Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.


Μηνύματα - stavrod7

Σελίδες: [1] 2
1
Μια καταπληκτική και πολύ δουλεμένη δουλειά. Πήραν ένα μεγάλο ρίσκο που δυστυχώς δεν πιστεύω να τους βγει. Για τους λόγους…καλύτερα να μην τους αναφέρω να μην «παρεξηγηθώ» και με κανένα.
Κάθε τραγούδι έχει το δικό του μήνυμα να περάσει καθώς και όλα μαζί(συμπεριλαμβανομένου και του «εξωφύλλου») αποτελούν, πιστεύω, μια «σκοτεινή»- άποψη, γεμάτη απογοήτευση και προβληματισμό.  Με εντυπωσίασε πάρα πολύ ο ήχος του τσέλου στο «οι ανάσες των λύκων» όπου μιμείται τους λύκους. Γενικά, το τσέλο προσπαθεί να «μιμηθεί» τη φωνή-στίχο και η φωνή το τσέλο-γι’αυτό άλλωστε τραγουδάει στο τονικό ύψος του τσέλου. Δεν μπορώ να ξεχωρίσω κομμάτι-πιστεύω ότι αυτή είναι η ιδέα του δίσκου-ότι πρέπει να ακουστούν όλα για να περαστεί το συνολικό μήνυμα.
Περιληπτικά…αυτά.

2
Παράθεση
Για τη ζωή του έχει γράψει ένα πολύ ενδιαφέρον βιβλίο ο Γιώργος Αλαμανής με τίτλο Δίχως καβάτζα καμιά
Πράγματι, καταπληκτικό βιβλίο με πάρα πολλές λεπτομέρειες για τη ζωή του οι οποίες είναι πολύ σημαντικές για να καταλάβουμε τον τρόπο σκέψης του Άσιμου. Πέραν του επιφανειακού ,που λίγο πολύ όλοι γνωρίζουμε, πιστεύω ότι για να τον καταλάβουμε πρέπει να παραμερίσουμε από το μυαλό μας το σημερινό «λογικό» και «σωστό». Διαβάστε για παράδειγμα προσεχτικά τους στίχους του «Μηχανισμού».

3
Λοιπά / Απ: AGAPIMENH TENIA (TO PIO ANATREPTIKO TELOS)
« στις: 14/07/05, 16:00 »
Μην χάσετε και το "usual suspects". Από τις πολύ λίγες ταινίες που ακόμα και η πιο "ασήμαντη" σκηνή έχει σημασία. Δείτε την και θα με θυμηθείτε! Αυτή κι αν έχει ανατρεπτικό τέλος!

4
Τέτοιες συνεργασίες αναμένω... Μακάρι να είναι έγκυρο αυτό-τέτοιας εμβέλειας καλλιτέχνες με έμαθαν να περιμένω-αναμένω κάθε φορά και καλύτερα αποτελέσματα γι'αυτό και τους εκτιμώ αφάνταστα-με έμαθαν όχι μόνο να ακούω μουσική αλλά και να ζητώ να την ακούσω...

5
Βασικά εγώ πιστεύω ότι είναι από τους πολύ λίγους καλλιτέχνες που όλες του οι δουλειές μέχρι τώρα είναι αξιόλογες.

6
Για να δούμε το καλοκαίρι...

7
Πολύ γενικό το ερώτημά σου... Μάλλον δύσκολα πρέπει να συγχωρεί κάποιος σήμερα,πολύ δύσκολα...

8
Να υποθέσω ότι είναι ειρωνικό το σχόλιο και δεν έγινε συνάντηση?  ??? ??? ???

