Δείτε την σελίδα του kithara.gr στο facebook, στο twitter, και στο youtube
0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Eλα παπου η βλακεια εχει και ορια.
Επιμενω οτι μαλλον σαν χειραγωγισιμη εξεγερσουλα κατα καθε δηθεν "αδικης" εισπραξης (Διοδια, εισητηρια, τελη ΔΕΗ, ΕΡΤ, ...) προβαλεται (και γινεται εκμεταλευσιμο) ακομα και αν δε θες να το δεις και πιστευεις οτι η δραση στρεφεται κατα 3 υπαλληλων σε καποιο ιδιωτικο εκδοτηριο και μονο...
Παράθεση από: Kiratzoharris στις 17/02/11, 21:50Eλα παπου η βλακεια εχει και ορια.Aπ' ότι φαίνεται δεν έχει... Έλεγα, λόγω του ότι κατάγεσαι από τον Πάρνωνα, ότι θα θυμόσουνα κάποιες παλιές κινητοποιήσεις στον εν λόγω ορεινό όγκο και την κατάληξη που είχανε...
Νέα παρέμβαση του ΣΕΒ κατά των τζαμπατζήδων Πόσους τζαμπατζήδες χωράει αυτός ο τόπος; Η βάρκα γέμισε Αυτό κατάγγειλαν οι ειλικρινείς βιομήχανοι του συνδέσμου μας του ΣΕΒ, σε νέα τους παρέμβαση κατά της ανομίας που κυριαρχεί το τελευταίο διάστημα. Εμείς οι έντιμοι και υπεύθυνοι πολίτες, καταγγέλλουμε το κίνημα των τζαμπατζήδων και ζητάμε την παραδειγματική τους τιμωρία.Η αύξηση του εισιτηρίου κατά 40% είναι πολύ λογική και ρεαλιστική. Όλοι οι υπεύθυνοι πολίτες την χαιρετίζουν και ειδικά όσοι εμπλέκονται με τον κλάδο πωλήσεων IX και βενζίνης. Η κυβέρνηση μας βρίσκεται όλο και σε σωστότερο δρόμο. Ζητάμε η αύξηση του εισιτηρίου να επεκταθεί και σε άλλα είδη πρώτης ανάγκης, όπως το ψωμί, το γάλα και τα τιμολόγια της ΔΕΗ. Διότι όπως έχει πει και ο πρωθυπουργός της χώρας, λεφτά υπάρχουν. Λεφτά υπάρχουν Η ισχύς του εισιτηρίου για 90 ολόκληρα λεπτά, είναι μια βόμβα στα θεμέλια της οικονομίας. Ζητάμε να καταργηθεί άμεσα. Το εισιτήριο να ισχύει για τρία έως τέσσερα λεπτά από τη στιγμή της ακύρωσής του, όπως συμβαίνει σε όλες τις πολιτισμένες χώρες. Απαιτούμε να απελευθερωθεί η τιμή του εισιτηρίου και να διαμορφώνεται ανάλογα με τη ζήτηση. ΝΑ ακριβαίνει σημαντικά το εισιτήριο τις ώρες αιχμής. Επίσης να μετονομαστεί ο σταθμός Άγιος Ιωάννης σε σταθμό Μάργκαρετ Θάτσερ και ο σταθμός Σύνταγμα σε σταθμό Μνημόνιο. Ζητάμε να πληρώνουν ακριβότερο εισιτήριο οι φοιτητές, οι μαθητές, οι φτωχοί και οι μακροχρόνια άνεργοι. Αρκετά επωφελήθηκαν τόσο χρόνια με το μειωμένο εισιτήριο, εις βάρος του κοινωνικού συνόλου. Και στο κάτω κάτω, αν δεν έχουν δουλειά, να σταματήσουν να περιφέρονται με τις δημόσιες συγκοινωνίες και να κάτσουν σπίτι τους.Απαιτούμε να τιμωρούνται παραδειγματικά οι τζαμπατζήδες και όσοι δίνουν το εισιτήριό τους σε άλλον. ΝΑ γίνει η λαθραία επιβίβαση κακούργημα και να τιμωρείται με παραδειγματικές ποινές, όπως η παρακράτηση σύνταξης και μισθού, η αφαίρεση πινακίδων και η καταναγκαστική εργασία.