Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.


Μηνύματα - Αυτάρεσκο Καθίκι Isnogood

Σελίδες: 1 ... 4 5 6 [7] 8 9 10 ... 106
151
Ευχαριστούμε για το βίντεο. Προσωπικά θα ήθελα και πέντε λόγια για τη κλίμακα. Αν καταλαβαίνω καλά, έχουμε στην αρχή διατονικά περάσματα, αλλά με το που είδα οτι η φα ήταν φυσική, χάθηκα. Υπέθεσα #, λόγο του αρχικού σι.

152
Αν κατάλαβα καλά, έχεις ένα ρίφ, που το περνάς απο 3 οκτάβες (σχώρα με αν κάνω λάθος, μια φορά το είδα και γράφω), και βάζεις το arppegio στο τέλος. Η απορία μου είναι η εξής (Περνάω κρίση θεωρίας). Σε σχέση με τη τονική σου (Bm λες), τι συγχορδία είναι το arpeggio?

153
Εχω ζαχαρώσει κάτι 7χορδες, και το review σου με εμπνέει....

154
Ωραία. Τις ματζόρε και μινόρε σκάλες τις ξέρεις? Αν όχι, ρίξε ένα διάβασμα εκεί, πως ορίζονται, και συνεχίζουμε.

155
Καλησπέρα, και χρόνια πολλά.

Εχω την αίσθηση ότι κάνεις 2 διαφορετικές ερωτήσεις. Για τη πρώτη ερώτηση χρειάζεσαι λίγη θεωρία της μουσικής, και το πώς φτιάχνονται οι (τρίφωνες) συγχορδίες. Για την 2η, εαν δεν έχεις εξοικείωση, μπορείς πάντα να κοιτάξεις στο ιντερνετ, να αρχίσεις να τρίβεσαι σε αυτά, και εν καιρώ, να τα βγάζεις με το αυτί.

156
Θεούλης. Και σε ευχαριστώ, γιατι τώρα βλέπω οτι μπορεί να παιχτεί απο όν πέραν του Πετρούτσι, και θα το παλέψω.

157
Λίγο δυσνόητο αυτό που ρωτάς. Τουλάχιστον ο τρόπος που το ρωτάς.

Ο γενικός "κανόνας" είναι οτι η πένα πηγαίνει εναλλάξ, πάνω-κάτω, χωρίς να εξαρτάσαι ούτε απο το ποιά χορδή βρίσκεσαι, ούτε το πως σε βολεύει να χτυπήσεις, ούτε το προς τα πού πηγαινει το χέρι, ούτε απο τον καιρό στο Κάιρο.  Αλλά είπαμε. Γενικός κανόνας, και ίσως απλά να το χαρακτήρισα μια καλή συνήθεια.

Όπως και να 'χει, χαλάρωσε. Στη χειρότερη να πάς ψιλοαδιάβαστη στο μάθημα, και στη καλύτερη να διαβάσεις και τους 2 τρόπους.

