Το Στέκι των Κιθαρωδών

Διάφορα => Περί παντός => Επιστήμη και Τεχνολογία => Μήνυμα ξεκίνησε από: freemind στις 21/07/10, 10:55

Τίτλος: Οικονομια Καυσιμων ( κι αντιστοιχα προϊοντα )
Αποστολή από: freemind στις 21/07/10, 10:55
Ως κατοχος ενος αρκετα παλιου αμαξιου ( Nissan Almera 1.400cc του 1996 ) και λογω της απουσιας ηλεκτρικονικου ψεκασμου του καυσιμου μεσα στον κινητηρα, πληρωνω αρκετα στη βενζινη. Και τωρα που ειναι ηδη 1.45€ περιπου, σκεφτομαι πολυ σοβαρα τροπους που μπορω να βελτιωσω τοσο τη καυση του κινητηρα, οσο και τη λιγοτερη χρηση καυσιμου.

Το αμαξι συντηρειται κανονικα στα προβλεπομενα Km ( λαδια, φιλτρα αερος, βενζινης, μπουζι, κλπ ), η καρτα καυσαεριων βγαινει αψογη, εχω αλλαξει καταλυτη και προσφατα εκανα και καθαρισμο του ρεζερβουαρ για καταλοιπα βενζινης ( δε μπορειτε να φανταστειτε τι εβγαλαν απο εκει οι ανθρωποι ).  Με εξαιρεση τα ταξιδια οπου ανεβαινω και στις 3000 στροφες ( 110Km/h περιπου ), μεσα στην πολη κινουμαι μεχρι τις 2.500 στροφες που θεωρειται η οικονομικη χρηση του κινητηρα!

Παρολαυτα με ενδιαφερει να μειωσω ακομα περισσοτερο τους ρυπους και τη καταναλωση καυσιμου, αφενος μεν γιατι ειναι οντως παλιας τεχνολογιας το αμαξι ( αρα βγαζει αρκετους ρυπους εκ φυσεως ), αφετερου γιατι το πορτοφολι στεναζει απο τον καθε εξυπνακια βενζινοπωλη που κανει προσαυξησεις οπως το συμφερει!

Εχω βρει στην αγορα καποια προϊοντα που τοποθετεις στη μηχανη και προσφερουν ολα τα παραπανω ( συν καποια ιπποδυναμη εξτρα που για μενα ειναι αχρηστη μιας και δεν ειμαι "τρεχουλακιας"  ).

Ενα απο αυτα ειναι το Fuel Max ( http://www.fuelmax.gr/sfm.html (http://www.fuelmax.gr/sfm.html) ) το οποιο θεωρητικα προσφερει εξοικονομηση μεχρι 27% καυσιμου και μεχρι 44% λιγοτερες εκπομπες ρυπων!

Με μια προχειρη ματια βλεπω πως προκειται για 2 μαγνητες που τοποθετουνται κοντα στην εγχυση καυσιμου και συμβαλλουν στον ιονισμο των υδρογονανθρακων, οποτε εχουν καλυτερη αποδοση και καυση!

Αυτο που μου κανει εντυπωση ειναι πως γενικα οι υδρογονανθρακες δε ξερω εαν ιονιζονται σε τετοιο βαθμο απο 2 ισχυρους μαγνητες, ενω η ελλειψη εγγυησης για το "απο" ποσο ξεκιναει η εξοικονομηση καυσιμου με κανει γενικα υποπτο!

Το εχει δοκιμασει κανεις σας; Εχει να προτεινει καποιος ενα αντιστοιχο συστημα, το οποιο να μην παρεμβαινει δραστικα μεσα στο συστημα διακινησης καυσιμων ( ειδα και καποια μηχανηματα που παρεμβαινουν μεσα στην εγχυση με φιλτρα ) και να κανει δουλεια;

Ευχαριστω εκ των προτερων!

( ΥΓ: οχι, δεν προκειται να παρω νεο αμαξι, γιατι το συγκεκριμενο ειναι αυθεντικο γιαπωνεζικο, οι ζημιες του ειναι τραγικα γελοιες για την ηλικια του και η συντηρηση του ειναι εξισου ιδια με ενα καινουριο αμαξι ).
Τίτλος: Απ: Οικονομια Καυσιμων ( κι αντιστοιχα προϊοντα )
Αποστολή από: papous στις 21/07/10, 18:16
Κατά την γνώμη μου το μόνο που προσφέρει είναι η μείωση των αλάτων στα μεταλικά μέρη τροφοδοσίας. Στα σύγχρονα μοντέλα δεν χρειάζεται καν διότι - απ' ότι ξέρω - όλες οι σωληνώσεις είναι από πολυβινύλιο.

Η καλύτερη λύση για το αμάξι σου νομίζω πως είναι η εγκατάσταση συστήματος υγραερίου. Αν αντέχεις το κόστος των 1000 περίπου ευρώ για την εγκατάσταση θα το αποσβέσεις σε 10.000 χιλμ περίπου, ανάλογα βέβαια με την κατανάλωση που έχεις.

Είναι απολύτως νόμιμο, περνάει από ΚΤΕΟ, εκτός από τον υπερυποδιπλασιασμό της κατανάλωσης αυξάνεται και η διάρκεια ζωής του μηχανόλαδου λόγω καθαρής καύσης, η μετατροπή γίνεται σε δυο ώρες στα περισσότερα γκαζάδικα, υπάρχουν πρατήρια σχεδόν σε όλη την Ελλάδα και σε όλη την Ευρώπη, το μόνο που πρέπει να προσέξει κανείς είναι η ποιότητα του πνεύμονα. Αυτός είναι το Α και το Ω της μετατροπής σε καρμπυρατεράτα όπως το δικό σου.
Τίτλος: Απ: Οικονομια Καυσιμων ( κι αντιστοιχα προϊοντα )
Αποστολή από: Dr Bluz (G.K.) στις 21/07/10, 22:14
Εγω παντως που εχω ενα VW Polo του 2007 (1,4 - 100 bhp) και οδηγω συνηθως με απολυτη εγκρατεια  (2.500 στροφες το πολυ πηγαινω, εκτος μερικων φορων που ειτε βιαζομαι, ειτε θελω να το πατησω λιγο) καιω ελεεινα ΠΟΛΥ... :-\
Αν καποιος ξερει για διαφορες εναλλακτικες θα βοθηουσε πολλους εδω μεσα πιστευω...


Γιατι (δεν ξερω αν το εχετε παρατηρησει)  πλεον το 1,45 ειναι το ΚΑΤΩΤΑΤΟ οριο της τιμης, ενω καποτε οταν πηγαινε εκει γινοταν ΠΡΩΤΟ ΘΕΜΑ...
Και πολυ φοβαμαι οτι μεσα στο 2011 θα αγγιξει τα 2 ευρω το λιτρο...
Τίτλος: Απ: Οικονομια Καυσιμων ( κι αντιστοιχα προϊοντα )
Αποστολή από: jim.ni στις 22/07/10, 03:32
 freemind δεν έκανα καν τον κόπο να διαβάσω όλο το μήνυμα σου καθώς και τις απαντήσει.  Απάτη είναι τα Fuel Maξ και λοιπά προϊόντα. Μπορείς να διαβάσεις τεκμηριωμένες απόψεις τόσο σε site φυσικών όσο και των ηλεκτρονικών πχ www.hlektronika.gr (http://www.hlektronika.gr) αυτό το θέμα έχει συζητηθεί άπυρες φορές στο Ελληνικό (και οχι μόνο) internet

...α πέρνα και καμιά βόλτα από το www.nissanclub.gr (http://www.nissanclub.gr) να τα λέμε  ;)

υγ:και στα δυο φορυμ που αναφέρθηκα παραπάνω υπάρχει συζήτηση και για υγραέριο...

