Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.


Μηνύματα - marathon

Σελίδες: 1 2 3 4 [5] 6 7 8
101
Ρε marathon, προσπαθεις να με πεισεις οτι φανταζομαι τις διαφορες; Γιατι δεν μπορεις απλα να δεχτεις οτι καποια πραγματα αλλοι τα ακουνε και αλλοι οχι; Δεν λεω οτι εχω ουτε ειδικα αυτια, ουτε ειμαι ο φωτεινος παντογνωστης, αλλα το να λες οτι ολες οι διαφορες που ακουει καποιος, τις ακουει μονο και μονο ή στη φαντασια του, ή εξαιτιας διαφορετικου setup (που δεν παιζει στην περιπτωση μου, αλλα τεσπα), ειναι αλλο πραγμα.
Όχι βέβαια...απλά λέω ότι οι παράμετροι είναι τόσες πολλές και μπερδεμένες ώστε να βγάζουμε με άνεση συμπεράσματα


σχεδον πανομοιοτυπες κιθαρες
Σχεδόν, πανομοιότυπες νομίζω ότι δεν σημαίνει ίδιες...εσύ το έγραψες...άρα και ίδιο  setup (που και αυτό με το μάτι γίνεται) να είχες...ξέρω γω, λέει τίποτα?

102

Κι εγω συμφωνω οτι παιζουν πολυ μεγαλυτερη σημασια αλλα χαρακτηριστικα μερικα απο τα οποια ανεφερες, αλλα ΚΑΙ τα ξυλα παιζουν ρολο στον ηχο...
Για να είμαι ειλικρινής, πιστεύω ότι ΟΛΑ παίζουν ρόλο. Γι αυτό και δεν πρέπει να ασχολούμαστε.
Εκτός εάν κατασκευάζουμε όργανα που σίγουρα μέσα σε αυτό (και όλα τα υπόλοιπα) forum πρέπει να είναι το 0,0001%.
Όλοι οι υπόλοιποι, έχουν την δυνατότητα να κατεβάσουν το όργανο από τη κρεμάστρα, να το δοκιμάσουν, να δούν εάν τους κάνει και να το κάνουν δικό τους...
Συνήθως όταν αρχίζει και μας ξυνίζει ένα όργανο...ή φταίμε εμείς ή ήρθε η ώρα να αγοράσουμε κάποιο άλλο...


αλλα γιατι το εχω δει στην πραξη με σχεδον πανομοιοτυπες κιθαρες κατα τα αλλα, αλλα με αλλα ξυλα, να ακουγονται διαφορετικα...
Εδώ θα μου επιτρέψεις να νομίζω, ότι ο άνθρωπος από τη φύση του δεν μπορεί να είναι αξιόπιστος κριτής...δεν μπορεί να αποδείξει εάν ακούει το ίδιο την επόμενη μισή ώρα, εάν η ακοή του επηρεάζεται και από άλλες ρεαλιστικές αισθήσεις (όραση ας πούμε) ή παράλληλες καταστάσεις (είμαι χαρούμενος, θυμωμένoς κλπ...)...ιδιες κιθάρες με διαφορετικά ξύλα...αλλά ΠΙΘΑΝΟΝ (μη ελέγξιμο) άλλο setup....

103

τα βερνικια δεν τα βαζουν για να βελτιωσουν τον ηχο μιας κιθαρας, αλλα ειτε για να προσδωσουν καποιον χρωματισμο ή/και για να προστατεψουν το οργανο απο την φθορα του χρονου και της χρησης.
Συμφωνούμε ότι αυτοί που τα βάζανε (και τα βάζουνε) δεν τα βάζουν για να έχουν σχέση με τον ήχο....ούτε σκέπτονται εάν αναπνέει ένα ξύλο (κάτω από sealer, μπογιά ΚΑΙ βερνίκι)...άρα και οι 2 μας νομίζω, ότι θεωρούμε ότι είναι αφελές να το χρησιμοποιούμε σαν ηχητικό χαρακτηριστικό...ΓΙΑ ΗΛΕΚΤΡΙΚΑ όργανα

104
Οταν πας να αγορασεις ξυλεια, ειδικα για τετοιες δουλειες, σου αναφερουν και ποσο καιρο εχει στεγνωσει το ξυλο και ποσο υγρασια (κατα προσεγγιση) παραμενει στο ξυλο.
Προσωπικα ειμαι της αποψης οτι ολα αυτα ειναι ψιλα γραμματα, αλλα δεν διαθετω και τα καταλληλα αυτια ισως για να κρινω.