158
i.                     Bear with me και διαβάστε μέχρι το τέλος…
ii.                   (Μιλώντας πάντα σοβαρά).  Υπάρχει μια γενικότερη στάση που εκφράζει την ελληνική πραγματικότητα την οποία αποκαλώ  το σύνδρομο των 3 “B” (Bigger-Better-Badder).  Προφανώς δεν εννοώ κάτι (άμεσα, έμμεσα, υποδόρια κοκ) for the very fine gentlemen of this forum  ;D  ωστόσο ο συχνοτισμός με μουσικούς (ειδικά το τελευταίο χρονικό διάστημα) έχει διαμορφώσει ένα template στην συνείδηση μου το οποίο είναι ένα κράμα της zen φιλοσοφίας του Dude από τον μεγάλο Λεμπόφσκι μπολιασμένη με μια εικονοκλαστική θεώρηση προς κάθε αυθεντία.  Προσπαθώ (και στην τελική μπορώ να μιλώ μόνο σε ατομικό επίπεδο)  να διατηρώ την στάση πως όταν μιλά κάποιο άτομο  που έχει καταξιωθεί είτε εμπορικά, είτε καλλιτεχνικά, είτε εμπορικά και καλλιτεχνικά, να ακούω.  Αν αυτό αντικρούεται με την έμφυτη αμφισβήτηση κάθε αυθεντίας και δογματικής στάσης επι της ουσίας αφορά μια άλλη ιστορία για κάποιο άλλο thread.  Είμαι πεπεισμένος πως για κάθε δογματική θέση υπέρ μιας κατάστασης  υπάρχει και μια εξίσου valid θέση διαμετρικά αντίθετη.  Εξ`ορισμού αυτό δημιουργεί μια τρύπα στη λογική μου την οποία αντιπαρέρχομαι με μια νέα θέση βάση της οποίας επιλέγουμε την τοποθέτηση που φαντάζει πιο κοντά στην δική μας θεώρηση χωρίς όμως να αναιρούμαι όλα τα υπόλοιπα…  Δεν υπήρχε σκοπός ούτε η ανάγκη να εντυπωσιάσω κάποιον και επ’ουδενί δεν αναφέρθηκα σε τραγουδιστές που νιαουρίζουν (σίγουρα όμως αν το συγκεκριμένο ειδικό βάρος σου, σου επιτρέπει χαρακτηρισμούς τέτοιου είδους (και όχι απλή παράθεση άποψης (κάτι που έκανα στην συγκεκριμένη περίπτωση)) τότε δεν τίθεται λόγος ύπαρξης του αρχικού post).
iii.                  Δεν είναι κακό να διατηρούμε λίγο το χιούμορ μας…   όπως δεν είναι κακό να φιλτράρουμε λίγο αυτά που διαβάζουμε με την ανάλογη δόση χιούμορ… απλά το αναφέρω…
iv.                 …το οποίο μου προκαλεί απίστευτα ευχάριστη έκπληξη πώς τόσα άτομα (αν και μετά από μέρες χωρίς απάντηση στο op) έσπευσαν να σχολιάσουν μία “δογματική”  παράθεση  ;D  με ή χωρίς χιούμορ...
v.                   …προσωπικά θεωρώ επιτυχημένη την παρέμβαση μου καθώς έτσι επήλθε έστω και μια απάντηση στους προβληματισμούς του onfire (o οποίος παραδόξως επέδειξε το λιγότερο χιούμορ από όλους του εξαίρετους κύριους εδώ μέσα-no worries mate, you can thank me later !!)
vi.                 Και για να κάνω quote σε μια φράση το Death Note & τον Χάρρυ Κλύνν “KeikakuDohri – ΔΟΞΑΣΤΕ ΜΕ !!”
Φιλιά και Προδέρμ.

i) Δύσκολο αρχηγέ μου, το έκανες πολύ δυσανάγνωστο χωρίς λόγο.
ii) Καταρχάς για κανένα λόγο δε κατάλαβα τη σχέση του 3Β με τα υπόλοιπα. Ποιος λές οτι έχει αυτό το σύνδρομο?
iii) Είναι όμως λιγο κακό, ή μάλλον άσχημο, όταν βλέπεις οτι η παρέμβαση σου κρίνεται άστοχη, να γυρνάς και να λες οτι έκανες πλακίτσα και χούμορ.
iv)Τί έκπληξη προκαλεί το οτι σχολιάστηκε η δογματική σου παράθεση??? Όποτε κάποιος απαντάει ένα θέμα, αυτό φαίνεται στο πίνακα.
v) Σαφώς και το πιθανότερο είναι να διορθωθώ απο τον onfire, αλλά ρώτησε για τη δυσκολία μετάβασης από  Χ σε Υ χορδές, και εσύ γράφεις τι ΑΡΕΣΕΙ σε έναν επιτυχημένο μπασίστα. Αν τη κρίνεις επιτυχημένη...Ξέρω γω, κρίνε την.

159
Καταλαβαίνεις βέβαια οτι όσο γενικό είναι αυτό που ρωτάς, άλλο τόσο γενικό είναι αυτό που θα πάρεις σαν απάντηση.