 
Τίτλος: Απ: Οικονομια Καυσιμων ( κι αντιστοιχα προϊοντα )
Αποστολή από: freemind στις 22/07/10, 09:40
Γενικα, επειδη ρωτησα καποτε στο συνεργειο που πηγαινω για τη συντηρηση του αμαξιου και την επιδιορθωση βλαβων, καποια πατεντα τυπου μαγνητη δεν προκειται να με γλυτωσει απο τη καταναλωση καυσιμων!

Υπαρχουν καποιοι βασικοι κανονες που μπορουν να μειωσουν την καταναλωση καυσιμων σε ενα αμαξι ( παλιο ή καινουριο ) βενζινοκινητο:

1) Καλη συντηρηση του αμαξιου. Αλλαγη φιλτρου αερα μηχανης στα προβλεπομενα Km καθως και μπουζι. Ενα βρωμικο φιλτρο αερα περιοριζει τον αερα στο μιγμα καυσης και αναγκαστικα η μηχανη καιει περισσοτερο βενζινη ( που τελικα μεγαλο μερος της μενει ακαυστο ), ενω ενα πολυχρησιμοποιημενο μπουζι μειωνει την ικανοτητα του κινητηρα για καθαρη αρχικη καυση!
Εννοειται βεβαια πως δε ξεχναμε το φιλτρο καυσιμου, το οποιο ( οπου κι αν κοιταξα ) δεν μειωνει τη καταναλωση καυσιμου, αλλα βοηθαει στη μειωση των ρυπων!

2) Σωστη πιεση στα ελαστικα! Παντα συμφωνα με τις οδηγιες του κατασκευαστη του αμαξιου κι οχι με την υψηλοτερη πιεση που αντεχει το ελαστικο ( αναγραφεται συνηθως πλαγια της ραφης του ). Μια φορα την εβδομαδα ελεγχος, διοτι ο αερας διαφευγει συχνα μεσα απο τη βαλβιδα.
Επισης αντικατασταση των ελαστικων στα σωστα Km ( ή στη ληξη τους ). Οσο μειωνεται η τριβη της γομας των ελαστικων, τοσο μεγαλυτερη "προσπαθεια" κανει το αμαξι να κινηθει, αρα τοσο πιο ευκολα καταναλωνουμε καυσιμα!

3) Αφαιρεση περιττου βαρους! Δεν ειναι αναγκη στον αποθηκευτικο χωρο του αμαξιου να εχουμε ολες τις συλλογες απο πετρες που εχουμε, ουτε τη πεθερα μας φιμωμενη γιατι μας επρηζε! Εφοσον δεν προκειται καθε μερα να παμε ταξιδι, ο αποθηκευτικος χωρος πρεπει να ειναι σχεδον αδειος ( εννοειται πως ρεζερβα και υλικα συντηρησης του αμαξιου δεν νοουνται περιττο βαρος ). Θα μειωθει η καταναλωση κατα....2 γαλονια ανα μιλι ( δυστυχως οσες ερευνες διαβασα μονο για GPM μιλανε.. )!

4) Οικολογικη οδηγηση! Οχι αποτομες επιταχυνσεις, οχι αποτομα φρεναρισματα! Τα νευρακια και οι μαγκιες μπορουν να μεινουν μακρια απο το τιμονι. Καλο ειναι επισης να μη ξεπερναμε τις 2.500 στροφες ανα ταχυτητα μεσα στην πολη. Για τα βενζινοκινητα μαλιστα αναφερεται πως ειναι πιο ιδανικο να μην ξεπερναμε τις...2000 στροφες!!!
Σε κινητηρες με κανονικη εγχυση καυσιμου ( κι οχι ηλεκτρονικο ψεκασμο ) καλο ειναι να αλλαζουμε απο νωρις ταχυτητες. Ακομα κι αν "πηδαει" το αμαξι, οι αλλαγες θα χρειαζονται λιγοτερη καυσιμη υλη για να γινουν!

5) Οικολογικη συμπεριφορα. Κλεινουμε το κλιματισμο εαν δεν ζεσταινομαστε ή εαν κινουμαστε μεσα στην πολη ( οποτε δεν υπαρχουν μεγαλες ταχυτητες για να εχουμε κλειστα παραθυρα ). Σε περιπτωση ταξιδιου κανουμε ενα road trip πριν φυγουμε, ενω ακουμε τα νεα για την κινηση ωστε να μην κολλησουμε στη κινηση.
Προσπαθουμε να διατηρουμε την αεροδυναμικη του αμαξιου ( κι οχι αεροτομες οπου να'ναι, μασκες προσθετες κι ο,τι αλλη καγκουρια μας ερχεται ) ενω εαν αναπτυξουμε μεγαλες ταχυτητες, καλο ειναι να εχουμε κλειστα τα παραθυρα για τη μικροτερη τριβη του αμαξωματος απο τον αερα.


Απο τα παραπανω δε βρισκω τιποτα το "extreme" για να μπορουμε να εχουμε οικολογια και οικονομια στην οδηγηση μας! Προφανως μια αλλαγη καταλυτη για τα παλια καταλυτικα ειναι ακομα πιο ιδανικη, ομως περα απο αυτο δε βρηκα κατι αλλο μηχανικο που μπορει να προστεθει στη μηχανη για να μειωσει τους ρυπους και τη καταναλωση καυσιμου!

Καλο ειναι να αποφευγουμε και τα προσθετα βενζινης, τα οποια στην ουσια βοηθανε στη καυση, αλλα καταστεφουν τα μεταλλικα μερη του. Ιδιαιτερα μετα απο μακροχρονια χρηση ο κινητηρας χανει μεγαλο μερος της ισχυος του!

Τελος, υστερα απο συμβουλη του τεχνικου στο συνεργειο μου, καλο ειναι που και που να "ξεμπουκωνουμε" το αμαξι διατηρωντας μια σταθερη ταχυτητα 110-120Km/h σε εθνικο δρομο για 1-2 ωρες. Ετσι "ξεκολλαμε" τα καταλοιπα λαδιου μεσα στη μηχανη ( που κολλησαν απο τις χαμηλες ταχυτητες μεσα στη πολη ) και βοηθαμε τον κινητηρα να καιει πιο καλα στο μελλον.



