Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.


Μηνύματα - don spiretos

Σελίδες: [1]
1
Παλιότερα πήγαινα ψιλοσυχνά καθότι μένω κοντά. Το μαγαζι θεωρώ ότι δεν πέτυχε σαν ανακαίνιση γιατί παραέγινε σαν κλαμπ και κυρίως λείπει το μισό πατάρι. Επίσης χρειάζεται βελτίωση στο ηχοσύστημα, αφού χωρίς ιδιαίτερο κόσμο μέσα άκουγα μονοφωνικά (γτπ). Όσο για τη μουσική νομίζω ότι έβαλε περισσότερο χέβι και πιο κλασικά πράγματα σε σχέση με πιο παλιά, το βάρος όμως δίνεται σαφώς στο ποζεράδικο κλπ.

2
Αν δεν είναι στη σωστή κατηγορία ζητάω συγγνώμη. Για όποιον ενδιαφέρεται, άνοιξε πάλι το Wizard στην Κηφησίας στο γνωστό poser, AOR κλπ ύφος.

3
Παράθεση
πότε θα βγεί άραγε καμία HELLRAISER(schecter) ή καμία dean με maple?πσσ τι είπα τώρα!


Η Loomis έχει maple ταστιέρα. http://www.schecterguitars.com/index.asp Aν και είναι 7χορδη βέβαια...

4
Jezus αυτη η pagan ειναι απιστευτη! :o :o :o Εδω και 2 χρονια τη ζαχαρωνω αλλα κωλωνω να μπω σε διαδικασια να τη φερω απο Αμερικη... Δειτε και αυτη...http://www.edroman.com/guitars/abstract/images/rockingbat_front.JPG

5
http://cgi.ebay.com/Greco-Gold-Top-EG-500-GS-MIJ-Fujigen_W0QQitemZ320264631036QQihZ011QQcategoryZ2384QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem

http://cgi.ebay.com/Greco-Mid-70s-Gold-Top-LP-Standard-Rare-MIJ_W0QQitemZ190230645273QQihZ009QQcategoryZ2384QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem

Για να μην μακρυγορούμε..... βρες μια τέτοια και χτύπα την χαλαρά...


Ωραιος ρε! Θα μπορουσα να προτεινω την ΤΟΚΑΙ που μου εδωσες....αλλα δε σφαξανε! ;D

Παρεπιπτοντως καπου ειχα διαβασει οτι καθε VEYRON κοστιζει στη VW περιπου 7 εκατομμυρια ευρω.Οπως καταλαβαινετε το 1,5 μυριακι που ζητανε ειναι σουπερ προσφορα κατω του κοστους, κοψοχρονια, σκοτωμα και αλλα παρομοια...Αφου σκεφτομαι να παραγγειλω μια για να τη δωσω ανταλλακτικα! ;D ;D ;D

6
   Λοιπον ανοιγω νεο θεμα γιατι τα καλα πρεπει να λεγονται, δεν ξερω αν κανω καλα, αλλα οι moderators ας το βαλουν αλλου αν κρινουν οτι ετσι ειναι καλυτερα.
   Ειχα την τυχη την Παρασκευη να βρεθω στο εργαστηρι του Σταυρου Ντουκα στα πλαισια επαγγελματικου ταξιδιου στα Γιαννενα και οπως ειπα και στον ιδιο η φημη του προηγειται και επαληθευεται. Σε ενα σχετικα μικρο αλλα πολυ προσεγμενο και ζεστο χωρο δοκιμασα δυο Schecter που ζαχαρωνω εδω και λιγο καιρο, επαιξα με μια nick huber dolphin η οποια σκιζει και συζητησαμε με το Σταυρο περι κιθαρας και αλλων.
   Η ευγενια, η φιλοξενια και ο επαγελματισμος του ειναι υπερανω πασης κριτικης οποτε απλως θα πω δημοσια ενα "ευχαριστω" και οτι ελπιζω συντομα να μου δοθει η ευκαιρια να τον επισκεφτω παλι!

