Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.


Μηνύματα - kbasilis

Σελίδες: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 ... 11
101
Για το action οι αποστάσεις

http://www.fender.com/support/articles/stratocaster-setup-guide/

Στο actoin θα δεις ότι λεει bass side και treble side οπότε μετράς την 6η χορδή στην απόσταση που σου λέει(bass side) μετά μετράς την κατίνι(treble side)τις δύο άκρες με λίγα λόγια και τις υπόλοιπες τις ρεγουλάρεις με το εργαλείο για radius που είναι αυτό


                                                                        και μετράει (αφού έχει τις ακριανες αποστάσεις) έτσι



102
Η μέτρσηση γίνεται από το πρώτο μέχρι εκεί που θα επιρεαστεί το μανίκι από την βέργα.

Τι εννοώ το μανίκι δένει με βίδες(μλάω για την συγκεκριμένη) με το σώμα οπότε από το σημείο της πρώης βίδας(από την μεριά του headstock)μέχρι και την τελευταία το μανίκι δεν επιρεάζεται αλλά μένει ίσιο.

Ο λόγος είναι ότι οι βίδες κάνουν το μινίκι με το σώμα  "ένα" και δεν μπορεί να πάρει καμπούρα από την βέργα το σημείο 17ο τάστο μέχρι το  21ο.

Οπότε τα σημεία που θα πατίσεις θα είναι το πρώτο και το 17ο τάστο από την 6η(μπασάτη) χορδή.

Τα σημεία που μετράς το relief μπορεί να αλλάξει αν π,χ, πας σε 24 τάστα και είναι κατασκευασμένη έτσι ώστε το μανίκι να είναι πιό πίσω π,χ, η βίδα που λέγαμε πιό πάνω να βρίσκεται στο 19ο τάστο.

Υ,Γ η δικιά μου κιθάρα έχει 22 τάστα και η δικιά σου 21 δεν νομίζω να έχουν διαφορές όσο αφορά το πάτιμα στο 17ο τάστο αλλά ρίξε μιά ματιά.

Στην συνέχεια αφού είσαι κουρδισμένος και εχεις κρατίσει 1ο και 17ο τότε σημείο κέντρο σε αυτά τα δύο σημείο είναι το 8ο τάστο όπου και θα μετρίσεις και συνίθως τα ρεγουλάρουν στο ένα δέκατο του χιλιοστού με ενάμισι αλλά  η fender δείνει τα μέτρα γιατί και από radius  σε radius αλλάζουν.

Οι αποστάσεις είναι αυτές

http://www.fender.com/news/how-to-measure-neck-relief/

104
Ο 900 είναι πιό hi gain από τον 800 αν πατήσεις στο youtube marshall jcm 800 vs jcm 900 θα σου βγάλει πολλά αποτελέσματα για να συγκρίνεις

105
φανταζομαι οτι για κλασσικες κιθαρες αντε να αλλαξεις καμια χορδη .

Δεν θα το έλεγα αυτό.

Μπορεί ο καβαλάρης να θέλει λιμάρισμα ή ακόμα και αλλαγή αν για τον χ,ψ λόγο είναι πολύ χαμιλά.

Μπορεί το μανίκι να έχει σκεβρώσει και να χρειαστεί ο μάστορας να το ισιάξει και χωρίς την βέργα είναι πιό δύσκολο.

Μπορεί κάποιο-α τάστο-α να χρειαστεί λιμάρισμα ή ακόμα και αλλαγή

106
Φέρνουμε την κιθάρα εκεί που πρέπει να είναι ρυθμισμένη και δεύτερον εκεί που βολεύει στον παίξιμο του κάθε παίχτη (action)

107
καλώς όρισες .
το boss OS-2 πιστεύω θα σε καλύψει . είναι αρκετά ευέλικτο λόγω του κουμπιού "color" που διαθέτει το οποίο δίνει τη δυνατότητα επιλογής distortion ,overdrive και τη μίξη αυτών

+1

108
Αν γίνεται μόνο με μία χορδή τότε δύσκολο να είναι η βέργα γιατί θα το έκανε σε όλες τις χορδές και όχι μόνο σε μία,εκτός αν έχεις τόσο ψιλό άξιον που δεν θα βρίσκουν στα τάστα οι χορδές (αν έχεις πολύ σφιγμένη βέργα) και απλά στο σημείο της κατίνι είναι ο καβαλάρης πιό χαμιλομένος και βρίσκει η χορδή στα τάστα.

Ή θέλει άλλαγμα η χορδή ή το action να θέλει σήκομα(αν ο καβαλάρης φαγώθικε στο σημείο της κατίνι) ή μπορεί και να θέλουν πλανιάρισμα κάποια τάστα γιατί φαγώθικαν και είναι πιό χαμηλά.