Μια καλή αρχή, θα ήταν να πάρεις τις γνωστές τρίφωνες συγχορδίες και να αρχίσεις να μαθαίνεις τις τετράφωνες με 7ες, 9ες, 13ες κλπ,κλπ. Παίξε αυτό που θες να διασκευάσεις, και πειραματίσου. Που μπορούν να μπούν οι τετράφωνες? Ποιές θα βάλεις κάθε φορά? Τί σου βγάζει η χρήση αυτών των συγχορδιών? Και τότε θα παίξεις με το χρόνο.

160
Αν θυμάμαι καλα, οι GnR παίζουν σε Eb κούρδισμα. Και αυτό που έκανα στους Random Plan είναι να το κουρδίσω και γω ένα ημιτόνιο χάμω.

Απο κεί και πέρα Archangel, για κάθε έναν που απεχθάνεται το 5ρι (ή 6ρι, ή 7ρι), υπάρχει άλλος ένας που το υποστηρίζει, και για αυτό το λόγο δε με εντυπωσιάζει το τί λέει ο Duff McKagan of Guns 'n Roses. Ας βρεί ο καθένας μας το όργανο που του ταιριάζει, και όλα τα υπόλοιπα είναι για να τα λέμε. ;)

161
Πάντα 5ρι είχα, αλλά δεν μπορώ να είμαι δίκαιος καθώς δεν έπαιξα ποτέ slap. Αλλά έτσι και αλλιώς τα soundgear της Ibanez έχουν τέτοιες αποστάσεις χορδών που δεν ξέρω αν αντιστοιχούσε σε 4ρι. Η δικιά μου δφιλοσοφία επί του θέματος είναι πάγαινε, παίξε, δες και αποφάσισε. Τι αν μου αρέσει εμένα ή του Duff McKagan of Guns 'n Roses και του κάθε Duff McKagan of Guns 'n Roses δεν είναι πάντα σημαντικό. One mans garbage, another mans treasure.

Tώρα όσον αφορά το στάδιο της μετάβασης, όσες φορές πήγα να πιάσω 4ρι, με εκνεύριζε απίστευτα το πόσο στενή ήταν η ταστιέρα. Γενικά, ΕΙΝΑΙ ψιλοδιαφορετικό στήσιμο. Απο κει και πέρα τα θέματα συντήρησης, ήδη σπατάλησες πολύ φαιά ουσία για αυτό, δεν υπάρχει κάποια διαφορά. Εκτός του οτι αγοράζεις άλλο σετ χορδών  ;D

162
Κούμπωσε μια μεταλλική πλάκα στο ενδιάμεσο, αλλά και πάλι είναι ακραίο αυτό που περιγράφεις. Δοκίμασε να τα κάνεις τράμπα το ένα πάνω απο το άλλο. Πιο πολύ θέμα ρευμάτων μοιάζει αυτό που περιγράφεις.

163
Η εξέλιξη στη κιθάρα, ή σε κάποιο άλλο μουσικό όργανο, είναι κάτι το οποίο δεν είναι γραμμικό. Το οτι είσαι σε ένα σημείο της εξέλιξης σου, δεν σημαίνει οτι υπάρχει ένα επόμενο σημείο. Καταρχάς για τί κιθάρα μιλάμε? Ακουστική, κλασική ή ηλεκτρική?

Εσύ κατα κάποιο τρόπο ρωτάς το τί θα σου έλεγε ένας δάσκαλος κιθάρας αν σε άκουγε. Το πρόβλημα προφανώς είναι οτι όσοι αξιόλογοι καθηγητές κιθάρας και να υπάρχουν σε αυτό το σάητ, αν δε σε ακούσει κάποιος, ή δε σε δεί κάποιος, τέτοιες ερωτήσεις, δεν απαντιώνται. Το μόνο που θα μπορούσε να σου πεί είναι να κοιτάξεις κανα θεωρητικό, να προσπαθήσεις να βγάλεις τραγούδια με το αυτί, αντε να κοιτάξεις και κανα πιο περίτεχνο άρπισμα.  Αλλα και αυτά με μισή καρδιά τα λεώ, γιατι δεν ξέρω καν τί βλέψεις έχεις για το όργανο.