7
Μια Οβεισιον που ειχα παιξει (κατα πασα πιθανοτητα αλλο μοντελο-δεν ξερω ποιο) ηταν πολυ καλη οσον αφορα στην ανεση αλλα υστερουσε καπως σε ηχο ή τουλαχιστον ετσι μου φανηκε εμενα, σε συγκριση με μια Νορμαν (αν θυμαμαι καλα) που ειχε ενας φιλος και παιζαμε μαζι τοτε.Εχω την αισθηση οτι οι Οβεισιον αποδιδουν καλυτερα με ενισχυτη...Μηπως να εβλεπες κατι σε φουλ ξυλο, χωρις συνθετικο υλικο στο σωμα αφου σε ενδιαφερει κυριως ατοφιος ηχος του οργανου;

8
Διαβασε αυτο εδω: http://www.enigmagt.gr/html/oaooa.html ειναι αρκετα διαφωτιστικο.Παντως τα μεγαλα ταστα δεν ειναι κατ'αναγκη "καλυτερα" απλως εχουν καποια πλεονεκτηματα οπως και μειονεκτηματα σε σχεση με τα μικροτερα

9
Κατα πασα πιθανοτητα χρειαζεται ενα καλο setup πραγμα συνηθες σε καινουριες κιθαρες.Με την πρωτη ευκαιρια πηγαινε την σε ενα μαστορα (με μια ψαχτικη στο forum θα βρεις αρκετες πληροφοριες επ'αυτου).

10
Εφέ / Απ: ΓΝΩΜΗ ΓΙΑ ΕΝΙΣΧΥΤΗ
« στις: 08/02/08, 16:24 »
Ωραια τα half stack, μουρατα και εντυπωσιακα ,αλλα με 8ιντσα ηχεια νομιζω οτι θα ειναι λιγο αδειος ο ηχος.Προτιμησε κατι σε  10ιντσα και ιδανικοτερα 12ιντσα ακομα και αν δεν ειναι 4x.

11
Εφέ / Απ: Αγορα ενισχυτη.Βοηθεια.
« στις: 08/02/08, 03:38 »
Παράθεση
100watt solid state = 50watt solid state
100watt solid state = άντε 20watt λαμπάτο

Δηλαδη ειτε 50 ειτε 100 βατ τρανζιστορ, το ιδιο και το αυτο?Αμφιβαλλω...
Οντως η λαμπα ειναι δυνατοτερη αλλα ειχα την αισθηση οτι η αναλογια ειναι μαλλον προς το 1:2 οχι 1:5 !
Εξαλλου η δυναμη του λαμπατου δεν ειναι μονο στην ενταση αλλα πολυ περισσοτερο στη δυναμικη που εχει ο ηχος (περισσοτερες αρμονικες, καλυτερο responsiveness κλπ,κλπ,κλπ.).
Εν προκειμενω ,ειχε ανοιξει παλαιοτερα ο the common cunning linguist (αν θυμαμαι καλα) ενα topic σχετικο με το κατα ποσον καποιος που παιζει heavy metal χρειαζεται λαμπατο καλα και σωνει και το συμπερασμα ηταν οτι η λαμπα αποδιδει καλυτερα σε πιο "μεσαιες" καταστασεις gain.Οποτε ειδικα εφοσον δεν υπαρχουν τα απαιτουμενα λεφτα ισως ο φιλος Metalhead765 να καλυπτοταν απο εναν solid state αφου παιζει heavy.

12
intonation ειναι το κουρδισμα της κιθαρας σε σχεση με τον εαυτο της...ΟΚ λιγο ηλιθιο ακουγεται αυτο οποτε εξηγω περεταιρω: μια κιθαρα με κακο intonation μπορεις να την κουρδισεις στην εντελεια ωστε παιζοντας μια συγχορδια στα πρωτα ταστα να ακουστει καλα.Αν ομως παιξεις ενα ακορντο στο 10 η στο 12 ταστο φαλτσαρει παρα πoλυ και σου σπαει τα ουμπαλα.Δηλαδη, ρυθμιζοντας το intonation πετυχαινεις να ακουγεται η κιθαρα στον σωστο τονο σε ολη την ταστιερα.Αυτο εχει τεραστια σημασια σε μια ηλεκτρικη οπου συνηθως παιζεις σε ολο το μηκος του μπρατσου.Το intonation σε μια ηλεκτρικη ρυθμιζεται στο bridge (καβαλαρης) οπου υπαρχει για καθε χορδη ενα "βαγονακι" που μπορει να μετακινειται μπρος-πισω ουσιαστικα αλλαζοντας το μηκος της καθε χορδης.Συνηθως ρυθμιζουμε το intonation συγκρινοντας τη νοτα στο 12ο ταστο με την αντιστοιχη φυσικη αρμονικη:πρεπει να ειναι ιδιες.Σε μια ακουστικη ο καβαλαρης ειναι σταθερος και εγω τουλαχιστον δεν εχω υποψιν μου πως ρυθμιζεται εκει το intonation ,ομως οι γκουρου
 του κιθαρα ολο και κατι θα ξερουν.

