Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.


Μηνύματα - Panos1984

Σελίδες: 1 ... 3 4 5 [6] 7 8 9 10
126
και μετα ξυπνησες...  ;D

127
www.makisablianitis.com

Το site του καθηγητη μου.

128
1) τα πραγματα ειναι απλα. αν θες να παιξεις κλασσικη μουσικη <<αναγκαστικα>> παιζεις με δακτυλα. αν θες να παιξεις μοντερνα μουσικη, καποια κομματια παιζονται μονο με πενα, αλλα μονο με δακτυλα, αλλα μονο με τον συνδιασμο τους και αλλα με οτι σε βολευει (και αναλογα τον ηχο που θες να βγαλεις).
για το αν παιζεται η κλασσικη με πενα θα αναφερω μονο το παραδειγμα του Al di Meola. βεβαιως παιζεται και με πενα (για μοντερνα μουσικη μιλαω παντα).

2)τα βιβλια ειναι οδηγοι. βεβαιως βοηθουν αρκει να τα χρησημοποιησεις σωστα.

συμβουλη: μαθε να παιζεις και με πενα (σωστα και καλα). θα σε βοηθουσε καποιο βιβλιο με ασκησεις.

καλη μελετη  :)

129
βασικα το να μαθεις τις κλιμακες και τους τροπους τους ειναι το ευκολο. ολα τα αλλα ειναι το δυσκολο... (να τις χρησημοποιεις δηλαδη).
παρε ενα βιβλιο τζαζ αρμονιας ή ψαξε στο ιντερνετ κανα σοβαρο site με κλιμακες (και το kithara εχει).
ζητας να σου περιγραψουμε ολη τη τζαζ αρμονια σε ενα μηνυμα...

130
Ακόρντα / Re:Pws paizw to D/F#?
« στις: 25/10/04, 15:35 »
αλλος ενας ευκολος τροπος ειναι  x9777x  'η  x977710 . ο πιο συνηθισμενος  βεβαια ειναι 2x0232. το μπασο με τον δεικτη η' τον αντιχειρα. αλλα μπορει να σου κανει και αυτο xx4232. αναλογα τη ηχο θελεις να βγαλεις...

131
Ακόρντα / Re:Cadd2
« στις: 28/09/04, 13:28 »
add9 λεγεται... υπαρχει και το sus2 η οποια δεν εχει την τριτη (εγινε 2).
απλως το add2 ειναι λιγο ανορθογραφο.. :P
προσεχε παντως μην βαλεις κοντα την τονικη με τη 2 (ή με την 9) γιατι θα σου ακουστει λιγο φαλτσο, αν και δεν ειναι απαραιτητα κακο αυτο  ;)

132
Τα καλύτερα... / Re:Περι φωνής...
« στις: 27/09/04, 13:35 »
malolios19 μαλλον εννοεις την Α (440), που δεν ειναι κ ιδιαιτερα ψηλη νοτα για εναν ροκ τραγουδιστη.

133
<<εκπροσωπος>> ρου poser rock (αν ο ορος αναφερετε στην εμφανιση και σταση του μουσικου) θα ελεγα πως ειναι ο Steve Vai. Εχετε δει φανταζομαι καποια συναυλια του... ο τυπος αλλαζει ρουχα λες κ ειναι η Ρουλα Κορομηλα.. ;D βεβαια ο ανθρωπος ειναι showman...
τελοςπαντων, αυτες οι υποκατηγοριες των κατηγοριων, ω κατηγοριες αδικα μας ταλαιπωρουν. πες ροκ και εισαι μεσα

134
Τα καλύτερα... / Απ: Τουμπερλεκι
« στις: 14/09/04, 02:00 »
δυστυχως δεν γνωριζω απο τουμπελεκι για να σε βοηθησω περισσοτερο, ηθελα μονο να πω με επιφυλαξη οτι λεγεται τουμπελεκι και οχι τουμπερλεκι. επειδη δεν ειμαι 100% σιγουρος περιμενω καποιον που ξερει να μας ενημερωσει.

135
πραγματι αν παιζεις καθε πασχα και χριστουγεννα για 4 ωρες θα διαλυθουν τα δακτυλα σου. αλλα για καποιον που παιζει καθε μερα 4 ωρες δεν νομιζω οτι υπαρχει καποιο προβλημα. προσωπικα μονο η ακουστικη με ενοχλει λιγο επειδη δεν παιζω πολυ συχνα.

