Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.


Μηνύματα - korax_ole

Σελίδες: [1] 2
1
φίλε rodort1, έχεις απολυτο δίκιο!
τώρα, το πως μπέρδεψα το "... χαιρετισμούς" με το  "... φεγγάρι μου"... σε ξυλουργείο ήμουν όταν το πήρε το αυτί μου... κορδέλες, σφυριά, θόρυβος...
οπότε... ίσως...  :-\ ευτυχώς που μου έμεινε η μελωδία!
ευχαριστώ πάρα πολύ! :)

2
Καλησπέρα σε όλους,
άκουσα στο ραδιόφωνο ένα τραγούδι, και το μόνο που μου έμεινε είναι η φράση "φεγγάρι μου"... νομίζω!!! ξέρω δε βοηθάει και πολύ, ιδίως το γεγονός ότι δεν είμαι σίγουρος ούτε για τον στοίχο!! θυμάμαι περίπου ένα μέρος της μελωδίας του κομματιού,  το οποία ακούγεται στο συννημένο αρχείο. όποιος ξέρει κάπιο στιχείο για τον τίλτο θα το εκτημούσα!
ευχαριστώ εκ των προταίρων
Νικόλας.

3
Vaiking, σε ευχαρηστώ πολύ!
 

4
Καλησπέρα σε όλους στο forum,

αναροτιέμαι αν υπαρχει κάποιος που να μπορεί να μου πει ποιοί τρόποι αντιστιχούν σε ποιού λαικούς δρόμου.

Πχ ο χιτζαζ είναι ίδιος με τον ματζόρε φρύγιο... ε?

Νικόλας

5
Καλησπέρα παιδιά!
Προσπαθώ να δομίσω της λιγοστές μου γνώσεις για την μουσική!
Ξέρω μερικούς τύπους συγχορδιών... τα modes και γενικά ποιά modes πάνε με ποιές συγχορδίες στο περίπου!! η απορίες μου είναι του τύπου:
- Γιατί εδώ χρσησιμοποιούμε μια Cmaj7 και όχι μια C9 ?
- Επίσης οι μετατροποίες εντώς jazz κομματιών είναι συνήθως μια 4η πάνω.. είναι δεσμευτικό αυτό? τι άλλες επιλογές υπάρχουν?
- Η άποψη "σωστό είναι ότι μου ακούγεται καλά!" πόσο σωστη είναι?
- το 2-5-1 πόσο απαραίτητο είναι? κλπ κλπ...
Υπάρχει κάποιο βιβλίο που να λυνει τέτοιες απορίες, χωρίς να ξεκινάει την θεωρία της jazz από την αρχή? Θέλω κάτι που να συγκροτήσει και να οργανώσει τις σκόρπιες και ανοργάνωτες γνώσεις που έχω!!!
Ευχαρηστώ εκ των προτέρων!
Νικόλας

6
καλησπέρα παιδιά! Taylor κιθάρες έχει και στον Μάτσικα, Χαριλάου Τρικούπη 60κάτι! Νομίζω έχει και Μartin, αλλά για τος Larrivees δεν ξέρω!

7
θα πρότινα και γώ κάποιο daw για τον λόγο ότι οι στανταρ ήχοι του Midi είναι άθλιοι! ενώ από το daw θα μπορείς, αν έχεις την όρεξη να βρείς βιβλιοθήκες ήχων, να χρησιμοποιήσεις ήχους με αρκετά καλή ποιότητα....

8
Θα συμφωνήσω με το Crossroad! Είναι απαραίτητο να υπάρχει στην μπάντα κάποιος "συντονιστής"...
Βασικά σε κάθε τραγούδι πρέπει να ξέρει ο καθένας τι παίζει! και αν δεν το παίζει καλά, να του το πείτε!Στα σοβαρά όμως!
ΝΑ λέτε ο ένας τα λάθη του άλλου, και να είσατε σίγουροι όλοι ότι είστε στην μπάντα για τον ίδιο λόγο, αλλιώς αν
ο καθένας θέλει άλλα.... τρέχα γύρευε!
Η μπάντα θέλει υπομονή, συνενόηση και πολύ πολύ κουράγιο...!