Οσον αφορα στις ρυθμισεις που αναφερεις οταν αλλαζεις παχος χορδων πρεπει να ρυθμιστει εκ νεου το truss rod (και το intonation), ωστε να εξισορροπει την ταση των χορδων πανω στο μπρατσο. Πιο χοντρες χορδες ασκουν μεγαλυτερη ταση και επομενως πρεπει να σφιξει λιγο το μπουλονακι του truss rod ωστε να αντισταθμιζει την εξτρα ταση.Φυσικα στην περιπτωση σου ισχυει το αντιστροφο. Τωρα αν θελεις απλως να βαλεις καινουριες χορδες 11αρες και η κιθαρα ειχε και πριν 11αρες ,αν καταλαβα καλα, τοτε δε χρειαζεται να κανεις καμια ρυθμιση.Για τη ρυθμιση του truss rod  μπορεις να δεις στο http://forum.kithara.gr/index.php?topic=60217.0 . Για τις ρυθμισεις του intonation :

Setting the intonation

The intonation can be set by ear or with a tuner. The purpose of setting the intonation is to make the pitch of each string at every fret as accurate as possible as far as the equal-tempered tuning system allows. This is necessary to counteract the increase in pitch which results from the strings being tensioned when pressed down. The treble strings are more affected by this than the bass strings. To compensate for this change in pitch the length of the freely-vibrating strings has to be increased slightly. With a chromatic tuner you can check the pitch of each individual string at each fret. In doing so you will find that the amount of pressure with which the strings are pressed on the fingerboard strongly affects their pitch. Reaching a precise pitch is virtually impossible if the action is too high. In that case you will only get it by pressing the strings only lightly and exactly onto each fret. This is why, as already mentioned above, the action should be set rather low.

The height of the frets also has an influence on the pitch of a string that is pressed down: the higher a fret is, the more the strings will be tensioned when pressed down and the more they will go outof tune. Tune the guitar and compare the pitch of a string pressed down at the 12th fret (2) and its harmonic at the 12th fret.  This harmonic is exactly twice as high in pitch as the open string and should also be identical in pitch with the string pressed down at the 12th fret. The job now is to make the pitch of a string pressed down at the 12th fret exactly the same as the pitch of its respective harmonic. If the pitch at the 12th fret is lower, the vibrating length of of the string is too long and has to be reduced by moving the saddle. If, on the other hand, the string pressed down at the 12th fret sounds higher than its
harmonic, its vibrating length has to be increased (3,4). Any changes made at the bridge to increase or reduce the vibrating length of a string will also inevitably change the tuning of the string. So before you continue checking the intonation make sure to tune the guitar first. Carry out this procedure for each string or pair of strings, depending on which bridge you use. To set the intonation very accurately hold the guitar in the playing position as gravity can have an influence.

Αμφοτερα τα αποσπασματα ειναι απο το "Building Electric Guitars" του Martin Koch.Το ξερω οτι εσυ βεβαια εχεις ηλεκτρακουστικη ομως οπως και να 'χει θα παρεις μια ιδεα για το intonation και τη ρυθμιση του truss rod. Ελπιζω να βοηθησα.