Αυτα τα ηξερα απο πριν..σκεφτηκα ομως μηπως βαλω και το κατιτις παραπανω. Τελικα ισχυε αυτο που σκεφτομουν..Πως στο καλο ενα ζευγαρι μαγνητες μπορει να ιονισει υδρογονανθρακες υψηλης περιεκτικοτητας!
Τίτλος: Απ: Οικονομια Καυσιμων ( κι αντιστοιχα προϊοντα )
Αποστολή από: zeromancer στις 22/07/10, 10:18
πολυ σημαντικο στην οικονομια βενζινης ειναι ο τροπος που οδηγαμ, οπως ειπαν τα παιδια.
Ενα πραγμα που αρκετοι δεν ξερουν ειναι οτι για να εχουμε οικονομια η πεταλουδα πρεπει να μενει ανοιχτη.τι σημαινει αυτο?καλυτερα μεγαλη ταχυτητα και τερμα γκαζι παρα μικρη ετσι ωστε να μην εχεις την αναγκη να αντλεις βενζινη.το τερμα γκαζι σε μεγαλη ταχυτητα δεν παει να πει οτι περναει παραπανω βενζινη,το μετερ  αφηνε να περασει οση θα χρειαστει
Στις κατηφορες καλο ειναι η αλλαγες να γινονται πιο γρηγορα κατω απο τις 1500 στροφες
Βεβαια οταν το αμαξι ειναι κρυο δεν υπαρχει λογος να πατας γκαζι και να κανεις αλλαγες τυπου σουμι(ου να χαθεις εσυ προδοτη!!!!!)
Τίτλος: Απ: Οικονομια Καυσιμων ( κι αντιστοιχα προϊοντα )
Αποστολή από: freemind στις 22/07/10, 10:25
Εχω την εντυπωση πως στις κατηφορες η σωστη ταχυτητα ειναι η 2η! Εκτος εαν ειμαστε απο αυτους τους νευρικους τυπους που στον παλιο Αχλαδοκαμπο θελουμε να προσπερασουμε σε κλειστη στροφη με μηδεν ορατοτητα ;D

Μεσα στην πολη ειναι παρα πολυ δυσκολο να φτασεις στην 3η ταχυτητα...ποσο μαλλον στην 5η!

Οσον αφορα αυτο που λες για το γκαζι...Δηλαδη εαν παει στις 3500 στροφες στην 5η θα ειναι πιο οικονομικο απ'ο,τι στις....2500???!!! Νομιζω πως κατι αλλο θες να πεις!
Τίτλος: Απ: Οικονομια Καυσιμων ( κι αντιστοιχα προϊοντα )
Αποστολή από: moutoulos στις 22/07/10, 10:27
freemind θα συμφωνήσω απόλυτα με τον Δημήτρη (jim.ni), μιας και είμαστε στο ίδιο forum και οι δυο  ;D .
Διάβασε αν θέλεις αυτό το Link (http://www.hlektronika.gr/forum/showthread.php?t=50493&highlight=fuelmax), που πιθανόν να σου λυθούν κάποιες απορίες σου, σχετικά με το "Gadjet".

Πέρα απο αυτό, έχω ας πούμε "προσωπική" εμπειρία απο φίλο μου που το έβαλε σε Punto του 98 (Sporting),
δεν τον πρόλαβα, μου το είπε αφού το έβαλε. Ο οποίος λοιπόν δεν κατάλαβε τίποτα, σε σημείο που άνοιξε
το καπό να δεί αν ήταν εκεί ή του είχε φύγει ...  ;D .

Μάλλον η λύση Yγραεριο  στο  αυτοκινητο (http://www.hlektronika.gr/forum/showthread.php?t=49691&highlight=%F5%E3%F1%E1%E5%F1%E9%EF), αυτή τη στιγμή "παίζει" να είναι η πιο λογική, μέσα στη
παραλογία (της ακρίβειας).
Τίτλος: Απ: Οικονομια Καυσιμων ( κι αντιστοιχα προϊοντα )
Αποστολή από: zeromancer στις 22/07/10, 10:48
εννοω σε μεγαλυτερη ταχυτητα....δλδ  καλυτερα τερμα γκαζι απο 2500 στροφες(για οσο καιρο μπορεσεις να το κρατησεις εκει) σε 3η παρα 3500 σε δευτερα.
Για να σου πω την αληθεια ολα αυτα τα λεει στο drive του Ιουλιου που διαβασα μεσα στον μηνα...απο εκει τα θυμαμαι.εκανα τι σχετικες δοκιμες με το  eco drive της  fiat
Τίτλος: Απ: Οικονομια Καυσιμων ( κι αντιστοιχα προϊοντα )
Αποστολή από: freemind στις 22/07/10, 10:53
Α, μπραβο! Γιατι ηταν λιγο ασαφες ως προς το τι εννοεις μεγαλη ταχυτητα ;) ( Βλεπεις στην Ελλαδα εχουμε συνδυασει την αλλαγη ταχυτητας στο κιβωτιο με την...ταχυτητα στο τρεξιμο ;D ).

Σαφως και οι μεγαλυτερες ταχυτητες στο κιβωτιο σε συνδυασμο με τις χαμηλες στροφες ειναι πιο οικονομικες! Και πιο οικολογικες, αφου η καυση ειναι λιγοτερη και πιο αποδοτικη! Και σε εναν καλα συντηρημενο κινητηρα φαινεται αμεσως!

Moutoulos ειχα υποψιαστει πως δεν μπορει να προσφερει τιποτα ( ιονισμος υδρογονανθρακων με...2 μαγνητακια; Οσο ισχυρα κι αν ειναι, δεν ειναι CERN ), ομως παρατηρησα μια σοβαροτατη ελλειψη πειραματικων δεδομενων. Κι επειδη το καλυτερο δεδομενο αυτη τη στιγμη ειναι η στατιστικη αποψη του "κανει δουλεια", "δε κανει", νομιζω πως πηρα την απαντηση μου ;)
Τίτλος: Απ: Οικονομια Καυσιμων ( κι αντιστοιχα προϊοντα )
Αποστολή από: zeromancer στις 22/07/10, 11:26
Δεν ξερω αν εχετε δει αλλα προσπαθουν να περασουν κινητηρες Η2...Νομιζω πως ηδη στην καλιφορνια υπαρχουν και πρατηρια shell η BP.βεβαια η τιμη ειναι ΙΔΙΑ με αυτη της βενζινης γιατι λενε πως αν και ειναι παντου το H2 το να το καθαρισεις απο αλλα στοιχεια ειναι πολυ δυσκολο...ειναι λιιιγο off topic βεβαια.σορρυ αλλα ισως ειναι το μελλον  0:) 0:)
Τίτλος: Απ: Οικονομια Καυσιμων ( κι αντιστοιχα προϊοντα )
Αποστολή από: Βραζίλης στις 22/07/10, 11:36
Είναι "σχέση στο κιβώτιο (ταχυτήτων)", όχι "ταχύτητα στο κιβώτιο". (έτσι δεν είναι; χμμ)
Τίτλος: Απ: Οικονομια Καυσιμων ( κι αντιστοιχα προϊοντα )
Αποστολή από: papous στις 22/07/10, 12:00
Ρε παιδιά, καλοί μουσικοί είστε αλλά από μηχανολογία....

