Χάσατε το μουσικό όργανό σας ή σας το έκλεψαν; Δηλώστε το εδώ!
0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
αυτό ισχύει επειδή ο πωλητής είναι υποχρεωμένος να ελέγχει τα προιόντα που πουλάει?
... ή σου πούλησε μεταχειρισμένο ενισχυτή για καινούργιο, ή/και δεν ξέρει πως να ελέγχει την ζημιά από τις μεταφορές στα προϊόντα που παραλαμβάνει και μεταπωλεί!...
Δεν ξέρω αν ο ενισχυτής παραλήφθηκε σφραγισμένος ή ανοιχτός, ας μας πει ο faser λεπτομέρειες αν θέλει, αυτό θα έκανε διαφορά στην υπαιτιότητα.
Εκτός των άλλων, μου απάντησε ότι δεν έχει σημασία το πόσο δυνατά φωτίζουν οι λάμπες αλλά το πόσο θερμότητα εκπέμπουν.. Ηλεκτρονικός δεν είμαι για να γνωρίζω αν αυτό είναι αλήθεια (κάποιος γνώστης θα μπορούσε να μας διαφωτίσει σε αυτό το σημείο) αλλά όσους ενισχυτές έχω δει, σε κανέναν δεν υπήρχε σημαντική διαφορά φωτεινότητας μεταξύ των λαμπών.. Φαντάζομαι ότι το check τους θα γίνεται με βάση τη θερμότητα (για να μου πει τέτοιο πράγμα) άρα ενδέχεται να είδαν ότι όντως 2 από τις 5 λάμπες δεν άναβαν όσο οι άλλες αλλά ελέγξανε ως προς τη θερμότητα, οι λάμπες πέρασαν το test, και το unit έγινε shipped..
Περιττό να πω ότι ο τύπος στα δύο του email δεν μου ζήτησε συγγνώμη για το mishap..
Συμπαθάτε με για το off topic αλλά μιας και η συζήτηση έχει να κάνει και με την μετέπειτα της αγοράς εξυπηρέτηση,απο διαδυκτιακό κατάστημα στην περίπτωση μας,να σας πώ μια δική μου εμπειρία.Πρίν ένα μήνα έκανα μια παραγγελία απο μια Αγγλική εταιρεία μέσω ebay όπου κατασκευάζει καλύμματα για ενισχυτές κατα παραγγελία του μοντέλου.Εκτός απο την δυνατότητα να το φτιάξει στις επιθυμητές διαστάσεις, σου δίνει και την δυνατότητα να επιλέξεις μεταξύ 6-7 χρωμάτων για το binding,τις ραφές.Αφού τους ενημέρωσα για το τι ακριβώς ήθελα,η ανταπόκριση τους ήταν γρήγορη και ευγενέστατη.Το όλο πράγμα όμως είχε καθυστερήσει αισθητά και μετά απο email που τους έστειλα μου είπαν ότι λόγω εορταστικής περιόδου θα υπάρξει κάποια καθυστέρηση στην κατασκευή και παράδοση του.Επειδή περίμενα σημαντικότερα πράγματα να μου σταλούν δεν ασχολήθηκα ιδιαίτερα.Παρέλαβα το δέμα μου πρίν μερικές ημέρες και ανοίγοντας το διαπίστωσα ότι ναι μεν ήταν στις σωστές διαστάσεις και εξαιρετικής ποιότητας κατασκευή αλλά με διαφορετικού χρώματος binding.Δεν ήταν κάτι που με πείραζε ιδιαίτερα αλλά τους έστειλα ένα ενημερωτικό email,και τους ρώτησα τι είδους feedback θεωρούν ότι αξίζει η εν λόγω συναλλαγή.Πέρασαν 3-4 μέρες χωρίς να επικοινωνήσουν μαζί μου,δεν με ενδίεφερε ιδιαίτερα,τους είχα αφήσει θετικό feedback μετά απο 3 μέρες.Σήμερα μου έστειλαν ένα email όπου αφού μου ζήτησαν επανειλημένα συγνώμη και εξήγησαν το λόγο που έγινε το μπέρδεμα,για να διορθώσουν το λάθος τους θα μου στείλουν ένα άλλο κάλλυμα στο χρώμα που είχα παραγγείλει εξ αρχής χωρίς να χρειαστεί να επιστρέψω το πρώτο! (πράγμα που δεν θα έκανα έτσι κι αλλιώς)Κάτι τέτοιες περιπτώσεις πραγματικά φαντάζουν "κάπως" σε μας,συνηθισμένοι σε άλλου επιπέδου υπηρεσίες.
Συμπαθάτε με για το off topic αλλά μιας και η συζήτηση έχει να κάνει και με την μετέπειτα της αγοράς εξυπηρέτηση,απο διαδυκτιακό κατάστημα στην περίπτωση μας,να σας πώ μια δική μου εμπειρία.Πρίν ένα μήνα έκανα μια παραγγελία ....... Κάτι τέτοιες περιπτώσεις πραγματικά φαντάζουν "κάπως" σε μας,συνηθισμένοι σε άλλου επιπέδου υπηρεσίες.
Όντως, το service όπως θα έπρεπε να είναι .. Πιστεύω ότι για να είναι ολοκληρωμένο το post του Serviani θα πρέπει να αναφέρει και το όνομα του ebay seller.. Έτσι, για να μην αναφέρουμε επί ονομαστικού μόνο τα άσχημα συμβάντα..
Ξεκίνησε από faser « 1 2 3 » Ενισχυτές
Ξεκίνησε από DarkHorse Ενισχυτές
Ξεκίνησε από Possessed « 1 2 3 » Ενισχυτές
Ξεκίνησε από Fretwork Ενισχυτές
Ξεκίνησε από theodoropoulos Ενισχυτές
Ξεκίνησε από Stel Andre Ενισχυτές
Ξεκίνησε από Sirhc Ενισχυτές
Ξεκίνησε από Newuser Ενισχυτές
Ξεκίνησε από kkmspm (φλουτσ) Ενισχυτές