13
Adjusting the neck relief

A neck with a light bow leaves more room for the vibrations of
the strings. Any adjustment made only applies for the set of
strings that is fitted at the moment the truss rod is adjusted as it
compensates exactly the pull exerted by a particular set of strings
and keeps the neck bow within certain limits. Any later change of
the string gauge also calls for a readjustment of the neck bow.
However, before you embark on adjusting the neck relief, tune
the guitar and then put it away and leave it to “work” overnight:
the pull of the strings will take some time to become effective.
Then retune the guitar and place a straight edge over the first 13
frets, holding the guitar in the playing position. It is important to
hold the guitar and not to have it lying flat on a surface as the
weight of the neck alone would already lead to distortions in
adjustment. If you place a capo on the first fret, you will have one
hand free for checking the straightness with a feeler gauge (1). If
you press down a string after the 12th fret, it is dead straight and
can be used in place of a straight edge to check the straightness
of the neck. The recommended distance (neck relief) between
the top of the sixth fret and the bottom of the straight edge or
string depends on the scale length and the string gauge. Shorter
scale lengths and thinner strings produce less strong vibrations
while long scales and bass strings require more room for vibrating.
Guitars can have a relief of 0.25 to 0.3mm (0.01" - 0.013");
0.5mm (0.02") is recommended for basses. The neck bow can be
rough-adjusted by pressing down a string at the 1st and 13th fret
and by tapping it with a finger at the 6th fret and then making any
adjustment that may be necessary. Always loosen the strings
before turning the truss rod nut. Adjust the truss rod so that the
distance is right: turning the adjustment nut in a clockwise
direction gives the neck a backbow and reduces this distance; if
the distance between the strings and the frets is too small, the
adjustment nut has to be untightened by turning it in an anticlockwise
direction. Never turn the nut by more than a quarter of
a turn at a time
. After each truss rod adjustment the strings have
to be retuned and the full pull of the strings has to be reestablished.
The neck bow may change in the course of the other
adjustments yet to be made and described below; it may therefore
be necessary to carry out the above adjustment procedure
several times. But once the guitar is completely set up and the
neck relief is right no further adjustments are needed and the
truss rod is best left untouched. The truss rod will only require
readjusting when strings of a different gauge are fitted on the
guitar. And finally: the truss rod must never be used for setting
the action – its only purpose is to adjust neck relief.

14
Παράθεση
Οσο πιο χαμηλο το κουρδισμα τοσο πιο μεγαλο πρεπει να ειναι το Radious, οποτε με μια μικρορυθμισει στην γεφυρα θα εισαι οκ.

Το radius?Μαλλον το scale εννοεις, σωστα?ή κατι δεν επιασα?

15
Πληροφοριακα ειχα ψαχτει πριν κανα δυο χρονια για να κανω fret dress+recrowning στην κιθαρα μου και το συμπερασμα ηταν οτι μονο για υλικα και εργαλεια χρειαζομουν τουλαχιστον μια 100αρα ευρω.Χωρια φυσικα που τα αποτελεσματα θα ηταν εξαιρετικα αμφιβολα αν το επιχειρουσα τελικα!Νομιζω πως για οργανα που οι περισοτεροι ειμαστε δεμενοι συναισθηματικα μαζι τους δεν αξιζει το ρισκο.Οχι οτι δε διορθωνεται η οποια ζημια μπορει να γινει (σε λογικα πλαισια φυσικα) αλλα γιατι να μπεις στη διαδικασια?Αν ηθελα να κανω το μαστορα ή τελοσπαντων να εξασκηθω σε τετοιες εργασιες μαλλον θα επερνα καμια φτηνη κιθαρα και θα της εβγαζα τα ματια!

16
Μιας και τωρα μου 'ρθε ετσι πανω στην τρελλα μου...και επειδη βαριεμαι να διαβαζω τον koch που τα αναλυει ωραια, να ρωτησω κι εγω κατιτις: αν με ιδιες χορδες παιξουμε με alt. tunings (drop-d,drop-c,dadgad κλπ.) εκτος απο ρυθμισεις στο truss rod και το τρεμολο πρεπει να ρυθμιζουμε εκ νεου και το intonation?ή ειναι ανεξαρτητο?

17
Εφέ / Απ: Νεα boss gt-10!
« στις: 22/01/08, 14:20 »
433euros στο Θωμα.( http://www.thomann.de/gb/boss_gt_10.htm ).Ωραια φαινεται η ατιμη...ποσο μαλλον που εχω τη gt-5!