Xρειάζεται καμμία φορά, μόνο τη κοινή λογική για να κρίνεις.
Από εδώ αγοράζει και η Gibson...και δεν βλέπω πουθενά να γράφει για υγρασίες
http://www.exoticwoods.com/product.php?productid=18&cat=0&page=1&featured


Και βεβαια μην ξεχνας οτι στα vintage οργανα δεν ειναι μονο τα ξυλα που παιζουν σημασια στον ηχο, αλλα και οι μαγνητες και τα ηλεκτρικα...

Εγώ λέω ότι σε όλα τα ηλεκτρικά όργανα (όχι μόνο τα vintage) παίζουν ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ σημασία οι μαγνήτες και τα ηλεκτρικά


Αλλα υλικα τοτε για πηνια, αλλου τυπου και τροπος περιτυλιξης των πηνιων κοκ, χωρια που με τα χρονια η μαγνητικη δυναμη ενος μαγνητη εξασθενει και κανει τον μαγνητη πιο "γλυκο" φαινομενικα στα αυτια, αν και αν το δεις τελειως "επιστημονικα", αυτη η γλυκητητα εχει να κανει με το αδυνατισμενο μαγνητικο πεδιο που ισως κανει ενα ψιλο-attenuate στα πριμα πχ...

Όλα αυτά, με τη σημερινή τεχνολογία προσομειώνονται
http://www.fractalaudio.com/products-fa-axefx.html
αρκεί να έχεις λεφτά να τα πληρώσεις



Υπαρχουν και ανθρωποι που πιστευουν οτι και σε εναν τσιμεντολιθο να φορεσεις εναν μαγνητη, αν το scale των χορδων ειναι σωστο κτλ, θα παρεις πανω κατω τον ιδιο ηχο με μια κανονικη ξυλινη κιθαρα με τον ιδιο μαγνητη...

Το πιο τελευταίο πείραμα που έκανα ήταν απολαυστικό...Βγάλαμε τους μαγνήτες μίας Ibanez και τους βάλαμε σε ένα fiber σκάφος
http://www.customshop.gr/fiber.html
Προφανώς και η κιθάρα είχε άλλη συμπεριφορά (sustain, πρίμα)...αλλά ο ήχος πάλι Ibanez ήταν ;) 

105
και επειδη τα βερνικια που χρησιμοποιουσαν τοτε, ηταν συνηθως πιο λεπτα, οχι πολυεστερικα και αφηνανε το ξυλο να αναπνεει σωστα (και να "δονειται" σωστα απο οσο λενε οι εχοντες πιο "προικισμενα" αυτια).
Eάν, όλοι αυτοί που πιστεύουν αυτό, έχουν δίκιο...σήμερα με τις γνώσεις που έχουμε, κανονικά, δεν θα έπρεπε να βάζουμε καθόλου λούστρο για να "αναπνέει" καλύτερα το όποιο ξύλο...Έλα όμως που βάζουμε ακόμα και σήμερα


quote author=Johnie Darko link=topic=80610.msg636411#msg636411 date=1290163204]
Γιατι τα ξυλα κρατανε υγρασια (ελαια κτλ) μεχρι να ξεραθουν τελειως...

Και πότε πραγματικά ξεραίνεται ένα ξύλο? Σε 10-20-100-150 χρόνια? Γιατί δεν νομίζω ότι θα περιμένουν τόσο πολύ οι τεχνίτες για να φτιάξουν ένα ηλεκτρικό όργανο ;D
Και σε πόσο καιρό "ακούγεται" η αλλαγή...Πχ έχω κιθάρα 30 χρόνια και ίδια την ακούω ;D   Εκτός εάν η ακοή μου, ακολουθεί το ξύλο ;)