Οι υπότροποι να στέλνονται στα ξερονήσια, τουλάχιστον μέχρι να τα πουλήσουμε και αυτά. Επίσης, για κάθε τζαμπατζή που συλλαμβάνεται χωρίς εισιτήριο, να τιμωρείται με πρόστιμο ολόκληρο το βαγόνι. Υποστηρίζουμε ότι παραβίαση της νομιμότητας είναι ντροπή σε ένα πολιτισμένο κράτος. Όσοι επιθυμούν να μην πληρώνουν ας επιλέξουν τη νόμιμη οδό. Να γίνουν εφοπλιστές, βιομήχανοι ή ιδιοκτήτες ΜΜΕ. Αν δε επιθυμούν και να τους πληρώνουν, ας προτιμήσουν να γίνουν εργολάβοι μεγάλων έργων. Τέλος. Σας καλούμε να ακυρώνετε διπλό εισιτήριο, για να στηρίξουμε το αγαπημένο μας μνημόνιο και την Ελληνική Οικονομία. Δείξτε έμπρακτα την υποστήριξή σας στην τρόικα, και την ελληνική κυβέρνηση. Ακυρώστε δύο εισιτήρια.Άλλωστε, μην ξεχνάτε ότι μαζί τα φάγαμε. Γιατί αν δεν πληρώσουν οι τζαμπατζήδες, ποιοι θα πληρώσουν; Oι Βιομήχανοι;
Μονόχειρα, δεν νομίζω ότι θέτεις σωστά το θέμα. Είναι δεδομένο ότι η ανεκπαίδευτη ανθρώπινη φύση απεχθάνεται να δίνει ενώ απαιτεί να παίρνει. Σ' αυτό το πρόβλημα δίνει μια κάποια λύση ο πολιτισμός. Αλλά ακόμα και σε πολιτισμένες κοινωνίες μικρό είναι το ποσοστό που θα έχει το ηθικό σθένος να δεχθεί αυτόβουλα τις συμβατικές του υποχρεώσεις χωρίς να του επιβληθούν από έναν εξωτερικό παράγοντα.Στις παραδοσιακές κοινωνίες αυτήν την επιβολή την αναλαμβάνει ο ηθικός κώδικας και η περιθωριοποίηση, στις σύγχρονες οι πολιτειακοί νόμοι.Το πρόβλημα στην περίπτωσή μας δεν είναι η αθέτηση συμβατικών υποχρεώσεων αλλά ο μετασχηματισμός της σε δικαίωμα. Αυτή η συνειδητή μετατροπή είναι που ξενίζει την κοινή λογική. Αφορά έναν παραλογισμό του στυλ :"Νόμος είναι το δίκαιο του ισχυροτέρου" ή "η άγνοια είναι δύναμη".Το μεγαλύτερο πρόβλημα είναι ότι αυτός ο παραλογισμός χρησιμοποιείται ως ανακουφιστικό μέσο ενοχικών συμπλεγμάτων. Μέρος της κοινωνίας αυτήν την στιγμή αρνείται το "κράτος" λόγω σφάλματων που έκανε στο παρελθόν υπό την ανοχή της. Και την ίδια στιγμή απαιτεί από το "κράτος" την λύση "εκβιάζοντάς" το. "Θύμωσε ο καλόγερος κι έκοψε το πουλί του"....
Συζητούμε πλέον ανοιχτά ότι το να αγνοείς τους νόμους και να παίρνεις το νόμο στα χέρια σου επιβάλλοντας την δική σου προσωπική άποψη είναι κάτι σα μαγκιά, καομπουλίκι και δικαίωμα μας και σα να μη καταλαβαίνουμε τον τρόπο με τον οποίο βλάπτει τους υπόλοιπους
Πως βλαπτει ολους τους υπολοιπους θα ηθελα να ξερω η διελευση απο τα διοδια.
Οπως οταν γινονται απεργιες επιβαρυνεται ο εμπορικος κοσμος.