18
Καλη η συναυλια αλλα χαιρομαι που οπως εγινε το πραμα δε χρειαστηκε να δωσω 60Ε ταμειο για να μπω.Ειδαν οι ανθρωποι οτι ηταν sold out και το καναν το καλο ανοιγοντας τις πορτες για να μπουνε ολοι.Οπως και να 'χει το κακο με τους maiden ειναι πως οτι και κανουν και οτι και να παιξουν θα αφησουν καποιον παραπονεμενο απλως γιατι εχουν τοσες και τοσες κομματαρες!Γι' αυτο κιολας νομιζο πως τουλαχιστον οσον αφορα το playlist η συναυλια στον Ατρομητο ηταν η καλυτερη.Τεσπα αντε και του χρονου!

19
Οχι εννοει 0,4χιλιοστα!Γενικως ο Argo τα λεει οπως πρεπει!Για να σε βοηθησω κι εγω περισσοτερο παραθετω σχετικο αποσπασμα με τη ρυθμιση του μπρατσου.Να εχεις υποψιν σου παντως οτι ο βασικοτερος κανονας ουτως ωστε να μην κανεις ζημια στο οργανο ειναι να μην εισαι καφρος!Δηλαδη 1/8 της στροφης καθε φορα και πολλη υπομονη για να δεις τα αποτελεσματα...Και μια που λεω για καφριλες,θυμαμαι που ειχα παει πριν απο χρονια την κιθαρα για σερβις και ο τυπος εσφιγγε το truss rod με επαναφορτιζομενο ηλεκτρικο τρυπανι-κατσαβιδι!Αχ,στερνη μου γνωση να σε ειχα πρωτα!

"Adjusting the neck relief
A neck with a light bow leaves more room for the vibrations of
the strings. Any adjustment made only applies for the set of
strings that is fitted at the moment the truss rod is adjusted as it
compensates exactly the pull exerted by a particular set of strings
and keeps the neck bow within certain limits. Any later change of
the string gauge also calls for a readjustment of the neck bow.
However, before you embark on adjusting the neck relief, tune
the guitar and then put it away and leave it to “work” overnight:
the pull of the strings will take some time to become effective.
Then retune the guitar and place a straight edge over the first 13
frets, holding the guitar in the playing position. It is important to
hold the guitar and not to have it lying flat on a surface as the
weight of the neck alone would already lead to distortions in
adjustment. If you place a capo on the first fret, you will have one
hand free for checking the straightness with a feeler gauge (1). If
you press down a string after the 12th fret, it is dead straight and
can be used in place of a straight edge to check the straightness
of the neck. The recommended distance (neck relief) between
the top of the sixth fret and the bottom of the straight edge or
string depends on the scale length and the string gauge. Shorter
scale lengths and thinner strings produce less strong vibrations
while long scales and bass strings require more room for vibrating.
Guitars can have a relief of 0.25 to 0.3mm (0.01" - 0.013");
0.5mm (0.02") is recommended for basses. The neck bow can be
rough-adjusted by pressing down a string at the 1st and 13th fret
and by tapping it with a finger at the 6th fret and then making any
adjustment that may be necessary. Always loosen the strings
before turning the truss rod nut. Adjust the truss rod so that the
distance is right: turning the adjustment nut in a clockwise
direction gives the neck a backbow and reduces this distance; if
the distance between the strings and the frets is too small, the
adjustment nut has to be untightened by turning it in an anticlockwise
direction. Never turn the nut by more than a quarter of
a turn at a time. After each truss rod adjustment the strings have
to be retuned and the full pull of the strings has to be reestablished.
The neck bow may change in the course of the other
adjustments yet to be made and described below; it may therefore
be necessary to carry out the above adjustment procedure
several times. But once the guitar is completely set up and the
neck relief is right no further adjustments are needed and the
truss rod is best left untouched. The truss rod will only require
readjusting when strings of a different gauge are fitted on the
guitar. And finally: the truss rod must never be used for setting
the action – its only purpose is to adjust neck relief.


Some guidelines
for the neck relief
Distances from the top of the 6th
fret to the bottom of the straight
edge (or string):
Guitar: 0.25 - 0.3mm (0.01" - 0.013")
Bass: about 0.5mm (0.02")

Under no circumstances should a
truss rod be abused for setting
the action - its only purpose is to
counteract the pull of the strings
by keeping a neck either
completely straight or in a light
concave bow."

Martin Koch,Building Electric Guitars

Σελίδες: [1]