9
βαβαιώσου ότι στα προγράμματα που χρησιμοποιείς, έχεις επιλέξει τους drivers της νέας κάρτα ήχου.
Είχα ένα πρόβλημα με παράσητα στο Soundforge και τελικά ήταν αυτό. δούλευε με τους drivers της Onboard κάρτας....

10
και αυτό το δοκίμασα!
Τελικά έφταιγε η κόπια των win 7 που είχα. Δοκίμασα μια άλλη και δουλεύουν όλα μια χαρα.
ευχαριστώ πάντως όλους...!

11
τους έχω δοκιμάσει τους drivers. Μετά την έγκατάσταση λέει να ανοίξω την κάρτα ήχου και θα λειτουργήσει...
Αλλά απλά δεν κάνει τίποτα!! Βλ΄πει την κάρτα σαν μια  firewire συσκευή, όχι ήχου. όταν κάνω update driver και δίνω το σημείο που υποτήθεται έιναι οι drivers για τα 7 x64, τότε κολάει το PC....
Καμιά άλλη ιδέα??

12
Καλησπέρα παιδιά.
Έχω μια κάρτα ήχου, την Mackie Onyx Satellite. Στα windows XP δούλευε μια χαρά, αλλά χθές έβαλα τα Windows 7, 64 bit (δε ξέρω κατά πόσο παίζει σημασία)
και δεν λειτουργεί...
έχει κάποιος καμιά ιδέα για το τι φταίει και πως θα μπορούσα α το διορθώσω??
Ευχαρηστώ εκ των προτέρων

13
καλησπέρα και από μένα,

1: το να βρεις ένα δάσκαλο είναι το καλύτερο που έχεις να κάνεις αυτή την στιγμή... Θα σου λύσει τις απορίες πολύ πιο γρήγορα και σωστότερα απ'ότι θα σου λυθούν μέσω οποιουδίποτε φόρουμ (χωρίς παρεξήγηση παιδια...)!!!
Βέβαια ας προσπαθήσω και γώ να βοηθήσω!!  ;)

2: Η παντετονική, υπάρχει γιατί είναι εύχρηστη και ευέλικτη! κολάει σχεδόν παντου... παίζεις μπλούζ? Πεντατονική, Παίζεις Ροκ? Πεντατονική! Ακόμα και στην Τζαζ που χρησιμοποιεί άπειρες κλίμακες η πεντατονική συναντάται πολύ συχνά! Οπότε, στην ουσία είναι μια εκ του ασφαλούς κλίμακα, και σε καιρούς δυσκολίας σου λύνει τα χέρια!!

3:Το ποιές συγχορδίες ακούγονται "σωστά" σε κάθε κλίμακα, έχει να κάνει με τις νότες της κλίμακας. Οι συγχοδίες βγαίνουν πέρνοντας την πρώτη νότα (Εξού και το όνομα της συγχορδίας Πχ Σολ), την μεθεπόμενη, τρίτη, νότα, στην περίπτωση Σι και πάλι την μεθεπόμενη της τρίτης, πέμπτη, στην περίπτωση Ρε.
Αν ακολουθήσεις την λογική αυτή για κάθε νότα της κλίμακας, θα καταλήξεις με τις 7 συγχορδίες που μπορείς να πάιξει η συνοδία και εσύ να παίζεις Σολ ματζόρε κλίμακα.
Πχ η δέυτερη συγχορδία της Σολ ματζόρε κλίμακας (1=Σολ, 2=Λα) θα έιναι με τις νότες Λα, Ντο, Μι. Αν προσέξεις, θεωρόντας την Λα πρώτη νότα, οι Ντο και Μι είναι η τρίτη και η πέμπτη.