Παράθεση από: Kiratzoharris στις 20/02/11, 03:33Πως βλαπτει ολους τους υπολοιπους θα ηθελα να ξερω η διελευση απο τα διοδια.Με τον ίδιο τρόπο που αν κάποιος δεν κόβει ΦΠΑ ή δεν πληρώνει φόρους ή το ρεύμα του ή το σήμα του επιβαρρύνει τους συμπολίτες του.
Παράθεση από: Kiratzoharris στις 20/02/11, 14:08Οπως οταν γινονται απεργιες επιβαρυνεται ο εμπορικος κοσμος.Ε οχι δα το ιδιο να μη πληρωνεις τα διοδια η τα εισητηρια σου η το ρευμα σου η τις κλησεις η το ΦΠΑ σου με το να κανεις απεργια γιατι πχ δε σε πληρωνουν η δε σου δινουν τις υπερωριες σου η την συνταξη σου. Στο ενα εισαι εσυ που τους φεσωνεις στο αλλο σε φεσωνουν αυτοι. Δε γινεται και στα δυο ταυτοχρονα να εχεις δικαιο.
1. Μιλαμε για τα διοδια.Οχι για το φπα και το ρευμα,εκεινη η συζητηση αλλη στιγμη.2. Φεσωμα ειναι να πληρωνεις τελη κυκλοφοριας και διοδια νομιζω.3. Και στην τελικη αφου πιστευεις οτι η απεργια ειναι κατι αλλο θελω να δω την αντιδραση σου στις απεργιες
2.Βαριεμαι τα παιχνιδια γενικα.Φεσωμα ειναι οταν σε χρεωνουν παραπανω απο οσο θα επρεπε.Στη συγκεκριμενη πληρωνεις σεβαστο ποσο για τελη κυκλοροφοριας αλλα παραλληλα πληρωνεις και διοδια.Λοιπον αυτο λεγεται ελληνικο φεσωμα και δεν υπαρχει πουθενα αλλου.
"Οι ισχύουσες διατάξεις ορίζουν ότι τα κράτη μέλη δύνανται να επιβάλουνείτε διόδια, είτε τέλη χρήσης για το οδικό δίκτυο - όχι και τα δύο. Εντούτοις, όπου χρησιμοποιείται σύστημα τελών χρήσης, επιτρέπεται να επιβάλλονται τέλη για τη χρησιμοποίηση ειδικών τμημάτων του δικτύου, π.χ.για τη χρησιμοποίηση γεφυρών, σηράγγων,οδών που διασχίζουν ορεινούς αυχένες, καθώς και ευαισθήτων οδών."http://europa.eu/rapid/pressReleasesAction.do?reference=IP/96/617&format=HTML&aged=0&language=EL&guiLanguage=en
Προτείνεται τώρα να διευκρινισθεί περαιτέρω ότι τα διόδια δενδύνανται να υπερβαίνουν το κόστος κατασκευής, εκμετάλλευσης και επέκτασηςτης υποδομής (π.χ. της γέφυρας) για την οποία επιβάλλονται τα διόδια.
Εντούτοις,όπου χρησιμοποιείται σύστημα τελών χρήσης, επιτρέπεται να επιβάλλονται τέληγια τη χρησιμοποίηση ειδικών τμημάτων του δικτύου, π.χ. για τη χρησιμοποίησηγεφυρών, σηράγγων, οδών που διασχίζουν ορεινούς αυχένες,
Τα κράτη μέλη που επιθυμούν να χαρακτηρίσουν μια οδό ως ευαίσθητη και ναεπιβάλουν τέλη για τη χρήση της θα πρέπει να παρέχουν στην Επιτροπή ορισμέναδεδομένα προκειμένου να το πράξουν. Μεταξύ αυτών θα συμπεριλαμβάνονται:επίπεδα κυκλοφοριακής συμφόρησης και/ή υποβάθμιση της ποιότητας τουατμοσφαιρικού αέρα ή ηχορρύπανση. Τα κράτη μέλη θα πρέπει επίσης ναυποδείξουν ότι διατίθενται για τους μεταφορείς εναλλακτικά μέσα μεταφοράςκαι ότι υπάρχει "ανοικτή πρόσβαση" σε αυτά τα μέσα για εγκεκριμένουςμεταφορείς.
