Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.


Μηνύματα - buckethead RULES!!

Σελίδες: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 ... 18
101
Ειλικρινά δεν κατάλαβα πώς από αυτό
Αυτό το στηρίζω στο γεγονός οτι οποτεδήποτε αναφέρονται οι συνελεστές ενός τραγουδιού πάντα αναφέρονται ως εξής:
Σύνθεση ή Μουσική σύνθεση : ΄΄Τάδε΄΄
και
Στίχοι : ΄΄Δίνα΄΄


καταλήγουμε σε αυτό
Θεωρώ οτι υπάρχει μια προκατάληψη απέναντι σε όσους γράφουν στίχους. 

Δηλαδή υπάρχει προκατάληψη επειδή ονομάζεται στιχουργός και όχι συνθέτης;; Ε,και;;;;

102
Tεχνικό το σόλο όπως πάντα, θυμίζει αρκετά τα προηγούμενα που έχεις ανεβάσει. Πάντως νομίζω ότι δεν πολυκολλάει με το κομμάτι...
ΥΓ. Κάκιστη η επιλογή του κομματιού παρεπιπτώντος.......

103
Το σχήμα V είναι το αγαπημένο μου!!!  Αλλά το ανάποδο V ούτε να το δω μπροστά μου δεν θέλω

104
Mε γεια η κιθαρίτσα, καλόπαιχτη! Ωραίο χρώμα!!!

YΓ. Την SG όμως δεν τη χτυπάει..... ;D ;D

105
Η πιο άσχημη κιθάρα είναι αυτή:



Φρίκη....

106
Αρκετοί θα διαφωνήσουν, αλλά μου τη δίνει που το site μετατρέπεται σε "ποιητικό" στέκι.
Επίσης βλέπω κατά καιρούς υπερβολικά πολλά ολοκληρωτικά άσχετα με μουσική threads.

107
το πιο χαρακτηριστικο παραδειγμα που μου ερχεται στο μυαλο ειναι οι megadeth,
O Μustaine είναι love it or hate it κατάσταση. Προσωπικά τον γουστάρω.


η 'ακυρη' επιλογη του bailey,
+500. Προσπαθούσε βέβαια αλλά....




o αχρωμος (δεν θυμαμαι ονομα) των dokken
Διαφωνώ. Φοβερός ο Don.


ισως βεβαια με εχουν καλομαθει τα βρεττανικα μου ακουσματα (plant)
O λόγος που δεν μπορώ να ακούω Zeppelin για πάνω απο μισή ώρα είναι ακριβώς αυτός. Κατ'εμέ ο πιο υπερτιμημένος τραγουδιστής στην ιστορία του ροκ, μου δίνει αφάνταστα στα νεύρα. Πολύ σπαστική φωνή.


Επίσης, δε μου αρέσει ο τωρινός frontman των Theater, Ο James LaBrie.. Ίσως είμαι από τους λίγους, αλλά θεωρώ πως η φωνή του δεν έχει αυτό το γρέζι, αυτή τη μαγκιά που θα ταίριαζε στο συγκρότημα, μπορεί να είναι τονικά σωστότατος και να πιάνει τρελές οκτάβες, αλλά προσωπικά μου ακούγεται σαν ευνούχος.. :P
+10. Κρίμα που τραγουδάει αυτός στους Theater. Θεωρά ότι είναι το αδύνατο σημείο τους.



θα ηθελα να ακουσω αποψεις επι του θεματος καθως πιστευω οτι στην rock το πως θα πεις κατι (ερμηνεια) ειναι πιο σημαντικο απ το τι θα πεις (στιχος)...
Σχετικό  αυτό. Καλό είναι να υπάρχει και κάποιος καλός στίχος. Στην ιστορία του ροκ έχουν κυκλοφορήσει και πολλοί απαράδεκτοι στίχοι. Ίσως γι΄αυτό τα τελευταία χρόνια ακουώ πολύ instrumental.... ;D ;D


108
  Δεν νομιζετε οτι το ολο θεμα εχει παραγινει πια?
 