Τώρα το ποιές νότες περιέχονται σε κάθε κλίμακα είναι άλλο μανίκι αλλά η λογική είναι αυτή που αναφέρει ο Τρύπιος.
Δηλαδή οι ματζόρε κλίμακες ακολουθούν την λογική    τόνος-τόνος-ημιτόνιο-τονος-τόνος-τόνος-ημιτόνιο,
αλλά οι μινόρε είναι                                                 τόνος-ημιτόνιο-τόνος-ημιτόνιο-τόνος-τόνος-τόνος
άρα οι Σολ ματζόρε κλίμακα είναι Σολ -> Τόνος=Λα -> Τόνος=Σι -> Ημιτόνιο=Ντο -> Τόνος=Ρε -> Τόνος=Μι -> Τόνος=Φα# -> Ημιτόνιο=Σολ
Ενώ η Σολ Μινόρε κλίμακα είναι   Σολ -> Τόνος=Λα -> Ημιτόνιο=Σι Ύφεση -> Τόνος=Ντο -> Τόνος=Ρε -> Ημιτόνιο=Μι Ύφεση -> Τόνος=Φα -> Τόνος=Σολ

Οπότε προσπάθησε να βρείς ποιές είναι οι συγχορδίες της κλίμακας, αυτές δηαλδή που μπορείς να παίξεις για συνοδία στην Σολ μινόρε κλίμακα...

Παρεμπιπτόντως η Πεντατονική δεν λειτουργεί έτσι....   ::)

και
4: Τώρα όσον αφορά την μετακίνηση ενός κομματιού από μια κλίμακα σε μία άλλη γίνεται ώς εξής:
 Θές να μεταφέρεις Πχ από την Σολ Ματζόρε στην Σι ματζόρε. Η σι Ματζόρε είναι 4 ημιτόνια ψηλότερα από την Σολ Ματζόρε, οπότε θα μεταφέρεις όλες τις Συγχορδίες 4 ημιτόνια πάνω! Η σολ θα γίνει Σι, η Λα θα γίνει Ντο# η, Σι θα γίνει Ρε# κ.τ.λ.
Ή
Α) θα βρείς ποιές συγχορδίες της κλίμακας χρησιμοποιείς Πχ Σολ Ματζόρε, Λα Μινόρε, και Ρε Ματζόρε και θα δείς ότι: Η Σολ Ματζόρε είναι η πρώτη συγχορδία της κλίμακας, η Λα είναι η δέυτερη (γιατί η Λα είναι η δέυτερη νότα της Σολ Ματζόρε), και αντίστοιχα η Ρε είναι η πέμπτη
Β) Θα βρεις τις νότε της Σι ματζόρε κλίμακας, με την λογική που αναφέραμε πιό πάνω,
Γ) Θα βρείς τις συγχορδίες της Σι ματζόρε κλίμακας,
και τέλος
Δ) Θα χρησιμοποιήσεις τις αντίστοιχες που χρησιμοποιούσες στην Σολ ματζόρε! Δηλαδή την πρώτη, την δεύτερη και την πέμπτη.

Αν αυτά σε δυσκολέυουν, βρες δάσκαλο!
Ως αυτοδίδακτος σου συνηστώ να βρεις δάσκαλο, θα είναι όλα πολύ πιό εύκολα...................................
καλή συνέχια στην κιαθάρα!

14
και οι Suhr είναι φοβερές κιθάρες...

15
Νομίζω δεν έχει τόση σημασία το αν έχεις μεγάλη η μικρά δάχτυλα.
Το καλύτερο νομίζω είναι να παίξεις σε όσες κιθάρες μπορείς, και κάποια θα σου φανεί πιό "ευκολη" από τις άλλες.
Κια ο Michael Romeo, μικρά δάχτυλα έχει! 5 σε κάθε χέρι, αλλα παίζει λες και έχει μπόλικα παραπάνω....!
Απλά ψάξε και παίξε με διάφορες κιθάρες!
Στον χρόνο, θεωρώ, είναι θέμα τεχνική και εξάσκησης, ότι δάχτυλα και να έχεις την δουλειά τους θα την κάνουν!