106
παιδια τελικα αγορασα τη συγκεκριμενη κιθαρα...αλλα (η κιθαρα δεν εχει βερνικι) σκεφτομαι να περασω ενα βερνικι το σωμα της κιθαρας γιατι ειναι ευαισθητη σε υγρασια και το σπιτι μου εχει πολυ...μπορει κανεις να μου προτεινει βερνικι και κατα ποσο το βερνικι παιζει ρολο στον ηχο?
Εάν προσέχεις τη κιθάρα σου και την έχεις στη θήκη της, μην φοβάσαι από τις σπιτικές υγρασίες...
Εάν επίσης έσκασες 1000 ευρώ, αγόρασες Gibson και δεν έχεις ξαναλουστράρει ποτέ έστω και Harley Bendon...τότε
www.jokerguitars.gr
Και τέλεια θα γίνει, και σίγουρα φτηνότερα από το να τη βάψεις μόνος σου θα είναι (μην βαυκαλίζεσαι ότι θα πετύχεις επαγγελματική υφή λούστρου με τη πρώτη και χωρίς μηχανήματα) και η κιθάρα δεν θα χάσει (πολύ) την αξία της.

107
Bάζεις σε ένα βαρέλι νερό μπογιές και κόλλα... Είναι μία παμπάλαια τεχνική που χρησιμοποιούσαν για να φτιάξουν εσώφυλλα-εξώφυλλα βιβλίων...Επίσης πάντα απορούσα...ποιός τρελλός βάζει το ΞΥΛΙΝΟ σώμα της κιθάρας στο νερό και μετά πόσο καιρό περιμένει να φύγει η υγρασία.... ;D ;D ;D


Εδώ, εάν επιμένεις, θα βρείς λεπτομέρειες
http://www.projectguitar.com/tut/swirled.htm

108
πάντως εξήγησέ μου αν θες πως δύο κιθάρες με όλα τα υπόλοιπα ακριβώς τα ίδια(specs-ενισχυτή-παίχτη-κατασκευαστή-ακόμα και χρονιά κατασκευής),με διαφορά μόνο το καπάκι έχουν διαφορά?
δεν ισχυρίζομαι πως θα καταλάβω το maple και το ash βάση ιδιότητας ξύλου,αλλά την διαφορά την ακούω όσο κουφός και νά'μαι.έχει γίνει,δεν είναι link αυτό.
Nα προσπαθήσω να σου εξηγήσω εγώ
1) Το setup. Ακόμα και με διαφόρα 1 ώρας από κιθάρα σε κιθάρα να γίνει, επειδή είναι μία χειροποίητη διαδικασία και όχι μηχανικά υποκινούμενη (όπως ας πούμε η CNC κοπή)...ΑΠΟΚΛΕΙΕΤΑΙ να είναι ίδια.
2) Το χρώμα ( sealer, finish). Και αυτό είναι χειροποίητη διαδικασία και όχι μηχανικά υποκινούμενη...μισό δευτερόλεπτο παραπάνω, φτάνει, ας είναι και το ίδιο χρώμα
3) Ο χώρος που κάνεις το τέστ....Ο Τρίμης (ας πούμε και κανένα άλλο Eλληνικό showroom ) που το έκανες εσύ δεν είναι το ιδανικό μέρος για τέτοιες λεπτομέρειες
4) Εμείς οι ίδιοι....δεν ακούμε το ίδιο όλες τις ώρες. Οι αισθήσεις μας-πως να το κάνουμε- δεν είναι ασφαλή κριτήρια...γι αυτό ανακαλύψαμε τα μηχανήματα
Φτάνουν αυτά? ;D

109
μήπως θέλεις ν'ακολουθήσεις κι εσύ για το τεστάκι στν Τρίμη?το συμφωνήσαμε με τον Μάραθων. ;) .
Ελπίζω να καταλαβαίνεις ότι το "τεστ" στον Τρίμμη δεν θα έχει καμμία αξία...πιό πολύ για να πίούμε καμμιά μπύρα θα γίνει ;D

110
...OK.Θα πάμε παρέα στον Τρίμη με την προυπόθεση πως μετά θα πάμε να παίξουμε και με καμμία από τις δικές σου...
τι τσάμπα μας έφτιαξες? ;)
nice...θα πάρουμε τη "πλαστική" για να γελάσουμε πραγματικά ;)

111
κουβέντα κάνουμε φίλε μου,λες εσύ λέω εγώ,λέμε όλοι την γνώμη μας.
πάντως κι εσύ μιας κι ασχολείσαι σοβαρά μ'αυτό τον χώρο (της οργανοποιίας κι όχι της μουσικής,όπως πολύ σωστά με διόρθωσες),καλό θά'ταν να μην σπαταλάς τον χρόνο σου σε ανούσιες αντιπαραθέσεις,αλλά σε δημιουργικό ψάξιμο,και σαν προτροπή σου θυμίζω το τεστάκι που έγραψα πριν.
θά ήμουν πάρα πολύ ευχαριστημένος να διαβάσω την αιτιολόγησή σου στο που βρίσκεται η διαφορά(αν κι όταν το κάνεις,
και χωρίς να παίξεις jazz ;D ).