164
Αυτό το άρθρο, άσχετα με το σκοπό του, παρουσίασε 15(?) παραδείγματα μετατροπίας, που το μόνο πράγμα που τα διαχωρίζει σε 15 είναι το πείσμα σας, καθώς δεν υπάρχει ούτε για δείγμα μια θεωρία για κάποιο από αυτά, οπότε προσωπικά δε μπορώ να αποκλείσω οτι κάποια ανήκουν στην ίδια κατηγορία.


Οπότε η φράση σου ‘’Μετατροπία Αμετάβλητου Τόνου’’ δεν ισχύει τουλάχιστον σύμφωνα με τις 3 αυτές πηγές.
Ξαναλέω: Ο Καλομοίρης γράφει για κλασσική μουσική, και σύ μιλάς για ελληνικό και γιουροβιζιονέικο ρεπερτόριο. Τί δεν καταλαβαίνεις? Τί είναι τόσο δύσκολο σε αυτή τη πρόταση, και δεν μπορείς να καταλάβεις οτι η αναφορά σου στον Καλομοίρη δεν χρησιμεύει?

165
+1 μασημένο καλαμάκι. Χοιρινό.

166
ΩΩΩΩΩΩΩΩ ΤΙ ΣΟΥ 'ΠΕΕΕΕΕΕΕ!!!!!!!!!!!


ΟΥΟΥΟΥΟΥΟΥΟΥΟΥΟΥΟΥΟΥ

167
Καλά να περάσετε.

Αυτό που παρατηρώ είναι ένα αέναο πινγκ-πονγκ. Σας απαντάνε για κλασική μουσική, μιλάτε για παραδοσιακή. Σας μιλάνε για παραδοσιακή μουσική, επικαλείσθε όρους κλασικής.

Δεν έχει ιδιαίτερη σημασία πως βαφτίζετε εσείς αυτό που κάνετε. Σημασία έχει οτι εσείς ο ίδιος μπλοκάρετε οποιαδήποτε πιθανότητα να προχωρήσει η κουβέντα.

168
Καλά θα κάνετε να προσδιορίσετε το πλαίσιο της συζήτησης. Ο κ.Καλομοίρης γράφει για κλασική μουσική, και εσείς εμένετε στο δικό μας ελληνικό ρεπερτόριο. ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ. Αποφασίστε για τί πράγμα μιλάμε, και θα έρθουν οι απαντήσεις.

Δεν γίνεται να σας δίνεται παράδειγμα κλασικής μουσικής, να λέτε οτι θέλετε ελληνικά παραδείγματα, και μετά να επικαλείστε τον Καλομοίρη. Απλά.

169
Ρίχνω απλώς σαν ιδέα την αλλαγή του τίτλου σε "Καμηλιέρικος ή γελαδάρικος; Μήπως αλογίσιος;"

Η πρόταση αυτή είναι το λιγότερο αστεία για τον ερασιτέχνη γνώστη ιπποειδών. Τί είδους "αλογίσιος"? Πετάμε μια λέξη που μάθαμε έτσι χύμα?

170
Ωραία. Το μινορομάτζορο αυτό, λέγεται Μετατροπία Αμετάβλητου Τόνου.
Όταν η αρχική τονικότητα είναι μινόρε (πχ Dm) και κινηθούμε (προσωρινά) σε άλλη τονικότητα αν αυτή είναι ματζόρε D τότε μεταβάλλεται ο οπλισμός και έχουμε μετατροπία στην ομώνυμη κλίμακα (πχ το τραγούδι ‘’Πρωϊ  πρωϊ με τη δροσούλα), ενώ αν η άλλη τονικότητα είναι ματζόρε F (πχ ‘’Όνειρο Δεμένο’’ τότε επειδή έχουμε τη σχετική κλίμακα και άρα δεν έχουμε αλλαγή οπλισμού τότε κατ’ άλλους δεν είναι μετατροπία-εγώ δεν το θεωρώ μετατροπία- ενώ κατ’ άλλους είναι).