16
σωστό και αυτό...
απλά ρωτάω...συμβουλευτικά!! επειδή για ακουστικές δεν ξέρω σχεδόν τίποτα...
δηλαδη, τι να προσέξω? να κοιτάξω Dreadnought? Jumbo? ή δεν έχει σχέση?
Βασικά ψάχνω για συμβουλές για να βρώ μια κιθάρα "κατάλληλη" για  blues,και λίγο rock!

17
Καλησπέρα σε όλους!
Ψάχνω για ακουστική κιθάρα, κοντά στο χιλιάρικο...
γενικά απο ακουστικές δε ξέρω και πολλά όσον αφορά μάρκες και τέτοια...
Έπεσε στα χέρια μου και έπαιξα με μια Ayers, και μου ακούστικε πολύ ωραία, πολύ γεμάτος ήχος! γενικά θέλω να παίζω blues, αν παιζει κάποιο ρόλο!
τι γνώμη έχετε λοιπόν για τις ακουστικές Ayers?? εμένα με ενθουσίασε!!! τι άλλο θα προτίνατε???

18
φιλε Isnogood δεν είναι τόσο η ταχύτητα που με ενδιαφέρει...
Βασικά προσπαθώ να βγάλω πρόγραμμα για ένα μαγαζι, και θα είμαστε cajon,κιθάρα,φωνη...
Επειδή θα παίζουμε διασκεβασμένα blues, rock, σε unlugged θα ήθελα να πετάω κανένα σολάκι
χωρίς να ακούγεται άδιο.
Αν ακούσεις τον Tommy emmanuel θα δείς ότι ο τύπος παίζει μελωδία, ακόρντα και μπασογραμές ΜΑΖΙ!!!
είναι μόνος του μια ορχίστρα!
Τελος πάντων μάλλον θα ακολουθήσω την συμβουλή του κώστα και προσπαθήσω να βγάλω κανένα κομμάτι του, ευκολό για αρχή
και όπου φτάσω!!
ευχαριστώ παιδια

19
Καλησπέρα παιδιά,
Μετά από 7 χρόνια ηλεκτρικής κιθάρας,κυρίως blues rock, αποφάσισα να ασχοληθώ με το fingerpicking, τύπου Tommy Emmanuel...
Δεν περιμένω να παίζω σαν αυτόν, αλλά μου αρέσει το στυλ που έχει. Θέλω να παίζω μελωδία και μπάσα μαζί. Ξέρω είναι δύσκολο και
έχω δρόμο μπροστά μου αλλά εκεί θέλω να καταλήξω!
Ξέρει κανείς κάποιο καλό βιβλίο πάνω στο στυλ αυτό?
Διευκρινίζω πως δεν με ενδιαφέρει να παίζω αρπίσματα με τα δάχτυλα,
Θέλω να αποκτίσει ανεξαρτησία ο αντίχειρας από τα άλλα δάχτυλα!
Ευχαριστώ εκ των προτέρων

20
ευχαριστώ... :)

21
καλησπέρα σε όλους,

ψάχνω να βρώ αυτού του τύπου καλώδιο: snap jack!!!


βασικά είναι ένα καλώδιο όπου τα jack στην άκρη του ενώνονται με μαγνήτες.
τα δικά μου jack με το βάλε βγάλε όλο στραβόνουν, είχε κοπεί και ένα μέσα στο βίσμα της κιθλαρας και δεν ήταν και ότι καλύτερο!
ενώ με αυτό βάζεις το βίσμα, και τέρμα!! δεν το ξαναβγάζεις!!

τα έχω βρεί μόνο στο Thomann, αλλά δε μπορω να παραγγείλω απο εκεί μόνο ένα καλώδιο...
ξέρει κανένας κανένα μαγαζί να τα πουλάνε στην αθληνα? ή και στο ρεθυμνο!