Kαλά μην τρελλαίνεσαι...σε πειράζω και λίγο... >:D
Για το τεστάκι που λές...όποτε θές πάμε και μαζί στον Τρίμμη(?) να το κάνουμε παρέα...να δούμε τι θα μας πεί ;)


Τώρα για να διασκεδάσουμε (λίγο) παραπάνω, επαναφέρω το δικό μου τεστάκι

http://soundclick.com/share.cfm?id=6989595

για να δείς ότι για μερικά πράγματα, δεν φτάνουν όλες οι αισθήσεις. Στο δικό μου τεστ, ή μόνη αίσθηση που μπορείς να χρησιμοποιήσεις είναι η ακοή (και όχι η φαντασία ;D ), όπως και σε πολλά links-τεστς που βρίσκουμε στο νετ. Εάν όμως (μπορούσες) να χρησιμοποιήσεις και την όραση, θα έβλεπες ότι η slide κιθάρα στο κλιπ μου είναι ...πιάνο ;D ;D . Είναι sample από τις κιθάρες του απλοϊκού Garageband, παιγμένο με midi kιθάρα...
βέβαια τώρα όλοι θα πούνε το είχα καταλάβει....αλλά τεσπα ;D ;D
και ο groovymood που το είχε βρεί παλιά, το βρήκε από το κακό μου παίξιμο και όχι από τον κακό μου ήχο.... Βλέπεις λοιπόν, ότι σήμερα, μπορούμε να φτιάξουμε το οτιδήποτε στη μουσική, με άπειρα και πιο ενδιαφέροντα μέσα και υλικά... και καθόμαστε και ασχολούμαστε με τον τελευταίο τροχό της αμάξης...Πές μου τι ξύλο θές (και πόσο ;D ), να στο προσομειώσω ;D ;D

ΥΓ JimiPap...αμπαλάριζε τις κιθάρες σου, να περάσω να τις πάρω ;D ;D

112
...ποιός σου είπε πως δεν το κάνουν πολλοί αυτό?(εγώ πάντως ναι ;) )...
Μακάρι....γιατί τότε, χάνεις τζάμπα το χρόνο σου με τέτοιου είδους links που μας ανέβασες? ;)

113
Μάραθον, αν και άσχετος, θα πω την άποψή μου για το κλιπ.
O πρώτος γενναίος.... ;D ;D ;D Θα απαντήσω αύριο, γιατί τωρα που σας γράφω είμαι στα εξωτικά Τίρανα και πάω για ύπνο,,,,


Κάτι του λείπει για να αποκτήσει φυσικότητα.
Αυτή είναι ενδιαφέρουσα παρατήρηση 8)


Αλλωστε στο live το μονο που μετραει ειναι αν "η κιθαρα ακουγεται πιο δυνατα απο τα ντραμς! Γουαου! Καλη κιθαρα καλο ξυλο..."!
Μόλις περιέγραψες, την κατά την άποψή μου, διαφορά της ακριβής από τη φτηνή κιθάρα ;D ;D

114
Το κλιπάκι σου πάντως δεν θα το σχολιάσω "ΞΑΝΑ" γιατί παλαιότερα, κάπου αλλού, ήμουν ο μόνος που είχε καταλάβει τί παίζει με δαύτο... ;)
  'Αντε, κατάλαβες και ποιός είμαι τώρα... ;D :-* :) ;)
Πρέπει να γράψω καινούργιο κλιπ...αλλά είμαι πολύ τεμπέλης ;D ;D ;D
Όχι μόνο κατάλαβα αλλά υπογράφω και υποκλίνομαι σε ότι γράφεις ;)


Πάντως, οι περισσότεροι χάσατε που δεν απαντήσατε στο κλιπ...είναι από μόνο του ξεχωριστό θέμα ;)