Μην ακούσει κανένας καημενούλης και το κυριότερο καημενούλα για αλλαγή ταχυτήτων σε χαμηλές στροφές και το ακολουθήσει διότι θα της μείνει κανένας στροφαλοφόρος στο χέρι. Δεν την λυπάστε την κακομοίρα που θα ψάχνει με τέτοια κρίση να αλλάζει μηχανές?

Για να καταλάβετε την συσχέτιση κιβωτίου ταχυτήτων, ροπής και ιπποδύναμης του κινητήρα και στροφών του συστήματος μετάδοσης σκεφτήτε ότι είσαστε πάνω σ' ένα εξατάχυτο ποδήλατο σε μια ανηφόρα. Με ποιά σχέση θα καταναλώσετε λιγότερες θερμίδες και θα μείνετε και αρτιμελείς? Με πολλές στροφές και στην πρώτη σχέση ή με λίγες στροφές στην έκτη?
Τίτλος: Απ: Οικονομια Καυσιμων ( κι αντιστοιχα προϊοντα )
Αποστολή από: adr1anos στις 22/07/10, 12:25
..Πως στο καλο ενα ζευγαρι μαγνητες μπορει να ιονισει υδρογονανθρακες υψηλης περιεκτικοτητας!


Λόγω πεδίου σπουδών και μόρφωσης είμαι ιδιαίτερα σκεπτικιστής με τέτοιες "απλουστευμένες" λύσεις που δεν αποδεικνύονται ούτε μαθηματικά, ούτε μετρώνται στο εργαστήριο, αλλά βασίζονται σε ένα συνδυασμό φυσικής και μεταφυσικών δυνάμεων, και ιδιοτήτων κάποιου εξωτικού υλικού, το οποίο τυγχάνει να είναι διαθέσιμο, μόνο από τον πωλητή του!...

Αυτό όμως που με αποτελείωσε, εντελώς, πέρα για πέρα, είναι η ακόλουθη "συμβουλή" :

"Σε τι ειδους γραμμες καυσιμου μπορει να τοποθετηθει;

Σε ολα τα ειδη γραμμων, μεταλλικων, πλαστικων ή ελαστικων. Τα καλυτερα αποτελεσματα ωστοσο επιτυγχανονται με την μεταλλικη γραμμη. Αν  λοιπον η γραμμη καυσιμου ειναι  συνδυασμος μεταλλου και  ελαστικου, τοποθετηστε το στο μεταλλικο τμημα. "


Ο καθένας με στοιχειώδεις γνώσεις φυσικής Λυκείου, γνωρίζει ότι τα μέταλλα απορροφούν και διαχέουν τα μαγνητικά πεδία.

Οι περισσότερο διαβασμένοι, ίσως να γνωρίζετε το φαινόμενο του Κλωβού Faraday, κατά το οποίο, σε κάθε χώρο περίκλειστο από αγώγιμο μέταλλο, (όπως μία μεταλική σωλήνα, ή πχ τα πετάλια κιθάρας) ο εξωτερικός μαγνητισμός διαχέεται στην επιφάνεια του κλωβού και δεν εισέρχεται στο εσωτερικό.
(αυτό αντίθετα από τα ανωτέρω, αποδεικνύεται και μαθηματικά, αλλά και στο εργαστήριο: http://ekfe.reth.sch.gr/index.php?option=content&task=view&id=308 (http://ekfe.reth.sch.gr/index.php?option=content&task=view&id=308))

Η ανωτέρω συμβουλή λοιπόν έχει δοθεί από παντελώς άσχετους, προς παντελώς απονήρευτους - θύματα των "μυστικιστικών" τεχνολογιών, της ακρίβειας της βενζίνης, και τελικά του αστρονομικού 75αριού που χρεώνουν, για ουσιαστικά δύο μαγνήτες, που με την "σωστή" τοποθέτηση τους ακυρώνονται και αυτοί!!..
Τίτλος: Απ: Οικονομια Καυσιμων ( κι αντιστοιχα προϊοντα )
Αποστολή από: papous στις 23/07/10, 11:42
Οι περισσότερο διαβασμένοι, ίσως να γνωρίζετε το φαινόμενο του Κλωβού Faraday, κατά το οποίο, σε κάθε χώρο περίκλειστο από αγώγιμο μέταλλο, (όπως μία μεταλική σωλήνα, ή πχ τα πετάλια κιθάρας) ο εξωτερικός μαγνητισμός διαχέεται στην επιφάνεια του κλωβού και δεν εισέρχεται στο εσωτερικό.

Δηλ. για να καταλάβω, αν μπούμε σ' ένα κοντέινερ ή σ' ένα πλοίο ή σ' ένα αυτοκίνητο ή σ' ένα πολεμικό τανκ ή σ' ένα μεταλικό κλουβί, θα πάψει να λειτουργεί η πυξίδα επειδή το μαγνητικό πεδίο της γης δεν θα εισέρχεται στο εσωτερικό?
Τίτλος: Απ: Οικονομια Καυσιμων ( κι αντιστοιχα προϊοντα )
Αποστολή από: adr1anos στις 23/07/10, 13:10
αν μπούμε σ' ένα κοντέινερ ή σ' ένα πλοίο ή σ' ένα αυτοκίνητο ή σ' ένα πολεμικό τανκ ή σ' ένα μεταλικό κλουβί, θα πάψει να λειτουργεί η πυξίδα επειδή το μαγνητικό πεδίο της γης δεν θα εισέρχεται στο εσωτερικό?

Ακριβώς!..

EDIT: Τελικά, μετά από μία γρήγορη επανάληψη, πρέπει να ανακαλέσω διότι πράγματι ενώ μαγνητικά πεδία διαταρράσονται από μαγνητικά αγώγιμα μέταλλα, αργά μεταβαλλόμενα πεδία όπως το πεδίο της γής είναι διαπερατά στον κλωβό του Faraday, οπότε μάλλον η πυξίδα θα δουλεύει, απλά όχι με πολύ αξιόπιστο τρόπο, λόγω της στρεύλωσης του πεδίου από τα περιβάλλοντα μέταλλα.
Τίτλος: Απ: Οικονομια Καυσιμων ( κι αντιστοιχα προϊοντα )
Αποστολή από: Gant στις 23/07/10, 13:58
Sorry για το off-topic, αλλά τον κλωβό του Faraday τον γνωρίζω ως προστασία από ηλεκτρικά και όχι μαγνητικά πεδία.
Επιπλέον, δεν ξέρω πώς θα μπορούσε να διαχέει τον μαγνητισμό ένα μή μαγνητικό μέταλλο, πχ. αλουμίνιο, χαλκός κλπ.
 
@freemind: Αν ήταν τόσο εύκολο να μειωθεί η κατανάλωση, τα συστήματα αυτά θα ήταν ήδη ενσωματωμένα στο αυτοκίνητο.
Τίτλος: Απ: Οικονομια Καυσιμων ( κι αντιστοιχα προϊοντα )
Αποστολή από: adr1anos στις 23/07/10, 15:00
.. αλλά τον κλωβό του Faraday τον γνωρίζω ως προστασία από ηλεκτρικά και όχι μαγνητικά πεδία.
Επιπλέον, δεν ξέρω πώς θα μπορούσε να διαχέει τον μαγνητισμό ένα μή μαγνητικό μέταλλο, πχ. αλουμίνιο, χαλκός κλπ.

