Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.


Μηνύματα - adr1anos

Σελίδες: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 ... 180
101
Εφέ / Απ: Bufer
« στις: 17/12/16, 09:34 »
Όταν κατεβάζεις το volume από το μπάσο σταματάει να κλιπάρει?..

102
Εσένα Δημήτρη οι κλίμακες σου χρειάζονται όσο σου χρειάζεται και η ορθογραφία.. δηλαδή καθόλου.
Αν ο άνθρωπος είναι αληθινός, βρίσκει τρόπο να εκφραστεί χωρίς να χρειάζεται κανένα από τα δύο..

103
Ωραία περιγραφή και ανάλυση Αδριανέ.
Αχιλλέα ευχαριστώ,

Ξερω οτι μπαφερ βαζεις για να μπλενταρεις πιεζο με μαγνητικους.Αυτο το αρθρο το ειχα διαβασει και παλεοτερα,αλλα δεν μπορω να πω οτι θα με πειραζε να μου χαθουν τα πριμα  ;D
Ναι δεν ισχύει ότι επειδή είναι μπάσο δεν σε ενδιαφέρουν τα πρίμα, αντίθετα δίνουν πολύ ιδιαίτερη χροιά, ειδικά σε αρμονικές , κλπ. τα θέλεις να υπάρχουν. Απλά επηρεάζεσαι λιγότερο από τις κιθάρες..

Πάντως οι active δεν έχουν τέτοια ανάγκη γιατί εξ'ορισμού βγαίνουν προς τα έξω με την σύνθετη αντίσταση ενός buffer.

104
Εγω θα ελεγα,ολα εχουν σημασια.πχ μπορει το πρωτο να μην κοβει τα πριμα,και το πχ 4ο να τα κοβει και στο 6-7ο πχ τα μπουσταρουμε,αλλα δεν..
Ετσι είναι, αν υπάρχει το σήμα μπορείς να το ενισχύσεις ή και να το κόψεις, αν δεν υπάρχει δεν μπορείς να το ξαναπαράγεις.
Σαφώς όλα τα πετάλια μπορούν να σου καταστρέψουν το σήμα, αλλά το πρώτο είναι εκείνο που έχει ιδιαίτερη σημασία, όχι συχνοτικά αλλά με την σύνθετη αντίσταση, διαβάστε εδώ όποιος ενδιαφέρεται: Buffers: Τι κάνουν και που μπαίνουν στην αλυσίδα

105
Μετά τον passive μπορείς να βάλεις ότι προενισχυτή θέλεις εσύ, ενώ μετά τον active υπάρχει ο δικός τους με τον οποίο καλείσαι να συνυπάρξεις de facto.
Αυτό το τελευταίο δε το κατάλαβα...πως μπορείς να βάλεις προενισχυτη μετά?  Με πετάλι, ας πούμε,  ή μέσα στο μαγνήτη?
Ναι με πετάλι κυρίω,ς αλλά και μέσα αν θέλεις. Το πρώτο πετάλι έχει μεγάλη σημασία πάντα..

106
Είναι πολύ μαλακές, ταιριάζουν περισσότερο σε ακουστικό strumming 12άχορδης παρά σε γρήγορα περάσματα σε ηλεκτρική.
Δεν χρειάζεται πάντως πολύ χρόνος για να περάσεις από ένα μέγεθος σε ένα άλλο, αν κάνεις μικρά ενδιάμεσα βήματα πχ ένα νούμερο παραπάνω σε κάθε 2-3ωρη πρόβα, συνηθίζεις πολύ σύντομα.

Edit: Χαχα, με πρόλαβε ο HS..

107
Μετά τον passive μπορείς να βάλεις ότι προενισχυτή θέλεις εσύ, ενώ μετά τον active υπάρχει ο δικός τους με τον οποίο καλείσαι να συνυπάρξεις de facto.