Και θα κλείσω τη συμμετοχή μου στο παρόν θέμα, με μία απορία...
Αφού το 99,9% των εδώ μέσα ενδιαφέρεται για έτοιμες, επώνυμες κιθάρες και όχι να φτιάξει μία από την αρχή...γιατί σας ενδιαφέρουν τα ξύλα? Τι πιό απλό από το να τη κατεβάσετε από τη βάση και απλά να την ακούσετε? Εάν σας αρέσει ο ήχος και σας "κάθεται" σαν όργανο, δεν αρκεί?...Εμένα τουλάχιστον, αυτό μου φτάνει ;)

115
Αν τα ξυλα δεν επαιζαν ρολο, τοτε ουτε epiphone θα υπηρχαν, ουτε squier. Γιατι αν τις αγοραζες και αλλαζες μαγνητες, τοτε θα κερδιζες 1000 ευρω απο τις εταιριες, αφου εχουν πανω κατω τα ιδια χαρακτηριστικα, τα "ιδια" ξυλα κλπ.

Μα τόσο ακριβά ξύλα είναι που κάνουν 1000 ευρώ παραπάνω?...το λογότυπο που δημιουργεί μεταπωλητική αξία (μάλλον) τα αξίζει...δεν αγοράζεις ξύλα, mojo αγοράζεις και μεταπουλάς...

116
όποιος από εσάς έχει το κουρντηστήρι που πιάνει με την τσιμπίδα πάνω στα κλειδιά του μπράτσου να το ακουμπήσει και πάνω στο σώμα για να δούμε επιτέλους όλοι αν δονείται ή όχι το συγκεκριμένο τμήμα της κιθάρας.
Σίγουρα δονείται...όπως και στον γραφίτη, το fiber....και? Σύμφωνα με αυτά που λές
θεωρώ ότι ο κυριότερος σκοπός του σώματος (όχι του μπράτσου, το ξαναλέω) είναι ΝΑ ΜΗΝ ΣΚΕΒΡΩΝΕΙ και να ΜΗΝ ΠΑΡΑΜΟΡΦΩΝΕΤΑΙ. Φυσικά και γι αυτό το σκοπό χρησιμοποιούνται όσο το δυνατό "νεκρά" ξύλα (θα δείτε ημερομηνίες του 1940...) που ότι είχαν να πάθουν το πάθανε.
τα παραπάνω υλικά είναι καλύτερα για κατασκευή κιθάρας...έτσι είναι? ;D

117
οχι για ευνοητους λογους  ;D ! Που ξερεις στην εποχη μας γινονται και θαυματα! Μπορεις να δεις καποιες βεβαια στα λινκς στην υπογραφη μου!
Θα τις χάσεις ξέρεις...είτε από εμένα έιτε από τον Studio....και με διαφορετικό τρόπο ;D ;D ;D ;D

118
το κανει κανενας σε ακουστικα οργανα?

Εύκολα...


για μουσικη μιλαμε οχι για μπουγατσες και pop corn. ;)

Μάλλον για οργανοποιεία...τι σχέση έχει η μουσική? ;D  Εκτός όντως εάν μιλάμε για ποπ κόρν...


εσυ το τεστ του Μαραθων το βρισκεις αξιοπιστο δειγμα?

Μα πρώτος εγώ λέω ότι δεν είναι αξιόπιστο δείγμα...αυτό όμως που μπορεί να δείξει (εύκολα) είναι ότι δεν καταλαβαίνετε τι ακούτε...όπως στο Internet...δεν καταλαβαίνετε τι διαβάζετε ;)

119
τοσα link δηλαδη δεν δεχεσαι πως τεκμηριωνουν τον ρολο των ξυλων,στο δικο σου πως βγαινει το αντιθετο συμπερασμα?
ξαναδιάβασε τα links που παρέθεσες και πές μου γιατί τα θεωρείς αξιόπιστα...θα επαναλάβω ότι περιγράφουν ΠΡΩΤΟΓΕΝΕΙΣ συνθήκες που είναι απολύτως δεκτές, αλλά αποφεύγουν να περιγράψουν τελικό προϊόν ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΞΕΡΟΥΝ ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ, κάτι που είναι πολύ σωστό και έτσι πρέπει να κάνουν όσοι θέλουν να είναι σοβαροί....
κανείς μας όμως δεν παίζει με ακατέργαστα ξύλα....εγώ τουλάχιστον...εσύ δεν ξέρω... ;)


εγω δεν ειμαι σιγουρος για το τι θα ακουσω και το τι θα καταλαβω
είσαι όμως έτοιμος να πιστέψεις τον οποιονδήποτε στο Internet...τηνWikipedia ας πούμε...και σίγουρος ότι έχουν δίκιο...

