Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.


Θέματα - Anaximandros

Σελίδες: 1 [2]
26
... Υπάρχουν προγράμματα για υποκλοπές φωτογραφιών αλλά και ολόκληρων συνομιλιών στο MSN Messenger ή στο Windows Live Messenger.
Προγράμματα που χρησιμοποούντα από τους υποκλοπείς για να κλέβουν όσες φωτός έχετε στη λίστα με τις φωτός που έχετε για να βάζετε στο αβαταρ, προγράμματα που κλέβουν τα εμότικονς και προγράμματα που αποθηκεύουν τη συνομιλία σας!

Δε βρήκα κάποιο άρθρο από διαδικτυακό περιοδικό, βρήκα όμως αυτό.

27
Διασκέδαση / URL-ο τεστ IQ...
« στις: 29/09/07, 02:47 »
Έχω κολλήσει στην δέκατη ερώτηση. Η αρχική είναι αυτή:

http://www.myreality.gr/mymind/1.html

Καλή συγκέντρωση και καλό συλλογισμό ;D

28
Μου τράβηξε το ενδιαφέρον ένα άρθρο του nEwBiE που έγραφε πώς να βάλουμε παραπάνω τάστα σε μία κιθάρα έτσι ώστε να μπορούμε να παίζουμε νότες ασυγκέραστες, όπως παίζονται τα μακάμια.

Έτσι, πήρα την απόφαση και το έκανα σε ένα μπουζουκάκι που έχω. Το μπουζουκάκι αυτό δεν είναι και τόσο καλή κατασκευή, είναι αυτό που πωλείται στο Νάκα σαν παιδικό μπουζούκι. Πριν δυο χρόνια (αν θυμάμαι καλά) χάραξα τον καβαλάρη και από τετράχορδο το μετέτρεψα σε τρίχορδο, γι αυτό και στην ηχογράφηση θα παρατηρήσετε ότι η χορδή ΛΑ ακούγεται κάπως μουντή, λόγω πρόχειρου χαράγματος στον καβαλάρη. :( Ύστερα από αυτή τη μετατροπή, πριν μία βδομάδα περίπου, ακουλούθησε και η πιο πάνω μετατροπή με τα παραπάνω τάστα.

Τη μεταμόρφωση αυτή του τραγουδιού ''Είσαι Εδώ'' που το έχει ερμηνεύσει ο Χατζηγιάννης, σκέφτηκα να την κάνω όταν δοκίμαζα το μπουζούκι κι έβλεπα τι ήχο κάνει με τα παραπάνω τάστα. Δεν έχω συνηθίσει καλά ακόμη το μπουζούκι, γι αυτό και ακούγομαι σαν να παίζει μαθητούδι. Το παίξιμο στην κιθάρα, μοιάζει λιγάκι με το ουτοπαίξιμο σε στυλ παραδοσιακή κιθάρα. Η κιθάρα είναι μία YAMAHA FX-310 ενώ το μικρόφωνο είναι δυναμικό SENNHEISER e825 S και η ηχογράφηση έγινε με το Cakewalk Sonar 4 Producer Edition με plug-in εφφέ ξεχωριστά σε κάθε όργανο Sony Graphic Dynamics και συνολικά Sony Reverb.

Ενορχηστρωτικά υπάρχουν:
Η κιθάρα που ακούγεται με χόρδισμα D - A - D - G - A - D
Το μπουζούκι που κάνει το σόλο
Και το μπουζούκι που σε συγκεκριμένα σημεία κρατάει ίσο ρυθμικά

Ορίστε ο σύνδεσμος: http://www.noiz.gr/modules/My_Uploads/user_folders/Anaximandros_Ki/Eisai_Edw.mp3

Ακούω γνώμες.

Edit: Από διασκευή το άλλαξα σε ''μεταμόρφωση'' γιατί τελικά δεν πρόκειται για διασκευή αλλά για μεταμόρφωση.

