Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.


Μηνύματα - Ωρίωνας

Σελίδες: 1 ... 5 6 7 [8]
176
Δε θα πω, μόνο, οτι είναι πολύ καλό θα πω οτι μαρτυρά και την καλλιέργεια σου.

177
Σε ευχαριστώ πολύ για τα θερμά σου λόγια αλλά please μη μου μιλάς στον πληθυντικό. :)

178
Σε ευχαριστώ πολύ φίλε μου που μου έλυσες την απορία.Gkou είναι το nickname μου.

Συγγνώμη, αβλεψία μου φίλη gkou

179
 Σ Α Ν  Δ Υ Ο  Λ Ε Ξ Ε Ι Σ


Σ1
Εγώ για σένα πίστεψα
πως είσαι ο άνθρωπός μου

Και τη ψυχή μου πούλαγα
όταν σε είχα μπρος μου

Τα πάντα όμως στη ζωή
δεύτερη έχουν όψη

Και η δική σου μάτια μου
μαχαίρι να με κόψει

Ρ
Είναι σαν δύο λέξεις,
τα μάτια σου σαν με κοιτούν
μοιάζουν με δύο λέξεις
Που εύκολα θα ειπωθούν,
μα πώς να τις αντέξεις

Σ2
Έκανες πως το ένοιωθες
μα όλα ένα ψέμα

Την προδοσία αν βαστώ
δικό μου είναι θέμα

Υπόσχεση της λησμονιάς
απόψε θα σου δώσω

Και τη καρδιά μου σφράγισα
άλλο μη τη πληγώσω


180
Να απαντήσω και να τοποθετηθώ ξανά γιατί ίσως να μην ήμουν, επαρκώς, σαφής.

Ειλικρινά δεν κατάλαβα πώς από αυτό
Αυτό το στηρίζω στο γεγονός οτι οποτεδήποτε αναφέρονται οι συνελεστές ενός τραγουδιού πάντα αναφέρονται ως εξής:
Σύνθεση ή Μουσική σύνθεση : ΄΄Τάδε΄΄
και
Στίχοι : ΄΄Δίνα΄΄


καταλήγουμε σε αυτό
Θεωρώ οτι υπάρχει μια προκατάληψη απέναντι σε όσους γράφουν στίχους. 

Δηλαδή υπάρχει προκατάληψη επειδή ονομάζεται στιχουργός και όχι συνθέτης;; Ε,και;;;;


Ακριβώς φίλε μου buckethead RULES σε αυτό στηρίζω το γεγονός οτι υπάρχει προκατάληψη. Να γίνω σαφέστερος. Όταν αποδίδουμε έναν τίτλο αυτού του τύπου σε ανθρώπους, δηλαδή έναν τίτλο που φανερώνει ιδιότητα οφείλουμε να είμαστε ακριβοδίκαιοι στην επιλογή του τίτλου. Ίσως να μη μοιάζει τόσο σημαντικό ως ζήτημα αλλά θα πρέπει να κατανοήσουμε οτι ο τίτλος που αποδίδεται σε κάποιον πρέπει να είναι όσο το δυνατόν πιο ακριβής γιατί αναφερόμαστε σε τίτλο που συνοπτικά περιγράφει την ιδιότητα του ατόμου. Κατά συνέπεια ο τίτλος αυτό δεν μπορεί να περιγράφει κάτι στο "περίπου" αλλά στο "ακριβώς".
Ο προσδιορισμός "Στιχουργός" περιγράφει αυτόν που συνέθεσε στίχους αλλά δεν περιγράφει οτι αυτοί οι στίχοι φέρουν κατ΄ ανάγκη τις ιδιότητες και τους κανόνες που απαιτεί μια μετρική σύνθεση. Αυτή η αυθαίρετη επιλογή απόδοσης της εν λόγω ιδιότητας καταμαρτυρά προκατάληψη.
Το τελικό σου ερώτημα (το: Ε, καi;) δεν μπορώ να το απαντήσω. Η ερώτηση σου καθιστά προφανές οτι το ζήτημα αυτό σου φαίνεται μηδαμινής σημασίας οπότε δεν μπορώ να κάνω κάτι για να καταλάβει υψηλότερη θέση  στη συνείδησή σου. Αυτό είναι υποκειμενικό.