  Δεν εχει αναφερθει ποτε στην ιστορια της μουσικης μαχη γυρω απο την τεχνικη (ουτε οταν βγηκε ο paganini, ουτε οταν τερατα της μουσικης οπως o Tchaykovsky η ο Beethoven εγραφαν τρομακτικα κονσερτα για βιολι η για πιανο.) Κανεις δεν παραπονεθηκε ποτε για τα σολο των πληκτραδων το 60 η το 70 οταν τα "χωναν".Το ολο πραγμα αρχισε να ξεφευγει οταν η κιθαρα πλεον εγινε μοδα και αρχισε να εξελισεται τοσο πολυ τεχνικα.Στο κατω κατω κανεις δεν εκραξε τον Rodrigues για το concerto d'aranjuez που θεωρειται ισως το δυσκολοτερο εργο για κλασσικη κιθαρα, αλλα αντιθετως θεωρειται ως ενα απο τα πιο ομορφα εργα που γραφτηκαν ποτε.Μια ειναι η απαντηση...εξελιξη.Σε οποιον δεν αρεσει ας ασχοληθει με κατι αλλο (ειτε ειδος μουσικης ειτε οραγανο).Και προς θεου δεν αρνουμαι πως καποιοι εχουν χαθει στον τεχνικο τομεα, αλλα ρε παιδια ειναι πολυ λιγοι για να τους  βαλουμε ολους στο ιδιο καζανι και να φτανουμε να κατακρινουμε ενα ολοκληρο ειδος μουσικης.Ας το παραδεχτουμε, μεχρι τις αρχες του 80 κανεις δεν επαιζε πολλα γιατι πολυ απλα δεν μπορουσαν(και μιλαω καθαρα και μονο για το ροκ, γιατι στην jazz πχ υπηρχαν ηδη παιχτες που σου αλλαζαν τα φωτα οπως al dimeola  η  john maclaghlin αλλα κανεις δε μιλησε γι' αυτους ποτε σωστα?).Ηταν ακομη σχετικα καινουργιο οργανο και δεν ειχε εξελιχθει τοσο.

  Οπως και να 'χει εχουμε κατι μοναδικο...Για πρωτη φορα στην ιστορια της μουσικης κραζουμε την τεχνικη...Δε μας χαλασε παντως ποτε να κανουμε 12-15 χρονια ωδειο για να μπορουμε να παιζουμε κλασικη μουσικη, εκει ειναι αυτονοητο, αλλα το ροκ ειναι αλλη ιστορια...δεν ειναι μουσικη. :)

+50000000000000000000 Με κάλυψες 100%

 Απορία: Γιατί όταν ένας τεχνίτης παίζει ανούσια πάει το κράξιμο σύνεφφο, ενώ όταν παίζει ανούσια ένας κουλός (ναι, και αυτό γίνεται πολλές φορές) τότε δεν τρέχει τίποτα;;

109

Έλεος...



110
Ήθελα να κατέβω Αθήνα για τον Paul αλλά δυστυχώς δεν θα  μπορέσω. :'( :'( :'( :'( :'(
Όσοι πάτε,άν μπορείτε μετά ένα review, κανα βιντεάκι, φωτο....

ΥΓ.  :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'(

111
http://www.godinguitars.com/godinsdp.htm
Διαφέρει στο headstock και στο ότι έχει τρεμολο.
Το μπράτσο είναι πολύ λεπτό.

112
Σαν σύνολο μου άρεσε πολύ και συγχαρητήρια που έμαθες να παίζεις έτσι μόνο με το αυτί!! Ωραία τα bend ,το vibrato και ο ήχος που βγάζεις.
Εκεί που μου φαίνεται ότι έπασχε ήταν στα πιο γρήγορα περάσματα στις μπάσες χορδές. Ο ήχος εκεί δεν ήταν ιδιαίτερα καθαρός σε σχέση με τα υπόλοιπα μέρη και δίνεις την εντύπωση ότι παίζεις λίγο σφιγμένος. Επίσης δεν χρησιμοποιείς σχεδόν καθόλου το μικρό δάχτυλο. Δεν ξέρω άν αυτό συμβαίνει μόνο σ΄αυτό το video ή το κάνεις συνέχεια.

ΥΓ. Ο Gary Moore δεν το έχει παίξει μόνο live, υπάρχει στο CD "After the War". Mόνο στο CD, όχι στο βινύλιο.