Νομίζω ότι είναι προφανές ότι τα διόδια δοθήκανε σε εταιρίες για να τρώνε χρήμα οι ημέτεροι των πολιτικών...
"Οι ΕΥΤ θα είναι διαθέσιμες εντός τριών ετών για όλα τα οδικά οχήματα βάρους άνω των 3,5 τόνων ή τα οποία επιτρέπεται να μεταφέρουν περισσότερους από εννέα επιβάτες, περιλαμβανόμενου του οδηγού. Για όλα τα υπόλοιπα οχήματα θα είναι διαθέσιμες εντός πέντε ετών."
Για το τι εννοεί "ευαίσθητη οδό":http://europa.eu/rapid/pressReleasesAction.do?reference=COR/04/27&format=HTML&aged=0&language=EL&guiLanguage=en
Γενικώς τα τέλη κυκλοφορίας μαζί με διόδια ισχύουν σε όλες τις χώρες του Ευρωπαϊκού νότου.http://mz3club.com/smf1/index.php?PHPSESSID=70fcc3f445abed4065c5dd6b474471df&topic=1085.msg18292#msg18292
Πιθανώς διότι δεν έχει το ίδιο κόστος/χιλιόμετρο η κατασκευή ενός δρόμου στις Άλπεις, στα Πυρηναία ή στην Πίνδο με την κατασκευή του στην επίπεδη Ολλανδία.
Για δωσε μας ενα λινκ για τον κεφαλικο φορο στη Φινλανδια..Εγω αλλα βλεπω εδω..Ασε που ενα απλο νουμερο δεν λεει τιποτα μιας και η Φινλανδια μεχρι προσφατα ηταν το προτυπο κοινωνικου κρατους.http://www.worldwide-tax.com/finland/finland_tax.asp
ΠαράθεσηΓενικώς τα τέλη κυκλοφορίας μαζί με διόδια ισχύουν σε όλες τις χώρες του Ευρωπαϊκού νότου.http://mz3club.com/smf1/index.php?PHPSESSID=70fcc3f445abed4065c5dd6b474471df&topic=1085.msg18292#msg18292Παραπληροφορησις.Η Ιταλια ειναι η μοναδικη χωρα ακριβη και στους δυο τομεις.Η Ισπανια εχει και αυτη το διπλο συστημα με φτηνα road taxes(γυρω στα 100 ευρω για Σιτροεν Πικασο 1,6) και αρκετα ακριβα διοδια ομως''For many Spaniards, driving on motorways is too expensive, so the traffic density is usually low. The same cannot be said of main roads ( carreteras) running parallel to motorways, which are jammed by drivers (including truckers) who are reluctant to pay the high motorway tolls. ''
Σιγουρα αλλα μιας και αναφερθηκες στις Αλπεις στην Ελβετια ισχυει η ετησια Βινιέτα η οποια ειναι 40 ευρω(πολλα ε ) εκτος απο 2 τουνελ(6 και 3.5 χιλιομετρων αντιστοιχα).
Γενικα πριν κρινεις τον αλλον κρινε τον εαυτο σου.Παρα την επιχειρηματολογια σου ακομα και με τη νεοφιλελευθερη ΕΕ λογικη δεν πρεπει να πληρωνουμε διοδια σε δρομους υπο κατασκευη,σε μη δρομους(κορινθος πατρα),σε δρομους που δεν παρεχουν εναλλακτικες και παει λεγοντας μια μια τις προυποθεσεις μια εθνικης οδου.
Ξεκίνησε από kostas_23! Συναυλίες, παραστάσεις, εκδηλώσεις
Ξεκίνησε από hornetrocks Συναυλίες, παραστάσεις, εκδηλώσεις
Ξεκίνησε από MARIOS F Δικοί μας αυτοσχεδιασμοί και διασκευές
Ξεκίνησε από Βραζίλης Συναυλίες, παραστάσεις, εκδηλώσεις