9
Καλημέρα στο κοινό της Θεσσαλονίκης. Παιδιά, ο άνθρωπος είναι ο «καλύτερος». Πρώτη φορά μιλώ απόλυτα σε θέμα μουσικής αλλά πιστεύω ότι συμφωνούμε! Όσοι δεν τον είδατε ζωντανά ακόμα να’στε σε εγρήγορση για την καλοκαιρινή συναυλία.
Από τα νέα τραγούδια που μας είπε χθες προμηνύεται ακόμα μια αξιόλογη δουλειά στο γνωστό πλέον ύφος του Θανάση Παπακωνσταντίνου. 
Στα μείον της παράστασης χθες- ο μικρός χώρος και το «όρθιο» της φάσης(βέβαια όλα ξεχνιούνται όταν ακούς τέτοια μουσική. Εξάλλου έστω κι έτσι είχε την ευκαιρία να παρακολουθήσει περισσότερος κόσμος). Επίσης δεν ερμήνευσε πολλά τραγούδια ο ίδιος! Κατά τα’ άλλα ΤΕΛΕΙΑ!!!!!
Θανάση, σε ευχαριστώ που με έκανες να μάθω ν’ακούω μουσική…

10
Λοιπά / Απ: AGAPIMENH TENIA (TO PIO ANATREPTIKO TELOS)
« στις: 12/04/05, 11:39 »
Παράθεση
μα καλα το MEMENTO δεν το ειδε κανεις?
Πράγματι, εκπληκτικό έργο το ΜΕΜΕΝΤΟ. Πρέπει να μην χάσεις ούτε στιγμή την προσοχή σου γιατί χάνεις σημεία! Τέλειο!

Εμένα μου έχει μείνει η έκτη αίσθηση. Ήταν το δεύτερο έργο μετά την «Ένατη Πύλη» που με έκαναν να καταλήξω ότι μόνο τέτοια έργα θα βλέπω. Κορυφαία και τα δύο.
Επίσης, ο «δικηγόρος του διαβόλου» έχει ίσως το καλύτερο τέλος που είδα σε ταινία τελειώνοντας με την καλύτερη ατάκα που άκουσα, περνώντας πολλά μηνύματα. Λέει λοιπόν ο Πατσίνο «Ματαιοδοξία…σίγουρα το αγαπημένο μου αμάρτημα»

11
Προς το παρόν έτσι υπολογίζω, θα'ρθει η παρέα πάνω-να ενοικιάσουμε κανένα αμάξι κλπ. Γενικά το Πάσχα δεν πάω Κύπρο. Οπότε θα το δούμε για καλοκαίρι!

12
Να'ναι καλά αυτό το internet...

13
Αν και νέος!!! τη βρίσκω πολύ καλή ιδέα! Τώρα...πού βρίσκεται ο καθένας;;; Εγώ είναι Θεσσαλονίκη και δεν με βλέπω να κατεβαίνω (...και φέτος!!!) για Πάσχα. Θα δούμε!

14
Από Stagg τι λέτε? Φτηνές ηλεκτροακουστικές από 180 περίπου. Κάνεις τη δουλειά σου ή κλαις τα λεφτά σου;

15
Προτείνω να κοιτάζουμε την ουσία που είναι το μουσικό μέρος. Τώρα, αν έχει φιλιππινέζες και έχει κάνει κάποια λάθη...ποιός από μας δεν έχει κάνει... Πώς είναι δυνατόν να συγκρίνουμε τέτοιας εμβέλειας καλλιτέχνες με Τσαλίκη κλπ... Έλεος

16
Παράθεση
καλό θα ήταν μα ακούσουν πάλι κάποιους δίσκους του και να μην πέφτουν θύματα παραπληροφόρησης.   
Παραπληροφόρηση από ποιούς?

17
Τελικά αγόρασα σήμερα το cd!!! Μπράβο στο πανεπιστήμιο Αθηνών , χρειάζονται τέτοιες πρωτοβουλίες. Το cd συνοδεύεται από ένα πολύ καλό ένθετο-βιβλίο με πληροφορίες, εκτός των ποιημάτων και για τη ζωή του Παλαμά. Ακόμη δεν το έχω ακούσει προσεχτικά αλλά μάλλον μιλάμε για μια καλή δουλειά. Μπράβο και πάλι και περιμένουμε κι άλλες παρόμοιες πρωτοβουλίες.

