Αποστολέας Θέμα: Αγορά κλασσικής κιθάρας  (Αναγνώστηκε 3471 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος tsofli1

  • Περαστικός
  • *
  • Μηνύματα: 2
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Αγορά κλασσικής κιθάρας
« στις: 05/07/12, 17:37 »
Γεια σας παιδιά! Έγινα μέλος αυτού του φόρουμ διότι αποφάσισα να ξεκινήσω να παίζω ερασιτεχνικά κλασσική κιθάρα. Λοιπόν έχω βρει μια κιθάρα που μου τράβηξε τη προσοχή αλλά μιας και είμαι αρχάρια θα ήθελα να ζητήσω τη γνώμη σας για το πόσο καλή είναι. Αυτή εδώ είναι.  Προσωπικά το μόνο πράγμα που πιστεύω πως θα με δυσκολέψει είναι το γεγονός ότι δεν έχει εκείνες τις βοηθητικές τελίτσες στα τάστα, αλλά από την άλλη προτιμώ να ξεκινήσω έτσι, μου αρέσουν τα δύσκολα! Τέλος πάντων, πείτε μου τη γνώμη σας, πώς σας φαίνεται? Α, και επίσης αν δεν σας βάζω στο κόπο μπορεί κάποιος να μου εξηγήσει τι σημαίνουν αυτά που γράφει στη περιγραφή?


Ευχαριστώ!
Τόσο καιρό η μουσική με διασκέδαζε και μου συμπαραστεκόταν! Ε λοιπόν ήρθε η ώρα να της το ανταποδώσω!

Αποσυνδεδεμένος geopaok

  • Παλιός
  • ****
  • Μηνύματα: 268
    • Προφίλ
Απ: Αγορά κλασσικής κιθάρας
« Απάντηση #1 στις: 06/07/12, 20:50 »
καλως ορισες στο φορουμ, λοιπον οταν λες οτι θα ξεκινησεις ενοεις με δασκαλο η μονη σου? αν κανεις μαθημα με δασκαλο καλο θα ηταν να πατε μια μερα σε ενα μαγαζι και να διαλεξεις μαζι του γιατι οπως ειπες εισαι αρχαρια και δεν ξερεις ποια να διαλεξεις. στην περιγραφη λεει τα υλικα που εχουν χρησοιμοποιηθει για την κατασκευη της κιθαρας, και να στα πω δεν νομιζω οτι θα καταλαβεις αν θες ομως μπορω να σου πω. εγω παντος ξεκινησα (και συνεχιζω) με μια Stagg c542 δεν μπορω να πω πως ειναι και κατι ιδιαιτερο γυρο στο 50αρικο κανει τωρα, εγω την ειχα παρει 120 μαζι με μια απλη θηκη, την ειχε διαλεξει ο δασκαλος που κανω μαθημα και παλι νομιζω πως αποκλειεται μεσα σε λιγοτερο απο 2 χρονια να πεσει στο 50% τα συμπερασματα δικα σου... :\

Αποσυνδεδεμένος rodort1

  • Παλιός
  • ****
  • Μηνύματα: 253
    • Προφίλ
Απ: Αγορά κλασσικής κιθάρας