108
Γιώργο είναι καλή ιδέα για μόνιμο άρθρο, μόλις βρω λίγο περισσότερο ελεύθερο χρόνο θα το κοιτάξω.

Μέχρι τότε όποιος ενδιαφέρεται για μία καλή καμπίνα 1x12 που θα του μείνει και θέλει να ξέρει το γιατί και τις λοιπές λεπτομέρειες, μπορεί να διαβάσει εδώ όπου έχω κάνει κάποιες συγκεκριμένες προτάσεις που έχω δοκιμάσει ο ίδιος: Αγορά πολυτάλαντης 1χ12 καμπίνας

109
Συγκρίνεις combo με καμπίνα που είναι άλλη συζήτηση, έχω τοποθετηθεί εδώ αν θέλεις να ρίξεις μία ματιά: http://forum.kithara.gr/index.php?topic=79527.msg624405#msg624405

Αν δεν υπάρχει δυνατότητα για κάτι καλύτερο, σαφώς για καμπίνα η HB είναι για να έχεις κάτι να ακούγεται.. συν σου μένει το V30 όταν θελήσεις να προχωρήσεις.

110
ΜΗΝ πάρεις την ΗΒ, θα πετάξεις τα λεφτά σου.
Για εμένα η φθηνότερη καμπίνα που αξίζει είναι αυτή:
https://www.thomann.de/gr/palmer_pcab112v30.htm?sid=9665a9ef9ddc8c1aa2f35c04cbe32c8e
Επίσης και αυτή η δική του είναι αξιοπρεπέστατη για το μέγεθος της:
https://www.thomann.de/gr/hugheskettner_tubemeister_110_box_b_stock_2.htm
Και τις δύο τις έχουμε και σου προτείνω πρώτο χέρι.. πάρε κάτι να σου μείνει..

Edit: Η απολύτως φθηνότερη λύση για μία αξιοπρεπή καμπίνα που υπάρχει είναι να πάρεις το άδειο κουτί της Palmer: https://www.thomann.de/gr/palmer_112_cabinet_unloaded.htm
.. και να πάρεις ένα V30 δεύτερο χέρι να βάλεις μέσα.

111
Το volume πριν το tone ή μετά; Τι προτείνεις;
Λόγω της "πολυπλοκότητας" του κυκλώματος του tone, σκεφτόμουν να μπει μετά...
Συμφωνώ, σαφώς μετά..

112
Βάλτε 500άρι παιδιά..

113
Aπαράδεκτη συμπεριφορά, συνηφασμένη με παρωχημένες νοοτροπίες, εποχών παχέων αγελάδων.

114
Αντί για διακοπτάκι που θέλει έξτρα τρύπες, μπορεί να γίνει με ένα δεύτερο push pull η λειτουργία.

115
Δεν είναι δυνατό να φεύγουν δύο σήματα ταυτόχρονα. ..αν δεν κάνω λάθος.
Έτσι είναι, χρειάζεται active splitter κύκλωμα για να γίνει αυτό.

Edit: Πχ: http://www.muzique.com/lab/splitter.htm

116
Ανδρέα μπράβο, άξια εκτέλεση σε ένα υπέροχο κομμάτι!..

117
@adr1anos για τσέκαρε, σωστά είναι;
Ναι, μια χαρά είναι Αντώνη, μπράβο παιδιά.
Ίσως να αξίζει να γίνει πρώτα σε breadboard για να παίξετε λίγο με τις τιμές σε εύρος συχνοτήτων στην πράξη..

118
Προσωπικά δεν εννοώ το ρεφρεν σαν επανάληψη στίχου. Ίσως μία διαφορετική μελωδική γραμμή ή κύκλο συγχορδιών για πλουραλισμό.
Ο Αδριανός προφανώς αναφέρεται σε διαφορετικό μέτρο σε κάποια σημεία αλλά και πάλι για τον ίδιο λόγο.
Ναι, αυτό.. το ίδιο λέμε.