29
   Την τεχνική της παραδοσιακής κιθάρας τη διακρίνουμε έντονα σε κάτι παλιές ηχογραφήσεις ή καμιά φορά σε μαγαζιά που παίζονται ρεμπέτικα ή κάτι παραδοσιακά που θυμίζουν Σμύρνη. Κιθάρες με συρμάτινες χορδές (πολλές φορές και κλασικές με συρμάτινες χορδές), διαφορετική κράτηση της κιθάρας, διαφορετική τεχνική στα δύο χέρια, διαφορετικά χορδίσματα και πολύ τόνισμα στα μπάσα, χαρακτηρίζουν αυτή την τεχνική. Συγκεκριμένα, το αριστερό να πνίγει αρκετές χορδές πατώντας συγκεκριμένες ενώ το δεξί να χτυπάει με την πένα τη χορδή με ''απογιάντο''.
   Τις περισσότερες φορές σε αυτά τα ακούσματα, η παραδοσιακή κιθάρα αναλαμβάνει μέσα στην ορχήστρα το ρόλο της ρυθμικής βάσης. Κι επειδή υπάρχουν πολλά πρίμα όργανα (κανονάκια, βιολιά κτλ), η κιθάρα περιορίζει τη ρυθμική βάση στα μπάσα της. Άλλοτε παίζει ένα στακάτο ρυθμικό και μελωδικό σχήμα, άλλοτε με αυτό το ρυθμικό σχήμα παίζει μία ή δύο νότες κρατώντας ίσο.
   Επειδή η τεχνική αυτή είναι κυρίως μπασοπαίξιμο, πολλοί αποκαλούν αυτή την τεχνική ''μπασοκίθαρο''. Όμως το μπασοκίθαρο δεν περιλαμβάνει μόνο μπάσα μέσα. Αν πχ το παραδοσιακό ή το ρεμπέτικο είναι ρυθμός χασαποσέρβικος κι εφόσον το επιτρέπουν το χόρδισμα και η ορχήστρα, ο κιθαρίστας πάνω στα ασθενή σημεία του μέτρου χτυπάει κανονικά ακκόρντα, κυρίως στις τρεις πρώτες χορδές της κιθάρας.

   Πριν έρθουν στην Ελλάδα τα όργανα που για να ακουστούν δυνατά χρειάζονταν μηχανήματα, σε αρκετές παραδοσιακές ορχήστρες και μπάντες, υπήρχαν χάλκινα πνευστά. Ένα απ' αυτά τα πνευστά ήταν το ευφώνιο. Σαν ήρθε η κιθάρα κι άρχισε σιγά σιγά να μπαίνει στην παραδοσιακή μουσική, οι ευφωνιοπαίχτες μετέφεραν αυτό που έπαιζαν στο ευφώνιο πάνω στα μπάσα της κιθάρας. Χαρακτηριστικό παίξιμο ευφωνιοπαίχτη που έπιασε αργότερα κιθάρα, είναι αυτό του Σταύρου Ρόδανου που ακούγεται μέσα στο δίσκο Λέσβος Αιολίς.
   Μία εξήγηση της επηρροής γι αυτό το παίξιμο είναι η παραπάνω. Μία άλλη εξήγηση είναι ότι αρκετοί ουτίστες, έκαναν ακριβώς το ίδιο με τους ευφωνιοπαίχτες, μεταφέροντας όμως εκτός απ' το παίξιμο και το χόρδισμα. Κι έτσι, βλέπουμε πολλές φορές σε Ρεμπέτικα (κυρίως σε Σμυρνέικα Ρεμπέτικα) κιθάρες με χόρδισμα ουτιού. χαρακτηριστικός ουτο-κιθαρίστας, είναι ο Κώστας Καρίπης.
   Οι λαουτοπαίχτες, μεταφέροντας το παίξιμό τους στην κιθάρα, δημιούργησαν ένα πιο πολύπλοκο ρυθμικό παίξιμο το οποίο δεν περιοριζόταν μόνο σε μπάσα αλλά και σε πρίμα ενώ ακούγονται πολύ συχνά γέφυρες στα μπάσα με ντιμινουίτες.
   Με τις επηρροές από τη Δύση, η κιθάρα σταμάτησε σιγά σιγά να είναι μόνο ρυθμική βάση κι άρχισε να αλλάζει σιγά σιγά ο ρόλος της. Παίζει ρυθμό κανονικά και πατάνε οι άλλοι πάνω της, όμως τα θεμέλια τα παίζει πια το ακουστικό (ή το ηλεκτρικό) μπάσο, περιορίζοντας την κιθάρα σε λιγότερο μπασοπαίξιμο και περισσότερο ρυθμό σε πιο πρίμες χορδές της κιθάρας με κανονικές συγχορδίες.

