Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.


Μηνύματα - FatBatz

Σελίδες: [1] 2 3
1
Παρα πολυ καλο παιδιά, μπραβο και στους δύο!

Γεωργία, θα συμφωνησω με τον φιλο παραπάνω σε σχεση με την μύτη. Πρεπει να το φέρεις πιο πολυ 'στη κοιλιά' που λένε ή εστω στο λαρύγγι. Απλα φαντάσου τον αερα να κινείται 'απο την κοιλιά στο στομα', βάζε όσο αερα χρειαζεται συν κάτι, και 'βρες το' να το κοντρολάρεις εκει μεσα. Μην το πας μυτη.

Πολυ καλα τα Αγγλικα, αλλα απεφυγε δυο πράγματα (1) μην λες το 'r' στο 'after', ακομα και οι Αμερικανοι (πλην country) δεν προφερουν το 'r' ετσι στα τραγούδια, και θα σε διευκολυνει να κυλησεις πιο ευκολα το ρεφρεν 'time after time (2) το 'me' σου βγαινει λίγο 'με'. Και τα δυο σχολια ειναι για το ρεφρεν που ειναι και η μοστρα.  :)

2
Παρα πολυ ωραίος! Μπραβο! Ισως λιγο στο τελευταίο ριφ θα πρέπει να προσεξεις το χρόνο, αν δεν κανω λάθος, και θαναι τέλειο. Ωραια η πενια, και τα bends ειναι με αυτοπεποίθηση.

Για να δευτερολογησω σε παραπανω σχολιο, παλια λεγαμε στα παρτυ "αν δεν βγαλεις γκ.... και μ'αυτό, αστα να πάνε'!!  ;D

3
Ευχαριστω πολύ Let me know.  :)
Rodgers - Ενταξει, τι να λεμε τωρα... Και τωρα στην μπαντα του θεού αστρονόμου το τρώει το μικροφωνο και 'κει!

4
Ευχαριστώ πολύ και τους δύο!

PDL - Συμφωνω, αρχικά θα 'ξαναεπισκευτώ' την ηχογραφηση για να την ξαναμιξάρω, να δω αν μπορω να το φερω ετσι οπως λες. Ισως 'ριξω' το σολο σε ενα ακόμα τρακ, μπας και παχυνει. Βεβαια να σου πω οτι στη πραγματικότητα χρονο εχω μονο για παιξιμο και τραγουδι, και το Fostex-ακι ειναι 'σημειωματαριο' πιο πολύ... Απο την αλλη, μου λενε οτι η φωνη πρεπει να ειναι μπροστα, καποιος επαγγελματιας στουντιας μου ελεγε και ξαναλεγε 'γραφε να ακούγονται όλα τα συμφωνα καθαρά'... Εγω το κανω πιο πολυ για να 'ξεγυμνωνομαι', να ακουγονται όλα τα λάθη καθαρα.

Parlats - Η χροια... εμ... κανονική με την εννοια οτι φυσιολογικα γρεζάρω οταν ανεβαίνω (για μενα) ψηλα, αλλα δεχομαι απολυτα την παρατηρηση σου και ειναι κατι που προσπαθω να διορθώσω - σ'ευχαριστω που το πρόσεξες. Νομιζω οτι 'γρέζο' σε λευκούς που τραγουδουνε στο ball park αυτό ειναι πιο πολύ φτιαχτό, απλά ειναι θεμα καλής 'ηθοποιιας' για να μην φαίνεται... Δεν θέλω να ειμαι απόλυτος, αλλα ετσι το καταλαβαίνω, ακομα και σε διασημους.... Μπορώ σιγουρα να το τραγουδήσω πιο πολύ 'απο την κοιλιά'... οπως οταν τραγουδάω αλλα ειδη, αλλα αξιζει τον κοπο να δουλεψει κανεις το γρεζο...

Και σιγουρα μου κάνει εντυπωση το σχολιο της Γεωργιας και του Parlats για την προφορα, γιατι ειμαι bilingual... Πρακτικά, αυτο που χρειαζεται στη δικη μου περιπτωση ειναι μαλλον να μην ξεχναω την αρθρωση οταν τραγουδαω, δεκτο αφου ειναι το Α και το Ω στο τραγουδι.

Thanks!  :) :)

5
Ευχαριστώ και τους δύο! :) :)
Gkou, αυτή η υπερβολή στη φωνή... συμφωνω, την δουλευω προς την κατευθυνση να γινει πιο 'natural' οχι προς να την 'ριξω'. Εννοείς οτι μαλλον πρεπει να δουλεψω και στο δεύτερο?