119
Ωραίο αποτέλεσμα και μπράβο για την συνεργασία.
Μία μικρή πρόταση θα κάνω, στο μέλλον αν μπορέσετε να συνεργαστείτε κατά την διάρκεια της δημιουργίας της ιδέας/θέματος, θα ήταν καλό να υπάρχει και ένα μέρος των στίχων που να διευκόλυνε την δημιουργία κάποιου ρεφρέν, ίσως με διαφορετικό μέτρο, ίσως με διαφορετικούς χρονισμούς, ή κάτι άλλο.

120
Μαγνήτες και ηλεκτρικά / Απ: Hh/ss/hs
« στις: 01/12/16, 10:08 »
Πάρα πολύ χοντρικά και απλοικά:
Αντώνη πολύ ωραία ανάλυση, καλό θα ήταν να γινόταν sticky..

121
Αυτές τις μέρες προβάρω ειδικά με τον TM36 για ένα συγκεκριμένο live επειδή θα παίξουμε σε χαμηλές εντάσεις λόγω του είδους του καταστήματος. Αν σε ενδιαφέρει στείλε μου πμ και θα σου πω που και πότε να έρθεις αν θέλεις να τον ακούσεις από κοντά.

122
Είμαι τελείως μπερδεμένος αυτή τη στιγμή!
Θα προπαθήσω να σε βοηθήσω, απλά να ξέρεις ότι προσωπικά, ενώ θαυμάζω την ευκολία και το αποτέλεσμα των ψηφιακών λύσεων, για εμένα επιλέγω λαμπάτους ενισχυτές.
Επίσης όταν προτείνω κάτι (συνήθως ΕΝΑ πράγμα) είναι από την εμπειρία μου, κάτι που έχω δοκιμάσει προσωπικά και βλέπω ότι κάνει για αυτά που θέλει ο ερωτών.

Όσον αφορά τους λαμπάτους ενισχυτές, αυτό που με προβληματίζει είναι αν σε low volume (όπως θα αναγκάζομαι να παίζω στο σπίτι), θα μπορώ να βγάζω "σκληρό" ήχο.
Από όλους τους ενισχυτές που έχουν περάσει από τα χέρια μου, ακόμα και από τον DMoll που φημίζεται για αυτό, ο H&K TM έχει τον καλύτερο heavy ήχο στα 5 και στο 1 watt. Επίσης δεν θα χρειαστής ποτέ μικρόφωνο σε live διότι έχει ενσωματωμένο το καταπληκτικό Red Box που δίνει έτοιμο ήχο σε κονσόλα. Google this..

Τέλος, όσον αφορά τις προτεινόμενες λύσεις για λαμπάτους, θεωρώ πως η καλύτερη λύση είναι ο Hughes & Kettner Tubemeister 36 Head, αλλά με προβληματίζει η κατασκευή του - αν χαλάσει κι έχει λήξει η εγγύηση, δε νομίζω πως επιδέχεται επιδιόρθωσης.
Παρότι είναι πολύπλοκος, το συμπέρασμα είναι λάθος. Σε κανέναν λαμπάτο δεν θα κάνεις εσύ διορθώσεις, θα τον στείλεις πίσω στο εργοστάσιο. Επίσης 2 H&K 18 & 36 που πέρασαν από τα χέρια μας και είναι ακόμα μαζί μας, 6 χρόνια τώρα, πέρα από λάμπες δεν χρειάστηκαν τίποτε άλλο.

Επίσης:
Σε αλλαγή για λάμπες τελικές δεν χρειάζεσαι BIAS, είναι αυτόματο, δεν χρειάζεσαι τεχνικό, ξενοιάζεις.
Το MIDI και οι μνήμες δεν μπορείς να φανταστείς πόσο ρόλο θα παίξουν αργότερα.