   Για να παίξει κανείς με αυτή την τεχνική, σημαντικό ρόλο παίζουν τα ακούσματα καθώς επίσης και η μελέτη που θα ρίξει πάνω στους Λαϊκούς Δρόμους. Πρόκειται για κανονική μύηση. Πρώτα ανεβοκατεβαίνεις λαϊκούς δρόμους στην κιθάρα, μετά με το να ακούς (να ακούς συνέχεια και θέλει μελέτη), βρίσκεις τα συνήθεις ακκόρντα που μπορεί να έχει ένα κομμάτι, έτσι ώστε να μπορείς να ακολουθήσεις. Ε, μετά, αφού τα μάθεις όλα αυτά, μένει να έχεις μία καλή τεχνική για να μπορέσεις μέσω αυτής να εξωτερικεύσεις αυτό που κρύβεις μέσα σου.

Έχω κάνει μύηση στην παραδοσιακή κιθάρα, μάλιστα με βοήθησε αρκετά στο να εξερευνήσω κι άλλους πολλούς κόσμους, καθώς επίσης και στο να εργαστώ. Οι παραπάνω πληροφορίες. αντλήθηκαν από την εμπειρία που έχω πάνω στην παραδοσιακή κιθάρα. Πολύ καλό εκπρόσωπο της παραδοσιακής κιθάρας στη σημερινή της μορφή, βρίσκω το Δημήτρη Μυστακίδη.
Φυσικά και δε θεωρώ τον εαυτό μου αυθεντία στην παραδοσιακή κιθάρα!
Αυτά προς το παρόν, όποιος έχει να συμπληρώσει οτιδήποτε, μη διστάσει.

30
Δε βρήκα σχετικό θέμα. Αν όντως υπάρχει, ας συγχωνευθούν.
Έχει χρησιμοποιήσει κανείς Linux; Είναι καλά;

31
Είναι μία ερώτηση που περιτριγυρίζει μέσα στο μυαλό μου τον τελευταίο καιρό. Έχω ακούσει ότι είναι ένα κίνημα. Όμως παρατηρώ ότι όλοι όσοι έχουν μία κιθάρα με λίγο Overdrive, θεωρούνται ροκάδες. Επίσης χωρίζουν και σε κατηγορίες (Punk-Rock, Hard-Rock κτλ).
Όμως στην πραγματικότητα τι στο καλό είναι η ροκ!; Γιατί τη λένε ροκ!; ποια είναι η δομή της, ποιος είναι ο σωστός ορισμός της; Τι αντιπροσωπεύει!; τι στο καλό είναι η ροκ!; ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ???

32
   Έχω φτιάξει μία ιστοσελίδα μέσω της γλώσσας HTML. Την έχω έτοιμη. Και την αρχική και τα Frames και όλα. Μήπως ξέρει κανείς πώς μπορώ να την ανεβάσω και να μπορούν να μπαίνουν και να τη βλέπουν; την έχω έτοιμη, δε θέλω να τη φτιάξω στους Freeservers ή σε μορφή blog. Την έχω έτοιμη. Πώς ανεβάζεται; χρειάζεται να πληρώνω κάτι;