ευχαριστώ


22
καλησπερα σε ολους,
μου ζητησαν να κανω μαθηματα κιθάρας σε ενα παιδι γ' γυμνασιου, αρχάριος... εγώ παίζω κιθάρα 6-7 χρόνια
αλλα αν εξαιρεσεις απο 3 μήνες στην αρχή που έκανα με δάσκαλο, είμαι αυτοδίδακτος οπότε έχω μια προσωπική οπτική στο θέμα της κιθάρας και της μουσικής.
το προβλημάμου είναι πως επειδή είναι αρχάριος το παιδί δεν ξέρω ακριβώς τι να του δείξω.. ξερει κανείς κάπιο βιβλίο
ή μια σειρά με αυτά που θα πρέπει να του δείξω ώστε να είναι ομαλά τα πρώτα του βήματα στην κιθάρα?
ευχαρηστω εκ των προτερων!

23
μικρόφωνο θές 1? 2? μόνο για κιθάρα ή και για άλλα? φωνη κλπ?
γενικά με 250 σύνολο βρίσκεις αξιόλογα πράγματα..αλλα όχι πολλα....
υποθέτω ψάχνεις για usb καρτα. γενικά ονόματα καλά είναι: m-audio, presonus, lexicon...
μια καλ΄λη κατα την γνώμη μου κάρτα είναι αυτή: http://www.thomann.de/gr/presonus_audiobox_usb.htm
αν μου πεις ποιο γενικά τι θα ηχογραφείς ίσως βρώ κατι ποιο "¨σωστο"!!
μικρόφωνα τωρα, για να είναι καλά πρέπει να δωσεις κοντα στα 100.. και πάλι αναλόγως το τι θα ηχογραφείς.

24
ηχογράφηση καθαρή, κρυστάλινη κλπ...με Onboard καρτα πολυ απλα δε θα κανεις... ειδικά σε φορητό!! η onboard του φορητού πέρνει θόρυβο απο όλα όσα έχει μέσα ο φορητός!! το φύσιμα που ακούς είναι όλα τα κυκλώματα του φορητού που οδυλευουν και προκαλούν θόρυβο στην κάρτα ήχου... χωρίς εξωτερική κάρτα ήχου.ειδηκά σε φορητο, δε θα κανεις κάτι καλύτερο από αυτό που ήδη έχεις καταφέρει.. το Noise reduction δεν θα σου κανει ιδιαίτερη δουλειά... βασικά όπως είπε και ο faser δοκίμασε να το κοψεις με eq. ποιο πρόγραμμα χρησημοποιείς? για να σε βοηθήσει καθε πρόγραμα τετοιου τύπου έχει μια επιλογή που λεγεται "spectum analyser" ή κατι παρόμοιο, το οποίο σου δίχνει ποιές συχνότητες ακούγονται ανα πάσα ώρα και στιγμή, θα δείς ποιά είναι σταθερη, αυτή θα είναι το φύσιμα που ακούς, και θα την ΄κοψεις με ένα eq. αυτα! ακούγεται πιο δύσκολο απ'οτι είναι οπότε μην αγχώνεσαι!!!

25
το να εχεις κοντα τα δαχτυλα σου στις χορδες σε βοηθαει να παιζεις πιο γρήγορα και πιο ξεκουραστα επειδη η κινηση που απαιτείται για να πατήσεις μια νοτα-ενα ταστο, είναι πολυ μικρή! βεβαια υπαρχουν κιαθριστες που παιζουν γρηγορα και δεν εχουν τοσο κοντα τα δαχτυλα. υποθέτω είναι πως σε βολευει να παιζεις στην αρχη,οπως σου βγαινει..μετα οταν θα αποκτήσεις μια σεβαστή ταχυτητα και θα θες να παιζεις τριακοστα-δευτερα ολη την ωρα (πραγμα που δε το προτίνω...) αναγκαστικα το χέρι σου θα κρατάει απο μονο του μια κοντινη αποσταση στην ταστιερα.
και για να απαντήσω πιο άμεσα στην ερωτησή σου, αν θες να παιζεις πολυ γρήγορα, μαθε με τα δαχτυλα κοντα, αν δεν σε νιάζει τοσο η ταχύτητα μην δώσεις τοση σημασία και θα σου βγει μονο του καποια στιγμη...
 ορίστε και ένα βιντεάκι απο έναν τύπο που έχει παρα πολυ κοντα τα δαχτυλα στις χορδες.


Σελίδες: [1] 2