Έτσι είναι, και μη μαγνητικά μέταλλα αν και κόβουν τελείως τα ηλεκτρικά και ηλεκτροστατικά πεδία, δεν νομίζω ότι θα είχαν κάποια επίδραση στον μαγνητισμό..

Αλλά όπως και να έχει, δεν θα ήταν πιο λογικό να σου λένε να τοποθετήσεις τους μαγνήτες σε κάποιο μη μεταλικό σημείο, όπως καουτσούκ?
Τίτλος: Απ: Οικονομια Καυσιμων ( κι αντιστοιχα προϊοντα )
Αποστολή από: papous στις 23/07/10, 15:32
adr1anos, στην αρχή νόμιζα ότι μου έκανες πλάκα!

Τέλος πάντων, άλλο ηλεκτρικό πεδίο, άλλο μαγνητικό πεδίο, άλλο ηλεκτρομαγνητική ακτινοβολία. Άλλο κβαντική φυσική, άλλο θεωρία της σχετικότητας και άλλο θεωρεία του θεάτρου.

Επί τη ευκαιρία να κάνω μια παρατήρηση πολύ σημαντική. Έχω ακούσει ότι πολλοί κοροϊδεύουν τον κόσμο και διαφημίζουν ότι ο κλωβός φαραντέυ προστατεύει από την ακτινοβολία των μικροκυμάτων του κινητού τηλεφώνου. Καμμία σχέση. Η ακτινοβολία των μικροκυμάτων περνάει άνετα μέσα από κλωβούς. Η μόνη περίπτωση να την απομονώσεις είναι με ένα οποιουδήποτε πάχους φιλμ μετάλλου, όπως ένα φύλο αλουμινίου, και αυτό λόγω της απορρόφησής της από τα μέταλλα.

Επίσης άλλο ιονισμός και άλλο πόλωση διπολικών μορίων, άλλο ηλεκτρισμός και άλλο πόλωση μαγνητικών διπόλων.

 
Τίτλος: Απ: Οικονομια Καυσιμων ( κι αντιστοιχα προϊοντα )
Αποστολή από: adr1anos στις 23/07/10, 17:04
adr1anos, στην αρχή νόμιζα ότι μου έκανες πλάκα!

Ελπίζω τώρα να ησύχασες...
Έτσι είναι... κάτι το Αλσχάϊμερ, κάτι η πίεση.. άντε γιατί στην ηλικία μας δεν είναι και για πολλές εξάψεις !!...
 :roll
Τίτλος: Απ: Οικονομια Καυσιμων ( κι αντιστοιχα προϊοντα )
Αποστολή από: papous στις 23/07/10, 22:41
Als hi mere, uber alles...

 :roll
Τίτλος: Απ: Οικονομια Καυσιμων ( κι αντιστοιχα προϊοντα )
Αποστολή από: Kiratzoharris στις 07/10/10, 19:33
Το συγκεκριμενο προιον θυμαμαι παλιοτερα(τελη δεκαετιας 90?) διαφημιζοταν περισσοτερο μαλιστα αρκετοι το τοποθετουσαν κιολας..Χωρις να εχω γνωσεις τετοιου ειδους και εμενα για απατη μου κανει.Η οικονομια καυσιμων επιτυγχανεται κυριως απο τον τροπο που οδηγουμε..''Γεμιζουμε'' τις ταχυτητες οταν θελουμε να εχουμε μεγιστη αποδοση τουτεστιν οχι οταν θελουμε να παμε απο Γλυφαδα-Αγιο Δημητριο εκτος και αν εχει οργανωθει καποιος αγωνας ταχυτητας η κατι τετοιο :P ..Αλλαζουμε στα λογικα πλαισια..Αυτο δεν ειναι ιδιο για ολα τα αυτοκινητα αφου το καθενα εχει διαφορετικο κιβωτικο ταχυτητων αλλα γενικα στις χαμηλοτερες στροφες που μπορει να ''τραβηξει''.Ολα αυτα με προυποθεση οτι το ποδι μας δεν εχει μια εμφυτη ταση να λιωνει το πενταλ..Γενικα προσπαθουμε να μαθουμε την οδηγηση με το αυγο κατω απο το παπουτσι μας.Προσεχουμε μη σπασει!Η χαλαρη/σβελτη οδηγηση και η μικροτερη χρηση του φρενου αλλα αντ'αυτου το αφημα του γκαζιου επισης βοηθουν σε μιο οικονομικη οδηγηση ενω και οι υπολοιπες συμβουλες του Freemind ειναι σωστες.

Βεβαια ολα αυτα θα ειχαν σπουδαια εφαρμογη αν γενικα τα αυτοκινητα που οδηγουσαμε ειχαν εναν οικολογικο προσανατολισμο..Δυστηχως στο δρομο βλεπεις αυτοκινητα φιλικα προς το περιβαλλον/τελευταιας τεχνολογιας με μηχανες κατα πολυ πανω των 2000 κ.εκ.,πολυτελη υβριδικα σχεδον 2 τονων και αλλα τετοια περιεργα.Η ασφαλεια,η ανεση και η πολυτελεια  δεν μπορει παντα να συγκεραστει με αυτοκινητα πρακτικα και οικονομικα ενω παραλληλα ξοδευονται εκατομμυρια  στην ευρεση νεων μεθοδων πεδησης η φρεναρισματος που θα εμποδισουν την αυξηση της καταναλωσης που προκαλει η συνεχης αυξηση βαρους..Γενικα μεγαλο θεμα ολο αυτο και με πολλες πτυχες αλλα σιγουρα δεν εχει νοημα να πεις σε αυτον με το Range rover να οδηγει οικονομικα αλλα εχει νοημα σε αυτον με το Aygo η με το 1400αρη τουρμπο(νεα τεχνολογια και μοδα) που αν το πιεσει λιγο(σε προκαλει) καιει τη μανα του και τον πατερα του.

Παράθεση
Ως κατοχος ενος αρκετα παλιου αμαξιου ( Nissan Almera 1.400cc του 1996 )   και λογω της απουσιας ηλεκτρικονικου ψεκασμου του καυσιμου μεσα στον   κινητηρα, πληρωνω αρκετα στη βενζινη
Χμμμ νομιζω οτι The GA14DE is a 1.4 L (1392 cc) 16V DOHCfuel injection engine.
Τίτλος: Απ: Οικονομια Καυσιμων ( κι αντιστοιχα προϊοντα )
Αποστολή από: jim.ni στις 08/10/10, 00:24
Παράθεση
<blockquote>Ως κατοχος ενος αρκετα παλιου   αμαξιου ( Nissan Almera 1.400cc του 1996 )   και λογω της απουσιας   ηλεκτρικονικου ψεκασμου του καυσιμου μεσα στον   κινητηρα, πληρωνω   αρκετα στη βενζινη</blockquote>Χμμμ νομιζω οτι The GA14DE is a 1.4 L (1392 cc) 16V DOHCfuel injection engine.