Θεωρώ οτι υπάρχει μια προκατάληψη απέναντι σε όσους γράφουν στίχους. Αυτό το στηρίζω στο γεγονός οτι οποτεδήποτε αναφέρονται οι συνελεστές ενός τραγουδιού πάντα αναφέρονται ως εξής:
Σύνθεση ή Μουσική σύνθεση : ΄΄Τάδε΄΄
και
Στίχοι : ΄΄Δίνα΄΄

Μισό λεπτό όμως...
Και οι δύο είναι συνθέτες. Ο ένας συνθέτει μουσική και ο άλλος συνθέτει λόγο.
Κατά συνέπεια (κατ΄εμέ) πρέπει να αναφέρονται ως εξής:

Μουσική σύνθεση : ΄΄Τάδε΄΄
Μετρική σύνθεση : ΄΄Δίνα΄΄



Mπές στο www.kithara.vu.
Θα δείς οτι δε γράφει τη λέξη σύνθεση, ούτε κάποιο παράγωγό της όσον αφορά το ποιός έγραψε τη μουσική..Αρα το επιχείρημά σου ήταν άκυρο, και όλος ο συλλογισμός σου σωριάζεται σα πύργος απο τραπουλόχαρτα...


Σοβαρα τώρα, να κάνω μια ερώτηση πριν συνεχίσω: Όταν λές "μετρική σύνθεση", το "μετρικός" απορρέει απο το μέτρο που επιλέχθηκε για τους στίχους?


Φίλε Αυτάρεσκο Καθίκι Isnogood, θεωρώ άστοχη την επιλογή σου να μετασχηματίσεις ένα μεμονωμένο φαινόμενο σε γενίκευση. Για να θεωρήσουμε οτι ο συλλογισμός μου έπεσε σαν πυργος απο τραπουλόχαρτα θα πρέπει να ανατρέξουμε στα γενικά φαινόμενα. Αν θέλεις λοιπόν να δεις τι συμβαίνει γενικότερα απλά κοίτα στη δισκοθήκη σου πως αναφέρονται οι συντελεστές τραγουδιών. Εκεί θα δεις οτι ο συλλογισμός μου στέκει ακόμη όρθιος.

Τώρα, για να λύσω την απορία που έχεις και εσύ και η gkoy.
Η σύνθεση στίχων (λέω σύνθεση γιατί ένα τραγούδι αποτελείται απο ένα σύνολο στίχων) που διέπεται απο κάνόνες μετρικής ονομάζεται "μετρική σύνθεση".
Οι κανόνες αυτοί (και είναι αρκετοί) περιγράφονται σε φιλολογικά βιβλία ή κεφάλαια που πραγματεύονται την Νεοελληνική μετρική.
Η λέξη "μετρικός" πηγάζει απο το βασικό στοιχείο της μετρικής που είναι τα "μέτρα". Τα μέτρα αυτά είναι τα:

Ιαμβικά - Τροχαϊκά - Αναπαιστικά - Μεσοτονικά (ή Αμφιβραχικά) - Δαχτυλικά.

Σύμφωνα με τον Θρασύβουλο Σταύρου τα μέτρα αυτά πάρθηκαν απο την αρχαία μετρική με τη διαφορά οτι η αρχαία μετρική είχε προσωδιακό χαρακτήρα ενώ αυτά έχουν τονικό χαρακτήρα.

Ελπίζω να έλυσα την απορία.

181
Θα ήθελα να ζητήσω την άποψή σας για ένα ζήτημα που με προβληματίζει. Θα ήθελα απλά να δω αν η δική μου άποψη ταυτίζεται, γενικότερα, με των υπολοίπων.

Θεωρώ οτι υπάρχει μια προκατάληψη απέναντι σε όσους γράφουν στίχους. Αυτό το στηρίζω στο γεγονός οτι οποτεδήποτε αναφέρονται οι συνελεστές ενός τραγουδιού πάντα αναφέρονται ως εξής:
Σύνθεση ή Μουσική σύνθεση : ΄΄Τάδε΄΄
και
Στίχοι : ΄΄Δίνα΄΄

Μισό λεπτό όμως...
Και οι δύο είναι συνθέτες. Ο ένας συνθέτει μουσική και ο άλλος συνθέτει λόγο.
Κατά συνέπεια (κατ΄εμέ) πρέπει να αναφέρονται ως εξής:

Μουσική σύνθεση : ΄΄Τάδε΄΄
Μετρική σύνθεση : ΄΄Δίνα΄΄

Καταλαβαίνω οτι είναι σπανιότεροι οι μουσικοί συνθέτες απο τους μετρικούς συνθέτες. Αυτό συμβαίνει όμως λόγω του οτι ο μετρικός συνθέτης συνθέτει πάνω σε κάτι που έχουμε μάθει όλοι δηλαδή τη γλώσσα μας. Σίγουρα είναι λογικό αυτοί που γράφουν στίχους να είναι πολλοί περισσότεροι απο αυτούς που γνωρίζουν τη μουσική και τη γλώσσα της και τη σύνθεσή της. Θα πρέπει όμως να αντιληφθούμε οτι παρά το γεγονός οτι οι στιχουργοί είναι περισσότεροι δεν σημαίνει οτι αυτό που κάνουν παύει να είναι δημιουργία και σύνθεση. Παίρνουν κομμάτια της γλώσσας τα συνθέτουν τα δομούν και τα παρατάσσουν με δημιουργικό τρόπο. Θεωρώ αδικία η λέξη σύνθεση να ταυτίζεται αποκλειστικά και μόνο με τον μουσικό. Βέβαια για το γεγονός αυτό οι μόνοι που δεν φταίνε είναι οι μουσικοί. Θεωρώ οτι είναι μια παράβλεψη όλων των άλλων.
Αν πολλοί θεωρούν οτι η στιχουργική και η ποίηση εντάσονται σε μια συνομοταξία δευτέρας διαλογής απλά θα ήθελα να υπενθυμίσω οτι εντάσονται σε έναν τομέα (λογοτεχνία) που ετησίως βραβεύεται με Νόμπελ.
Κλείνοντας θα προσπαθήσω να τεκμηριώσω την άποψή μου παραθέτωντας τον ορισμό της λέξης "σύνθεση" έτσι όπως ακριβώς αυτός παρουσιάζεται στο λεξικό.

Σύνθεση (η) (ουσ.) (απο το ρ. συντίθημι) = Συγκρότηση, σχηματισμός ενός συνόλου // το σύνολο των μερών απο τα οποία αποτελείται ένα όλο // μουσική δημιουργία // ειδ. στη γραμματική: ένωση περισσότερων λέξεων σε μία // ειδ. στη φιλοσοφία: επιστημονική μέθοδος κατά την οποία μερικές έννοιες υπάγονται σε μια καθολική έννοια.

Θα χαρώ να δω τις απόψεις σας.
Ωρίωνας

182
Ο ΜΑΓΚΑΣ

Σ1
Σηκώθηκα ένα πρωί
για τη δουλειά να πάω

Φτάνω μπροστά στο μαγαζί
λουκέτο συναντάω  :(

Λυπάμαι επτωχεύσαμε
μου λέει τ΄ αφεντικό μου

Το δρόμο πήρα όπισθεν
χωρίς το μερτικό μου

Γυρίζω σπίτι τι να δω
με άφησε η γυναίκα

Κλέφτηκε με ένα φίλο μου
που είναι 2,10  :o

Μου πήρε πόσα πράγματα
μου πήρε και το σκύλο

Δεν έχω για παράπονα
να πω ούτε ένα φίλο  ???