18
Πρόσφατα πήγα στο κέντρο όπου τραγουδά ο Νταλάρας με το Ρέμο. Ο Νταλάρας κινήθηκε στο παλιό του ρεπερτόριο, από το νέο δίσκο είπε μόνο το ντουέτο με το Ρέμο και ένα άλλο μόνος. Επίσης, ένα πράγμα που πρόσεξα- οι «λουλουδούδες» εμφανίστηκαν μόνο όταν τραγουδούσε μόνος ο Ρέμος στη σκηνή και στη συνέχεια όταν ξαναεμφανίστηκε ο Νταλάρας αποχώρησαν. Δεν ξέρω αν λέει κάτι αυτό ή αν είναι απλά για τη «φιγούρα». Εσείς τι λέτε?
Τώρα όσον αφορά γενικότερα το γιατί εμφανίζεται σε κέντρο σε συνδυασμό με το νέο αυτό «διαφορετικό» δίσκο, αυτό μπορεί να προέρχεται από πολλούς παράγοντες. Θα αποκλείσω τον παράγοντα χρήμα γιατί δεν νομίζω να έχει τέτοια ανάγκη. Πάντως γενικότερα τον τελευταίο καιρό αρκετοί καλλιτέχνες «χαλούν» με τις επιλογές τους. Αυτό δεν σημαίνει απαραίτητα ότι είναι και κακές. Ίσως γιατί μας έχουν συνηθίσει σε πιο υψηλά επίπεδα και περιμένουμε πάντα απ’ αυτούς την τελειότητα. Από την άλλη, ίσως να θέλουν να παραμείνουν στα φώτα της δημοσιότητας- κακά τα ψέματα-για πολλούς και διάφορους λόγους οι «ποιοτικοί» δεν «πουλάνε» (ΚΑΚΩΣ) πλέον…Ίσως με μια πιο χαλαρή επιλογή τραγουδιών να θέλουν να παραμείνουν στη σκηνή-όχι ότι χρειάζεται να αποδείξουν τίποτα σε κανέναν-αλλά γιατί ως καλλιτέχνες η ζωή τους είναι στη σκηνή. Τέλος, ίσως και να πειραματίζονται  σε νέα είδη.

Σταύρος

19
Πάντως,αν ισχύει αυτό, δεν έχει ενημερωθεί ακόμη η επίσημη ιστοσελίδα τους ( http://www.dreamtheater.net ).
Πού το άκουσες?

20
Για Κύπρο είναι μια εταιρία στη Μακαρίου στη Λευκωσία(νομίζω τη λένε PRS-κάτι τέτοιο-δεν έχω φέρει τα χαρτιά μου πάνω και δεν είμαι σίγουρος) Συμπληρώνεις ένα έντυπο με τα στοιχεία σου,τους τίτλους των κομματιών και τη διάρκεια και δίνεις ένα cd. Δεν γνωρίζω αν γίνεται και με παρτιτούρες. Αλλά και πάλι, αν ο "κλέφτης" αλλάξει έστω και μια λέξη από τον τίτλο ή ένα μικρό μέρος από το κομμάτι, έιναι "νόμιμος" και δεν μπορείς να του κάνεις τίποτα!!! Άρα το ταχυδρομείο παραμένει το πιο αξιόπιστο (όσο γίνεται δηλαδή) μέσο κατοχύρωσης. Και όσον αφορά τη συγκεκριμένη εταιρεία-δεν ξέρω τώρα αλλά πριν 4 χρόνια που έκανα κατοχύρωση κόστιζε 1 λίρα το κάθε κομμάτι!!!-  κατάλαβε πόσο σε καλύπτει το θέμα.