Για καμπίνα διάβασε εδώ:
Απ: Αγορά πολυτάλαντης 1χ12 καμπίνας για σπίτι

Συμβουλές:
Διάβασε specs προσεκτικά, κάνε συγκρίσεις
Διάλεγε πράγματα δοκιμασμένα
Μην βγάζεις αυθαίρετα συμπεράσματα, ρώτα
Εστιάσου σε έναν καλό λαμπάτο με το gain που σου αρέσει, θα δείς μετά ότι πετάλια distortion δεν θα σου κάνουν καμία εντύπωση και θα χρειάζεσαι μόνο ποιοτικά effects.

123
Γειά σου και καλώς ήρθες,
Για εμένα ο HT 20 Studio δεν σου κάνει για metal με 2 μόνο προενισχύτριες.

Η δική μου πρόταση για πολλούς λόγους, εκ των οποίων τους περισσότερους θα τους καταλάβεις αργότερα, είναι αυτή:
https://www.thomann.de/gr/hugheskettner_tubemeister_36_head.htm
..ξέρω θα χρειαστείς και καμπίνα, επίσης αναφέρομαι στους λόγους που είπαμε και κάποιους ακόμα: http://forum.kithara.gr/index.php?topic=79527.msg624405#msg624405

Διάβασε αν θέλεις και αυτό: Blackstar ID60 Review

124
Εφέ / Απ: Overdrive
« στις: 21/11/16, 17:27 »
..και εγώ το ίδιο.
Πάντως ανεξαρτήτως από αυτό το παράδειγμα, αν σε ενδιαφέρει το overdrive στο μπάσο μπορούμε να συζητήσουμε προτάσεις.

125
Τώρα μόλις είδα αυτό το thread, ΣΕ ΚΑΜΙΑ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΙ ΝΑ ΠΟΣΤΑΡΕΙ ΕΔΩ Ο ΠΑΝΑΓΗΣ, προσωπικά περιμένω να διαβάσω ότι ανεβάζει, γιατί είναι κάτι αληθινό, ΑΜΕΘΟΔΕΥΤΟ, από την καρδιά πάντα.

Δεν με ενδιαφέρει αν έχει νόημα, στην τέχνη το νόημα το δίνει ο αποδέκτης, όχι ο δημιουργός. Εμένα τα γραπτά του πάντα μου δίνουν κάτι, όμορφο, γλυκό και αυθεντικό, ακόμα και όταν είναι καταθληπτικό και μαύρο.

Χαίρομαι που εκφράστηκαν τόσοι υπέρ του να συνεχίσει, η απόφαση είναι δική του ΟΜΩΣ μάγκες να θυμάστε ότι οι πραγματικά ευαίσθητοι άνθρωποι είναι και εύκολο να εκδιωχθούν από την αρνητική κριτική, την "αυθεντίαση" και την ειρωνία. Και κάποιος που ασχολείται με την τέχνη και ο ίδιος δεν του συγχωρείται να μην μπορεί να αναγνωρίζει αυτή την αυθεντική αλλά και εύθραυστη ευαισθησία στους άλλους.

Έχω δεί πολλούς φίλους που δεν είχαν την δική μου χοντρή πέτσα να εγκαταλείπουν το φορουμ, ενώ προσέφεραν απίστευτα και θα συνέχιζαν το ίδιο σε κέρδος όλων. Ένα παράδειγμα που θα θυμούνται οι παλιότεροι ήταν ο Jonie Darko. Δείτε τι έγραφε και τι χάσαμε όταν έφυγε, επειδή απλά κουράστηκε από τον αρνητισμό, την κριτική και την κόντρα.

Τελικά την παρέα εδώ εμείς την διαμορφώνουμε με τις πράξεις μας και πρέπει να αναρωτιόμαστε τι είδους μέλη θέλουμε γύρω μας, και προσωπικά πιστεύω ότι το φόρουμ χωρίς τον Παναγή θα ήταν πολύ φτωχότερο.

Σελίδες: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 ... 180