Ξαν(α) απογοητεύτηκα
και πήρα το αμάξι

Γλιστράω στο οδόστρωμα
και πέφτω σε μια στάση  :-\

Αυτόφορο με πήγανε
και πέρασα τη μέρα

Εγγύηση κατέβαλα
για να τα βγάλω πέρα

Πήρα ταξί και γύρισα
ξανά πίσω στο σπίτι

Μα έξωση μου έκαναν
χρωστούσα ένα νοίκι   :'(


Ρ
Μάγκας και πάλι
κι ας με κοιτάζουνε
οι άλλοι σαν ρεμάλι

Μάγκας και πάλι
και ας κατέληξα
να έχω μαύρο χάλι

Μάγκας και πάλι
μα για το σκύλο
δε θα πω ποτέ χαλάλι

Σ2
Εκάθισα στο πάρκο
μια ανάσα για να πάρω

Τη τύχη μου την έβριζα
μήπως και τη τουμπάρω  >:(

Σηκώθηκα να φύγω και
κοιτάζω το σακάκι

Το βλέπω να ‘ναι κάπως
είχαν βάψει το παγκάκι  :-\

Στην εκκλησία πήγα
μήπως βρω καμιά βοήθεια

Και μου τη πέφτει ο παπάς
σας λέω την αλήθεια  :o

Έφυγα πάλι τρέχοντας
για να του ξεγλυστρίσω

Κι εκείνος μου εφώναζε
«μωρό μου γύρνα πίσω»  :-*

Δυό τύποι με σταμάτησαν
και θέλαν τα λεφτά μου

Και τα στερνά μου πήρανε
τα λίγα χρήματά μου

Και στο καπάκι μια βροχή
με πιάνει που βρυχάται

Που ο βρεγμένος αν τη δει
θ΄ αρχίσει να φοβάται

Μπαίνω στο προποτζίδικο
λιγάκι να στεγνώσω

Στο τζόκερ βλέπω κέρδισα
δυό μύρια και τόσο  ;D

Ρ2
Μάγκας και πάλι
κι από τη πρώην
το σκυλί μου έχω πάρει  8)

Μάγκας και πάλι
νέα γυναίκα
νέο σπίτι και Ferrari  8)

Μάγκας και πάλι
κι από καράφλα
με φωνάζουν μακρυμάλη
 8)

183
Με αφήσατε άφωνο. Δεν περίμενα τέτοια ανταπόκριση. Οχι όσο αναφορά την πρότασή μου αλλά όσο αναφορά τον επαγγελματισμό και τον ζήλο που επιδείξατε. Πραγματικά σας αξίζουν συγχαρητήρια.

184
Ο κύριος Θρασύβουλος Σταύρου έγραψε το βιβλίο το 1929 και θεωρώ εξαιρετικά δύσκολο να είναι μαζί μας σήμερα για να συνεισφέρει. Το βιβλίο του εκδίδεται απο τις εκδόσεις Πελαγία Ζήτη για λογαριασμό του Α.Π.Θ. και το κόστος του είναι ιδιαίτερα μικρό. Είναι ένα έπαθλο ιδιαίτερα μικρής οικονομικής αξίας αλλά ανεκτίμητης μορφωτικής αξίας. Δεν απαιτείται κάποιος εύπορος σπόνσορας για ένα τέτοιο έπαθλο. Να σου πω μόνο οτι 10 βιβλία θα κόστιζαν περίπου 80 ευρώ.
Φιλικά Ωρίωνας
Να σημειώσω πως τοποθετούμαι χωρίς να υποκρύπτω οποιαδήποτε οφέλη. Διαφήμιση κ.α. Απλά αισθάνομαι οτι το εν λόγω βιβλίο είναι ένας πολύτιμος οδηγός που πρέπει να έχει στα χέρια του κάθε στιχουργός (μικρός και μεγάλος).

185
Μην κάνουμε το απλό σύνθετο.
Πηγαίνεις στη συμβολαιογράφο και ζητάς να κάνεις ΄΄Πράξη Κατάθεσης΄΄.
Ούτε μάρυρες ούτε τίποτα. Τα παίρνει τα βάζει σε φάκελο, σφραγίζει, υπογράφετε και λαμβάνεις αντίγραφο ΄΄Πράξης κατάθεσης΄΄ το οποίο περιγράφει τι κατατέθηκε, πότε, που, απο ποιόν και σε ποιόν. Ακουμπάς 30 με 50 ευρώ (ανάλογα τον συμβολαιογράφο) και αν ποτέ δεις οτι κάτι δικό σου εκλάπη κάνεις μήνυση. Ο δικάστης εξετάζει στις δύο πλευρές (κι εσύ καλείς τη συμβολαιογράφο να καταθέσει στο δικαστήριο τον φάκελο σου) τα στοιχεία που αποδεικνύουν ποιό δημιούργημα είναι προγενέστερο. Κατά συνέπεια όποιο αποδειχθεί μεταγενέστερο θεωρείται προϊόν αντιγραφής και ο δημιουργός συμμορφώνεται σύμφωνα με τις διατάξεις του νόμου 2121/93.
Τόσο απλά, χωρίς σκιές, μάρτυρες, ταχύδρομεία και άλλα.

186
Νομίζω οτι π.χ. οι 20  τελευταίες συμμετοχές που θα προκριθούν θα άρμοζε να λάβουν ως δώρο το βιβλίο του Θρασύβουλου Σταύρου ΄΄Νεοελληνική Μετρική΄΄. Ένα σπάνιο και πολύτιμο βιβλίο που αδίκως δεν είναι όσο γνωστό θα έπρεπε. Πολύτιμο σύμβουλος και ανεκτίμητη γνώση.
Φιλικά Ωρίωνας

Σελίδες: 1 ... 5 6 7 [8]