136
Dave και Great μαλλον απλα ειναι ενας τροπος για να δεις ποσο καλος ειναι ο μουσικος στο reading.. μπορει να ξερει τα παντα απο θεωρια, να ειναι τεχνικοτατος και απλα να μην εχει κανει εξασκηση στο reading.

περι αναστροφης τα ειπαν τα παιδια.. οταν η χαμηλοτερη νοτα μιας συγχορδιας ειναι η θεμελιος τοτε ειναι σε ευθεια κατασταση, οταν ειναι η τριτη η χαμηλοτερη τοτε εχουμε πρωτη αναστροφη, αν εχουμε την πεμπτη εχουμε δευτερη αναστροφη και παει λεγοντας... υπαρχουν και τα drops αλλα αυτο ειναι λιγο πιο εξεζητημενο..

137
Τα καλύτερα... / Re:ΒΟΗΘΕΙΑ ΕΝΙΣΧΥΤΗ
« στις: 09/09/04, 01:13 »
κοιτα αν θες μονο για ηλ/ακουστικη και μικροφωνο καλη λυση θα ηταν να παρεις μια τετρακαναλη κονσολα με τα βαθακια της και το ΕQ της (αφου κατεξοχιν εκει συνδεονται αυτα τα οργανα). Αλλιως πολυ δυσκολα θα φτιαξεις καλο ηχο αν τα συνδεσεις αυτα σε ενα ενισχυτη ηλεκτρικης. Γνωμη μου...

138
αν το δωματιο εχει σταθερη θερμοκρασια (απο το κλιματιστικο ή απο καλοριφερ) δεν πειραζει. καλο ειναι βεβαια να μην την χτυπαει κατα κουτελα ο Great... αυτο που πειραζει ειναι οι αλλαγες θερμοκρασιας. μην ξεχναμε οτι μιλαμε για ξυλα (κολλημενα με κολλα συνηθως), δεν ειναι για πολλα πολλα.

φανταστειτε μια Gibson Les Paul κρεμασμενη στο τοιχο με σπαγκο απο ενα καρφακι... ;D  ναι καλα...

139
σχεδον ολα τα εξωφυλλα των Pink Floyd

140
πραγματι εκει με τα βιολια και τις μετατροπιες δημιουργειται μια δυσφορια, οπως σε εφιαλτη. Απλως σκεφτομουν κατι πιο εντονο...
πολυ ωραιο

141
Πολυ ωραιο, σαν απο παραμυθι. Αν επρεπε να βρω κατι κακο θα ελεγα οτι ειναι λιγο μονοτονο κ αυτο γιατι ισως να λειπουν καποια οργανα (φλαουτο..) αλλα κυριως γιατι λειπει η κορυφωση και η λυτρωση.
μου εκανε εντυπωση και η καλη ποιοτητα εγγραφης.
α! θα μπορουσες να βρεις και καλυτερο τελειωμα πιστευω...

142
εχει κανει την ενορχηστρωση του Mosaic, ο τελευταιος δισκος της Φαραντουρη, της εχει γραψει και 3-4 κομματια και γενικα επιμεληθηκε ολο το δισκο, διαλεξε τους μουσικους κλπ (Κιουρτσουγλου κ αλλους). το Bahar (οπου  συμμετεχει σε πολλα κομματια ο Chaurausia Hariprasad ενας μουσικος-μυθος της Ινδιας) ειναι η δευτερη προσωπικη δουλεια του. πριν καμμια 10αρια χρονια κυκλοφορησε εναν καθαρα jazz δισκο, το flame keeper με το τοτε συγκροτημα του. το Bahar θα κυκλοφορησει σε λιγο και live (απο τις διαφορες συναυλιες που εγιναν σε Ελλαδα και εξωτερικο).

πληροφοριακως εχει τωρα και ενα αλλο γκρουπ (τριο) που παιζουν jazz και blues σε διαφορα μαγαζια της αθηνας.

ειναι ο καθηγητης μου γι'αυτο κ τα γνωριζω ολα αυτα  ;)

143
2 τρυπουλες μπορεις να κανεις βεβαια και μονος σου με το black&decker (δοκιμασε το). δεν ειναι για να μην ιδρωνεις αλλα για να εχεις καλυτερη επαφη με τη πενα και να ξερεις παντα πως ακριβως την κρατας.