21
Παράθεση
Το κατανοώ, αλλά στην περίπτωση αυτή νομίζω πως αδίκως "βγήκες από τα ρούχα" σου, διότι το συγκεκριμένο cd θα μπορούσες ιδιαίτερα εύκολα και γρήγορα να το βρεις στα ράφια με τις νέες κυκλοφορίες. Αν το είχαν καταχωνιάσει σε κάποιο απροσπέλαστο ράφι πίσω πίσω, θα σου έριχνα χίλια δίκια.
Φίλε μου, δεν «βγήκα από τα ρούχα μου και παραδέχτηκα ότι στη συγκεκριμένη περίπτωση κάνω λάθος. Απλά με αφορμή αυτής μου της «άγνοιας» έθιξα ένα πρόβλημα που πιστεύω ότι οι περισσότεροι συμφωνούμε. Όσο για το θέμα χρόνου αυτό έγκειται στον καθένα. Εγώ προσωπικά δεν έχω καθόλου-δεν μπορώ σε τακτά χρονικά διαστήματα να πηγαίνω να ψάχνω, καλό θα ήταν να έρχονταν οι πληροφορίες(άλλος ένας σπουδαίος ρόλους του φόρουμ).Ίσως και γι’αυτό να «χάνω» κάποια νέα. Όπως και να’χει, ελπίζω στην πορεία να διορθωθούν τα πράγματα και ας κάνω λάθος!!!!

22
Παράθεση
Όταν η πληροφορία δε φτάνει σε σένα, καλό (δικό σου) είναι να φτάνεις εσύ στην πληροφορία. 
Συμφωνούμε. Ωστόσο οι «πληροφορίες» είναι πολλές και οι ώρες για «ψάξιμο» λίγες…

Παράθεση
Έτυχε ίσως να μην το μάθεις αλλά δεν ήταν λόγω σκοπιμότητας.
Απ' ότι φαίνεται η συγκεκριμένη δουλειά δεν συμπεριλαμβάνεται στα περί «σκοπιμότητας». Έτυχε να μην το ακούσω… Το θέμα όμως παραμένει…
Ευχαριστώ και πάλι.

23
?????????Πότε βγήκε αυτό το cd? Πάντα οδηγούμαστε στα ίδια- την απάντηση την έδωσε ο Θ.Μικρούτσικος(μιλώ για το λόγο που ακούγονται περισσότερο κάποια είδη μουσικής ενώ κάποια άλλα όχι) "Πώς να ακουστούν και να ΑΡΕΣΟΥΝ(άσχετο με τις πωλήσεις-θέλω να πιστεύω ότι αν είχαν τις ίδιες ευκαιρίες όλα τα είδη τραγουδιών τότε θα ήταν πολύ διαφορετικά τα πράγματα) όταν ο κόσμος δεν γνωρίζει καν για την ύπαρξή τους?"Συνεχίζω τον προβληματισμό αυτό-ποιός ευθύνεται γι'αυτό? Τα ΜΜΕ? Οι ίδιες οι εταιρείες που επαναπάυτηκαν με τις πωλήσεις και την προώθηση κάποιων συγκεκριμμένων καλλιτεχνών και κορεσμένες όπως είναι δεν παρουσιάζουν "αξιοκρατικά" κάποιους άλλους? Ή κάτι άλλο?
Συγνώμη που ξεφεύγω από το θέμα και σας κουράζω αλλά με έχει κουράσει το θέμα. Σοβαρά.
Να'σαι καλά  llorona...

25
Παράθεση
ΜΗΝ ΑΦΙΕΡΩΝΕΤΕ ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ ΣΕ ΓΚΟΜΕΝΕΣ, να ξερετε πως παει χαμενος ο κοπος, οι στιχοι και η μουσικη σας.. Μονο στους φιλους σας να παιζετε αυτο που νιωθετε...

Συμφωνώ και επαυξάνω… αν ένα πράγμα δεν αξίζει καθόλου είναι να αφιερώνεις τραγούδια σε γκόμενες… τζάμπα ο κόπος σου, τζάμπα η έμπνευσή σου. Πρώτα για τον εαυτό σου και ίσως σε κανένα κολλητό.

Σελίδες: [1] 2