ναι σωστά, πώς μου ξέφυγε εμένα αυτό,  ο GA14DE των almera άλλα και των τελευταίων sunny ηταν full ingection, ενώ ο GA14DS των πρώτων sunny N14 ήταν καρμπιρατέρ (αλλα και πάλι ηλεκτρικά ελεγχόμενο και καταλυτικό αρα απουσία ηλεκτρονικών δεν υπήρχε)
Τίτλος: Απ: Οικονομια Καυσιμων ( κι αντιστοιχα προϊοντα )
Αποστολή από: freemind στις 08/10/10, 00:57
Δε θα διαφωνησω με αυτα τα στοιχεια, ομως προκειται για το N15 μοντελο το οποιο δε "φορουσε" το ιδιο συστημα με το N16 που εβγαλε αργοτερα η εταιρια ;) Ειναι μεν ηλεκτρονικου ελεγχου, αλλα δεν εχει το ιδιο control που εχει το N16 δυστυχως.

Εμ, ρωτησα στο συνεργειο και μου απαντησαν οι ανθρωποι, μη νομιζετε πως ειμαι κανας φανατικος των μηχανων :D ( εδω δεινοπαθησα να βρω συμβατο καταλυτη ετοιμοπαραδοτο στην Ελλαδα ).

Κι ετσι για την ιστορια, απλως μειωσα το χρονο αλλαγης του φιλτρου αερος ( αντι για το 2ο σερβις, το κανω σε καθε σερβις ) κι οντως παρατηρησα μια αλλαγη και στην καταναλωση, αλλα και στην ποιοτητα καυσης!

Γενικα η μονη λυση για παλιας τεχνολογιας αμαξια ειναι η σωστη συντηρηση σε συνδυασμο με την οικολογικη οδηγικη συμπεριφορα.
Τίτλος: Απ: Οικονομια Καυσιμων ( κι αντιστοιχα προϊοντα )
Αποστολή από: Kiratzoharris στις 08/10/10, 12:14
Kαι τελικα εκτος και αν μιλαμε για τιποτα ιδιαιτερες περιπτωσεις μεγαλης καταναλωσης παλαιων κινητηρων(αντιστροφως αναλογου κυβισμου) με τη σωστη οικολογικη συμπεριφορα πετυχαινεις μεγαλη οικονομια καυσιμου αντιστοιχη με αυτη των συγχρωνων μοντελων..Η διαφορα βρισκεται μονο στους ρυπους οπου οντως η εξελιξη ειναι αρκετα μεγαλη.

Εγω πχ οδηγω ενα Citroen AX 1.1 (1993) της μανας μου..Το συγκεκριμενο αυτοκινητο ειναι παρα πολυ ελαφρυ(κατω απο 800  κιλα) ενω εχει εναν σβελτο κινητηρα ετσι με πολυ μικρη αληθινη(οχι του κατασκευαστη) καταναλωση(6,4lt/100km περιπου) σε μικτο κυκλο και ικανοποιητικες για τα κυβικα του επιδοσεις ειναι μια χαρα ;D
Τίτλος: Απ: Οικονομια Καυσιμων ( κι αντιστοιχα προϊοντα )
Αποστολή από: freemind στις 27/12/10, 10:08
Να σημειωσω πως στη τελευταια προγραμματισμενη συντηρηση του αυτοκινητου αλλαξα τα παλια μπουζι ( με μονο καυστηρα, οπως μου ειπε ο μηχανικος ) σε καινουρια της BOSCH με 4πλο καυστηρα.

Εχουν την ιδια τιμη με τα παλια κι απ' ο,τι καταλαβα αυτα που ονομαζει ο τεχνικος "καυστηρακια" ειναι τα σιδερακια που κανουν την εναρξη της καυσης.

Παρατηρησα τα εξης:

1) Με πληρως συντηρημενο αμαξι ( λαδια, φιλτρα αερος και καυσιμων ) και με οικολογικη οδηγηση ( οχι αποτομα ξεκινηματα, στροφες μεχρι 2500, οχι αποτομα φρεναρισματα ) γλυτωνω περιπου 5€ ανα γεμισμα.

Δεν εγγυομαι ομως για ανοικτο δρομο, εαν κι οταν το "πατησα" λιγο στο Κηφισο, απο τις 3000 μεχρι τις 5000 ( που ως παλιο το αμαξι ηταν λιγουλακι ψοφιο ) "τραβουσε" καλυτερα!

2) Οταν πηγα να βγαλω την καρτα καυσαεριων, οι ρυποι ηταν μειωμενοι, εως και σχεδον μηδενικοι ( το CO ηταν σε αριστα επιπεδα, σχεδον 0.02 μοναδες κατω απο τη προηγουμενη μετρηση ). Ο τεχνικος του συνεργειου μου ειπε πως γενικα τα νεα μπουζι βοηθουν στην καυση και στην εκκινηση παραγουν λιγοτερους ακαυστους υδρογονανθρακες λογω καλης καυσης!
Τίτλος: Απ: Οικονομια Καυσιμων ( κι αντιστοιχα προϊοντα )
Αποστολή από: adr1anos στις 27/12/10, 12:29
Μιάς και το θέμα ανέκυψε, να αναφέρω ότι πρόσφατα είδα ένα επεισόδειο των Mythbusters όπου παίρνουν όλα τα γνωστά τεχνο-γιατροσόφια για εξοικονόμηση ενέργειας και βενζίνης και το συγκεκριμένο μαγνητάκι δεν έκανε απολύτως καμία διαφορά στην κατανάλωση.
Τίτλος: Απ: Οικονομια Καυσιμων ( κι αντιστοιχα προϊοντα )
Αποστολή από: freemind στις 27/12/10, 12:40
Νομιζω πως τελικα δεν χρειαζονταν οι Mythbusters!

Η βενζινη ειναι ενας υγρος υδρογονανθρακας, ο οποιος δεν περιεχει στοιχεια που επηρρεαζονται απο μαγνητισμο! Εξαρχης ηταν λαθος και η δικη μου σκεψη, ομως ειπα μηπως καποια απο τα προσθετα που βαζουν στην απλη βενζινη ( δε μιλαω για super ή μιγματα ) επηρρεαζεται μαγνητικα!