6
 :)
Ενταξει, ας μιλησει και σε μενα καποιος, ρε παιδιά? Και γω μια κριτικούλα θελω, φωνη, παίξιμο...
 :'(

7
Γεια σας,
Εγραψα μια 'διασκευή' το Can't Get Enough Of Your Love' .... για πειτε μου γνώμες για ήχο, feel, τονο, κλπ? Τραγουδάω και ταλαιπωρώ μια Τελε, καρφί σε ενα Laney LC30.
Ευχαριστώ!

http://www.box.net/shared/kxl96qavac

8
Ωραια πράματα... Και το πάχος του μπρατσου, ας πούμε σε σχεση με αυτό το 'modern C' της στρατο? Το ίδιο, παχύτερο, λεπτοτερο?

9
Καλόπαιχτη master.
Οταν λες 'ταστιέρα χμμμ...' πες μας αν δεν σου κάνει κόπο λεπτομέρειες?

10
Υπάρχει ενας ταπεινός και φτηνός μαγνήτης για strat bridge (που παρεπιπτόντος τον βαζoυν ο Robin Trower και ο Jimmy Vaughan στις δικιες τους...και ξερουν λίγα πράγματα απο stratocaster!) που πιστεύω ότι ειναι ότι πρέπει για να ξεκινήσει κανείς το πολύ μπλεγμένο θεμα που λέγεται 'Ποιόν μαγνήτη για bridge στην stratocaster μου'. Ειναι ο Fender Tex Mex. Δοκιμάστε τον και θα με θυμηθείτε!

Επειτα, Τασο, δεν μας λές ποιά Cort εχεις. Καποιες Cort εχουν Mighty Mite μαγνητες επάνω, που ειναι παρα πολύ καλοί (ασε δηλαδη που και οι ίδιες οι Cort μια χαρα κιθάρες ειναι...)

11
Το πρώτο που λες, λίγο δύσκολο να πάρω τον ενισχυτή.....

Γιατι? Ποιος ενισχυτης ειναι?

12
Καλη περιπτωση φαινεται αυτη και σε πολυ καλη τιμη, αν μεινει εκει γυρω... Ο θωμας νομιζω 580 την εχει. Αν αρχισει και ανεβαινει πολυ χτυπα την καλυτερα απο τον Θωμα, για περισσοτερη ασφαλεια. Καλη τυχη! ;)

13
Cash is the king, and information is the queen!

Στα μαγαζια μουσικων ειδων πρεπει να μπαινεις με το αντιτιμο στη μια τσεπη και το ...printout της σελιδας του Thomann στην αλλη. Κανεις και λιγο το χαζο, δεν πειραζει... 'Αυτο το εχετε, παρακαλω?' και του δινεις την σελιδα του Thomann! ;D ;D

14
Έχοντας παίξει με τη βρώμα ενός ενισχυτή (όχι του δικού μου) και με το Jackhammer, διαπίστωσα πως η διπλή βρώμα μου αρέσει πολύ ...

Δηλαδη σου αρεσει περισσοτερο η βρωμα αυτου του αλλου ενισχυτη + jackhammer απο τον δικο σου + jackhammer? E, τοτε δες πως μπορεις να αποκτησεις τον ενισχυτη του φιλου, κατα πρωτο λογο. Η 'διπλη βρωμα' ειναι το ζητουμενο εν πολλοις... αλλα το ετερο της ημισυ ειναι ενας καλος ενισχυτης. :) :)

Με τα πεταλια, καλο ειναι να εχεις ενα lower gain πεταλι πριν απο ενα higher gain. Αυτο δινει πιο 'οργανικη' βρωμα και λιγοτερη 'φασαρια'. Δοκιμασε κατι πιο 'λαιτ' μπροστα απο το jackhammer (π.χ. το SD-1), πρωτα, και δες αν σου αρεσει.

15
Προσπαθω να καταλαβω, σε ποια ψηφιακα εφε αναφερεσαι? Για παραδειγμα, τα modulation εφε στο fx loop ενος λαμπατου δεν επιρρεαζουν την 'παραμορφωση', γιατι παιρνουν το σημα που βγαινει απο τις προενισχυτικες βαθμιδες, οπου και δημιουργειται ενα μεγαλο μερος της 'παραμορφωσης'. Αν ριξω δηλαδη εγω ενα delay, ενα chorus και ενα phaser στο fx loop του λαμπατου μου, θα παρω απλα ενα διαφορετικο 'χρωμα' της 'παραμορφωσης' που ηδη εχει ο ενισχυτης μου. Αρα, ο βασικος χαρακτηρας της 'παραμορφωσης' του ενισχυτη δεν αλλοιωνεται.