33
Κάνω παρέα με ρεμπέτες, με λαϊκούς αλλά και με κλασικούς και με ροκάδες μουσικούς. Παρατηρώ πως όταν συζητάω με τους Ρεμπέτες, υποτιμάνε κατά κάποιο τρόπο την κλασική μουσική (είχα μία συζήτηση με έναν και του έλεγα για έναν τουμπελεκίστα των Τακίμ που ήταν πολύ καλός κλασικός, μα τελικά το ριξε στα κρουστά και μου απάντησε ''και πολύ καλά έκανε!'' ). Το ακριβώς αντίθετο βλέπω σε κάτι κλασικούς, υποτιμάνε την παραδοσιακή, τη ρεμπέτικη και τη λαϊκή μουσική. Το ίδιο και με τους ροκάδες.
   Γιατί όμως να συμβαίνει αυτό; είναι μήπως ένα είδος εκδήλωσης ξενομανίας το ότι οι κλασικοί γουστάρουν τρελά την Κλασική Ευρωπαϊκή Μουσική και υποτιμάνε την ελληνική ή μήπως ένα είδος πατριωτισμού και ξενοφοβίας το ότι οι Ρεμπέτες δεν πάνε καθόλου την κλασική;
   Και γιατί οι εκπρόσωποι της μίας σχολής να μην εκτιμάνε την άλλη; αφού και από τη Ρεμπέτικη κερδίζεις και από την κλασική (προσωπικά εγώ τις εκτιμάω και τις 2! ).

34
Τα καλύτερα... / Walking Bass
« στις: 17/07/07, 13:06 »
   Είναι ένα παίξιμο που ακούγεται πολύ στη Jazz. Μπορεί να παίζεται από ηλεκτρικό μπάσο (ένταστο ή άταστο) ή από κοντραμπάσο (ή μάλλον κυρίως από κοντραμπάσο). Επίσης, έχω ακούσει σε μικρές Jazz μπάντες χωρίς ντραμς, να παίζει Walking Bass η κιθάρα.
   Ποιοι όμως είναι οι κανόνες του; ποιοι είναι οι νόμοι του; πώς θα μπορώ να μαντέψω τι θα παίξω στο επόμενο μέτρο; πώς αναλύουν τις συγχορδίες; πώς μαντεύουν τις μετατροπίες; Είναι ίσως ένα είδος μύησης. Έχω κάνει μύηση και σαν κιθαρίστας και σαν μπασίστας στο Παραδοσιακό (μιλάω για Παραδοσιακό και όχι απλά για νησιώτικα) και στο Ρεμπέτικο και μπορώ να μαντεύω τι θα παίζω ακόμη και την πρώτη φορά που θα παίζω ένα κομμάτι. Όμως τι πρέπει να κάνω για να μάθω Walking Bass!;

   Θέλω πολύ να μάθω Walking Bass! Έχω τις γνώσεις για πτυχίο Αρμονίας, που σημαίνει ότι μπορείτε αν έχετε γνώσεις πιάνου πάνω στη Jazz, να μου μιλάτε σα να είμαι πιανίστας (πχ να μου λέτε πώς αναλύονται οι συγχορδίες στο πιάνο για να ακούει και να επιλέγει ο μπασίστας κτλ). Ξέρω ότι Jazz αρμονία δεν είναι σαν την αρμονία που ξέρω. Ξέρω όμως ότι η αρμονία που ξέρω είναι μία καλή βάση για να μελετήσω τη Jazz.

   Και πάλι, θέλω πολύ να μάθω Walking Bass! Πώς θα μάθω;

35
Τώρα τελευταία, παίζω με ένα κλαρίνο C. Προχθές, ένας γνωστός μου, έπαιζε ένα κλαρίνο Bb. Επίσης, υπάρχει και το Eb.
Δεν μπορώ να καταλάβω όμως: πώς φαίνεται; Διαφέρουν κλαρίνο από κλαρίνο στην έκταση ή στη χροιά ή και στα δύο; Γιατί το Bb, έχει παραπάνω πλήκτρα από το C;

Και κάτι τελευταίο: Πώς λειτουργεί η ψυχή; την πατάω και δε με ανεβάζει οκτάβα. (Σημείωση: ότι ξέρω, το ξέρω απ' το σαξόφωνο).

