1
Κάδος ανακύκλωσης / THOMANN : Εντελώς πληροφοριακά για να μην την πατήσει και ά
« στις: 04/02/14, 19:00 »
Σήμερα φόρτωσα άσχημα με το thomann και είπα να το καταθέσω εδώ για να μη χαλάσουν τα νευρά τους και άλλοι .
λοιπόν στις 29-01-13 έκανα μια παραγγελία με προϊόντα που ήταν stock. στο μαιλ που σου στέλνουν διευκρινίζουν πως τα προϊόντα μένουν στο όνομα σου για 10 ημέρες , μετά της 10 ημέρες ακυρώνετε η παραγγελία και διαθέτουν τα προϊόντα σε άλλους πελάτες. Εγώ λοιπόν ήξερα πως τα χρήματα θα τα είχα 5 ημέρες μετά την παραγγελία οπότε την έκανα για να προλάβω τυχών ελλείψεις στα προϊόντα που ήθελα . σήμερα λοιπόν τους έβαλα τα χρήματα και ερχόμενος σπίτι μπαίνω και βλέπω σε 3 προϊόντα πως θα είναι διαθέσιμα ξανά τέλος Μάρτιου . στέλνω μαιλ και μου στέλνουν πίσω αυτό :
μας πληροφόρησαν από την κατασκευάστρια εταιρεία που παραγγείλατε δεν θα είναι διαθέσιμα μέχρι 30.03.2014. Παρακαλούμε δείξτε κατανόηση για το γεγονός ότι δε μπορούμε να δεσμευτούμε σε ότι αφορά στην ημερομηνία παραλαβής, μιας και αυτή εξαρτάται αποκλειστικά από τους προμηθευτές μας. Λυπούμαστε για τη καθυστέρηση αυτή και σας διαβεβαιώνουμε ότι η παραγγελία σας θα αποσταλεί αμέσως μόλις παραληφθεί το προϊόν.
χαχαχαχααχαχ
και αφού έστειλα σε μαιλ αυτά που έγραψα εδώ δείτε την απάντηση τους
Καλησπέρα σας,
δυστυχώς μας είχε μείνει ένα τελευταίο κομμάτι το οποίο κατόπιν τεχνικού ελέγχου εμφάνισε βλάβη και δεν είναι πλέον κατάλληλο προς πώληση. Ευχαριστούμε για τη κατανόησή σας!
ΑΠΛΑ ΤΡΑΓΙΚΟ!!!!!
Και για να μην θεωρηθώ πως κάνω προπαγάνδα στο thomann την παραγγελία την ανέλαβε Έλληνας και γιαυτο το copy paste είναι στα ελληνικά . το μαιλ δηλαδή που έστειλε ,Αν τίθεται τέτοιο θέμα βάζω και ολόκληρο το μαιλ
και μετα απο αυτο: Συγγνώμη για να καταλάβω , αν έβαζα τα χρήματα στης 29-01-13 μέσω πιστωτικής και όχι μετά από 6 ημέρες τότε θα υπήρχε διαθέσιμο? Γιατί δεν κρατήθηκε το προϊόν στη παραγγελία μου για τις 10 αυτές μέρες που αναφέρετε και έφτασε να μείνει ένα ελαττωματικό ?
απαντηση ηταν αυτη :
Καλησπέρα σας,
διαθέταμε εξαρχής κατά τη χρονική στιγμή της παραγγελίας σας μόνοένακομμάτι. Οπότε και με κάρτα να πληρώνατε πάλι δεν θα μπορούσαμε να αποστείλουμε ελλατωματικό προιόν. Λυπούμαστε για την επιπλοκή αυτή και ευχαριστούμε για τη κατανόησή σας!
Οπότε αναμένα όλα πράσινα στο site μέχρι χθες τα απόγευμα και είχαν μόνο ένα ελαττωματικό προϊόν …. Μάλιστα χεχε
λοιπόν στις 29-01-13 έκανα μια παραγγελία με προϊόντα που ήταν stock. στο μαιλ που σου στέλνουν διευκρινίζουν πως τα προϊόντα μένουν στο όνομα σου για 10 ημέρες , μετά της 10 ημέρες ακυρώνετε η παραγγελία και διαθέτουν τα προϊόντα σε άλλους πελάτες. Εγώ λοιπόν ήξερα πως τα χρήματα θα τα είχα 5 ημέρες μετά την παραγγελία οπότε την έκανα για να προλάβω τυχών ελλείψεις στα προϊόντα που ήθελα . σήμερα λοιπόν τους έβαλα τα χρήματα και ερχόμενος σπίτι μπαίνω και βλέπω σε 3 προϊόντα πως θα είναι διαθέσιμα ξανά τέλος Μάρτιου . στέλνω μαιλ και μου στέλνουν πίσω αυτό :
μας πληροφόρησαν από την κατασκευάστρια εταιρεία που παραγγείλατε δεν θα είναι διαθέσιμα μέχρι 30.03.2014. Παρακαλούμε δείξτε κατανόηση για το γεγονός ότι δε μπορούμε να δεσμευτούμε σε ότι αφορά στην ημερομηνία παραλαβής, μιας και αυτή εξαρτάται αποκλειστικά από τους προμηθευτές μας. Λυπούμαστε για τη καθυστέρηση αυτή και σας διαβεβαιώνουμε ότι η παραγγελία σας θα αποσταλεί αμέσως μόλις παραληφθεί το προϊόν.
χαχαχαχααχαχ
και αφού έστειλα σε μαιλ αυτά που έγραψα εδώ δείτε την απάντηση τους
Καλησπέρα σας,
δυστυχώς μας είχε μείνει ένα τελευταίο κομμάτι το οποίο κατόπιν τεχνικού ελέγχου εμφάνισε βλάβη και δεν είναι πλέον κατάλληλο προς πώληση. Ευχαριστούμε για τη κατανόησή σας!
ΑΠΛΑ ΤΡΑΓΙΚΟ!!!!!
Και για να μην θεωρηθώ πως κάνω προπαγάνδα στο thomann την παραγγελία την ανέλαβε Έλληνας και γιαυτο το copy paste είναι στα ελληνικά . το μαιλ δηλαδή που έστειλε ,Αν τίθεται τέτοιο θέμα βάζω και ολόκληρο το μαιλ
και μετα απο αυτο: Συγγνώμη για να καταλάβω , αν έβαζα τα χρήματα στης 29-01-13 μέσω πιστωτικής και όχι μετά από 6 ημέρες τότε θα υπήρχε διαθέσιμο? Γιατί δεν κρατήθηκε το προϊόν στη παραγγελία μου για τις 10 αυτές μέρες που αναφέρετε και έφτασε να μείνει ένα ελαττωματικό ?
απαντηση ηταν αυτη :
Καλησπέρα σας,
διαθέταμε εξαρχής κατά τη χρονική στιγμή της παραγγελίας σας μόνοένακομμάτι. Οπότε και με κάρτα να πληρώνατε πάλι δεν θα μπορούσαμε να αποστείλουμε ελλατωματικό προιόν. Λυπούμαστε για την επιπλοκή αυτή και ευχαριστούμε για τη κατανόησή σας!
Οπότε αναμένα όλα πράσινα στο site μέχρι χθες τα απόγευμα και είχαν μόνο ένα ελαττωματικό προϊόν …. Μάλιστα χεχε