16
Και με τοσα πεταλια μπροστα τι να σου κανει η λαμπα η αμοιρη??? :P :P

Σωστό κι αυτό....

Δυο λεπτα, ετσι πως το λετε αυτο ρε παιδια, ειναι σαν να πρεπει οποιος εχει 3-4 πεταλια και πανω να αναζητησει solid state ενισχυτη... Η κιθαρα καρφι - η σχεδον -  στον λαμπατο ενισχυτη ειναι για πολλους κιθαριστες η λυση (ειδικα σε καποια ειδη μουσικης), αλλα για πολλους αλλους ο λαμπατος ενισχυτης ειναι ο 'λευκος καμβας' οπου θα βαλουν τα μουσικα τους χρωματα με διαφορα πεταλια.  :)

17
Ενισχυτές / Απ: Fender pro ή blues Junior;;
« στις: 27/12/07, 00:02 »
Ομολογω οτι δεν τους εχω ακουσει. Προσεξα ομως οτι αυτα που παιζει ο Αποστολακης στο σαιτ του Jam εδω http://www.jampedals.com/jampedals.htm ειναι με προ-τζουνιορ, και ο τονος ειναι πολυ καλος - εν δυναμει. Το three-band eq που εχει ο blues ειναι πρακτικο, αλλα προσωπικα νομιζω οτι τα generic reverb κυκλωματα στους ενισχυτες αυτης τη κατηγοριας 'ρουφανε' τονο. Ιδανικα, πρεπει να τους ακουσεις διπλα-διπλα, αλλα κατι μου λεει οτι ο pro ειναι πιο πολυ ο 'λευκος καμβας', αν ψαχνεις για κατι τετοιο. :)

18
Προσωπικά για μια αγορά καλής κιθάρας πχ 1000 ευρώ και πάνω, τα 20,30...50 ευρώ διαφορά δε με απασχολούν αν τη δοκιμάσω, προθυμοποιηθούν να βοηθήσουν με το σετάρισμα, και γενικά φερθούν σωστά όταν επισκέπτομαι το μαγαζί.

Συμφωνω απολυτα. Πριν ενα χρονο περιπου ηθελα την Tele Classic Player Baja (600 στο Θωμα, νομιζω). Πηγα σε μαγαζι της Αθηνας. Δεν την ειχαν. Στη κουβεντα τους ειπα την τιμη του Θωμα, μου ειπαν δεν μπορουν τοσα. Δεν μπορουν κατω απο 650. Μου ειπαν να ξαναπαω την επομενη μερα. Πηγα και την ειχαν φερει. Δεν μου αρεσε ομως, και ζητησα να μου φερουν αλλη. Μου την εφεραν την επομενη μερα. Πηγα, την επαιξα, μου αρεσε και τελικα την πηρα 630 ευρω. Ε, μετα απο τετοιο φερσιμο, πως ειναι δυνατον να λυπηθεις τα 30 ευρω παραπανω?

19
Alex, τα οργανα που παραθετεις θα με εβαζαν σε σκεψεις... Αυτος με τη κινεζικη επιφον, απο οσο μπορεσα να δω, μας παραπεμπει σε κριτικες που νομιζω καμμια δεν ειναι για τις συγκεκριμενες κινεζικες επιφον... Ο ιδιος δεν μας λεει ουτε τι ξύλα εχει η κινεζικη κθαρα...

Η τοκαι αυτη βεβαια δεν εχει και πολυ σχεση με αυτες που προσφατα συζητουσαμε... Αυτη δεν εχει καν τα ξυλα για να περασει για 'απομιμηση πωλ', βλεπω αγκαθις σωμα και μειπλ μπρατσο.

Μπορει και οι δυο να παιζουν καλα, δεν λεω..., αλλα γιατι δεν κρατας τα λεφτα σου για κατι καλυτερο? :) :)

Ομως, αν εχεις 400-450 ευρω, γιατι δεν κοιτας γυρω γυρω στα μαγαζια εδω να βρεις μια επιφον στανταρντ που να σου αρεσει, και οταν την βρεις παζαρεψε την καλα... Τοσο περιπου θα την παρεις.

20
Αφού θες ενισχυτή για μέταλ και έχεις χρήματα στα οποία παίζουν διάφορες επιλογές, θα είναι λίγο χαζό να τα σκάσεις για ενισχυτή που δε σου αρέσει το gain του...