Είναι πολλά τα μπορεί οπότε αν έχεις πολύ παλιά χορδή δοκιμάζεις να την αλλάξεις(ένα ευρό έχει,οπότε δεν είναι ρίσκο) και αν δεν λυθεί το πρόβλημα πάνε για σετάρισμα.

109
δε νομίζω πως χρειάζεται....
απλά χαμήλωσέ τους...αν καταλάβεις διαφορά βλέπουμε...


Λες να το προσπαθησω μονος μου; Φοβαμαι μηπως προκαλεσω καμια ζημια στην  κιθαρα...

Δεν θα κάνεις καμία ζημιά,πριν κάνεις ότιδοίποτε μέτρα την απόσταση που έχεις τώρα,αυτό θα γίνει ως εξής,θα έχεις πατημένη την χορδή στο τελευταίο τάστο και θα μετρίσεις την απόσταση από τις δύο άκρες.
Αν κάτι δεν σου αρέσει το φέρνεις εκεί που ήταν.

110
αν χαμήλωνες το ύψος των μαγνητών?

+1

Όντως τι ύψος έχουν?

111
Για το παίξιμο δεν γνωρίζω κάποια λύση αλλά μπορώ να σου πω κάτι άλλο που πρέπει να προσέξεις.
Κατά το σκούπισμα το πανί πρέπει να είναι βαμβακερό ή πετσέτα από μικροϊνες.

112
Αν το truss rod είναι πολύ σφιχτό μπορεί να έχει αυτό το αποτέλεσμα,αλλά δεν αποκλείεται και αυτό που λες

113
Η κιθάρα να είναι σεταρισμένη και να είναι όσο το δυνατόν σε θερμοκρασία δωματίου να μην είναι ή να μην την βαράει ερκονίσιον ή καλοριφέρ.
Να μην υπάρχει πολύ υγρασία στον χώρο που θα βρίσκεται τις πιό πολλές ώρες

114
Συμφωνώ με τον Απόλλων αλλά και με τον robort 1 όσο αφορά τις αγγελίες,πραγματικά υπάρχουν ευκαιρίες στις αγγελίες φτάνει να έχεις κάποια γνώση για να κρίνεις σε τι κατάσταση βρίσκεται το όργανο.

Ακόμα και να μην γνωρίζεις μπορείς να βρεις κάποιον που να ξέρει και να δείτε μαζί κάτι που σε ενδιαφέρει.

Αν δεν έχεις και κάποιον που να ξέρει μπορείς να ρωτίσεις εδώ τα παιδιά και να σε κατατοπίσουν  ;)

115
Για όλα υπάρχει λυση :P
http://www.jokerguitars.gr/?page_id=471


Ωραία πατέντα,το θέμα είναι αξίζει να το κάνει αυτό από χρηματικής άποψης?

Αν η κιθάρα ανταποκριθεί στα ζητούμενα του φίλου τότε δεν πάει να γράφει epiphone ή ότι άλο θέλει,να ήταν μόνο γράματα όπως τις squier ΟΚ.


116
Σιγα ρε συ, ευκολο ειναι αυτο. Πανε στο headstock, ξυσε το logo epiphone και περνα ενα να λεει gibson.  :P


Έχουν διαφορά και στις γωνίες                                                                                                                                                       


117
Προταση για ενισχυτή εώς 300 ευρώ???

Οι αγγελίες είναι γεμάτο ευκαιρίες

118
Παίζω από το καλοκαίρι του 2010, να σου πω οι μαγνήτες της Gibson ούτε εμένα με ενθουσιάζουν ιδιαίτερα, όντος οι jb/jazz είναι πολύ καλοί μαγνήτες, εγώ δεν έχω παίξει, αλλά έχω ακούσει καλά λόγια...Πιστεύω ότι οι ιδανικοί μαγνήτες για μένα είναι οι Seymour Duncan   alinco pro II slash zb, παίζω με τον Washburn G10 με 10watt, από μουσική παίζω από rock-hard rock μέχρι και metal (όχι πολύ βαριά metal κομμάτια) και έχω μία epiphone standard plustop pro

Φίλε Βασίλη εγώ έχω μία jackson js 30 dinky αν παίξεις δεν θα θέλεις να την αφήσεις και ας είναι μια απλή κιθάρα.
Της έχω αλλάξει τα ηλεκτρικά(fender) και τους μαγνήτες (seymour duncan jb +59) αλλά έχω κρατιμένα και τα μαμίσια έτσι ώστε ν χρειαστεί να την δώσω(με τέτοια κρίση χλωμό,αλλά και πάλι την γουστάρω πολύ)να μου μείνουν ή για να τα βάλω αλλού ή για να τα πουλίσω χώρια.