Τελικα η καλυτερη εξοικονομηση εχει να κανει με το μυαλο, το ποδι και τη καλη συντηρηση του αυτοκινητου!
Τίτλος: Απ: Οικονομια Καυσιμων ( κι αντιστοιχα προϊοντα )
Αποστολή από: denisgiann στις 27/12/10, 13:12
Οποιος ενδιαφερεται για καταναλωση και κινειται σχεδον αποκλειστικα στην πολη...μια καλη λυση θα ηταν ενα τετοιο..... http://www.globalsources.com/gsol/I/Electric-car/p/sm/1039243546.htm (http://www.globalsources.com/gsol/I/Electric-car/p/sm/1039243546.htm)
Ηλεκτρικό αμαξακι αυτονομια καμια 100στη χιλιομετρα φθηνο και βολικό.Γιατι αυτα που καινε...νερο...αργουν ακομα να ερθουν.
Τίτλος: Απ: Οικονομια Καυσιμων ( κι αντιστοιχα προϊοντα )
Αποστολή από: Βραζίλης στις 27/12/10, 22:23
denisgiann, θα το φέρει επιτέλους κάποιος στην Ελλάδα;
Τίτλος: Απ: Οικονομια Καυσιμων ( κι αντιστοιχα προϊοντα )
Αποστολή από: denisgiann στις 27/12/10, 22:51
denisgiann, θα το φέρει επιτέλους κάποιος στην Ελλάδα;
Τι να σου πω εκει που σταματαει η λογικη ξεκιναει η Ελλαδα συνηθως οποτε αντε κανε υποθεσεις...το θεμα ειναι οτι κατι τετοιο θα ηταν super για την πολη εγω τουλαχιστον βλεπω μονο πλεονεκτηματα.Εκτος βεβαια και αν ειναι καποιος γκαζοφονιας οποτε κατι τετοιες λυσεις τις βλεπει  λιγο ειρωνικα( τι να του κανουν τα 80κατι χιλιομετρα τελικη πχ).
Παντως κατι βεσπακια ηλεκτρικα που ειδα στο νετ απο ελλαδα τα εχουν σε εξωφρενικες τιμες.Βαρανε στο ψαχνο.
Τίτλος: Απ: Οικονομια Καυσιμων ( κι αντιστοιχα προϊοντα )
Αποστολή από: jim.ni στις 28/12/10, 01:50
Να σημειωσω πως στη τελευταια προγραμματισμενη συντηρηση του αυτοκινητου αλλαξα τα παλια μπουζι ( με μονο καυστηρα, οπως μου ειπε ο μηχανικος ) σε καινουρια της BOSCH με 4πλο καυστηρα.

Εχουν την ιδια τιμη με τα παλια κι απ' ο,τι καταλαβα αυτα που ονομαζει ο τεχνικος "καυστηρακια" ειναι τα σιδερακια που κανουν την εναρξη της καυσης.

Παρατηρησα τα εξης:

1) Με πληρως συντηρημενο αμαξι ( λαδια, φιλτρα αερος και καυσιμων ) και με οικολογικη οδηγηση ( οχι αποτομα ξεκινηματα, στροφες μεχρι 2500, οχι αποτομα φρεναρισματα ) γλυτωνω περιπου 5€ ανα γεμισμα.

Δεν εγγυομαι ομως για ανοικτο δρομο, εαν κι οταν το "πατησα" λιγο στο Κηφισο, απο τις 3000 μεχρι τις 5000 ( που ως παλιο το αμαξι ηταν λιγουλακι ψοφιο ) "τραβουσε" καλυτερα!

2) Οταν πηγα να βγαλω την καρτα καυσαεριων, οι ρυποι ηταν μειωμενοι, εως και σχεδον μηδενικοι ( το CO ηταν σε αριστα επιπεδα, σχεδον 0.02 μοναδες κατω απο τη προηγουμενη μετρηση ). Ο τεχνικος του συνεργειου μου ειπε πως γενικα τα νεα μπουζι βοηθουν στην καυση και στην εκκινηση παραγουν λιγοτερους ακαυστους υδρογονανθρακες λογω καλης καυσης!

τα τετρααγκιδα μπουζί δεν κάνουν για nissan φίλε μου απ οσο ξέρω και μπορεί να σου κάνουν και ζημιά (τρυπά στο πιστόνι). Αν δεν τα προτείνει ο κατασκευαστής όπως στα WV πρόσεχε. Μήπως να έβαζες ιριδίου?  ΔΕν ξέρω, σε αντιπροσωπία τα έβαλες?  Σου ειπα και την προηγούμενη φορά κανε μια εγγραφή στο www.nissanclub.gr
Τίτλος: Απ: Οικονομια Καυσιμων ( κι αντιστοιχα προϊοντα )
Αποστολή από: freemind στις 28/12/10, 02:13
Ναι, τα εβαλα σε αντιπροσωπεια που κανω αλλαγη ολων των παρελκομενων! Μαλιστα ο τυπος εχει ακριβως το ιδιο μοντελο NISSAN ALMERA με το δικο μου και με "εψησε" να βαλω στο μελλον μεταλλικο φιλτρο αερος ( αντεχει περισσοτερο και μπορεις να το πλυνεις αντι να αντικαθιστας το χαρτινο καθε φορα )!

Απο που ξερεις πως δεν κανουν για Nissan? ???
Τίτλος: Απ: Οικονομια Καυσιμων ( κι αντιστοιχα προϊοντα )
Αποστολή από: jim.ni στις 28/12/10, 02:54
ούτε αυτό είναι σωστό, θα κάψεις αισθητήρα αέρος και είναι πανάκριβος φίλε. Εκτος αν μιλας για τυπου ΚΝ μεσα στο φιλτροκουρι.
Τα ξέρω απο την ενασχόληση μου με τα nissan εδω και 7 χρόνια (έχουμε τον ίδιο κινητήρα) και με πολλές ώρες διάβασμα σε πάνω απο 5 club-foroum* που εχω συμμετάσχει κατά καιρούς . Ξέρω οτι δεν σε πείθει αυτο αλλά ο δικός σου απο που ξέρει οτι κάνουν τα τετραγγιδα??? Αυτα ειναι βασικά πράγματα
Άλλαξε μάστορα φίλε

www.nissanclub.gr (http://www.nissanclub.gr)
www.nissanclub.com.gr (http://www.nissanclub.com.gr)
www.nissantuners.gr (http://www.nissantuners.gr)
www.nissanownersclub.gr (http://www.nissanownersclub.gr)
www.nismoclub.gr (που έκλεισε)
Τίτλος: Απ: Οικονομια Καυσιμων ( κι αντιστοιχα προϊοντα )
Αποστολή από: freemind στις 28/12/10, 09:53
Στο συγκεκριμενο συνεργειο το αμαξι πηγαινει ( μονο του ;D ) πανω απο 9 χρονια ( προκειται για αμαξι 14 χρονων πλεον ) και ποτε δεν εχει παρουσιαστει προβλημα στην επιλογη υλικων ή επισκευων που μου εχουν κανει.

Αντιθετως, μια φορα που τολμησα να το παω για αλλαγη μπιλιοφορου σε αλλο συνεργειο ( ειδικευμενο δηθεν και με εστειλαν συστημενο ) επαθα μεγαλη ζημια λογω κακης τοποθετησης του. Αναγκαστηκα να αλλαξω ξανα τη φουσκα στο δικο μου συνεργειο και για λιγο γλυτωσα το μπιλιοφορο ( ο οποιος ειχε στεγνωσει απο γρασο, εαν ειχε βεβαια τοποθετηθει ποτε κατα την πρωτη επισκευη ).

Τα τετρακιδα που τοποθετησε ο τεχνικος ηταν της BOSCH, ιδια σειρα με αυτη που εβαζα με τη μονη ακιδα! Δεν προκειται για αλλαγη στην ενταση της ισχυς που χρειαζονται, αλλα στο τροπο που διανεμουν τη θερμοκρασια μεσα στο θαλαμο καυσης! 