Οπότε αυτό που λες - για το ''βαλς της μοναξιάς- '‘Αμετάβλητου τόνου’’ δεν ισχύει αφού ναι μεν ο τόνος (η νότα) είναι η C# η τονικότητα όμως μεταβάλλεται από C#m σε C# και επιστροφή στην τονικότητα C#m.

Συγνώμη κ.Στέφανε, μένει ή δε μένει ο τόνος σταθερός? Δηλαδή αν από C#m7 πάει σε C#m7/9 έχουμε μετατροπία? Ή μίλησα εγώ για αμετάβλητες τονικότητες? Αμα θέλετε να κάνετε συζήτηση, να προσέχετε τί γράφουν οι συνομιλητές σας παρακαλώ.

171
Ωραία. Το μινορομάτζορο αυτό, λέγεται Μετατροπία Αμετάβλητου Τόνου.

172
Δεν σας ζήτησα όμως παράδειγμα..... Μια απλή ερώτηση έκανα για να αλληλοβοηθηθούμε, αλλά δεν θέλετε....

173
Βρε βρε καλησπέρα....

Συγχωρέστε με, αλλά επειδή ΔΕΝ είναι δυνατή η ανάγνωση των πάνω, και προσπωπικά το βρίσκω λίγο άσκοπο να διαβάσω 5 σελίδες για τη φυσαρμόνικά τη στιγμή που μιλάμε για αρμονία: Προσδιορίστε μου παρακαλώ τη Πραγματική Μετατροπία.

Οσον αφορά το μινορομάτζορο (όχι ματζορομίνορο όπως διατυπώνετε), αναφέρεστε στην αντίστοιχει μετατροπία, σε κάποια κλίμακα, ή στη συγχορδία?

174
Έγραψες:
..απλά να θυμίσω (κάτι που έχω κατανοήσει και περιμένω γενικώς αλλά ΔΕΝ μου αρέσει) πως ενώ για εμάς αυτές οι 3-4 ώρες είναι το "μεράκι" μας...το ξέσκασμά μας...το πες-το-όπως-θες μας......για τους ηχολήπτες είναι δουλειά! πάνε εκεί για να ακούσουνε "μία-δυο ακόμη μπάντες απ'τις πολλές"....
και δημιούργησες έναν άνισο καταμερισμό ευθύνης. Και για σένα δουλειά είναι, με την έννοια του καθήκοντος. Κόσμος ήρθε να σε δεί. Και όσο καλύτερα κάνει έκαστος τη "δουλειά" του, τόσο ευκολότερη θα είναι η δουλειά του άλλου.

175
Και Free. Δεν υπάρχει λέξη "Δυσκολοκατανόητος". "Δυσνόητος" γράφεται. ;D

Ειμαι ιχολιπτις, δαιν ξερο απο αυτα :P ( αν το εγραφε ο Καζαντζακης ολοι θα κανατε τεμεναδες  ;D )

Συμφωνω με τον Γιαννη, η δημοσιοϋπαλληλικη συμπεριφορα ενος αμειβομενου ηχοληπτη ειναι ο,τι το χειροτερο. Γιατι δεν ειναι κατι που κανει για τις 3-4 ωρες μιας μπαντας, αλλα τον ακολουθει ως ανθρωπο ;)

Kαι το αμάξι σου να κατούραγε, πάλι τεμενάδες θα κάναμε. Να διευκρινήσω οτι αυτά που έγραψα αφορούσαν τη φράση του Hot Sauce, οτι η μπάντα βγαίνει για να ξεσκάσει. Και για τη μπάντα μιλάω, ως μέλος μπάντας, οτι η ΜΠΑΝΤΑ δεν βγαίνει για να ξεσκάσει, η μπάντα βγαίνει για να συνεισφέρει στο μερτικό της στη βραδιά του κάθε ανθρώπου που ήρθε και ακούμπησε τα λεφτά του για να την ακούσει.

Σελίδες: 1 ... 4 5 6 [7] 8 9 10 ... 106