36
Τα καλύτερα... / Χόρδισμα Ντραμς...
« στις: 06/08/06, 01:41 »
Εγώ προσωπικά, την χορδίζω σε μεγάλες* τρίτες

*Αν θέλετε, διευκρινίζετε σε απάντηση τι σόι 3η ή 4η κ.τ.λ. είναι.

37
Τα καλύτερα... / Μπασο και Τεχνικη
« στις: 02/07/06, 21:12 »
Υπάρχουν δύο ‘‘ειδών’’ μπάσα. Το ένα είναι το μπάσο που έχει ξερό ήχο και κάνει κάποια γρήγορη μελωδική κίνηση. Το παρατηρούμε έντονα στη Fusion. Συνήθως, γι αυτό τον ήχο χρησιμοποιούμε άταστο ηλεκτρικό μπάσο.
     Το άλλο μπάσο, κάνει πιο ‘‘γεμάτο’’ ήχο και παίζει συνήθως πιο απλά και μονοκόμματα. Συνήθως χρησιμοποιείται πιο πολύ το ένταστο ηλεκτρικό μπάσο και το Κόντραμπασσο με Pizzicato για αυτό το δεύτερο ‘‘είδος’’.
     Παρατηρούμε ότι με την προσθήκη αυτού του δεύτερου ηλεκτρικού μπάσου στην ενορχήστρωση ενός κομματιού (σε συνδυασμό βέβαια με τη ντραμς και τα πλήκτρα) προκαλεί την αίσθηση του ‘‘γεμάτου’’ τραγουδιού, δηλαδή του τραγουδιού που θα ακουστεί ίσως με ευκολία, που θα θυμίζει ‘‘κασέτα’’ (όπως πολύ σωστά παρατήρησε μια φίλη μου), που στο άκουσμά του θα δίνει ολόκληρο το κομμάτι την εντύπωση πως είναι από επαγγελματική ηχογράφηση ή μηχάνημα κάτι ‘‘τέτοιο’’…
     Αν κοιτάξουμε την ελληνική μουσική, θα δούμε πως από τον καιρό που μπήκαν οι συγχορδίες και η κιθάρα στα Ρεμπέτικα, στα Παραδοσιακά και σε πολλά λαϊκά κομμάτια, είχαν την τάση να βάζουν όλοι παντού μπάσα. Αν ακούσει κάποιος μία παλιά ηχογράφηση, θα δει ότι ο κιθαρίστας δεν περιορίζεται τόσο στο να βγάλει καθαρό ήχο ακόρντου, όσο στο να βγάλει μπάσα απ’ την κιθάρα…
     Όμως τι πραγματικά είναι αυτό που μας προκαλεί την ανάγκη για μπάσο; Γιατί αν δε βάλουμε μπάσο, το αυτί μας θα αισθάνεται έστω και λίγο ‘‘αχορτασιά’’; Τι είναι αυτό που έχει ο μπάσος ήχος, ποια ουσία του εγκεφάλου εκκρίνεται και έχουμε την αίσθηση του κορεσμού και όλα αυτά τα ανεξήγητα συναισθήματα; Πώς γίνεται μία απλή νοτούλα να γεμίζει ολόκληρο κομμάτι!;

38
Γεια σας! Τον τελευταίο καιρό έχω φάει χοντρό κόλλημα με τον Φιόντορ Μιχαήλοβιτς Ντοστογιέφσκυ! Ειδικά μετά το Υπόγειο, τρελάθηκα! Εμένα, το αγαπημένο μου μυθιστόρημα είναι το Έγκλημα και Τιμωρία και λάτρεψα τον Πορφύρη! Αλήθεια, εσάς ποιο έργο του Ντοστογιεύσκυ σας άρεσε; συμφωνείτε με την θεωρεία του ανθρώπου-υλικού και του εξαιρετικού ανθρώπου;

Σελίδες: 1 [2]