Οσο για το μεταλλικο φιλτρο, ειναι ακριβως ιδιο σε διαστασεις και σε προδιαγραφες με το χαρτινο, ομως εχει μεγαλυτερο χρονο ζωης και μπορει να πλυθει με απλο νερο!

Ειναι καλα τα forums, ομως πολλες φορες ακουγονται ιδεες, αποψεις και προτασεις που ειναι αν μη τι αλλο ακραιες! Δεν ειμαι φανατικος με το αμαξι μου, ουτε το θελω για να κανω ξερογκαζιες και χειροφρενιες!

Παρολαυτα, εαν εχεις καποιο link που να αποδεικνυει πως υπαρχει προβλημα με τα τετρακιδα της BOSCH θα ηθελα να το δω  ;)

Δυο πραγματα με απασχολουσαν παντοτε! Η ασφαλεια των επιβαινοντων και η ασφαλεια του περιβαλλοντος! ;)
Τίτλος: Απ: Οικονομια Καυσιμων ( κι αντιστοιχα προϊοντα )
Αποστολή από: jim.ni στις 28/12/10, 16:07
Παράθεση
Ειναι καλα τα forums, ομως πολλες φορες ακουγονται ιδεες, αποψεις και   προτασεις που ειναι αν μη τι αλλο ακραιες! Δεν ειμαι φανατικος με το   αμαξι μου, ουτε το θελω για να κανω ξερογκαζιες και χειροφρενιες!

φαουλ
Κοίτα, περίμενα οτι θα το πεις αυτό και εχω σκεφτεί απο εχθές τι θα σου απαντήσω.   ;D
Και εδω φορουμ είμαστε και μάλιστα είσαι συντονιστής-ενεργό μέλος. Αν λοιπόν μπει ενας και γράψει οτι ο ταδε αντιπρόσωπος (πχ της yamaha, τυχαίο παράδειγμα  ;D ) μου ειπε να βαλω χορδές απο ακουστική στην ηλεκτρική και οτι κάνουν (εχει γίνει αυτο σε εμένα  :-X ) δεν θα το κράζαμε όλοι μαζι και θα του λεγα με το σωστό. Απο που λοιπών ξέρουμε ολοι εμείς που συμμετέχουμε στα φορουμ ποιο είναι το σωστό?  Έχουμε αποδείξεις οταν λέμε κατι?  Μην απαξιώνεις λοιπών τα φορουμ γιατι τα φορουμ είμαστε εμείς, εσυ και εγω και συνήθως ξέρουμε περισσότερα απο τον κάθε Νακα ή Θεοχαρακη (τυχαία ονόματα αντιπροσώπων) που η δουλεία τους ειναι να πουλάνε και οχι να προσφέρουν τζάμπα συμβουλές όπως τα εσυ και εγω.

Στο θέμα μας τώρα, link δεν μπορώ να σου δείξω γιατι τα παραπάνω φορουμ ειναι μη προσβάσιμα για επισκέπτες, πρέπει να κάνεις εγγραφή για να δεις. Αν βρω αλλού πληροφορίες επίσημες (γιατι μετα θα με ρωτήσεις αν είναι επίσημες σωστά?) θα σου πω. Ενα άλλο κοινό μυστικό στα palia nissan ειναι οτι δεν βάζουμε ποτε bosh και αυτό δεν το λεω εγω αλλά 2 μηχανικοί αυτοκινήτων (της οικογενείας μου). Το βιβλίο του αυτοκινήτου σου τι λεει?
Τίτλος: Απ: Οικονομια Καυσιμων ( κι αντιστοιχα προϊοντα )
Αποστολή από: freemind στις 28/12/10, 17:10
Κατα παραξενο τροπο το βιβλιο του Αυτοκινητου μου ειναι μονο σε 2 γλωσσες ( αγγλικα, ιαπωνεζικοκινεζικοκορεατικα ενας Θεος ξερει :P ).

Στα αγγλικα αναγραφεται μια μαρκα με ιαπωνικους χαρακτηρες και μια με γερμανικους!

Μαντεψε ποια ειναι με γερμανικους :D ! Bosch!
Βεβαια ο οδηγος αυτος γραφτηκε το 1995, οποτε υποθετω πως ισως απο τοτε η Nissan να εχει προσθεσει μια γκαμα εταιριων που ειναι συμβατες με τη μηχανη, αλλα δεν ειμαι σε θεση να γνωριζω καποια παραπανω!

Κατα παραξενη συμπτωση ο πατερας μου οδηγει Nissan X Trail και βαζει σε αλλο συνεργειο Bosch μπουζι. Οχι ομως τετρακιδα ( η αιτια αγνωστη για μενα ).

Δε νομιζω πως ισχυει αυτο περι Bosch ( δηλαδη συμβατοτητα ) γιατι τα μπουζι γενικα ( κοιτωντας απλα το χαρτινο κουτι που τα περιεχουν ) εχουν συγκεκριμενα χαρακτηριστικα ( ρευμα, θερμοκρασια, υλικα κατασκευης και τυπος ) που υποθετω πως ειναι universal σε καθε εταιρια!

Και μεταξυ μας, θα προτιμησω τα γερμανικα απο τα uknown γιαπωνεζικοκινεζικα, διοτι οσο να'ναι...εχουν κι ενα Made in Germany πανω!

Επομενως, επειδη σιγουρα καθενας εχει τις πληροφοριες του, αφου το αμαξι επι 14 χρονια "τρεχει" με Bosh μπουζι....υποθετω πως καταρριπτει τη φημη των δικων σου για "απεχθεια" προς την Bosch! Και μεσα σε αυτα τα 14 χρονια μονο ψυγειο και κιβωτιο ταχυτητων εχει αλλαχτει διοτι η μηχανη...κελαηδαει!!
Τυχαιο? Σιγουρα εαν τα Bosch ειχαν προβλημα θα ειχαν εμφανιστει ζημιες στη μηχανη πολυ πιο πριν απο την 10ετια..

Κοινως...καλο τι λεει ο συγγενης, μηχανικος, συνφορουμιτης, αλλα αν δε το ψαξεις μονος σου ( στην προκειμενη περιπτωση ο οδηγος χρησης του αυτοκινητου ) δε βγαζεις ακρη! Ποσο μαλλον στην Ελλαδα που ο καθενας εγινε ειδικος ( ιδιαιτερα οι μηχανικοι που αποφασιζουν να το παιξουν...εξουσιοδοτημενοι :D )!


Οποτε ξαναρωταω!
Τεθηκε ποτε ζητημα σε αυτα τα forums για τα τετρακιδα μπουζι? Καποιος να ειπε "Ωπ παιδες, εβαλα τη ταδε μαρκα τετρακιδο στο αμαξι μου κι εκαψα τα παντα" ;) Ή προκειται για ενα συμπερασμα αυθαιρετο που δημιουργηθηκε απο την εντυπωση πως μονο τα γερμανικα φορανε....τετρακιδα μπουζι!