120
και μολις το δω θα σου χαρισω ολες μου τις κιθαρες ! ;D
Βάζεις μία φωτογραφία τις κιθάρες σου? ;D ;D ;D ;D

121
oπως και το δικο σου τεστ δεν αποτελει τεκμηριωση.
κανε το με τελειως καθαρο τον ενισχυτη(κι ας μην παιζεις τζαζ)!
μα δεν μπορεί να είναι τεκμηρίωση, το είπα άλλωστε...απλά βλέπω ότι αποφεύγεις να τοποθετηθείς...μήπως δεν έχεις εμπιστοσύνη στις γνώσεις σου ή στα αυτιά σου? ;D ;D  Είναι ένα προσωπικό τέστ για να μου φύγει η περιέργεια τι ακούτε ή τι φαντάζεστε ότι ακούτε...

122

Δεν είναι κακό κάποιος να ακούει καλύτερα απο εμας...
Ούτε είναι κακό κάποιοι να μπορούν να εκτιμήσουν καλύτερα ένα μουσικό όργανο απο εμας...
μα ακριβώς...αυτούς ψάχνουμε για να βοηθήσουν και εμάς...αλλά εσύ θα στηριζόσουν σε μία αίσθηση 3ου και όχι σε μία (πιο) επιστημονική τεκμηρίωση?
Και όσα links ανέβηκαν σήμερα, δεν αποτελούν κάτι τέτοιο... ::)

123
αδόκιμη λοιπόν η σύγκριση!
εάν έπαιζες τζάζ ;D

124
Στο κλιπακι που ανεβασες, οι κιθαρες ειναι πνιγμενες στα εφε!! Για να κανεις τετοιου ειδους συγκρισεις, πρεπει αφενος οι κιθαρες να ειναι στεγνες, να εχουν ηχογραφηθει με κορυφαια μικροφωνα και προενισχυσεις, με καλους φουλ λαμπατους. Οσο πεφτει το επιπεδο του ενισχυτη και της ηχογραφησης, τοσο εξομοιωνονται οι διαφορες.

Τη σήμερον ημέρα, οι μόνοι που παίζουν "καθαρά" είναι οι τζαζίστες ;D ;D
Τη σημερον ημέρα, ούτε κορυφαία μικρόφωνα χρειάζονται ούτε φουλ λαμπάτοι ενισχυτές για να γράψεις ένα καλό κλίπ ή να παίξεις live...
Έτσι τουλάχιστον λέει ένας από τους κορυφαίους κιθαρίστες παγκοσμίως
http://www.johnmclaughlin.com/
Μπορείτε να το δείτε στο equipment... ;)

125

σου παρέθεσα λοιπόν τις απόψεις τόσων κατασκευαστών και το ξέρεις πως όσο ψάχνω θα βρίσκω,γιατί φίλε μου το θες ή όχι αυτές τις απόψεις έχει η συντριπτική πλειοψηφία.
τώρα αν εσύ δεν πείθεσαι καλά κάνεις(ούτε περιμένω ν'αλλάξεις γνώμη,στο ξαναείπα άλλωστε).
Μα εύκολα μπορώ να αλλάξω γνώμη σε τεκμηριωμένα πράγματα. Αλλά-ατυχώς- σε πολύ συγκεκριμένες μου απορίες, δεν υπάρχουν απαντήσεις ή είναι απόλυτα ασαφείς (πχ γιατί η Warmoth ή οποιοσδήποτε άλλος κατασκευαστής δεν εξηγεί εάν υπάρχει διαφορά ήχου με διαφορετικές βαφές και πόσο σημαντικό είναι σε σχέση με τις ηχητικές διαφορές πυκνότητας του ΙΔΙΟΥ ξύλου...ας πούμε).
Και βέβαια, δεν μπορώ να ταυτιστώ με κατασκευαστές (ειδικά με custoshop όπως ο Paul παρ όλη τη μεγάλη εκτίμηση που του έχω, και μπορώ να στο εξηγήσω ακριβώς ;)  ), όταν το κίνητρό τους είναι να πουλήσουν ενώ το δικό μου να αγοράσω...

Σελίδες: 1 2 3 4 [5] 6 7 8