Δεν θα διαφωνησω σαυτο, αφου λες οτι τον εχεις ακουσει, hammer. :)

21
Προσωπικα, στο price range που λες, δεν εχω ακουσει κατι καλυτερο απο τον Laney LC-30, αλλα περασε καιρος που το εψαξα. Τον βρηκα καλυτερο απο classic 30, Engl, και VC. Τον εχω και ειμαι πολυ ευχαριστημενος. Το gain δεν το εχω ποτε παραπανω απο 6 με 6.5 αναλογα με την κιθαρα, που ειναι gain για hard rock στον ενισχυτη αυτον. Εχει ομως πολυ παραπάνω γκαζι απο οσο χρησιμοποιω οποτε αξιζει μια δοκιμη.

Οπως και ολα τα κομπο στη κατηγορια αυτη δεν εχουν τα καλυτερα μεγαφωνα και λαμπες. Ο συγκεκριμενος εχει ενα Celestion 70/80 και λαμπες TAD, πολυ generic και τα δυο, αλλα οχι κακες επιλογες. Τα εχω αλλαξει.

22
Υπαρχει ενας Ελληνας που σου βαζει οτι ινλαυσ θελεις, ειχε δοθει σε λινκ σε αλλο θεμα αλλα δεν το βρισκω. Αλλα παει αρκετα το μαλι...

Ναι, ο Πανος ο Οκονομακης κανει αριστη δουλεια, δεν ξερω αν λεμε για το ιδιο λινκ. Σκεφτομαι ομως... εμεις ζουμε στον παραδεισο του inlay: Μπουζουκια! Φανταζεσαι τι κληματαρια τυπου Vai/Πολυκανδριωτη μπορει να σου βαλει ενας κατασκευαστης μπουζουκιων? ;D

23
Χμ, και εγώ σήμερα πρόσεξα ότι στο 19ο τάστο της κιθάρας μου συμβαίνει αυτό, δηλαδή σταματάει ο ήχος σχεδόν αμέσως, ενώ πριν ήταν μια χαρά :-[
Δεν έχει φάει κανένα χτύπημα τελευταία και το μόνο που μπορώ να σκεφτώ ότι ίσως φταίει είναι ότι τις τελευταίες μέρες αφήνω την κιθάρα στο πάτωμα και μπορεί αυτό να έχει επηρεάσει κάπως το μπράτσο
Καμιά βοήθεια;
(Η κιθάρα είναι Ibanez Rg370DX με jumbo frets και 10ρες χορδές και την έχω 3 χρόνια)


Μαλλον το ιδιο πρεπει να κανεις.

Αυτη η κιθαρα εχει 24 ταστα, ναι? Και ειναι bolt on. Απο το 21 (δεν ειμαι σιγουρος?) και περα εχεις ενα κομματι fretboard (ταστιερας) που στεκεται στον αερα. Ε, που θα χτυπησουν οι υγρασιες/ξηρασιες? Εκει. Απο τις διαστολες καποιο ταστο στην γειτονια θα δυσανασχετισει πρωτο.

Στις Paul το προβλημα ειναι διαφορετικο. Ειναι κιθαρα set neck (κολητή). Εκει που την κολλάς και κατω ειναι τσιμέντο, τελείωσε. Απο συστολες/διαστολες υποφερει κυριως το υπόλοιπο μπρατσο, μεχρι το neck joint (εκει που ενώνεται το μπρατσο με το σωμα). Και που ειναι το μεγαλυτερο ζορι? Στη γειτονια των ταστων 13 και 14.

Τιποτε δεν ειναι τυχαιο. Οι παλιοι μπλουζιστες λεγανε: 'Δεν εχει φραγκα κατω απο το δωδεκατο ταστο'... ;D

24
Τα ταστα (σιδερακια) στις περισσοτερες καινουργιες κιθαρες ειναι πρεσσαριστα απλως. Δεν τα κολλανε. Και πολλες φορες δεν πρεσσαρονται και πολυ καλα. Αν φανε μια τρακα, η ακομη και απλα οπως περναει ο καιρος, οι κλιματικες αλλαγες, συστολες/διαστολες, κλπ μπορει να βγουν λιγο εξω. Αν το προβλημα ειναι στα ταστα αυτα μονο, πηγαινε την σε ενα μαστορα να τα δει, και πολυ πιθανον να χρειαζεται απλως να τα κολλησει. Αν πραγματικα το χρειαζεται η κιθαρα, και μια και θα εισαι εκει, κανεις και ενα ξυσιμο.

By the way, το προβλημα ειναι ενα ταστο μπροστα απο αυτο που παιζεις. Οταν κανεις σηκωμα στο 12 βρισκει στο σιδερακι του 13.

25
Μηπως σου επεσε η κιθαρα προσφατα, με την ταστιερα προς τα κατω? Και οταν επεσε χτυπησε σε τιποτε?

Σελίδες: [1] 2 3