ΕΙληκρινά αν παίξεις με την κιθάρα μου θα πάθεις ζημιά(αν είσαι Θεσσαλονίκη μπορείς να την δοκιμάσεις)και ο ήχος της είναι πολύ καλός για τα λεφτά της (αν την παίξεις στην ξέρα ακούς ένα ωραίο όργανο και όχι απλά κάποιο ήχο).

Πριν το σωστό σετάπ η κιθάρα ήταν λίγο  :P ακούγοταν πολύ μουντή και το παίξιμο δεν ήταν και τόσο,μετά όμως έγινε σχεδόν άλλο όργανο.

Οπότε ένα σωστό σετάπ για να σου αναδείξει την κιθάρα(κάτι που το κάνουν και όσοι έχων gibson αλλιώς  :P ) να έρθει και το playability εκεί που πρέπει(και πίστεψέ με δεν θα θέλεις να την αφήσεις και μπορεί να μην ζηλέψει τπτ από μία gibson)και μετά δες τι σου κάνει κλικ από καλούς μαγνήτες (κράτα και τους παλιούς αν χρειαστεί να την πουλίσεις να τους κοτσάρεις επάνω και να σου μείνουν οι καλοί).



 

119
Οι βελτιώσεις που θέλω να της κάνω είναι στον ήχο στο playability και το sustain αν γίνεται....Πχ ο ήχος μιας Gibson συνήθως είναι πιο "κρουστός" από μια epiphone...

Φίλε και συνονόματε,όλα αυτά που αναφέρεις έχουν να κάνουν με το σεταπ.
Άντε για τον ήχο υπάρχουν μαγνήτες κτλ(πέρα από τα ξύλα)αλλά για να ακούσεις τον ήχο που έχεις τώρα έτσι όπως πρέπει να ακούγεται πρέπει να έχεις σωστό σετάπ.

Για το playability και το sustain δεν το συζητάω πάνω απ'όλα είναι το σεταπ(αν το radius και το μέγεθος το τάστων είναι αυτά που θέλεις).

Το συγκριτηκό δεν πάντα και τόσο πολλά υπάρχει και ένα βιντεάκι που συγκρίνει τελεκαστερ και θα δεις ελάχιστες διαφορές ανάμεσα σε fender και squier.

120

, ταστιερας κλπ...

βάζοντας στο παιχνίδι ακόμα και θέματα που έχουν σχέση με την κατασκευαστική δομή της κιθάρας (όπως η ταστιέρα) που δεν αλλάζουν εύκολα, τότε καλύτερα να πας για μια καινούργια κιθάρα που θα σε καλύπτει περισσότερο.

Κάτι μου λέει πως στο θέμα της ταστιέρας εννοεί στο να έχει καλύτερο playability

Φίλε Βασίλη η κιθάρα σου είναι σωστά σεταρισμένη?

Πρόσεξε γιατί ακόμα και στο θέμα του ήχου το σετάρισμα παίζει ρόλο

121
Θα συμφωνίσω και'γω με τον rodort1

122
πολυ κακη ηχογραφηση,δεν ακουσα σχεδον τπτ!

+1

Όντως φίλε μου δεν ακούγεται,δούλεψέ το και περιμένουμε  ;)

123
Ωραίος φίλε μου,λίγο  μελωδικότητα αν μπορείς καλό θα κάνει  ;)

124
άλλαξα τελικά τους ηλεκτρονλυτικούς πυκνωτές και το IC

σαν να δουλεύει αλλά σε πάρα πολύ χαμηλή ένταση. καμιά άλλη ιδέα;


googlaρισε audio probe και πάνε και στις εικόνες να πάρεις μια ιδέα πως είναι,βάλε ένα ΜΡ3 να παίζει και ξεκίνα στο κύκλωμά σου να ακουμπάς μέχρι να φτάσεις σε σημείο που θα συναντίσεις το πρόβλημα

http://www.diystompboxes.com/pedals/debug.html

125
Εφέ / Απ: Line out from headphones jack
« στις: 24/06/13, 13:55 »
Τον ήχο τον αγριεύει αρκετά πολύ,δηλαδή με νορμάλ παραμόρφωση και λίγο χαμιλή μπορώ να πω,αν το περάσω μέσα από τα headphones θα βγάλει πολύ παραμόρφωση και θα αρχίσει να βγάζει έντονα τζιτζίκια λες του έδωσες άλλο τόσο ενίσχυση.

Ψάχνω έναν τρόπο ώστε να μου κόβει αυτή την ανεπιθύμητη ενίσχυση και να μου αγριεύει το σήμα με το παραμικρό.
 
Δοκίμασα κάτι απλό έβαλα ένα 500άρι kohm πότ για να κάνω φωνή στην έξοδο των ακουστικών μπας και μαλακώσει ο ήχος το δοκίμασα και σε 250άρι αλλά ο ήχος αντί να μαλακώσει έγινε πιο "γρατζουνιστός".



 

Σελίδες: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 ... 11