144
μολις γυρισα αθηνα για λιγο και βρηκα ευκαιρια να απαντησω κ'εγω.
sotriani πραγματι οι whole step/half step diminished scale και η half step/whole step diminished scale οπως και η whole tone παιζονται περαστικα πανω απο συγκεκριμενα ακκορντα. οι δυο πρωτες πανω απο ελλατωμενα ή ημιελλατωμενα ακκορντα ενω η whole τone πανω απο αυξημενα (#5). δεν υπαρχει κομματι γραμμενο εξ'ολοκληρου σε μια απο αυτες τις κλιμακες γιατι θα επρεπε να αποτελειται μονο απο ελλαττωμενα και αυξημενα ακκορντα (κουραστικο και βαρετο). οι παραπανω κλιμακες λεγονται γενικα συμμετρικες λογω της δομης τους.

ξεχασα να αναφερω απο κλιμακες και την bebop scale με τους τροπους της.

145
ναι ρε οκ, πλακα εκανα.. εξαλλου εχω το band in a box που τα εχει σχεδον ολα απο το real book. ευχαριστω παντως  :)

146
Γεωργια στην πραγματικοτητα δεν υπαρχουν οι συγχορδιες και οι κλιμακες ξεχωριστα, ειναι ενα : κλιμακοσυγχορδιες ή συγχορδοκλιμακες αν θες.

υπαρχει η whole step/half step diminished scale και η half step/whole step diminished scale οι οποιες παιζονται πανω απο καποια ελαττωμενα ακορντα. οπως επισης υπαρχει και η whole-tone scale που παιζεται πανω απο αυξημενα. κατα κορον οπως αναφερθηκε χρησιμοποιειται και η μελωδικη μινορε αρμονια, η οποια ειναι πολυπλοκη οπως η ματζορε.
Υπαρχει και η Βlues scale που μπορει να συνδιαστει με τις μινορε και ματζορε πεντατονικες.

γενικα της Παναγιας τα ματια υπαρχουν και το δυσκολο δεν ειναι μονο να τα μαθεις θεωρητικα αλλα να τα χρησιμοποιησεις την ωρα που αυτοσχεδιαζεις.

dave τι εννοεις? το χαριζεις? ;D

147
ενα ειναι το βιβλιο για τζαζ αρμονια...

The Jazz Theory Book  του   Mark Levine

πανω απο 500 σελιδες.
Η βιβλος

148
απλως το λεω γιατι, δυστυχως, απο το σχολειο τα μαθηματικα εχουν <<περαστει>> ως αριθμητικη και ανουσιες πραξεις και ετσι χανεται η ουσια και η μαγεια. το ιδιο ισχυει και για την φυσικη.
Αυτες προφανως ειναι δικες μου αποψεις και δεν προσπαθω να πεισω κανενα.. μην παρεξηγουμαστε

149
θελω να πω απλα, χωρις να υποβαθμιζω την σημασια των μαθηματικων στη φυσικη (τα μισα μαθηματα που κανουμε εξαλου ειναι μαθηματικα), οτι η φυσικη και τα προβληματα που προσπαθει να λυσει απαιτουν κυριως εγκεφαλικη διεργασια. η φυσικη ειναι κατανοηση του προβληματος, ειναι θεμα αντιληψης και διαισθησης. απο την στιγμη που μπαινουν οι τυποι και οι εξισωσεις, το προβλημα γινεται μαθηματικο.

χωρις τα μαθηματικα, παραμενει το <<ζουμι>> και το νοημα της φυσικης.

και Εννοειτε οτι καμμια επιστημη δεν στεκει χωρις τη συμβολη και την αλληλεπιδραση απο τις αλλες επιστημες. Αν και θα επρεπε να λεμε κλαδους, γιατι η Επιστημη ειναι μια.

Τι θα λεγατε αν υποστηριζα οτι το μαθηματικο ειναι η πιο θεωρητικη σχολη του πανεπιστημιου?

150
προφανως λεγοντας οτι "για μενα δεν υπαρχει καλυτερη επιστημη" δεν ενοουσα "για μενα δεν υπαρχει καλυτερη επιστημη απο τη φυσικη"  αλλα οτι "για μενα δεν υπαρχει ο ορος καλυτερη επιστημη". δεν μπορεις να πεις οτι ενας κλαδος της επιστημης ειναι καλυτερος απο εναν αλλο.

εξακολουθω να υποστηριζω οτι η πραγματικη φυσικη δεν ειναι μαθηματικα.

Σελίδες: 1 ... 3 4 5 [6] 7 8 9 10