς δεν έχει καν αναφερθεί...
-Post rock/metal
Συγνώμη, αλλά μιλάμε για δίσκους που για μένα αποτελούν απο έστω πολύ καλά δείγματα εως και αριστουργήματα/επιτομή μουσικής, στους οποίους παίζονται πολλές φορές πράγματα εντελώς καινούρια...
Παραδείγματα:
Godspeed You! Black Emperor - Raise Your Skinny Fists Like Antennas To Heaven
Mono - You Are There
Sigur Ros - ()  /  Takk
Mogwai - Happy Songs For Happy People
Fuck Buttons - Street Horrrsing
God Is An Astronaut - All Is Violent, All Is Bright
65daysofstatic - The Fall Of Math

και πιο βαριά:
Isis - Oceanic
Neurosis - Times Of Grace

Άλλα με "καινούριο" feeling:
Mars Volta - De-Loused In The Comatorium
Dillinger Escape Plan - Calculating Infinity/ Irony Is A Dead Scene EP
Converge - Jane Doe
Fantomas - Fantomas
That 1 Guy - The Moon Is Disgusting


Ακόμα και στην Ελλάδα είχαμε 2 δίσκους που για μένα αποτελούν απίστευτα ριζοσπαστικά δημιουργήματα, τολμώ να πώ και σε διεθνές επίπεδο:
Αγγελάκας/Βελιώτης - Οι Ανάσες Των Λύκων
Θανάσης Παπακωνσταντίνου - Η Βροχή Απο Κάτω


Απο εκεί και πέρα μιλάμε για ΠΑΡΑ πολλούς τουλάχιστον αξιόλογους έως αριστουργηματικούς δίσκους που κυκλοφόρησαν τα τελευταία 10 χρόνια... Οπότε κατ' εμε, ας μην υπερβάλλουμε και ας κοιτάξουμε λίγο με αξίωση ό,τι έχουμε. Και ευτυχώς, έχουμε.

49
μαζί με τις χαμηλές συχνότητες πακέτο και οι χαμηλής βαθμολογίας γκόμενες

Παρτε μια κεφαλη της προκοπης και μια μεγαλη καμπινα και ανοιξτε το σεταπ σε μια αξιοπρεπη ενταση. Προαιρετικα τσονταρετε και ενα octaver. Βαλτε την κοπελα να καθισει πανω στην καμπινα. Παιξτε τη χαμηλοτερη νοτα του μπασου σας και ελατε να το ξανασυζητησουμε. ;D

Θεός.

(άλλο ένα άχρηστο post, αλλά δεν άντεξα   ;D )

50
Έχεις pm faser   :)


Stinky, δεκτό αυτό που λες, αλλά εντάξει, ίσως επειδή δεν το έχω ζήσει και είμαι εντελώς αντίθετης αισθητικής να μου φαίνεται υπερβολή το "άπειρες φορές" που ξενέρωσες... Απλά δεν μπορώ να "χωνέψω" τον χαρακτηρισμό ενόχληση την στιγμή που ΟΚ, οφείλεται πολύ απλά στο οτι δεν αρέσει μουσικά στιχουργικά αυτό το σύνολο (χωρίς -αλίμονο- να περιμένω να τον αλλάξεις!   ;) ) Όσο οτι είναι πεσιμιστικοί σαν στίχο, ειδικά σαν πρώτη εντύπωση είναι. Το θέμα είναι αν θέλεις να το ψάξεις παραπάνω ή αντιλαμβάνεσαι τι υπάρχει πίσω απο αυτή την "κατάθλιψη" για την οποία τους αντιπαθούν πολλοί.

Ξαναλέω πως μουσικά όσοι επιμένουν οτι δεν αποτελούν καμία ιδιαιτερότητα ηχητικά (έστω για Ελλάδα, δεν το πάω παραπέρα) ας ακούσουν το Ο Γύρος της Μέρας σε 80 Κόσμους.

Και φυσικά, απλά τελικά όλα καταλήγουν σε αυτό που είπε ο faser: Ή σου κάθεται ή όχι.

Σελίδες: 1 [2] 3 4 5 ... 12