113
Νέο άλμπουμ απο τους Metallica λοιπόν... Ομολογώ ότι δεν περίμενα
και κάτι το ιδιαίτερο μετά από την απίστευτη κρυάδα του προηγούμενου
"άλμπουμ" (δεν θέλω καν να γράψω τον τίτλο του) .Επίσης τα samples
δεν μου έκαναν κάποια καλη΄εντύπωση στην αρχή.
  Ακούγοντας όμως ολοκληρωμένο το CD άλλαξα γνώμη. Το γκρούπ έβαλε πολλά στοιχεία απο το παρελθόν και ενώ αυτό θα μπορούσε να καταντήσει μια χωρίς νόημα προσπάθεια αντιγραφής της ιστορίας τους, στα δικά μου αυτιά κατάφερε να ακουστεί πολύ φρέσκο.
Οι συνθέσεις (αυτό έχει σημασία) βρίσκονται IMO σε υψηλό επίπεδο σε αντίθεση
με το μισό υλικό του LOAD και την συντριπτική πλειοψηφία των κομματιών του
RELOAD (έχω κάνει delete στο επόμενο που έβγαλαν). Μοναδική εξαίρεση το
Unforgiven III το οποίο ,χωρίς να είναι άθλιο, δεν θεωρώ ότι έχει λόγο
ύπαρξης στο CD. Επιτέλους ακούμε τον Kirk να σολάρει, τον Ulrich να θυμίζει
κάτι απο Justice,Black και τις καλές στιγμές του Load, το δεξί χέρι του Hetfield
σε πλήρη δράση,τον Rob να δίνει μια γερή κλωτσιά στους υπόλοιπους και όλα αυτά
με έναν τρόπο που με μετέφεραν σε παλιές εποχές...
Βρίσκεται αυτό το άλμπουμ στο ίδιο επίπεδο με τις θρυλικές τους δουλειές;;; Όχι,
αλλά τις κοιτάζει στα μάτια με περισσή αξιοπρέπεια. Metallica are back.Thank God


114
Bρίσκω πολύ καλές τις GHS (Boomers και Progressive έχω δοκιμάσει), αλλά προτιμώ
τις Elixir γιατί έχουν άνα "used" συναίσθημα στο χέρι.

116
Πολυ ωραιο oργανο buckethead.
Πρεπει να παιζει πολυ ωραια...
Μια χαρά παίζει, ειδικά μετά απο το service απο τον Ντούκα.

118
Ωραίο το σόλο!! Προσωπικά μου θύμισε 80's....

119
  Εισια τυχερος που μενεις διπλα σε εναν αξιολογο τεχνιτη που δε δισταζει να κανει ΤΑ ΠΑΝΤΑ για να μεινεις ευχαριστημενος. Κι εκτος απο επαγγελματιας, ειναι και ΨΥΧΑΡΑ.

+500
Mετά απο μήνες αξιώθηκα να πάω την κιθάρα μου στον Σταύρο (είχε πρόβλημα σε κάποια τάστα) και έμεινα εντυπωσιασμένος απο την ποιότητα δουλειάς (η κιθάρα πλέον πετάει) και απο το φιλικότατο κλίμα στο μαγαζί. Δεν φαντάζομαι να υπάρχουν και πολλά καταστήματα, όπου μπορείς να πάρεις όποια κιθάρα θέλεις απο τον τοίχο, να τη συνδέσεις σε όποιον ενισχυτή διαλέξεις και να παίζεις για όση ώρα θέλεις.....

120
+500!!
Mακράν το καλύτερο του διαγωνισμου!!!!!!

122
Συγχαρητήρια tax, πολύ ενδιαφέρον!!
Θα έλεγα ότι έχει μια "καλοκαιρινή" ατμόσφαιρα! (Sorry, δεν μπορούσα να βρω πιο κατάλληλη έκφραση). Ανέβασε κι άλλα αν έχεις!

123
Γουστάρω!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

124
Νομίζω ότι ο paranoid ξεκινώντας το thread είχε στη σκέψη του το εξής
ερώτημα: πως ξοδεύουμε το χρόνο που έχουμε στη διάθεσή μας για να ασχοληθούμε
με την κιθάρα;Προσπαθώντας να μαθουμε να παίζουμε κάπως καλύτερα ή
προσπαθώντας να ικανοποιήσουμε το "ένστικτο" του GAS;;

 Προσωπικά έχοντας λίγο χρόνο στη διάθεση μου (μερικές μέρες και καθόλου) προτιμώ να προσπαθήσω να κουνήσω λίγο περισσότερο τα τρισάθλια δάχτυλά μου (μήπως και πάρουν μπρός)
παρά να ψάχνω για εξοπλισμό(δηλαδή δεν ψάχνω καθόλου.....)
 Σε ΚΑΜΙΑ περίπτωση δεν "καταδικάζω" την αναζήτηση ήχου μέσω καινούργιου
gear. Αυτό που λέω είναι ότι μου φαίνεται κουλό να ξέρει κάποιος απ'έξω
και ανακατωτά τους καταλόγους των BOSS, Fender και Seymour Duncan και
ταυτόχρονα να μην γνωρίζει τι έιναι πχ το Cmaj7.

125
Ελπίζω να καταστραφεί το 2012 η ζωή όπως την ξέρουμε.
Τότε θα κυριαρχήσει στη γή η επόμενη μορφή στην εξελικτική πορεία του ανθρωπινου είδους. Ο homo bucketheadious. I can't wait.....

Σελίδες: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 ... 18